Укладено за «Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О. Я. Савченко» .
Для учнів 1-2 класів за новим Державним стандартом початкової освіти затвердженого Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
|
Природа |
|||||||||
43
44 |
10.01
13.01 |
Дика природа. Введення нових ЛО теми. |
Вказувати кількість предметів Розпізнавати слова на позначення у супроводі малюнків |
parrot, monkey, hippo, animals (p. 52)
|
How many…? |
Ѵ |
|
|
|
|
45 |
14.01 |
Тварини. Активізація ЛО теми. |
Ставити та відповідати на запитання Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
I can see … Plural of nouns |
Ѵ |
Ѵ
|
|
|
|
46 |
17.01 |
Коді, який може розмовляти. Розвиток навичок читання. |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
swim, run, talk, fly (p. 54) |
Can you ...? can’t = cannot Yes, I can. No, I can’t. |
Ѵ |
Ѵ
|
|
|
|
47 |
20.01 |
Що ти можеш робити? Розвиток навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини в парі
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
|
48 |
21.01 |
Дикі тварини. Введення і активізація ЛО теми. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
elephant, penguin, crocodile, jump (p. 56)
|
It can … It can’t … |
Ѵ |
|
|
|
|
49 |
24.01 |
Що вміють робити тварини. Розвиток навичок говоріння. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
|
50 |
27.01 |
Можуть леви бігати? Вдосконалення комунікативних навичок. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe (pp. 58-59) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
Ѵ |
|
|
|
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
51
52 |
28.01
31.01 |
Моя улюблена тварина. Розвиток навичок письма. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
53 |
03.02
|
Лісові тварини. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом тварин
|
bison, horn, teeth, dive, beaver (p. 60) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
|
54 |
04.02 |
Хто живе в лісі. Вдосконалення навичок читання. |
Описувати тварини Продукує короткі речення на знайому тему |
bear, river (p. 61) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
|
55
56 |
07.02
10.02 |
Дикі тварини. Узагальнення вивченого. |
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
|
57 |
11.02 |
Моя улюблена дика тварина. Повторення.
|
Описувати тварини Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
|
58 |
14.02 |
Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 104) |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /ʌ/ Вміти розпізнавати звук /ʌ / |
duck, jumper, under (p. 104) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
59 |
17.02 |
Діагностична робота Відпочинок і дозвілля |
|
|||||||
60 |
18.02 |
Це моє місто. Введення нових ЛО теми. |
Називати місця у місті Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
pet shop, toy shop, school, park (p. 64) |
There is a … |
|
Ѵ |
|
|
|
61
62 |
21.02
24.02 |
Карта міста. Закріплення ЛО теми. |
Називати місця у місті Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
|
Ѵ |
|
|
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
63 |
25.02 |
Місця у місті. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
supermarket, hospital, cinema, police station (p. 66) |
There are… |
|
Ѵ |
|
|
|
64 |
28.02 |
Місто, в якому я живу. Вдосконалення навичок говоріння. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Ѵ |
|
|
|
|
65 |
03.03 |
Прогулянка містом. Розвиток навичок письма.
|
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
restaurant, playground, zoo (p. 68) |
Is there…? |
|
Ѵ |
|
|
|
66 |
04.03
|
Що можна відвідати в твоєму місті. Розвиток діалогічного мовлення. |
Називати місця у місті Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
|
67 |
10.03 |
Моє місто. Розвиток навичок говоріння. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
68
69 |
11.03
12.03 |
Місто, де я народився. Розвиток навичок письма. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
70 |
14.03 |
Київ – столиця України. Вдосконалення навичок письма.
|
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
church, garden, theatre, door, museum (p. 72) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
71 |
17.03 |
Дорожні знаки. Розвиток навичок аудіювання та читання.
|
Надавати та виконувати вказівки |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right (p. 73) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
72 |
18.03 |
Мої улюблені місця в місті. Розвиток навичок говоріння. |
Називати місця у місті Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
73 |
28.03 |
Місця в місті. Вдосконалення навичок письма. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
74 |
31.03 |
Моє місто. Повторення вивченого. |
Називати місця у місті Продукувати короткі речення з описом міста |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
75 |
01.04 |
Діагностична робота |
|
|||||||
|
|
Харчування
|
|
|||||||
76 |
04.04 |
Яка твоя улюблена їжа? Введення нових ЛО теми. |
Називати продукти Розпізнавати слова на позначення продуктів у знайомому контексті |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich (p. 77) |
I like … |
|
|
Ѵ |
|
|
77 |
07.04 |
Моя улюблена їжа. Розвиток навичок говоріння. |
Називати продукти Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
|
78 |
08.04 |
За обідом. Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Називати продукти Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea (p. 78) |
I don’t like… Do you like …? |
|
Ѵ
|
|
|
|
79 |
11.04 |
Улюблені страви членів родини. Вдосконалення навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
Ѵ |
|
|
80 |
14.04 |
Повсякденні справи. Розвиток навичок читання. |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
get up, go to school, go home, go to bed (p. 80) |
What time do you…? |
|
|
Ѵ |
|
|
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
81 |
15.04 |
Мій робочий день. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
|
82 |
18.04 |
Мої щоденні справи. Вдосконалення навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
|
83 |
21.04 |
Здорове харчування. Розвиток навичок читання |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування Продукувати короткі фрази з описом власного харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
|
84 |
22.04 |
Національні страви. Вдосконалення навичок читання. |
Описувати власне харчування Продукувати короткі фрази з описом власного харчування |
cabbage, beetroot, fruit, sour cream (p. 84) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
|
85 |
28.04 |
В ресторані. Розвиток діалогічного мовлення. |
Описувати власне харчування Продукувати короткі фрази з описом власного харчування |
fish, soup, beans, bread, salad, chicken (p. 85) |
How much is/are …? |
|
|
|
Ѵ |
|
86 |
29.04 |
Моє меню. Розвиток навичок письма. |
Описувати власне харчування Продукувати короткі фрази з описом власного харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
|
|
Ѵ |
|
87 |
05.05 |
Мої улюблені страви. Розвиток монологічного мовлення.
|
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
|
88 |
06.05 |
Діагностична робота
|
|
|||||||
|
|
Людина |
|
|||||||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
89
90 |
12.05
13.05 |
Одяг. Введення нових ЛО теми.. |
Описувати одяг Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
jeans, T-shirt, dress, shirt (p. 88) |
I am wearing … You are wearing … |
|
Ѵ |
|
|
|
91 |
16.05 |
Хто я? Активізація ЛО теми. |
Описувати одяг Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
|
92 |
19.05 |
Мій одяг. Розвиток навичок говоріння. |
Описувати одяг Продукувати короткі речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
|
93 |
20.05 |
Предмети одягу. Розвиток навичок аудіювання. |
Описувати людину Продукувати прості речення з описом зовнішності людей |
shorts, glasses, trainers (p. 90) |
He’s wearing … She’s wearing … |
|
Ѵ |
|
|
|
94 |
23.05 |
Одяг, який ми носимо. Розвиток навичок говоріння. |
Описувати одяг Продукувати короткі речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
95 |
26.05 |
Одяг мого друга. Вдосконалення навичок говоріння. |
Описувати одяг Продукувати прості речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
96
97 |
27.05
30.05 |
Традиційний одяг. Розвиток навичок аудіювання і читання.
|
Описувати одяг Продукувати прості речення з описом одягу людини |
jacket, socks, trousers, shirt (p. 92) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
98
99
|
02.06
03.06
|
Одяг різних країн світу. Вдосконалення навичок читання.
|
Описувати одяг Продукувати прості речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
100. |
06.06 |
Діагностична робота. Систематизація вивченого матеріал Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових |
|
|||||||
101
102.
|
09.06
10.06 |
Пори року. Одяг в різні ори Розвиток навичок письма. |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
spring, summer, autumn, winter (p. 94) |
Is he/she wearing … ? |
|
|
Ѵ |
|
|
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу Продукувати короткі речення з описом одягу людини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
|
|||
103 |
11.06 |
Узагальнююче повторення |
|
Уклала вчитель англійської мови Кубай О.М.
Змістові лінії:
1