Календарно-тематичне планування для 2 класу за підручником Smart Junior

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу за підручником Smart Junior.Укладено за «Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О. Я. Савченко» . Для учнів 1-2 класів за новим Державним стандартом початкової освіти затвердженого Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87
Перегляд файлу

C:\Users\Анжела\Desktop\рамки\01.png  Укладено за «Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О. Я. Савченко» .

Для учнів 1-2  класів за новим  Державним стандартом початкової освіти затвердженого Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87

 

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Природа

43

 

 

 

44

10.01

 

 

 

13.01

Дика природа. Введення нових ЛО теми.

Вказувати кількість предметів

Розпізнавати слова на позначення у супроводі малюнків

parrot, monkey, hippo, animals (p. 52)

 

How many…?

 

Ѵ

 

 

 

 

 

45

14.01

Тварини. Активізація ЛО теми.

Ставити та відповідати на запитання

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

I can see …

Plural of nouns

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

 

46

17.01

Коді, який може розмовляти. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

swim, run, talk, fly (p. 54)

Can you ...?

can’t = cannot

Yes, I can.

No, I can’t.

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

47

20.01

Що ти можеш робити? Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини в парі

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

48

21.01

Дикі тварини. Введення і активізація ЛО теми.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

elephant, penguin, crocodile, jump (p. 56)

 

It can …

It can’t …

 

Ѵ

 

 

 

 

49

24.01

Що вміють робити тварини. Розвиток навичок говоріння.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

C:\Users\Анжела\Desktop\рамки\01.png50

27.01

Можуть леви бігати? Вдосконалення комунікативних навичок.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe (pp. 58-59)

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

51

 

 

 

 

52

28.01

 

 

 

31.01

Моя улюблена тварина. Розвиток навичок письма.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

53

03.02

 

Лісові тварини. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

bison, horn, teeth, dive, beaver (p. 60)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

 

54

04.02

Хто живе в лісі. Вдосконалення навичок читання.

Описувати тварини

Продукує короткі речення на знайому тему

bear, river (p. 61)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

 

55

 

 

 

56

07.02

 

 

 

 

10.02

Дикі тварини. Узагальнення вивченого.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

 

57

11.02

Моя улюблена дика тварина. Повторення.

 

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

 

58

14.02

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 104)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /ʌ/

Вміти розпізнавати звук /ʌ /

duck, jumper, under

(p. 104)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

C:\Users\Анжела\Desktop\рамки\01.png59

17.02

 

Діагностична робота

            Відпочинок і дозвілля

 

60

18.02

Це моє місто. Введення нових ЛО теми.

Називати місця у місті

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

pet shop, toy shop, school, park (p. 64)

There is a …

 

 

Ѵ

 

 

 

61

 

 

 

62

21.02

 

 

24.02

Карта міста. Закріплення ЛО теми. 

Називати місця у місті

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

63

25.02

Місця у місті. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

supermarket, hospital, cinema, police station (p. 66)

There are…

 

 

Ѵ

 

 

 

 

64

28.02

Місто, в якому я живу. Вдосконалення навичок говоріння.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

65

03.03

Прогулянка містом. Розвиток навичок письма.

 

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

restaurant, playground, zoo (p. 68)

Is there…?

 

 

Ѵ

 

 

 

66

04.03

 

 

 

 

 

 

Що можна відвідати в твоєму місті.

Розвиток діалогічного мовлення.

Називати місця у місті

Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

67

10.03

Моє місто. Розвиток навичок говоріння.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

C:\Users\Анжела\Desktop\рамки\01.png68

 

 

 

69

11.03

 

 

 

12.03

Місто, де я народився. Розвиток навичок письма.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

70

14.03

Київ – столиця України. Вдосконалення навичок письма.

 

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

church, garden, theatre, door, museum (p. 72)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

71

17.03

Дорожні знаки. Розвиток навичок аудіювання та читання.

 

Надавати та виконувати вказівки

Go straight, turn right, stop, don’t turn right (p. 73)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

72

18.03

Мої улюблені місця в місті. Розвиток навичок говоріння.

Називати місця у місті

Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

73

28.03

Місця в місті. Вдосконалення навичок письма.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

74

31.03

Моє місто. Повторення вивченого.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

75

01.04

Діагностична робота

 

 

 

 

                                                Харчування

 

 

C:\Users\Анжела\Desktop\рамки\01.png76

04.04

Яка твоя улюблена їжа? Введення нових ЛО теми.

Називати продукти

Розпізнавати слова на позначення продуктів у знайомому контексті

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich (p. 77)

I like …

 

 

 

 

Ѵ

 

 

77

07.04

Моя улюблена їжа.

Розвиток навичок говоріння.

Називати продукти

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

78

08.04

За обідом. Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми.

Називати продукти

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea  (p. 78)

I don’t like…

Do you like …?

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

79

11.04

Улюблені страви членів родини. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

80

14.04

Повсякденні справи. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

get up, go to school, go home, go to bed (p. 80)

What time do you…?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

81

15.04

Мій робочий день. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

82

18.04

Мої щоденні справи. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

C:\Users\Анжела\Desktop\рамки\01.png83

21.04

Здорове харчування. Розвиток навичок читання

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

84

22.04

Національні страви. Вдосконалення навичок читання.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

cabbage, beetroot, fruit, sour cream (p. 84)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

85

28.04

В ресторані. Розвиток діалогічного мовлення.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

fish, soup, beans, bread, salad, chicken  (p. 85)

How much is/are …?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

86

29.04

Моє меню. Розвиток навичок письма.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

 

Ѵ

 

87

05.05

Мої улюблені страви. Розвиток монологічного мовлення.

 

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

88

06.05

Діагностична робота

 

 

 

 

 

 

 

                                     Людина

 

 

C:\Users\Анжела\Desktop\рамки\01.png

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

89

 

 

 

90

12.05

 

 

13.05

Одяг. Введення нових ЛО теми..

Описувати одяг

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

jeans, T-shirt, dress, shirt (p. 88)

I am wearing …

You are wearing …

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

91

16.05

Хто я? Активізація ЛО теми.

Описувати одяг

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

92

19.05

Мій одяг. Розвиток навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

93

20.05

Предмети одягу. Розвиток навичок аудіювання.

Описувати людину

Продукувати прості речення з описом зовнішності людей

shorts, glasses, trainers

 (p. 90)

He’s wearing …

She’s wearing …

 

 

Ѵ

 

 

 

94

23.05

Одяг, який ми носимо. Розвиток навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

95

26.05

Одяг мого друга. Вдосконалення навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

96

 

 

 

 

97

27.05

 

 

30.05

Традиційний одяг. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

jacket, socks, trousers, shirt (p. 92)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

98

 

 

 

99

 

 

 

 

02.06

 

 

 

   03.06

 

 

 

 

 

 

Одяг різних країн світу. Вдосконалення навичок читання.

 

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

C:\Users\Анжела\Desktop\рамки\01.png 

100.

06.06

Діагностична робота. Систематизація вивченого матеріал Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових

 

101

 

 

 

 

 

 

102.

 

 

 

 

09.06

 

 

 

 

 

 

 

10.06

Пори року. Одяг в різні ори Розвиток навичок письма.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

spring, summer, autumn, winter (p. 94)

Is he/she wearing … ?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

103

11.06

Узагальнююче повторення

 

Уклала вчитель англійської мови Кубай О.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
2264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку