Календарно-тематичне планування для 4 класу на І-ІІ семестр (літературне читання))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 4 класу на І-ІІ семестр (за О. Я. Савченко) до підручника О. Савченко «Українська мова та читання»
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З ПРЕДМЕТУ «ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ»

(за підручником О. Савченко, І. Красуцької)

4 КЛАС

І СЕМЕСТР

ДАТА

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

проведено

скорегована

ЧИТАЄМО Й РОЗПОВІДАЄМО ПРО СВОЇ ЗАХОПЛЕННЯ

1

02.09

 

Осінній настрій. Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь..» (с. 4-5)

с.5, читати виразно

 

2

05.09

 

О. Савченко «Як читають книжки» (с. 6)

с.6, читати

 

3

06.09

 

Марія Манеру «Читач Максимко» (с. 7)

с.7, читати, переказувати

 

4

07.09

 

Василь Марсюк «Диктант» (с. 8)

с.8, читати виразно

 

5

09.09

 

Медіавіконце «Інформація. Джерела та види інформації» (с. 9)

С.9

 

6

12.09

 

Давид Гуліа «Розум, знання і сила» (с. 10)

с.10, читати виразно

 

7

13.09

 

Перевір свої досягнення (с. 11)

 

 

8

14.09

 

Робота з дитячою книгою. «Літні цікавинки в книжках»

 

 

9

16.09

 

Діагностувальна робота: аудіювання

 

 

ПРАГНЕМО ЗРОЗУМІТИ СВОЇХ ПРЕДКІВ

10

19.09

 

Українська народна обрядова пісня «Як ще не було початку світа» (с. 12-13)

с.13, читати виразно

 

11

20.09

 

Стародавній Єгипет. «Створення світу» О. Бондарчук (с. 14-15)

с.14-15, читати, переказувати

 

12

21.09

 

Стародавня Греція. «Дедал та Ікар» (с. 16-17)

с.16-17, читати, переказувати

 

13

23.09

 

Стародавня Греція. «Дедал та Ікар» (с. 18-19)

с.18-19, читати, переказувати

 

14

26.09

 

Слов’янські народи. О. Бондарук «Міфи про створення світу та людей» (с. 20-22)

с.20-22, читати, переказувати

 

15

27.09

 

О. Бондарук «Дана й Лада» (с. 23-24)

с.23-24, читати, переказувати

 

16

28.09

 

Робота з дитячою книгою. Здрастуй, шкільна бібліотеко!

 

 

17

30.09

 

Медіавіконце «Історія медіа»

Підготувати мініпроєкт «Як медіа змінюють світ»

 

18

03.10

 

Перевір свої досягнення

с.26

 

19

04.10

 

Діагностувальна робота за темою «Прагнемо зрозуміти своїх предків»

 

 

ЗБАГАЧУЄМОСЯ СКАРБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ

20

05.10

 

С. Грица «Наші джерела» (с. 27-29)

с.27-29, читати, переказувати

 

21

07.10

 

Українська народна казка «Заяче сало» (с. 29-31)

с.29-31, читати, переказувати

 

22

10.10

 

Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 31-32)

с.31-32, читати, переказувати

 

23

11.10

 

Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 32-33)

с.32-33, читати, переказувати

 

24

12.10

 

Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 33-34)

с.33-34, читати, переказувати

 

25

14.10

 

Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 34-36)

с.34-36, скласти план

 

26

17.10

 

Робота з дитячою книгою. Книжки для розваги.

 

 

27

18.10

 

Народна байка «Жаба боязкіша від зайця» (с. 37)

с.37, читати, переказувати

 

28

19.10

 

Народна притча «Без труда нема плода» (с. 38)

с.38, читати, розіграти сценку

 

29

21.10

 

Українська народна пісня «Стоїть явір над водою» (с.39-40)

с. 38-40, читати виразно

 

30

31.10

 

Проєкт «Улюблена українська народна пісня моєї родини» (с. 40)

с.40, створити листівку

 

31

01.11

 

Легенди. «Хліб і золото» (с. 41-42)

с.41-42, читати, переказувати

 

32

02.11

 

Прислів’я і приказки (с. 42-44)

с.42-44, читати, вивчити напам’ять прислів’я

 

33

04.11

 

Робота з дитячою книгою. Книжки для навчання

 

 

34

07.11

 

Народні усмішки (с. 45)

с.45, читати

 

35

08.11

 

Медіавіконце «Колекції народної творчості»  (с. 46)

 

 

36

09.11

 

Перевір свої досягнення (с. 47)

 

 

37

11.11

 

Діагностувальна робота: читання мовчки

 

 

ЗАХОПЛЮЄМОСЯ СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

38

14.11

 

О. Олесь «Наші предки – слов’яни» (с. 48-51)

с.48-51, читати виразно

 

39

15.11

 

«Ярослав Мудрий» (с. 51-53)

с.51- 53, читати виразно

 

40

16.11

 

І. Крип’якевич «Книги за княжих часів» (с. 54)

с.54, читати, переказувати

 

41

18.11

 

Робота з дитячою книгою. Твори про осінь

 

 

42

21.11

 

Медіавіконце «Кінофільми» (с. 55)

 

 

43

22.11

 

О. Герасимова «Несподіване знайомство» (с. 56-59)

с.56-59, читати, переказувати

 

44

23.11

 

Д. Білоус «У назвах міст», А. Коваль «Знайомі незнайомці» (с. 60-61)

с.60-61, читати, переказувати

 

45

25.11

 

А. Коваль «Місто Харків» (с. 61-62)

с.61-62, читати, переказувати

 

46

28.11

 

О. Лупій «22 січня» (с. 63)

с.63, вивчити напам’ять

 

47

29.11

 

Брати Капранови «Незалежність України» (с. 64-66)

с.64-66, читати, переказувати

 

48

30.11

 

Перевір свої досягнення

С.67

 

49

02.12

 

Діагностична робота: усний переказ

 

 

50

05.12

 

Робота з дитячою книгою. Зимові твори

 

 

РОЗУМІЄМО КРАСУ Й ДОБРО

51

06.12

 

М. Рильський «Зима» (с. 68-69)

с.68-69, вивчити напам’ять

 

52

07.12

 

Н. Бічуя «Чотири руді лисиці» (с. 69-70)

с.69-70, читати, переказувати

 

53

09.12

 

Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» (с. 71-73)

с.71-73, читати, переказувати

 

54

12.12

 

Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» (с. 74-76)

с.74-76, читати, переказувати

 

55

13.12

 

Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький» (с. 76-77)

с.76-77, читати виразно

 

56

14.12

 

М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 77-79)

с.77-79, читати, переказувати

 

57

16.12

 

М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 80-81)

с.80-81, читати, переказувати

 

58

19.12

 

Робота з дитячою книгою. Новорічна поезія для Морозенька

 

 

59

20.12

 

М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 77-81)

с.77-81, скласти план

 

60

21.12

 

Медіавіконце «Електронне листування» (с. 82)

 

 

61

23.12

 

Веселе слово. Д. Білоус «Колядник» (с. 83-84)

с.83-84, читати виразно

 

62

26.12

 

Перевір свої досягнення (с. 85)

 

 

63

27.12

 

Діагностична робота: перевірка читання вголос

 

 

64

28.12

 

Що цікавого прочитав у І семестрі?

 

 

 

Учитель початкових класів                                           Ольга ФІЛІППОВА

 

 

ПОГОДЖУЮ

Директор КЗ «Орчицька початкова школа»

Зачепилівської селищної ради

____________Тетяна НОВІКОВА

«___»____________2022 р.

СХВАЛЕНО

Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа»

«___»____________ № ____

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З ПРЕДМЕТУ «ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ»

(за підручником О. Савченко, І. Красуцької)

4 КЛАС

ІІ СЕМЕСТР

ДАТА

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

проведено

скорегована

ПИШАЄМОСЯ РІДНОЮ КРАЇНОЮ

62

09.01

 

Вступ до розділу. Володимир Сосюра «Як не любити той край...», Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна» (с.87-88)

с.87 виразно читати, вивчити напам’ять

 

63

10.01

 

Надія Кир’ян. Євшан». (с.88)

с.88, читати, скласти твір про улюблену рослину

 

64

11.01

 

Володимир Лучук «Скільки річок в Україні?» (с.89-90)

с.89-90, читати виразно

 

65

13.01

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

66

16.01

 

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя (с.90-92)

с.90-92, читати виразно, переказувати

 

67

17.01

 

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? (с.93)

 

 

68

18.01

 

Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.94).

с.94

 

ЗАМИСЛЮЄМОСЯ НАД СТОРІНКАМИ КНИЖОК УКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА

69

20.01

 

Життя і творчість Івана Франка. с. 101

с.101, читати

 

70

23.01

 

Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102

с.102, читати виразно

 

71

24.01

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

72

25.01

 

Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103

с.103, вивчити напам’ять

 

73

27.01

 

Життя і творчість Лесі Українки. с. 104

с.14-15, читати, переказувати

 

74

30.01

 

Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105

с.104-105, читати виразно

 

75

31.01

 

Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106

 

 

76

01.02

 

Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

 

77

03.02

 

Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства».

с.107

 

78

06.02

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

79

07.02

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

 

ВІДКРИВАЄМО СВІТ ЛІТЕРАТУРНИХ БАЙОК, КАЗОК І П’ЄС

80

08.02

 

Вступ до розділу. Істотні ознаки байки.

Життя і творчість Леоніда Глібова. с.108-109

с.108-109, читати, переказувати

 

81

10.02

 

Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111

с.110-111, вивчити напам’ять

 

82

13.02

 

Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112

с.112, читати

 

83

14.02

 

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118

с.113-118, читати, переказувати

 

84

15.02

 

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу» (продовження). Стислий переказ казки. с.113-118

с.113-118, читати, переказувати

 

85

17.02

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

86

20.02

 

Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка». Галина Гузовська-Корицька. с.119-125

с.119-125, читати, переказувати

 

87

21.02

 

Казка «Лисичка-комерсантка». Галина Гузовська-Корицька (продовження). с.119-125

с.119-125, читати, переказувати

 

88

22.02

 

Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!». с.125-133

с.125-133, читати в особах

 

89

24.02

 

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»(продовження). с.125-133

с.125-133, читати в особах

 

90

27.02

 

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133

с.125-133, читати в особах

 

91

28.02

 

Медіавіконце: буктрейлер. с.134-135

Створити буктрейлер

 

92

01.03

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

93

03.03

 

Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс». с.136

с.136

 

94

06.03

 

Діагностувальна робота: читання мовчки

 

 

95

07.03

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

 

ЗАМИСЛЮЄМОСЯ НАД СТОРІНКАМИ КНИЖОК УКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА

96

08.03

 

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97

с.96-97, читати

 

97

10.03

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває».     с. 98

с.98, вивчити напам’ять

 

98

13.03

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99

с.98-99, читати виразно

 

99

14.03

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». с. 99-100

с.99, читати виразно, підг. ілюстрацію

 

ЧУЄМО ВЕСНЯНІ ПЕРЕДЗВОНИ

100

15.03

 

Вступ до теми. Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138

с.137, читати виразно

 

101

17.03

 

Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка».        с.138-139

с.139, вивчити напам’ять

 

102

20.03

 

Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140

с.139-140, читати виразно

 

103

21.03

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

104

22.03

 

Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141

Вивчити «весняний» вірш

 

105

24.03

 

День матері. Дмитро Павличко «Мати». Виготовлення подарунку матерям. с.141-142

с.141-142, читати виразно

 

106

03.04

 

Вічний зв’язок. Федір Петрів «Що починається з малого?». с.142

с.142, читати виразно

 

107

04.04

 

Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. с.143

 

 

108

05.04.

 

Діагностувальна робота. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.144

с.144

 

109

07.04

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

 

110

10.04

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

ФАНТАЗУЄМО, ТВОРИМО І МРІЄМО

111

11.04

 

Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. Степан Пушик «Новинкар». с.145-148

с.146-147, читати виразно

 

112

12.04

 

Степан Пушик «Новинкар». с.145-148

с.146-148, читати виразно

 

113

14.04

 

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152

с.149-151, читати, переказувати

 

114

17.04

 

Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152

с.151-152, читати, переказувати

 

115

18.04

 

Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153

с.152-153, читати виразно

 

116

19.04

 

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155

Створити ескіз стіннівки

 

117

21.04

 

Перевіряю свої досягнення за темою «Фантазуємо, творимо і мріємо». с.156

с.156

 

118

24.04

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

119

25.04

 

Діагностувальна робота: робота з літературним твором/медіатекстом.

 

 

120

26.04

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

 

121

28.04

 

Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя».

 

 

122

01.05

 

Перегляд улюблених мультфільмів.

 

 

123

02.05

 

Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів.

Читати на вибір

 

124

03.05

 

Бібліотечний урок «Щоденник читача».

Читати на вибір

 

125

05.05

 

Перегляд  дитячих телепередач.

 

 

126

08.05

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

127

09.05

 

Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад.

 

 

128

10.05

 

Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів».

Читати на вибір

 

129

12.05

 

Вікторина: «У світі казки чарівної».

 

 

130

15.05

 

Читаю для себе.

Читати на вибір

 

131

16.05

 

Читаю для друга.

Читати на вибір

 

132

17.05

 

Читаю для себе.

Читати на вибір

 

133

19.05

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

134

22.05

 

Читаю для друга.

Читати на вибір

 

135

23.05

 

Бібліотечний урок «Сучасна література для молодших школярів»

 

 

136

24.05

 

Театральна постанова казки на новий лад (на вибір учнів).

 

 

137

26.05

 

Читаю для себе.

Читати на вибір

 

138

29.05

 

Читаю для друга.

Читати на вибір

 

139

30.05

 

Читаю для себе.

Читати на вибір

 

140

31.05

 

Вікторина: «У світі казки чарівної».

 

 

141

16.05

 

Діагностувальна робота: читання вголос.

 

 

142

17.05

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

143

19.05

 

Читаю для друга.

Читати на вибір

 

144

22.05

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

Учитель початкових класів                                           Ольга ФІЛІППОВА

ПОГОДЖУЮ

Директор КЗ «Орчицька початкова школа»

Зачепилівської селищної ради

____________Тетяна НОВІКОВА

«___»____________2023 р.

СХВАЛЕНО

Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа»

«___»____________ № ____

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Рубежанська Наталія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Терешко Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Нетецька Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
6147
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку