КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТУ «ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ»
(за підручником О. Савченко, І. Красуцької)
4 КЛАС
І СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
проведено |
скорегована |
||||
ЧИТАЄМО Й РОЗПОВІДАЄМО ПРО СВОЇ ЗАХОПЛЕННЯ |
|||||
1 |
02.09 |
|
Осінній настрій. Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь..» (с. 4-5) |
с.5, читати виразно |
|
2 |
05.09 |
|
О. Савченко «Як читають книжки» (с. 6) |
с.6, читати |
|
3 |
06.09 |
|
Марія Манеру «Читач Максимко» (с. 7) |
с.7, читати, переказувати |
|
4 |
07.09 |
|
Василь Марсюк «Диктант» (с. 8) |
с.8, читати виразно |
|
5 |
09.09 |
|
Медіавіконце «Інформація. Джерела та види інформації» (с. 9) |
С.9 |
|
6 |
12.09 |
|
Давид Гуліа «Розум, знання і сила» (с. 10) |
с.10, читати виразно |
|
7 |
13.09 |
|
Перевір свої досягнення (с. 11) |
|
|
8 |
14.09 |
|
Робота з дитячою книгою. «Літні цікавинки в книжках» |
|
|
9 |
16.09 |
|
Діагностувальна робота: аудіювання |
|
|
ПРАГНЕМО ЗРОЗУМІТИ СВОЇХ ПРЕДКІВ |
|||||
10 |
19.09 |
|
Українська народна обрядова пісня «Як ще не було початку світа» (с. 12-13) |
с.13, читати виразно |
|
11 |
20.09 |
|
Стародавній Єгипет. «Створення світу» О. Бондарчук (с. 14-15) |
с.14-15, читати, переказувати |
|
12 |
21.09 |
|
Стародавня Греція. «Дедал та Ікар» (с. 16-17) |
с.16-17, читати, переказувати |
|
13 |
23.09 |
|
Стародавня Греція. «Дедал та Ікар» (с. 18-19) |
с.18-19, читати, переказувати |
|
14 |
26.09 |
|
Слов’янські народи. О. Бондарук «Міфи про створення світу та людей» (с. 20-22) |
с.20-22, читати, переказувати |
|
15 |
27.09 |
|
О. Бондарук «Дана й Лада» (с. 23-24) |
с.23-24, читати, переказувати |
|
16 |
28.09 |
|
Робота з дитячою книгою. Здрастуй, шкільна бібліотеко! |
|
|
17 |
30.09 |
|
Медіавіконце «Історія медіа» |
Підготувати мініпроєкт «Як медіа змінюють світ» |
|
18 |
03.10 |
|
Перевір свої досягнення |
с.26 |
|
19 |
04.10 |
|
Діагностувальна робота за темою «Прагнемо зрозуміти своїх предків» |
|
|
ЗБАГАЧУЄМОСЯ СКАРБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ |
|||||
20 |
05.10 |
|
С. Грица «Наші джерела» (с. 27-29) |
с.27-29, читати, переказувати |
|
21 |
07.10 |
|
Українська народна казка «Заяче сало» (с. 29-31) |
с.29-31, читати, переказувати |
|
22 |
10.10 |
|
Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 31-32) |
с.31-32, читати, переказувати |
|
23 |
11.10 |
|
Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 32-33) |
с.32-33, читати, переказувати |
|
24 |
12.10 |
|
Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 33-34) |
с.33-34, читати, переказувати |
|
25 |
14.10 |
|
Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 34-36) |
с.34-36, скласти план |
|
26 |
17.10 |
|
Робота з дитячою книгою. Книжки для розваги. |
|
|
27 |
18.10 |
|
Народна байка «Жаба боязкіша від зайця» (с. 37) |
с.37, читати, переказувати |
|
28 |
19.10 |
|
Народна притча «Без труда нема плода» (с. 38) |
с.38, читати, розіграти сценку |
|
29 |
21.10 |
|
Українська народна пісня «Стоїть явір над водою» (с.39-40) |
с. 38-40, читати виразно |
|
30 |
31.10 |
|
Проєкт «Улюблена українська народна пісня моєї родини» (с. 40) |
с.40, створити листівку |
|
31 |
01.11 |
|
Легенди. «Хліб і золото» (с. 41-42) |
с.41-42, читати, переказувати |
|
32 |
02.11 |
|
Прислів’я і приказки (с. 42-44) |
с.42-44, читати, вивчити напам’ять прислів’я |
|
33 |
04.11 |
|
Робота з дитячою книгою. Книжки для навчання |
|
|
34 |
07.11 |
|
Народні усмішки (с. 45) |
с.45, читати |
|
35 |
08.11 |
|
Медіавіконце «Колекції народної творчості» (с. 46) |
|
|
36 |
09.11 |
|
Перевір свої досягнення (с. 47) |
|
|
37 |
11.11 |
|
Діагностувальна робота: читання мовчки |
|
|
ЗАХОПЛЮЄМОСЯ СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ |
|||||
38 |
14.11 |
|
О. Олесь «Наші предки – слов’яни» (с. 48-51) |
с.48-51, читати виразно |
|
39 |
15.11 |
|
«Ярослав Мудрий» (с. 51-53) |
с.51- 53, читати виразно |
|
40 |
16.11 |
|
І. Крип’якевич «Книги за княжих часів» (с. 54) |
с.54, читати, переказувати |
|
41 |
18.11 |
|
Робота з дитячою книгою. Твори про осінь |
|
|
42 |
21.11 |
|
Медіавіконце «Кінофільми» (с. 55) |
|
|
43 |
22.11 |
|
О. Герасимова «Несподіване знайомство» (с. 56-59) |
с.56-59, читати, переказувати |
|
44 |
23.11 |
|
Д. Білоус «У назвах міст», А. Коваль «Знайомі незнайомці» (с. 60-61) |
с.60-61, читати, переказувати |
|
45 |
25.11 |
|
А. Коваль «Місто Харків» (с. 61-62) |
с.61-62, читати, переказувати |
|
46 |
28.11 |
|
О. Лупій «22 січня» (с. 63) |
с.63, вивчити напам’ять |
|
47 |
29.11 |
|
Брати Капранови «Незалежність України» (с. 64-66) |
с.64-66, читати, переказувати |
|
48 |
30.11 |
|
Перевір свої досягнення |
С.67 |
|
49 |
02.12 |
|
Діагностична робота: усний переказ |
|
|
50 |
05.12 |
|
Робота з дитячою книгою. Зимові твори |
|
|
РОЗУМІЄМО КРАСУ Й ДОБРО |
|||||
51 |
06.12 |
|
М. Рильський «Зима» (с. 68-69) |
с.68-69, вивчити напам’ять |
|
52 |
07.12 |
|
Н. Бічуя «Чотири руді лисиці» (с. 69-70) |
с.69-70, читати, переказувати |
|
53 |
09.12 |
|
Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» (с. 71-73) |
с.71-73, читати, переказувати |
|
54 |
12.12 |
|
Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» (с. 74-76) |
с.74-76, читати, переказувати |
|
55 |
13.12 |
|
Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький» (с. 76-77) |
с.76-77, читати виразно |
|
56 |
14.12 |
|
М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 77-79) |
с.77-79, читати, переказувати |
|
57 |
16.12 |
|
М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 80-81) |
с.80-81, читати, переказувати |
|
58 |
19.12 |
|
Робота з дитячою книгою. Новорічна поезія для Морозенька |
|
|
59 |
20.12 |
|
М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 77-81) |
с.77-81, скласти план |
|
60 |
21.12 |
|
Медіавіконце «Електронне листування» (с. 82) |
|
|
61 |
23.12 |
|
Веселе слово. Д. Білоус «Колядник» (с. 83-84) |
с.83-84, читати виразно |
|
62 |
26.12 |
|
Перевір свої досягнення (с. 85) |
|
|
63 |
27.12 |
|
Діагностична робота: перевірка читання вголос |
|
|
64 |
28.12 |
|
Що цікавого прочитав у І семестрі? |
|
|
Учитель початкових класів Ольга ФІЛІППОВА
ПОГОДЖУЮ Директор КЗ «Орчицька початкова школа» Зачепилівської селищної ради ____________Тетяна НОВІКОВА «___»____________2022 р. |
СХВАЛЕНО Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа» «___»____________ № ____ |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТУ «ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ»
(за підручником О. Савченко, І. Красуцької)
4 КЛАС
ІІ СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
проведено |
скорегована |
||||
ПИШАЄМОСЯ РІДНОЮ КРАЇНОЮ |
|||||
62 |
09.01 |
|
Вступ до розділу. Володимир Сосюра «Як не любити той край...», Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна» (с.87-88) |
с.87 виразно читати, вивчити напам’ять |
|
63 |
10.01 |
|
Надія Кир’ян. Євшан». (с.88) |
с.88, читати, скласти твір про улюблену рослину |
|
64 |
11.01 |
|
Володимир Лучук «Скільки річок в Україні?» (с.89-90) |
с.89-90, читати виразно |
|
65 |
13.01 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
66 |
16.01 |
|
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя (с.90-92) |
с.90-92, читати виразно, переказувати |
|
67 |
17.01 |
|
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? (с.93) |
|
|
68 |
18.01 |
|
Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.94). |
с.94 |
|
ЗАМИСЛЮЄМОСЯ НАД СТОРІНКАМИ КНИЖОК УКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА |
|||||
69 |
20.01 |
|
Життя і творчість Івана Франка. с. 101 |
с.101, читати |
|
70 |
23.01 |
|
Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102 |
с.102, читати виразно |
|
71 |
24.01 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
72 |
25.01 |
|
Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103 |
с.103, вивчити напам’ять |
|
73 |
27.01 |
|
Життя і творчість Лесі Українки. с. 104 |
с.14-15, читати, переказувати |
|
74 |
30.01 |
|
Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105 |
с.104-105, читати виразно |
|
75 |
31.01 |
|
Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106 |
|
|
76 |
01.02 |
|
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
|
|
77 |
03.02 |
|
Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства». |
с.107 |
|
78 |
06.02 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
79 |
07.02 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
|
|
ВІДКРИВАЄМО СВІТ ЛІТЕРАТУРНИХ БАЙОК, КАЗОК І П’ЄС |
|||||
80 |
08.02 |
|
Вступ до розділу. Істотні ознаки байки. Життя і творчість Леоніда Глібова. с.108-109 |
с.108-109, читати, переказувати |
|
81 |
10.02 |
|
Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111 |
с.110-111, вивчити напам’ять |
|
82 |
13.02 |
|
Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112 |
с.112, читати |
|
83 |
14.02 |
|
Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118 |
с.113-118, читати, переказувати |
|
84 |
15.02 |
|
Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу» (продовження). Стислий переказ казки. с.113-118 |
с.113-118, читати, переказувати |
|
85 |
17.02 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
86 |
20.02 |
|
Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка». Галина Гузовська-Корицька. с.119-125 |
с.119-125, читати, переказувати |
|
87 |
21.02 |
|
Казка «Лисичка-комерсантка». Галина Гузовська-Корицька (продовження). с.119-125 |
с.119-125, читати, переказувати |
|
88 |
22.02 |
|
Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!». с.125-133 |
с.125-133, читати в особах |
|
89 |
24.02 |
|
Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»(продовження). с.125-133 |
с.125-133, читати в особах |
|
90 |
27.02 |
|
Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133 |
с.125-133, читати в особах |
|
91 |
28.02 |
|
Медіавіконце: буктрейлер. с.134-135 |
Створити буктрейлер |
|
92 |
01.03 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
93 |
03.03 |
|
Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс». с.136 |
с.136 |
|
94 |
06.03 |
|
Діагностувальна робота: читання мовчки |
|
|
95 |
07.03 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
|
|
ЗАМИСЛЮЄМОСЯ НАД СТОРІНКАМИ КНИЖОК УКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА |
|||||
96 |
08.03 |
|
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97 |
с.96-97, читати |
|
97 |
10.03 |
|
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває». с. 98 |
с.98, вивчити напам’ять |
|
98 |
13.03 |
|
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99 |
с.98-99, читати виразно |
|
99 |
14.03 |
|
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». с. 99-100 |
с.99, читати виразно, підг. ілюстрацію |
|
ЧУЄМО ВЕСНЯНІ ПЕРЕДЗВОНИ |
|||||
100 |
15.03 |
|
Вступ до теми. Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138 |
с.137, читати виразно |
|
101 |
17.03 |
|
Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка». с.138-139 |
с.139, вивчити напам’ять |
|
102 |
20.03 |
|
Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140 |
с.139-140, читати виразно |
|
103 |
21.03 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
104 |
22.03 |
|
Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141 |
Вивчити «весняний» вірш |
|
105 |
24.03 |
|
День матері. Дмитро Павличко «Мати». Виготовлення подарунку матерям. с.141-142 |
с.141-142, читати виразно |
|
106 |
03.04 |
|
Вічний зв’язок. Федір Петрів «Що починається з малого?». с.142 |
с.142, читати виразно |
|
107 |
04.04 |
|
Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. с.143 |
|
|
108 |
05.04. |
|
Діагностувальна робота. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.144 |
с.144 |
|
109 |
07.04 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
|
|
110 |
10.04 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
ФАНТАЗУЄМО, ТВОРИМО І МРІЄМО |
|||||
111 |
11.04 |
|
Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. Степан Пушик «Новинкар». с.145-148 |
с.146-147, читати виразно |
|
112 |
12.04 |
|
Степан Пушик «Новинкар». с.145-148 |
с.146-148, читати виразно |
|
113 |
14.04 |
|
Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152 |
с.149-151, читати, переказувати |
|
114 |
17.04 |
|
Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152 |
с.151-152, читати, переказувати |
|
115 |
18.04 |
|
Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153 |
с.152-153, читати виразно |
|
116 |
19.04 |
|
Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155 |
Створити ескіз стіннівки |
|
117 |
21.04 |
|
Перевіряю свої досягнення за темою «Фантазуємо, творимо і мріємо». с.156 |
с.156 |
|
118 |
24.04 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
119 |
25.04 |
|
Діагностувальна робота: робота з літературним твором/медіатекстом. |
|
|
120 |
26.04 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
|
|
121 |
28.04 |
|
Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя». |
|
|
122 |
01.05 |
|
Перегляд улюблених мультфільмів. |
|
|
123 |
02.05 |
|
Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів. |
Читати на вибір |
|
124 |
03.05 |
|
Бібліотечний урок «Щоденник читача». |
Читати на вибір |
|
125 |
05.05 |
|
Перегляд дитячих телепередач. |
|
|
126 |
08.05 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
127 |
09.05 |
|
Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад. |
|
|
128 |
10.05 |
|
Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів». |
Читати на вибір |
|
129 |
12.05 |
|
Вікторина: «У світі казки чарівної». |
|
|
130 |
15.05 |
|
Читаю для себе. |
Читати на вибір |
|
131 |
16.05 |
|
Читаю для друга. |
Читати на вибір |
|
132 |
17.05 |
|
Читаю для себе. |
Читати на вибір |
|
133 |
19.05 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
134 |
22.05 |
|
Читаю для друга. |
Читати на вибір |
|
135 |
23.05 |
|
Бібліотечний урок «Сучасна література для молодших школярів» |
|
|
136 |
24.05 |
|
Театральна постанова казки на новий лад (на вибір учнів). |
|
|
137 |
26.05 |
|
Читаю для себе. |
Читати на вибір |
|
138 |
29.05 |
|
Читаю для друга. |
Читати на вибір |
|
139 |
30.05 |
|
Читаю для себе. |
Читати на вибір |
|
140 |
31.05 |
|
Вікторина: «У світі казки чарівної». |
|
|
141 |
16.05 |
|
Діагностувальна робота: читання вголос. |
|
|
142 |
17.05 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
143 |
19.05 |
|
Читаю для друга. |
Читати на вибір |
|
144 |
22.05 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Учитель початкових класів Ольга ФІЛІППОВА
ПОГОДЖУЮ Директор КЗ «Орчицька початкова школа» Зачепилівської селищної ради ____________Тетяна НОВІКОВА «___»____________2023 р. |
СХВАЛЕНО Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа» «___»____________ № ____ |