Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником О. Карп'юк

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником О. Карп'юк (3 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування на 2021-2022 навчальний рік у 5 класі за підручником О.Д. Карпюк “English” для 5 класу загальноосвітніх закладів. – Тернопіль: Астон – 2018. Наказ МОН від 20.01.2018 №22

І семестр

Учитель: Лебідь О. Г.

№ ур.

Дата

Тема уроку

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Тема 1. Я, моя родина, мої друзі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Повернення до школи.

С. 4–6

 

Порядок слів

у реченні

Впр. 6, с. 6

 

Впр. 1, с. 4.

Впр. 5, с. 6

Впр. 1, 3,

с. 4–5

Впр. 2, 4,

с. 5

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

членам родини.

Розповідає про

розподіл

обов’язків у

родині.

Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Обов’язків у роди- ні

Ілюструє

необхідність

здорового

способу життя на

прикладі своєї

родини.

Прогнозує наслідки

необачної

поведінки в мережі Інтернет.

Скільки батьки заробляють

Як я використовують кишенькові  гроші

Впр. 2, 4,6,

с. 5–6

2

 

Про себе.

С. 8–9

Remember! (C. 9)

Впр. 1, 3,

с. 8–9

 

Мовлення

учителя

та учнів

Впр. 2, 4, 5,

с. 9

 

Впр. 5, с. 9

3

 

Розповідь про друга.

С. 10–11

Remember! (С. 11)

Впр. 2, с. 11

 

 

Впр. 1, с. 10

Впр. 1 (прослуховування тексту).

Впр. 3, 4

с. 10–11

Впр. 3, с. 11

Впр. 4, с. 11

4

 

Знайомство з новими друзями.

 

С. 12–13

A pronoun, the verb

to be (с. 12).

с.12

 

Мова

вчителя

Впр. 1, 4,

с. 12–13

Впр. 2–3,

с. 13

Впр. 2–3,

с. 13

5

 

Пишімо лист другу. The verb to be

С. 14–15

The verb to be

(с. 12)

Впр. 4, с. 15

 

Трек № 5. Впр. 4, с. 15

Впр. 1–4,

с. 14–15

Впр. 3, с. 15

File for

project,

с. 15

6

 

Все про мій клас.

С. 16–17

Grammar Reference

§ 2 (c. 254)

Впр. 1, 2, 3,

с. 16–17

 

Трек № 6.

Впр. 1, с. 16

Впр. 1–3,

с. 16–17.

Впр. 6 , с. 18

Vocabulary

box

Впр. 5, 6,

с. 18

7

 

Шкільні предмети. Object

pronouns, Present

Simple of the verb

to have

 

С. 19–20

Object pronouns,

(C. 19).

Present Simple of the verb to have (c. 20)

Впр. 1–3,

с. 19

 

Мовлення

вчителя

Впр. 2, 5,

с. 19–20

 

Впр. 1, 4, 6,

с. 19–20

8

 

Розклад уроків. Розвиток навичок говоріння

С. 21–23

What time is it? — It’s…

Впр. 4, с. 22

 

Трек № 7.

Впр. 3, с. 22

Впр. 1–6,

с. 21–22

Впр. 7, с. 22

Впр. 7, с. 22.

Впр. 1, с. 23

9

 

Перевірка домашнього читання.

С. 23–24

What… would you like?

Впр. 1, с. 23

 

Трек № 8

Впр. 2, 4,

с. 24–25

Впр. 1–4,

с. 24–25

Впр. 3, с. 24

Впр. 6, с. 25.

Підготувати-

ся до проек-

тної роботи

10

 

Розвиток навичок письма з теми. Тематичне оцінювання.

С. 25

 

Впр. 5, с. 25

Трек № 8

Впр. 5, с. 25

Test

 

Тема 2. Шкільне життя 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

Мій улюблений предмет.

 

С. 28–29

Cardinal numbers

(с. 27), ordinal numbers

(c. 28)

Впр. 2, с. 28

 

Трек № 9.

Впр. 2, 4,

с. 28–29

Впр. 1–4,

с. 28–29

 

Націлює на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

 

Наводить

Приклади свого

внеску в життя

громади.

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи

 

Безпека в школі

Мій розклад дня

Інтернет безпека

Розклад дня – запорука здоров’я

Скільки коштує підручник

Впр. 3, с. 29.

Повторити

правила

с. 27–28.

12

 

Більш та менш популярні шкільні предмети. Розвиток навичок аудіювання.

С. 30–31

Adjective. degrees of

comparison (с. 30).

 

Впр. 3, с. 30

 

Трек № 10.

Мовлення

вчителя

Впр. 3–4,

с. 30–31

Впр. 1, 2, 4,

с. 30–31

Впр. 3 б,

с. 31.

С. 256–257

13

 

Вживання великої літери в англійській мові.

 

Vocabulary box

(с. 32)

Remember! (C. 32)

Впр. 2, с. 32

 

Трек № 11.

Впр. 1, с. 31

Впр. 3, с. 32

Словникові

диктанти

Правило

с. 32.

Впр. 2, 4,

с. 32

14

 

Розклад уроків.

Word order in

questions

Subjects

Питальні речення

(порядок слів)

Впр. 5, с. 33

 

Речення для

перекладу

Впр. 1, с. 33

Впр. 2, с. 33

Написати

листа

Барбарі Грей

15

 

Надсилання листів.

За темою уроку

 

Впр. 2, 6,

с. 34–35

 

Впр. 2, с. 34

Впр. 1, 3, 4,

с. 34–35

Впр. 2, 5,

с. 34–35

Написати

листа Давіду

16

 

Англійська мова. Розвиток навичок говоріння.

С. 36–37

Who is…?

Впр. 6, с. 37

 

Трек № 12,

13.

Впр. 1, 4,

с. 36–37

Впр. 1, 3, 4,

5, 7, с. 36–37

Впр. 2, с. 36

Впр. 7, с. 37

17

 

На уроці англійської мови. Word order

С. 38–39

Порядок слів

у реченні

Впр. 1, с. 38

 

Трек № 14.

Впр. 2, с. 38

Впр. 3–4,

с. 38–39

Впр. 3, с. 38

Впр. 4, с. 39

18

 

Частини мови

С. 40–41

Remember! (с. 40)

Впр. 1, с. 40.

Впр. 1, с. 41

Мовлення

вчителя

Впр. 1–3,

с. 40

Впр. 3 а, б,

с. 40–41

Впр. 1–2,

с. 41

19

 

Повторення граматики. Degrees of comparison

С. 42–43

Degrees

of comparison

Впр. 1, с. 42

 

Мовлення

вчителя

Впр. 2–4,

с. 42–43

 

Впр. 1, с. 44.

Впр. 5, с. 43

20

 

Урок домашнього читання. Розвиток навичок читання.

 

 

Впр. 1, с. 44

 

Трек № 15

Впр. 3, с. 45

Впр. 2, с. 45

Впр. 2, с. 45

(письмово)

21

 

Розвиток навичок письма. ТО.

 

 

Cardinal numbers

(c. 27), ordinal numbers

 

Мова

вчителя

 

 

Test

My Learning

Diary,

c. 46–48

Тема 3: Дозвілля  

 

22

 

Інтереси та хобі.

Present Simple.

Have / has got

С. 52–53

Present Simple.

Have / Has got

 

 

 

 

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду.

націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

націлює на розуміння необхідності жити разом у злагоді

Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

«Здорові» захоплення

Спорт – це здорово !

Здоровий стиль життя

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінки в

мережі Інтернет.

Мій майбутній бізнес.

 

Написати

розповідь

про своє хобі

23

 

Розповідь про товариша. Розвиток навичок аудіювання.

Vocabulary box

(с. 56)

Present Simple

(Questions)

Впр. 2, 5,

с. 56–57

 

Впр. 2, с. 56.

Трек № 20

Впр. 1, с. 56

Впр. 3–6,

с. 57

Впр. 1, с. 57

Мої мрії

Скільки коштує моє захоплення …

Кошторис майбутньої вечірки

Скільки коштує трафік

Розрахуємо відпочинок на канікули

 

 

 

 

 

Впр. 6, с. 57

24

 

Хобі та інтереси.

 

Vocabulary box

(с. 59)

Remember! (C. 58)

Впр. 1, с. 58.

Впр. 5, с. 60

 

Впр. 1, с. 58

Впр. 1–5,

с. 58–60

 

Впр. 4, с. 59

25

 

Різні хобі.

Present Simple

Tense

 

С. 60–63

Present Simple

Tense. Grammar Reference

§ 1 (c. 261)

Впр. 1, с. 62

 

Впр. 2, с. 62

Впр. 1–3,

с. 61.

Впр. 1, с. 62

Впр. 3, с. 61

Впр. 2,

с. 62–63

26

 

Забави на свіжому повітрі.

 

Vocabulary box

(с. 63)

Рresent Simple Tense

Впр. 5, с. 64

 

Впр. 2, 3,

с. 63–64.

Трек 21

Впр. 1–6,

с. 63–65

 

Впр. 6, с. 65

27

 

Хобі моїх друзів. Present

Simple Tense

С. 66–67

Рresent Simple Tense

Впр. 1, с. 67

Впр. 3, с. 66.

 

Впр. 2, с. 66.

Трек № 22

Впр. 2–4,

с. 66.

Впр. 2, с. 67

Впр. 2, с. 67

Підготувати

розповідь

28

 

Розвиток навичок говоріння “Hobbies

and interests”

 

С. 68–69

Повторення

Впр. 1, 4,

с. 68–69

Мова

вчителя

Впр. 2–3,

с. 68–69

Test

Розповідь про

хобі друга

29

 

Систематизація граматичного матеріалу.

 

 

 

 

Впр. 2,

с. 68–69

 

Впр. 4, с. 69

30

 

Розвиток навичок письма з теми. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4: Відпочинок. Сім’я.

 

 

31

 

Вільний час. Вечірки.

I like + Ving

 

Vocabulary box

(с. 71)

I like + Ving

Впр. 1, 3,

с. 70–71

 

Впр. 1, с. 70

Впр. 2, 4,

с. 71

Впр. 1, с. 70

Впр. 2, с. 71

32

 

Мій вільний час.

С. 72–75

Remember! (С. 72)

Впр. 1, с. 73

 

 

Впр. 1, с. 73.

Трек № 23. Впр. 4, с. 75

Впр. 1–3,

с. 72–73.

Впр. 1–4,

с. 73–75

Впр. 3, с. 74

Впр. 1, с. 72

(письмово).

Впр. 3, с. 74

33

 

Запрошення на вечірку. Present

Simple Tense

С. 75–77

Present Simple Tense

Впр. 3, 5,

с. 76–77

 

Впр. 3, с. 76.

Трек № 24

Впр. 1, 2, 4,

5, с. 75–77

 

Впр. 1, с. 77

34

 

Спілкування онлайн.

Speaking.

Prepositions

Vocabulary box

(с. 79)

Prepositions

Впр. 2, с. 78

 

Мова

вчителя

Впр. 1–5,

с. 78–79

Впр. 1, с. 78

Впр. 5, с. 79

(письмово)

35

 

Комп’ютери.

С. 80

Повторення

Впр. 1, с. 80

 

Впр. 2, с. 80.

Трек № 25

Впр. 1–3,

с. 80

Впр. 1, с. 80

Впр. 1–2,

с. 81

36

 

Листування електронною поштою. Розвиток навичок письма.

С. 81–83

Remember! (С. 81).

Герундій

Впр. 4, с. 82.

Впр. 1, с. 83

 

Мова

вчителя

Впр. 3–4,

с. 82

Впр. 1–2,

с. 81

Впр. 1, с. 83

37

 

Написання імейлу.

Prepositions

С. 84–85

Prepositions

Впр. 2, 4, 5,

с. 84–85

Мова

вчителя

Впр. 1, 3, 6,

с. 84–85

Впр. 7, с. 85

Впр. 5, 6,

с. 85

38

 

Урок домашнього читання. Розвиток навичок читання.

С. 71–85

Повторення

Впр. 1, с. 86.

Впр. 2, 3,

с. 87

 

Мова

вчителя

Впр. 3, с. 87

Впр. 2, с. 87

Впр. 3, с. 87

(письмово).

My Learning

Diary

39

 

Моя сім’я.

ЛО с. 89

Присвійний відмінок іменників

 

Завдання вчителя

Ex.1, p.88

Ex. 4 p.89

Впр. 1, 2 с. 88-89

Написати про свою родину

40

 

Професії членів родини.

Розвиток навичок аудіювання.

-burglar, dentist nurse

postman

-to catch

-repair

 

 

Ex.1 p. 90

Ex. 3 p. 91

Ex. 4 p. 91

Розказати про професії членів родини.

41

 

Близнюки.

Урок читання

Pain, power

Enjoy, grow up, each other

together

 

Ex. 3, 4 p.92-93

 Ex. 1 p.92

 

Ex. 5 p. 94

WB p.48-49 (6-7)

 

 

 

 

Написати про братів та сестер.

42

 

Удосконалення граматичних навичок

cook

hairdresser

-mechanic

-taxidriver

-write

Present Simple Present Continuous Tenses

Ex. 1 p.96

Ex. 1 p.95

Ex. 2,3 p.97 Ex. 1 p.97

WB p. 50- 51

Впр.. 2 с. 97

43

 

Розвиток навичок письма з теми. ТО.

 

 

 

 

 

Завдання вчителя

Повторити граматичні правила.

44

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

Завдання вчителя

Повторити слова.

45

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

Завдання вчителя

 

 

Повторити слова.

46

 

Контроль навичок читання

 

 

Завдання вчителя

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати усні повідомлення

47

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

Завдання вчителя

 

 

 

 

 

Повторити граматичні правила та слова.

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
4009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку