Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником Prepare на II семестр (3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 5 класу НУШ за підручником Prepare Ukrainian Edition на II cеместр (3 години на тиждень).
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік ___2022-2023     Семестр____ІI____

Клас____5_______  Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION  (3 години на тиждень)

 

з/п

Дата

 

Тематика

ситуатив-ного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Домаш-нє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр ІI

5. Здоров’я.

Feeling Good

1

 

Види спорту

c.58

Можуть називати види діяльності та спорту.

Бесіда про улюблені види діяльності і спорту.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту.

 

 

badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis

Вимова:

Наголос у словах

 

 

2

 

Улюблені види спорту моїх друзів

c.59

Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів.

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту.

 

Like – стверджу-вальні і заперечні речення.

 

3

 

Здоров’я

c.60

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я.

Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду.

Соціальна відповідальність:

• Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. );

Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря.

 

Good/not good for you, feel well, feel fine.

 

 

4

 

Поради щодо здоров’я

c.61

Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти.

 

Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання.

 

Займенники з прийменниками: at it  

for her 

 for him  

for me  for us for you  

with them

 

Things We Do

5

 

Гуртки за інтересами

С.62

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Опис діяльності в момент мовлення.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність.

Розповідь про гуртки.

after-school clubs

athletics club yoga club board games club coding club horse riding club

cookery club drama club Italian club judo club film club

 

 

6

 

Хобі

С. 63

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

 

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

Present Continuous для стверджувальних і заперечних речень.

 

7

 

Домашні обов’язки

С.64

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

Бесіда про домашні обов’язки.

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

 

 

carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up  feed the cat   make your bed tidy your room

walk the dog

Make/do

 

8

 

Домашні справи

С.65

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

Написання блогу

 

 Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу.

Вимова: Yes/no questions

Present Сontinuous для запитань.

Правопис ing

 

Culture. Youth Clubs in the UK

9

 

Молодь в Британії

С. 66,67

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями);

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про позакласну діяльність

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого

 

talking to friends skate-boarding doing arts and crafts rock climbing helping people

 

 

10

 

Здоров’я.  Діагностична робота.

6. Дозвілля.

My digital life

11

 

Дозвілля

С. 68

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

 

Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Прослухову-вання аудіо

 

Місця для розваг та дозвілля

 

 

12

 

Улюблений спосіб дозвілля

С.69

Реагує на звернене до нього /неї чітке й

повільне мовлення у простих повсякденних

ситуаціях, якщо співрозмовник докладає

певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовни-ка

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

 

13

 

Технології

С. 70

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про свої гаджети та їх призначення

Розгляд картинок та пошук відповідників

Розповідь про речі повсякденного вжитку

Назви гаджетів

 

 

14

 

Технології

С.71

Розповідь про діджітал-поведінку друга

 

Розповідь про друга

 

How much…?
How many…?

 

Working life

15

 

Професії

С.72

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Розповідь про професії членів родини

Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Прослухову-вання аудіо-розповіді за картинкою

 

Назви професій

 

 

16

 

Професії членів родини

С. 73

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

 

17

 

У кафе

С. 74

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис закладу харчування

Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

Зорове сприймання тексту в картинках

 

 

 

 

18

 

У закладі харчування

С. 75

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

 

Написання діалогу-бесіди у ресторані

Назви кухонних предметів/

Intonation

Can: прохання і дозволи

 

Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet

19

 

Безпека в інтернеті

С. 76, 77

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному  матеріалі, викладеному у письмовій формі.

 

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Презентація створеного проекту

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання і презентація проекту

 

 

 

20

 

 

Дозвілля. Діагностична робота.

 

 

7. Україна та країна, мова якої вивчається.

Places

21

 

У місті

С. 80

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Запитання і відповіді про вихідні у місті

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослухову-вання аудіо

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

 

 

22

 

У місті

С.81

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Прослухову-вання тексту про перебіг подій

 

Побудова діалогу

 

Is there are…? Are there any…?

 

23

 

Місце, де я живу

С. 82

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Опис власного місця проживання

Зорове сприйняття тексту і співвіднесен-ня його із зображення-ми

 

Прикметни-ки на позначення місць

 

 

24

 

Моє село.

С. 83

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Перегляд відео

Діалогічне мовлення про місце проживання

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

 

Out and about

25

 

Види транспорту

С. 84

Розповідає про те, що вміє робити добре й не

дуже добре.

Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

Види транспорту

 

 

26

 

Транспорт

С.85

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Зорове сприйняття тексту

 

 

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова

 

27

 

Вихідні з друзями

С.86

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Складання плану вихідних у бесіді з друзями

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослухову-вання аудіо-бесід

Складання діалогів за представленою моделлю

Фрази для проведення дозвілля

 

 

28

 

Дозвілля

С. 87

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

 

Написання електронного листа

 

Let’s …?
Shall we…?

 

Culture. Museums around the world

29

 

Музеї світу

С.88, 89

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

 

Прикметни-ки на позначення музеїв

 

 

30

 

 

Україна та країна, мова якої вивчається.

Діагностична робота.

 

 

 

 

8. Одяг, зовнішній вигляд. Покупки.

What shall I wear?

31

 

Предмети одягу

С. 90

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Розповідь про доречний одяг

Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

 

Назви предметів одягу

 

 

32

 

Одяг

С.91

Перегляд відео

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, / IZ /

Множина

 

33

 

Зовнішність

людини

С.92

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис карнавального костюма

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

 

Характеристики зовнішності людей

 

 

34

 

Зовнішність людини.

На карнавалі

С.93

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Усний опис карнавального костюма

 

Have got/ has got

 

Buy it!

35

 

Назви товарів

С.94

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про ставлення до покупок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

Прослуховування діалогу

 

Назви товарів

 

 

36

 

Покупки

С.95

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Відповідь на запитання про свої бажання і потреби

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

 

Need/want

 

37

 

Гроші та ціни

С.96

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Опис власних звичок щодо покупок

Зорове співвіднесення тексту із зображенням

 

Позначення ціни

 

 

38

 

Гроші та ціни

С.97

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

 

Написання діалогу

Вимова звуків /ʃ/ та /s/

too+adjective

 

Life Skills. Social responsibility: Looking after our world

39

 

Соціальна відповідаль-ність

С.98, 99

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Описує простими мовними засобами людей, місця та речі.

Презентація створеного проекту

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

Зорове сприйняття тексту про одяг

Презентація проекту

 

 

 

40

 

Одяг, зовнішній вигляд. Покупки. Діагностична робота.

9. Навколишнє середовище, погода.

Different places

41

 

Природа

С. 102

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови.

Порівняння життя у місті і селі

Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

 

42

 

Життя у місті та селі

С.103

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

 

43

 

Точки зору

С.104

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Відповіді на запитання по відео

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметни-ки на позначення характерис-тики

 

 

44

 

Омріяне місце для відвідування

С.105

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Бесіда про омріяне місце для відвідування

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

Ступені порівняння: довгі прикметники

 

The weather

45

 

Погода та пори року

С. 106

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Обговорює погоду і пори року

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища

 

Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Зорове сприйняття коментарів про погоду

 

Назви видів погоди і пір року

 

 

46

 

Погода

С.107

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови

Перегляд відео

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 

Займенник it на позначення погоди

 

47

 

Свята

С.108

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

 

 

 

 

48

 

Листівка з відпочинку

С.109

Пише короткі вітальні листівки.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

 

Culture. Beach culture in Australia and New Zealand

49

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

С.110, 111

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

 

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Зорове сприйняття тексту

Обговорен-ня питань про відпочинок на пляжі з другом

 

 

A fantastic concert

50

 

Дозвілля з друзями

С. 112, 113

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Опис дозвілля з друзями

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Зорове співвіднесення зображень зі словами

Написання запитань і обговорення їх з партнером

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

Вимова:was

Past Simple: be

 

51

 

На концерті

С. 114

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення подій з минулого

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту

 

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

 

52

 

Події минулого

С.115

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

 

Wh- questions

 

Animals

53

 

Дикі тварини

С.116

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про улюблену тварину

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

Назви диких тварин

 

 

54

 

Дикі тварини

С.117

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

Вимова: extra syllable

Past Simple (affirmative)

 

55

 

Домашні тварини

С.118, 119

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками

Розповідь про домашніх улюбленців

Зорове сприйняття зображень і слів

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Написання підсумків шкільного року для сайту

Назви домашніх тварин

Past Simple (negative)

 

Life Skills. Collaboration: Deciding things together

56

 

Співпраця

С. 120, 121

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.

 

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту про фільми

 

 

 

 

57

 

Навколишнє середовище, погода.  Діагностична робота.

58

 

Комплексна діагностична робота з аудіювання, читання та письма.

59

 

Діагностична робота з говоріння.

 

 

docx
Додано
16 січня 2023
Переглядів
2127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку