НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік ___2022-2023 Семестр____ІI____
Клас____5_______ Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION (3 години на тиждень)
№ з/п |
Дата
|
Тематика ситуатив-ного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домаш-нє завдання
|
||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||||
Семестр ІI |
||||||||||||||
5. Здоров’я. Feeling Good |
||||||||||||||
1 |
|
Види спорту c.58 |
Можуть називати види діяльності та спорту. |
Бесіда про улюблені види діяльності і спорту. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. |
|
badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis Вимова: Наголос у словах |
|
|
||||
2 |
|
Улюблені види спорту моїх друзів c.59 |
Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. |
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту. |
|
Like – стверджу-вальні і заперечні речення. |
|
||||||
3 |
|
Здоров’я c.60 |
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. |
Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду. |
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. ); |
Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. |
|
Good/not good for you, feel well, feel fine. |
|
|
||||
4 |
|
Поради щодо здоров’я c.61 |
Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. |
|
Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання. |
|
Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them |
|
||||||
Things We Do |
||||||||||||||
5 |
|
Гуртки за інтересами С.62 |
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
Опис діяльності в момент мовлення. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. |
Розповідь про гуртки. |
after-school clubs athletics club yoga club board games club coding club horse riding club cookery club drama club Italian club judo club film club |
|
|
||||
6 |
|
Хобі С. 63 |
Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
|
Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
|
Present Continuous для стверджувальних і заперечних речень. |
|
||||||
7 |
|
Домашні обов’язки С.64 |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
Бесіда про домашні обов’язки. |
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;
|
|
|
carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog |
Make/do |
|
||||
8 |
|
Домашні справи С.65 |
Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
Написання блогу |
|
Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу. |
Вимова: Yes/no questions |
Present Сontinuous для запитань. Правопис ing |
|
|||||
Culture. Youth Clubs in the UK |
||||||||||||||
9 |
|
Молодь в Британії С. 66,67 |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями); |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Бесіди про позакласну діяльність
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого
|
talking to friends skate-boarding doing arts and crafts rock climbing helping people |
|
|
||||
10 |
|
Здоров’я. Діагностична робота. |
||||||||||||
6. Дозвілля. My digital life |
||||||||||||||
11 |
|
Дозвілля С. 68 |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне
|
Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Прослухову-вання аудіо |
|
Місця для розваг та дозвілля |
|
|
||||
12 |
|
Улюблений спосіб дозвілля С.69 |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовни-ка |
|
Прислівники частоти: always, often, sometimes, never |
|
||||||
13 |
|
Технології С. 70 |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.
|
Розповідь про свої гаджети та їх призначення |
Розгляд картинок та пошук відповідників |
Розповідь про речі повсякденного вжитку |
Назви гаджетів |
|
|
|||||
14 |
|
Технології С.71 |
Розповідь про діджітал-поведінку друга |
|
Розповідь про друга |
|
How much…? |
|
||||||
Working life |
||||||||||||||
15 |
|
Професії С.72 |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне |
Розповідь про професії членів родини |
Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Прослухову-вання аудіо-розповіді за картинкою |
|
Назви професій |
|
|
||||
16 |
|
Професії членів родини С. 73 |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.
|
|
Розповідь про професії членів своєї родини |
|
Present Simple and Present Continuous |
|
||||||
17 |
|
У кафе С. 74 |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис закладу харчування |
Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Зорове сприймання тексту в картинках |
|
|
|
|
||||
18 |
|
У закладі харчування С. 75 |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
|
Написання діалогу-бесіди у ресторані |
Назви кухонних предметів/ Intonation |
Can: прохання і дозволи |
|
||||||
Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet |
||||||||||||||
19 |
|
Безпека в інтернеті С. 76, 77 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Презентація створеного проекту |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання і презентація проекту |
|
|
|
||||
20 |
|
Дозвілля. Діагностична робота.
|
||||||||||||
7. Україна та країна, мова якої вивчається. Places |
||||||||||||||
21 |
|
У місті С. 80 |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Запитання і відповіді про вихідні у місті |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослухову-вання аудіо |
|
Назви локацій у місті Вимова звуків /s/ та /k/ |
|
|
||||
22 |
|
У місті С.81 |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Прослухову-вання тексту про перебіг подій
|
Побудова діалогу |
|
Is there are…? Are there any…? |
|
||||||
23 |
|
Місце, де я живу С. 82 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Опис власного місця проживання |
Зорове сприйняття тексту і співвіднесен-ня його із зображення-ми |
|
Прикметни-ки на позначення місць |
|
|
|||||
24 |
|
Моє село. С. 83 |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Перегляд відео |
Діалогічне мовлення про місце проживання |
|
Prepositions: inside, outside, above, below, near |
|
||||||
Out and about |
||||||||||||||
25 |
|
Види транспорту С. 84 |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Запитання і відповіді про транспорт, яким користується |
Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображень |
|
Види транспорту |
|
|
||||
26 |
|
Транспорт С.85 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Зорове сприйняття тексту |
|
|
Because, and, but, or Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова |
|
||||||
27 |
|
Вихідні з друзями С.86 |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Складання плану вихідних у бесіді з друзями |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослухову-вання аудіо-бесід |
Складання діалогів за представленою моделлю |
Фрази для проведення дозвілля |
|
|
||||
28 |
|
Дозвілля С. 87 |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
|
Написання електронного листа |
|
Let’s …? |
|
||||||
Culture. Museums around the world |
||||||||||||||
29 |
|
Музеї світу С.88, 89 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.
|
|
Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу |
|
Прикметни-ки на позначення музеїв |
|
|
||||
30 |
|
Україна та країна, мова якої вивчається. Діагностична робота.
|
|
|||||||||||
8. Одяг, зовнішній вигляд. Покупки. What shall I wear? |
||||||||||||||
31 |
|
Предмети одягу С. 90 |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Розповідь про доречний одяг |
Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями |
|
Назви предметів одягу |
|
|
||||
32 |
|
Одяг С.91 |
Перегляд відео |
Обговорення відео |
Вимова звуків /s/, /z/, / IZ / |
Множина |
|
|||||||
33 |
|
Зовнішність людини С.92 |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис карнавального костюма |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Прослуховування діалогу про опис зовнішності |
|
Характеристики зовнішності людей |
|
|
||||
34 |
|
Зовнішність людини. На карнавалі С.93 |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Усний опис карнавального костюма |
|
Have got/ has got |
|
||||||
Buy it! |
||||||||||||||
35 |
|
Назви товарів С.94 |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Розповідь про ставлення до покупок |
Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок |
Прослуховування діалогу |
|
Назви товарів |
|
|
||||
36 |
|
Покупки С.95 |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Відповідь на запитання про свої бажання і потреби |
|
Діалогічна бесіда про свої потреби |
|
Need/want |
|
|||||
37 |
|
Гроші та ціни С.96 |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Опис власних звичок щодо покупок |
Зорове співвіднесення тексту із зображенням |
|
Позначення ціни |
|
|
|||||
38 |
|
Гроші та ціни С.97 |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
|
Написання діалогу |
Вимова звуків /ʃ/ та /s/ |
too+adjective |
|
||||||
Life Skills. Social responsibility: Looking after our world |
||||||||||||||
39 |
|
Соціальна відповідаль-ність С.98, 99 |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. Описує простими мовними засобами людей, місця та речі. |
Презентація створеного проекту |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку |
Зорове сприйняття тексту про одяг |
Презентація проекту |
|
|
|
||||
40 |
|
Одяг, зовнішній вигляд. Покупки. Діагностична робота. |
||||||||||||
9. Навколишнє середовище, погода. Different places |
||||||||||||||
41 |
|
Природа С. 102 |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови. |
Порівняння життя у місті і селі |
Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
|
Назви природних об’єктів |
|
|
||||
42 |
|
Життя у місті та селі С.103 |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
Усний опис зображень із залученням вивченої граматики |
|
Ступені порівняння: короткі прикметники |
|
||||||
43 |
|
Точки зору С.104 |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
|
Відповіді на запитання по відео |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті |
Обговорення відео |
Прикметни-ки на позначення характерис-тики |
|
|
||||
44 |
|
Омріяне місце для відвідування С.105 |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Бесіда про омріяне місце для відвідування |
|
Розповідь про улюблене місце на планеті |
|
Ступені порівняння: довгі прикметники |
|
|||||
The weather |
||||||||||||||
45 |
|
Погода та пори року С. 106 |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень |
Обговорює погоду і пори року |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища
Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Зорове сприйняття коментарів про погоду |
|
Назви видів погоди і пір року |
|
|
||||
46 |
|
Погода С.107 |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови |
Перегляд відео |
Обговорення відео і розповідь класу звички друга |
|
Займенник it на позначення погоди |
|
||||||
47 |
|
Свята С.108 |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні |
|
|
|
|
|||||
48 |
|
Листівка з відпочинку С.109 |
Пише короткі вітальні листівки. |
|
Написання листівки з місця відпочинку |
Назви атрибутів відпустки |
Прийменники with, for, until |
|
||||||
Culture. Beach culture in Australia and New Zealand |
||||||||||||||
49 |
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії С.110, 111 |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
|
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Зорове сприйняття тексту |
Обговорен-ня питань про відпочинок на пляжі з другом |
|
|
||||
A fantastic concert |
||||||||||||||
50 |
|
Дозвілля з друзями С. 112, 113 |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Опис дозвілля з друзями |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Зорове співвіднесення зображень зі словами |
Написання запитань і обговорення їх з партнером |
Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow Вимова:was |
Past Simple: be |
|
||||
51 |
|
На концерті С. 114 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення подій з минулого |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту |
|
Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong |
|
|
||||
52 |
|
Події минулого С.115 |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
Усні запитання і відповіді про події з минулого |
|
Wh- questions |
|
||||||
Animals |
||||||||||||||
53 |
|
Дикі тварини С.116 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про улюблену тварину |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
Назви диких тварин |
|
|
||||
54 |
|
Дикі тварини С.117 |
|
Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні |
Вимова: extra syllable |
Past Simple (affirmative) |
|
|||||||
55 |
|
Домашні тварини С.118, 119 |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками |
Розповідь про домашніх улюбленців |
Зорове сприйняття зображень і слів Прослуховування радіо-інтерв’ю |
Написання підсумків шкільного року для сайту |
Назви домашніх тварин |
Past Simple (negative) |
|
|||||
Life Skills. Collaboration: Deciding things together |
||||||||||||||
56 |
|
Співпраця С. 120, 121 |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули. |
|
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту про фільми |
|
|
|
|
||||
57 |
|
Навколишнє середовище, погода. Діагностична робота. |
||||||||||||
58 |
|
Комплексна діагностична робота з аудіювання, читання та письма. |
||||||||||||
59 |
|
Діагностична робота з говоріння. |
||||||||||||