Урок "Їжа. Що у тебе в холодильнику?"

Про матеріал
Урок формування предметних компетентностей з іноземної мови: фонологічна – відпрацьовування правильної вимови іншомовних слів з теми «Їжа»; граматична – ознайомлення з правилами вживання some/any; countable and uncountable nouns; Is there?/ Are there ?; How much ?/ How many лексична - відпрацювання, вживання вивчених лексичних одиниць з теми, активізування їх у мовленні, удосконалювати навички
Перегляд файлу

                                                                                                           19.09.2022

План-конспект уроку з англійської мови в 5-В класі

 

 

Тема уроку:  Їжа. Що у тебе в холодильнику?

Тип уроку:   Формування лексико-граматичних навичок.

Мета:

навчальна:  формувати предметні компетентності з іноземної мови:

фонологічну – відпрацьовувавти правильну вимову іншомовних слів з теми 

                          «Їжа»;

граматичну –познайомитись з правилами  вживання  some/any;  countable  

                         and uncountable nouns; Is there?/ Are there ?; How much ?/ How                    

                         many

лексичну - відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць з 

                    теми ,активізувати їх у  мовленні, удосконалювати навички  

                    читання учнів, навчати застосовувати  отримані знання на 

                    практиці під час виконання вправ, діалогічного та                    

                    монологічного мовлення.

 

розвиваюча:  розвивати ключові компетентності учнів:

спілкування іноземними мовами - розвивати культуру спілкування учнів,  

                                                           уміння висловлювати свої думки       

                                                          англійською мовою, вести діалог в  

                                                          умовах комунікативної ситуації, інтерес до  

                                                          вивчення іноземних мов;

ініціативність та підприємливість – ініціювати усну взаємодію іноземною 

                                                             мовою для розв’язання конкретної  

                                                             життєвої проблеми;

інформаційно-цифрову-   розвивати уміння використовувати ІКТ;

 

соціальну та громадянську -розвивати уміння працювати з іншими на 

                                                результат, досягати компромісів,  підтримуючи 

                                                соціокультурне різноманіття; уміння 

                                                працювати в групі, уміння вчитися впродовж 

                                                життя;

екологічна грамотність і здорове життя - розвивати та підтримувати  

                                                                      прагнення учнів до здорового  

                                                                      способу життя; залучати їх до  

                                                                      підтримання  свого здоров’я  

                                                                     протягом уроку шляхом релаксацій; виховна: виховувати культуру спілкування учнів, культуру поведінки.

 

Очікувані результати. Учні повинні:

-  уміти вирізняти, розуміти та взаємодіяти у простий спосіб використовуючи вивчені лексико-граматичні структури

-уміти  працювати в парі та в колективі

-уміти вести діалог в умовах заданої комунікативної ситуації.

Обладнання:  підручник, робочий зошит, інтерактивний додаток до підручника, презентація, аудіо та відеоматеріали.

Хід уроку

І. Початок уроку

1. Привітання вчителя з учнями

T:Good morning, children! I am glad to see you at our lesson!

Today we have an unusual lesson for you and for me. We can see many guests: Welcome to us! Be active and attentive. Speak and express your opinion! Look at me and smile. So, let us start our communication. Let’s start from the date

2. Введення в іншомовну атмосферу.

T: What day, date  is it today?

     What is the weather like today?

     The theme of our course  is Food as you know but today we are going to take a  

      look in the fridge? The topic of our lesson What have you got  in the fridge?

      Today at the lesson we’ll:

       -  get toknow new grammar structures  ;

       -  practice in listening, reading, writing and speaking.

     At the end of the lesson you will be able to:

  • use the new out of class phrases;
  • practise vocabulary in the live situations;
  • use and practice a grammar structures “Is there/Are there… ? How many/How much…? ;
  • get to know a lot of new words and word combinations according to our theme of the lesson.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. a) Мовна розминка

 T :  I can’t but start  speaking about  English  popular PROVERB

       “An Apple a day keeps the doctor away” Let’s translate and   

         learn by heart.

b) Активізація  вивченого лексичного матеріалу:

    T: Let’s make pairs  and talk about your favourite recipes and

          Ingredients.

            T: Open your students book on page 26. Ex.1

      Look  at the photo and say whom can you see?

      Which of ingredients below can you see?

  1. Формування навичок сприймання на слух та умінь зорового сприймання. SB Ex. 2-3, p.26

T:    Watch the video and answer the questions.

        And now it’s time to pay attention to class out phrases

        Listen, repeat, translate and look for in the dialogue.

 

  1. Фізкультхвилинка    

            T-  It’s time for rest . Move and sing a song

 

 

 

 

  1.  Формування граматичних навичок

T:    Grammar time is just now. Look at  ex. 3 and 4 on page 26

        There are two grammar boxes . Start from the first

         As you know there are countable and uncountable nouns

         Let’s practice . Look at the screen and   put the words below in the     

         correct category.

   T:  Next is Grammar Box B. Sentences, Questions and negative form

        Look for Quantifiers in the dialogue. For practice  

        LIVEWORKSHEETS  is a great tool.

 

  1.   Формування писемного продукування

T:  It’s time to write .  Choose the correct option  in ex.5, p.26

      Then listen and check.

  1. Рефлексія.

T : At the end of our lesson let’s look at the fridge.

      Boys ask  the girls  what food is there?

III. Заключна частина.

  1. Підсумок уроку.

T: Pupils, you did a lot today. You were very active, creative and friendly. I 

      am sure new knowledge will useful for you in the future.

  1. Homework

T : Your homework is in the WB on page  22

  1. Saying goodbye

T :  Thanks a lot for your active work, being friendly and attentive.

      

 

  

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 січня 2023
Переглядів
1249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку