Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником Т.Пахомова (друга іноземна мова) зі змістовими лініями

Про матеріал

КТП для 5 класу до підручника Т.Пахомової (англійська мова як друга іноземна мова). Розрахований на 2години. Зі змстовими лініями. Відповідає чинній програмі. Автор Швага Марина Максимівна.

Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

Unit 1: INTRODUCTION.

Тема 1: Вступ.

1

 

Вступ.

Ознайомлення з підручником та вчителем.

ABC

Впр.1,

стор.7-8,

 

 

Соціальна та громадянсь-ка компетент-ност

 

 

 

+

 

 

 

 

 

2

 

Англійська абетка. Розвиток навичок лексики.

Впр.5,

Ст..8

Впр.2-3,

Ст.8

 

Соціальна та громадянсь-ка компетент-ност

 

 

 

+

 

 

Знати алфавіт.

Вивчити англійську абетку

 

3

 

Англійська абетка. Розвиток навичок усного мовлення.

Впр.7,

ст.8,

Впр.8,

 ст.9,

 

 

 

 

Соціальна та громадянсь-ка компетент-ност

 

 

 

+

 

 

Вміти вітатися та прощатися, представи-ти себе.

Впр.9,

ст.9,

 

 

 

 

 

Unit 2: SCHOOL LIFE.

Тема 2: Шкільне життя..

 

4

 

Знайомство з учнями шкіл Англії.. Розвиток навичок усного мовлення.

Впр.1, 2,

стор.12, Впр.3,

Ст.13

 

 

Ініціативні-сть і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про школу.

Впр.4, ст..13

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

 

5

 

Ти та спорт у твоєму житті. Розвиток навичок лексики.

Впр.3, 4,

стор.15,

Впр.1,

стор.14 Впр.2,

стор.15,

 

Особові займенни-ки

To be = is, am, are

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

+

 

 

Розповідати про заняття в школі.

Впр.5, ст..15

 

6

 

 

 

 

Твій шкільний портфель. Розвиток навичок аудіювання.

Впр.1,

стор.16 Впр.2,

стор.16, Впр.3,

Ст.16

Впр.4, ст..17

Впр.5, ст..17

Артиклі та числівники

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

+

 

 

Вміти рахувати в межах 100 та розпо-відати що знаходиться в твоєму портфелі

Впр.8, ст..17

 

7

 

Твій шкільний портфель. Розвиток навичок аудіюван-ня.

Впр.1,

стор.18 Впр.2,3,

стор.18 Впр.6,  ст..19

Впр.4, ст..19

Питальні слова: хто та що.

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

+

 

 

Розпо-відати що знаходиться в твоєму портфелі

Впр.5, ст..19

 

8

 

Класна кімната. Твій клас. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Впр.1,

стор.20 Впр.2,

стор.20 Впр.3,

стор.20 Впр.4,

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про сою класну кімнату

Впр.5, ст..21

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відпо-відальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотні-сть

 

9

 

Без проблем.

Розвиток навичок  читання.

Впр.1, 2,

стор.23

Впр.4, 5,

стор.23

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

+

 

 

Вміти описувати свої почуття та стан душі.

Впр.3,

стор.23

 

10

 

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок лексики. Замір.

Впр.1, Ст.24

Впр.2,Ст..24

Впр.5,

стор.24 Впр.4,

стор.25

Приймен-ники місця та напрямку

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

+

 

 

 

Впр.3,

стор.25

 

11

 

Закріплення вивченої теми.

Тематична.

 

За зав-даннями вчителя.

(Тестові завдання)

За зав-даннями вчителя.

(Тестові завдання)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

+

 

 

Виконати запропонованівчителем  тестові завдання.

 

 

12

 

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the first  term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

 

 

Підготу-ватися до контролю читання

 

13

 

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

 

 

 

Підготу-ватися до контролю письма

 

14

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

 

 

 

Підготу-ватися до контролю мовлення

 

15

 

 

16

 

Контроль навичок говоріння.

 

 

 

Speaking Comprehension

(the first term)

Ініціативність підприєм-ливість

 

 

+

 

 

 

 

 

 

Повторити вив-чене

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

Unit 3: Нome sweet home.

Тема 3: Дім рідний дім.

 

17

 

Дім. Розташу-вання кімнат. Розвиток навичок лексики.

Впр.1,

2, 3,Ст..26

Впр.4,

стор.27 Впр.5,

стор.27 Впр.6,7,

8, стор.27

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

 

 

+

 

 

Вміти розповісти про свою родину та свій дім.

Впр.9,

стор.27

 

18

 

Дім в Англії та дім в Україні. Порівняння. Розвиток навичок усного мовлення.

 

Впр.1,Ст..28 Впр.2,Ст..29

Впр.3,Ст..29

Впр.4,

стор.29

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

 

 

+

 

 

Вміти по-рівнювати різні традиції та родинні звички.

Впр.5,

стор.29

 

19

 

Родина Сема. Розвиток навичок лексики та мовлення.

Впр.1, ст.30

Впр.3,ст.30

Впр.4,ст.30

Впр.6, ст.31

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

 

 

+

 

 

Вміти розповісти про своє родинне дерево та родину.

Впр. 2, ст.30 Впр.5,

ст.31

 

 

20

 

 

 

 

 

Допоможи мені Ємма.

Розвиток навичок читання та аудіювання.

Впр.1,

ст.32

Впр.3 ст.32

Впр. 5, 6,

ст.33

Впр.7, ст.33

Дієслово

Have got/

Haven’t got

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

 

 

+

 

 

Вміти правильно вживати дієслово Have/Has в реченнях.

Впр.2,

ст.32

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

 

21

 

 

Моя кімната. Розвиток навичок мовлення.

Впр.1, 2,

ст.34

Впр.4,

ст.34

Констпукція

There is/ there are;

Is there/

Are there.

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Вміти описувати свою кімнату.

Впр. 3

ст.34

 

22

 

Моя родина. Розвиток навичок мовлення.

 

Впр. 2, 3, 4,

ст.35

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Розповідати про членів своєї родини.

Впр.5,

ст.35

 

 

23

 

 

 

 

 

Розвиток навичок читання.

Впр.1,

ст.36-37 Впр.2, 3,

ст.37

Have got/

Haven’t got

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Навчитися читати з інтонацією та смисловим наголосом.

Впр.4,

ст.37

 

24

 

 

 

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична.

Впр.2, 3,

ст.38

Впр.1, 2,

ст.39

There is/ there are;

Is there/

Are there.

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Закріпити вивчений матеріал.

Впр.3,

ст.39

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

Unit 4: My Leisure Time. Hobby land.

Тема 4: Хобі.

 

 25

 

Hobby land. Розвиток навичок лексики.

 

Впр.1, 3, ст.40 Впр.2,ст.40

Впр.4,ст.41

Впр.7, ст.41

 

Модальне дієслово Сan/ Cannot

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

 

Вміти розповідати про улюб-лені види занять, відпочинку та хобі.

Впр.5,

ст.41

 

 

 

 26

 

Вільний час. Шкільні гуртки. Розвиток навичок лексики.

Впр.1, 2,

ст.42-43 Впр.3,

ст.43

Впр.4,

ст.43

Допоміжні дієслова теперіш-нього часу

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

+

 

Вміти розповідати про гуртки у школі

Впр.5,

ст.43

 

 27

 

Правила шкільних гуртків. Розвиток навичок мовлення .

Впр.1,ст.44

Впр.2,ст.44

Впр.3,ст.45

Впр.4ст.45

Допоміжні дієслова теперіш-нього часу

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

 

Вміти розповідати про шкільні правила

Впр.5

ст.45

 

28

 

 

Вільний час. Шкільні гуртки. Розвиток навичок лексики.

Впр.1, ст.46 Впр.3,ст.46

Впр.4ст.47

Теперішній час

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

+

 

Вміти розповідати про улюблений шкільний гурток.

Впр.2,

ст.46

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

 

 29

 

Правила шкільних гуртків. Розвиток навичок мовлення .

Впр.4ст.47

Впр.5ст.47

Впр.6ст.47

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

 

Вміти розповідати про шкільні правила

Впр.7

ст.47

 

30

 

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична.

 

За завданнями вчителя.

     (Тестові завдання)

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

 

 

 

 +

 

 

 

 

 31

 

Контроль навичок

аудіювання.

Listening Comprehension

(the second term)

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

+

 

 

Підготу-ватися до конт-ролю читання

 

 32

 

Контроль навичок читання.

 

Reading

Comprehension

(the second term)

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

 

 

Підготу-ватися до конт-ролю

письма

 

 33

 

 

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the second term)

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

+

 

 

Підготу-ватися до конт-ролю мовлення

 

 34

 

 

 

Контроль навичок говоріння.

Speaking Comprehension

(the second term)

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

 

 

 

Повторити вивчене

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Горкава Тетяна Ігорівна
    Все супер, а на 2 семестр є?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Shcherbyak Lesya
    Величезне дякую!!!)))
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Англійська мова (1-й рік навчання) 5 клас (Пахомова Т. Г.)
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
6602
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку