КТП для 5 класу до підручника Т.Пахомової (англійська мова як друга іноземна мова). Розрахований на 2години. Зі змстовими лініями. Відповідає чинній програмі. Автор Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
Unit 1: INTRODUCTION. Тема 1: Вступ. |
|||||||||||
1 |
|
Вступ. Ознайомлення з підручником та вчителем. |
ABC Впр.1, стор.7-8,
|
|
Соціальна та громадянсь-ка компетент-ност |
|
+ |
|
|
|
|
2 |
|
Англійська абетка. Розвиток навичок лексики. |
Впр.5, Ст..8 Впр.2-3, Ст.8 |
|
Соціальна та громадянсь-ка компетент-ност |
|
+ |
|
|
Знати алфавіт. |
Вивчити англійську абетку |
3 |
|
Англійська абетка. Розвиток навичок усного мовлення. |
Впр.7, ст.8, Впр.8, ст.9,
|
|
Соціальна та громадянсь-ка компетент-ност |
|
+ |
|
|
Вміти вітатися та прощатися, представи-ти себе. |
Впр.9, ст.9,
|
Unit 2: SCHOOL LIFE. Тема 2: Шкільне життя.. |
|||||||||||
4 |
|
Знайомство з учнями шкіл Англії.. Розвиток навичок усного мовлення. |
Впр.1, 2, стор.12, Впр.3, Ст.13
|
|
Ініціативні-сть і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про школу. |
Впр.4, ст..13 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
||||||||
5 |
|
Ти та спорт у твоєму житті. Розвиток навичок лексики. |
Впр.3, 4, стор.15, Впр.1, стор.14 Впр.2, стор.15,
|
Особові займенни-ки To be = is, am, are |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розповідати про заняття в школі. |
Впр.5, ст..15 |
6
|
|
Твій шкільний портфель. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр.1, стор.16 Впр.2, стор.16, Впр.3, Ст.16 Впр.4, ст..17 Впр.5, ст..17 |
Артиклі та числівники |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Вміти рахувати в межах 100 та розпо-відати що знаходиться в твоєму портфелі |
Впр.8, ст..17 |
7 |
|
Твій шкільний портфель. Розвиток навичок аудіюван-ня. |
Впр.1, стор.18 Впр.2,3, стор.18 Впр.6, ст..19 Впр.4, ст..19 |
Питальні слова: хто та що. |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розпо-відати що знаходиться в твоєму портфелі |
Впр.5, ст..19 |
8 |
|
Класна кімната. Твій клас. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Впр.1, стор.20 Впр.2, стор.20 Впр.3, стор.20 Впр.4, |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про сою класну кімнату |
Впр.5, ст..21 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотні-сть |
||||||||
9 |
|
Без проблем. Розвиток навичок читання. |
Впр.1, 2, стор.23 Впр.4, 5, стор.23 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Вміти описувати свої почуття та стан душі. |
Впр.3, стор.23 |
10 |
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок лексики. Замір. |
Впр.1, Ст.24 Впр.2,Ст..24 Впр.5, стор.24 Впр.4, стор.25 |
Приймен-ники місця та напрямку |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
|
Впр.3, стор.25 |
11 |
|
Закріплення вивченої теми. Тематична.
|
За зав-даннями вчителя. (Тестові завдання) |
За зав-даннями вчителя. (Тестові завдання) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Виконати запропонованівчителем тестові завдання. |
|
12 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
|
Підготу-ватися до контролю читання |
|
13 |
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
|
Підготу-ватися до контролю письма |
|
14 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
|
Підготу-ватися до контролю мовлення |
|
15
16 |
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
Ініціативність підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
|
Повторити вив-чене |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
Unit 3: Нome sweet home. Тема 3: Дім рідний дім. |
|||||||||||
17 |
|
Дім. Розташу-вання кімнат. Розвиток навичок лексики. |
Впр.1, 2, 3,Ст..26 Впр.4, стор.27 Впр.5, стор.27 Впр.6,7, 8, стор.27 |
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами |
|
+ |
|
|
Вміти розповісти про свою родину та свій дім. |
Впр.9, стор.27 |
18 |
|
Дім в Англії та дім в Україні. Порівняння. Розвиток навичок усного мовлення.
|
Впр.1,Ст..28 Впр.2,Ст..29 Впр.3,Ст..29 Впр.4, стор.29 |
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами |
|
+ |
|
|
Вміти по-рівнювати різні традиції та родинні звички. |
Впр.5, стор.29 |
19 |
|
Родина Сема. Розвиток навичок лексики та мовлення. |
Впр.1, ст.30 Впр.3,ст.30 Впр.4,ст.30 Впр.6, ст.31 |
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами |
|
+ |
|
|
Вміти розповісти про своє родинне дерево та родину. |
Впр. 2, ст.30 Впр.5, ст.31
|
20
|
|
Допоможи мені Ємма. Розвиток навичок читання та аудіювання. |
Впр.1, ст.32 Впр.3 ст.32 Впр. 5, 6, ст.33 Впр.7, ст.33 |
Дієслово Have got/ Haven’t got |
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами |
|
+ |
|
|
Вміти правильно вживати дієслово Have/Has в реченнях. |
Впр.2, ст.32 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
||||||||
21
|
|
Моя кімната. Розвиток навичок мовлення. |
Впр.1, 2, ст.34 Впр.4, ст.34 |
Констпукція There is/ there are; Is there/ Are there. |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Вміти описувати свою кімнату. |
Впр. 3 ст.34 |
22 |
|
Моя родина. Розвиток навичок мовлення.
|
Впр. 2, 3, 4, ст.35 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розповідати про членів своєї родини. |
Впр.5, ст.35
|
23
|
|
Розвиток навичок читання. |
Впр.1, ст.36-37 Впр.2, 3, ст.37 |
Have got/ Haven’t got |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Навчитися читати з інтонацією та смисловим наголосом. |
Впр.4, ст.37 |
24
|
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
Впр.2, 3, ст.38 Впр.1, 2, ст.39 |
There is/ there are; Is there/ Are there. |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Закріпити вивчений матеріал. |
Впр.3, ст.39 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
Unit 4: My Leisure Time. Hobby land. Тема 4: Хобі. |
|||||||||||
25 |
|
Hobby land. Розвиток навичок лексики.
|
Впр.1, 3, ст.40 Впр.2,ст.40 Впр.4,ст.41 Впр.7, ст.41
|
Модальне дієслово Сan/ Cannot |
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
|
|
Вміти розповідати про улюб-лені види занять, відпочинку та хобі. |
Впр.5, ст.41
|
26 |
|
Вільний час. Шкільні гуртки. Розвиток навичок лексики. |
Впр.1, 2, ст.42-43 Впр.3, ст.43 Впр.4, ст.43 |
Допоміжні дієслова теперіш-нього часу |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
|
+ |
|
Вміти розповідати про гуртки у школі |
Впр.5, ст.43 |
27 |
|
Правила шкільних гуртків. Розвиток навичок мовлення . |
Впр.1,ст.44 Впр.2,ст.44 Впр.3,ст.45 Впр.4ст.45 |
Допоміжні дієслова теперіш-нього часу |
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
|
|
Вміти розповідати про шкільні правила |
Впр.5 ст.45 |
28
|
|
Вільний час. Шкільні гуртки. Розвиток навичок лексики. |
Впр.1, ст.46 Впр.3,ст.46 Впр.4ст.47 |
Теперішній час |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
|
+ |
|
Вміти розповідати про улюблений шкільний гурток. |
Впр.2, ст.46 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
||||||||
29 |
|
Правила шкільних гуртків. Розвиток навичок мовлення . |
Впр.4ст.47 Впр.5ст.47 Впр.6ст.47 |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
|
|
Вміти розповідати про шкільні правила |
Впр.7 ст.47 |
30 |
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. (Тестові завдання) |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
|
+ |
|
|
|
|
31 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the second term) |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
|
+ |
|
|
Підготу-ватися до конт-ролю читання |
|
32 |
|
Контроль навичок читання.
|
Reading Comprehension (the second term)
|
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
|
|
|
Підготу-ватися до конт-ролю письма |
|
33
|
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the second term)
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
|
+ |
|
|
Підготу-ватися до конт-ролю мовлення |
|
34
|
|
Контроль навичок говоріння. |
Speaking Comprehension (the second term) |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |