Календарно-тематичне планування за підручником Сотнікова С.І., Білоусова Т.Ф. 6 клас
І семестр (2 рік навчання 2 години на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовленнєві зразки |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання/ Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема 1. Відпочинок і дозвілля |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
03.09 |
Новий шкільний рік |
Bist du neu hier? Bist du die Neue?
|
Der Neue, selbst |
Порядок слів у розповідному реченні |
Впр.1, 3 с.6 Впр.4 с.7 Впр.5 с.8
|
Впр.2, с.6 Впр.4 с.7
|
Впр.2, 3 с.2 |
Впр.4а с.7, Вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
07.09 |
Хобі моїх друзів |
Welches Hobby hast du? Was sammelst du? |
Das Autobild, das Automodel, die Briefmarke, die CD, die Münze, die Muschel, die Postkarte, die Serviette, der Sticker, das Tierbild, sammeln |
Порядок слів у питальному реченні |
Впр.2, с.9 Впр.4, с.10
|
Впр.1,3 с.9 |
|
Впр.5, с.11, вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
10.09 |
Як ти проводиш свої літні канікули? |
Was machst du gern im Sommer? Wo bist du meistens? |
Das Camping, mit dem Boot fahren, verbringen, nach, meistens, nicht weit von |
Відмінюва-ння дієслів |
Впр.3 с.12 Впр.4 с.13
|
Впр.2, с.12 Впр.4,6 с.13 |
Впр.1, с.12
|
Впр.3 с.12, вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
14.09 |
Погода влітку |
Wie ist das Wetter? Die Sonne scheint, manchmal regnet, es ist warm, kalt |
Der Ausflug, der Regenbogen, das Gewitter, die Wetterbeobachtung, der Regen, die Anzeige |
Порядок слів у реченні |
Впр.2, 4 с.14,
|
Впр.1,3, с.14 Впр.5, с.15 |
Впр.2 с.14
|
Впр.4 с.15, впр.3 с.8, вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
17.09 |
Яким було літо? |
Wo verbringst du deine Sommerferien? Wie war der Sommer?
|
Interessant, der Ärger, wunderbar, langweilig |
Präteritum дієслів sein i haben |
Впр.1, 2 с.17 Впр.4 с.18,
|
Впр.3 с.18 Впр.5 с.19 |
викона-ння тестових завдань |
Впр.3 с.18, вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
21.09 |
Де ми провели літо? Лексико-граматичний тест |
Wo kann man
die Sommerferienverbringen |
Ins Dorf, ins Ausland |
Модальне дієслово möchten |
Впр.1 c.20, впр.4 с.20
|
Впр.2,3 с.20 |
Впр.6 с.22
|
Впр.6 с.22 Вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
24.09 |
Улітку в селі
|
Was wächst im Garten? |
Obst und Gemüse, wachsen, süß |
Відмінювання іменників |
Впр.3 с.24 Впр.6 с.25 |
Впр.2с.23 |
Впр.3, с.24
|
Впр. 6 с.25, вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
28.09 |
Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля». Обговоення теми в мікрогрупах |
|
Повторити ло теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Моя сім’я |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
01.10 |
Це моя сім я |
Wie ist deine Familie? |
Die Grosseltern, die Geschwister |
Займенник ihr |
Впр.1,3 с.28
|
Впр.2,4 с.28
|
Впр.6 с.29 а |
Написати розповідь про свою сімю, вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
05.10 |
Дозвольте відрекомендувати мою cім`ю |
Darf ich meine Verwandten vorstellen? |
Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte |
Особисті займенники в знахідному відмінку |
Впр. 1 с.30, Впр. 3 с.31
|
Впр. 4,6 с.32 |
Впр.2 с.30 Впр.5 с.32 |
Впр. 4,5 с.18 вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
08.10 |
Хто зображений на фото? |
Wer ist auf dem Foto? |
Der Mann, die Frau, der Mensch, der Student |
Займенник “dieser” |
Впр. 1,3 с.33 |
Впр. 4 с.34 |
Впр.2 с 33 |
Впр. 5 с 34 вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
12.10 |
Брати та сестри |
Kannst du deine Geschwister beschreiben? |
Der Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich |
Іменники у множині |
Впр.1 с.35 Впр.4 с.36 |
Впр.2,3 с.35 |
|
вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
22.10 |
Скільки їм років? |
Wie alt sind die Leute? |
Ledig, verheiratet, verwitwet |
Кількісні числівники |
Впр.1 с.37 Впр.5 с.39 |
Впр.2,3 с.37 впр.4 с.38 |
Впр.6 с.39
|
Впр. 6 с.39 вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
26.10 |
Професії рідних Лексико-граматичний тест |
Was sind die Menschen von Beruf? |
Arbeiten als, die Bäckerei, das Büro |
вживання дієслова arbeiten als |
Впр.1 с.40 |
Впр.2,3 с.40 пр..4 с.41 |
|
вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
29.10 |
Моя майбутня професія |
Was möchtest du werden? |
Der Koch, der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt |
Вживання двоскладових іменників
|
Впр.1 с.42 впр.8 с.43 |
Впр.2 с.42 впр.8 с.43 |
Впр.1 с.42 |
впр. 4 с.41 вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
02.11 |
Підсумковий урок з теми «Я, моя родина і друзі». Створення колажу
|
Впр.1 с.44 |
Впр.2 с.44 впр.4 с.45 |
впр.3 с.45 |
вивчити нові ЛО |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
05.11 |
Контроль читання
|
|
|
|
Повторити ло |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
09.11 |
Контрол аудіювання |
|
|
|
Повторити ло |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3 Шкільне життя |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
12.11 |
Новий шкільний рік |
Was brauchst du für die Schule? |
Kaugummi, Anspitzer, Luftballon, Hefte |
Вживання дієслова brauchen |
Впр.2 с.48
|
Впр.1,4 с. 48-49 |
Впр.3 с.48 |
Вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
16.11 |
Що ми робимо в школі |
Wer macht was in der Schule? |
Nennen, Noten geben, vergleichen |
Вживання словосполучень |
Впр.1,2 с .50 |
Впр.3,4,5 с.50-51 |
Впр.6 с.51
|
Впр. 4 с.50 вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
19.11 |
Ми повинні добре вчитися |
Welche Fächer möchtest du haben? |
Der Faulpelz, einverstanden sein |
Вживання модальних дієслів |
Впр.1,5 с.52-53 |
Впр.2,3 с.52-53 |
Впр.4 с.53
|
Впр. 6 с.53 вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
23.11 |
На уроці німецької мови |
Was mache ich in der Deutsch-stunde? |
Von, bei, zu, mit, herausschreiben, abschreiben |
Вживання прийменників у давальному відмінку |
Впр.1 с.54 РЗ впр.1 с.34 |
Впр.2 с.54 |
Впр.3 с.55 |
Впр.4 с.55 вивчити нові ЛО |
|||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
26.11 |
Наша школа |
Wie ist deine Schule? |
Der Raum, der Schulhof |
Вживання прикметників |
Впр.1 с.56 |
Впр.2,3 с.56 |
Впр.4 с.57 |
Впр.5 с.57 вивчити нові ЛО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
24. |
30.11 |
Школа моєї мрії |
Wie ist meine Traum-schule? |
Das Einmaleins, die Cafeteria, der Computerraum |
Займенник «man» |
Впр.1,2,3 с .58 |
Впр.4,5 с.59 |
|
Впр.6 с.59 вивчити нові ЛО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
25. |
03.12 |
Сьогодні і вчора Лексико-граматичний тест |
Was haben die Kinder gemacht? |
Klassendienst haben, holen, klingeln |
Вживання дієслів в Perfekt |
Впр.1,4 с.60-61 |
Впр.2,3,5 с.60-61 |
виконання тестів |
вивчити нові ЛО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
26. |
07.12 |
Школи в минулому та сьогодні |
Welche Schule ist neu, welche ist alt? |
Das Schulmuseum, verschieden, die Tinte |
Partizip II сильних дієслів |
Впр.1,3,4 с.62-63 |
Впр.2,5 с.62-64 |
виконання тестів |
Впр. 5 с. 64 вивчити нові ЛО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
27. |
10.12 |
Підсумковий урок з теми «Шкільне життя». Обговорення в групі. |
|
вивчити нові ЛО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
28. |
14.12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
29. |
17.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
30. |
21.12 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1