Календарно-тематичне планування уроків англійської мови
6 клас
За підручником О.Д. Карпюк
ІІ семестр (3 години на тиждень)
№ у р о к у |
Дата
|
Тема уроку |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||||||||
Еколо-гічна безпе-ка та сталий розви-ток |
Грома-дянсь-ка відповідаль-ність |
Здоро-в'я і без-пека |
Підприємли-вість та фінан-сова грамот-ність |
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія/ продукування |
Писемна взаємодія/ продукування |
|||||
Unit 3 Lesson 1. Харчування |
||||||||||||||
50 |
|
Cafes and shops. Їжа. Продукти харчування. Введення та активізація ЛО теми. |
Важливість вживання екологічної їжі |
|
Важливість вживання корис-ної їжі Обго-ворю-ють вживання продуктів, корис-них для здоро-в’я
Важливість вживання корис-ної їжі |
наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Yummy, Yummy! I love … Yuk! I hate… |
Present Simple дієслова to be. |
Ex.1, p.92 |
|
Ex.2, p.93 |
Ex.3, p.93 |
Ex.2, p.93 Заповнити таблицю
|
|
51 |
|
Види їжі. Розвиток навичок читання |
Diet, grains, mealtime, Snack, vegetarian, important |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex.2, p.94-95 |
|
Ex.3, p.96 |
Ex.1, p.94 |
Ex.5, p.97 Опрацювати скласти речен- ня |
|||||
52 |
|
Види їжі. Їжа британців. Злічувані та незлічувані іменники. |
Boiled |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex.4, p.96 |
|
|
|
Ex.6, p.97 Доповнити речення |
|||||
53 |
|
Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа. Present Simple |
Do shopping |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex.1, p.98 |
|
|
|
p.96 Склас- ти речення з новими словами |
|||||
54
|
|
Здорове харчуван-ня. Розвиток нав. говоріння. |
|
Модальні дієслова have to, must |
Ex.4, p.99 |
|
Ex.3, p.99 |
|
Ex.3, p.99 Доповнити діалог |
|||||
55 |
|
Харчові Уподобання. Розвиток навичок письма. |
A / An Some |
Would/ wouldn’t |
Ex.1,3, p.101-102 Ex.5, p.104 |
Ex.2, p.102
|
Ex.1, p.101
|
Ex.3, p.102 Ex.4, p.103 |
Ex.6, p.104 розкрити дужки |
|||||
56 |
|
Улюблена їжа та напої. Розвиток навичок читання.
|
It looks Smells |
shall/will be going |
Ex.2, p.105- 106 |
|
Ex.1, p.105 |
Ex.4, p.105 |
Ex.5, p.108 Провести інтерв’ю |
|||||
57 |
|
Моя улюблена їжа. Розвиток монологічного непідготовленого мовлення.
|
|
|
|
|
It looks Smells |
shall/will be going |
|
Читання діалогів про їжу. |
|
|
Підготувати ессе про улюблену страву. |
|
58 |
|
Улюблена їжа мого друга. Питальні речення
|
|
Питальні речення у Present Simple |
|
|
Ex.2, p.100 |
Ex.1,2 p.10 |
Ex.3, p.109 Скласти меню |
|||||
59 |
|
Традиційна українська їжа |
|
|
|
|
|
Модальні дієслова have to, must |
|
Читання діалогів про традиційну українську їжу |
|
|
Створити проект / презентацію на тему «Традиційна українська їжа» |
|
60 |
|
Проектна робота «Традиційна українська їжа» |
|
|
|
|
|
Модальні дієслова have to, must |
|
|
|
|
Написати меню для шкільної їдальні |
|
|
||||||||||||||
61 |
|
Тест. Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 3. Task 2. Покупки |
||||||||||||||
62 |
|
Види магазинів. Розвиток нав. мовлення |
|
Розуміння потреби та взаємодопомоги |
|
Аргу-менту-ють раціональні витрати на покупки Розпо-діля-ють кошти на продукти харчу-вання, складають пере-лік необ-хідних поку-пок |
Newsagent’s |
|
Ex 3 (p. 111), |
Ex 1 (p.110). |
Ex. 2 (p.110), 4 (с. 111),
|
|
ех. 4, р.111
|
|
63 |
|
Магазини Великобританії. Введення і активізація ЛО теми |
Cash Cashier |
|
Ex.1 (с. 112). Гра «Good Memory». Гра «True.False» |
Ex. 5(p.115), |
Ex.2, 3, 4 (p.114), |
|
Переказува-ти текст |
|||||
64 |
|
Магазини та гроші. Розвиток навичок аудіювання |
|
Однина та множина іменників |
Ex. 1b (p.116), Ex. 2 (p.117) |
Ex. 1b (p. 116), Ex. 2а (p.117) |
Ex. 1c (p.117) |
|
Вивчити нові слова |
|||||
65 |
|
За покупками. Розвиток навичок читання
|
Bargain |
|
Ex. 3а, p.118,
|
Ex.3b p.118, |
Ex. 3c p.119 |
|
Ex.2, p. 110 |
|||||
66 |
|
В магазині. Розвиток підготовленого монологічного мовлення.
|
|
|
|
|
Cash Cashier |
|
Ex. 4 , p. 119 |
ex. 5 p. 119 |
|
|
Зробити список продуктів, які найчастіше купуєш в магазині |
|
67 |
|
В магазині. Розвиток непідготовленого діалогічного мовлення
|
|
|
|
|
Cash Cashier
Bargain |
Питальні речення в минулому неозначеному часі |
Текст «Мій шопінг» |
|
Обговорення тексту. |
|
Виконати завдання до тексту « Мій шопінг». |
|
68 |
|
Похід до магазину. Минулий не-означений час |
|
|
|
|
|
Минулий неозначений час. |
Ex. 2 (p.120) |
Ex. 3 (p.120) |
Ex.1(p.120, Ex.4(p.121) |
|
Ex.4 p. 1122 |
|
69 |
|
Готуємось до вечірки. Cтупені порів няння прикметників. |
|
Cтупені порівняння прикметників. |
Ex. 7b (p.122) |
|
Ex. 5, 6 (p. 121) |
Ex. 7а (p.122) |
Ех.7, р. 122
|
|||||
70 |
|
За покупками до Лондона. Питальні речення |
Advertisement |
Питальні речення в минулому неозначеному часі |
Ex. 1а (p.123) |
Текст «Telephone Conversa-tion» |
Ex. 1b, Ex. 2 (p.124) |
|
Ех.4, р. 125 |
|||||
71 |
|
Мої улюблені магазини. Розвиток навичок мовлення |
|
|
Ex. 3 (p.125) |
Завдання на картках (НО1), (НО2) |
Ex. 4 (p.125), 5 (p.126), 6, 7 (p.127) |
|
Ех.2, р. 128-129
|
|||||
72 |
|
Список покупок. Кількісні займенники |
. |
Кількісні займен ники many/much. |
Ex. 3, 4 (p.131) |
|
Ex. 1 (p.130). Гра «Find the Differences». |
Ex. 2 (p.130) |
Ех.6, р.132 |
|||||
73 |
|
Збираємось на пікнік. Розвиток писемних навичок |
|
|
Ex. 5, p.132 |
|
Ex. 6 (p.132), 7, 8 (p.133) |
Ex. 7а (p.133). Завда ння на картка |
Ех.8 р.133 |
|||||
74 |
|
Урок домашнього читання. «Dragon soup»
|
|
|
Ex. 2, p.134 |
|
Ex. 1 (p.134), 3, 4(p. 137) |
|
Переказува-ти текст |
|||||
75 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу
|
|
|
|
|
|
Минулий неозн. час, will/ shall, be going to |
Читання тексту «Мої улюблені страви» |
|
|
|
Повторити вивчені слова та виконат и вправи з конспекту. |
|
76 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
Минулий неозн. час, will/ shall, be going to |
|
|
Гра «I Can Speak About It» |
|
Повторити вивчені слова, заповнити с.140 |
|||||
77 |
|
Тест. Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 4 Lesson 1. Подорож |
||||||||||||||
78 |
|
Види транспорту. Уживання прийменників з дієсловами |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
|
Дотримання правил безпеки руху та користування транспортом. націлює на уміння безпечно проводити час |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Bike Plane |
Уживання прийменни-ків з дієсловами. |
|
|
Ex. 1 (p.142), 2 (p.143), |
Ex. 3, 4 (p.143) |
Ex.4, p.143
|
|
79 |
|
Види подорожей. Розвиток нав. читання |
|
|
Ex. 1 (p.144), Ex 3а (p.145). |
|
Ex 2, 3b (p. 145), |
|
Ex.7, p. 147
|
|||||
80 |
|
Подорож літаком. Введення і активіз. ЛО теми |
An advantage |
|
Ex.5(p.146),6(p.147). Завда ння на картках (НО2) |
|
Ex. 7 p. 147), 4(p.146) Завдання на картках (НО3) |
|
Повтори ти слова |
|||||
81 |
|
Улюблений вид подорожей. Часові форми дієслова. |
|
Present Simple. |
|
Ex. 1b (p.148) |
Ex 1а, 2(p.148), Ex.3 (p.149). |
|
Ex.6, p. 150
|
|||||
82 |
|
У дорозі. Розвиток навичок мовлення |
A journey A sailor Dangerous Enjoyable Safe Tiring Troublesome |
|
Текст «Do You Know?» |
Ex. 6 (p. 150) |
Ex. 4 (p.149) |
Ex. 5 (p. 150) |
Ex. 6 (p. 150) |
|||||
83 |
|
Як часто ти подорожуєш? Розвиток нав. письма. |
|
Запитання у Present Perfect |
Ex. 1—3 (p. 151), |
|
Ex. 5 (p.152),
|
Ex. 4, (p.152) Ex.6(p.152), 7(p.153)
|
Ex.7,153
|
|||||
84 |
|
Люблю подорожувати Введення і активіз. ЛО теми |
Carriage Flight |
|
Ex.1(p. 153),2 (p. 154). |
Ex. 1 (p. 153) |
Ex.3 (p. 154). |
|
Ex.8,p. 153
|
|||||
85 |
|
Скільки коштує квиток? Розвиток діалогічного мовлення. |
|
|
Ex. 4а (p.154), 2(p. 156) |
Завдання на картках(НО1 |
Ex. 4b, 5, 6 (p.155), 2 (p.156) |
Ex. 1 (p. 156). |
Ex.6,p. 155
|
|||||
86 |
|
Проектна робота «Подорож» |
|
|
|
|
|
Ex. 2, p.156 |
Make a project |
|||||
87 |
|
Тест. Діагностична контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 4 Lesson 2. Україна. Великобританія |
||||||||||||||
88 |
|
Країни та національності Вдосконалення навичок вимови. |
|
Демонструє розуміння цінності куль-турного розмаїття, пла-нує краєзнавчу подо-рож Робить пові-дом-леня про основні пам’ятки істо-рії та куль-тури Лон-дона
Планує краєзнавчу подо-рож |
Демонструє розуміння цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
Визначає орієн-товну вартість перебування в іншій країні |
|
|
Ex. 1а (p. 157),
|
Ex.1b (с.157) |
Ex. 2, p. 158 |
Ex. 2, 3 (p. 158)
|
Вивчити країни та національності |
|
89
|
|
Країни та національності |
|
|
|
Текст «Different countries - different lifestyle» |
Ex. 3 p. 158 |
|
Ex. 4, p. 158 |
|||||
90 |
|
Ласкаво про-симо до Києва Введення ЛО теми |
Century Castle |
|
Ex. 5 (p. 164). |
Діалог «Holidays with a friend» |
Ex. 6 (p. 167). Завдання на картках (НО4) |
|
Ex.6, p. 167 |
|||||
91 |
|
Захопливий світ. Ступені порівняння прикметників. |
Double-decker |
Ступені порівняння прикметників |
Ex.2(p.172), 3(p.173) |
|
Завдання на картках |
|
Ex.6, p. 170 |
|||||
92 |
|
Тур Україною Розвиток навичок читання. |
|
|
Ex. 5 (p. 176), 6а (p.177). Зав дання на картках |
|
Ex. 6b (p.177). Завдання на картках (НО2), (НО4) |
|
Ex.6, p. 170 |
|||||
93 |
|
Листи друзів. Розвиток нав. письма. |
|
|
Ex. 2 (p. 179) |
Текст «A Letter from a Friend» |
Ex. 1b (p.178)
|
Ex. 1а (p. 176), Ex 2 (p.177) |
Ex.6, p. 177 |
|||||
94 |
|
Подорож кораблем. Удосконалення навичок читання. |
|
|
Ex.2а (p.178), 3а (p.179) |
|
Ex. 3b (p. 179) |
Ex.1 (p.180), Ex 2b (p.181) |
Ex. 3b (p. 179) |
|||||
95
|
|
Поради мандрівникам. Розвиток навичок монологічного мовлення.
|
|
|
Ex. 4 (p. 182). |
|
Ex.6,7 (p.183), Ex 8 (p.184). |
Ex. 5 (p. 183) |
Ex.12, p. 186 |
|||||
96 |
|
Англомовні країни. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
Ex. 2а, 3 (p.187), 4 (p. 189) |
|
Ex. 1, 2b (p. 187), Ex 6 (p.189) |
Ex. 5 (p. 189) |
Ex.6, p. 189 |
|
97 |
|
Різні країни – цікаві місця. Лондон. Активізація ЛО |
Double-decker |
|
Ex. 2b (p.161), 3 (p. 163), 4 (p. 164) |
Ex.2b (p.161) Текст «Tour of London» |
Ex. 1 (p. 160), Ex. 2а (p. 161) |
|
Ex. 1 (p. 160) |
|||||
98 |
|
Подорож Лондоном. Вживання артиклів. |
|
Правила уживання означеного та неозначеного артиклів |
Ex. 3а (p.168). Завдання на картках(НО2) |
Ex. 2 (p. 167) |
Ex.1 (p.167), 3b (p.168). Завдання на картках(НО3) |
|
Ex. 2 (p. 167) |
|||||
99 |
|
Визначні місця Лондона. Розвиток навичок аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
Ex.4а (p.169), |
Ex.4а (с.169)
|
Ex.4b (p.170). |
Ex. 5 (p.170). |
Ex.4а (p.169), |
|
100 |
|
Подорож Великою Британією. Лондон та його визначні місця. Розвиток діалогічного та непідготовленого монологічного мовлення.
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначеного артиклів. Та ступені порівняння прикметників |
|
Ex.6 (p. 170) |
|
|
Зробити презентацію про визначні місяця Лондону |
|
101
|
|
Тест. Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Контроль аудіюван-ня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|