КТП складено для 9 класу. За підручником А.Несвіт. Зі змістовими лініями. Розрахований на 2 години на тиждень. Складено у відповідності до нової програми. Автор Швага М.М..
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
Тема 1: Хто ви? Unit 1: Who Are You? .
|
||||||||||||||||
1 |
|
Люди навколо нас |
Осо-бис-ті-сна |
С.7 |
|
Ініціативність і підприємливість |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
В.3 С.7, В.5, С.8 |
|
В.2 С.6 |
В.4, С.8 |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
В.6, С.8 |
2 |
|
Яка ти людина? |
Осо-бис-ті-сна |
С.10 |
|
Ініціативність і підприємливість |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
|
В.7, С.9, В.8, С.10 |
В.9, С.10 |
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
В.10, С.11 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
3 |
|
Твої вподобання Розвиток навичок граматики |
Осо-бис-ті-сна |
|
Герун-дій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Планує траєкторію власного життя. |
|
|
В.4 С.14, В.5 С.14 |
|
|
В.1, С.13, В.3 С.14 |
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів |
В.6, С.14 |
4 |
|
Більше про тебе Розвиток навичок аудіювання. |
Осо-бис-ті-сна |
С.18 |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
В.2 С.16 |
В.1 С.15, В.3 С.16 |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
В.6 С.19
|
5 |
|
Давайте поговоримо про друзів Розвиток навичок говоріння.
|
Осо-бис-ті-сна |
С.20 |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
|
|
В.1 С.19 В.2 С.20 |
|
|
В.4 С.21 |
Ро-пові-дає про спіл-кування зі сво-їм дру-гом |
В.4 С.21 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|
6 |
|
Дозвольте відрекоменду-ватися. Розвиток навичок письма. |
Осо-бис-ті-сна |
С.23 |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
В.6, 7, С.23 |
В.5 С.22 |
В.1 С.24 |
|
Складає автобіографію |
В.2 С.26 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
7 |
|
Повторення теми. |
Осо-бис-ті-сна |
С.23 |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
|||||||||||
8 |
|
Директорсь-кий контрольний замір. |
|
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
|
||||
9 |
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична.
|
Осо-бис-тіс-на |
ЛО теми |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і під-приємливість |
|
|
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
10 |
|
Покоління підлітків Розвиток навичок читання.
|
Осо-бис-тіс-на |
С.27 С.29 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
В.3 С.29 В.4 С.31 |
|
В.2 С.28 |
В.5 С.30 |
Описує різні підліткові групи |
В.4 С.30 |
11 |
|
Вподобання та хобі |
Осо-бис-тіс-на |
С.32-33 |
Герундій чи інфінітив |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування. |
|
|
|
В.1 С.32 В.2 С.33 |
|
Розповідає про свої вподобання та хобі |
В.3 С.34 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
12 |
|
Вподобання та хобі Розвиток навичок письма. |
Осо-бис-тіс-на |
С.32-33 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
В.5 С.34 В.6 С.34 |
|
В.8 С.35 |
В.4 С.34 |
Розповідає про свої вподобання та хобі |
В.7 С.35 |
13 |
|
Улюблений одяг Розвиток навичок аудіювання. |
Осо-бис-тіс-на |
В.1 С.35 С.38 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
В.3 С.38 |
В.2 С.36-37 |
В.4 С.38 |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
В.5 С.38 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
14 |
|
Улюблений одяг Розвиток навичок усного мовлення. |
Осо-бис-тіс-на |
ЛО теми |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
В.3 С.41 |
В.2 С.39 |
|
В.1 С.39 В.2 С.40 |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
В.5 С.41 |
15 |
|
Який одяг ми носимо. |
Осо-бис-тіс-на |
ЛО теми |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
|
|
В.2 С.43-44 |
В.1 С.42 В.1 С.43 |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
В.3 С.45 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
16 |
|
Молодіжні субкультури Розвиток навичок письма. |
Осо-бис-тіс-на |
ЛО теми |
|
Ініціативність і підприємливі-сть |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя. |
|
|
|
|
В.4, 5, С.46 |
Оці-нює інфраструктуру дозвілля власної громади.
|
В.6 С.47 |
17 |
|
Стиль життя. |
Осо-бис-тіс-на |
ЛО теми |
|
Ініціативність і підприємливі-сть |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідністздорового спо-собу життя
|
|
В.10 С.52 В.12 С.53 |
|
В.9 С.50 |
В.11 С.52 |
Опи-сує власний стиль життя |
В.13 С.53 |
18 |
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
Осо-бис-тіс-на |
ЛО теми |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя |
|
За завдання-ми вчителя. (тестові завдання)
|
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприй-мання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
Тема 2: Якій твій вибір ? Unit 2: What is your choice? . |
||||||||||||||||
19 |
|
Інтернет. |
Пуб-ліч-на |
С.62 С.63 |
|
Інформаційно- цифрова компе-тент-ність |
|
Демонструє розуміння основ медіа- грамотності. |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
В.2 С.63 |
|
В.1 С.62 В3 С.64
|
В.2 С.63 |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
В.4 С.65 |
20 |
|
Телебачення. |
Пуб-ліч-на |
С.67 |
|
Інформаційно- цифрова компе-тент-ність |
|
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведінки он-лайн |
|
|
|
В.6 С.66 |
В.5 С.66 |
Визначає достовірність інформації.
|
В.7 С.68 В.8 С.69
|
21 |
|
Телебачення як засіб масової інформації Розвиток навичок аудіювання. |
Пуб-ліч-на |
С.72 |
|
Інформаційно- цифрова компе-тент-ність |
|
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведінки
|
|
В.2 С.70 |
В.1 С.69 В.2 С.71 В.4 С.72 |
|
|
Визначає достовірність інформації.
|
В.5 С.73
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
22 |
|
Телебачення як засіб масової інформації Розвиток навичок граматики.
|
Пуб-ліч-на |
|
Скла-дно підряд-ні речення С.73 |
Інформаційно- цифрова компе-тент-ність |
|
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведінки он-лайн |
|
В.2 С.74 |
|
|
|
Визначає достовірність інформації.
|
В.3 С.73 |
23 |
|
Розвиток навичок граматики.
|
Пуб-ліч-на |
|
Скла-дно підряд-ні речення С.73 |
Інформаційно- цифрова компе-тент-ність |
|
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведінки он-лайн |
|
В.6 С.76 |
|
|
В.4 С.76 |
Запитує партнера про його преферен-ції у телепрог-ра-мах |
В.5 С.76
|
24 |
|
Твій онлайн партнер Розвиток усного мовлення. |
Пуб-ліч-на |
С.78 |
Скла-дно підряд-ні речення С.73 |
Інформаційно- цифрова компе-тент-ність |
|
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведінки он-лайн |
|
В.1 С.77 В.3 С.79 |
В.2 С.78 |
|
|
Запитує партнера про його преферен-ції у телепрог-рамах |
В.4 С.80
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
25 |
|
Масс- медіа у нашому житті. |
Пуб-ліч-на |
ЛО теми |
Відносні займенники |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
В.6 С.81 В.7 С.82 |
|
|
В.1 С.82 |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
В.2 С.82 |
26 |
|
Вибір кар’єри. Розвиток навичок читання. |
Пуб-ліч-на |
С.84 |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
В.3 С.86 В.4 С.86 |
|
В.1 С.83 В.5 С.86 |
В.2 С.85 |
|
В.6 С.87 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
27 |
|
Незвичайні провесії. Розвиток навичок аудіювання. |
Пуб-ліч-на |
ЛО теми |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
В.1 С.87 |
В.2 С.88 В.3, 4, С.88 |
В.6 С.89 |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
В.5 С.89 |
28 |
|
Незвичайні провесії. Розвиток навичок граматики. |
Пуб-ліч-на |
ЛО теми |
Відносні займенники |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
В.3 С.91 |
|
В.7 С.92 В.5 С.92 |
В.1 С.90 В.2 С.91 В.4 С.91 |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
|
В.6 С.92 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання
|
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливіст ь та фінансова грамотність |
|||||||||||||
29 |
|
Професії. |
Пуб-ліч-на |
С.93 С.94 |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
В.1 С.92 В.2 С.94
|
|
В.1 С.93 |
|
|
В.5 С.95 |
30 |
|
Професії. Розвиток навичок усного мовлення. |
Пуб-ліч-на |
ЛО теми С.95 |
Відносні займенники |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Повіхдомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
В.3 С.94 В.4 С.94 В.6 С.96 |
|
|
|
|
Записати нові ЛО у словники |
31 |
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
Пуб-ліч-на |
ЛО теми С.95 |
Відносні займенники |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Повіхдомляє про перспективи свого професіій.вибору. |
|
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність |
|||||||||||||
32 |
|
Контроль навичок аудіюван-ня. |
Listening Comprehension (the first term)
|
Підготу-ватися до розвит-ку читан-ня |
||||||||||||
33 |
|
Контроль навичок читання.
|
Reading Comprehension (the first term)
|
Підготу-ватися до розвит-ку письма |
||||||||||||
34 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Підготу-ватися до розвит-ку мовлен-ня |
||||||||||||
35 |
|
Контроль навичок говоріння. |
Speaking Comprehension (the first term)
|
Повторити вивчене |
||||||||||||
36 |
|
Узагаль-нення вивченого у I сем. матеріалy. |
|
Повторити вивчене |