Календарно-тематичне планування до підручника "Prepare 1" І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника "Prepare 1" І семестр з розрахунком на 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік ____________    Семестр____І______ Вчитель: ________________________________

Клас _____________ Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр І

In the classroom

1

 

 

Вступ. Особисті дані.

•Повідомляє особисту стандартну інформацію,

представляючи себе.

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка

Представлення себе

Комунікативність:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо

Написання свого імені.

Представлення себе

Алфавіт, числівники, вік

Дні тижня

Правопис імен і числівників

WB c. 4

WB c.5

2

 

Речі навколо нас.

•Використовує невербальні засоби (жест), щоб

уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Опис речей

 

Речі в класній кімнаті, кольори

Артиклі a/an

WB c.6

3

 

День народження

•Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі.

Створення опитування

Прослуховування аудіо щодо персональної інформації

Розмова про дні народження

 

Вказівні займенники these-those, this-that

WB c.7

All About Me

4

 

Я і моє оточення.

•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань.

 

•Питання і відповіді щодо персональної інформації

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження

Комунікативні уміння:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

Для розвитку

креативності

•Розігрування ролей в

драматичних видах

діяльності (розігруванні

ситуацій).

Прослуховування діалогів у фотоісторіях.

Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення.

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

Особисті речі, оточення

Прийменники My, his, her, your;

to be в Present Simple в однині та множині,  в стверджувальних реченнях

WB c.9. Опис картинки письмово.

 

5

 

 

Національності.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність)  на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching)

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

Країни та національності. Вимова звука ə

to be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях

WB c.11

My Family

6

 

Сім’я

•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

•Відповіді на запитання про сім’ю.

•Бесіда про членів родини.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

Зорове сприймання тексту про членів родини.

Перегляд відео бесіди про  членів родини.

Відповіді на запитання щодо прочитаного.

Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео.

Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція).

Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…)

WB c.13

7

 

Почуття

•Можуть описати почуття і стани.

•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції.

•Визначати стани і емоції.

•Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки)

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Критичне мислення:

•Розуміння порядку подій в історіях.

Емоційний розвиток

Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою.

Робота в парах. Опитування (анкетування)

Робота в парах. Створення опитування за зразком.

Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry

nice sad tired

To be – короткі відповіді.

 

WB c.15

Culture Time

8

 

Великобританія

• Читають короткі тексти про країни Великобританії.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного.

Англомовні країни.

 

SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту

9

 

Україна

• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця.

Розмова про улюблені міста України.

Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста

 

Розробка проекту. Повторити ЛО та ГО

10

 

Повторення. Контроль. Term Test 1.

My Home

11

 

Мій дім. Кімнати

• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою.

• Розповідь про місце проживання.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту-опису житла.

Опис інтер’єру на основі картинки.

Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room

hall kitchen living room toilet  bath door floor shower wall window

 

WB c.17

12

 

Моє домашнє життя

• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті.

• Розповідь про улюблені особисті речі.

 

Креативність:

• Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

 

Зорове сприймання тексту-опису кімнати.

Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді.

Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys

 

WB c.19

My Things

13

 

Мої речі

• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список.

• Опис вмісту шкільної сумки.

 

Зорове сприймання тексту про особисті речі.

 

Особисті речі:  banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle

Склади в словах.

 

WB c.20

14

 

Мої речі

• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки.

• Складання списку.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

Розповідь про вміст сумки, майно.

 

Заперечне речення з have got.

WB c.22

15

 

Опис речей

•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

•Бесіда про власність і персональну інформацію.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

 

 

Перегляд відео інтерв’ю.

Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників.

 

Питання і короткі відповіді з have got.

WB c.23

16

 

Повторення. Контроль. Стор. 36-37.

What Can You Do?

17

 

Вільний час

Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту.

Сприймання на слух для нової інформації.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

• ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

 

Емоційний розвиток:

•Виявляють розуміння емоцій та почуттів інших людей;

•Виражають протилежну думку з повагою;

 

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння.

 

Заняття і уміння:

cook paint play remember ride sail sing skate speak swim

 

WB c.25

18

 

Частини тіла

Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх.

Сприймання тексту і подальша бесіда.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього.

 

arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth

Prepositions: in, on,

behind, under

WB c.26

19

 

Що ти можеш?

Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.

Спілкуються про можливості.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування;

•Закликають інших до бесіди;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Креативність:

• проявляють оригінальність у формулюванні питань.

Перегляд відео діалогу про уміння і можливості.

Бесіда про можливості і таланти.

 

 

WB c.27

Party Time!

20

 

Вечірка. Харчування.

Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом.

Складають список продуктів.

Критичне мислення:

• Категоризація

Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування.

 

 

biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes

 

WB c.29

21

 

Запрошення на вечірку

Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні.

Сприймають інформацію з листівки.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення.

 

Визначення часу і місця проведення події.

 

WB c.30

22

 

Запрошення на вечірку

Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями.

Написання запрошення і бесіда на його основі.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування;

•Закликають інших до бесіди;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прийняття, відмова запрошення)

 

Написання короткого повідомлення про святкування.

Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами.

 

Prepositions: on, at, from, until

WB c.31

Culture. Holidays in the USA and Ukraine

23

 

Свята в США

Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури

Опис свята.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

Сприймання письмового тексту про свята в США.

 

the American flag a parade

fireworks

a barbecue

turkey pumpkin pie

burgers

corn on the cob sweet potatoes

pecan pie

 

Розробка проекту.

24

 

Свята в Україні

Можуть розповісти про свята і визначні дати.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування.

 

to get flowers

to sing carols

to wear vyshyvankas

to wear fancy dress

the New Year tree

 

Розробка проекту

25

 

Свята в Україні

Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні.

Презентація проекту.

 

Написання і презентація проекту.

 

 

Повторити ЛО

26

 

Повторення. Контроль ЛО.

My Day

27

 

Мій день

Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії.

Опис щоденних справ.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту.

 

catch the bus to school get dressed

get up go to bed have a shower

have breakfast have dinner have lunch

walk to school wash your face

 

WB c.32

28

 

Розпорядок дня

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини.

 

Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди.

Вимова Present simple endings

Present Simple стверджувальні речення.

WB c.33

28

 

Час

Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух.

Сприймають розповідь про розпорядок дня.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Зорове сприймання тексту про щоденні справи.

Називають час за годинником в контексті розпорядку.

It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past …

 

WB c.34

29

 

Розпорядок дня

Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять.

Опис розпорядку дня по годинах.

Сприймання на слух і перегляд відео діалогу.

Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці.

 

Present Simple – заперечні речення.

WB c.35

At School

30

 

Шкільні предмети

Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються.

Розповідь про улюблений предмет.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);

Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі.

Розповідь про улюблений предмет, час його проведення.

 

art English French geography history IT maths music PE science

 

WB c.36

31

 

Шкільні предмети

Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад.

Бесіда про розклад і звичні шкільні справи.

Зорове сприймання таблиці з розкладом.

Бесіда відповідно до таблиці з розкладом.

 

Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді.

WB c.37

32

 

Види шкіл

Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту.

Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

•Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл.

 

Багатозначні слова: catch come get meet see think

 

WB c.38

33

 

Шкільні звички

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них.

 

Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування.

Вимова Wh- questions

Wh- questions

WB c.39

Life Skills. Study Skills: Learning English

34

 

Як вчити англійську

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Уміння вчитись:

• Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

• Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);

• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету, визначаючи, що можна було б покращити;

• Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання списку порад.

 

 

Розробка проекту.

35

 

Як вчити англійську

• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської.

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

Suggestions What about?

 You can .

a good idea.

 

 

36

 

Повторення. Контроль. Стор 60-61.

Feeling Good

37

 

Спорт

Можуть називати види спорту і активностей.

Бесіда про улюблені види діяльності і спорту.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту.

 

 

badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis

Вимова:

Наголос у словах

 

WB c.40

38

 

Спорт

Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів.

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту.

 

Like – стверджувальні і заперечні речення.

WB c.41

39

 

Здоров’я

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я.

Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду.

Соціальна відповідальність:

• Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. );

Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря.

 

Good/not good for you, feel well, feel fine.

 

WB c.42

40

 

Здоров’я. Контроль аудіювання.

Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти.

 

Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання.

 

Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them

WB c.43

Things We Do

41

 

Хобі

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Опис діяльності в момент мовлення.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність.

Розповідь про гуртки.

after-school clubs

athletics club yoga club board games club coding club horse riding club

cookery club drama club Italian club judo club film club

 

WB c.44

42

 

Хобі. Контроль говоріння.

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

 

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

Present continuous для стверджувальних і заперечних речень.

WB c.45

43

 

Домашні справи

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

Бесіда про домашні обов’язки.

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

 

 

carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog

Make/do

WB c.46

44

 

Домашні справи. Контроль читання

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

Написання блогу

 

 Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу.

Вимова: Yes/no questions

Present continuous для запитань.

Правопис ing

WB c.47

Culture. Youth Clubs in the UK

45

 

Молодь в Британії

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про позакласну діяльність

talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people

 

Проектна робота

46

 

Молодь в Британії. Контроль письма

• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді.

• Презентація проекту в команді

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

 

Повторити ЛО

47

 

Моє життя. Повторення вивченого матеріалу за І семестр

 

docx
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
2710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку