НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік ____________ Семестр____І______ Вчитель: ________________________________
Клас _____________ Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
Семестр І |
||||||||||
In the classroom |
||||||||||
1
|
|
Вступ. Особисті дані. |
•Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. •Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка |
Представлення себе |
Комунікативність: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховування аудіо |
Написання свого імені. Представлення себе |
Алфавіт, числівники, вік Дні тижня |
Правопис імен і числівників |
WB c. 4 WB c.5 |
2 |
|
Речі навколо нас. |
•Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Опис речей |
|
Речі в класній кімнаті, кольори |
Артиклі a/an |
WB c.6 |
||
3 |
|
День народження |
•Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Створення опитування |
Прослуховування аудіо щодо персональної інформації |
Розмова про дні народження |
|
Вказівні займенники these-those, this-that |
WB c.7 |
|
All About Me |
||||||||||
4 |
|
Я і моє оточення. |
•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань.
|
•Питання і відповіді щодо персональної інформації •Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження |
Комунікативні уміння: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання. Для розвитку креативності •Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
Прослуховування діалогів у фотоісторіях. Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення. |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
Особисті речі, оточення |
Прийменники My, his, her, your; to be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях |
WB c.9. Опис картинки письмово. |
|
||||||||||
5
|
|
Національності. |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність) на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching) |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
Країни та національності. Вимова звука ə |
to be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях |
WB c.11 |
|
My Family |
||||||||||
6 |
|
Сім’я |
•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
•Відповіді на запитання про сім’ю. •Бесіда про членів родини. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
Зорове сприймання тексту про членів родини. Перегляд відео бесіди про членів родини. |
Відповіді на запитання щодо прочитаного. Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео. |
Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція). |
Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…) |
WB c.13 |
7 |
|
Почуття |
•Можуть описати почуття і стани. •Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції. |
•Визначати стани і емоції. •Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки) |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. Критичне мислення: •Розуміння порядку подій в історіях. Емоційний розвиток |
Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. Робота в парах. Опитування (анкетування) |
Робота в парах. Створення опитування за зразком. |
Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry nice sad tired |
To be – короткі відповіді. |
WB c.15 |
Culture Time |
||||||||||
8 |
|
Великобританія |
• Читають короткі тексти про країни Великобританії. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. |
Англомовні країни. |
|
SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту |
9 |
|
Україна |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця. |
Розмова про улюблені міста України. |
Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста |
|
Розробка проекту. Повторити ЛО та ГО |
10 |
|
Повторення. Контроль. Term Test 1. |
||||||||
My Home |
||||||||||
11 |
|
Мій дім. Кімнати |
• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. |
• Розповідь про місце проживання. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту-опису житла. |
Опис інтер’єру на основі картинки. |
Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room hall kitchen living room toilet bath door floor shower wall window |
|
WB c.17 |
12 |
|
Моє домашнє життя |
• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті. |
• Розповідь про улюблені особисті речі.
|
Креативність: • Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;
|
Зорове сприймання тексту-опису кімнати. |
Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді. |
Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys |
|
WB c.19 |
My Things |
||||||||||
13 |
|
Мої речі |
• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список. |
• Опис вмісту шкільної сумки. |
|
Зорове сприймання тексту про особисті речі. |
|
Особисті речі: banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle Склади в словах. |
|
WB c.20 |
14 |
|
Мої речі |
• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки. |
• Складання списку. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
Розповідь про вміст сумки, майно. |
|
Заперечне речення з have got. |
WB c.22 |
15 |
|
Опис речей |
•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини. |
•Бесіда про власність і персональну інформацію. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;
|
Перегляд відео інтерв’ю. |
Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників. |
|
Питання і короткі відповіді з have got. |
WB c.23 |
16 |
|
Повторення. Контроль. Стор. 36-37. |
||||||||
What Can You Do? |
||||||||||
17 |
|
Вільний час |
Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту. |
Сприймання на слух для нової інформації. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; • ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; • можуть аргументувати правдоподібність інформації;
Емоційний розвиток: •Виявляють розуміння емоцій та почуттів інших людей; •Виражають протилежну думку з повагою;
|
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. |
|
Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim |
|
WB c.25 |
18 |
|
Частини тіла |
Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх. |
Сприймання тексту і подальша бесіда. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; |
Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього. |
|
arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth |
Prepositions: in, on, behind, under |
WB c.26 |
19 |
|
Що ти можеш? |
Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей. |
Спілкуються про можливості. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування; •Закликають інших до бесіди; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови
Креативність: • проявляють оригінальність у формулюванні питань. |
Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. |
Бесіда про можливості і таланти. |
|
|
WB c.27 |
Party Time! |
||||||||||
20 |
|
Вечірка. Харчування. |
Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. |
Складають список продуктів. |
Критичне мислення: • Категоризація |
Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування. |
|
biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes |
|
WB c.29 |
21 |
|
Запрошення на вечірку |
Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні. |
Сприймають інформацію з листівки. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; |
Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення. |
|
Визначення часу і місця проведення події. |
|
WB c.30 |
22 |
|
Запрошення на вечірку |
Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. |
Написання запрошення і бесіда на його основі. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування; •Закликають інших до бесіди; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прийняття, відмова запрошення)
|
Написання короткого повідомлення про святкування. |
Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами. |
|
Prepositions: on, at, from, until |
WB c.31 |
Culture. Holidays in the USA and Ukraine |
||||||||||
23 |
|
Свята в США |
Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури |
Опис свята. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси; •Розуміють вплив різних культур на власне життя; |
Сприймання письмового тексту про свята в США. |
|
the American flag a parade fireworks a barbecue turkey pumpkin pie burgers corn on the cob sweet potatoes pecan pie |
|
Розробка проекту. |
24 |
|
Свята в Україні |
Можуть розповісти про свята і визначні дати. |
Опис події. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування. |
|
to get flowers to sing carols to wear vyshyvankas to wear fancy dress the New Year tree |
|
Розробка проекту |
|
25 |
|
Свята в Україні |
Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні. |
Презентація проекту. |
|
Написання і презентація проекту. |
|
|
Повторити ЛО |
|
26 |
|
Повторення. Контроль ЛО. |
||||||||
My Day |
||||||||||
27 |
|
Мій день |
Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. |
Опис щоденних справ. |
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; |
Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту. |
|
catch the bus to school get dressed get up go to bed have a shower have breakfast have dinner have lunch walk to school wash your face |
|
WB c.32 |
28 |
|
Розпорядок дня |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. |
|
Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди. |
Вимова Present simple endings |
Present Simple стверджувальні речення. |
WB c.33 |
||
28 |
|
Час |
Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух. |
Сприймають розповідь про розпорядок дня. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. |
Зорове сприймання тексту про щоденні справи. |
Називають час за годинником в контексті розпорядку. |
It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past … |
|
WB c.34 |
29 |
|
Розпорядок дня |
Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять. |
Опис розпорядку дня по годинах. |
Сприймання на слух і перегляд відео діалогу. |
Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці. |
|
Present Simple – заперечні речення. |
WB c.35 |
|
At School |
||||||||||
30 |
|
Шкільні предмети |
Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються. |
Розповідь про улюблений предмет. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.); |
Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі. |
Розповідь про улюблений предмет, час його проведення. |
art English French geography history IT maths music PE science |
|
WB c.36 |
31 |
|
Шкільні предмети |
Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. |
Бесіда про розклад і звичні шкільні справи. |
Зорове сприймання таблиці з розкладом. |
Бесіда відповідно до таблиці з розкладом. |
|
Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. |
WB c.37 |
|
32 |
|
Види шкіл |
Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту. |
Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; •Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл. |
|
Багатозначні слова: catch come get meet see think |
|
WB c.38 |
33 |
|
Шкільні звички |
Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. |
|
Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування. |
Вимова Wh- questions |
Wh- questions |
WB c.39 |
||
Life Skills. Study Skills: Learning English |
||||||||||
34 |
|
Як вчити англійську |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції. |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Уміння вчитись: • Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; • Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.); • Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету, визначаючи, що можна було б покращити; • Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей); |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання списку порад. |
|
|
Розробка проекту. |
35 |
|
Як вчити англійську |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської. |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
Suggestions What about? You can . … a good idea. |
|
|
||
36 |
|
Повторення. Контроль. Стор 60-61. |
||||||||
Feeling Good |
||||||||||
37 |
|
Спорт |
Можуть називати види спорту і активностей. |
Бесіда про улюблені види діяльності і спорту. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. |
|
badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis Вимова: Наголос у словах |
|
WB c.40 |
38 |
|
Спорт |
Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. |
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту. |
|
Like – стверджувальні і заперечні речення. |
WB c.41 |
||
39 |
|
Здоров’я |
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. |
Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду. |
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. ); |
Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. |
|
Good/not good for you, feel well, feel fine. |
|
WB c.42 |
40 |
|
Здоров’я. Контроль аудіювання. |
Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. |
|
Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання. |
|
Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them |
WB c.43 |
||
Things We Do |
||||||||||
41 |
|
Хобі |
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
Опис діяльності в момент мовлення. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. |
Розповідь про гуртки. |
after-school clubs athletics club yoga club board games club coding club horse riding club cookery club drama club Italian club judo club film club |
|
WB c.44 |
42 |
|
Хобі. Контроль говоріння. |
Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
|
Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
|
Present continuous для стверджувальних і заперечних речень. |
WB c.45 |
||
43 |
|
Домашні справи |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
Бесіда про домашні обов’язки. |
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;
|
|
|
carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog |
Make/do |
WB c.46 |
44 |
|
Домашні справи. Контроль читання |
Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
Написання блогу |
|
Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу. |
Вимова: Yes/no questions |
Present continuous для запитань. Правопис ing |
WB c.47 |
|
Culture. Youth Clubs in the UK |
||||||||||
45 |
|
Молодь в Британії |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Бесіди про позакласну діяльність |
talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people |
|
Проектна робота |
46 |
|
Молодь в Британії. Контроль письма |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді. |
• Презентація проекту в команді |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
|
|
Повторити ЛО |
|
47 |
|
Моє життя. Повторення вивченого матеріалу за І семестр |