Календарно-тематичне планування 5-Б,В класів ІІ семестр 2023-2024 н.р.
(за підручником Джоанни Кости, Мелані Вільямс, видавництво «Лінгвіст», Київ 2022 )
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
ДЗ |
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||
Покупки |
|||||||||
62 |
15.01 |
Покупки. Заняття у вільний час. Введення ЛО 51-52 |
Прослуховування аудіо |
|
Місця для розваг та дозвілля |
|
WB c.48 |
||
63 |
17.01 |
У магазині. Розвиток діалогічного мовлення.53 |
|
|
|
|
Скласти діалог за план |
||
64 |
18.01 |
Вживання прислівників. Виконання вправ.54-55 |
|
Діалогічне мовлення: запитання |
|
Прислівники частоти: always, often, sometimes, |
WB c.49 |
||
65 |
19.01 |
Виконання граматичних вправ. Повторення Present Continuous Tense.56 |
|
|
|
|
Виконати вправи |
||
66 |
22.01 |
Види гаджетів та електронних пристроїв. Введення ЛО 57 |
Розгляд картинок та пошук відповідників |
Розповідь про речі повсякденного вжитку |
Назви гаджетів |
|
WB c.50 |
||
67 |
24.01 |
Опрацювання тексту з теми. Розвиток навичок читання. 58 |
|
|
|
|
Повторити слова |
||
68 |
25.01 |
Технології. Виконання лексико-граматичних вправ. 59 |
|
Розповідь про друга |
|
How much…? |
WB c.51 |
||
69 |
26.01 |
Ситуативне мовлення за темою. 60 |
|
|
|
|
Завдання у зошиті |
||
70 |
29.01 |
Професії. Введення ЛО 61 |
Прослухов аудіороз |
|
Назви професій |
|
WB c.52 |
||
71 |
31.01 |
Моя улюблена професія. Розвиток усного мовлення. 62 |
|
|
|
|
Вивчити текст |
||
72 |
01.02 |
Види позакласної діяльності. Ситуативне мовлення. 63 |
|
Розповідь про професії членів своєї родини |
|
Present Simple and Present Continuous |
WB c.53 |
||
73 |
02.02 |
У кафе. Заняття у вільний час. Розвиток інформативного читання. 64 |
Зорове сприймання тексту в карт |
|
|
|
WB c.54 |
||
74 |
05.02 |
Вживання граматичної структури How many/ How much? Виконання вправ. 65 |
|
Написання діалогу-бесіди у ресторані |
Назви кухонних предметів |
Can: прохання і дозволи |
WB c.55 |
||
75 |
07.02 |
Безпека у інтернеті. Розвиток інформативного читання. 67 |
Зорове сприймання тексту |
|
|
|
Завдання у зошиті |
||
76 |
08.02 |
Досягнення порозуміння. Усне продукування .68 |
|
|
|
|
Вивчити текст |
||
77 |
09.02 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення та аудіювання.69 |
|
|
|
|
Скласти діалог |
||
78 |
12.02 |
Виконання вправ на відпрацювання лексики. 70 |
|
|
|
|
Завдання у зошиті |
||
79 |
14.02 |
Виконання граматичних вправ.71 |
|
|
|
|
Скласти діалог |
||
80 |
15.02 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми. |
|
|
|
|
Повторити правила |
||
81 |
16.02 |
Діагностична робота (читання). |
|
|
|
|
Повторити слова |
||
Україна та країна, мова якої вивчається |
|||||||||
82 |
19.02 |
Україна та країна, мова якої вивчається У місті. Введення ЛО за темою. 72 |
Прослуховування аудіо |
|
Назви локацій у місті Вимова звуків /s/ та /k/ |
|
WB c.56 |
||
83 |
21.02 |
Пересування у місті. Розвиток діалогічного мовлення 73
|
Прослуховування тексту |
Побудова діалогу |
|
Is there a…? Are there any…? |
WB c.57 |
||
84 |
22.02 |
Present Simple/ Present Continuous – порівняння часових форм дієслова. Виконання вправ. 73 |
|
|
|
|
Вивч правила |
||
85 |
23.02 |
У кафе. Розвиток діалогічного мовлення. 74 |
|
|
|
|
Вивч діалог |
||
86 |
26.02 |
Граматична структура “can” – висловлення пропозиції та прохання. 75 |
|
|
|
|
Вправи у зош |
||
87 |
28.02 |
Life Skills. Безпека в інтернеті. Відпрацювання правил безпечної поведінки. 76-77 |
|
|
|
|
Вивч правила |
||
88 |
29.02 |
Моє улюблене місце в моєму місті. Розвиток навичок читання. 78-79 |
Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями |
|
Прикметники на позначення місць |
|
WB c.58 |
||
89 |
01.03 |
Запитання «Is there a…? / Are there any…?» Виконання вправ. 80 |
|
|
|
|
Вивч правила |
||
90 |
04.03 |
Де ти живеш? Вживання прийменників «inside, outside, above, below, near».81 |
Перегляд відео |
Діалогічне мовлення про місце проживання |
|
Prepositions: inside, outside, above, below, near |
WB c.59 |
||
91 |
06.03 |
Транспорт Києва та Лондона. Опрацювання тексту. 82 |
Зорове сприйняття тексту і зображень |
|
Види транспорту |
|
WB c.60 |
||
92 |
07.03 |
Вживання сполучників «and, but, or, because». Виконання вправ.83 |
Зорове сприйняття тексту |
|
|
Because, and, but, or Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова |
WB c.61 |
||
93 |
08.03 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення та аудіювання.84 |
Прослуховування аудіо-бесід |
Складання діалогів за моделлю |
Фрази для проведення дозвілля |
|
WB c.62 |
||
94 |
11.03 |
Вживання фраз «Let’s…? |
|
|
|
Let’s…? |
WB c.63 |
||
95 |
13.03 |
Написання електронного листа.86 |
|
Написання ел.листа |
|
|
Написати листа |
||
96 |
14.03 |
Музеї світу. Опрацювання текстів.87 |
|
|
|
|
Завдання у зошиті |
||
97 |
15.03 |
Екскурсія до музею. Розвиток навичок аудіювання. 88 |
|
|
|
|
Створити проєкт |
||
98 |
18.03 |
Виконання проєктної роботи “Постер про музей “89 |
|
|
|
|
Доробити проєкт |
||
99 |
20.03 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми. |
|
|
|
|
Повт правила |
||
100 |
21.03 |
Діагностична робота (говоріння). |
|
|
|
|
Повторити слова |
||
Одяг, зовнішній вигляд
|
|||||||||
101 |
22.03 |
Одяг, зовнішній вигляд. Мій улюблений одяг. Опрацювання ЛО. 90 |
Прослуховування аудіо і спів-віднесення його із зображеннями |
|
Назви предметів одягу |
|
WB c.64 |
||
102 |
01.04 |
Іменники однини та множини. Відпрацювання правил.91 |
|
|
|
|
|
||
103 |
03.04 |
Види одягу, аксесуарів, кольори. Усне мовлення за темою.92 |
Перегляд відео |
Обговорення відео |
Вимова звуків /s/, /z/, / IZ / |
Множина |
WB c.65 |
||
104 |
04.04 |
Зовнішність. Опрацювання лексики та діалогу.93 |
Прослуховування діалогу про опис зовнішності |
|
Характеристики зовнішності людей |
|
WB c.66 |
||
105 |
05.04 |
Зовнішність. Опис друга. Усне мовлення за темою.94 |
|
Усний опис карнавального костюма |
|
Have got/ has got |
WB c.67 |
||
106 |
08.04 |
Види покупок. Введення ЛО.95 |
Прослуховування діалогу |
|
Назви товарів |
|
WB c.68 |
||
107 |
10.04 |
Назви товарів. Ситуативне мовлення за темою.96 |
|
Діалогічна бесіда про свої потреби |
|
Need / want |
WB c.69 |
||
108 |
11.04 |
Вживання дієслів need/want для вираження потреб. Виконання вправ.97 |
|
|
|
|
Вивч правила |
||
109 |
12.04 |
Вартість товарів. Розвиток діалогічного мовлення. 98 |
Зоровеспіввіднесення тексту із зображенням |
|
Позначення ціни |
|
WB c.70 |
||
110 |
15.04 |
Назви національних валют. Розвиток інформативного читання.99 |
|
Написання діалогу |
Вимова звуків /ʃ/ та /s/ |
too+adjective |
WB c.71 |
||
111 |
17.04 |
У магазині. Розвиток писемного мовлення.100 |
|
|
|
|
Скласти діалог |
||
112 |
18.04 |
Будь відповідальний за наш світ. Розвиток навичок читання.101 |
Зорове сприйняття тек |
|
|
|
Ex.3, p.98 - B |
||
113 |
19.04 |
Нове життя вживаного одягу. Розвиток діалогічного мовлення.102 |
|
|
|
|
Підготувати поєкт |
||
114 |
22.04 |
Твій щоденний одяг. Ситуативне мовлення за темою.103 |
|
|
|
|
Завдання в зошиті |
||
115 |
24.04 |
Виконання лексичних та граматичних вправ за темою.104 |
|
|
|
Need / want, and, but, or, because |
Завдання в зошиті |
||
116 |
25.04 |
Виконання проєктної роботи “ Look after our world “105 |
|
|
|
|
Доробити проєкт |
||
117 |
26.04 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми. |
|
|
|
|
Повтор правила |
||
118 |
29.04 |
Діагностична робота (аудіювання). |
|
|
|
|
Повторити слова |
||
Навколишнє середовище, погода |
|||||||||
119 |
01.05 |
Навколишнє середовище, погода. Природні явища. Навчання сприйняття інформації на слух.106 |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
|
Назви природних об’єктів |
|
WB c.72 |
||
120 |
02.05 |
Ступені порівняння односкладових прикметників. Виконання граматичних вправ.107 |
|
Усний опис зображень із залученням вивченої граматики |
|
Ступені порівняння: короткі прикметники |
WB c.73 |
||
121 |
03.05 |
Опрацювання текстів. Розвиток інформативного читання.108 |
Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті |
Обговорення відео |
Прикметники на позначення характеристики |
|
WB c.74 |
||
122 |
06.05 |
Ступені порівняння багатоскладових прикметників. Виконання граматичних вправ.109 |
|
Розповідь про улюблене місце на планеті |
|
Ступені порівняння: довгі прикм |
WB c.75 |
||
123 |
08.05 |
Погодні явища. Опрацювання ЛО та тексту. 110 |
Зорове сприйняття комент про пог |
|
Назви видів погоди і пір року |
|
WB c.76 |
||
124 |
09.05 |
Погодні умови. Виконання лексико-граматичних вправ.11 |
Перегляд відео |
Обговорення відео |
|
Займенник it на позначення погоди |
WB c.77 |
||
125 |
10.05 |
Свята. Навчання сприйняття інформації на слух112 |
Прослуховування аудіоповід |
|
|
|
WB c.78 |
||
126 |
13.05 |
Написання листівки з місця відпочинку . Вживання прийменників with, for, until113 |
|
Напис листівки з місця відпочинку |
Назви атрибутів відпустки |
Прийменники with, for, until |
WB c.79 |
||
127 |
15.05 |
Пляжна культура в Австралії і Новій Зеландії. Опрацювання текстів. 114 |
|
Зорове сприйняття тексту |
Обговорення питань про відпочинок |
|
Завдання в зошиті |
||
128 |
16.05 |
Як ти проводиш час з друзями? Розвиток навичок аудіювання.115 |
Зорове співвіднесення зображень |
|
Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud |
|
WB c.80 |
||
129 |
17.05 |
Дієслово “to be” y Past Simple. Виконання граматичних вправ.116 |
|
Написання запитань і обговорення |
Вимова: was |
Past Simple: be |
WB c.81 |
||
130 |
20.05 |
Як ти проводиш час з друзями? Опрацювання тексту.117 |
Зорове сприйняття тексту |
|
Brilliant, fun, new, heavy, pleased |
|
WB c.82 |
||
131 |
22.05 |
Спеціальні запитання у Present та Past. Виконання вправ.118 |
|
Усні запитання і відповіді про події з минулог |
|
Wh- questions |
WB c.83 |
||
132 |
23.05 |
Дикі тварини. Опрацювання лексики та тексту.119 |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
Назви диких тварин |
|
WB c.84 |
||
133 |
24.05 |
Опрацювання Past Simple (розповідні речення). Виконання грамат.вправ.120 |
|
Діалогічна бесіда про минулі вихідн |
Вимова: extra syllable |
Past Simple (affirmative) |
WB c.85 |
||
134 |
27.05 |
Домашні тварини. Розвиток навичок аудіювання.121 |
Зорове сприйн |
|
Назви тварин |
|
WB c.86 |
||
135 |
29.05 |
Опрацювання Past Simple (заперечні речення). Виконання граматичних вправ.122 |
Прослуховування радіо-інтерв’ю |
Написання підсумків шкільного року |
|
Past Simple (negative) |
WB c.87 |
||
136 |
30.05 |
Діагностична робота (письмо). |
|
|
|
|
Повтор правила |
||
137 |
31.05 |
Співпраця з друзями. Плани на літо. Узагальнення вивченого матеріалу з теми. |
|
|
|
|
Повторити лексику |
||