Календарно-тематичне планування до підручника Prepare для 5 класу (ІІ семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Prepare для 5 класу (ІІ семестр)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування      5-Б,В  класів            ІІ семестр    2023-2024 н.р.

                   (за підручником Джоанни Кости, Мелані Вільямс,   видавництво «Лінгвіст», Київ  2022 )

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

ДЗ

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Покупки

62

15.01

Покупки. Заняття у вільний час.   Введення ЛО 51-52

Прослуховування аудіо

 

Місця для розваг та дозвілля

 

WB c.48

63

17.01

У магазині. Розвиток діалогічного мовлення.53

 

 

 

 

Скласти діалог за план

64

18.01

Вживання прислівників. Виконання вправ.54-55

 

Діалогічне мовлення: запитання

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes,

WB c.49  

65

19.01

Виконання граматичних вправ. Повторення Present Continuous Tense.56

 

 

 

 

Виконати вправи

66

22.01

Види гаджетів та електронних пристроїв. Введення ЛО 57

Розгляд картинок та пошук відповідників

Розповідь про речі повсякденного вжитку

Назви гаджетів

 

WB c.50  

67

24.01

Опрацювання тексту з теми. Розвиток навичок читання. 58

 

 

 

 

Повторити слова

68

25.01

Технології. Виконання лексико-граматичних вправ. 59

 

Розповідь про друга

 

How much…?
How many…?

WB c.51  

69

26.01

Ситуативне мовлення за темою. 60

 

 

 

 

Завдання у зошиті

70

29.01

Професії. Введення ЛО 61

Прослухов  аудіороз

 

Назви професій

 

WB c.52  

71

31.01

Моя улюблена професія. Розвиток усного мовлення. 62

 

 

 

 

Вивчити текст

72

01.02

Види позакласної діяльності. Ситуативне мовлення. 63

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

WB c.53

73

02.02

У кафе. Заняття у вільний час. Розвиток інформативного читання. 64

Зорове сприймання тексту в карт

 

 

 

WB c.54  

74

05.02

Вживання граматичної структури How many/ How much? Виконання вправ. 65

 

Написання діалогу-бесіди у ресторані

Назви кухонних предметів

Can: прохання і дозволи

WB c.55  

75

07.02

Безпека у інтернеті. Розвиток інформативного читання. 67

Зорове сприймання тексту

 

 

 

Завдання у зошиті

76

08.02

Досягнення порозуміння. Усне продукування .68

 

 

 

 

Вивчити текст

77

09.02

Розвиток навичок діалогічного мовлення та аудіювання.69

 

 

 

 

Скласти діалог

78

12.02

Виконання вправ на відпрацювання лексики.   70                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

Завдання у зошиті

79

14.02

Виконання граматичних вправ.71

 

 

 

 

Скласти діалог

80

15.02

Узагальнення вивченого матеріалу з теми.

 

 

 

 

Повторити правила

81

16.02

Діагностична робота (читання).

 

 

 

 

Повторити слова

Україна та країна, мова якої вивчається

82

19.02

Україна та країна, мова якої вивчається У місті. Введення ЛО за темою. 72

Прослуховування аудіо

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

 

WB c.56

83

21.02

Пересування у місті. Розвиток діалогічного мовлення 73

 

 

Прослуховування тексту

Побудова діалогу

 

Is there a…?

Are there any…?

WB c.57

84

22.02

Present Simple/ Present Continuous – порівняння часових форм дієслова. Виконання вправ. 73

 

 

 

 

Вивч правила

85

23.02

У кафе. Розвиток діалогічного мовлення.  74

 

 

 

 

Вивч діалог

86

26.02

Граматична структура “can” – висловлення пропозиції та прохання. 75

 

 

 

 

Вправи у зош

87

28.02

Life Skills. Безпека в інтернеті. Відпрацювання правил безпечної поведінки. 76-77

 

 

 

 

Вивч правила

88

29.02

Моє улюблене місце в моєму місті. Розвиток навичок читання.  78-79

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями

 

Прикметники на позначення місць

 

WB c.58 

89

01.03

Запитання «Is there a…? /

Are there any…?» Виконання вправ.  80

 

 

 

 

Вивч правила

90

04.03

Де ти живеш? Вживання прийменників «inside, outside, above, below, near».81

Перегляд відео

Діалогічне мовлення про місце проживання

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

WB c.59 

91

06.03

Транспорт Києва та Лондона. Опрацювання тексту. 82

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

Види транспорту

 

WB c.60 

92

07.03

Вживання сполучників «and, but, or, because». Виконання вправ.83

Зорове сприйняття тексту

 

 

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова

WB c.61 

93

08.03

Розвиток навичок діалогічного мовлення та аудіювання.84

Прослуховування аудіо-бесід

Складання діалогів за моделлю

Фрази для проведення дозвілля

 

WB c.62 

94

11.03

Вживання фраз «Let’s…?
Shall we…?» 85

 

 

 

Let’s…?
Shall we…?

WB c.63 

95

13.03

Написання електронного листа.86

 

Написання ел.листа

 

 

Написати листа

96

14.03

Музеї світу. Опрацювання текстів.87

 

 

 

 

Завдання у зошиті

97

15.03

Екскурсія до музею. Розвиток навичок аудіювання. 88

 

 

 

 

Створити проєкт

98

18.03

Виконання проєктної роботи “Постер про музей “89

 

 

 

 

Доробити проєкт

99

20.03

Узагальнення вивченого матеріалу з теми.

 

 

 

 

Повт правила

100

21.03

Діагностична робота (говоріння).

 

 

 

 

 

Повторити слова

Одяг, зовнішній вигляд

 

101

22.03

Одяг, зовнішній вигляд. Мій улюблений одяг. Опрацювання ЛО. 90

Прослуховування аудіо і спів-віднесення його із зображеннями

 

Назви предметів одягу

 

WB c.64

102

01.04

Іменники однини та множини. Відпрацювання правил.91

 

 

 

 

 

103

03.04

Види одягу, аксесуарів, кольори. Усне мовлення за темою.92

Перегляд відео

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, / IZ /

Множина

WB c.65 

104

04.04

Зовнішність. Опрацювання лексики та діалогу.93

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

 

Характеристики зовнішності людей

 

WB c.66

105

05.04

Зовнішність. Опис друга. Усне мовлення за темою.94

 

Усний опис карнавального костюма

 

Have got/ has got

WB c.67 

106

08.04

Види покупок. Введення ЛО.95

Прослуховування діалогу

 

Назви товарів

 

WB c.68  

107

10.04

Назви товарів. Ситуативне мовлення за темою.96

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

 

Need / want

WB c.69

108

11.04

Вживання дієслів need/want для вираження потреб. Виконання вправ.97

 

 

 

 

Вивч правила

109

12.04

Вартість товарів. Розвиток діалогічного мовлення. 98

Зоровеспіввіднесення тексту із зображенням

 

Позначення ціни

 

WB c.70 

110

15.04

Назви національних валют. Розвиток інформативного читання.99

 

Написання діалогу

Вимова звуків /ʃ/ та /s/

too+adjective

WB c.71

111

17.04

У магазині. Розвиток писемного мовлення.100

 

 

 

 

Скласти  діалог

112

18.04

Будь відповідальний за наш світ. Розвиток навичок читання.101

Зорове сприйняття тек

 

 

 

Ex.3, p.98 - B

113

19.04

Нове життя вживаного одягу. Розвиток діалогічного мовлення.102

 

 

 

 

Підготувати поєкт

114

22.04

Твій щоденний одяг. Ситуативне мовлення за темою.103

 

 

 

 

Завдання в зошиті

115

24.04

Виконання лексичних та граматичних вправ за темою.104

 

 

 

Need / want, and, but, or, because

Завдання в зошиті

116

25.04

Виконання проєктної роботи “ Look after our world “105

 

 

 

 

Доробити проєкт

117

26.04

Узагальнення вивченого матеріалу з теми.

 

 

 

 

Повтор правила

118

29.04

Діагностична робота (аудіювання).

 

 

 

 

Повторити слова

Навколишнє середовище, погода

119

01.05

Навколишнє середовище, погода. Природні явища. Навчання сприйняття інформації на слух.106

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

WB c.72

120

02.05

Ступені порівняння односкладових прикметників. Виконання граматичних вправ.107

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

WB c.73

121

03.05

Опрацювання текстів. Розвиток інформативного читання.108

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

 

WB c.74 

122

06.05

Ступені порівняння багатоскладових прикметників. Виконання граматичних вправ.109

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

Ступені порівняння: довгі прикм

WB c.75 

123

08.05

Погодні явища. Опрацювання ЛО та тексту. 110

Зорове сприйняття комент про пог

 

Назви видів погоди і пір року

 

WB c.76

124

09.05

Погодні умови. Виконання лексико-граматичних вправ.11

Перегляд відео

Обговорення відео

 

Займенник it на позначення погоди

WB c.77

125

10.05

Свята. Навчання сприйняття інформації на слух112

Прослуховування аудіоповід

 

 

 

WB c.78

126

13.05

Написання листівки з місця відпочинку . Вживання прийменників with, for, until113

 

Напис листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

WB c.79

127

15.05

Пляжна культура в Австралії і Новій Зеландії. Опрацювання текстів. 114

 

Зорове сприйняття тексту

Обговорення питань про відпочинок

 

Завдання в зошиті

128

16.05

Як ти проводиш час з друзями? Розвиток навичок аудіювання.115

Зорове співвіднесення зображень

 

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud

 

WB c.80

129

17.05

Дієслово “to be” y Past Simple. Виконання граматичних вправ.116

 

Написання запитань і обговорення

Вимова: was

Past Simple: be

WB c.81

130

20.05

Як ти проводиш час з друзями? Опрацювання тексту.117

Зорове сприйняття тексту

 

Brilliant, fun, new, heavy, pleased

 

WB c.82

131

22.05

Спеціальні запитання у Present та Past. Виконання вправ.118

 

Усні запитання і відповіді про події з минулог

 

Wh- questions

WB c.83

132

23.05

Дикі тварини. Опрацювання лексики та тексту.119

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

Назви диких тварин

 

WB c.84

133

24.05

Опрацювання Past Simple (розповідні речення). Виконання грамат.вправ.120

 

Діалогічна бесіда про минулі вихідн

Вимова: extra syllable

Past Simple (affirmative)

WB c.85

134

27.05

Домашні тварини. Розвиток навичок аудіювання.121

Зорове сприйн

 

Назви тварин

 

WB c.86

135

29.05

Опрацювання Past Simple (заперечні речення). Виконання граматичних вправ.122

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Написання підсумків шкільного року

 

Past Simple (negative)

WB c.87

136

30.05

Діагностична робота (письмо).

 

 

 

 

Повтор правила

137

31.05

Співпраця з друзями. Плани на літо. Узагальнення вивченого матеріалу з теми.

 

 

 

 

Повторити лексику

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
5 січня
Переглядів
1550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку