Календарно-тематичне планування до підручника Smart Junior 2 (2й семестр)

Про матеріал
Smart Junior 1 for Ukraine – сучасний інноваційний курс, розроблений для першого класу НУШ, який успішно пройшов пілотування в 100 школах України. В основу Smart Junior for Ukraine покладено навчання компетенціям 21-го століття, таким як: розвиток критичного мислення, креативність, обізнаність про світ, комунікативність, вміння працювати в команді, комп’ютерна грамотність, соціальна відповідальність та уміння вчитися впродовж життя. Розрахований на 70-80 годин класної роботи (мінімум 2 години на тиждень).
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

47

 

 

Дикі тварини

5a Animals, p. 52

Вказувати кількість предметів

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханої пісні

Parrot, monkey, hippo

How many …?

Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків

48

 

 

Скільки тварин ти бачиш?

5a Animals, p. 53

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова гра “Feel the animal”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

I can…

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

49

 

 

Дозвілля

5b Animals, p. 54

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Swim, run, talk, fly

Can you…?

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

50

 

Ти можеш плавати?

5b Animals, p. 55

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

51

 

 

Опис тварин

5c Animals,

p. 56

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing)

Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу

Elephant, penguin, crocodile, to jump

It can…

Продукує короткі фрази з описом тварин

52

 

 

Що тварини вміють робити?

5c Animals,

p. 57

Описувати тварин

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах “Guess game”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом тварин

53

 

Чи можуть леви бігати?

5 Story time, pp. 58-59

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує та читає комікс, виконує завдання

Групове інсценування коміксу

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

54

 

Порівняння диких тварин

5 Smart World 5, p. 60

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис тварин

bison, horn, teeth, diver, beaver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

55

 

 

Що живе у лісі?

Smart Time 5, p. 61

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та грає в гру “Boardgame”

Опис тварин в усній формі

bear, river

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення на знайому тему

56

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу

5 Revision/Now I can, pp. 62-63

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)

Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

57

 

 

Улюблені герої

Phonics (ʌ)

p. 104

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

duck, jumper, under

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /ʌ /

58

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №5

 

59

 

 

Це моє містечко

6a My town, p. 64

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Відповідають на поставлені запитання

pet shop, toy shop, school, park

There is a…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

60

 

 

Будівлі у моєму містечку

6a My town, p. 65

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

61

 

 

Будівлі у моєму містечку

6b My town, p. 66

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Supermarket, hospital, cinema, police station

There are…

Продукує короткі речення з описом міста

62

 

 

Будівлі на моїй вулиці

6b My town, p. 67

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом міста

63

 

 

Прогулянка моїм містечком

6с My town, p. 68

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

Restaurant, playground, zoo

Is there…?

Продукує короткі речення з описом міста

64

 

 

Опиши своє місто

6с My town, p. 69

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

65

 

 

Дозвілля

6 Let’s play, p. 70

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує вказівки до гри та виконує їх

Групова гра  “Boardgame”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

66

 

 

Проектна робота «План мого міста»

6 Project, p. 71

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

67

 

Дізнаємось більше про Київ

6 Smart World 6, p. 72

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

Усвідомлювати важливості культурної спадщини України

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис свого міста

church, garden, theatre, door, museum

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

68

 

 

Дорожні знаки

6 Smart Time 6, p. 73

Надавати та виконувати вказівки

Здоров’я і безпека:

обирати безпечний шлях пересування

Прослуховує та читає текст, виконує вказівки

Робота в парах: надання та виконання вказівок

Go straight, turn right, stop, don’t turn right

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає вказівки

69

 

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу

6 Revision, pp. 74-75

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо

Читає текст та малює план згідно нього

 

Групова гра “Hot card”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

70

 

Улюблені герої

Phonics (/tʃ/, /ʃ/ )

p. 105

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/tʃ/, /ʃ/)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/

 

71

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № 6

 

72

 

Яка твоя улюблена їжа?

7a My favourite food, p. 76

Називати продукти

Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Співає пісню

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc.

I like…

Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті

73

 

Я люблю…

7a My favourite food, p. 77

Називати продукти

Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

74

 

 

Сніданок у шкільній столовій

7b My favourite food, p. 78

Називати продукти

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea

I don’t like…

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

75

 

Що ти любиш їсти?

7b My favourite food, p. 79

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

76

 

Чим ти займаєшся кожного дня?

7c My favourite food, p. 80

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Здоров’я і безпека:

відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Get up, go to school, go home, go to bed

What time do you…?

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

77

 

 

О котрій годині ти йдеш спати?

7c My favourite food, p. 81

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

78

 

Корисна та шкідлива їжа

7 Storytime, pp. 82-83

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та читає історію

Групове обговорення прослуханої історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

79

 

 

Українські традиційні страви

7 Smart World 7, p. 84

Описувати власне харчування

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching)

Робота в парах: обговорення національних страв

Cabbage, beetroot, fruit, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

80

 

 

Меню в ресторані

7 Smart Time, p. 85

Описувати власне харчування

Підприємливість та фінансова грамотність:

орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Групове обговорення піраміди харчування

fish, soup, beans, bread, salad, chicken

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

81

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу

7 Revision, pp. 86-87

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

82

 

Улюблені герої

Phonics

(/θ/, / ð/)

 

p. 106

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/θ/, / ð/)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Thin, thirteen, teeth, this, that, mother

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /θ/, / ð/

 

83

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №7

 

84

 

 

Одяг, який я ношу

8a Clothes, p. 88

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

jeans, T-shirt, dress, shirt

I’m wearing…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

85

 

 

Який одяг ти носиш?

8a Clothes, p. 89

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення одягу партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

86

 

 

Предмети одягу

8b Clothes,

p. 90

 

 

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

shorts, glasses, trainers

He is wearing / She is wearing

Продукує короткі речення з описом одягу людини

87

 

Опис одягу моєї подруги/друга

8b Clothes,

p. 91

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

88

 

 

Традиційний одяг в різних країнах світу

8с Clothes, p. 92

Описувати одяг

Громадська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до людей, до культурної спадщини різних країн

Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching)

Висловлює власні враження щодо прочитаного

jacket, socks, trousers, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

89

 

 

Культурна спадщина різних країн

8с Clothes, p. 93

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах “Guess game”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

90

 

 

Вибір одягу залежно від пори року і  погоди

8 Let’s play,

p. 94

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Здоров’я і безпека:

правильний вибір одягу залежно від пори року і  погоди

 

Читає та прослуховує текст та інсценує історію

Робота в парах, гра “Guess who”

spring, summer, autumn, winter

Is he/she wearing…?

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

91

 

Проектна робота «Опис одягу»

8 Project,

p. 95

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Створює топ-модель та описує її одяг

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

92

 

 

Ти маєш хобі?

 

8 Smart World 8, p. 96

Розповідати про професію

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис професій

student, football, origami, paper animals

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом професії

93

 

З чого виготовляють одяг?

8 Smart Time 8, p. 97

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Групове обговорення малюнків

Silk, wool, cotton

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

94

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу

8 Revision, p. 98-99

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Групова робота “Describe the picture”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

95

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № 8 

 

96

 

Улюблені герої

Phonics

(/aɪ/, / /)

 

p. 106

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/aɪ/, / oʊ /)

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

White, kite, rice, home, rose, nose

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /aɪ/, / oʊ/

 

97

 

 

Аудіювання

 

98

 

 

Читання

 

99

 

 

Говоріння

 

100

 

 

Письмо

 

101

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

102

 

 

 

 

103

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

104

 

 

Підсумковий урок за рік

 

Календарно-тематичне планування Smart Junior 2

 © MM Publications

 

docx
Додано
31 травня 2022
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку