КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|||||||
47 |
|
Дикі тварини 5a Animals, p. 52 |
Вказувати кількість предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханої пісні |
Parrot, monkey, hippo |
How many …? |
Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків |
|
48 |
|
Скільки тварин ти бачиш? 5a Animals, p. 53 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Feel the animal” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
I can… |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
|
49 |
|
Дозвілля 5b Animals, p. 54 |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Swim, run, talk, fly |
Can you…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
|
50 |
|
Ти можеш плавати? 5b Animals, p. 55 |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
|
51 |
|
Опис тварин 5c Animals, p. 56 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing) |
Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу |
Elephant, penguin, crocodile, to jump |
It can… |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
52 |
|
Що тварини вміють робити? 5c Animals, p. 57 |
Описувати тварин |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
53 |
|
Чи можуть леви бігати? 5 Story time, pp. 58-59 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання |
Групове інсценування коміксу |
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
54 |
|
Порівняння диких тварин 5 Smart World 5, p. 60 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис тварин |
bison, horn, teeth, diver, beaver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
|
55 |
|
Що живе у лісі? Smart Time 5, p. 61 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та грає в гру “Boardgame” |
Опис тварин в усній формі |
bear, river |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
|
56 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу 5 Revision/Now I can, pp. 62-63 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
|
57 |
|
Улюблені герої Phonics (ʌ) p. 104 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
duck, jumper, under |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /ʌ / |
|
58 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №5
|
||||||||
59 |
|
Це моє містечко 6a My town, p. 64 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Відповідають на поставлені запитання |
pet shop, toy shop, school, park |
There is a… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
60 |
|
Будівлі у моєму містечку 6a My town, p. 65 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
61 |
|
Будівлі у моєму містечку 6b My town, p. 66 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Supermarket, hospital, cinema, police station |
There are… |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
62 |
|
Будівлі на моїй вулиці 6b My town, p. 67 |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
63 |
|
Прогулянка моїм містечком 6с My town, p. 68 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Restaurant, playground, zoo |
Is there…? |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
64 |
|
Опиши своє місто 6с My town, p. 69 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|
65 |
|
Дозвілля 6 Let’s play, p. 70 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує вказівки до гри та виконує їх |
Групова гра “Boardgame” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
66 |
|
Проектна робота «План мого міста» 6 Project, p. 71 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|
67 |
|
Дізнаємось більше про Київ 6 Smart World 6, p. 72 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: Усвідомлювати важливості культурної спадщини України
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис свого міста |
church, garden, theatre, door, museum |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
|
68 |
|
Дорожні знаки 6 Smart Time 6, p. 73 |
Надавати та виконувати вказівки |
Здоров’я і безпека: обирати безпечний шлях пересування |
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Робота в парах: надання та виконання вказівок |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає вказівки |
|
69 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу 6 Revision, pp. 74-75 |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо |
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hot card” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
|
70 |
|
Улюблені герої Phonics (/tʃ/, /ʃ/ ) p. 105 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/tʃ/, /ʃ/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/
|
|
71 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № 6
|
||||||||
72 |
|
Яка твоя улюблена їжа? 7a My favourite food, p. 76 |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Співає пісню |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc. |
I like… |
Розпізнає слова на позначення продуктів у знайомому контексті |
|
73 |
|
Я люблю… 7a My favourite food, p. 77 |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|
74 |
|
Сніданок у шкільній столовій 7b My favourite food, p. 78 |
Називати продукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea |
I don’t like… |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|
75 |
|
Що ти любиш їсти? 7b My favourite food, p. 79 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
76 |
|
Чим ти займаєшся кожного дня? 7c My favourite food, p. 80 |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Get up, go to school, go home, go to bed |
What time do you…? |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|
77 |
|
О котрій годині ти йдеш спати? 7c My favourite food, p. 81 |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|
78 |
|
Корисна та шкідлива їжа 7 Storytime, pp. 82-83 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає історію |
Групове обговорення прослуханої історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
79 |
|
Українські традиційні страви 7 Smart World 7, p. 84 |
Описувати власне харчування |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) |
Робота в парах: обговорення національних страв |
Cabbage, beetroot, fruit, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
80 |
|
Меню в ресторані 7 Smart Time, p. 85 |
Описувати власне харчування |
Підприємливість та фінансова грамотність: орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Групове обговорення піраміди харчування |
fish, soup, beans, bread, salad, chicken |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
|
81 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу 7 Revision, pp. 86-87 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
|
82 |
|
Улюблені герої Phonics (/θ/, / ð/)
p. 106 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/θ/, / ð/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Thin, thirteen, teeth, this, that, mother |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /θ/, / ð/
|
|
83 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №7
|
||||||||
84 |
|
Одяг, який я ношу 8a Clothes, p. 88 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
jeans, T-shirt, dress, shirt |
I’m wearing… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
85 |
|
Який одяг ти носиш? 8a Clothes, p. 89 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення одягу партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
86 |
|
Предмети одягу 8b Clothes, p. 90
|
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
shorts, glasses, trainers |
He is wearing / She is wearing |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
87 |
|
Опис одягу моєї подруги/друга 8b Clothes, p. 91 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
88 |
|
Традиційний одяг в різних країнах світу 8с Clothes, p. 92 |
Описувати одяг |
Громадська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до людей, до культурної спадщини різних країн |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
jacket, socks, trousers, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
89 |
|
Культурна спадщина різних країн 8с Clothes, p. 93 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
90 |
|
Вибір одягу залежно від пори року і погоди 8 Let’s play, p. 94 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Здоров’я і безпека: правильний вибір одягу залежно від пори року і погоди
|
Читає та прослуховує текст та інсценує історію |
Робота в парах, гра “Guess who” |
spring, summer, autumn, winter |
Is he/she wearing…? |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|
91 |
|
Проектна робота «Опис одягу» 8 Project, p. 95 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Створює топ-модель та описує її одяг |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
92 |
|
Ти маєш хобі?
8 Smart World 8, p. 96 |
Розповідати про професію |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис професій |
student, football, origami, paper animals |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом професії |
|
93 |
|
З чого виготовляють одяг? 8 Smart Time 8, p. 97 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Групове обговорення малюнків |
Silk, wool, cotton |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
|
94 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу 8 Revision, p. 98-99 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Групова робота “Describe the picture” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
|
95 |
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № 8
|
||||||||
96 |
|
Улюблені герої Phonics (/aɪ/, / oʊ /)
p. 106 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/aɪ/, / oʊ /) |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
White, kite, rice, home, rose, nose |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /aɪ/, / oʊ/
|
|
97 |
|
Аудіювання
|
||||||||
98 |
|
Читання
|
||||||||
99 |
|
Говоріння
|
||||||||
100 |
|
Письмо
|
||||||||
101 |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
||||||||
102
103 |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
||||||||
104 |
|
Підсумковий урок за рік |
||||||||
Календарно-тематичне планування Smart Junior 2
© MM Publications