Smart Junior 2 (ІІ семестр)
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
функції |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||
Пори року і природа |
||||||||
48 |
Пори року і природа Seasons and nature |
Говорити про пори року |
Розвивати увагу |
Літо,зима,осінь,весна |
How many... can you see? I can see... |
Слухати і відмічати слова. Вірш
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Групова робота. Гра |
WB p.36
|
49 |
Місяці Months |
Називати місяці року Говорити особливості погоди |
Формування поваги до оточуючих |
Прикметники |
Can you...? Yes, I can./No, I can’t. |
Слухати діалог Ідентифікувати правильну відповідь
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення |
WB p.37
|
50 |
Що одягаємо взимку? Winter clothes |
Говорити про зимовий одяг |
Етика спілкування з однолітками |
Шарф,пальто,рукавички, светр… |
It can... |
Слухати і читати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення |
WB p.38
|
51 |
Зимові розваги Winter activities |
Описувати уміння / невміння
|
Розвивати увагу |
Дії
|
The ... can / can’t ... |
|
Опис картинки Гра Монологічне мовлення |
WB p.39
|
52 |
Природа навесні Nature in spring |
Описувати весну |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики, прикметники
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова
|
Пісня Кросворд |
WB p.41
|
53 |
Погода і відпочинок влітку Summer rest |
Ознайомлення з новою лексикою |
Розвивати увагу |
Море,пляж, пісок, риба, сонячний |
Повторення конструкцій |
Слухати діалог Ідентифікувати правильну відповідь
|
Описувати картинку
|
Описати літній відпочинок |
54 |
Урок граматики. Питальне речення |
Ставити запитання |
Уміння ставити питання |
Питальні слова Куди? Де? Коли? Що? |
Phonics Activities |
|
Описувати картинку
|
Переклад речень в зошиті |
55 |
Урок читання |
Узагальнити вивчений матеріал
|
Уміння слідувати інструкціям |
Повторення вивченої лексики |
Phonics Activities |
Роздатковий матеріал |
Відмічати правильну відповідь
|
Робота в зошиті |
56 |
Повторення і узагальнення матеріалу Урок аудіювання |
Узагальнити вивчений матеріал
|
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Назви тварин і їх здібностей |
It can... Phonics Activities
|
|
Опис здібностей тварин |
WB p. 42-43
|
57 |
Систематизація знань з теми. Тест TEST 6 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.144) |
|
Місто |
||||||||
58 |
Місто. Що в ньому є Module 6 Lesson 6 a |
Місця в місті |
Етика спілкування з однолітками |
Місто |
There is a ...
|
Слухати пісню Ідентифікувати слова
Опис міста |
Відмічати правильну відповідь Співати пісню Гра |
WB p. 44
|
59 |
Будівлі міста Module 6 Lesson 6 b |
Опис міста |
Уміння логічно висловлюватись |
Будівлі в місті |
There are... |
Опис міста |
Кросворд Монологічне мовлення Опис міста |
WB p.45
|
60 |
Урок діалогічного мовлення: «Що є в твоєму місті?» Module 6 Lesson 6 c |
Розмовляти про місто |
Уміння ставити питання |
Місця для відпочинку |
Is there ... in your town? |
Слухати і читати діалог Обирати правильну відповідь
|
Описувати картинку
Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
WB p. 46
|
61 |
Опис міста за малюнком Module 6 Let’s play
|
Узагальнити вивчений матеріал
|
Уміння слідувати інструкціям |
Місто
|
There is / are ... |
Слухати співрозмовника |
Намалювати і описати
Гра |
WB p.47
|
62 |
Відомі міста України та Англії |
Розмовляти про міста |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Київ,Харків,Львів,Лондон, Оксфорд |
There is / are ... |
Слухати і читати монолог Обирати правильну відповідь
|
Монологічне мовлення Опис міста |
Виконати кросворд |
63 |
Проектна робота «Місто,в якому я живу» Module 6 REVISION PROJECT
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова
Намалювати за інструкціями |
Кросворд Вибирати правильні варіанти відповідей Описати місто |
WB p.49
|
64 |
Урок читання та розвитку навиків аудіювання |
Опис міста |
|
Повторення лексики
|
There is / are ... |
Роздатковий матеріал |
Phonics Activities |
Робота в зошиті |
65 |
Ознайомлення із культурою інших країн. Повторення виченого REVISION Smart World 6 |
Ознайомлення із культурою інших країн |
Повага до традицій інших народів |
У магазині |
Phonics Activities |
Слухати та виконувати завдання |
Описувати магазин |
WB p.50-51
|
66 |
Систематизація знань з теми. Тест Module 6 TEST 7 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Місто
|
There is / are... |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.146) |
|
Їжа |
||||||||
67 |
Їжа. Нова лексика Module 7 Lesson 7 a |
Висловлювати вподобання щодо їжі |
Формування навичок здорового харчування
|
Їжа |
I like … |
Пісня
|
Відмічати правильну відповідь Співати пісню Вподобання в їжі |
WB P52
|
68 |
Що я люблю їсти Module 7 Lesson 7 b |
Говорити про уподобання у їжі |
Культура вживання їжі |
Їжа |
I don’t like … |
Слухати діалог
Кросворд
|
Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення про вподобання в їжі |
WB p. 53
|
69 |
Їжа і напої. Розвиток навичок аудіювання Module 7 Lesson 7 c |
Описувати їжу і напої Говорити про бажання |
Етика спілкування з однолітками |
Їжа |
I want … |
Слухати казку
Корисна/некорисна їжа |
Описувати їжу
Монологічне мовлення
|
WB p.54
|
70 |
Здорове харчування Module 7 Let’s play
|
Робити дослідження |
Особливості проведення опитувань |
Страви
|
I want / I don’t want … |
Слухати і відмічати правильну відповідь Здорове харчування |
Дослідження Діалогічне мовлення |
WB p.55
|
71 |
Урок читання. Повторення вивчених конструкцій Module 7 REVISION PROJECT |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей Харчова піраміда |
WB p 57
|
72 |
Їжа в різних країнах REVISION Smart Time 7 |
Ознайомлення з особливостями їжі в різних країнах |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Продукти та їх походження
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати монолог |
Повторювати слова. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
WB p. 58-59
|
73 |
Систематизація знань з теми. Тест
Module 7 TEST 8 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Їжа |
I want / I don’t want … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. (ТВ р.147) |
|
Одяг |
||||||||
74 |
Одяг. Нова лексика Module 8 Lesson 8 a
|
Описувати одяг |
Вміння робити опис |
Одяг |
I’m wearing You’re wearing |
Слухати монологи Слухати пісню
Опис одягу
|
Описувати одяг Діалогічне мовлення |
WB p.60
|
75 |
Предмети одягу Module 8 Lesson 8 b |
Розмовляти про одяг |
Сприйнятливість до мови та її використання
|
Одяг |
He’s wearing She’s wearing |
Слухати і читати діалог Визначати правильну відповідь
|
Описувати малюнок
Вказувати правильну відповідь. Монологічне мовлення |
WB p. 61
|
76 |
Що носить мій друг Module 8 Lesson 8 c |
Розпізнавати і називати предмети одягу |
Етика спілкування про зовнішній вигляд |
Частини одягу |
He’s wearing She’s wearing |
Слухати і обирати відповідь Читати про традиційний одяг
|
Опис однокласника |
WB p. 62
|
77 |
Опис одягу Module 8 Let’s play
|
Описувати зовнішній вигляд |
Вміння висловлювати дружні почуття |
Повторення лексики
|
Is he/she wearing ...? Yes, he is. No, he isn’t |
Слухати опис |
Опис картинки |
WB p. 63
|
78 |
Опис відомих людей. Повторення теми «Одяг» REVISION Smart World 8 |
Опис зовнішності відомих людей |
Повага до традицій інших народів |
Одяг зовнішність |
Закріплення вивчених структур Phonics Activities
|
Опис відомих людей |
Діалогічне мовлення
|
WB p. 66-67
|
79 |
Ознайомлення із культурою інших країн. Повторення виченого REVISION
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
|
80 |
Знайди відмінність. Проектна робота Module 8 REVISION PROJECT |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Опис людини |
Відшукати відмінності Зробити колаж
|
WB p.65
|
81 |
Урок читання та розвитку навиків аудіювання |
Опис одягу |
|
Повторення лексики
|
I wear, he wears… |
Роздатковий матеріал |
Phonics Activities |
Робота в зошиті |
82 |
Урок узагальнення і систематизації знань. Підсумковий урок |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових завдань |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ р.149-150) |
|
83 |
Систематизація знань з теми. Тест Module 8 TEST 9 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Одяг зовнішність |
He’s wearing... Is he wearing...?
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ р.148) |
|
Україна та її культура |
||||||||
84 |
Традиційна їжа українців |
Розпізнавати і називати назви страв |
Етика спілкування про їстівні вподобання |
Страви |
I like, he likes… |
Слухати і обирати відповідь Читати про традиційний одяг
|
Опис страв |
WB p. 69
|
85 |
Моя улюблена страва |
Опис страв |
Повага до традицій інших народів |
Їжа |
Закріплення вивчених структур Phonics Activities
|
Опис улюбленої страви |
Діалогічне мовлення
|
WB p. 70-72
|
86 |
Свята в Україні |
Ознайомлення із культурою нашої країн |
Повага до традицій українського народу |
Різдво,Пасха, Новий Рік,День матері |
Phonics Activities |
Слухати та виконувати завдання |
Описувати свята |
WB p.74
|
87 |
Пасха |
Ознайомлення із культурою нашої країн |
Повага до традицій українського народу |
Easter, candle, basket, krashanka |
Phonics Activities |
Слухати та виконувати завдання |
Описувати свята |
WB p.75
|
88 |
Урок граматики. Прийменники місця |
Розпізнавати граматичний матеріал |
Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових завдань |
On, in,under |
Закріплення вивчених структур
|
Роздатковий матеріал |
Phonics Activities |
Переклад речень у зошиті |
89 |
Український одяг |
Описувати зовнішній вигляд |
Вміння висловлювати дружні почуття |
Повторення лексики
|
Is he/she wearing ...? Yes, he is. No, he isn’t |
Слухати опис |
Опис картинки |
WB p. 76
|
90 |
Відомі українці |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Опис людини |
Відшукати відмінності Зробити колаж
|
Описати відому людину |
91 |
Урок читання та розвитку навиків аудіювання |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
WB p.77
|
92 |
Систематизація знань з теми. Тест 10
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Одяг Страви Свята |
He’s wearing... Is he wearing...?
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки
|
Повторити граматичний матеріал |
93 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Слухати монолог |
|
Повторити лексику |
94 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Монологічне мовлення |
Повторити граматичні конструкції |
95 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Відмічати правильну відповідь.
|
Повторити лексику |
96 |
Контроль читання |
|
|
|
|
Роздатковий матеріал |
Відмічати правильну відповідь.
|
Домашнє читання |
97 |
Скоро канікули! |
Говорити про свої плани на відпочинок |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
Виконання проекту |
98 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|