Календарно-тематичне планування до підручника Sollutions зі змістовими лініями

Про матеріал

КТП для підручника Sollutions . Розрахований на 3 години на тиждень. Зі змістовими лініями. Відповідає чинній програмі. Автор КТП Швага Марина Максимівна.

Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінан-cоdа грамот-ність

Unit 1: INTRODUCTION.

Тема 1: Вступ.

 

 

1

 

Зустрічаючи людей.

 

Впр.1, ст.4, Впр.2,ст.4, Впр.3,ст.4, Впр.4,5,8,

ст.4,

 

Ініціативність і під-приємливість

 

 

+

 

   +

 

Вміти вітатися та знайо-митися з незнайоми-ми людьми.

Впр. 4, 5,

Ст..4

 

2

 

 

 

 

Зустрічаючи людей.

 

Впр.1,ст.5, Впр.3,ст.5, Впр.4,ст.5, Впр.8,ст.5,

Впр.7,ст.5

Дієслово «бути», особові та присвійні займенники

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

   +

 

Вміти розповідати про себе при знайомстві з іншими.

Впр. 2, 3, Ст..5

 

3

 

Зустрічаючи людей.

 

Впр.1, ст.6

Впр.4,5,

ст..6 Впр.6,7,

ст.6

 

 

Дієслово «мати» та артиклі: означений та неозначений

Ініціативність і під-приємливість

 

 

+

 

   +

 

Вміти вітатися та знайо-митися з незнайоми-ми людьми.

Впр. 3, 4,

Ст..6

 

4

 

 

 

 

 

Люди та дати.

 

Впр.1, 2,

ст.7

Впр.5, ст.7

Впр.6, ст.7 Впр.7, ст.7 Впр.8, ст.7

Впр.10, ст.7

 

 

 

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

   +

 

Вміти розповідати про себе при знайомстві з іншими.

 Ст..7

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінан-cоdа грамот-ність

Unit 2: Friends and Family.

Тема 2: Родина та друзі.

5

 

Родина. Розвиток навичок лексики

Зовнішніс-ть людини риси характеру
Впр.1, ст.8 Впр.2,ст.8, Впр.4, ст.8 Впр.7,ст.8,

Впр.6, ст.8

Теперішній час стверджу-вальна та заперечна форми

Ініціативність і під-приємливість

 

 

+

 

   +

 

 

Вміти розповідати про свою родину.

Впр. 1, 2, 3, 4,

Ст..8

6

 

Розвиток навичок граматики.

 

Зовнішніс-ть людини риси

Впр.1, ст.9

Впр.2, ст.9 Впр. 4, ст.9 Впр. 6, 7, 8,

ст.9 Впр.10,ст.9

Теперішній час стверджу-вальна та заперечна форми

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

   +

 

Вміти будувати стверджувальні та заперечні речення.

Ст.. 9

 

7

 

Культура. Розвиток навичок граматики.

 

загальні відомості про Велику Британію Впр.1, ст.11 Впр.5, ст.11 Впр.6, 11, 12,

ст.11

Теперішній час питальні речення.

Ініціативність і під-приємливість

 

 

+

 

   +

 

 

Вміти розповідати про Велику Британію.

Ст.11

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінан-cоdа грамот-ність

 

8

 

Друзі.

Розвиток навичок письма.

Зовнішн-ість людини риси характеру Впр.1, ст.14 Впр.4,ст.14 Впр.3, 6,

ст.14

 

Ініціативність і під-приємливість

 

 

+

 

   +

 

 

Вміти розповідати про своїх друзів

Ст..

13

 

9

 

Надсилання повідомлень. Розвиток навичок письма.

Впр.1, ст.15 Впр.5,ст.15 Впр.2, ст.15

Впр. 6,ст.15

Прийме-нники

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

   +

Вміти написати повідомлен-ня і відпр-авити його

Ст..

14

 

10

 

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Зовнішні-сть людини риси характеру Впр.1, ст.16 Впр.2, ст.16 Впр.4,5,

ст.16

Впр.6 ст.16

 

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

   +

 

 

Впр. 1, 2, 3,

Ст..

15

 

11

 

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Тематична.

За зав-данням  вчителя.          (Тестові завдання)

 

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

   +

 

Впр. 4, 5,

Ст..15

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінанcоdа грамотність

Unit 3: Free-time Activities.

Тема 3: Дозвілля.

 

12

 

Мій вільний час. Хобі.

 

Види спортивних уподобань Впр.1, ст.18

Впр.2, ст.16 Впр.3, ст.16

Впр.4, ст.16

Впр.5, ст.16 Впр.6,ст16Впр.8, ст.16

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

+

 

Вміти розповісти про своє хобі.

Впр.2,3,

Ст.16

 

13

 

Мій вільний час. Хобі.

 

Впр.1, ст.19

Впр.2, ст.19

Впр.3,ст.19 Впр.4, ст.19 Впр.8ст.19

 

Прислівники та числівники

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розповідати про свій вільний час

Впр.2,3,

Ст.17

 

14

 

Спорт та хобі.

Впр. 1,ст.20

Впр.2, 3,

ст.20

Впр.4,5,

ст.20

Впр.6,ст.20

Прислівники та числівники

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про свій улюблений вид спорту

Впр.1,2,

Ст.18

 

15

 

Спорт та хобі.

Впр. 1,ст.21

Впр.2,ст.21

Впр.3 ст.21 Впр.5,ст.21

Впр.4, ст.21

Впр.7,8,

ст.21 

Модальні дієслова та прислівники

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

 

+

 

Вміти вживати модальні дієслова в реченнях.

Впр.3,4,

Ст.19

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінан-cоdа грамот-ність

 

16

 

Екстремальні види спорту.

Впр.1,ст.22 Впр.2,ст.22

Впр.4,ст.22 Впр.5,ст.22 Впр.6,ст.22

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про екстре-мальні види спорту.

Впр.1,2,

Ст.20

 

17

 

Що ти любиш та що тобі не подобається.

Впр.1,ст.24Впр.6ст.24 Впр.5,ст.24 Впр.7,8,9,

ст.24

Exspres-sing Like And Dislike Впр. 2, ст.24

Уміння вчитися упродовж життя

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розповідати про свої уподобання у спорті.

Впр.3,4,

Ст.21

 

18

 

Шкільні гуртки та клуби за інтересами.

Впр.1, ст.25

Впр.2,ст.25  Впр.3 ст.25 Впр.6,ст.25 Впр.7 ст.25

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

+

 

Розповідати про гуртки у школі

Ст.22

 

19

 

Повторення вивченої теми.

Впр.1,ст.27

Впр.2,3,5,

ст.27

Впр.4,ст.27 Впр.7, ст.27

 

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про гурток який ти відвідуєш.

Ст.23

 

20

 

Закріплення вивченої теми.

За зав-даннями  вчителя.

        (Тестові завдання)

 

 

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати по темі та володіти вивченим лексичним навантаженням.

Впр. 10,

ст.26

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінанcоdа грамотність

Unit 4: At school.

Тема 4: У школі.

 

 

21

 

 

В школі.

 

Впр.1,ст.28Впр.2,ст.28 Впр.3,4,7,

ст.28 Впр.5,ст.28 Впр.6,ст.28

There is/ there are, have to

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про школу

Ст..26

 

22

 

Шкільні предмети.

Назви шкільних предметів Впр.1,2,3,

ст.29, Впр.4,ст.29 Впр.5,6,

ст.29,

 

There is/ there are, have to

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про шкільні предмети.

Ст..27

 

23

 

Школи Англії.

Впр.1,2,3,4,

ст.30 Впр.5,6,7,8,

ст.30

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про школи в інших країнах.

Ст..28

 

24

 

Школа.

Впр. 1,2,3,4,5,

ст.31

Впр.7,ст.31 Впр.6, ст.31

There is/ there are, have to

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про школу

Ст.29

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінанcоdа грамотність

 

25

 

 

Школа сумоїстів.

 

Впр.1,2, 3,4,

ст.32-33, Впр.5, 6,

ст.33

Adjectives:

At, in, of, on, with.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про школу

Ст.30

 

26

 

Школа.

Впр. 1,2, 3,5,

ст.34

Direction: go along, go down, turn left, turn right.

Ініціативність і підприємливість

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розповідати по темі та володіти вивченим лексичним навантаженням

Ст.31

 

27

 

Повторення вивченої теми.

За зав-даннями     

вчителя.

     (Тестові завдання)

Adjectives:

At, in, of, on, with,

Direction: go along, go down, turn left, turn right

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати по темі та володіти вивченим лексичним навантаженням

Ст.32

 

28

 

Закріплення вивченої теми.

За зав-данням   вчителя.

     (Тестові завдання)

Direction: go along, go down, turn left, turn right.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати по темі використо-вуючи лексику теми

Ст.33

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відпо-відальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотні-сть

 

29

 

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the first  term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати контроль аудіювання.

 

Підготу-ватися до ко-нтролю читання

 

30

 

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати контроль читання.

 

Підготу-ватися до ко-нтролю письма

 

31

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати творчу роботу.

 

 

Підготу-ватися до конт-ролю мовлення

 

32

 

 

 

Контроль навичок говоріння.

 

Speaking Comprehension

(the first term)

Ініціативність підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Розказати обрану тему.

 

 

 

Повторити вив-чене

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 6 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку