КТП для підручника Sollutions . Розрахований на 3 години на тиждень. Зі змістовими лініями. Відповідає чинній програмі. Автор КТП Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінан-cоdа грамот-ність |
||||||||
Unit 1: INTRODUCTION. Тема 1: Вступ.
|
|||||||||||
1 |
|
Зустрічаючи людей.
|
Впр.1, ст.4, Впр.2,ст.4, Впр.3,ст.4, Впр.4,5,8, ст.4, |
|
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти вітатися та знайо-митися з незнайоми-ми людьми. |
Впр. 4, 5, Ст..4 |
2
|
|
Зустрічаючи людей.
|
Впр.1,ст.5, Впр.3,ст.5, Впр.4,ст.5, Впр.8,ст.5, Впр.7,ст.5 |
Дієслово «бути», особові та присвійні займенники |
Ініціативність і під-приємливість
|
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про себе при знайомстві з іншими. |
Впр. 2, 3, Ст..5 |
3 |
|
Зустрічаючи людей.
|
Впр.1, ст.6 Впр.4,5, ст..6 Впр.6,7, ст.6
|
Дієслово «мати» та артиклі: означений та неозначений |
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти вітатися та знайо-митися з незнайоми-ми людьми. |
Впр. 3, 4, Ст..6 |
4
|
|
Люди та дати.
|
Впр.1, 2, ст.7 Впр.5, ст.7 Впр.6, ст.7 Впр.7, ст.7 Впр.8, ст.7 Впр.10, ст.7
|
|
Ініціативність і під-приємливість
|
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про себе при знайомстві з іншими. |
Ст..7 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінан-cоdа грамот-ність |
||||||||
Unit 2: Friends and Family. Тема 2: Родина та друзі. |
|||||||||||
5 |
|
Родина. Розвиток навичок лексики |
Зовнішніс-ть людини риси характеру Впр.6, ст.8 |
Теперішній час стверджу-вальна та заперечна форми |
Ініціативність і під-приємливість
|
+ |
+ |
|
|
Вміти розповідати про свою родину. |
Впр. 1, 2, 3, 4, Ст..8 |
6 |
|
Розвиток навичок граматики.
|
Зовнішніс-ть людини риси Впр.1, ст.9 Впр.2, ст.9 Впр. 4, ст.9 Впр. 6, 7, 8, ст.9 Впр.10,ст.9 |
Теперішній час стверджу-вальна та заперечна форми |
Ініціативність і під-приємливість
|
|
+ |
+ |
|
Вміти будувати стверджувальні та заперечні речення. |
Ст.. 9 |
7 |
|
Культура. Розвиток навичок граматики.
|
загальні відомості про Велику Британію Впр.1, ст.11 Впр.5, ст.11 Впр.6, 11, 12, ст.11 |
Теперішній час питальні речення. |
Ініціативність і під-приємливість
|
+ |
+ |
|
|
Вміти розповідати про Велику Британію. |
Ст.11 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінан-cоdа грамот-ність |
||||||||
8 |
|
Друзі. Розвиток навичок письма. |
Зовнішн-ість людини риси характеру Впр.1, ст.14 Впр.4,ст.14 Впр.3, 6, ст.14 |
|
Ініціативність і під-приємливість
|
+ |
+ |
|
|
Вміти розповідати про своїх друзів |
Ст.. 13 |
9 |
|
Надсилання повідомлень. Розвиток навичок письма. |
Впр.1, ст.15 Впр.5,ст.15 Впр.2, ст.15 Впр. 6,ст.15 |
Прийме-нники |
Ініціативність і під-приємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти написати повідомлен-ня і відпр-авити його |
Ст.. 14 |
10 |
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. |
Зовнішні-сть людини риси характеру Впр.1, ст.16 Впр.2, ст.16 Впр.4,5, ст.16 Впр.6 ст.16 |
|
Ініціативність і під-приємливість
|
|
+ |
+ |
|
|
Впр. 1, 2, 3, Ст.. 15 |
11 |
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
За зав-данням вчителя. (Тестові завдання) |
|
Ініціативність і під-приємливість |
|
|
+ |
+ |
|
Впр. 4, 5, Ст..15 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінанcоdа грамотність |
||||||||
Unit 3: Free-time Activities. Тема 3: Дозвілля. |
|||||||||||
12 |
|
Мій вільний час. Хобі.
|
Види спортивних уподобань Впр.1, ст.18 Впр.2, ст.16 Впр.3, ст.16 Впр.4, ст.16 Впр.5, ст.16 Впр.6,ст16Впр.8, ст.16 |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповісти про своє хобі. |
Впр.2,3, Ст.16 |
13 |
|
Мій вільний час. Хобі.
|
Впр.1, ст.19 Впр.2, ст.19 Впр.3,ст.19 Впр.4, ст.19 Впр.8ст.19
|
Прислівники та числівники |
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про свій вільний час |
Впр.2,3, Ст.17 |
14 |
|
Спорт та хобі. |
Впр. 1,ст.20 Впр.2, 3, ст.20 Впр.4,5, ст.20 Впр.6,ст.20 |
Прислівники та числівники |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про свій улюблений вид спорту |
Впр.1,2, Ст.18 |
15 |
|
Спорт та хобі. |
Впр. 1,ст.21 Впр.2,ст.21 Впр.3 ст.21 Впр.5,ст.21 Впр.4, ст.21 Впр.7,8, ст.21 |
Модальні дієслова та прислівники |
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти вживати модальні дієслова в реченнях. |
Впр.3,4, Ст.19 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінан-cоdа грамот-ність |
||||||||
16 |
|
Екстремальні види спорту. |
Впр.1,ст.22 Впр.2,ст.22 Впр.4,ст.22 Впр.5,ст.22 Впр.6,ст.22 |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про екстре-мальні види спорту. |
Впр.1,2, Ст.20 |
17 |
|
Що ти любиш та що тобі не подобається. |
Впр.1,ст.24Впр.6ст.24 Впр.5,ст.24 Впр.7,8,9, ст.24 |
Exspres-sing Like And Dislike Впр. 2, ст.24 |
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про свої уподобання у спорті. |
Впр.3,4, Ст.21 |
18 |
|
Шкільні гуртки та клуби за інтересами. |
Впр.1, ст.25 Впр.2,ст.25 Впр.3 ст.25 Впр.6,ст.25 Впр.7 ст.25 |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
+ |
|
Розповідати про гуртки у школі |
Ст.22 |
19 |
|
Повторення вивченої теми. |
Впр.1,ст.27 Впр.2,3,5, ст.27 Впр.4,ст.27 Впр.7, ст.27
|
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про гурток який ти відвідуєш. |
Ст.23 |
20 |
|
Закріплення вивченої теми. |
За зав-даннями вчителя. (Тестові завдання)
|
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати по темі та володіти вивченим лексичним навантаженням. |
Впр. 10, ст.26
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінанcоdа грамотність |
||||||||
Unit 4: At school. Тема 4: У школі.
|
|||||||||||
21
|
|
В школі.
|
Впр.1,ст.28Впр.2,ст.28 Впр.3,4,7, ст.28 Впр.5,ст.28 Впр.6,ст.28 |
There is/ there are, have to |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про школу |
Ст..26 |
22 |
|
Шкільні предмети. |
Назви шкільних предметів Впр.1,2,3, ст.29, Впр.4,ст.29 Впр.5,6, ст.29,
|
There is/ there are, have to |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про шкільні предмети. |
Ст..27 |
23 |
|
Школи Англії. |
Впр.1,2,3,4, ст.30 Впр.5,6,7,8, ст.30 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про школи в інших країнах. |
Ст..28 |
24 |
|
Школа. |
Впр. 1,2,3,4,5, ст.31 Впр.7,ст.31 Впр.6, ст.31 |
There is/ there are, have to |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про школу |
Ст.29 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінанcоdа грамотність |
||||||||||||||||||||
25
|
|
Школа сумоїстів.
|
Впр.1,2, 3,4, ст.32-33, Впр.5, 6, ст.33 |
Adjectives: At, in, of, on, with. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про школу |
Ст.30 |
||||||||||||
26 |
|
Школа. |
Впр. 1,2, 3,5, ст.34 |
Direction: go along, go down, turn left, turn right. |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати по темі та володіти вивченим лексичним навантаженням |
Ст.31 |
||||||||||||
27 |
|
Повторення вивченої теми. |
За зав-даннями вчителя. (Тестові завдання) |
Adjectives: At, in, of, on, with, Direction: go along, go down, turn left, turn right |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати по темі та володіти вивченим лексичним навантаженням |
Ст.32 |
||||||||||||
28 |
|
Закріплення вивченої теми. |
За зав-данням вчителя. (Тестові завдання) |
Direction: go along, go down, turn left, turn right. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати по темі використо-вуючи лексику теми |
Ст.33 |
||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотні-сть |
||||||||||||||||||||
29 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль аудіювання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю читання |
|||||||||||||
30 |
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль читання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю письма |
|||||||||||||
31 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати творчу роботу.
|
Підготу-ватися до конт-ролю мовлення |
|||||||||||||
32
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
Ініціативність підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розказати обрану тему.
|
Повторити вив-чене |
|||||||||||||