Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу складено відповідно до чинної програми на І семестр за підручником О.Карп'юк з тижневим навантаженням 2 години
ШОСТИЙ КЛАС
Unit I Family and friends |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів ( комунікативна компетентність ) |
||||||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
|||||||||||||||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
Обсяг одного тексту в словах ( у межах ) |
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлення у мовному відношенні ( у межах ) |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах ( у межах ) |
|
|||||||||||||||
№ п/п
|
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог)
|
Писемне продукування (письмо)
|
||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
THEY ARE FRIENDS |
|||||||||||||||||||||
1. |
|
Знову до школи. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
Зворот «there is/ there are» |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 |
|
Ex. 1, p. 7 |
|
|
|
|
|
|||||||
2. |
|
Режим дня школяра. Розвиток навичок читання і суного мовлення. |
|
|
|
Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 3, p. 10 |
Ex. 2, p. 7-8 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
3. |
|
Наші друзі. Формування навичок вживання нових лексичних одиниць. |
Activity, relative, cuddly, similar |
|
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
4. |
|
Зовнішність наших друзів. Активізація вивчених лексичних одиниць.
|
|
Питальні речення |
Ex. 4, p. 16 |
|
Ex. 1а, p. 17 |
|
Ex. 3, p. 16 |
|
|
|
|
|
|||||||
5. |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3-4, p. 19 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
6. |
|
Характер мого друга. Удосконалення навичок усного мовлення. |
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
7. |
|
Риси характеру. Розповідь про товариша. |
|
|
|
|
Ex. 1-2, p. 23 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
AN ORDINARY FAMILY |
|||||||||||||||||||||
8. |
|
Моя сім’я. Формування навичок вживання нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання.
|
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
|
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
9. |
|
Звичайнісінька сім’я. Формування навичок вживання нових лексичних одиниць.
|
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Присвійний відмінок |
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
10. |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
Прислівник |
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
11. |
|
Розповідь про сім’ю. розвиток навичок усного мовлення. |
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 1, p. 34 |
|
|
|
|||||||||||
12. |
|
Як виглядають члени твоєї родини? Активізація вивчених лексичних одиниць. |
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
13. |
|
Друзі пізнаються в біді. Удосконалення навичок читання. |
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 10, p. 39 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
14. |
|
Про мене. Удосконалення навичок письма. |
Повторення актуальної лексики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
15. |
|
Цікавий випадок. Домашнє читання |
|
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
SCHOOL DAYS |
|||||||||||||||||||||
16. |
|
Школа. Формування навичок вживання нових лексичних одиниць. |
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, |
|
Ex. 3, p. 49 |
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
17. |
|
Наша школа. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
Модальні дієслова |
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 |
|
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 4, p. 53 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
18. |
|
Шкільні предмети. Активізація вивчених лексичних одиниць. |
|
|
Ex. 3а, p. 57-58 |
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
19. |
|
Розклад уроків. Формування навичок вживання нових лексичних одиниць. |
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
|
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, |
Ex. 4, p. 62-63, |
Ex. 1, p. 61 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
20. |
|
Шкільні правила. Формування навичок вживання нових лексичних одиниць |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, |
Ex. 1, p. 65, |
|
|
|
|
|
|
|||||||
21. |
|
Урок англій. мови. Удосконалення навичок усного мовлення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
MY SPORTS |
|||||||||||||||||||||
22. |
|
Cпорт. Формування навичок вживання нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання. |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
|
Ex. 1-2, p. 81, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
23. |
|
Види спорту. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71 |
|
|
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
24. |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
Питальні речення. Сполучники |
|
Ex. 1, 3, p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
25. |
|
Спорт в Україні. Удосконалення навичок читання та усного мовлення. |
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78 |
Ex. 1, p. 78-79 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
26. |
|
Мій улюблений вид спорту. Удосконалення навичок письма.
|
|
|
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83, Ex. 10, p. 85 |
|
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
27. |
|
Спорт у моєму житті. Активізація вивченої лексики та структур. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
28. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
29. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
30. |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
31. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
32. |
|
Узагальнююче повторення тематичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
ІІ семестр
№ |
Сфера спілкування |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
|
Тема 5. «Харчування» |
||||||||||
33. |
Після зимових канікул. Домашнє читання |
|
|
|
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 3, p. 87 |
|
Ex. 1, p. 86, Ex. 4, p. 87 |
Читати текст |
|
34. |
Продукти харчування |
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
|
Ex. 2, p. 94-95 |
|
35. |
Овочі та фрукти |
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
|
Ex. 1ab, p. 98 |
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
|
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98 |
Ex. 6, p. 97 |
|
36. |
Солодощі |
|
|
«Much/many» |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101 |
|
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101, |
Проект «Солодощі» |
|
37. |
Улюблені страви |
|
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
Повторити вивчені слова |
|
38. |
Традиції харчування |
|
|
Позначення дії в майбутньому |
|
Ex.1, p. 105 |
|
Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106 |
Ex.4а, p. 107 |
|
39. |
Їжа і напої |
|
|
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108 |
Ex.1-2, p. 109 |
|
Ex.3, p. 109 |
|
40. |
Харчування. Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
Написати меню для шкільної їдальні |
|
Тема 6. «Покупки» |
||||||||||
41. |
Покупки |
|
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
|
|
Вивчити слова |
|
42. |
Покупки у Великобританії |
|
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size, trolley, ready-made |
|
Ex.5, p. 115 |
Ex.2-4, p. 114 |
|
Ex.1, p. 112-113 |
Переказувати текст |
|
43. |
В супермаркеті |
|
Ex.3, p. 118 Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
|
Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119 |
Ex.1c, p. 116, Ex.3с, p. 119, Ex.1, p. 120 |
|
Ex.2, p. 117 |
Вивчити слова
|
|
44. |
Ми скупляємося |
Ex.3, p. 120-121 |
|
Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників |
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7а, p. 122 |
|
Ex.7b, p. 122 |
|
45. |
Покупки в Лондоні |
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
|
|
Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127 |
|
Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125 |
Ex.4, p. 124-125 |
|
46. |
У гастрономі |
|
|
|
|
Ex.1b, p. 130, Ex.3, p. 131 |
|
Ex.1, p. 128, |
Ex.2, p. 128-129 |
|
47. |
В універмазі |
|
|
|
|
Ex.1a, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131 |
|
Ex.4а, p. 131, Ex.5-6, p. 132 |
Підготувати розповідь |
|
48. |
Ходимо по крамницях |
|
|
|
Ex.7b, p. 133 |
|
|
Ex.7а, p. 133 |
Ex.1-2, p. 133-137 |
|
49. |
Цікава історія. Домашнє читання |
|
|
|
|
Ex.3-4, p. 137 |
|
Ex.1-2, p. 133-137 |
Повторити вивчені слова |
|
Тема 7. «Подорож» |
||||||||||
50. |
Види транспорту |
|
Види транспорту, Ex.1-2, p. 142-143 |
|
|
Ex.3-4, p. 143, Ex.2, p. 145, Ex.3b, p. 145 |
|
Ex.1, p. 144, Ex.3а, p. 145 |
Ex.4, p. 146 |
|
51. |
В аеропорту |
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, seif, tiring, troublesome |
|
Ex.6, p. 147, Ex.1, p. 148, |
Ex.7, p. 147, Ex.2, p. 148, Ex.4, p. 149 |
|
Ex.5, p. 146, Ex.3, p. 149 |
Ex.5, p. 150 |
|
52. |
На автостанції |
Ex.6, p. 150 |
yet, already, never, ever, recently, lately |
Прислівники |
Ex.6, p. 150, Ex.3, p. 151 |
Ex.1-2, p. 151, Ex.5-6, p. 152 |
Ex.4, p. 152 |
|
Ex.7, p. 153 |
|
53. |
На вокзалі |
|
Carriage, flight, passenger, platform, return, single |
|
Ex.2, p. 154 |
Ex.3, p. 154 |
|
Ex.1, p. 153-154, Ex.4-5, p. 154-155 |
Ex.6, p. 155 |
|
54. |
На землі і в повітрі |
|
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 156 |
|
Підготувати проект |
|
55. |
Подорожуємо. Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
|
56. |
Країни світу |
|
Ex.1, p. 160 |
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex.4а, p. 169 |
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169 |
Ex.3, p. 163 |
Ex.3, p. 163 |
Ex.5, p. 170 |
|
Тема 8. «Подорож.Україна. Великобританія» |
||||||||||
57. |
Лондон |
|
Визначні пам’ятки Лондона |
|
|
Ex.2a, p. 161-162, Ex.1-2, p. 167 |
|
Ex.2b, p. 161-162 |
Підготувати розповідь |
|
58 |
Київ |
|
Визначні пам’ятки Києва |
|
|
Ex.6, p. 167, |
|
Ex.5, p. 164-166 |
Підготувати розповідь |
|
59. |
Навколо світу |
Ex.6, p. 170 |
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169; континенти, океани |
Означений артикль «the» |
Ex.6, p. 170, Ex.3, p. 173 |
Ex.2, p. 172 |
|
Ex.1, p. 168 |
Ex.1, p. 172 |
|
60. |
Цікаві місця світу |
|
|
|
|
Ex.1, p. 174, Ex.3-4, p. 175 |
|
Ex.2, p. 174-175, Ex.5-6, p. 176-177 |
Ex.1, p. 178 |
|
61. |
Подорож Україною та Великобританією |
|
|
Present Perfect Tense |
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
|
Ex.3, p. 181, Ex.4, p. 182 |
Ex.2, p. 179 |
|
62. |
Придбання квитків
|
|
|
|
Ex.9, p. 184 |
Ex.6-8, p. 184, Ex.10, p. 185 |
Ex.5, p. 183 |
|
Підготувати розповідь |
|
63. |
Подорож. Самостійна робота |
|
|
|
|
Ex.1, p. 187 |
Ex.12, p. 186, Ex.2, p. 187 |
|
Ex.3, p. 187-189 |
|
64. |
Цікавий випадок. Домашнє читання |
|
|
|
Ex.4, p. 189 |
|
|
Ex.3, 5, p. 187-189 |
Переказувати текст |
|
65. |
Урок-конкурс порт фоліо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68. |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69. |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70. |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|