Календарно – тематичне планування до підручника англійської мови 11 клас «English» автор В. Буренко
(3 години на тиждень)
№ п/п |
дата |
тема |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||
лексика |
граматика |
|||||||||
Сприймання на слух (аудіювання) |
Зорове сприймання (читання) |
Писемне продукування (письмо) |
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
|||||||
6. Тема: «У гармонії з природою» |
||||||||||
49 |
|
Захист довкілля |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлення причинно-наслідкових зв’язків у взаємодії людини і природи Аргументація необхідності відповідального ставлення до довкілля Громадянська відповідальність визначати достовірність інформації Здоров’я та безпека: обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Підприємливість та фінансова грамотність: Обґрунтування необхідності використання енергозбережувальних технологій
|
С. 105 |
Conditionals |
Впр.2,с.105 |
Впр.3,с.106 |
Впр.9,с.110 |
Впр.1,с.105,
|
Впр.2,с.11 |
50 |
|
Природні та техногенні катастрофи, їхній вплив на довкілля |
С. 105 |
|
Впр.4,с.106
|
Диктант |
впр.6,с.108 |
Написати тези до теми «Захист довкілля – міжнародна проблема» |
||
51 |
|
Граматичний практикум. Умовні речення |
|
|
впр.8,с.109 |
впр.9, 11, 12 с.110-111 |
впр.12,с.111 |
впр.10,с.111 |
||
52 |
|
Проблеми довкілля. |
|
На картках |
Впр.14,с.112 |
На картках |
впр.13,с.111 |
Впр.15,с.112 |
||
53 |
|
Екотуризм |
С.113 |
Впр.2,с.113 |
Впр.5,с.115 |
Впр.3,с.114 |
Впр.1,с.113, впр.4,с.114 |
Впр.6,с.115 |
||
54 |
|
Ecovillage |
|
|
Впр.7,с.117, Впр.10,с.119 |
Впр.9,с.118 |
Впр.8,с.118 |
Впр.11, с.119 |
||
55 |
|
Найвідоміші заповідники України |
С. 121 |
Conditionals |
Впр.5,с.121 |
Впр.2,с. 120, |
Впр.1,с.120 впр.8,с.122 |
Впр.3,с.121, Впр.4,с.121, Впр.7,с.122 |
Впр.9, с.124 |
|
56 |
|
Захист довкілля |
|
Впр.12,с.125 |
Впр.14,с.126, впр.10,с. 124 |
Впр.11,с.125 |
Впр.6,с.121, Впр.13,с.125, Впр.15,с.127 |
Впр.16,с.127 |
||
57 |
|
Лексико-граматичний тест з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Тема: «Місце України у світі» |
||||||||||
58 |
|
Місце України у світі |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлення важливості активної позиції молоді у процесі розвитку демократичного суспільства Аналіз і оцінка ролі України в міжнародних організаціях Громадянська відповідальність Висловлення власної громадянської позиції щодо соціальних викликів, формулювання особистих ціннісних пріоритетів Здоров’я та безпека: пояснювати життєво важливу потребу жити у цивілізованій та правовій державі
|
С. 129 |
Types of clauses |
Впр.2,с.129 |
Впр.3, 130 |
Скласти речення з новими ЛО |
Впр.1,с.129 |
Вивчити ЛО, впр 1,с. 129 |
59 |
|
Граматичний практикум. Типи підрядних речень |
|
|
|
С.131 |
Впр.4,с.132 |
На картках |
Скласти складносурядні речення за зразком |
|
60 |
|
Участь у міжнародних проектах |
|
|
|
Впр.4,с.132 |
Граматичні вправи |
Впр.5,с.133 |
Впр.6,с.133 |
|
61 |
|
British Council |
С. 134 |
|
Впр.2,с.134, впр.3,с.134 |
Впр.4, с.134 |
|
Впр.1,с.134 |
Впр.4,с 135(answer the questions), вивчити ЛО |
|
62 |
|
British Council in Ukraine |
|
Present and past participles as adjectives |
|
Впр.7,с. 136 |
Впр.6,с. 135 |
Впр.5, с. 134 |
Впр.8,с.136 |
|
63 |
|
Співпраця України з іншими країнами світу |
С. 137 |
|
Впр.2,с.137 |
Впр.3, с.137, |
Впр.3, с. 138(таблиця) |
Впр.1, с. 137,
|
Впр.4, с. 138 |
|
64 |
|
Співпраця України та Сполученого королівства Великої Британії та Північної Ірландії з гуманітарних питань |
|
|
|
впр.5, с. 139 |
Впр.7,с. 140 |
Впр.8, с. 141, |
Впр.6,с.140 |
|
65 |
|
Міжнародні організації та Україна
|
|
|
|
Впр.9,с. 141 |
На картках |
впр.10,с. 142 |
Впр.11, с.142 |
|
66 |
|
Лексико-граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Тема: «Знайомство з США» |
||||||||||
67 |
|
США |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлення важливості активної позиції молоді у процесі розвитку демократичного суспільства Аналіз і оцінка ролі США в міжнародних організаціях Громадянська відповідальність Висловлення власної громадянської позиції щодо соціальних викликів, формулювання особистих ціннісних пріоритетів |
С. 144 |
Числівники |
Впр4,с.144 |
Впр.2,с.143 |
Впр.1,с. 143 |
Впр.1,с.143, Впр.3, 144 |
Впр.3,с.144 |
68 |
|
Міжнародна співпраця США |
|
|
Впр6,с.144 |
Впр.5,с.144 |
Впр.7,с.146 |
Впр.5,с.145 (questions) |
Впр.8,с.146 |
|
69 |
|
Державні свята США |
С. 148 |
Власні назви |
Впр.4,с.148 |
Впр.2,с.147, впр.3 ,с.147 |
|
Впр. 3,с. 147 |
Підготувати інформацію про одне з державних свят США |
|
70 |
|
Граматичний практикум |
|
|
|
|
За завданнями вчителя |
|
На картках |
|
71 |
|
Видатні особистості США |
|
Займенники |
Впр.5,с.149 |
Text |
Впр.5,с.149 |
Впр.1,с.147 |
Впр.6,с.149 |
|
72 |
|
Відомі американці |
С. 150 |
|
Впр.2,с.150 |
Впр.3,с.150 |
|
Впр.1,с.150 |
Retell about а famous American person |
|
73 |
|
Сполучені Штати Америки. Політичний устрій |
|
|
Впр.4,с.152 |
Text(Парламент) |
впр.5,с.153 |
Впр.6,с.153 |
Впр.7,с. 153 |
|
74 |
|
США. Цікаво знати |
|
|
За завдання ми вчителя |
За завданнями вчителя |
За завданнями вчителя |
За завданнями вчителя |
|
|
75 |
|
Лексико-граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Тема: «Освіта» |
||||||||||
76 |
|
Освіта |
Громадянська відповідальність Усвідомлення ролі англійської мови у сучасному світі та свого місця в сучасному мультилінгвальному середовищі Усвідомлення важливості безперервної освіти Підприємливість та фінансова грамотність Усвідомлення важливості пошуку ефективних навчальних стратегій |
С. 154 |
until,till, when |
Впр.4,с.154 |
|
Впр.2,с.154, впр.5,с. 155 |
Впр.1, с. 154, впр.3, с. 154, впр.7, с. 157 |
Впр.1, с. 154 |
77 |
|
Чому потрібно вивчати англійську мову? |
|
|
|
Впр.6,с. 155 |
Впр.6,с. 155 (таблиця) |
Впр.8,с. 157, впр.9,с. 157 |
Впр.10,с. 157 |
|
78 |
|
Міжнародні освітні проекти |
С. 158 |
|
Впр.3,с. 158 |
Впр.4,с. 159 |
Впр.4,с. 159 |
Впр.1,с. 158 |
Впр.5,с. 160 |
|
80 |
|
Граматичний практикум. Сполучники |
|
|
|
С.161, впр.6 с.161 |
Впр.9,с. 162 |
|
Скласти власні речення за зразком |
|
81 |
|
Як успішно здати екзамени |
|
|
Впр.3,с. 158 |
Впр.7,с. 162 |
|
Впр.2,с.158, впр.8,с. 162 |
Впр.10,с. 163 |
|
82 |
|
Як залишитись собою |
С. 164 |
|
Впр.2,с. 164 |
Впр.4,с. 165 |
Впр.5,с. 165 |
Впр.1,с. 164, впр.3,с. 164 |
Впр.5,с. 166(3) |
|
83 |
|
Міжнародні освітні програми |
|
|
Впр.6,с 166 |
Впр.7,с. 166, |
Впр.10,с. 168 |
|
Написати поради однокласникам, яку освітню програму обрати і чому |
|
84 |
|
Як успішно скласти ЗНО? |
|
|
|
Впр.9,с. 167 |
впр.9,с. 167 |
Впр.8,с. 167 |
Впр.11, с. 168 |
|
85 |
|
Лексико-граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Тема: «Вибір професії» |
||||||||||
86 |
|
Улюблена справа |
Громадянська відповідальність Оцінювання власних |
С. 169 |
Adjectives |
Впр.4,с.170 |
Впр.5,с.170-171, Впр.3с.169 |
Впр.6,с.171 |
Впр.1,с.169, впр.2,с.169 |
Впр.7,с. 171 |
87 |
|
Плани на майбутнє |
здібностей та можливостей в контексті вибору майбутньої професії Здоров’я та безпека Обговорення важливості емоційного комфорту в майбутній професії Підприємливість та фінансова грамотність Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
|
|
Впр.10,с.172 |
Впр.8,с.171 |
Впр.8,с.171, впр.9,с. 172 |
Впр.11,с.173 |
Впр. 12,с. 173 |
88 |
|
Освіта та вибір професії |
С. 174 |
Sequence of tenses |
Впр.2,с.174 |
Впр.4,с.176 |
Впр.4,с.177 (questions) |
Впр.1,с.174, впр.3,с.174 |
My future profession |
|
89 |
|
Граматичний практикум. Узгодження часів |
|
|
|
С.175 |
Впр.5,с.177 |
|
На картках |
|
90 |
|
Вибір професії. Незвичні професії
|
|
|
Текст |
Впр.5,с.177 |
Впр.7, с. 178 |
Впр.6,с.177 |
Знайти інформацію про дивну або незвичну професію |
|
91 |
|
Найбільш престижні та не престижні професії
|
С. 179 |
|
Впр.2,с.179 |
Впр.3,с.179, |
Впр.3,с. 179 (task) |
Впр.1, с.179, впр.4,с.181 |
Впр.5, с. 181 |
|
92 |
|
Професії. Співбесіда. Інтерв’ю.
|
|
|
|
Впр.7,с.182, впр.8,с.183, |
впр.9,с.183 |
Впр.7,с.182, Впр.6,с. 182 |
Впр.10, с. 184 |
|
93 |
|
Професійні навички. Контрастування граматичних часів
|
|
|
|
Впр.11, с.184 |
Впр.12,с.185 Впр.13, с. 185 |
Впр.10,с. 184 |
Впр.14, с. 185 |
|
94 |
|
Вибір професії |
|
|
|
|
e-mail about future profession |
Discussion about future profession |
Повторити вивчений матеріал |
|
95 |
|
Лексико-граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
96 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Test |
|
|
|
|
97 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
98 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
99 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
100 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Систематизація та повторення вивченого за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Систематизація та повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|