Календарно-тематичне планування за підручником Карп’юк О.Д., 11 клас, II семестр (3 навч. год. в тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемне продукування |
Усне продукування, усна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Наука та технічний прогрес. Inventions and lifestyle. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. (48) |
|
Винаходи. Введення нових ЛО |
ЛО уроку ст.122: a consumer, a handset, stuff, victim, to enable, digital, sophisticated |
Повторити типи питань.
|
В.1, с.120 |
В.2, с.121 |
|
В.3, с.122 |
4. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2. (49) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
В.3,с.123 |
В.3С),с.123 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. (50) |
|
Суспільні науки. Введення та активізація додаткових слів |
|
|
За завданням вчителя; В.1-5,с. 124-126 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. (51) |
|
Прислівники та сполучники часу. Розвиток граматичних навичок. Виконання тренувальних вправ |
ЛО до тексту |
Прислівники та сполучники часу. |
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ; с. 126-128 |
4. Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5. (52) |
|
Новітні технології. Удосконалення навичок аудіювання |
ЛО уроку. С.129 |
|
В.2, с.129 |
В.2, с.129, В.4, с.130 |
В.5-7, с.131 |
3. Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
6. (53) |
|
Усне продукування за темою «Стиль життя завдяки новітнім винаходам» |
|
|
|
В.1,с.132 |
В.1,с.132 В.4,с.133
|
В.3,с.133 |
1. Аналізує вплив науковотехнічного прогресу на життя людини і довкілля. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
7. (54) |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини. Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
|
|
В.1,с.137 |
В.2,с.137 |
В.3,с.138 |
3. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини. 4. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
8. (55) |
|
Усна взаємодія за темою «Комп’ютерні технології» |
|
|
Виконання вправ С.141-143 |
1. Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 (56) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
В.1,с.140 |
В.2,с.140 |
1. Аналізує вплив науковотехнічного прогресу на життя людини і довкілля. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Природа і довкілля. Nature and the Environment. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 (57) |
|
Людина і довкілля. Введення нових ЛО теми |
ЛО с.147
|
Generally speaking… If we can solve that problem, then we’ll have… My belief is that we will be able to… |
|
В.2,с.146 |
В. 1, с.146 |
В.2b,с.149 |
1. Усвідомлює причиннонаслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи |
||||||||||||||||||||||||||||||||
11. (58) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
ЛО с.149 |
|
С.148-149 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. (59) |
|
Національні парки та заповідники України, їх охорона |
ЛО с.151 |
|
В.2,с.145 |
В.3,с.146 |
В.4,с.146 |
В.1,с.147 |
1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
13. (60) |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. |
|
It’s better to use… The scientists are more or less sure about… |
В.1-3,с.150-151 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 (61) |
|
Обмежуване та описове означальні речення |
|
|
В.1-7,с.153-155 |
4.Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. (62) |
|
Проблеми екології. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
|
Виконання вправ за завданням вчителя |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. (63) |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. Введення додаткових ЛО |
ЛО с.156 |
В.1-4,с.158-160 |
1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. (64) |
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види ессе. |
acid rain, extinction, a particle, shortage, waste, disposal, to escape, to react, damaging, an interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable,sustainable
|
|
|
|
Екологія мого регіону. Презентація творчих робіт |
1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
18. (65) |
|
Написання ессе |
|
Минулий час |
Виконання тренувальних вправ |
Зміни клімату (написати 180-200 слів). |
1. Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. (66) |
|
Еко-туризм. Узагальнення вивченого матеріалу |
С.166-170 Виконання тренувальних вправ |
4. Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Мистецтво. Speaking about Art. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. (67) |
|
Види мистецтва. Введення ЛО теми |
Слова теми «Види мистецтва» an arrangement (of), a show, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch somebody’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight |
В.4,с.172-174 |
В.5-8,с.175-176 |
3. Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. (68) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
За завданням вчителя. Опис творів живопису.
|
1. Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. (69) |
|
Мистецтво в житті людини |
Дієприкметник. Впр 1, ст.180
|
|
Впр 2ст.180 |
Впр 3ст.181 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. (70) |
|
Видатні англійські митці. |
ЛО ст.183 an approval,a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together |
|
|
В.3,с.184
|
В.1,с.183 |
В.4,с.185 |
3. Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
24. (71) |
|
Активізація додаткових слів та виразів |
artistry, craftsmanship, a failure, insight, performance, a shape, to confess,contemporary |
Виконання тренувальних вправ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 (72) |
|
Усне продукування за темою «Улюблений фільм» |
С.186-190 . ст..200 Виконання вправ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 (73) |
|
Роль мистецтва в сучасному суспільстві. Кіноактори |
|
|
В.2,с.195 |
|
|
В.4,с.161 |
2. Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
27. (74) |
|
Характеристика улюбленого фільму / вистави / телепрограми . |
Додаткові ЛО теми, с.190-193 |
Впр3, ст..196 |
В5, с.198 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. (75) |
|
Теaтральні програми та афіші. Удосконалення навичок читання
|
Додаткові ЛО, с.200 |
В1, с.200 |
В2, с.201 |
4. Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. (76) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
Виконання тренувальних вправ. С.201-202
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Молодь і молодіжна культура. Youth in mind.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. (77) |
|
Молодь та суспільство. Введення нових слів |
ЛО уроку с.184 |
|
В2, с.204 |
С.204-205 |
2. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. 3. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. (78) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
|
В3-4, с.206-207 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. (79) |
|
Усна взаємодія на тему «Проблеми молоді.»
|
с.207 an addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, society, to benefit, to handle, exhausting,non-existent, worldwide, transmitted, AIDS, HIV-positive, to get dumped, to get training (on),to raise money (for) |
|
В1-4, с.208-209 |
В5, с.207 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. (80) |
|
Використання інфінітиву в усній взаємодії за темою «Молодь і молодіжна культура» |
С. 210-211. Виконання тренувальних граматичних вправ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 (81). |
|
Інфінітив. Виконання вправ |
В.3-5, с. 212. Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35. (82) |
|
Емоції |
ЛО с.213 an anxiety, an envy, a handicap,an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable,to carry away, to gain control |
I think… |
В.2,с.213 В.2,с.213 |
В.2,с.190 |
В.1,с.190 |
В.1,с.213 |
3. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
36. (83) |
|
Уміння керувати емоціями. Удосконалення навичок читання |
ЛО с.215:a bullying, a dis-ease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually
|
В.1-2,с.215, В.3,с.216, В.1,с.219,
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37. (84) |
|
Участь молоді в соціальних проектах Ессе. Проблеми та рішення |
|
Умовні речення За завданням вчителя |
В.1,с.217 |
В.2-3,с.218 (заповнити таблицю)
|
4. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
38. (85) |
|
Молодіжний рух в Україні та у світі. Узагальнення вивченого матеріалу |
ЛО с.226 gambling, membership, movement, notoriety, politics, to compromise, to establish, to tend, to take into account |
Інфінітив герундій |
|
В.4,с.221 |
В.2,с.220 Виконання вправ с.223-226 |
В.2,с.220 |
3. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Люди та суспільство. People and society. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39. (86) |
|
Україна в світі. Введення нових слів теми |
ЛО с.230 |
|
|
В.2,с.228 |
|
В.3,с.229 |
2. Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
40. (87) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
В.4-5,с.230 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 (88) |
|
Політична система в Британії. Удосконалення навичок читання |
С.232 an anthem, awareness, a court, disarmament, division, a law, an official, a selfdetermination, a sovereignty,a vote,to declare,to elect, to proceed,to proclaim,to vest, executive, judicial,legislative, long-cherished, supreme policy or politics? join or unite?
|
Повторити типи питань. (для інтерв’ю) |
|
В.5,с.231 |
В.6,с.231 |
В.7,с.231 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
42(89) |
|
Контроль читання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43(90) |
|
Контроль говоріння |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44(91) |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45(92) |
|
Контроль письма |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 (93) |
|
Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи. Усне продукування |
С. 235 affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote,legal, human right |
Інфінітив герундій |
В.2,с.235 В.4,с.236 |
В.1,с.235
|
|
|
2. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
47 (94) |
|
Усна взаємодія за темою «Конституція — Основний закон країни» |
ЛО уроку |
|
За завданням вчителя |
Впр.3, ст. 238 Україна та Рада Європи. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 (95) |
|
Міжнародне співробітництво. Удосконалення навичок читання |
С.244 |
В.6,с.244-245 |
2. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 (96) |
|
Політична система США |
ЛО уроку |
За завданням вчителя |
2. Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. 4. Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 (97) |
|
міжнародні відносини. Виконання тренувальних вправ |
|
|
В.3,с.248
|
В.4,с.248-249 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 (98) |
|
Знаменні події та видатні люди. Узагальнення вивченого матеріалу |
ЛО уроку |
Інфінітив герундій |
|
В.1,с.247
|
В.2,с.247
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||