Календарно-тематичне планування "Досліджуємо історію і суспільство" 5 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 5 клас. За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування «Досліджуємо історію і суспільство» 5 клас.

За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.)

 

 

Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)

 

5 клас

35  годин

«Досліджуємо історію і суспільство. 5 клас (інтегрований курс)», (авт.Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б.). Видавничий дім “Освіта”

 

Дата

Тема

Примітки

Вступ. ЛЮДИНА. СУСПІЛЬСТВО. ІСТОРІЯ ( 2 год.)

1.

 

Як люди живуть у спільнотах і суспільстві.

§1

2.

 

Чому люди пам’ятають свою історію

§2

Розділ 1. ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР ( 6 год.)

3.

 

Що таке історичний час та як його виміряти

§3

4.

 

Що таке історичний час та як його виміряти

§3

5.

 

Чим відрізняються географічний та  історичний простори

§4

6.

 

Як карти розповідають про минуле й сьогодення

§5

7.

 

Що розповідають про минуле етнографія та  топоніміка

§6

8.

 

Узагальнення за розділом «Історичний час і простір»

 

Розділ 2. ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ. ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА ( 6 год.)

9.

 

У яких джерелах люди шукають інформацію

§7

10.

 

Де люди шукають інформацію про минуле

§8

11.

 

Як речі та зображення стають історичними джерелами

§9

12.

 

Як зберігають пам’ять про минуле писемні джерела, мова та фольклор

§10

13.

 

Як зберігають інформацію про минуле в музеях, архівах та книгах

§11-12

14.

 

Узагальнення за розділом  «Джерела інформації. Історичні джерела»

 

Розділ 3. МАНДРІВКИ У МИНУЛЕ УКРАЇНИ ( 9 год.)

15.

 

Як досліджують історичні події та життя історичних діячів 

§13

16.

 

Чим уславились княгиня Ольга та король Данило

§14

17.

 

Як українське козацтво прославилось у битвах і походах

§15

18.

 

Які події називають Українською революцією

§16

19.

 

Як Україна і світ вшановують пам’ять про Голодомор 1932–1933 рр.

§17

20.

 

Чому Друга світова війна залишається  в пам’яті людства

§18

21.

 

Коли і як утворилася сучасна Українська держава

§19

22.

 

Історія мого краю: від минулого до сьогодення

 

23.

 

Узагальнення за  розділом «Мандрівки в минуле України»

 

Розділ 4. ІСТОРІЯ НАВКОЛО НАС ( 6 год.)

24.

 

Навіщо людина господарює і заробляє гроші

§20

25.

 

Як змінювалися село і місто від минулого до тепер

§21

26.

 

Чи змінились освіта і наука від минулого до сьогодення

§22

27.

 

Як дозвілля і спорт, подорожі та міграції змінюють життя людей

§23

28.

 

Коли і як виникли доброчинність і волонтерство

§24

29.

 

Узагальнення за  розділом «Історія навколо нас»

 

Розділ 5. РОЗМАЇТТЯ УКРАЇНИ  ( 6 год.)

30.

 

Чому сучасний світ називають полікультурним

§25

31.

 

Які релігії і храми є в Україні

§27

32.

 

Яку роль в історії відігравали замки, фортеці та палаци

§26

33.

 

Навіщо і чому створені заповідники

§28

34.

 

Узагальнення за  розділом «Розмаїття України»

 

35.

 

Узагальнення вивченого в 5 класі. Подорожуємо новими шляхами

§29-30