Календарно-тематичне планування "Етика", 5 клас (І семестр) розраховано на 1 годину на тиждень, містить 16 уроків, передбачає розподіл/доповнення годин на власний розсуд
Календарне планування
Етика
5- А, Б клас
І семестр
№ |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітка |
1 |
|
Вступ. Що таке етика? Для чого вивчають етику? Як пов’язані етика і духовний світ людини? Якими є важливі людські чесноти? |
|
2 |
|
Тема 1. Чим керується людина у вчинках та поведінці Як розрізнити добро і зло? Чому люди повинні вибирати між добром і злом? Що таке доброчинність? |
|
3 |
|
Що таке вчинок? Який вчинок називають подвигом? Як впливають емоції та почуття на нашу поведінку? |
|
4 |
|
Як навчитися керувати собою? Що допомагає уникнути помилок та негативних наслідків учинків? |
|
5 |
|
Як співвідносяться мораль і етикет. До чого призводить незнання етикетних правил. Які етикетні правила на щодень є найважливішими. |
|
6 |
|
Контрольна робота. Тести. |
|
7 |
|
Тема 2. Які правила визначають гармонію людини із собою та найближчим оточенням Що означає бути щасливим? Що таке людська індивідуальність та відчуття гармонії в собі? Чому важливо правильно оцінювати себе? |
|
8 |
|
Що таке гідність та честь? Чому не можна принижувати людську гідність? Чому кожна людина гідна поваги? Як не втратити гідність? |
|
9 |
|
Що таке совість? Як пов'язані совість і відповідальність? Зв'язок відповідальності перед собою і перед іншими? |
|
10 |
|
Коли людині буває соромно? Чому важливо знати думку інших про себе? Коли люди відчувають провину? |
|
11 |
|
Яку роль відіграє у житті людини родинне коло, сімейні свята і традиції? Чому необхідні взаємна повага, допомога і чуйність у родинному колі? |
|
12 |
|
Якими мають бути сімейні обов’язки? Як уникнути конфлікту в стосунках з рідними? |
|
13 |
|
З чого починається дружба і вміння дружити? Кого ми називаємо другом? За що ми цінуємо своїх друзів? |
|
14 |
|
Якими є моральні основи товаришування? Як розв'язувати конфліктні ситуації? |
|
15 |
|
Що таке честь колективу? Як відрізнити справжній та вигаданий авторитет? |
|
16 |
|
Контрольна робота. Тести. Повторення та узагальнення вивченого за І семестр. |
|