Урок "Узагальнення вивченого з розділу " Моральні цінності Святого Письма"". Конспект уроку з основ християнської етики для 5 класу

Про матеріал

Конспект уроку з основ християнської етики для 5 класу. Тип уроку - урок - композиція. Основними методами уроку є неопосередковані методи роботи з Святим Письмом, інтерв'ю,ігри, християнське карооке,тести, мультимедійна презентація. У конспекті використано власну християнську поезію та пісню.

Перегляд файлу

          Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради                                                               Львівської області

                                              Арламівськоволянський  ЗЗСО І – ІІст.

 

 

 

 

 

 

Слово Боже я вивчаю

                  і щасливо з ним живу

 

 

 

                                                                  Конспект відкритого уроку

                                                                  з основ християнської етики

                                                                               у 5 класі

                                                                     учителя О. С. Якимів

 

 

 

 

 

 

 

Тема      Узагальнення  вивченого з розділу                           «Моральні  цінності  Святого  Письма»

Мета  систематизувати та узагальнити знання учнів з розділу «Моральні                        цінності  Святого  Письма»;                                                                                                                                розвивати вміння учнів  аналізувати характер Біблійних постатей , формувати вміння                 та бажання  у щоденному житті наслідувати  їх позитивні риси , дії та вчинки;                              виховувати  любов та пошану до Слова Божого, прагнення поширювати Божу науку і                 жити згідно з нею.

Тип уроку      урок – композиція

Епіграф  уроку: Слово Боже я вивчаю  і щасливо з ним живу

Матеріали та обладнання: Святе Письмо, свічка,  слайд – шоу «Акорди душі», мультимедійна  презентація «Впізнай постать Старого Заповіту», слайд для телепередачі «Слово Боже  я вивчаю і щасливо з ним живу», відеоролик з піснею  «Біблія», картки для роботи в парах, індивідуальні картки з тестовими завданнями, матеріали для гри  «Відшукай пару», проектор, комп’ютер, мультимедійна дошка,

                                                          План    уроку

І.  Організаційний момент

  • Християнське привітання
  • Вступне слово учителя

Знову  ми зустрілись на уроці,

Гості сьогодні  завітали до нас,

Тож щирою усмішкою їх привітайте

Й до праці берімось всі враз.

 

Стежинами знань з вами ми крокували –

Біблію читали разом всі.

 Сьогодні  урок святковий та контрольний,

Тож успіхів вам зичу від душі.

 

        Щоб успішною й плідною була наша праця, для доброго настрою й зосередження думок, помислів пропоную вашій увазі слайд – шоу «Акорди душі».

  • Слайд – шоу «Акорди душі»
  • Повідомлення теми та завдань уроку

Урок у нас сьогодні незвичайний, -

Він композицією зветься , і ось з таких частин вона у нас складеться

(учитель знайомить учнів з планом уроку, який представлений схемою, детальніше див. у додаток№1):

  • Телепередача
  • Реклама
  • Музична сторінка
  • Робота з Святим Письмом
  • Мультимедійна  презентація «Впізнай постать Старого Заповіту»
  • Гра «Зашифруй»
  • Гра «Відшукай пару»
  • Змагання «Народ скаже, як завяже»
  • Тест «Перевір себе»

  Усі ці етапи роботи ми об’єднаємо  однією темою «Моральні цінності  Святого  Письма».

  • Інтерв’ю «Як ти розумієш  назву теми  «Моральні цінності  Святого  Письма»
  • Молитва «Царю небесний» 

(щоб  успішно вдалось нам скласти задуману композицію, попросимо Святого Духа, щоб просвітив наш розум  на плідну працю)

ІІ. Розвиток теми уроку

  • Телепередача «Слово Боже  я вивчаю і щасливо з ним живу»(на фоні слайду з зображенням екрану телевізора учитель пропонує учням спробувати себе в ролі телеведучих і розказати про Біблію)

 

 У вихорі щоденного  буття

  на мить , мій друже , зупинися і,

  як живеш у світі цім ,

  подумай не барися.

 

У мене в руках Книга книг,

 Чи   ти Її читаєш?

Чи  знаєш героїв і мудрість Її,

Чи правду у світі шукаєш?

 

У Біблії правду і мудрість знайдеш.

Як жити із нею , мій друже , будеш,

То буде щасливе життя і

вічне буде майбуття.

 

А щоб  легше тобі було

 Книгу книг пізнати

хочем тобі дещо про Неї сказати…

Розповіді учнів про Біблію, презентація малюнків до теми уроку , які малювали вдома і рекламні вислови про цінність Біблії та Її значимість у житті людини.

 

Пісня (мел.народна)

Як була я ще маленька ,

Мама книжечку дала:

«Вчи, читай, доню рідненька,-

Це є джерело добра»!

                   З тих пір Біблію вивчаю

                   І щасливо я живу,

                  Все спішу добро творити ,

                  Вмію «ні» сказати злу.

І тепер я підросла вже

В школі Біблію вивчаю,

І як Бог велить нам жити

Уже дуже добре знаю.

  • Музична сторінка : християнське карооке , пісня «Біблію дайте…»
  • Робота з Святим Письмом : в кожного учня на парті є паперові ангелятка, котрі принесли Біблійну адресу ( кн. Приповістей 4,1-2)
  • До чого кличуть вас прочитані слова?
  • А які Приповісті ви знаєте напамять?

 

  • Мультимедійна  презентація «Впізнай постать Старого Заповіту»

( учні впізнають Авраама та Ісака, будівничих Вавилонської вежі, братів Йосипа, Соломона,Давида; аналізують риси їх характеру , співставляють з героями Нового Заповіту, вибирають тих кого варто наслідувати)

  • Гра «Зашифруй»(учням пропонується зашифрувати імена Біблійних персонажів, використовуючи  властиві їм характеристики, котрими вони вирізняються серед інших.  Наприклад:
  • Довіряв Богові  і воскресив сина вдови із Сарепти (Ілля)
  • Цей чоловік доводить, що крім фізичної сили є ще й сила духовна(Єлисей)
  • Йому належать слова «Говори , Господи, бо раб Твій слухає!» (Самуїл)
  • Був непохитний у своїй вірі та переконаннях (Даниїл та його друзі)

 

  • Гра «Відшукай пару» (учням роздано картки: на одних записано термін , а на інших  -  його визначення ; завдання: дібрати визначення до терміну; картки розрізано способом «пазли»). Коли склалися пазли, учні разом  зачитують складене речення.(див.додаток  №2)
  • Змагання «Народ скаже, як зав’яже»: учні  розказують прислів’я, вивчені  у розділі «Моральні цінності Святого Письма»(метод «Аукціон»)
  • Тест «Перевір себе»

Варіант 1

  1. Визнач,  про яку біблійну історію йдеться  у наведеному тексті:

Ти йдеш проти мене з мечем, списом та ратищем, а я йду проти тебе в ім’я Господа Саваофа, Бога військ  Ізраїлевих.

А. «Йосип та його брати»                                        В. «Давид і Голіаф»

Б. «Жертва Авраамова»                                            Г. «Мудрість Соломона»

             2. Визнач,  хто з біблійних постатей вчить нас прощати:

                А. Мойсей                                          Б. Йосип                                В. .Ілля

            3. Вкажи поняття, що відповідає визначенню:

Божа чеснота, почуття, яке спонукає людину не лише робити благородні вчинки, а й уміти жертвувати найдорожчим задля добра ближнього – це

А. скромність                                                              В. милосердя

Б. любов                                                                        Г. віра

4. Вибери правильну  відповідь: Ілля воскресив…:

А. дочку Яіра                      Б. сина вдови із Сарепти               В. сина бідного чоловіка      

5.  Установи  відповідність

1. Мудрий

А. той, хто любить свою Батьківщину

2.Щедрий

Б. той, кого Бог наділив даром розуміння, що є добро, а що є зло, і завжди намагається розсудливо цим даром керуватися .

3.Розумний

В. той, хто радо надає допомогу потребуючому і не шкодує ніяких благ для ближнього.

4. Патріот

Г. той, хто має ясний розум; є розсудливим; має життєвий досвід

 

 

 

Варіант 2

  1. Визнач,  про яку біблійну історію йдеться  у наведеному тексті :   Говори, Господи, бо раб Твій слухає!                                                                                                  А. «Жертва Авраамова»                                        В.   «Мудрість Соломона»                             Б. «Покликання Самуїла»                                      Г. « Про Єлисея »

          2. Визнач,  хто з біблійних постатей вчить нас  бути  патріотом:

           А. Єлисей                                    Б. Давид                                                 В. Ілля    

         3. Вкажи поняття, що відповідає визначенню:                                   Моральна чеснота, дар Божий, здатність людини рішучо відстоювати свої переконання; навіть під  загрозою для власного здоров’я чи життя допомагати ближньому у скрутній ситуації         

   А. мужність                                                                           В. милосердя

   Б. шляхетність                                                                       Г. віра

4. Вибери правильну  відповідь: Небесних гостей  приймає…:

А. Мойсей                              Б. Авраам                            В.  Соломон

5.  Установи  відповідність

1.Гостинність

А. віддана праця задля добра свого ближнього

2.Служіння

Б. благородність

3.Шляхетність

В. Божий дар,  беззастережне прийняття людиною за правду того, що Бог виявляє у Біблії  та через Святе Передання

4. Віра

Г. щира готовність прийняти людину як гостя, виявити  до неї щедрість та доброту

  • Самоперевірка тестів правильні відповіді подаються на слайді.

Учням, котрі швидше виконали тестові завдання пропоную опрацювати притчу «Гості» (див. додаток№3)

 

ІІІ.  Підсумок  уроку

  1. Слово учителя

Ось і підходить до завершення наш урок, завданням якого було  скласти композицію із ваших знань та вмінь  до теми «Моральні цінності  Святого  Письма».

Як ви вважаєте  виконали ми це завдання?

 

  1. Оцінювання  учнів
  2. Виведення моралі уроку:

Як  із джерела витікає ріка,                       так із Біблії – правда життя.                                                                                                                Боже Слово вивчаймо разом                                                                                                                              і живімо в любові з Христом!

4.Домашнє завдання: підготувати розповідь, вірш чи пісню про Ісуса Христа.

А щоб  мораль нашого уроку надовго залишилась у ваших серцях пропоную ще  переглянути пісенний відеоролик «Біблія»

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Розробки уроків
Додано
19 лютого 2018
Переглядів
4340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку