Календарно - тематичне планування для групи продовженого дня для 1 класу НУШ за програмою Шияна, з використанням компетентнісного підходу I семестр.
|
Дата |
Розвивальні заняття |
Виховні заходи |
Зміст прогулянки, екскурсії |
Компетентності |
1 |
|
Навчання грамоти Бесіда «Я школяр» Висловлення власної думки. Математика Гра «Порівняй». |
Знайомство учнів між собою. Колективна гра «Як тебе звати?»
|
Бесіда «Правила поведінки під час занять та відпочинк». |
1, 2 , 3, 9, 10 |
2 |
|
Математика Спільні та відмінні ознаки предметів. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою Навчання грамоти Гра «Спіймай звук». Розпізнавання та порівняння об’єктів навколишнього світу за кольором, розміром, формою, призначенням. |
Екскурсія «Моя школа». Хто допомагає мені вчитися. Бесіда «Режим дня школяра».
|
Ознайомлення з режимом роботи ГПД. Ігри за інтересами дітей. ». Прогулянка – екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. |
2, 3, 6, 10 |
3 |
|
Навчання грамоти Наведення малюнків по контуру. Бесіда на тему «Шкільне приладдя». Математика Гра «Великий-маленький» |
Година спілкування «Кожній речі своє місце».
|
Ознайомлення з правилами поведінки в їдальні. Розучування гри «Кіт і миша». |
2, 3, 7, 10 |
4 |
|
Математика Поняття «під»–«над», «вгорі»–внизу», «стільки, скільки». Малювання квадратів, прямокутників. Підготовчі вправи до написання цифр. Навчання грамоти Види ліній. Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Правила сидіння за партою. Обведення по контуру. |
Ігрове заняття «Користування шкільним приладдям». |
Пішохідна прогулянка зі спостереженнями за погодою. Гра в футбол. |
2, 3, 6, 7 |
5 |
|
Математика Гра «Розмісти предмет». Напрямки руху об’єктів: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору. Підготовчі вправи до написання цифр. Навчання грамоти Відтворення графічних знаків за зразком. |
Читання та обговорення казки «Лисиця і Журавель». |
Бесіда «Безпечна дорога до школи». Ігри з м'ячем. |
2, 3, 7, 10 |
6 |
|
Математика Лічба предметів. Поняття «стільки ж», «великий – малий», «найбільший – найменший». Письмо паличок. Навчання грамоти Гра «Загадай». Відгадування загадок. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку за зразком. |
Ознайомлення із законами шкільної родини для української дитини. |
Ігри за інтересами учнів. Змагання у спритності. |
2, 3, 8, 9 |
7 |
|
Навчання грамоти Слова – назви ознак предметів. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Міжрядкова лінія (надрядкова, підрядкова). Письмо короткої і подовженої похилої палички із заокругленням внизу. Наведення малюнків по контуру.. Математика Напрямки руху об’єктів: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору. Поняття «однакова кількість» або «порівну», «стільки ж», «різна кількість», «більше, ніж», «менше, ніж». Підготовчі вправи до написання цифр. |
Бесіда «Правильна постава під час читання та письма».
|
Рухливі ігри на свіжому повітрі «Передавання м'ячів двома руками над головами». |
2 ,3, 10 |
8 |
|
Математика Один і багато. Числа і цифри. Назви цифр. Порядкова лічба предметів Підготовка до написання цифр. Навчання грамоти Гра «Назва дій ». |
Година спілкування «За що я люблю свій дім». |
Ігри за інтересами учнів. Змагання у спритності. |
2,3, 10 |
9 |
|
Навчання грамоти Слово і речення. Графічне позначення слів. Спосіб умовного позначення речення. Письмо прямих похилих паличок у рядку і за його межами. Математика Гра «Один-багато». |
Бесіда «Знай, люби, бережи природу».
|
Година спостережень за життям живої природи. Ігри за інтересами учнів. |
2,3,4, 9 |
10 |
|
Навчання грамоти Слово і речення. Знак питання та знак оклику. Складання речень за поданими графічними моделями. Письмо короткої і подовженої похилої палички із заокругленням внизу та вгорі. Математика Число «один». Позначення числа цифрою. Цифра 1. Написання цифри 1. |
Виховна година «Щедрість — запорука дружби». |
Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Розучування гри «Дзеркало». |
1,3,5,10 |
11 |
|
Математика Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2 Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії із групами об'ктів – об’єднання, вилучення. Визначення кількості елементів групи після об’єднання; вилучення.. Навчання грамоти Поняття про мовні і немовні звуки. Письмо похилих ліній прямих і з заокругленням внизу. Розмальовування малюнків. |
Година доброти «Не скупімося, люди, на добро». |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
2,3,7,10 |
12 |
|
Навчання грамоти Поняття про букви. Підготовчі вправи до написання букв. Письмо малих та великих овалів. Безвідривне поєднання елементів. Математика Гра «Розмісти предмет». Знаки «+», «–», «=». |
Година спілкування «Розповіді дітей про сімейні традиції». |
Бесіда «Де небезпечно гратися». Гра в футбол. |
1,3,7,9 |
13 |
|
Навчання грамоти Написання малої та великої букви «а». Факти і думки.. Математика Гра «Весела мурашка». Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3. Написання цифри 3. |
Читання та обговорення казки «Півник і двоє мишенят». |
Розучування гри «Зелена гілочка». |
2,3,9,10 |
14 |
|
Математика Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=».. Навчання грамоти Гра «Упіймай звук» Підготовчі графічні вправи: письмо малого та великого овалів. Написання малої та великої букви «о». |
Хвилинка Чомучок «Хто такий справжній друu?».
|
Вивчення правил дорожнього руху. Гра «Світлофорик». Рухливі ігри. |
1,3,5,10 |
15 |
|
Навчання грамоти Підготовчі вправи до написання букв. Написання малої букви «м». Математика Гра «Виклади фігуру». Написання цифри 4. Порівняння чисел. |
Бесіда «Що таке довкілля?».
|
Розучування віршованих фізкультхвилинок. Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
1,3,6,7,9 |
16 |
|
Математика Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Навчання грамоти Написання великої букви «М». |
Рейд-огляд «Книжка — добрий друг». Робота «книжкової лікарні» в бібліотеці. |
Розучування гри «Заморозка». |
1,3,7,9,10 |
17 |
|
Навчання грамоти Підготовчі графічні вправи: письмо короткої похилої палички із заокругленням знизу. Написання малої букви «л».. Математика Гра «Порівняй числа». Утворення числа 5. Написання цифри 5 |
Бесіда «В країні дорожніх знаків».
|
Виконання вправ на розвиток уваги. Розучування гри «Відгадай за голосом». |
2,3,7,9 |
18 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Л». Математика Гра «Порівняй». Утворення числа 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел. |
Бесіда-роздуми «За щоб природа нам могла б подякувати? ». Вивчення правил поведінки в довкіллі. |
Розучування гри «Квач». |
1,3,6,9 |
19 |
|
Математика Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка. Навчання грамоти Гра «Склади речення». Підготовчі графічні вправи: письмо прямих похилих ліній із нижніми петлями. Написання малої букви «у». |
Виховна година «Збереження довкілля». |
Веселі естафети. Ігри за інтересами дітей. |
2,3,6,10 |
20 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «У».Складання речень за малюнками. Математика Гра «Порівняй числа». Написання цифри 8. Порівняння чисел. |
Екскурсія в природу «Золота осінь». Конкурс на кращий букет тощо.
|
Комплекс загально-розвиваючих вправ. Гра «Дзеркало». |
1,3,6,8,10 |
21 |
|
Математика . Написання цифри 9. Порівняння чисел. Написання цифр. Навчання грамоти Написання малої букви «н». |
Бесіда «Хто такі пішоходи? Правила і обов'язки пішохо-дів». |
Комплекс загально-розвиваючих вправ Розучування гри «Вовк в канаві». |
2,3,9,10 |
22 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Н»,її поєднання з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Математика Гра «Виклади фігуру» |
Бесіда «Зміни у природі восени».
|
Спортивні змагання між класами в паралелі. Гра в футбол. |
1,3,6,9 |
23 |
|
Математика Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа.. Навчання грамоти Написання малої букви «с».Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
Виховна година «Коли не завадить обачність». |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. Гра «Третій зайвий». |
2,3,4,9 |
24 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «С».Поєднання її з вивченими буквами. Я у світі Роздуми «Чого місяці так називаються?» |
Виховна година «Здоровим бути модно». |
Веселі естафети. Ігри за інтересами дітей. |
1,3,6.,9 |
25 |
|
Математика Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. Навчання грамоти Гра «Який звук . зайвий?» Наведення букв, що позначають голосні і приголосні звуки. |
Виховна година «Цікаві факти про Україну». |
Виконання вправ на розвиток уваги. Розучування гри «Відгадай за голосом». |
2,3,9,10 |
26 |
|
Навчання грамоти Поділ слова на склади. Написання складів із вивчених букв. Математика Гра «Помири звірят». Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта. |
Бесіда «Моя Батьківщина».
|
Вивчення та виконання вправ на координацію рухів. Гра «Відгадай за голосом». |
2,3,9.10 |
27 |
|
Математика Доба та її частини. Навчання грамоти Ігри «Знайди пару». Написання малої букви «к». |
Хвилинка Чомучок «Історія виникнення зошита, олівця».
|
Повторення правил поведінки під час рухливих ігор. Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
1,3,5,10 |
28 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «К». Математика Гра «Дні тижня». |
Гра «Країна ввічливості та доброти». |
Рухливі ігри з м'ячем за вибором дітей. |
2,3,7,10 |
29 |
|
Математика Закріплення понять «точка», «пряма», «крива». Навчання грамоти Гра «Покажи схему». Наголос. Визначення наголошеного складу. Текст. Тема тексту. |
Читання українських народних казок.
|
Ознайомлення з гімнастикою для очей. Ігри «Кіт і миша», «Третій зайвий». |
1,3,4,10 |
30 |
|
Навчання грамоти Читання й доповнення речень. Математика Гра«Хто швидше». |
Бесіда «Чи усі можуть бути підприємливими?». |
Розучування та виконання вправ на саморегуляцію. Розучування гри «Хитра лисиця». |
2,3,7,11 |
31 |
|
Математика Замкнена лінія. Незамкнена лінія. Навчання грамоти Письмо букви и. Написання буквосполучень, складів. |
Виховна година «Правила поведінки транспорті». |
Розучування гри «Пастух і вівці». |
2,3,7,9 |
32 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «И».. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. Природознавство Гра «Світ професій від А до Я». |
Бесіда «Мої ідеї та їх здійснення». |
Виконання вправ на формування правильної постави. Розучування гри «Вибивало».
|
2,3,5,9 |
33 |
|
Математика Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. Навчання грамоти Гра «Літера заблукала». Написання малої букви «р». |
Безпека вдома. Рольова гра «Виклакаєм служби 101, 102, 103, 104». |
Розучування гри «Фарби».
|
2,3,7,8,9 |
34 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Р». Математика Гра «Назви більше». |
Година спілкування «Техніка в нашому житті». |
Ознайомлення з правилами догляду за одягом. Гра в «Квача». |
1,2,4,9 |
35 |
|
Математика Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної. Навчання грамоти Гра «Повтори за мною». Підготовчі графічні вправи. Написання малої букви «б». |
Бесіда «Як техніка допомагає нам?».
|
Змагання на найкращого стрибуна в довжину. Гра «Вовк у рові». |
2,3,4,9 |
36 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Б».Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Математика Гра «Упіймай м'яч» (Склад чисел 2, 3, 4, 5) |
Подорож до країни Техніки.. |
Рухливі ігри з м'ячем. Ігри за інтересами дітей.
|
1,3,4,10 |
37 |
|
Математика Закріплення складу чисел 2, 3, 4, 5. Навчання грамоти Гра «Тік-так – це не так». Написання малої букви «в». |
Бесіда «Поспішай творити добро!» |
Естафетні ігри між хлопчиками і дівчатками. |
2,3,4, 7,9 |
38 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «В».Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів. Звуковий аналіз слів. Математика Гра «Засели будиночок». (Закріплення складу чисел 2, 3, 4, 5.) |
Гра «Чому світлофор має три ока?».
|
Бесіда «Хто охайний, той приємний». Розучування гри «Квач парами». |
1,3,2,7,9 |
39 |
|
Математика Склад чисел 6, 7.. Навчання грамоти Гра «Ланцюжок». Написання малої букви «д». |
Година спілкування «Ігри та діти».
|
Розучування вправ на координацію рухів. Рухливі ігри за вибором дітей. |
2,3,5,8 |
40 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Д».Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Математика Гра «Назви фігуру». Склад числа 8 |
Навіщо потрібні правила гри? |
Розучування вправ ранкової гімнасти-ки. Гра «Влучи в ціль». |
2,3,8 |
41 |
|
Математика Склад числа 9 Природознавство Роздуми «Чого осінь плаксою називають?» Друкування букв. Підготовчі графічні вправи. Написання малої букви «і». |
Мандрівка в казкову країну ігор.
|
Розучування вправ ранкової гімнастики. Гра «Квач парами». |
1,3,8,9 |
42 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «І».Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Математика Гра «Більше-менше». Склад числа 10 |
Година спілкування «Кого і за що ми називаємо красивими».
|
Година милування в природі. Які зміни відбулися в живій та неживій природі? Гра «Фарби». |
2,3,5,9 |
43 |
|
Математика Закріплення складу чисел 6, 7, 8, 9, 10. Навчання грамоти Гра «Покажи модель». Читання складів. Написання малої букви «п». |
Бесіда :Правила безпеки під час ігор. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. Ігри «Дзеркало», «Третій зайвий ». |
2,3,8,10 |
44 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «П».Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою п.. Математика Гра «Яке число я задумала?» Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». |
Бесіда-роздуми «Чи потрібно ходити до театру?»
|
Розучування та виконання вправ на саморегуляцію. Розучування гри «Хитра лисиця». |
1,3,5,8,9 |
45 |
|
Математика Розв’язування задач на об’єднання та вилучення груп об’єктів. Кругові приклади. Навчання грамоти Гра «Навпаки» . Написання малої букви «т».. |
Розповідь «театри в Україні». |
Розучування гри «Пастух і вівці». |
1,3,5,10 |
46 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Т».Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Математика Гра «Більше-менше». Число «нуль». Цифра 0. Утворення числа 0.Написання цифри 0. |
Бесіда «Професій різних є багато, школярикам про них слід знати». |
Виконання вправ на формування правильної постави. Розучування гри «Вибивало». |
2,3,7,10 |
47 |
|
Навчання грамоти Букви Гг.. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г. Математика Гра «Магазин». Додавання і віднімання нуля. |
Створення вистави-імпровізації. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. Гра «Хитра лисиця».
|
1,3,5,7,9 |
48 |
|
Математика Складання прикладів на додавання та віднімання за числовим відрізком та за малюнком. Навчання грамоти Гра «Відгадай». Написання великої букви «Г». |
Ігрове заняття «Виховані і невиховані герої книг».
|
Ознайомлення з правилами догляду за одягом. Гра в «Квача». |
1,3,7,9 |
49 |
|
Математика Дія віднімання. Складання і запис прикладів на додавання і віднімання. Написання цифр. Навчання грамоти Гра«Зміни літеру». Написання малої букви «г». |
Бесіда «Що таке бути модним?».
|
Змагання на найкращого стрибуна в довжину. Розучування гри «Вовк у рові». |
2,3,5,9 |
50 |
|
Навчання грамоти Друкування букв. Пошукова робота. Підготовчі графічні вправи. Написання великої букви «Ґ». Математика Гра «Засели будиночок». |
Бесіда-роздуми «Чи завжди модне – краще?».
|
Рухливі ігри на свіжому повітрі. Ігри з м'ячем.
|
2,3,7,10 |
51 |
|
Математика . Додавання й віднімання за числовим променем. Навчання грамоти Гра «Розкажи казку». Написання малої букви «е». |
Бесіда «Де акуратність там і охайність».
|
Естафетні ігри між хлопчиками і дівчатками. |
1,3,7,8,9 |
52 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Е».Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. Математика Гра «Заскли віконечка». Поняття «пара». Парні й непарні числа. Лічба парами. |
Бесіда «Здоровим бути модно». |
Бесіда «Хто охайний, той приємний». Гри «Квач парами». |
1,3,6,9 |
53 |
|
Математика Додавання в межах 10. Навчання грамоти Гра «Не помились». Написання малої букви «з». |
Бесіда «Будь толерантним». |
Розучування вправ на координацію рухів. Рухливі ігри за вибором дітей. |
1,3,5,9 |
54 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «З».Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. Математика Гра «Рахівничок». Віднімання в межах 10. |
Бесіда : «Вода у природі» |
Розучування вправ ранкової гімнастики. Гра «Влучи в ціль». |
1,3,4,10,6 |
55 |
|
Математика Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми двох чисел. Задача на знаходження різниці двох чисел. Навчання грамоти Гра «Знайди помилку». Написання малої букви «ж». |
Бесіда-роздуми : «Чи потрібно оберігати воду?» |
Розучування вправ ранкової гімнастики. Гра «Квач парами». |
1,3,4,10,6 |
56 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Ж». Основи здоров'я Гра «Роби все навпаки». |
Година спілкування «Пташка маленька, а й та серце має». |
Година милування в природі. Які зміни відбулися в живій та неживій природі? Ігри з м'ячем. |
1,3,4,9,6 |
57 |
|
Математика Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Навчання грамоти Гра «Назви ознаку». Написання малої букви «ш». Скоромовка. |
Бесіда «Подорож краплинки».
|
Рухливі ігри на свіжому повітрі. Ігри «Дзеркало», «Третій зайвий ». |
2,3,4,6,10 |
58 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Ш».Написання складів, слів. Складання і записування слів із вивчених букв. Природознавство Чому відбуваєть-ся зміна пір року? |
Конкурс «Народ скаже, як зав'яже».
|
Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Спортивні змагання з м'ячем. |
1,3,4,6,9 |
59 |
|
Математика Скорочений запис умови задачі. Задача із зайвими даними. Навчання грамоти Гра «Блискавка». Написання малої букви «х». |
Операція «Дружно цілий день працюємо, ні хвилинки не марнуємо».(годування птахів) |
Веселі естафети. Ігри за інтересами дітей. |
1,3,4,6,9 |
60 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Х». Математика Гра «Розв'яжи задачку». Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
Відверта розмова «За що я люблю зиму».
|
Естафетні ігри між хлопчиками і дівчатками.
|
1,3,4,6,7,9 |
61 |
|
Математика Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць Навчання грамоти Гра «Утвори нове слово». Відгадування загадок про зиму. Написання малої букви «й». |
Година спілкування «У світі бракує на всіх доброти, бо є безпритульні собаки й коти».
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за життям птахів. Гра «День і ніч». |
2.3,4,6,10 |
62 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Й».Підготовчі графічні вправи. Написання букви в складах і словах. Математика Гра «Забий гол». Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
Виховна година «Допомога тваринам і птахам узимку».
|
Розучування вправ на створе-ння та зміцнення «м'язового корсета». Ігри за вибором дітей. |
1,3,4,6,7,9 |
63 |
|
Математика Розв’язування задач вивчених типів Природознавство Конкурс-гра «Якого кольору зима?» Написання малої букви «ч». |
Хвилина Чомучок «Зимові свята і традиції українського народу».
|
Вправи на розвиток уваги. Розучування гри «Учитель».Ігри «Сніжки», «Фортеця». |
2,3,6,9,10 |
64 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Ч».Звуковий аналіз слів. Логічна вправа «Де росте? Де живе?». Читання речення, поданого рукописним шрифтом. Математика Гра «Футбол». Задача на різницеве порівняння. |
Відверта розмова: «Що ми знаємо про космос». |
Гра «Квач з присіданням». Змагання у спритності. |
2,3,4,7,6,9 |
65 |
|
Математика Складання задач за схемами. Навчання грамоти Гра «Літера заблукала». Букви Щ щ, позначення ними звуків [шч]. |
Конкурс «Подорож у космос!» (малюнок).
|
Ходьба, стрибки, швидкий біг. Гра в футбол. |
1,3,4,6,7,8,9 |
66 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Щ».Звуковий аналіз слів. Математика Гра «Автосервіс». Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. |
Бесіда : «Недосяжні планети» |
Спортивні змагання. «Турнір друзів». |
2,3,4,6,7,8,9 |
67 |
|
Математика Закріплення вмінь встановлювати взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Природознавство Гра «Буває — не буває?» Написання малої букви «я». |
Інтерактивне заняття «Захист прав казкових героїв».
|
Виконання вправ на рівновагу. Розучування народних ігор і забав «Зайчик». «Подоляночка». |
2,3,5,7,9 |
68 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Я».Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Математика Гра «Покажи результат». Числовий вираз та його значення. Числові вирази на 2 дії. |
13.12 — День Андрія, розповідь про традиції.
|
Розучування ігор «День і ніч», «Карасі та щука». |
2,3,5,9,10 |
69 |
|
Математика Порівняння числа та значення числового виразу. Навчання грамоти Написання малої букви «ю». |
Бесіда «Чому ми даруємо подарунки?».
|
Вправляння м'язів спини, живота, верхнього пояса. Рухливі ігри. |
1,3.6,7,9 |
70 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Ю». Написання буквосполучень, слів. Математика Гра «Знайди помилку». Порівняння двох числових виразів. |
Хвилинк творчості : «Подарунок для друга своїми руками» |
Веселі старти між першими класами. |
1,3,5,7,9 |
71 |
|
Математика Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності Навчання грамоти Заучування віршиків про зиму. Написання малої букви «є». |
Бесіда «Подарунок приємно не лише отримувати, а й дарувати».
|
Ходьба, стрибки, швидкий біг. Гра в футбол. |
1,3,5,7,9 |
72 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Є».Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень. Математика Гра «Акваріум». Складання, запис і читання числових нерівностей. |
Хвилинка творчості «Про щоб я написав Святому Миколаю, Діду Морозу». |
Ігри за вибором дітей. Година милування в природі. Які зміни відбулися в живій та неживій природі? |
1,3,7,8,10 |
73 |
|
Математика Назви компонентів та результату дії додавання. Переставний закон додавання Навчання грамоти Хвилинка творчості «Закінчи казку». Написання букви «ь». |
Година спілкування «Корисні та шкідливі звички». |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. Ігри «Дзеркало», «Третій зайвий». |
1,3,6,9,10 |
74 |
|
Навчання грамоти Підготовчі графічні вправи. Написання малої і великої букви «ї».Написання складів, слів та речень. Математика Розв»язувння прикладів на додавання і віднімання в межах 10. |
Бесіда « Рідна природа взимку: сюрпризи і клопоти». |
Веселі ігри та естафети між хлопчиками і дівчатками. Лілення снігових фігур. |
1,3,4,6,9 |
75 |
|
Математика Назви компонентів та результату дії віднімання. Трудове навчання Виготовлення ялинкових прикрас. Написання малої букви «ц». |
Година спілкування «Корисні та шкідливі звички». |
Бесіда «Небезпека вживання незнайомих речовин». Гра «Влучи в ціль». |
2,3,4,6,7,9 |
76 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Ц».. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. Математика Гра «Розв'яжи задачку». Розв’язування задач |
Бесіда «Українці полюбляють зимові свята ». |
Бесіда «До чого призводять пустощі на льоду». Ігри «Учитель», «Класи». Гра в сніжки. |
2,3,7,9,10 |
77 |
|
Математика Розв’язування задач Навчання грамоти Хвилинка творчості «Складання казки новорічної ночі». Написання малої букви «ф». |
Новорічна акція «Збережемо лісову красуню». Конкурс на кращу іграшку для ялинки.
|
Розучування вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Гра «Не помились!». |
2.3,4,6,7,9,10 |
78 |
|
Навчання грамоти Написання великої букви «Ф». Математика Гра «Математична естафета». Розв’язування задач |
Хвилинка Чомучок «Як і звідки до нас прийшов Дід Мороз Конкурс на кращу новорічну листівку. |
Змагання зі стрибків в довжину. Самостійні ігри дітей.
|
1,3,5,7,9 |
79 |
|
Математика Геометрична фігура — круг. Предмети, круглі за формою Навчання грамоти Гра «Заскли віконечка». |
Виховна година : «Захоплення моєї родини». |
Бесіда «Безпека вдома». Рухливі ігри з м'ячем. Лілення снігової баби.
|
2,3,5,7,9 |
80 |
|
Навчання грамоти Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Математика Гра «Порівняй». Зображення кутів на папері. |
Бесіда : «Моє захоплення таке цікаве…» |
Пішохідна прогулянка зі спостереженням за ознаками зими. Ігри «Білі ведмеді», «День і ніч». |
2,3,5,7,9 |
81 |
|
Математика Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. Навчання грамоти Гра «Спіймай звук». |
Новорічний ранок Ознайомлення з правилами безпечного відпочинку під час зимових канікул. |
Бесіда «Що можна і чого не можна взимку?» Естафетні ігри. |
2,3,7,10 |
11 ключових компетентностей учнів
та їх зміст за Державним стандартом початкової освіти
1.Вільне володіння державною мовою. |
-вміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти; -любов до читання; -відчуття краси слова; -усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; -готовність вживати українську мову, як рідну в різних життєвих ситуаціях. |
2.Здатність спілкуватися рідною ( у разі відмінності від державної) та іноземними мовами. |
-активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади; -можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях; -оволодіння навичками міжкультурного спілкування. |
3.Математична компетентність. |
-виявлення простих маематичних залежностей у навколишнтому світі; -моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань; -удосконалення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини. |
4.Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій. |
-допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; -самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; -формулювати припущення та робити висновки на основі проведених дослідів; -пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження. |
5.Інноваційність. |
-відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі ( клас, школа, громада тощо); -формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади. |
6.Екологічна компетентність. |
-усвідомлення основи екологічного природокористування; -дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи можливість збереження природи для сталого розвитку суспільства. |
7.Інформаційно-комунікативна компетентність. |
-опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування; -здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікативної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях. |
8.Навчання впродовж життя. |
-опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання; -організація власного навчального середовища; -отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб; -визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення; -навчання працювати самостійно і в групі. |
9.Громадянські та соціальні компетентності. |
-усвідомлення ідей демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, рівних прав і можливостей; -співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; -активність у житті класу та школи; -повага до прав інших осіб; -уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне різноманіття різних народів та ідентифікацію себе, як громадянина України; -дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя. |
10.Культурна компетентність. |
-залучення до різних видів мистецької творчості ( образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку пиродних здібностей, творчого вираження особистості. |
11.Підприємливість та фінансова грамотність. |
-ініціативність; -готовність брати відповідальність за власні рішення; -вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей; -усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці; -готовність до втілення в життя ініційованих ідей; -прийняття власних рішень. |