Календарно-тематичний план з хімії в 11 класі (рівень стандарту, 2 години на тиждень, адаптовано до підручника О. Ярошенко, вид-во «Оріон», Київ)
1 |
Тема 1. Періодичний закон. Хімічний зв'язок . Електронні формули s-, p-елементів |
Дата |
2 |
Електронні формули d-елементів. Принцип «мінімальноїенергії» |
|
3 |
Навчальні проекти 1. Створення 3D-моделей атомів елементів.2. Застосування радіонуклідів у медицині. 3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології. Явище періодичної зміни властивостей елементів |
|
4 |
Явище періодичної зміни властивостей сполук елементів |
|
5 |
Валентні стани елементів |
|
6 |
Узагальнення. Самостійна робота (завдання різного рівня складності) |
|
7 |
Йоннийхімічний зв’язок. |
|
8 |
Навчальн іпроекти 4 .Застосування рідких кристалів .5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. 6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів. Металічний зв'язок |
|
9 |
Ковалентний зв'язок. |
|
10 |
Донорно-акцепторний механізм утворення зв’язку (катіон амонію) |
|
11 |
Тема 2. Будова речовини. Хімічні реакції Кристалічний і аморфний стани твердої речовини |
|
12 |
Кристалічні ґратки |
|
13 |
Узагальнення |
|
14 |
Самостійна робота (завдання різного рівня складності) |
|
15 |
Необоротні й оборотні хімічні реакції |
|
16 |
Умови зміщення хімічної рівноваги. |
|
17 |
Навчальні проекти 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції |
|
18 |
Розв’язування розрахункових задач |
|
19 |
Гідроліз солей. Лабораторний дослід 1. Визначення рН |
|
20 |
Навчальні проекти 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх. Гальванічний елемент |
|
21 |
Контрольна робота № 1 (завдання різного рівня складності) по темі 2. |
|
22 |
Тема 3. Неметали. Оксиди. Кислоти. Загальна характеристика неметалів |
|
23 |
Адсорбція. Лабораторний дослід 2. Адсорбційна здатність вугілля |
|
24 |
Алотропні модифікації Оксигену і Карбону. |
|
25 |
Алотропні модифікації Сульфуру і Фосфору |
|
26 |
Окисні та відновні властивості неметалів |
|
27 |
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном |
|
28 |
Водний розчин амоніаку. Лабораторний дослід 3.Виявлення катіонів амонію |
|
29 |
Оксиди неметалічних елементів |
|
30 |
Властивості і добування кислот |
|
31 |
Кислотні дощі |
|
32 |
Тема 4. Метали. Основи. Солі. Загальна характеристика металів |
|
33 |
Алюміній |
|
34 |
Хімічні властивості алюмінію |
|
35 |
Залізо |
|
36 |
Хімічні властивості заліза. |
|
37 |
Лабораторні досліди 4-6.Катіони металів. |
|
38 |
Застосування металів і їх сплавів |
|
39 |
Властивості основ |
|
40 |
Добування і застосування основ |
|
41 |
Солі та їх хімічні властивості. |
|
42 |
Поширення і застосування солей Навчальні проекти 7. Штучні алмази у техніці.8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. 9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. 11. Кислотні дощі.12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. 14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води. |
|
43 |
Тема 5. Добування солей. Добрива. Силікатні матеріали Добування кислих і середніх солей |
|
44 |
Інструктаж БЖД. Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей. |
|
45 |
Жорсткість води |
|
46 |
Задачі на надлишок |
|
47 |
Розв’язування розрахункових задач |
|
48 |
Мінеральні добрива. |
|
49 |
Кислі і лужні ґрунти |
|
50 |
Сучасні силікатні матеріали. Скло |
|
51 |
Цемент. Кераміка |
|
52 |
Контрольна робота № 2 по темі 5. |
|
53 |
Тема 6. Біологічне значення елементів. Генетичні зв’язки сполук. Хімія і прогрес людства Біологічне значення металічних елементів |
|
54 |
Біологічне значення неметалічних елементів |
|
55 |
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук |
|
56 |
Вправи на ланцюжки перетворень |
|
57 |
Узагальнення знань з теми «Неорганічні речовини». |
|
58 |
Самостійна робота (завдання різного рівня складності) |
|
59 |
Роль хімії у створенні нових матеріалів |
|
60 |
Роль хімії у розв’язанні сировинної і продовольчої проблем |
|
61 |
Роль хімії у розв’язанні енергетичної проблеми |
|
62 |
Роль хімії у розв’язанні екологічних проблем |
|
63 |
Тема 7. Повторення Захист навчальних проектів |
|
64 |
Періодичний закон і періодична система (довгий і короткий варіанти) |
|
65 |
Прості і складні речовини . Класи неорганічних сполук. |
|
66 |
Таблиця розчинності та її використання для написання хімічних рівнянь |
|
67 |
Органічна хімія. Вуглеводні |
|
68 |
Вуглеводи |
|
69 |
Аміни. Амінокислоти і білки. Нуклеїнові кислоти |
|
70 |
Розв’язування розрахункових задач |
|