18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ІНФОРМАТИКИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік ІІ семестр

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ІНФОРМАТИКИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік ІІ семестр (для здобувачів освіти з легкою розумовою відсталістю)
Перегляд файлу

                                              Перелік навчальних програм і підручників,

за якими здійснюється навчання  у 2020-2021 н.р.

Клас

Всього

годин

І

семестр

ІІ

семестр

Навчальна програма

Підручник

5

35

 

20

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

ОСНОВИ КОМП′ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ

5 клас

 

Укладач:   старшй вчитель спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №17

Кликова С. О.

Київ - 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

З ІНФОРМАТИКИ

В 5 КЛАСІ

на 2020/2021 навчальний рік

 

ІІ семестр

 

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

ІІ семестр

Пристрій введення клавіатура.

  1.                      

 

Знайомство з клавіатурою та її призначенням.

  1.                      

 

Правила роботи на клавіатурі.

  1.                      

 

Положення рук, прив′язка клавіш до пальців. Розміщення та призначення клавіш.

  1.                      

 

Алфавітно-цифрові клавіші. Клавіатурний тренажер «Тренування набору символів лівою і правою рукою». Практична робота 3.

  1.                      

 

Клавіші  управління курсором.

  1.                      

 

Ігри, тренажери, вправи на оволодіння навичками роботи на клавіатурі.

  1.                      

 

Клавіші: «пробіл, Shift, Enter, Esc,Caps Lock, Bacspace, Delet».

  1.                      

 

Вправи на закріплення навичок роботи на клавіатурі.  Тематичне оцінювання 3

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

-  знає принцип і правила роботи пристрою  введення інформації – клавіатури;

- вміє користуватися клавіатурою для введення;

- вміє переміщувати курсор за допомогою клавіатури;

- знає розміщення та призначення деяких клавіш на клавіатурі;

Комп’ютерні програми-ігри (навчальні та розвиваючі).

  1.                      

 

Знайомство з поняттям: комп′ютерна гра.

  1.                 

 

Приклади комп’ютерних ігор.

  1.  

 

Види ігор.

  1.                 

 

Знайомство з правилами і прийомами гри в комп′ютерних іграх.

  1.                 

 

Знайомство з меню гри. Формування навичок гри. Практична робота 4

  1.                 

 

Комп’ютерні ігри (логічні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).  Тематичне оцінювання 4

Повторення.

  1.                 

 

Підсумкова робота з  комп'ютерною грою, що керуються за допомогою миші). Практична робота 5

  1.                 

 

Підсумкова робота на клавіатурному тренажері.  Практична робота 6

  1.                 

 

Підсумкове тестування.

  1.                 

 

Підсумковий практикум. Підведення підсумків навчання за ІІ семестр.

  1.                 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

- розуміє поняття - комп′ютерна гра;

- розуміє правила і прийоми гри;

- розуміє послідовність виконання правил гри;

- розуміє і приймає умови гри;

- усвідомлює ігрові цілі;

- вміє користуватися меню гри.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку