Перелік навчальних програм і підручників,
за якими здійснюється навчання у 2020-2021 н.р.
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма |
Підручник |
5 |
35 |
|
20 |
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ ОСНОВИ КОМП′ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ 5 клас
Укладач: старшй вчитель спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №17 Кликова С. О. Київ - 2014 |
|
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ІНФОРМАТИКИ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
ІІ семестр
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку
|
ІІ семестр |
||
Пристрій введення клавіатура. |
||
|
|
Знайомство з клавіатурою та її призначенням. |
|
|
Правила роботи на клавіатурі. |
|
|
Положення рук, прив′язка клавіш до пальців. Розміщення та призначення клавіш. |
|
|
Алфавітно-цифрові клавіші. Клавіатурний тренажер «Тренування набору символів лівою і правою рукою». Практична робота 3. |
|
|
Клавіші управління курсором. |
|
|
Ігри, тренажери, вправи на оволодіння навичками роботи на клавіатурі. |
|
|
Клавіші: «пробіл, Shift, Enter, Esc,Caps Lock, Bacspace, Delet». |
|
|
Вправи на закріплення навичок роботи на клавіатурі. Тематичне оцінювання 3 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: - знає принцип і правила роботи пристрою введення інформації – клавіатури; - вміє користуватися клавіатурою для введення; - вміє переміщувати курсор за допомогою клавіатури; - знає розміщення та призначення деяких клавіш на клавіатурі; |
||
Комп’ютерні програми-ігри (навчальні та розвиваючі). |
||
|
|
Знайомство з поняттям: комп′ютерна гра. |
|
|
Приклади комп’ютерних ігор. |
|
|
Види ігор. |
|
|
Знайомство з правилами і прийомами гри в комп′ютерних іграх. |
|
|
Знайомство з меню гри. Формування навичок гри. Практична робота 4 |
|
|
Комп’ютерні ігри (логічні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану). Тематичне оцінювання 4 |
Повторення. |
||
|
|
Підсумкова робота з комп'ютерною грою, що керуються за допомогою миші). Практична робота 5 |
|
|
Підсумкова робота на клавіатурному тренажері. Практична робота 6 |
|
|
Підсумкове тестування. |
|
|
Підсумковий практикум. Підведення підсумків навчання за ІІ семестр. |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: - розуміє поняття - комп′ютерна гра; - розуміє правила і прийоми гри; - розуміє послідовність виконання правил гри; - розуміє і приймає умови гри; - усвідомлює ігрові цілі; - вміє користуватися меню гри. |