КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік (для здобувачів освіти з легкою розумовою відсталістю)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
Перегляд файлу

Перелік навчальних програм і підручників,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я

В 5 КЛАСІ

на 2020/2021 навчальний рік

 

 

 

                                          за якими здійснюється навчання  у 2020-2021 н.р.

Клас

Всього

годин

І

семестр

ІІ

семестр

Навчальна програма

Підручник

5

 

16

-

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

5 клас

 

Укладач:  Гладченко І.В. кандидат педагогічних наук, ст. наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки

Київ - 2014

 

 

 


№ Уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

Людина і здоровя

  1.  

 

Здоровий спосіб життя

Фізичне здоров’я.

Безпечне використання природних факторів (вода, сонце, повітря), дарів природи для оздоровлення організму та профілактики захворювань.

 

  1.  

 

Основні поняття про способи та правила загартування.

Особливості купання у морі (великі хвилі, сильні поверхові та підводні течії), у річці (повноводній, гірській), у ставку (обривчасте слизьке дно, водорості, забруднене дно, дамби), озері (стояча вода, виділення газів).

Правила поведінки на воді. Способи порятунку потерпілих на воді.

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

за запитаннями вчителя розповідає  про здоров’я та називає його складові (за опорною схемою);

*має уявлення про здоров’я та способи його підтримання;

розуміє та пояснює з допомогою вчителя значення світла, повітря, води, продуктів харчування, вітамінів для росту та розвитку організму;

за наочністю та опорними словами розповідає про умови безпечного прийняття сонячних та повітряних ванн;

за запитаннями вчителя розповідає про безпечну поведінку під час відпочинку біля водойм та на воді;

розповідає за наочною опорою (опорні слова, схеми, малюнки) про способи рятування потерпілих на воді.

*має уявлення про безпечну поведінку під час відпочинку на природі;

*за допомогою вчителя добирає відповідний наочно-дидактичний матеріал.

  1.  

 

Здорове харчування

Значення використання якісних продуктів для збереження здоров’я.

 

  1.  

 

Основні продукти харчування для «будування» здорового організму (фрукти та овочі, хліб і крупи, молочні та м’ясні продукти).

Вітаміни та їх роль для зростання, розвитку дитячого організму.

Додаткові продукти (цукерки, чіпси тощо).

 

  1.  

 

Дари природи (гриби, ягоди). Особливості збирання дарів природи. Тематичне оцінювання 1

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

за наочною опорою (схеми, малюнки) та допомогою вчителя розповідає про основні та додаткові продукти харчування, про вплив цукру і солі на здоров’я;

з допомогою вчителя називає  хвороби, до яких призводить нестача вітамінів (рахіт, затримка розвитку тощо);

з допомогою вчителя (опорні слова, словосполучення) розповідає про небезпечність вживання недоброякісних продуктів;

за наочною опорою називає способи запобігання отруєнням, інфекційним кишковим захворюванням.

*ознайомлений з основними правилами здорового харчування;

*за допомогою вчителя називає та показує на дидактичному матеріалі різні продукти харчування.

Основи безпеки життєдіяльності

  1.  

 

Безпека руху пішохода

Перехід дороги обладнаними пішохідними переходами та на необладнаних місцях.

Знаки. Дорожня розмітка.

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

-за наочною опорою розповідає правила переходу вулиць, перехресть, транспортних магістралей;

-за допомогою вчителя пояснює правила руху великими групами, особливості переходу вулиць;

називає відомі дорожні знака, за допомогою вчителя пояснює їх значення;

з опорою на наочність (схеми, малюнки, слова) та за підказкою учителя визначає конструктивні елементи безпеки у громадському транспорті;

*має уявлення про безпечну поведінку пішохода під час переходу вулиці;

*за наочною опорою та допомогою вчителя розрізняє найпростіші дорожні знаки.

  1.  

 

Рух біля залізничних колій

Облаштування залізничного переїзду. Правила поведінки біля залізничних колій.

Перехід залізниці.

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

має уявлення про особливості руху біля залізниці;

знає (називає за наочною опорою та допомогою вчителя) правила поведінки під час переходу залізниці;

*ознайомлений з основними правилами безпеки біля залізниці.

  1.  

 

Безпека у громадському транспорті

Правила поводження у транспортному засобі, у тому числі переповненому.

Дії пасажира при ДТП (зіткнення з автомобілем, перекидання, пожежа, падіння в воду).

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

з допомогою вчителя пояснює вказівки дорожніх знаків, що вивчалися в 1-5 класах;

за наочною опорою називає правила поведінки у громадському транспорті;

з допомогою вчителя називає правила поведінки на зупинці та біля неї;

*ознайомлений з правилами безпечної поведінки у громадському транспорті та на зупинці;

має уявлення про поведінку під час ДТП; має уявлення про засоби першої домедичної допомоги (джгут, бинт) та ліки (пігулки, краплі),

показує на дидактичному матеріалі;

*ознайомлений з елементарними правилами надання допомоги у разі ДТП.

  1.  

 

Екологічні проблеми природного середовища

Взаємозв’язок людини і природи. Глобальні природні екологічні кризи (геологічні процеси, космічні явища, стихійні лиха). Кризи, що викликані діяльністю людини (спустошення земель, знищення лісів, забруднення води, повітря, землі, зсуви, селі, руйнування будівель, затоплення, порушення родючості ґрунтів). Наслідки, до яких призводить нерозумне використання природних багатств.

Важливість дій людей по збереженню та відновленню природи.

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

має уявлення про природні екологічні проблеми;

за запитаннями вчителя називає наслідки екологічних криз;

має уявлення про способи збереження природи;

*ознайомлений з причинами та наслідками різних природних екологічних криз.

  1.  

 

Пожежна безпека

Умови виникнення пожеж: наявність джерела вогню, повітря і горючих матеріалів (речей). Неможливість виникнення пожежі за відсутності одного з цих факторів. Тематичне оцінювання 2

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

за допомогою вчителя та наочною опорою визначає умови виникнення пожеж;

має уявлення щодо шляхів профілактики виникнення та розвитку пожежі;

*ознайомлений з основними правилами пожежної безпеки.

Довкілля

  1.  

 

Захист життя та гідності людини

Життя людини, його цінність та неповторність.

Поняття людської гідності.

Турбота держави про життя дитини.

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

має уявлення про цінність життя людей та турботу держави про життя дітей;

*ознайомлений з поняттями людської гідності та цінності життя.

  1.  

 

Дитина в автономній ситуації

Дії, за наслідками яких дитина може опинитися у закритому (обмеженому) просторі (меблі, холодильник, підвал, дах, схованки в снігу, землі, піску).

Небезпека використання відкритого вогню у обмеженому просторі.

 

  1.  

 

Попередження (передбачення) надзвичайних ситуацій та правила поводження під час їх виникнення.

 

  1.  

 

Способи повідомлення про своє місцезнаходження.

Дії свідків надзвичайної ситуації щодо її попередження або усунення.

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

має уявлення про небезпечність ігор, що можуть призвести до потрапляння до закритого простору, з якого важко вибратися;

з допомогою вчителя визначає негативні наслідки користування відкритим вогнем у обмеженому просторі;

за запитаннями вчителя розповідає про безпеку поведінки в обмеженому просторі та способи повідомлення про своє місцезнаходження;

*ознайомлений з наслідками надзвичайної ситуації, що обумовлена закритим (обмеженим) простором;

*має уявлення про способи безпечної поведінки під час її виникнення.

  1.  

 

Криміногенні обставини

Приватна та державна власність.

Посягання на життя, майно, дім, особисті речі.

Правила поведінки при зустрічах з шахраями (ігри в карти, кості тощо), крадіями.

 

  1.  

 

Участь у злочинах та їх негативні наслідки для неповнолітніх.

Кримінальна відповідальність за скоєні злочини.

Захист потерпілих з боку держави.  (Повторення та систематизація знань за рік) Тематичне оцінювання 3

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

має уявлення:

- про приватну та державну власність;

- про відповідальність за посягання на права та майно громадян;

з допомогою опорних схем будує репліки-відповіді відмови брати участь у крадіжках (злочинах);

за інструкцією добирає та описує особисті дії при зустрічі із злодієм (крадієм, шахраєм) з метою самозахисту;

має уявлення про способи звернення по допомогу до відповідних державних та громадських органів.

*ознайомлений з основними правилами безпеки в різних криміногенних обставинах (крадіжка, зустріч з шахраями);

*має уявлення про негативні наслідки участі у злочинах.

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
3447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку