Календарне планування уроків математики у 2-А класі
Програма для 1-2 класів під редакцією О.Я. Савченко.
Підручник «Математика», автор Н. П. Листопад.
ЕОІР «Розумники», математика, 2 клас, частини 1-4
4 години на тиждень
І СЕМЕСТР
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
№№ завд. у підручн. |
ЕОІР |
Примітка |
|
Частина |
Модуль |
|||||
Повторення вивченого у 1 класі ( 9 год) |
||||||
|
01.09 |
Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження суми . Розпізнавання фігур |
1–7 |
1 |
1 |
|
|
02.09 |
Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження решти. Розпізнавання фігур |
8–14 |
1 |
2 |
|
|
03.09 |
Обчислення в межах 10. Нерівності. Визначення форми об’єкта |
15–21
|
1 |
2 |
|
|
07.09 |
Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на збільшення числа |
22–28 |
1 |
3 |
|
|
08.09 |
Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на зменшення числа. Вимірювання довжини об’єктів. Побудова відрізка |
29–37 |
1 |
3 |
|
|
09.09 |
Нумерація чисел 21 – 40. Обчислення на основі нумерації. Задачі на різницеве порівняння чисел |
38–44 |
1 |
5 |
|
|
10.09 |
Нумерація чисел 41–90. Задачі на знаходження невідомого доданка |
45–51 |
1 |
4 |
|
|
14.09 |
Нумерація чисел 91–100. Задачі на знаходження невідомого доданка |
52–62 |
1 |
4 |
|
|
15.09 |
Обчислення на основі нумерації. Задачі на обчислення різниці. Довжина ламаної. Побудова відрізка |
63–70 |
1 |
6 |
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел ( 22 год) |
||||||
|
16.09 |
Додавання числа частинами. Додавання виду 9 + 2. Порівняння задач. Складання задач |
71–79 |
2 |
1 |
|
|
17.09 |
Додавання виду 8 + 3. Порівняння задач. Складання задач |
80–87 |
2 |
2 |
|
|
21.09 |
Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння задач |
88–94 |
2 |
32 |
|
|
22.09 |
Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка |
95–100 |
|
|
|
|
23.09 |
Додавання виду 7 + 4. Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
101–110 |
2 |
4 |
|
|
24.09 |
Додавання виду 6 + 5. Дослідження таблиці додавання одноцифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
111–118 |
2 |
5 |
|
|
28.09 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
29.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Склад чисел 11, 12, 13. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
119–126 |
2 |
6 |
|
|
30.09 |
Склад чисел 14, 15, 16, 17. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
127–133 |
1 |
5 |
|
|
01.10 |
Обчислення. Задачі, які розв’язуються послідовно |
134–140 |
2 |
7 |
|
|
05.10 |
Віднімання чисел частинами. Віднімання виду 11– 2. Задача з двома запитаннями |
141–149 |
2 |
1 |
|
|
06.10 |
Спосіб віднімання від круглого числа. Задача із двома запитаннями |
150–158 |
2 |
8 |
|
|
07.10 |
Віднімання виду 12 – 3. Аналіз умови задачі. Вибір слів, які визначають дію розв’язання задачі |
159–168 |
2 |
2 |
|
|
08.10 |
Обчислення 12 – 3 іншим способом. Задачі на дві дії |
169–175 |
2 2 |
4 9 |
|
|
12.10 |
Віднімання виду 13 – 4. Задача на дві дії |
176–186 |
2 |
10 |
|
|
13.10 |
Віднімання виду 14 – 5. Задача на дві дії на додавання суми до числа |
187–196 |
2 3 |
5 5 |
|
|
19.10 |
Віднімання виду 15 – 6. Задача на дві дії на додавання числа до суми |
197–206 |
2 2 |
3 6 |
|
|
20.10 |
Віднімання виду 16 – 7. Задача на дві дії на віднімання суми від числа |
207–213 |
2
|
7
|
|
|
21.10 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
22.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Віднімання виду 17 – 8. Обчислення різними способами. Дії з величинами |
214–223 |
2 |
8 |
|
|
23.10 |
Віднімання виду 18 – 9. Складені задачі на знаходження суми |
224–232 |
2 |
10 |
|
|
26.10 |
Обчислення в межах 20. Задачі на дві дії |
233–239 |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел ( 32 год) |
||||||
|
09.11 |
Обчислення на основі нумерації. Складені задачі |
240–249 |
|
|
|
|
10.11 |
Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1. Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника |
250–261 |
|
|
|
|
11.11 |
Обчислення значень виразів. Складені задачі. Периметр багатокутника |
262–270 |
|
|
|
|
12.11 |
Дужки. Обчислення значень виразів. Складені задачі |
271–277 |
|
|
|
|
16.11 |
Обчислення значень виразів, що містять дужки. Складені задачі |
278–284
|
|
|
|
|
17.11 |
Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5 |
285–292 |
4 |
1-2 |
|
|
18.11 |
Обчислення виду 34 + 20, 30 + 15. Складені задачі на знаходження суми |
293–300 |
|
|
|
|
19.11 |
Обчислення виду 65 – 20. Робота з даними (таблиці) |
301–308 |
|
|
|
|
23.11 |
Обчислення виду 25 + 43. Складені задачі на різницеве порівняння. Робота з даними (таблиці) |
309–316
|
|
|
|
|
24.11 |
Обчислення значення виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа на кілька одиниць. Календар. |
317–324 |
1 |
8 |
|
|
25.11 |
Обчислення виду 34 – 21. Складені задачі на знаходження решти. Визначення часу за годинником |
325–334 |
2 |
6 |
|
|
26.11 |
Обчислення значень виразів. Складені задачі |
335–343 |
3 |
1 |
|
|
30.11 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
01.12 |
Аналіз діагностувальної роботи Урок узагальнення та систематизації знань |
|
3 |
3 |
|
|
02.12 |
Обчислення виду 26 + 4. |
344–352 |
3 |
4 |
|
|
03.12 |
Обчислення виду 40 – 3. Складені задачі |
353–360 |
4 |
1 |
|
|
07.12 |
Обчислення значень виразів. Складені задачі |
361–369 |
3 |
5 |
|
|
08.12 |
Обчислення виду 38 + 4. Складені задачі |
370–378 |
4 |
2 |
|
|
09.12 |
Обчислення різними способами. Задачі на знаходження суми трьох доданків |
379–387 |
3 |
6 |
|
|
10.12 |
Міліметр. Вимірювання довжини об’єктів. |
388–399 |
3 |
7 |
|
|
14.12 |
Обчислення виду 34 – 6. Аналіз задачі та її розв’язання |
400–407 |
4 |
4 |
|
|
15.12 |
Обчислення значень виразів. Складання задач |
408–416 |
4 |
5 |
|
|
16.12 |
Обчислення виду 38 + 25. Робота над задачею |
417–425 |
4 |
7 |
|
|
17.12 |
Обчислення значень виразів. Складені задачі на знаходження суми |
426–432 |
4 |
6 |
|
|
21.12 |
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
22.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Перетворення величин вимірювання довжини. Знаходження периметра прямокутника |
|
4 2 |
8 11 |
|
|
23.12 |
Розв’язування задач різними способами |
|
|
|
|
|
24.12 |
Урок-гра « Розумники в країні Математики» |
|
|
|
|