Календарно-тематичне планування. Математика. 2 клас. І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики для класів, які працюють з ЕОІР "Розумники". КТП містить QR- коди з посиланням на електронний підручник та освітню програму
Перегляд файлу

  http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdocs.google.com%2Fdocument%2Fd%2F1sTWagMlA81r0WPfiB6wkA0BqTXQ54M3u%2Fedit&4&0                Календарне планування уроків математики у 2-А класі   http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fpidruchnyk.com.ua%2F1303-matematyka-lystopad-2-klas.html&4&0          Підручник. Математика 2 Клас. Листопад Н. — в Категории "Учебная и  Справочная Литература" на Bigl.ua (1062886111)           

 Програма для 1-2 класів під редакцією О.Я. Савченко.               

                                                             Підручник  «Математика»,  автор Н. П. Листопад.

                                                      ЕОІР «Розумники», математика, 2 клас, частини 1-4                              

4 години на тиждень

І СЕМЕСТР

 

уроку  

 

Дата

 

Тема уроку

№№ завд. у підручн.

ЕОІР

Примітка

Частина

Модуль

Повторення вивченого у 1 класі ( 9 год)

  1.  

01.09

Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження суми . Розпізнавання фігур

1–7

1

1

 

  1.  

02.09

Лічба об’єктів. Обчислення в межах 10. Задача на знаходження решти. Розпізнавання фігур

8–14

1

2

 

  1.  

03.09

 Обчислення в межах 10. Нерівності. Визначення форми об’єкта

15–21

 

1

2

 

  1.  

07.09

Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на збільшення числа

22–28

1

3

 

  1.  

08.09

Нумерація чисел другого десятка. Обчислення на основі нумерації. Задачі на зменшення  числа. Вимірювання довжини об’єктів. Побудова відрізка

29–37

1

3

 

  1.  

09.09

Нумерація чисел 21 – 40. Обчислення на основі нумерації. Задачі на різницеве порівняння  чисел

38–44

1

5

 

  1.  

10.09

Нумерація чисел 41–90. Задачі на знаходження невідомого доданка

45–51

1

4

 

  1.  

14.09

Нумерація чисел 91–100. Задачі на знаходження невідомого доданка

52–62

1

4

 

  1.  

15.09

Обчислення на основі нумерації. Задачі на обчислення різниці. Довжина ламаної. Побудова відрізка

63–70

1

6

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел ( 22 год)

  1.  

16.09

Додавання числа частинами. Додавання виду 9 + 2. Порівняння задач. Складання задач

71–79

2

1

 

  1.  

17.09

Додавання виду 8 + 3. Порівняння задач. Складання задач

80–87

2

2

 

  1.  

21.09

Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка. Порівняння задач

88–94

2

32

 

  1.  

22.09

Обчислення. Задачі на знаходження невідомого доданка

95–100

 

 

 

  1.  

23.09

Додавання виду 7 + 4. Задачі на знаходження невідомого від’ємника

101–110

2

4

 

  1.  

24.09

Додавання виду 6 + 5. Дослідження таблиці  додавання одноцифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника

111–118

2

5

 

  1.  

28.09

Діагностувальна робота

 

 

 

 

  1.  

29.09

Аналіз діагностувальної роботи. Склад чисел 11, 12, 13. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

119–126

2

6

 

  1.  

30.09

Склад чисел 14, 15, 16, 17. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

127–133

1

5

 

  1.  

01.10

Обчислення. Задачі, які розв’язуються послідовно

134–140

2

7

 

  1.  

05.10

Віднімання чисел частинами. Віднімання виду 11–  2. Задача з двома запитаннями

141–149

2

1

 

  1.  

06.10

Спосіб віднімання від круглого числа. Задача із двома запитаннями

150–158

2

8

 

  1.  

07.10

Віднімання виду 12 – 3. Аналіз умови задачі. Вибір слів, які визначають дію розв’язання задачі

159–168

2

2

 

  1.  

08.10

Обчислення 12 – 3 іншим способом.

Задачі на дві дії

169–175

2

2

4

9

 

  1.  

12.10

Віднімання виду 13 – 4. Задача на дві дії

176–186

2

10

 

  1.  

13.10

Віднімання виду 14 – 5.

Задача на дві дії на додавання суми до числа

187–196

2

3

5

5

 

  1.  

19.10

Віднімання виду 15 – 6. Задача на дві дії на додавання числа до суми

197–206

2

2

3

6

 

  1.  

20.10

Віднімання виду 16 – 7. Задача на дві дії на віднімання суми від числа

207–213

2

 

7

 

 

  1.  

21.10

Діагностувальна робота

 

 

 

 

  1.  

22.10

Аналіз діагностувальної роботи. Віднімання виду 17 – 8. Обчислення різними способами. Дії з величинами

214–223

2

8

 

  1.  

23.10

 Віднімання виду 18 – 9. Складені задачі на знаходження суми

224–232

2

10

 

  1.  

26.10

Обчислення в межах 20. Задачі на дві дії

233–239

 

 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел ( 32 год)

  1.  

09.11

Обчислення на основі нумерації. Складені задачі

240–249

 

 

 

  1.  

10.11

Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1.  Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника

250–261

 

 

 

  1.  

11.11

Обчислення значень виразів. Складені задачі.  Периметр багатокутника

262–270

 

 

 

  1.  

12.11

Дужки. Обчислення значень виразів. Складені задачі

271–277

 

 

 

  1.  

16.11

Обчислення значень виразів, що містять дужки. Складені задачі

278–284

 

 

 

 

  1.  

17.11

Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5 

285–292

4

1-2

 

  1.  

18.11

Обчислення виду 34 + 20, 30 + 15. Складені задачі на знаходження суми

 

293–300

 

 

 

  1.  

19.11

Обчислення виду 65 – 20. Робота з даними (таблиці)

301–308

 

 

 

  1.  

23.11

Обчислення виду 25 + 43. Складені задачі на різницеве порівняння. Робота з даними (таблиці)

309–316

 

 

 

 

  1.  

24.11

Обчислення значення виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа на кілька одиниць. Календар.

 

317–324

1

8

 

  1.  

25.11

Обчислення виду 34 – 21. Складені задачі на знаходження решти. Визначення часу за годинником

325–334

2

6

 

  1.  

26.11

Обчислення значень виразів. Складені задачі

335–343

3

1

 

  1.  

30.11

Діагностувальна робота

 

 

 

 

  1.  

01.12

Аналіз діагностувальної роботи Урок узагальнення та систематизації знань

 

3

3

 

  1.  

02.12

Обчислення виду 26 + 4.

344–352

3

4

 

  1.  

03.12

Обчислення виду 40 – 3. Складені задачі

353–360

4

1

 

  1.  

07.12

Обчислення значень виразів. Складені задачі

361–369

3

5

 

  1.  

08.12

Обчислення виду 38 + 4. Складені задачі

370–378

4

2

 

  1.  

09.12

Обчислення різними способами. Задачі на знаходження суми трьох доданків

379–387

3

6

 

  1.  

10.12

Міліметр. Вимірювання довжини об’єктів.

388–399

3

7

 

  1.  

14.12

Обчислення виду 34 – 6. Аналіз задачі та її розв’язання

400–407

4

4

 

  1.  

15.12

Обчислення значень виразів. Складання задач

408–416

4

5

 

  1.  

16.12

Обчислення виду 38 + 25. Робота над задачею

417–425

4

7

 

  1.  

17.12

Обчислення значень виразів. Складені задачі на знаходження суми

426–432

4

6

 

  1.  

21.12

Діагностувальна робота

 

 

 

 

  1.  

22.12

Аналіз діагностувальної роботи. Перетворення величин вимірювання довжини. Знаходження периметра прямокутника

 

4

2

8

11

 

  1.  

23.12

Розв’язування задач різними способами

 

 

 

 

  1.  

24.12

Урок-гра « Розумники в країні Математики»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Симончук Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
2321
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку