КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2022-2023 Семестр 1 Вчитель: Труфкіна Марина Владиславівна
Клас 5-А Підручник Full Blast Plus 1
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Примітки
|
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||
|
|
Тема 1. Шкільне життя (15 год) |
|
|||||||||
1 |
01.09 |
Привіт SB, pp. 4-5 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100) |
The verb ‘to be’(affirmative) |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB pp. 4-5, ex. A, B, C |
||
2 |
02.09 |
Моя школа SB, p. 6-7 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її ■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі Робота в парах: діалогічне мовлення |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book Family: mother/mum, father/dad, grandmother, |
What’s this? What’s that? Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на прості запитання Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 5, ex. D, E |
||
3 |
05.09 |
Моя класна кімната SB, p. 8 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Classroom language, Colours |
Imperative affirmative/ negative |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
WB p. 7 H,I |
||
4 |
07.09 |
Хто ти? Де ти? SB, p. 9-10 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish |
Where are you from? – I’m from… |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 8, ex. A, B, C |
||
5 |
08.09 |
Шкільні друзі SB, p. 11 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
WB p. 9, ex. D, E, F |
||
6 |
09.09 |
Я хочу стати поваром SB, p. 12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 10, ex. A, B |
||
7 |
12.09 |
Цікаві професії SB, p. 13 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
Написання розповіді про родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘to be’ (negative/questions) |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 11, ex. C, D, E |
||
8 |
14.09 |
Мій розклад SB, p. 14 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
Називає дні тижня та називає час |
WB p. 12, ex. A, B |
||
9 |
15.09 |
Мій вільний час SB, p. 15 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та інсценування діалогу |
Робота в парах: guessing game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
WB p. 12, ex. C |
||
10 |
16.09 |
Уроки музики. SB, p. 16 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
|
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Present Simple (affirmative) |
Називає музичні інструменти |
WB p. 13, ex. A, B |
||
11 |
19.09 |
Знайомтеся з групою SB, p. 17 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What…? Who…? |
Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу. |
WB p. 13, ex. C |
||
12 |
21.09 |
Я –учень SB, p. 18 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді. |
WB p. 14, ex. A, B, C |
||
13 |
22.09 |
Моє шкільне життя SB, p. 19-20 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про себе та свої уподобання. |
WB p. 15, ex. D, E |
||
14 |
23.09 |
Діагностична робота з теми: «Шкільне життя» |
|
|||||||||
15 |
26.09 |
На уроках в школі |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
|
|
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
|
Тема 2 . Я, моя родина, мої друзі. Одяг (15 год) |
|||||||||||
16 |
28.09 |
Все про мене. SB, p. 21 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника |
WB p. 18, ex. A, B, C |
||
17 |
29.09 |
Мої речі SB, p. 23 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника. Розуміє короткі аудіозаписи з паузами |
WB p. 19, ex. D, E |
||
18 |
30.09 |
Мій одяг SB, p. 24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Надання відповідей на запитання |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt |
Plural Forms (introduction) |
Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг. |
WB p. 20, ex. A, B |
||
19 |
03.10 |
Мій улюблений одяг SB, p. 25 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання тексту щодо власного одягу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття. Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
These/those, plural forms |
Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/. |
WB p. 21, ex. C, D, E |
||
20 |
05.10 |
Мій домашній улюбленець SB, p. 26 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) |
Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця. |
WB p. 22, ex. A, B |
||
21 |
06.10 |
Улюбленці моїх друзів SB, p. 27 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Case – Whose…? |
Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця. |
WB p. 23, ex. C, D, E |
||
22 |
07.10 |
Моє хобі SB, p. 28 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
Розповідає про свої уподобання, що вміє робити |
WB p. 24, ex. A, B |
||
23 |
10.10 |
Мій вільний час SB, p. 29 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити. |
WB p. 24, ex. C |
||
24 |
12.10 |
Мій найкращий друг SB, p. 30 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з метою опису зовнішності |
WB p. 25, ex. A, B |
||
25 |
13.10 |
Мої шкільні друзі SB, p. 31 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: надання відповідей на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга. |
WB p. 25, ex. C |
||
26 |
14.10 |
Моя родина SB, p. 32 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення. |
WB p. 26, ex. A, B, C, D |
||
27 |
17.10 |
Мої захоплення SB, pp. 33-34 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions) |
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
WB p. 27, ex. E, F, G |
||
28 |
19.10 |
Я і моя родина SB, pp. 33-34 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
||
29 |
20.10 |
Діагностична робота з теми: «Я, моя родина, мої друзі. Одяг» |
|
|||||||||
30 |
21.10 |
Мої близькі люди |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
Тема 3. Відпочинок і дозвілля (13 год) |
||||||||||||
31 |
31.10 |
Це моє життя. SB, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
Розповідає про щоденні справи. |
WB p. 28, ex. A, B |
||
32 |
02.11 |
День за днем SB, p. 37 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/iz/ |
WB p. 29, ex. C, D, E |
||
33 |
03.11 |
Ти полюбляєш спорт SB, p. 38 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Інсценування діалогу |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) |
Називає види спорту, розповідає про свої уподобання. |
WB p. 30, ex. A, B, C |
||
34 |
04.11 |
Спорт у моєму житті SB, p. 39 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple. |
WB p. 31, ex. D, E |
||
35 |
07.11 |
Поза школою SB, p. 40 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про своє хоббі та вільний час. |
WB p. 32, ex. A, B |
||
36 |
09.11 |
Мій вільний час SB, p. 41 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
Продукує прості речення про свій вільний час. |
WB p. 32, ex. C, D |
||
37 |
10.11 |
Мій дім SB, p. 42 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту ‘Housework Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про хатні обов’язки. |
WB p. 33, ex. A, B |
||
38 |
11.11 |
Обов’язки вдома SB, p. 43 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти. |
WB p. 34 ex. C, D |
||
39 |
14.11 |
Мій улюблений день SB, p. 44 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі. |
WB p. 35, ex. A, B |
||
40 |
16.11 |
Заняття у вільний час SB, p. 45 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня. |
WB p. 35 ex. C |
||
41 |
17.11 |
Зустріч із друзями SB, p. 46 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу. |
WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G |
||
42 |
18.11 |
Діагностична робота з теми: «Відпочинок і дозвілля» |
|
|||||||||
43 |
21.11 |
Мій вільний час p. 114 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
|
|
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
Проєктна робота Do an experiment! |
||
Тема 4. Рідне місто/село (14 год) |
||||||||||||
44 |
23.11 |
Там, де я живу. SB, pp. 47-48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групова дискусія щодо місцепроживання |
House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs |
|
Називає кімнати в будинку та в квартирі |
WB p. 38, ex. A, B, С |
||
45 |
24.11 |
Милий дім SB, p. 49 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
There is/ there are |
Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків. |
WB p. 39, ex. D, E, F |
||
46 |
25.11 |
Mоє місце знаходження SB, p. 50 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнків |
Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc |
Prepositions of place |
Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця. |
WB p. 40, ex. A, B |
||
47 |
28.11 |
Моє місто SB, p. 51 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Definite and indefinite articles |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири. |
WB p. 41, ex. C, D, E, F |
||
48 |
30.11 |
Мій район SB, p. 52 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання завдання |
Інсценування діалогів |
Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон. |
WB p. 42, ex. A, B, C |
||
49 |
01.12 |
Моя вулиця SB, p. 53 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: ставити питання та відповідати на них |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Personal Pronouns: subject and object pronouns |
Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу. |
WB p. 43, ex. D, E, F |
||
50 |
02.12 |
Цікаві місця мого міста SB, p. 54 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких текстів та виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. |
The verb ‘must’introduction. |
Читає та розуміє короткі повідомлення. |
WB p. 44, ex. A, B |
||
51 |
05.12 |
Моє місце проживання SB, p. 55 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Опис місця у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами. |
The verb ‘must’ |
Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t. |
WB p. 44, ex. C |
||
52 |
07.12 |
Мій дім SB, p. 56 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Ordinal numerals |
Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 45, ex. A, B |
||
53 |
08.12 |
Рідне місто SB, p. 57 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис власного житла в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення для опису будинку. |
WB p. 45, ex. C, D |
||
54 |
09.12 |
Великі міста України SB, p. 58 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання. |
WB p. 46, ex. A, B, C, D |
||
55 |
12.12 |
Культурні відомості про Лондон SB, pp. 59-60 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
WB p. 47, ex. E, F, G |
||
56 |
14.12 |
Діагностична робота з теми: «Рідне місто /село» |
Скласти речення за зразком |
|||||||||
57 |
15.12 |
Моє рідне місто |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
||
58 |
16.12 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
||
59 |
19.12 |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
||
60 |
21.12 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
||
61 |
22.12 |
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
||
62 |
23.12 |
Шкільне життя |
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|||||||
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
62 |
4 |
4 |
4 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
||||||
62 |
|
Module 5 Nice and tasty 5a Delicious Гарний та смачний. Смаколики SB, pp. 61-62 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Групова дискусія щодо їжі та ресторанів |
Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms |
|
Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами. |
WB p. 48, ex. A, B |
|
63 |
|
Module 5 Nice and tasty 5a Delicious Гарний та смачний. Смаколики SB, p. 63 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns |
Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі. |
WB p. 49, ex. C, D, E |
|
64 |
|
Module 5 Nice and tasty 5b Let’s order Гарний та смачний. Давай замовимо SB, p. 64 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake) |
Інсценування діалогу |
Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 50, ex. A, B |
|
65 |
|
Module 5 Nice and tasty 5b Let’s order Гарний та смачний. Давай замовимо SB, p. 65 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns (some-any) |
Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками. |
WB p. 51, ex. C, D, E |
|
66 |
|
Module 5 Nice and tasty 5c You are what you eat Гарний та смачний. Ти це, що ти їж SB, p. 66 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання вікторини та виконання завдання |
Групове обговорення здорового способу життя |
Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування. |
WB p. 52, ex. A, B, С |
|
67 |
|
Module 5 Nice and tasty 5c You are what you eat Гарний та смачний. Ти це, що ти їж SB, p. 67 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання) |
Робота в групі: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
How much? /How many? |
Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички. |
WB p. 53, ex D, E, F |
|
68 |
|
Module 5 Nice and tasty 5d Food facts Гарний та смачний. Факти про їжу SB, p. 68 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Вживає нову лексику усно та письмово. |
WB p. 54, ex. A |
|
69 |
|
Module 5 Nice and tasty 5d Food facts SB, p. 69 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ / |
|
Розрізняє звуки / g / та / dʒ / Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 54, ex. B |
|
70 |
|
Module 5 Nice and tasty 5e Three square meals Гарний та смачний. Сніданок, обід та вечеря SB, p. 70 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення харчування |
Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog |
|
Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання. |
WB p. 55, ex. A |
|
71 |
|
Module 5 Nice and tasty 5e Three square meals Гарний та смачний. Сніданок, обід та вечеря SB, p. 71 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та трансформація речень |
Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово. |
WB p. 55, ex. B, C |
|
72 |
|
Module 5 Nice and tasty Round-up Гарний та смачний. Підсумки SB, p. 72 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про улюблену їжу, продукує прості речення про здорові звички усно та письмово, вживає some/any з іменниками. |
WB pp. 56, ex. A, B, C, D |
|
73 |
|
Test 5 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
|
|
|
WB p. 57, ex. E, F, G |
|
74 |
|
Culture Page Їжа в Україні |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
|
|
|
|
|
Проєктна робота |
|
75 |
|
Module 6 Events 6a Party Time Події. Час для вечірки SB, pp. 73-74 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday |
Prepositions of time (in+ month, on+ date) |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу. |
WB p. 58, ex. A, B, C |
|
76 |
|
Module 6 Events 6a Party Time Події. Час для вечірки SB, p. 75 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання запрошення на вечірку в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like /love/ enjoy/ hate + ing |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку. |
WB p. 59, ex. D, E, F |
|
77 |
|
Module 6 Events 6b Rain or shine Події. Погода чи негода. SB, p. 76 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення погодних умов |
Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain |
Prepositions of time (in+ season) |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року. |
WB p. 60, ex. A, B |
|
78 |
|
Module 6 Events 6b Rain or shine Події. Погода чи негода. SB, p. 77 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис погодних умов у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/. |
Present Progressive (affirmative and negative) |
Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/. |
WB p. 61, ex. C, D, E |
|
79 |
|
Module 6 Events 6c Save the animals Події. Врятувати тварин SB, p. 78 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення тварин під загрозою вимирання |
Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку. |
WB p. 62, ex. A, B, C |
|
80 |
|
Module 6 Events 6c Save the animals Події. Врятувати тварин SB, p. 79 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes) |
Робота в парах, гра: Guessing Game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Progressive (questions – short answers) |
Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин. |
WB p. 63, ex. D, E |
|
81 |
|
Module 6 Events 6d Let’s celebrate Події. Давай відсвяткуємо. SB, p. 80 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення фестивалів та свят |
Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята. |
WB p. 64, ex. A, B |
|
82 |
|
Module 6 Events 6d Let’s Celebrate Події. Давай відсвяткуємо. SB, p. 81 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Опис фестивалю у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple and Present Progressive |
Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю. |
WB p. 64, ex. C |
|
83 |
|
Module 6 Events 6e Best wishes Події. Найкращі побажання. SB, p. 82 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах: обговорення свят |
Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday! Congratulations! Happy New Year! |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі. |
WB p. 65, ex. A, B |
|
84 |
|
Module 6 Events 6e Best wishes Події. Найкращі побажання. SB, p. 83 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps) |
Індивідуальне написання листа кузині |
Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now. |
|
Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails. |
WB p. 65, ex. C |
|
85 |
|
Module 6 Events Round-up Події. Підсумки. SB, p. 84 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails. |
WB p. 66, ex. A, B, C, D |
|
86 |
|
Module 6 Events Події. Свята навколо світу. Culture Page 3 SB, pp. 85-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) Груповий спів пісні |
Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc |
|
|
WB p. 67, ex. E, F, G |
|
87 |
|
Test 6 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
88 |
|
CLIL lesson Science rainbows p. 115 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do an experiment! |
|
89 |
|
Module 7 What an experience! 7a were you scared? Що за досвід. Ти налякався? SB, pp. 87-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення життєвого досвіду |
Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny |
Past Simple of the verb ‘to be’(introduction) |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами. |
WB p. 68, ex. A, B |
|
90 |
|
Module 7 What an experience! 7a were you scared? Що за досвід. Ти налякався? SB, p. 89 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple of the verb ‘to be’ |
Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому. |
WB p. 69, ex. С, D, E |
|
91 |
|
Module 7 What an experience! 7b Dear Diary Що за досвід! Любий щоденнику… SB, p. 90 |
бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.) |
|
Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді. |
WB p. 70, ex. A, B |
|
92 |
|
Module 7 What an experience! 7b Dear Diary досвід! Любий щоденнику…SB, p. 91 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення з метою опису минулих подій |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/. |
Past Simple (affirmative) |
Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. |
WB p. 70, ex. С, D |
|
93 |
|
Module 7 What an experience! 7c What happened Що за досвід! Те, що трапилося SB, p. 92 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання |
Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту |
To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried |
Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
WB p. 71, ex. A, B |
|
94 |
|
Module 7 What an experience! 7c What happened ? Що за досвід! Те, що трапилося SB, p. 93 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple (negative – questions) |
Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому. |
WB p. 71, ex. С |
|
95 |
|
Module 7 What an experience! 7d A great film Що за досвід! Класний фільм SB, p. 94 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення улюбленого жанру фільму |
A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film |
Прийменники часу in + year. |
Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі. |
WB p. 72, ex. D,E |
|
96 |
|
Module 7 What an experience! 7d A great film Що за досвід! Класний фільм SB, p. 95 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple vs Present Simple |
Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі. |
WB p. 73, ex. A,B,C |
|
97 |
|
Module 7 What an experience! 7e A day to remember Що за досвід! День, що запам’ятається SB, p. 96 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення дозвілля |
Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах. |
WB p. 74, ex. D,E |
|
98 |
|
Module 7 What an experience! 7e A day to remember Що за досвід! День, що запам’ятається SB, p. 97 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому
|
Читання тексту та виконання завдання (ordering) |
Опис цікавого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Linking words/phrases |
Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії. |
WB p. 75, ex. A,B,C |
|
99 |
|
Module 7 What an experience! Round-up Що за досвід! Підсумки SB, p. 98 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple. |
WB, pp. 76- 77, ex. A, B, C, D, E, F, G, H |
|
100 |
|
Test 7 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
101 |
|
Module 8 See the world 8a On the move SB, p. 99-100 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Transport: train, plane, car, coach, ship, foot |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
WB p. 78, ex. A, B |
|
102 |
|
Module 8 See the world 8a On the move Побачити світ. Подорожуючи SB, p. 101 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення майбутніх планів |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘to be going to’ |
Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього. |
WB p. 79, ex. С, D, E |
|
103 |
|
Module 8 See the world 8b Going camping Побачити світ. Кемпінг SB, p. 102 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння правил безпеки |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Інсценування діалогу |
A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту. |
WB p. 80, ex. A, B |
|
104 |
|
Module 8 See the world 8b Going camping Побачити світ. Кемпінг
SB, p. 103 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами. |
WB p. 80, ex. С,D |
|
105 |
|
Module 8 See the world 8с A new experience Побачити світ. Новий досвід SB, p. 104 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing |
Минулий та майбутній час |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 81, ex. A, B, С |
|
106 |
|
Module 8 See the world 8с A new experience Побачити світ. Новий досвід SB, p. 105 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: обговорення активного відпочинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparative Forms |
Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 82, ex. D, E |
|
107 |
|
Module 8 See the world 8d Country Profile Побачити світ. Усе про країну. SB, p. 106-107 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групова дискусія, написання листівки про свою країну. |
Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/. |
Superlative forms |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово. |
WB p. 83, ex. A, B, С |
|
108 |
|
Module 8 See the world 8e On holiday Побачити світ. На канікулах SB, p. 108 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 84, ex. D,E |
|
109 |
|
Module 8 See the world 8e On holiday On holiday Побачити світ. На канікулах SB, p. 109 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання електронного листа другу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using tenses |
Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу. |
WB p. 85, ex. A,B,C |
|
110 |
|
Module 8 See the world Round-up Побачити світ. Підсумки. SB, p. 110 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу. |
WB p. 86, ex. A, B, C, D |
|
111 |
|
Culture page p. 111-112 Things to do in London |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions) |
Обговорення в парах визначних місць Лондона Груповий спів пісні |
|
|
|
Проєктна робота Make a flyer! |
|
112 |
|
Test 8 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 87 ex.E,F,G |
|
113 |
|
CLIL lesson Science p. 116 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Grow a bean plant! |
|
114 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
115 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
116 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
117 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
118 |
|
Аналіз типових помилок |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Скласти речення за зразком |
|
119 |
|
Підсумковий урок |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Pair work activities p. 117-119 |
|
|
|
Скласти речення за зразком |
|
Календарно-тематичне планування до курсу Full Blast Plus 1 пілотний проєкт