Календарно-тематичне планування на 2 семестр для 4 класу НУШ (3 год)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 4 класу НУШ за підручником О.Карпюк Smiling Sam, 3 години на тиждень зі змістовними лініями та очікуваними результатами
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4-Б класі на 2021-2022 н.р.

( 3 години) ІI семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.

 

Дата

Тема Підтема

 

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

примітка

Змістова лінія

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

 

Сприйняття на слух

Зорове сприйняття

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемне висловлювання

Тема 5  Людина (Гігієна) (9 год)

Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище

Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей

Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження

1

10.01

Здоровий спосіб життя. Складання ментальної карти та ведення бесіди по темі.

Розповідає про свої звички

с.70

The Present Simple

впр.2с.70

впр.1,3 с.70

 

розповідь про себе

відповіді на запитання

 

2

12.01

Рецепти здорового способу життя. Навчаюче читання тексту.

Розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання за прочитаним

с.71

The Present Simple

 

впр.6 с.71

 

бесіда

впр.6 с.71

 

впр.5 с.71

mind map

написати свій рецепт здорового способу

 

 

3

13.01

Звички харчування. Хороша і погана їжа.

Надає у письмовому вигляді  інформацію про звички харчування

apples, hamburgers, milk, chocolate

I think…

впр.2 с.72

впр.6 с.72

впр.3 с.72

впр.1 с.72

РЗ с.48

 

4

17.01

Спортивні клуби у моєму селищі. Написання реклами.

Пише рекламу про клуб за зразком

keep fit

join us

структура реклами

 

впр.1 с.73

 

відповіді на запитання

впр.2 с.73

оформити рекламу про свій клуб

 

5

19.01

Що потрібно робити, щоб залишатися здоровими. Поради.

Надавати поради щодо здорового способу життя

to stay healthy

should

shouldn’t

 

впр.3 с.74

впр.1 с.75

реклама

впр.4 с.74

 

6

20.01

Перша допомога. Ознайомлювальне читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Читає та розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання

aid

if…

впр.2 с.75

впр.5 с.75

впр.3 с.75

впр.4 с.75

 

 

7

24.01

Хвороби. Фонетичне опрацювання нової лексики.

Вживає нові слова в усному та писемному мовленні

headache

cold, cough

toothache

I have got

впр.1 с.76

впр.1 с.76

What’s the matter?

впр.3 с.77

речення

 

8

26.01

Тематична діагностувальна робота з теми  «Людина (Гігієна)»

 

 

9

27.01

Будьмо здорові

 

 

 

впр.5 с.77

 

впр.4 с.77

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

Тема 6  Людина (Стан здоров’я)(8 год)

Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище

Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей

Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження

 

 

10

31.01

Я захворів

Аудіювання діалогів, складання по аналогії та їх драматизація.

Розуміє мовлення, складає діалог за зразком

headache

cold, cough

toothache

When I have got

 

впр.1 с.78

впр.4 с.78

 

впр.3 с.78

заповнити таблицю

 

11

02.02

На прийомі у лікаря. Складання діалогу за поданими репліками.

Будує діалог за поданими фразами

patient

vet

dentist

dialogue

впр.1 с.79

впр.3 с.79

впр.4 с.79

впр.1 с.53 РЗ

впр.2 с.79

розіграти ситуацію

«У лікаря»

12

03.02

Хвороби та їх лікування. Виконання лексико-граматичних вправ.

Вживає вивчений лексичний і граматичний матеріал

Виконує тестові завдання

a runny nose, paper tissues, hanky, towel

типи запитань

впр.1 с.80

впр.4 с.80

впр.3 с.80

впр.4 с.80

впр.5 с.80

 

13

07.02

Турбота про здоров’я. Читання тексту, відповіді на запитання.

Читає  та перекладає текст, розуміє зміст прочитаного

take care of

Present and

Past Tenses

 

впр.1 с.81

впр.2 с.81

 

впр.3 с.81

 

14

09.02

Візит до лікаря

Контроль сформованості навичок читання.

Виконує тестові завдання за прочитаним

повторення

повторення

 

впр.1 с.82-83

 

 

впр.1-2 с.85

 

15

10.02

Здоров’я дорожче багатство Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

повторення

 

впр.5 с.86

 

 

впр.4 с.86

 

16

14.02

Тематична діагностувальна робота з теми  «Людина (Стан здоров’я)»

 

 

17

16.02

Бути здоровим – це

круто

 

Впр.1,с.87

 

 

Впр.2,с.87

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

Тема 7: Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Довкілля)  (9 год)

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи;

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам  та збереження природи.

18

17.02

Зима. Що ми робимо взимку. Нова група лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

ski, skate, sledge

usually

впр.5 с.89

впр.1 с.88

впр.1 с.89

пісня

 

 

19

21.02

Зима – улюблена пора року .Правильні та неправильні дієслова у минулому часі.

Утворює минулий час дієслів за зразком

ЛО уроку

Past Simple

 

впр.2 с.88

впр.5 с.89

опис малюнка

правило

 

20

23.02

Погода в Англії Читання електронного  листа та написання відповіді на нього.

Пише відповідь на лист за ключовими фразами

ЛО уроку

e-mail

впр.2 с.88

впр.4 с.89

 

 

впр.3 с.89

таблиця неправильне дієслів

21

24.02

Погода в Україні та Англії. Ступені порівняння прикметників.

Утворює ступені порівняння прикметників за зразком

warm, cold, wet

cold-colder-the coldest

than

впр.1 с.90

впр.2 с.90

впр.6 с.91

впр.5 с.91

впр.3 с.90

впр.4 с.91

 

22

28.02

Погода. Опис погоди. Моя улюблена пора року.

Описує погоду

season

weather

What is your favourite season?

впр.6 с.91

впр.4 с.91

 

впр.5 с.91

опис погоди

 

23

02.03

Наша планета – Земля. Фонетичне опрацювання нової лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

Earth, ocean, desert

the largest

впр.1 с.92

впр.2 с.92

впр.1-2 с.92

впр.3 с.92

речення з новими словами

 

24

03.03

Наш дім один на всіх всіх.

Складання запитань та відповідей про місця в Україні.

Складає речення за зразком

ЛО уроку

структура речення

с.93

впр.4-6 с.93

впр.1,2 с.92

запитання

впр.5 с.93

 

скласти запитання для вікторини

25

09.03

 

Тематична діагностувальна робота з теми  «Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Довкілля)»

 

26

10.03

Планета Земля та її розмаїття

 

 

 

 

 

впр.6 с.93

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

Тема 8 : Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Природні явища) (11 год)

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи;

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам  та збереження природи.

 

 

27

12.03

Карта світу.. Тренування у вживанні нових слів.

Вживає слова в усному та писемному мовленні

South North,  ice

camel

because

впр.1 с.94

впр.2 с.94

 

впр.4 с.95

впр.5 с.95

 

28

14.03

Різні місця на Землі Робота в групах. Читання текстів та опис місць на Землі.

Уміє працювати у групі

America, the Arctic

the Sahara

special questions

впр.1 с.94

впр.2,с.94

впр.3 с.94-95

 

робота в групах

 

проект про 1 із місць на Землі

29

16.03

Будемо берегти

 нашу Землю .Захист проектів про різні куточки на нашій планеті.

Описує місця за прочитаним

 

 

Впр.4,с.95

 

 

Впр.5,с.95

 

 

30

17.03

На фермі у тітки та дядька. Читання історії, робота над змістом прочитаного.

Читає та розуміє зміст прочитаного

roof, farmhouse, garden

old – new

sad – happy

angry – kind

впр.1 с.96

впр.2 с.96-97

 

впр.4 с.97

впр.3 с.97

 

31

21.03

Цей цікавий світ тварин. Ступені порівняння багатоскладових прикметників.

Утворює ступені порівняння прикметників за зразком

field, drive a car, fat, thin

beautiful –more beautiful – the most beautiful

впр.1 с.98

впр.2 с.98

 

 

 

впр.4 с.99

 

32

23.03

Що змінилося на фермі.Читання тексту, відповіді на запитання.

Вміє шукати відповідь на запитання у тексті

ЛО уроку

good

 better

 the best

впр.

впр.3 с.98-99

впр.5 с.100

запитання

впр.6,7,с.100

 

33

24.03

Тварини. Фонетичне опрацювання назв тварин.

Вимовляє нові слова за вчителем

insect, lizard, owl, chameleon

good

 better

 the best

впр.1 с.101

впр.2 с.101

впр.3 с.101-102

впр.4 с.102

 

 

34

04.04

Тварини

тропічних лісів Опис тваринки за запитаннями.

Описує тварину за зразком

ЛО уроку

повторення

 

впр.1 с.103

впр.2 с.103

впр.6 с.104

впр.1 с.105

 

35

06.04

Моя улюблена тваринка.Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

повторення

 

 

Впр.1,с.105

впр.5 с.104

 

 

36

07.04

 

Тематична діагностувальна робота з теми  «Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Природні явища)»

 

 

37

11.04

Дикі тварини України

 

 

 

 

 

 

Впр.2,с.105

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

Тема 9.  Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Види транспорту) (9 год)

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі;

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування;

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту.

38

13.04

Подорожування. Види подорожувань. Фонетичне опрацювання нової лексики.

Правильно вимовляє нові слова

travel, trip, to stay

by train

on foot

впр.1 с.106

впр.2 с.106

вірш

впр.2 с.106

mind map

 

 

39

14.04

Подорожування до різних країн світу. Складання речень за малюнками.

Уміє писати нові слова

ЛО уроку

prepositions

special questions

Впр.1,с.106

 

Впр.3,с.107

 

 

 

40

18.04

Як я дістаюсь до школи. складання діалогів-розпитувань по темі.

Уміє складати запитання за зразком

seaside, mountains, river

Do you …?

Past Simple

впр.3 с.108

впр.3 с.108

впр.2 с.108

діалог

впр.1 с.108

 

41

20.04

На залізничній станції. Аудіювання діалогу, ведення бесіди.

Вживає нові слова в усному та писемному мовленні

arrive, leave, platform, information desk

be going to

впр.1 с.109

впр.2 с.109-110

 

впр.2 с.109-110

скласти речення з новими словами

 

42

21.04

Я потребую інформації. Особові та об’єктні займенники.

Знає та вживає займенники

ЛО уроку

I-me

he-him

she-her

ЛО

впр.3 с.110

с.110

 

впр.4,5 с.110

 

43

27.04

Чому люди подорожують Вивчаюче читання тексту.

Уміє складати письмову розповідь на основі прочитаного

ticket

passenger

suitcase

Present Simple

впр.1 с.111

впр.2 с.111

 

впр.5 с.112

текст

 

44

28.04

Подорож починається. Усні розповіді по темі. Лексико-граматичні вправи.

Уміє переказувати текст

ЛО уроку

повторення

 

 

монолог

впр.3 с.111-112

впр.4 с.112

 

45

04.05

 

Тематична діагностувальна робота з теми  «Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Види транспорту)»

 

46

05.05

Люблю

подорожувати

 

 

 

 

 

 

Впр.5,с.112

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

Тема 10. Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Поїздка на канікулах) (11 год)

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі;

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування;

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту.

 

 

47

11.05

Біля каси вокзалу. Введення та опрацювання нової лексики.

Вживає нові слова в усному мовленні

luggage, ticket office, timetable board

special questions

впр.1 с.113

впр.1,2 с.113

 

впр.2 с.113

речення з новими словами

розіграти за таблицею

48

12.05

На вокзалі біля каси. Складання діалогів за ключовими фразами.

Уміє складати діалог по аналогії

ЛО уроку

I would like

 

впр.3 с.114

діалог

впр.5 с.114

впр.5 с.114

 

49

16.05

Електронний лист від дядька з Америки. Читання діалогу для вилучення інформації.

Читає та розуміє зміст прочитаного

tram, trolleybus

can

впр.1 с.115

впр.2 с.115

 

впр.4 с.115

впр.3 с.115

 

50

18.05

Визначні пам’ятки Лондона. Подорожуємо по Лондону.

Називає пам’ятки, показує на карті

the London Eye, Piccadilly Circus

I think..

Past Simple

впр.4 с.116-117

впр.1 с.116

ЛО уроку

впр.3 с.116

впр.5 с.117

 

51

19.05

До нас їде дідусь. Контроль сформованості навичок читання.

Виконує завдання за прочитаним текстом

miss

need

повторення

впр.1 с.118

впр.2 с.118-119

впр.4 с.119

впр.3 с.119

 

 

52

23.05

Мій улюблений вид подорожувань. Виконання лексико-граматичних вправ.

Уміє розповідати про свій улюблений вид транспорту

повторення

повторення

впр.1 с.120

впр.3 с.121

впр.4 с.121

впр.2 с.120

 

 

53

25.05

Моя минула поїздка. Складання письмової розповіді по темі.

Уміє складати письмову розповідь

 

Past Simple

 

впр.5 с.122

впр.1 с.123

впр.6 с.122

 

впр.7 с.122

 

 

54

26.05

Різні способи подорожі Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

Уміє складати письмову розповідь

 

 

 

Впр.1,с.123

Впр.3,с.123

 

Впр.2,с.123

 

55

30.05

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Поїздка на канікулах)»

 

 

56

01.06

Давайте подорожувати

 разом

 

 

 

 

Впр.1,с.120

 

Впр.5.с.122

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

57

02.06

В аеропорту

Парна робота

 

 

Виконання ігрових завдань

 

Скласти розклад потяга

 

58

06.06

Подорожуємо світом.               Урок-гра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. Іншомовна галузь. Іноземна мова. О.Я.Савченко, 2018 р

 

Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” , 2021 (автор О. Д. Карп’юк)

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 4-Б класі

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

46

3

0

4

ІІ

58

3

0

6

Усього

104

 

 

10

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Чистікова Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зотова Інна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Драпата Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
20 березня 2022
Переглядів
9378
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку