Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4-Б класі на 2021-2022 н.р.
( 3 години) ІI семестр
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.
№ |
Дата |
Тема Підтема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
примітка |
|||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||
|
|
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
|||||||
Тема 5 Людина (Гігієна) (9 год) Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження |
|||||||||||||
1 |
10.01 |
Здоровий спосіб життя. Складання ментальної карти та ведення бесіди по темі. |
Розповідає про свої звички |
с.70 |
The Present Simple |
впр.2с.70 |
впр.1,3 с.70 |
|
розповідь про себе |
відповіді на запитання |
|
||
2 |
12.01 |
Рецепти здорового способу життя. Навчаюче читання тексту. |
Розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання за прочитаним |
с.71 |
The Present Simple |
|
впр.6 с.71
|
бесіда |
впр.6 с.71
|
впр.5 с.71 mind map написати свій рецепт здорового способу
|
|
||
3 |
13.01 |
Звички харчування. Хороша і погана їжа. |
Надає у письмовому вигляді інформацію про звички харчування |
apples, hamburgers, milk, chocolate |
I think… |
впр.2 с.72 |
впр.6 с.72 |
впр.3 с.72 |
впр.1 с.72 |
РЗ с.48 |
|
||
4 |
17.01 |
Спортивні клуби у моєму селищі. Написання реклами. |
Пише рекламу про клуб за зразком |
keep fit join us |
структура реклами |
|
впр.1 с.73 |
|
відповіді на запитання |
впр.2 с.73 оформити рекламу про свій клуб |
|
||
5 |
19.01 |
Що потрібно робити, щоб залишатися здоровими. Поради. |
Надавати поради щодо здорового способу життя |
to stay healthy |
should shouldn’t |
|
впр.3 с.74 |
впр.1 с.75 |
реклама |
впр.4 с.74 |
|
||
6 |
20.01 |
Перша допомога. Ознайомлювальне читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Читає та розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання |
aid |
if… |
впр.2 с.75 |
впр.5 с.75 |
впр.3 с.75 |
впр.4 с.75 |
|
|
||
7 |
24.01 |
Хвороби. Фонетичне опрацювання нової лексики. |
Вживає нові слова в усному та писемному мовленні |
headache cold, cough toothache |
I have got |
впр.1 с.76 |
впр.1 с.76 |
What’s the matter? |
впр.3 с.77 |
речення |
|
||
8 |
26.01 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Людина (Гігієна)» |
|
|
|||||||||
9 |
27.01 |
Будьмо здорові |
|
|
|
впр.5 с.77 |
|
впр.4 с.77 |
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
|
|
Тема 6 Людина (Стан здоров’я)(8 год) Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження |
|
|
|||||||||
10 |
31.01 |
Я захворів Аудіювання діалогів, складання по аналогії та їх драматизація. |
Розуміє мовлення, складає діалог за зразком |
headache cold, cough toothache |
When I have got |
|
впр.1 с.78 |
впр.4 с.78 |
|
впр.3 с.78 заповнити таблицю |
|
||
11 |
02.02 |
На прийомі у лікаря. Складання діалогу за поданими репліками. |
Будує діалог за поданими фразами |
patient vet dentist |
dialogue |
впр.1 с.79 |
впр.3 с.79 |
впр.4 с.79 |
впр.1 с.53 РЗ |
впр.2 с.79 |
розіграти ситуацію «У лікаря» |
||
12 |
03.02 |
Хвороби та їх лікування. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Вживає вивчений лексичний і граматичний матеріал Виконує тестові завдання |
a runny nose, paper tissues, hanky, towel |
типи запитань |
впр.1 с.80 |
впр.4 с.80 |
впр.3 с.80 |
впр.4 с.80 |
впр.5 с.80 |
|
||
13 |
07.02 |
Турбота про здоров’я. Читання тексту, відповіді на запитання. |
Читає та перекладає текст, розуміє зміст прочитаного |
take care of |
Present and Past Tenses |
|
впр.1 с.81 |
впр.2 с.81 |
|
впр.3 с.81 |
|
||
14 |
09.02 |
Візит до лікаря Контроль сформованості навичок читання. |
Виконує тестові завдання за прочитаним |
повторення |
повторення |
|
впр.1 с.82-83 |
|
|
впр.1-2 с.85 |
|
||
15 |
10.02 |
Здоров’я дорожче багатство Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні |
повторення |
повторення |
|
впр.5 с.86 |
|
|
впр.4 с.86 |
|
||
16 |
14.02 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Людина (Стан здоров’я)» |
|
|
|||||||||
17 |
16.02 |
Бути здоровим – це круто |
|
Впр.1,с.87 |
|
|
Впр.2,с.87 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||||
Тема 7: Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Довкілля) (9 год) Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи; Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
|||||||||||||
18 |
17.02 |
Зима. Що ми робимо взимку. Нова група лексики. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
ski, skate, sledge |
usually |
впр.5 с.89 |
впр.1 с.88 |
впр.1 с.89 |
пісня |
|
|
||
19 |
21.02 |
Зима – улюблена пора року .Правильні та неправильні дієслова у минулому часі. |
Утворює минулий час дієслів за зразком |
ЛО уроку |
Past Simple |
|
впр.2 с.88 |
впр.5 с.89 |
опис малюнка |
правило |
|
||
20 |
23.02 |
Погода в Англії Читання електронного листа та написання відповіді на нього. |
Пише відповідь на лист за ключовими фразами |
ЛО уроку |
|
впр.2 с.88 |
впр.4 с.89 |
|
|
впр.3 с.89 |
таблиця неправильне дієслів |
||
21 |
24.02 |
Погода в Україні та Англії. Ступені порівняння прикметників. |
Утворює ступені порівняння прикметників за зразком |
warm, cold, wet |
cold-colder-the coldest than |
впр.1 с.90 |
впр.2 с.90 |
впр.6 с.91 |
впр.5 с.91 |
впр.3 с.90 впр.4 с.91 |
|
||
22 |
28.02 |
Погода. Опис погоди. Моя улюблена пора року. |
Описує погоду |
season weather |
What is your favourite season? |
впр.6 с.91 |
впр.4 с.91 |
|
впр.5 с.91 |
опис погоди |
|
||
23 |
02.03 |
Наша планета – Земля. Фонетичне опрацювання нової лексики. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
Earth, ocean, desert |
the largest |
впр.1 с.92 |
впр.2 с.92 |
впр.1-2 с.92 |
впр.3 с.92 |
речення з новими словами |
|
||
24 |
03.03 |
Наш дім один на всіх всіх. Складання запитань та відповідей про місця в Україні. |
Складає речення за зразком |
ЛО уроку |
структура речення |
с.93 |
впр.4-6 с.93 |
впр.1,2 с.92 |
запитання |
впр.5 с.93
|
скласти запитання для вікторини |
||
25 |
09.03 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Довкілля)» |
|
|||||||||
26 |
10.03 |
Планета Земля та її розмаїття |
|
|
|
|
|
впр.6 с.93
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
|
|
Тема 8 : Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Природні явища) (11 год) Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи; Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
|
|
|||||||||
27 |
12.03 |
Карта світу.. Тренування у вживанні нових слів. |
Вживає слова в усному та писемному мовленні |
South North, ice camel |
because |
впр.1 с.94 |
впр.2 с.94 |
|
впр.4 с.95 |
впр.5 с.95 |
|
||
28 |
14.03 |
Різні місця на Землі Робота в групах. Читання текстів та опис місць на Землі. |
Уміє працювати у групі |
America, the Arctic the Sahara |
special questions |
впр.1 с.94 впр.2,с.94 |
впр.3 с.94-95 |
|
робота в групах |
|
проект про 1 із місць на Землі |
||
29 |
16.03 |
Будемо берегти нашу Землю .Захист проектів про різні куточки на нашій планеті. |
Описує місця за прочитаним |
|
|
Впр.4,с.95 |
|
|
Впр.5,с.95 |
|
|
||
30 |
17.03 |
На фермі у тітки та дядька. Читання історії, робота над змістом прочитаного. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
roof, farmhouse, garden |
old – new sad – happy angry – kind |
впр.1 с.96 |
впр.2 с.96-97 |
|
впр.4 с.97 |
впр.3 с.97 |
|
||
31 |
21.03 |
Цей цікавий світ тварин. Ступені порівняння багатоскладових прикметників. |
Утворює ступені порівняння прикметників за зразком |
field, drive a car, fat, thin |
beautiful –more beautiful – the most beautiful |
впр.1 с.98 |
впр.2 с.98 |
|
|
впр.4 с.99 |
|
||
32 |
23.03 |
Що змінилося на фермі.Читання тексту, відповіді на запитання. |
Вміє шукати відповідь на запитання у тексті |
ЛО уроку |
good better the best |
впр. |
впр.3 с.98-99 |
впр.5 с.100 |
запитання |
впр.6,7,с.100 |
|
||
33 |
24.03 |
Тварини. Фонетичне опрацювання назв тварин. |
Вимовляє нові слова за вчителем |
insect, lizard, owl, chameleon |
good better the best |
впр.1 с.101 |
впр.2 с.101 |
впр.3 с.101-102 |
впр.4 с.102 |
|
|
||
34 |
04.04 |
Тварини тропічних лісів Опис тваринки за запитаннями. |
Описує тварину за зразком |
ЛО уроку |
повторення |
|
впр.1 с.103 |
впр.2 с.103 |
впр.6 с.104 |
впр.1 с.105 |
|
||
35 |
06.04 |
Моя улюблена тваринка.Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні |
повторення |
повторення |
|
|
Впр.1,с.105 |
впр.5 с.104 |
|
|
||
36 |
07.04 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (Природні явища)» |
|
|
||||||||
37 |
11.04 |
Дикі тварини України |
|
|
|
|
|
|
Впр.2,с.105 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
Тема 9. Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Види транспорту) (9 год) Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі; Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування; Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту. |
|||||||||||||
38 |
13.04 |
Подорожування. Види подорожувань. Фонетичне опрацювання нової лексики. |
Правильно вимовляє нові слова |
travel, trip, to stay |
by train on foot |
впр.1 с.106 |
впр.2 с.106 |
вірш |
впр.2 с.106 |
mind map
|
|
||
39 |
14.04 |
Подорожування до різних країн світу. Складання речень за малюнками. |
Уміє писати нові слова |
ЛО уроку |
prepositions special questions |
Впр.1,с.106 |
|
Впр.3,с.107 |
|
|
|
||
40 |
18.04 |
Як я дістаюсь до школи. складання діалогів-розпитувань по темі. |
Уміє складати запитання за зразком |
seaside, mountains, river |
Do you …? Past Simple |
впр.3 с.108 |
впр.3 с.108 |
впр.2 с.108 |
діалог |
впр.1 с.108 |
|
||
41 |
20.04 |
На залізничній станції. Аудіювання діалогу, ведення бесіди. |
Вживає нові слова в усному та писемному мовленні |
arrive, leave, platform, information desk |
be going to |
впр.1 с.109 |
впр.2 с.109-110 |
|
впр.2 с.109-110 |
скласти речення з новими словами |
|
||
42 |
21.04 |
Я потребую інформації. Особові та об’єктні займенники. |
Знає та вживає займенники |
ЛО уроку |
I-me he-him she-her |
ЛО |
впр.3 с.110 |
с.110 |
|
впр.4,5 с.110 |
|
||
43 |
27.04 |
Чому люди подорожують Вивчаюче читання тексту. |
Уміє складати письмову розповідь на основі прочитаного |
ticket passenger suitcase |
Present Simple |
впр.1 с.111 |
впр.2 с.111 |
|
впр.5 с.112 |
текст |
|
||
44 |
28.04 |
Подорож починається. Усні розповіді по темі. Лексико-граматичні вправи. |
Уміє переказувати текст |
ЛО уроку |
повторення |
|
|
монолог |
впр.3 с.111-112 |
впр.4 с.112 |
|
||
45 |
04.05 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Види транспорту)» |
|
|||||||||
46 |
05.05 |
Люблю подорожувати
|
|
|
|
|
|
Впр.5,с.112 |
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
|
|
Тема 10. Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Поїздка на канікулах) (11 год) Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі; Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування; Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту. |
|
|
|||||||||
47 |
11.05 |
Біля каси вокзалу. Введення та опрацювання нової лексики. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
luggage, ticket office, timetable board |
special questions |
впр.1 с.113 |
впр.1,2 с.113 |
|
впр.2 с.113 |
речення з новими словами |
розіграти за таблицею |
||
48 |
12.05 |
На вокзалі біля каси. Складання діалогів за ключовими фразами. |
Уміє складати діалог по аналогії |
ЛО уроку |
I would like |
|
впр.3 с.114 |
діалог |
впр.5 с.114 |
впр.5 с.114 |
|
||
49 |
16.05 |
Електронний лист від дядька з Америки. Читання діалогу для вилучення інформації. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
tram, trolleybus |
can |
впр.1 с.115 |
впр.2 с.115 |
|
впр.4 с.115 |
впр.3 с.115 |
|
||
50 |
18.05 |
Визначні пам’ятки Лондона. Подорожуємо по Лондону. |
Називає пам’ятки, показує на карті |
the London Eye, Piccadilly Circus |
I think.. Past Simple |
впр.4 с.116-117 |
впр.1 с.116 |
ЛО уроку |
впр.3 с.116 |
впр.5 с.117 |
|
||
51 |
19.05 |
До нас їде дідусь. Контроль сформованості навичок читання. |
Виконує завдання за прочитаним текстом |
miss need |
повторення |
впр.1 с.118 |
впр.2 с.118-119 |
впр.4 с.119 |
впр.3 с.119 |
|
|
||
52 |
23.05 |
Мій улюблений вид подорожувань. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Уміє розповідати про свій улюблений вид транспорту |
повторення |
повторення |
впр.1 с.120 |
впр.3 с.121 |
впр.4 с.121 |
впр.2 с.120 |
|
|
||
53 |
25.05 |
Моя минула поїздка. Складання письмової розповіді по темі. |
Уміє складати письмову розповідь |
|
Past Simple |
|
впр.5 с.122 впр.1 с.123 |
впр.6 с.122 |
|
впр.7 с.122
|
|
||
54 |
26.05 |
Різні способи подорожі Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
Уміє складати письмову розповідь |
|
|
|
Впр.1,с.123 |
Впр.3,с.123 |
|
Впр.2,с.123 |
|
||
55 |
30.05 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Подорож по Україні та до країн виучуваної мови (Поїздка на канікулах)» |
|
|
||||||||
56 |
01.06 |
Давайте подорожувати разом |
|
|
|
|
Впр.1,с.120 |
|
Впр.5.с.122 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
57 |
02.06 |
В аеропорту |
Парна робота |
|
|
Виконання ігрових завдань |
|
Скласти розклад потяга |
|
||||
58 |
06.06 |
Подорожуємо світом. Урок-гра |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. Іншомовна галузь. Іноземна мова. О.Я.Савченко, 2018 р
Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” , 2021 (автор О. Д. Карп’юк)
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 4-Б класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
46 |
3 |
0 |
4 |
ІІ |
58 |
3 |
0 |
6 |
Усього |
104 |
|
|
10 |