Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу ( за підручником Smart Junior 4 )
№ |
Дата |
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
||||||||||||
|
|
|
|
|
Вступ |
|
|
|
|
|
|||||
1 |
|
Програмові вимоги до курсу.Hello, p.5 |
Привітання Правила-інструкції |
Привітатися, познайомитися, давати та виконувати інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток готовності до взаємодії через спільну діяльність / гру |
Прослуховування діалогу, інструкцій |
Парна робота, представити себе, дає та виконує вказівки |
Hello, what’s your name? How are you? How old are you? Sit down.Don’t stand up.Open your book. Don’t close your book. |
Вживання I’m… Imperatives |
Вітається та знайомиться дає та виконує вказівки |
|||||
2 |
|
Знову до школи.Hello, p.6 |
Цифри |
Називати цифри, казати скільки років |
Прослуховування завдання |
Парна робота: питати скільки років |
Numbers 1-100 |
How old are you? I’m… |
Відповідає на питання про вік |
||||||
3 |
|
Іноземна мова в житті сучасної людини. Hello, p.7 |
Сім’я |
Називати членів родини |
Прослуховує та виконує завдання |
Парна робота, опис сім’ї |
father/dad,mother/mum, g-father/grandad, g-mother/granny, uncle, аunt, brother,sister,cousin |
Вживання have got, has got, this is |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
||||||
4 |
|
Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників. Hello, p.8 |
Про себе |
Розповідати про себе та свою сім’ю |
Реагує на репліки однокласників |
Завдання на розуміння тексту |
Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття |
Вживання have got, has got |
Ставить і відповідає на прості запитання |
||||||
Тема 1 Я, моя родина і друзі. Звідки ти? Населені пункти 1 |
|||||||||||||||
1 |
|
Назви країн Sing a song, p.9 |
Назви країн |
Називати різні крани світу |
Громад. в-сть: розум. особливості та неповтор. кожної країни та нації |
Прослуховування пісні |
Парна робота: питає та відповідає звідки він/вона |
Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China |
I’m from… He’s/She’s from…We’re/You’re/They’re from… |
Ставить і відповідає на прості запитання |
|||||
2 |
|
Країни та національності Smart kids, p.10 |
Назви національностей |
Називати країни та різні національності |
Громад. в-сть: Розуміння особливості та неповторності кожної країни та нації |
Прослуховування історії |
Каже та пише письмово речення I’m from…
|
Ukraine (Ukrainian) the UK (British), the USA (American), Mexico (Mexican), Brazil (Brazilian), Korea (Korean), China (Chinese) |
I’m from Ukraine. I’m Ukrainian. |
Називає Батьківщину та національність |
|||||
3 |
|
Національності Present Simple Tense Grammar, p.11 |
Національності |
Називати країна та національності, питати звідки людина та якої вона національності |
Громад. в-сть: розв. готовності до взаємодії з новими членами колективу |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
city, town, village |
Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city. |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
|||||
4 |
|
Розпорядок дня та хобі Our word, p.12 |
Міжпредметні зв’язки
|
Розповідати про свої уподобання |
Здоров’я та безпека: розум. необхід. розпорядку та актив. дозвілля для здоров’я |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свій розпорядок дня та своє дозвілля після школи |
ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games |
Adverbs of frequency |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
|||||
5 |
|
Хобі. Always? Usually? Sometimes? never Grammar, p.13 |
|
Ставити та відповідати на запитання |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити питання та відповідати. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
get up at seven o’clock, play football/сhess/comp. games, do homework after school/ dinner, go to bed at half past nine |
Adverbs of frequency. I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes ... They never… |
Питає і відповідає на питання про уподобання |
|||||
6 |
|
Present Continuous Tense Let’s play, p.14 |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Читає запитання та відповідає на них |
Робота в парах: грає в усну гру з одноклас., відповідає на питання |
exercise, skateboard |
Present Continuous |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
|||||
7 |
|
Проектна робота. Написання ел.листа, p.15 |
Cпорт |
Розповідати про свій улюблений вид спорту |
Здоров’я та безпека: розуміти цінність спорту |
Читає текст і пише про улюблений вид спорту |
Описує улюблений спорт |
Повторення лекс.матеріалу |
Повторення грам.матеріалу |
Продукує прості р-ня про спорт |
|||||
8 |
|
Урок домашнього читання Story time, p.16-17 |
Новий учень в школі
|
Розповідати про себе |
Громад. в-сть: розуміти індивід-сть та неповт. кожної людини |
Прослуховує та читає текст |
Надає інформацію про себе та запитує оточуючих |
New, scared, children, see |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
|||||
9 |
|
Розвиток фонетичних навичок.Звуки [s], [z], [iz], p.18 |
Іграшки |
Правильно вимовляти і читати слова, які закінч. на s/s/, s/z/, es/z/ |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
paints, claps, reads, swims, washes, teaches |
Повторення грам. матеріалу |
Розпізнає звуки s/s/, s/z/, es/z/ |
|||||
10 |
|
Повторення p.19-20
|
Країни, нац-сті, уподобання |
Називає країни, нац-сті, види дозвілля |
Громад. в-сть: взаємодія через спільну д-ть |
Слухає аудіо, вказує відповідь на картинці |
Відповідає на питання |
Повторення лекс. та грам. матеріалу |
Повторення грам. матеріалу |
Називає країни, нац-сті, каже про уподоб. |
|||||
11 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Тема 2. Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||
1 |
|
Професії в сучасному житті Sing a song, p.21
|
Професії |
Розповідає про щоденні справи |
Підприємливість та фінансова грамотність: різноманіття професій |
Прослуховує та співає пісню |
Питає та відповідає на питання, ким хоче бути у майбутньому |
Jobs: author, police officer, astronaut, photographer |
a/an with jobs |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|||||
2 |
|
Назви шкільних наук Smart kids, p.22
|
Шкільні предмети |
Називати предмети |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable |
Adverbs of frequency |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
|||||
3 |
|
Складання розкладу Grammar, p.23 |
Шкільні предмети |
Відповідаємо на питання партнера |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
Once, twice, three times a week |
Adverbs of frequency |
Ставить та відповідає на питання щодо щоденних справ, частоту дій |
|||||
4 |
|
Помешкання Our world, p.24
|
Мій будинок |
Називати кімнати у будинку та меблі |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності догляду за домом |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug, coffee table |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Називає кімнати та меблі, ставить запитання |
|||||
5 |
|
Where is …? Grammar, p.25 |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лекс. та грам. матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
|||||
6 |
|
Позакласна діяльність Let’s play, p.26 |
Щоденні справи |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
|||||
7 |
|
Проектна робота. Шкільна вечірка, p.27 |
Мій розпорядок дня |
Ставити та відповідати на запитання |
Громад. в-сть: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лекс. матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
|||||
8 |
|
Урок домашнього читання. p.28-29
|
Шкільні події Ярмарок |
Розповідати про шкільні події |
Громад. в-сть: допомагати тим, кому допомога потрібна |
Прослуховує та читає текст |
Відповідає на питання партнера |
country, put, collect, gym |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Відповідає на запитання |
|||||
9 |
|
Розвиток фонетичних навичок., p.30 |
Місце-знаходження |
Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear// |
Підприємливість і фінансова грамотність: використ. методи(аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню ‘The bear’ |
Називає звуки та співає пісню |
where, there, bear, pear, hair, chair |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки ere//, air//, ear// |
|||||
10 |
|
Повторення pp.31-32 |
Професії, шкільні предмети, прислівники місця |
Розповідати про свою школу, уроки |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, шкільні предмети. Ставить та відповідає на питання про школу, уроки |
|||||
11 |
|
Цікавинки світу Smart world 1, p.33 |
Шкільні події Міжнародний день |
Називати визначні місця |
Громад. в-сть: Розуміння унікальності кожної країни та кожного міста |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про одне з міст |
art gallery, opera, performance, market, castle |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні пам’ятки відомих міст та країн |
|||||
12 |
|
Столиці країн ЄС, p.34
|
Міста |
Називає столиці |
Громад. в-сть: Розуміння унік-ті кожної країни та кожного міста |
Прослуховує та читає текст ‘Cities around the world’ |
Виконує завдання після тексту |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про організації, які надають соц.допомогу |
|||||
13 |
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
3 IN THE PAST – У МИНУЛОМУ |
|||||||||||||
1 |
|
Візит до музеюSing a song, p.35 |
Стародавні цивілізації |
Називає артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями |
Громад. в-сть: розуміння важливості історичної спадщини |
виконує завдання - вікторину |
Розповідає про минулі події |
brain, face Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid |
Past Simple paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|||||
2 |
|
Past Simple Tense. Interrogative Sentences Smart kids, p.36
|
Минулі події |
Запитує про минулі події |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
do a project, teach, draw, wake up |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
Питає про минуле |
|||||
3 |
|
Irregular Verbs Grammar, p.37
|
Минулі події |
Запитує про минулі події |
Громад. в-сть: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та відповідає на питання |
Інсценування діалогу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
Питає про минуле |
|||||
4 |
|
Пригоди у печері Тутанхомону Our world, p.38 |
Єгипетська цивілізація |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Здоров’я та безпека: розуміти, що необхідно бути обережним задля власної безпеки |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Past Simple питання |
Відповідає на питання щодо минулих подій |
|||||
5 |
|
Special Questions In Past Simple Tense Grammar, p.39 |
Минулі події |
Говорить та запитує про минулі події |
Екол. безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєд-ть оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування історії |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Past Simple питання |
Запитує та відповідає на питання щодо минулих подій |
|||||
6 |
|
Порівняння Past Simple Tense та Present Simple Tense Let’s play, p.40
|
Минуле та сьогодення |
Називає час (минуле чи теперішнє) |
Підприємливість та сталий розвиток: розуміє вплив минулого на сучасне |
Читає речення та визначає, чи події з минулого чи сьогодення |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
wig, celebration, camel, hump, desert, speak |
Past Simple VS Present Simple |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
|||||
7 |
|
Проектна робота. Подорож до Єгипту, p.41 |
Подорож на канікулах |
Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий) |
Здоров’я та безпека: розуміння необхідності відпочинку та нових вражень для здорового життя |
Читає текст про відпочинок на канікулах |
Виконує проектну, пише про свій відпочинок на канікулах |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Conjunctions and, but |
Розповідає про свої попередні канікули та подорожі |
|||||
8 |
|
Урок домашнього читання p.42-43 |
Подорож до музею |
Читає повчальну історію |
Громад. в-сть: розуміння важливості історичної спадщини |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання ‘Prince Nebi’s RING’ |
Розповідає історію за картинками |
Classmates, prince, ring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|||||
9 |
|
Розвиток фонетичних навичок. Звуки [t], [d], [id] p.44 |
Минулі події |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
Громад. в-сть: Розуміння важливості історичної спадщини |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант ‘In the past’ |
Співає пісню |
Watched, walked, smelled, listened, invented, painted |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
|||||
10 |
|
Повтореннp.45-46 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Розповідає про минулі події, вживання дієслів у минулому часі |
Повторення граматичного матеріалу |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
|||||
11 |
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
4 EATING RIGHT – ПРАВИЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ |
|||||||||||||
1 |
|
Корисна їжа Sing a song, p.47 |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування та ємкості для продуктів харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування |
Прослуховує та співає пісню |
Співає пісню |
peach, kiwi, butter, fill, basket |
What do you want to eat? What do we need?
|
Ставить запитання та дає відповідь |
|||||
2 |
|
Я обираю смачний та корисний сніданок Smart kids, p.48 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Розповідає історію за картинками |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert |
There is… There isn’t… There are… There aren’t… |
Повідомляє про наявність чи відсутність продуктів |
|||||
3 |
|
Структури ‘There is…’\’There are…’ Grammar, p.49 |
Посуд та ємкості для продуктів харчування |
Запитує про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді
|
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert |
There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice. |
Запитує про наявність чи відсутність продуктів |
|||||
4 |
|
Посуд та ємкості для продуктів Our world, p.50 |
Посуд та ємкості для продуктів |
Запитує про кількість |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харч. |
виконує завдання (відповіді на запитання) |
Відповідає на питання вікторини |
a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour |
How many…? How much…? |
Визначає та запитує про кількість |
|||||
5 |
|
How many\ How much? Grammar, p. 51 |
Посуд та ємкості для продуктів |
Запитує про кількість |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харч. |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь |
Повторення лексики з попереднього уроку |
How many…? How much…? |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
|||||
6 |
|
Здорова та корисна їжа, p. 52 |
Посуд |
Говорить про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харчування |
виконує завдання (відповіді на запитання) |
Робота в парах: грає у гру, запитання-відповідь |
a slice of yoghurt, bowl, plate, bread, spoon, fork, knife |
Повторення грам. матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді.
|
|||||
7 |
|
Проектна робота p.53 |
Режим дня та правильне харчування |
Говорить про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: важливість правильного харч. та розпорядку дня |
Читає текст про корисні харчові звички та розпорядок дня |
Презентує свій розроблений план харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам. матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про пори правильне харчування |
|||||
8 |
|
Урок домашнього читання, p.54-55 |
Фестивалі
|
Розповідати про культурні події |
Громад. в-сть: Важливість культурної спадщини різних країн |
Прослуховує та читає текст |
Визначає правильні та неправильні твердження |
visit, famous, musician, concert, amusement, park, rides |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості діалоги: замовлення їжі |
|||||
9 |
|
Розвиток фонетичних навичок. Звук [oi], p.56
|
Тварини |
Розпізнає та читає звуки oi /oi/, oy /oi/ |
Екол. безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до оточ. середовища |
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
coin, boys, toys, noise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки oi |
|||||
10 |
|
Повторення, pp. 57-58 |
Повторення та узагальнення теми |
Повторення та узагальнення теми |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Читає короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Розповідає про себе та свої речі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає продукти харчування, посуд, ємності для продуктів харчування |
|||||
11 |
|
Ведення харчового блогу, p.59 |
Cніданок |
Розвиток фонових знань про світ та вивчення культ. особл. країни, в якій живе, та країни, мову якої вивчає |
Громад. в-сть: розуміння важливості національної спадщини різних країн |
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання до тексту
|
mushrooms, raisins, sausages |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свої харчові звички |
|||||
12 |
|
Користь їжі для організму люини, p.60 |
Правильне харчування |
Відрізняє корисні продукти |
Здоров’я та безпека: важливість правил. харч. та розпорядку дня |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання до тексту
|
walnuts, strong, vitamin, heart, half |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про правильні харчові звички |
|||||
13 |
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
14 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
5 GETTING AROUND – Подорож |
|||||||||||||
1 |
|
Безпека в дорозі, p.61 |
Правила безпеки |
Розповідає про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: Правила безпеки |
Прослуховує пісню, виконує завдання (pointing) |
Парна робота: команди та їх виконання |
helmet pavement (zebra) crossing stick your hand out of the window, fasten your seatbelt |
Imperatives |
Надає інструкції, команди |
|||||
2 |
|
Час , p.62
|
Час |
Ставити та відповідати на запитання |
Підприємливість та сталий розвиток: планування власного часу |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками |
Time |
What time … ? |
Ставить та відповідає на запитання, час виконання дії |
|||||
3 |
|
Час, транспорт Grammar, p.63 |
Час, транспорт |
Ставити та відповідати на питання щодо графіків, режимів та часу |
Підприємливість та сталий розвиток: планування власного часу
|
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
bus stop, leave, arrive |
How do we get there? By bus / car / bike / train / plane. On foot. How long does it take? Twenty minutes. What time does the bus leave / arrive? It leaves / arrives at 10.10. |
Ставить та відповідає на запитання щодо часу |
|||||
4 |
|
Види транспорту, p.64 |
Транспорт |
Розповідати про улюблену вид транспорту |
Здоров’я і безпека: Безпека під час користування транспортними засобами |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
motorbike, wheel, drive, taxi |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про види транспорту, якими користується |
|||||
5 |
|
Опис видів транспорту, p.65 |
Транспорт |
Описувати види транспорту |
Здоров’я і безпека: Безпека під час користування транспортними засобами |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Описує власну кімнату |
exciting, tourist, slow, snowmobile, warm |
Riding … is fun. |
Продукує короткі фрази з описом видів транспорту |
|||||
6 |
|
Купівля квитків, p.66 |
Ціни |
Дізнаватися ціну на товари та послуги |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну гру |
Виконує усне завдання, побудова мікро-діалогу |
Робота в парах “Guessing game” |
ticket, cheap, expensive, pounds, pence |
How much is it? It’s two pounds and fifty pence (£2.50). How much are they? They’re six fifty (£6.50). |
Дізнаватися ціну на товари та послуги |
|||||
7 |
|
Проектна робота. Мій улюблений вид транспорту, p.67 |
Транспорт |
Описувати свій виріб |
Підприємливість та сталий розвиток: Розвиток творчих здібностей |
Читає та виконує інструкції |
Презентує проект |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про транспортний засіб |
|||||
8 |
|
Урок домашнього читання, pp. 68-69 |
Шкільні події: квест |
Обговорення моралі історії |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії для досягнення спільної мети |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії |
treasure hunt team classroom clue stripes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|||||
9 |
|
Розвиток фонетичних навичок. Звук [au], p.70 |
Моя сім’я та мій будинок |
Розпізнає та читає звук /аu/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує аудіо запис та повторює слова, розпізнає та називає звуки |
Називає звуки в словах |
cow, down, house, mouse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /аu/ |
|||||
10 |
|
Повторення pp.71-72 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Повторення та узагальнення теми |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Читає текст та виконує завдання (pointing). Читає та відповідає на запитання |
Ставить питання та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії |
|||||
11 |
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
6 THAT’S AMAZING! – ЦЕ ДИВОВИЖНО! |
|||||||||||||
1 |
|
Тварини . Ступені порівняння прикметників , p.73 |
Тварини |
Називає тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Читає та відповідає на запитання вікторини |
Відповідає на питання |
panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre |
strong – stronger big – bigger heavy – heavier much / many – more How tall is the camel? About 2 m. How much does a mountain gorilla weigh? |
Порівнює тварин та предмети |
|||||
2 |
|
Порівняння різних якостей, p.74 |
Тварини |
Називає тварин |
Громад. в-сть: готовність до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту |
Розповідає історію за картинками |
Bone, intelligent |
Comparison form of adjectives |
Розповідає про улюблених тварин та героїв |
|||||
3 |
|
Ступені порівняння прикметників ‘more … than…’ , p.75 |
Мій герой |
Називати досягнення людей |
Громад. відп-ть: Розуміння важливості будь-якої праці |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (true/false) |
|
Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття |
Utahraptor was more dangerous than T. rex. |
Порівнює тварин та інші об’єкти |
|||||
4 |
|
Досягнення людства, p.76 |
Мій герой |
Називати досягнення людей |
Громад. в-сть: Розуміння важливості будь-якої праці |
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
Young, old, person |
big – bigger – the biggest popular – more popular – the most popular good – better – the best bad – worse – the worst |
Продукує короткі речення |
|||||
5 |
|
Ступені порівняння прикметників ‘ the …est’, ‘the most…’, p.77 |
Дозвілля |
Розповідати про свої уподобання |
Підприємливість та сталий розвиток: Виявлення причинно-наслідкових зв’язків
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
еasy, hard, ice hockey, tennis, cycling, baseball, cricket |
I like windsurfing because it’s fun. I don’t like cycling. I love playing tennis. I enjoy swimming. I hate playing baseball |
Продукує короткі речення, розповідає про свої уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
|||||
6 |
|
Улюблений вид вид спорту, p.78 |
Дозвілля |
Розповідати про свої уподобання |
Підприємливість та сталий розвиток: Виявлення причинно-наслідкових зв’язків
|
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання) |
Парна робота: питання-відповідь |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
…because… |
Продукує короткі р-ня, розповідає про уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
|||||
7 |
|
Проектна робота. Мій герой, p.79 |
Мій герой |
Розповідати про свого кумира |
Громад. в-сть: розуміти важливість кожної людини |
Читає про кумира та виконує завдання до тексту |
Напиши про свою свого кумира |
Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття |
Повторення лекс.матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення в письмовій формі про кумира |
|||||
8 |
|
Урок домашнього читання, p.80-81 |
Збережи ліс |
Читає та обговорює мораль історії |
Екол. безпека та сталий розвиток: Бережливе ставлення до навкол. середовища |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії |
Write, newspaper, article, cut down, protect, build |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом довкілля |
|||||
9 |
|
Розвиток фонетичних навичок. Звук [eu], p. 82 |
Їжа |
Розпізнає та вивчає звуки /eu/, /au/ |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Бережливе ставлення до навкол. середовища |
Прослуховує аудіо запис та читає чант |
Називає звуки в словах |
slow, pillow, cow, town |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/
|
|||||
10 |
|
Повторення p.83- 84 |
Їжа та продукти харчування |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Називає назви тварин |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навкол. середовищем |
|||||
11 |
|
Природа – мій дім, p.85 |
Навколишнє середовище |
Вивчає особливості навколишнього середовища України |
Громад. від-сть: унікальність своєї країни – України |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту. |
lake high mountain sand dune kangaroo |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про природу України |
|||||
12 |
|
Дива природи, p.86 |
Природні явища |
Описувати природні явища
|
Екол. безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу навкол. с-ща на життя людини |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює природні явища
|
|||||
13 |
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
7 WHAT’S THE MATTER? – Здоров’я. Візит тдо лікаря |
|||||||||||||
1 |
|
проблеми із здоров’ям, p.87 |
Здоров’я Хвороби |
Називати проблеми із здоров’ям |
Здоров’я і безпека: усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing) |
Співає пісню Написати декілька речень про свій стан здоров’я |
headache stomach ache earache toothache sore throat cough |
What’s the matter? I‘ve got a headache. |
Ставить питання та надає відповідь |
|||||
2 |
|
Здоров’я і безпека p.88 |
Здоров’я Хвороби |
Розвиток усного мовлення |
Здоров’я і безпека: усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
break fever medicine, cut, medicine |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
|||||
3 |
|
Модальне дієслово ‘should’ Grammar, p.89 |
Здоров’я Хвороби |
Розвиток усного мовлення |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Парна робота: надавати поради |
cast, plaster, stay, hurt |
You should take some medicine. He should clean his cut. |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|||||
4 |
|
дотримання правил безпеки вдома, p.90 |
Безпека вдома |
Говорити про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки вдома |
Прослуховує та читає текст |
Реагує на поради щодо безпеки |
socket matches burn, hob, oven, torch, fireplace, stairs |
You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets. |
Говорити про правила безпеки вдома |
|||||
5 |
|
Безпека вдома Grammar, p.91 |
Безпека вдома |
Говорити про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки вдома |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Повторює лексику попереднього уроку |
You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets. |
Говорити про правила безпеки вдома |
|||||
6 |
|
Безпека під час відпочинку, p.92 |
Безпека під час відпочинку |
Ставити та відповідати на запитання щодо правил безпеки під час відпочинку |
Здоров’я та безпека: дотримуватися правил безпеки під час відпочинку |
Читає короткі повідомлення |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
sunburn, sunscreen, jellyfish |
Should…? |
Продукує короткі фрази та речення з порадами щодо правил під час відпочинку |
|||||
7 |
|
Проетна робота. Безпечний пляжний відпочинок, p.93 |
Безпека під час відпочинку |
Називати правила під час відпочинку |
Здоров’я та безпека: дотримуватися правил безпеки під час відпочинку |
Читає інструкції |
Презентує свою проектну роботу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує події минулого (власний досвід) |
|||||
8 |
|
Урок домашнього читання, p. 94-95 |
Правила гігієни |
Відповідати на питання, що таке бактерії |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил гігієни |
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
germs, microscope, soap, wet |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази, що презентують правила гігієни
|
|||||
9 |
|
Розвиток фонетичних навичок. Звук [ei], [ai], p.96 |
Моє дозвілля |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/
|
Здоров’я і безпека: важливість правильного дозвілля в житті людини |
Прослуховує аудіозапис |
Називає звуки в словах |
Rain, play, pie, rise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/ |
|||||
10 |
|
Повторення, p. 97-98 |
Здоров’я, безпека та гігієна |
Оцінювати ситуації |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає про свій стан |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного фізичного стану |
|||||
11 |
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
8 LET’S WELCOME THE HOLIDAYS – ВІТАЄМО КАНІКУЛИ. Природа |
|||||||||||||
1 |
|
Природа, p.99 |
Природа |
Розповідати про канікули |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
go camping, sleeping bag, tent |
I’m going to buy a tent tomorrow. He’s going to play in the park with his friends on Friday afternoon. We’re going to go camping at the weekend. |
Розпізнає знайомі слова повсякд.вжитку у знайомому контексті |
|||||
2 |
|
час, проведений на природі, p.100 |
Природа |
Розповідати про час, проведений на природі |
Екол. безпека і сталий розвиток: цінує та береж. ставиться до природи |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
tired chase squirrel, go fishing |
Повторення грам. мат-лу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсяк. вжитку у знайомому контексті |
|||||
3 |
|
‘not to be going to’ Grammar, p.101 |
Події у майбутньому, плани на майбутнє |
Описувати події майбутнього |
Громад. в-сть: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття |
I’m not going to go windsurfing. He She isn’t going to watch TV. It We You aren’t going to paint the house. |
Продукує короткі р-ня з описом минулих подій |
|||||
4 |
|
Події майбутнього, p.102 |
Події майбутнього |
Описувати події майбутнього |
Громад. в-сть: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
|||||
5 |
|
‘ to be going to’, p.103 |
Події майбутнього |
Описувати події майбутнього |
Громад.в-сть: усвідомлення унік-сті кожної людини, її досвіду |
виконує завдання (matching) |
Описує малюнки |
Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття |
To be going to Questions |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
|||||
6 |
|
‘Would you like to…?’, p.104 |
Події майбутнього |
Пропонувати дозвілля |
Громад.в-сть: розв. готов. до взаємодії через спільну д-ть |
Інсценізує діалог |
Робота в парах |
Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття |
Would you like to...? |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
|||||
7 |
|
Проектна робота. Мої канікули влітку, p. 105 |
Канікули |
Описувати події майбутнього |
Громад.в-сть: усвідомлення унік-сті кожної людини, її досвіду |
Читає та прослуховує текст |
Описує свої канікули |
Повторення лекс.матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам.матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
|||||
8 |
|
Урок домашнього читання, pp.106-107 |
Подорож |
Розповідати історію |
Екол. безпека і сталий розвиток: цінує та береж. ставиться до природи |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark |
Повторення грам.матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
|||||
9 |
|
Розвиток фонетичних навичок. p.108 |
Моє кошеня |
Silent consonants
|
Екол. безпека і сталий розвиток: цінує та береж. ставиться до тварин |
Прослуховує аудіозапис-чант |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Називає звуки в словах night, straight, knee, knife |
Повторення грам.матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
|||||
10 |
|
Повторення, pp.109-110 |
Події майбутнього |
Ставити та відповідати на запитання про ммайбутні події |
Громад.в-сть: розв. готов. до взаємодії через спільну д-ть |
Читає р-ня, відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лекс. матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Ставить, відповідає на запитання щодо минулих подій |
|||||
11 |
|
Церемонія нагородження, p.111 |
Шкільні святкування |
Говорити про шкільні святкування в своїй школі |
Громад.в-сть: шанобливе ставлення до культур. спадщини |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання |
last bell, ceremony, award, decorate, celebrate |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
|||||
12 |
|
Святкування у світі протягом літа, p.112 |
Літні святкування в країнах світу |
Говорити про святкування різних свят в різн. країнах світу |
Громад.в-сть: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода |
Повторення лекс.матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
|||||
13 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
14 |
|
Підсумковий урок з теми (резервний) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
15 |
|
Урок-узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
16 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Календарно-тематичне планування Smart Junior 4 for Ukraine