Урок-свято до дня Святого Валентина. Казки люблять слухати діти будь-якого віку.Казка про Святого Валентина знайомить з традиціями святкування і походженням свята. Завдання уроку сприяють підвищенню мотивації вивчення іноземної мови .
Відкритий урок з англійської мови у 4 класі
Тема: День Святого Валентина Мета: навчальна : формувати знання про культуру,традиції та звичаї англомовних країн,удосконалювати лексичні та мовлєннєві навички
Розвиваюча : розвивати навички аудіювання, читання , мовлення ,граматичних навичок (вживання минулого та майбутнього часів дієслів) виховна : формування власної думки про вчинки людей , толерантне ставлення до інших , повагу до почуттів та емоцій оточуючих. Обладнання: малюнки , символи свята, картки , текст , презентація
Хід уроку I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення 1)Привітання. Greeting Teacher : Hello my dear friends! Сьогодні у нас незвичайний урок . А ви знаєте чому ? Тому що незабаром свято – день святого Валентина. Saint Valentine’s Day або день закоханих. Що ви знаєте про це свято? (стукають у двері) Ви знаєте , хто це? На кого він схожий? Children : -На янгола , у нього є крила , лук і стріли. T. : Так , він нагадує янгола . Давайте дізнаємось як звати цього малюка? Pupils: What’s your name? Cupid : Hello children ! My name is Cupid. I have a bow and arrows. I can fly. Teacher : Привітайтеся з Купідоном. Pupils : Hello Cupid. Teacher: Купідон – бог кохання. Він розповість вам про день святого Валентина,а також пограє. 2. Фонетична зарядка . Phonetic drills Зараз ми з вами розбудимо наш язичок та пригадаємо деякі англійські звуки . Нам допоможе Купідон . Він знає вірш про стріли . Listen and repeat. Arrows here , arrows there Arrows ,arrows everywhere Teacher : Well done! II. Ознайомлення з новим матеріалом Казка про Валентина У старі часи жив на світі злий король ( An Evil King ). Він ненавидів усіх , тому що його серце було розбите . Одного дня він видав наказ , що забороняв людям закохуватися і одружуватися . Люди були нажахані , ніхто не наважувався порушити наказ короля . Але у королівстві жили прекрасна дівчина ( a nice girl ) та сміливий лицар ( a brave knight ) . Вони закохалися один в одного з першого погляду і вирішили таємно одружитися . Жоден священик не погоджувався їх одружити . Вони вже втратили будь-яку надію . Але вони дізналися про Валентина , який таємно вінчав закоханих . Незабаром вони одружи лися . Чутки про Валентина дійшли до злого короля . Він наказав схопити Валентина і стратити . Було це 14 лютого . З того часу Валентина вважають святим і покровителем усіх закоханих. Teacher: - Діти , як ви вважаєте, Валентин вчинив добре чи погано? Чи має хто-небудь право заборонити любити? Звичайно , ні . Ми любимо своїх рідних, друзів, іграшки , домашніх тварин . А вас люблять ваші мами , тата , бабусі, дідусі . Зараз Купідон навчить вас говорити чудову фразу « Я тебе люблю » I love you. I love my mummy . I love my Dad. I love my sister. I love my brother. Song “ Mummy ” Mummy , Mummy Mummy , Mummy Hello Mummy I love you Daddy , Daddy Hello Daddy I love you. Teacher : А зараз Купідон розповість вам про символи , традиції та звичаї дня святого Валентина. Перегляд презентації. Гра «Дістань з мішечка» Діти дістають з мішечка предмети – символи свята закоханих і називають їх. ( a red rose , chocolate , a soft toy, a card , a red heart , a dove) Фізкультпауза Cupid says Cupid says : “ Stand up” Cupid says : “Hands up “ Cupid says : “Hands down “ Cupid says : “ Hands on hips “ Cupid says : “ Bend left “ Cupid says : “ Bend right “ Cupid says : “ Bend back “ Cupid says : “ Sit down “ Вікторина Купідон приготував для вас невеличку вікторину « True/False » . Якщо Купідон говорить правду, ви плескаєте в долоні і говорите « True ». Якщо неправду , ви говорите « False » і тупаєте ногами . 1 . Cupid is a god of love . Купідон – бог кохання . + 2 .Valentine ‘s day is celebrated on the 14 of March День святого Валентина святкують 14 березня . - 3 . Valentine became the saint because he helped poor people . Валентин став святим , бо допомагав бідним. + 4 . An evil king ordered to kill Valentine . Злий король наказав вбити Валентина . + 5 . A red rose is a symbol of friendship . + Червона троянда – символ дружби. - 6. People present each other valentines . В день святого Валентина люди дарують один одному валентинки . + 5. Reading competition “ St. Valentine’s day” (text) 6. Фізкультпауза “ Head and shoulders “ Head and shoulders , Head and shoulders, Knees and toes , Eyes and ears And a mouth and a nose . 7. Game “ Compliments ” Children say compliments . ( Nice, fine , beautiful , handsome , clever, funny ,wonderful , cheerful ,smart , the best ) 8. Game “ The best translator ” Girls against boys . 1) Roses are червоні ( red ) Violets are сині ( blue ) Honey is солодкий ( sweet ) And so are you! 2) Хлопчики ( boys ) are silly Дівчатка ( girls ) are smart I love you with all my серцем ( heart ) 9 . Writing competition . Who can make the best valentine card ? ( Children write and decorate cards ) III. Підведення підсумків уроку 1. Рефлексія. Діти вам сподобалося спілкуватися з Купідоном? Запросимо його наступного року ? 2 ) Домашнє завдання : II рівень (4 -6 балів ) - вправа 1 с. 99 (читати ) III рівень (7 – 9 балів ) – скласти 5 речень з числівниками IV рівень (10 – 12 балів ) – виготовити валентинку . Повторити : в. 2 с . 68 3) Оцінювання навчальних досягнень учнів . 4) Завершення уроку Теасher : Happy Valentine’s Day , my dear children. I love you! Bye-bye!