Календарно-тематичне планування з предмету «Захист України» («Основи медичних знань»)
10 клас
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
Дата |
Примітка |
|
Вступне заняття. Військово-патріотичне виховання – складова національно-патріотичного виховання молоді Обов'язки та правила поведінки учнів на уроках. |
Опрацювати §1 підручника, переглянути презентацію з теми. |
|
|
|
Система національної безпеки України. Система світової колективної безпеки. |
Опрацювати тему за конспектом, знати основні обов'язки учнів при вивченні предмету. |
|
|
|
Основи законодавства України щодо охорони здоров’я людини. Основні принципи охорони здоров'я України. |
Прочитати §2, розуміти головні фактори, які загрожують життю постраждалого. |
|
|
|
Основні документи нормативно-правової бази щодо захисту життя і здоров’я людини в Україні. Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я». Закон України «Про екстрену медичну допомогу». |
Занотувати основні документи §2, щодо Законів України по життя і здоров’я людини. |
|
|
|
Загальні принципи надання домедичної допомоги у разі невідкладних станів. Визначення, усунення та запобігання головних факторів, які загрожують життю постраждалого та оточуючих. |
Переглянути презентацію з теми. Пройти он-лайн тестування на платформі join.naurok.ua |
|
|
|
Пріоритети та правила поведінки при наданні допомоги. Первинний огляд. |
Опрацювати тему за конспектом. Скласти в зошит порядок первинного огляду. |
|
|
|
Рятувальний ланцюжок при раптовій зупинці серця. Алгоритм дій проведення серцево-легеневої реанімації . |
Прочитати §3 Записати в зошит в чому полягає сутність ланцюжка виживання. |
|
|
|
Правила виклику бригади екстреної медичної допомоги. Основні правила та порядок проведення реанімації, практичні дії. |
Опрацювати §4. Записати в зошит телефонний дзвінок до екстренної медичної допомоги. |
|
|
|
Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів. Відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу). |
Прочитати §5. Знати відповіді на запитання 1-6 с.22 підручника (усно). Пройти он-лайн тестування на платформі join.naurok.ua |
|
|
|
Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легень. |
Опрацювати §6. Скласти таблицю "Особливості штучної вентиляції легень в осіб різного віку" |
|
|
|
Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання. |
Читати §7. Скласти пам'ятку "Алгоритм виконання не прямого масажу серця". |
|
|
|
Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятору. Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками. |
Опрацювати §8-9. Дати письмову відповідь на питання 4 с.30 підручника. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: Надання домедичної допомоги при раптовій зупинці серця. |
Повторити §3-9. Пройти он-лайн тестування на платформі join.naurok.ua |
|
|
|
Невідкладні стани. Домедична допомога при невідкладних станах різноманітних соматичних захворювань. |
Опрацювати §11. Підготувати доповідь "Домедична допомога при невідкладних станах". |
|
|
|
Причини порушення прохідності дихальних шляхів. Основні прояви повної та неповної непрохідності верхніх дихальних шляхів. |
Прочитати §12-13. Написати повідомлення "Алергени та їх дія на організм людини". |
|
|
|
Алгоритм відновлення прохідності верхніх дихальних шляхів. Прийом Хеймліка, практичні дії |
Опрацювати §14. Знати відповіді на запитання 1-4 (усно) с.50 підручника |
|
|
|
Алгоритм надання допомоги при втраті свідомості. |
Прочитати §15. Скласти пам'ятку "Алгоритм надання допомоги при втраті свідомості". |
|
|
|
Основні причини виникнення судом, прояви, послідовність надання домедичної допомоги. |
Опрацювати §16. Пройти он-лайн тестування на платформі join.naurok.ua |
|
|
|
Загальні поняття про травми та рани. Види та класифікація травм. |
Читати §18. Знати відповіді на запитання 1-7 (усно) с.66 підручника |
|
|
|
Поняття про рани: види, ускладнення та їх профілактика. Типи травм при дорожньо-транспортних пригодах та падінні з висоти. |
Опрацювати §19. Прочитати матеріали конспекту. Створити презентацію "Поняття про рани" |
|
|
|
Поняття про тупу та проникаючу травму. Основні ознаки травм голови, травм грудної клітки |
Опрацювати §21. Дати письмову відповідь на питання 6 с.79 підручника. |
|
|
|
Основні ознаки травм живота, травм скелетно-м'язової системи. |
Прочитати §23-24. Пройти он-лайн тестування на платформі join.naurok.ua |
|
|
|
Вплив мінно-вибухової травми на організм людини. Правила поведінки при знаходженні у потенційно небезпечному місці та при виявленні небезпечних предметів. |
Опрацювати §20, 25. Скласти пам'ятку "Правила поведінки з вибухо-небезпечними предметами". |
|
|
|
Узагальнення знань з тем: Домедична допомоги при порушенні прохідності дихальних шляхів . Загальні поняття про травми та рани. |
Повторити §18-25. Пройти он-лайн тестування на платформі join.naurok.ua |
|
|
|
Вплив мінно-вибухової травми на організм людини. Правила поведінки при знаходженні у потенційно небезпечному місці та при виявленні небезпечних предметів. |
Опрацювати §20, 25. Скласти пам'ятку "Правила поведінки з вибухо-небезпечними предметами". |
|
|
|
|
|
|
|