Календарно-тематичне планування на ІІ семестр для 5 класу за підручником Prepare

Про матеріал
Календарно-тематичне планування відповідає вимогам міністерства та містить в собі очікувані результати навчання, мовленнєві функції, інтегровані змістові лінії та інше.
Перегляд файлу

5 клас НУШ

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік ___2022-2023     Семестр____ІI______

Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION.

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

My digital life

1

 

Дозвілля

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

 

Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Прослуховування аудіо

 

Місця для розваг та дозвілля

 

WB c.48

2

 

Улюблений спосіб дозвілля

Реагує на звернене до нього /неї чітке й

повільне мовлення у простих повсякденних

ситуаціях, якщо співрозмовник докладає

певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

WB c.49

3

 

Технології

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про свої гаджети та їх призначення

Розгляд картинок та пошук відповідників

Розповідь про речі повсякденного вжитку

Назви гаджетів

 

WB c.50

4

 

Діджітал-поведінка друга

Розповідь про діджітал-поведінку друга

 

Розповідь про друга

 

How much…?
How many…?

WB c.51

Working life

5

 

Професії

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Розповідь про професії членів родини

Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

 

Назви професій

 

WB c.52

6

 

Професії членів родини

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

WB c.53

7

 

У кафе

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис закладу харчування

Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

Зорове сприймання тексту в картинках

 

 

 

WB c.54

8

 

У закладі харчування

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

 

Написання діалогу-бесіди у ресторані

Назви кухонних предметів/

Intonation

Can: прохання і дозволи

WB c.55

Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet

9

 

Безпека в Інтернеті

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному  матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проекту

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

 

 

 

Розробка Проекту

10

 

Безпечна поведінка он-лайн

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

 

Написання і презентація проекту

 

 

 

11

 

Повторення. Контроль. ст. 78-79

Places

12

 

Локації у місті

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Запитання і відповіді про вихідні у місті

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

 

WB c.56

13

 

У місті

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Прослуховування тексту про перебіг подій

 

Побудова діалогу

 

Is there are…? Are there any…?

WB c.57

14

 

Місце, де я живу

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Опис власного місця проживання

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями

 

Прикметники на позначення місць

 

WB c.58

15

 

У місті

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Перегляд відео

Діалогічне мовлення про місце проживання

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

WB c.59

Out and about

16

 

Види транспорту

Розповідає про те, що вміє робити добре й не

дуже добре.

Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

Види транспорту

 

WB c.60

17

 

Транспорт

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Зорове сприйняття тексту

 

 

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова

WB c.61

18

 

Вихідні з друзями

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Складання плану вихідних у бесіді з друзями

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо-бесід

Складання діалогів за представленою моделлю

Фрази для проведення дозвілля

 

WB c.62

19

 

Дозвілля

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

 

Написання електронного листа

 

Let’s…?
Shall we…?

WB c.63

Culture. Museums around the world

20

 

Музеї світу

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентує класу проект

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

 

Прикметники на позначення музеїв

 

Розробка проекту

21

 

Музеї світу

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Підготовка і презентація проекту

 

 

 

What shall I wear?

22

 

Предмети одягу

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Розповідь про доречний одяг

Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

 

Назви предметів одягу

 

WB c.64

23

 

Одяг

Перегляд відео

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, / IZ /

Множина

WB c.65

24

 

Зовнішність людини

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис карнавального костюма

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

 

Характеристики зовнішності людей

 

WB c.66

25

 

На карнавалі

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Усний опис карнавального костюма

 

Have got/ has got

WB c.67

Buy it!

26

 

Назви товарів

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про ставлення до покупок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

Прослуховування діалогу

 

Назви товарів

 

WB c.68

27

 

Покупки

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Відповідь на запитання про свої бажання і потреби

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

 

Need/want

WB c.69

28

 

Гроші та ціни

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Опис власних звичок щодо покупок

Зорове співвіднесення тексту із зображенням

 

Позначення ціни

 

WB c.70

29

 

Гроші та ціни

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

 

Написання діалогу

Вимова звуків /ʃ/ та /s/

too+adjective

WB c.71

Life Skills. Social responsibility: Looking after our world

30

 

Соціальна відповідальність

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проекту

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

Зорове сприйняття тексту про одяг

 

 

 

Розробка проекту

31

 

Соціальна відповідальність

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Презентація проекту

 

 

 

32

 

Повторення. Контроль. ст.100-101

Different places

33

 

Природа

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Порівняння життя у місті і селі

Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

WB c.72

34

 

Життя у місті та селі

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

WB c.73

35

 

Точки зору

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Відповіді на запитання по відео

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

 

WB c.74

36

 

Омріяне місце для відвідування

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Бесіда про омріяне місце для відвідування

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

Ступені порівняння: довгі прикметники

WB c.75

The weather

37

 

Погода і пори року

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Обговорює погоду і пори року

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища

 

Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Зорове сприйняття коментарів про погоду

 

Назви видів погоди і пір року

 

WB c.76

38

 

Погодні явища

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови

Перегляд відео

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 

Займенник it на позначення погоди

WB c.77

39

 

Свята

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

 

 

 

WB c.78

40

 

Листівка з відпочинку

Пише короткі вітальні листівки.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

WB c.79

Culture. Beach culture in Australia and New Zealand

41

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Зорове сприйняття тексту

Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом

 

Розробка проекту

42

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

 

 

Створення проекту

 

 

A fantastic concert

43

 

Дозвілля з друзями

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

 

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Опис дозвілля з друзями

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Зорове співвіднесення зображень зі словами

 

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

 

WB c.80

44

 

На концерті

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером

Вимова:was

Past Simple: be

WB c.81

45

 

Події минулого

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення подій з минулого

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту

 

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

WB c.82

46

 

Події минулого

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

 

Wh- questions

WB c.83

Animals

47

 

Дикі тварини

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про улюблену тварину

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

Назви диких тварин

 

WB c.84

48

 

Улюблена тварина

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

Вимова: extra syllable

Past Simple (affirmative)

WB c.85

49

 

Домашні тваринки

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про домашніх улюбленців

Зорове сприйняття зображень і слів

 

Назви домашніх тварин

 

WB c.86

50

 

Домашні улюбленці

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Написання підсумків шкільного року для сайту

 

Past Simple (negative)

WB c.87

Life Skills. Collaboration: Deciding things together

51

 

Співпраця

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту про фільми

 

 

 

Розробка проекту

52

 

Співпраця

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.

 

Створення проекту

 

 

 

53

 

Повторення. Контроль. ст. 122-123

54

 

Контроль навичок аудіювання

55

 

Контроль навичок читання

56

 

Контроль навичок письма

57

 

Контроль навичок говоріння

 

 

doc
Додано
11 січня 2023
Переглядів
2875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку