Календарно-тематичне планування на рік з основ здоров'я. 1 клас

Про матеріал

Планування складено за підручником: Гнатюк О.В. Основи здоров'я: підруч. для загальноосв. навч. закл. :

1 -й кл. /О.В.Гнатюк. - К.: Генеза, 2012. - 112 с.; за зошитом: Гнатюк О.В. Зошит з основ здоров'я: навч. посіб. для 1-го кл. загальноосвт. навч.закл. -6-е вид.
-Київ: Генеза, 2016. -48 с.

Перегляд файлу

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

(за підручником: Гнатюк О.В. Основи здоров'я: підруч. для загальноосв. навч. закл. :
1 -й кл. /О.В.Гнатюк. - К.: Генеза, 2012. - 112 с.; за зошитом: Гнатюк О.В. Зошит з основ здоров'я: навч. посіб. для 1-го кл. загальноосвт. навч.закл. -6-е вид.
-Київ: Генеза, 2016. -48 с.)


уроку

Дата

Тема уроку

1. Здоров'я людини

1

 

Що вивчає предмет «Основи здоров'я». (с. 4-12) Практична робота «Екскурсія школою та шкільним подвір'ям.»

2

 

Безпека першокласника. Практична робота «Створення малюнку: «З дому до школи»

3

 

Здоров'я та його ознаки.

4

 

Порушення здоров'я (травми, захворювання та їх профілактика). (с.13 - 17)

5

 

Ріст і розвиток людини. Практична робота «Вимірювання зросту і маси тіла». (с.18 - 20)

2. Фізична складова здоров'я

6

 

Щоденне піклування про своє здоров'я, (с.21 - 26)

7

 

Розпорядок дня учнів. Практичні роботи «Складання розпорядку дня» (з допомогою дорослих) «Як складати портфель».(с.27-31)

8

 

Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практична робота «Вправи для формування правильної постави і стопи».(с. 32-40)

9

 

Правила особистої гігієни. Догляд за руками.. Практична робота «Як правильно мити руки» (с.44-47)

10

 

Харчування і здоров'я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту й розвитку людини (с.48- 50)

11

 

Фізичні вправи і загартовування

12

 

Активний і пасивний відпочинок.

3.Соціальна складова здоров'я

13

 

Піклування про здоров'я в сім'ї. (с.60- 62)

14

 

Уміння товаришувати. Практична робота «Розігрування
діалогів знайомства».(с.63-66)

15

 

Уміння товаришувати.  Практична робота. «Спільні ігри для хлопчиків та дівчаток».

16

 

Повторення вивченого. Підсумковий урок за семестр.

17

 

Безпечні місця для ігор та розваг. (с.67- 68)

18

 

Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота. Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб.(с.71-74)

19

 

Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу) Практична робота . «Моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу.».(с.75-78)

20

 

Дитина вдома. Правила безпеки в побуті.

21

 

Правила безпечної поведінки у школі.

22

 

Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому.

23

 

Складові дороги. Безпечний перехід проїзної частини дороги.
(с. 84-87)

24

 

Правила користування громадським транспортом.

4.Психічна і духовна складові здоров'я

25

 

Унікальність кожної людини.

26

 

Повага до себе та інших людей.

27

 

Народні традиції, родинні свята і здоров’я. Практична робота Створення пам’ятки «Як влаштувати веселее свято».

28

 

Емоції та настрій людини.. практична робота: Ігри, що сприяють гарному настрою.

29

 

Як покращити настрій. Практичні роботи «Вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій»

30

 

Рішення і наслідки. Уміння ухвалювати рішення. Рішення для здоров’я.

31

 

Практична робота: «Обговорення поведінки казкових і літературних персонажів, їхнього ставлення до свого здоров'я та до здоров'я інших.

32

 

Підготовка до «Дня здоров’я» (за рахунок резервних годин).

33

 

Підсумковий урок за рік.

34

 

Поради на літо. (с.106-107)

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
19 грудня 2017
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку