Конспект уроку з основ здоров'я для 1 класу на тему: "Твоє робоче місце. Практична робота: як складати портфель."

Про матеріал

Мета уроку: вчити дітей правильно облаштовувати своє робоче місце в класі й удома; вчити складати портфель, підтримувати порядок на робочому місці, тримати в чистоті та порядку особисті речі, одяг, книги, зошити, навчальне приладдя; розвивати вміння правильно готуватися до уроку та складати речі після занять в портфель, виховувати почуття охайності, чистоти , порядку на робочому місці.

Перегляд файлу

1

 

Тема. Твоє ро­боче місце. Практична робота: як складати  портфель.

Мета: учити дітей правильно облаштовувати своє робоче місце в класі й удома; вчити складати портфель, підтримувати порядок на робочому місці, тримати в чистоті та порядку особисті речі, одяг, книги, зошити, навчальне приладдя; розвивати вміння правильно готуватися до уроку та складати речі після занять в портфель, виховувати почуття охайності, чистоти , порядку на робочому місці.

Обладнання:  індивідуальні картки, плакати , підручник, робочий зошит, телевізор.

 

ХІД УРОКУ

І.ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

 

ІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Гра «Перевір себе».

  • Діти, ми продовжуємо з вами вчитися бути здоровими.

Щоб рости і гартуватись,
І міцніти, як броня,
Треба, друзі, піклуватись
Про здоров’я нам щодня.

  • Тому  я хочу довідатися, як ви зміцнювали своє здоров'я протягом тижня. (Діти отримують картки)
  • В кожного на парті є картка .
  • Що на ній зображено?(квітка)
  • А що на цьому малюнку вас можливо, здивувало? (пелюстки не зафарбовані)
  • Прошу вас вибрати кольоровий олівець.

Я запропоную вам різні висловлювання-правила. Якщо ви їх виконували, зафарбуйте пелюстку.

  • Я робив зарядку.
  • Я чистив зуби, вмивався.
  • Я їв корисну їжу.
  • Я слухався батьків.
  • Я ні з ким не сварився.
  • Я гуляв на свіжому повітрі.
  • Я не дивився довго телевізор.
  • Я лягав спати о 21.00.

Діти, я переглядала під час гри ваші малюнки. Ви молодці, відповідали чесно. Але в кого, можливо, не зафарбовані кілька пелюсток , це означає, що на наступний тиждень є над чим попрацювати.

2. Робота над порівняннями

  • Давайте пригадаємо що ми вчили на минулому уроці. (демонстрація малюнків)
  • Про кого кажуть :

 • Згорблений, як дід.

 • Стрункий, як тополя.

(Відповіді дітей)

  • А хто з вас знає як визначити чи правильна в тебе постава?(Для цього притулися спиною до стіни. Якщо потилиця, лопатки, сіднички, литки і п’ятки торкаються стіни, то постава правильна)
  • Необхідно постійно стежити за своєю поставою -  за тим як ви стоїте, ходите і, навіть, сидите.

 

ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й ЗАВДАНЬ УРОКУ 

— А сьогодні на уроці ви повторите вправи для формування правильної постави,навчитеся підтримувати порядок на робочому місці,складати портфель.

 

IV.ПЕРВИННЕ СПРИЙНЯТТЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Бесіда.

Діти, значну частину свого часу ви проводите в школі за своїм  робочим місцем. Для вашого здоров'я дуже важливо те, чи воно є зручним, безпечним,  у якому стані перебуває.

 А що є робочим місцем школяра?
Правильно, це парта або стіл.

2.Робота з підручником.

Бесіда за малюнками.

 

3.Руханка.

Повторення вправ для формування правильної постави.

 

V.ЗАКРІПЛЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ

Я пропоную вам переглянути цікаву казочку. І ви одразу зрозумієте про що ми будемо говорити далі.

1.Перегляд мультфільму «Рюкзачок»  канал «З любов'ю до дітей»

2.Бесіда.

Цікавий мультик?

  • То з ким дружив рюкзачок?
  • А чи є друзі у ваших рюкзаків? Назвіть.
  • Як одним словом назвати всі  предмети, які ви назвали? (шкільне приладдя)

 

3. Гра «Чи знаєш ти шкільне приладдя?»

• Не кущ, а з листочками,

 Не сорочка, а зшита,

 Не людина, а розповідає.       (Книга)

 

• Виводить букви і слова

 Ота цікава штучка,

 В руці виблискує здаля,

 Нова гарненька...              (ручка).

 

• Чорний Іван,

 Дерев’яний каптан.

 Де носом поведе,

 Там помітку кладе.             (Олівець)

 

• Де можна в портфелі

Сховати приладдя:

 І гумку, і ручку,

 І навіть фломастер?          (У пеналі)

 

 • Намалювати можна нею

Будинки, хмари і поля.

 Зелену затишну алею,

 Високі гори і моря.

 Зачарувати можна нею —

 Така вона чудова й гарна!

 Ти знаєш, як зовуть цю фею?

 Її зовуть, звичайно,...                  (фарба).

 

4.Робота з підручником.

Читання загадки учнем, який вже вміє читати.

  • Чи вмієте ви самостійно збирати шкільний рюкзак?

Хто вам допомагає в цьому?

  • Виконайте завдання. Допоможіть Незнайкові зібратися до школи.

 

5.Літературна пауза.

 Послухайте вірш і скажіть, як впорався з підготовкою до занять ще один хлопчик.

Якось раз малий Миколка

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М'яч, перо, граблі, подушку,

На обід м'яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопату,

Білочку руду хвостату,

 Лук, і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Трактора, машинку, мило

Вже й на дворі звечоріло.

Сів Миколка, дума думку:

«Чи усе поклав у сумку?»

Грицько Бойко

 Які речі ви б не стали класти в портфель? (Відповіді учнів.)

 — Чому не можна брати до школи зайві речі?

 

6. Вправа для очей «Політай за мною поглядом».

Уявіть, що у класну кімнату залетів метелик. Спробуй послідкувати за ним очима. Метелик літає-літає, раптом сів на вікно, потім перелетів на край учительського столу, полетів до дверей, від них стрімко прилетів до тебе, покружляв перед твоїм обличчям та сів на носика. Ти від цього посміхнувся.

 

7.Робота в зошиті (с. 10-12).

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

1.Бесіда.

  • У якому стані необхідно тримати своє робоче місце?
  • Що повинно бути в  вашому рюкзаку?
  • Ви вдома потренуєтесь самостійно збирати шкільний рюкзак. А на наступний урок ми позмагаємось хто правильно і швидко це зробить.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дідусь-і-Мати-води-українська-народна-казка.jpg 

index.jpg

Результат пошуку зображень за запитом "квіточка розмальовка"Результат пошуку зображень за запитом "квіточка розмальовка"Результат пошуку зображень за запитом "квіточка розмальовка"Результат пошуку зображень за запитом "квіточка розмальовка" 

docx
Додано
10 січня 2018
Переглядів
5053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку