Венгренюк Г.В.
5 клас
Німецька мова (5 рік навчання)
Календарно-тематичне планування
(3 год. на тиждень)
2022-2023 н.р.
1. Складено за програмою:
Модельна навчальна програма.
«Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
2. Підручник
С.Сотникова, Г.Гоголєва. Німецька мова (5 рік навчання) підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) «Deutsch»,ТОВ Видавництво «Ранок». м. Харків, 2022р. 191 ст.
Календарно-тематичне планування з німецької мови
для учнів Нової Української Школи 5 клас (5 рік навчання)
на 2022-2023 н.р.
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-2 хв
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-100 слів
|
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 30-40 слів
|
4-5 речень
|
І семестр
«Leute, die ich mag. Люди, яких я люблю»
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Види навчальної діяльності (мовленнєва функція) |
|||||||
Лексика |
Граматика |
|
|
||||||||||
1. |
|
Називає членів родини та розповідає про них, може прочитати римівку за прослуханим, може відновити деформовані слова, сприймає на слух текст та переказує його з опорою на малюнок та ключові слова, читає діалог та розігрує його з опорою на подані ситуації, відповідає на запитання про своїх рідних |
Meine liebe Familie. Моя люба родина https://ua.izzi.digital/DOS/199670/199679.html#block-4744064
|
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
unter einem Dach leben, |
Possessivpronommen im Nominativ und Akkusativ |
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела. Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення.
Адекватно реагує на похвалу, невдачі та критику. Долає стрес, використовуючи відповідні стратегії. Управляє емоціями через переоцінку та зміну ситуації. Обговорює власні емоції переважно з друзями та добирає найкращі стратегії поведінки
|
|
|||||
2. |
|
може розповісти про свою та родину інших з опорою на зразок, читає текст та переказує його, може заповнити таблицю про свою родину |
Meine Familie. Моя родина https://ua.izzi.digital/DOS/199670/199679.html#block-4744064
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
verheiratet, ledig, kümmern |
Possessivpronommen im Nominativ und Akkusativ |
|
||||||
3. |
|
може розповісти про своїх родичів, знаходить цікаві факти про родини в Україні в мережі Інтернет, може написати коментар про свою родину та презентувати його |
Meine Verwandten. Мої родичі. |
2. Громадянська відповідальність Наводить приклади взаємодопомоги членів родини |
|
Possessivpronommen im Nominativ und Akkusativ
|
|
||||||
4. |
|
називає деякі професії, може розповісти про дії представників різних професій, вміє утворювати іменники жіночого роду, називає іменники у множині, читає скоромовку та може швидко вимовити її, проводить опитування, аналізує та підводить підсумок опитування, може написати коментар до проведеного опитування |
Berufe der Verwandten. Професії рідних |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
der Apitheker, der Barista, die Friseurin, der Beruf, die Krankenschwestern, der Arzt, der Landwirt, der Programmierer, die Reinigungskräfte, der Tischler, der Schauspieler, der Tierarzt, der Lehrer, der Maler, der Schneider, der Koch, der Bäcker, der Verkäufer, pflegen, sorgen, der Traumberuf |
Словотвір: утворення іменників жіночого роду за допомогою суфікса –in Множина іменників. |
|
||||||
5. |
|
розповідає про професії й називає місця роботи представників різних професій, вживаючи іменники в давальному відмінку з прийменниками in einem, in der, im, auf dem, bei…, читає текст та відповідає на запитання, може описати фото з висловленням свого ставлення, може написати допис з використанням фото про професії своїх родичів. |
Alle Berufe sind wichtig. Усі професії важливі. |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
nähen, reparieren, unterrichten, behandeln, verkaufen, backen, kochen, die Werkstatt, der Laden, das Krankenhaus, der Kleiderladen, das Friseurstudio, das Café, in der Zukunft, |
Іменники у давальному відмінку з вживанням прийменників in einem, in der, im, auf dem , bei… |
|
||||||
6. |
|
може розповісти про друзів, спільні інтереси й дозвілля, називає якості людини, читає прислів’я та може пояснити їх значення з опорою на малюнки та називаючи еквіваленти прислів’я в укр.мові, читає форум з виходом на комунікацію. |
Beste Freunde. Кращі друзі. |
2. Громадянська відповідальність Наводить приклади свого внеску в життя громади |
hilfsbereit, lustig, gutherzig, treu, freundlich, vertrauen, befreundet mit…, die Freundschaft, rappen |
|
|
||||||
7. |
|
може висловити свою думку щодо справжньої дружби, називаючи якості людини, вживає іменники в давальному і знахідному відмінку, сприймає текст на слух та виконує завдання за прослуханим текстом, читає смс- повідомлення з висловленням своєї думки, може пояснити значення фразеологізмів. |
Richtige Freundschaft. Справжня дружба |
3. Здоровя і безпека. Формулює правила безпеки онлайн-спілкування. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
das Nachbarskind, sauer sein, dicke Freunde sein, Quatsch mit Soβe! |
Substantive im Nominativ und Akkusativ (слабка відміна іменників) |
|
||||||
8.
|
|
може розповісти про свого друга/подругу, може пояснити значення фразеологізмів та написати допис у чаті з ними, може написати допис за планом про свого друга/подругу та презентувати його. |
Meine Freunde. Мої друзі |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
klauen, Das ist mir Wurst! unter vier Augen sprechen |
|
|
||||||
9. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, може розповісти за генеалогічним деревом про родину та родичів з опорою на зразок, може розповісти про свого друга/подругу, вміє об’єктивно самооцінити свої успіхи по вивченому розділі |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Leute, die ich mag» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
с.26 Selbsteinschätzung |
|
|
|
|||||
10. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, висловлює своє ставлення про героїв та сюжет історії/розповіді. |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
der Unfall, im Rollstuhl, Es tut mir Leid! |
|
|
|
|||||
11. |
|
уміє працювати над проєктом, робить короткіповідомлення про своїх друзів про спільні інтереси і дозвілля, називаючи якості людини, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Unsere Schulfreunde» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
Lerne was, so kannst du was. Що вчиш, те і знаєш. |
|||||||||||||
12. |
|
називає шкільні предмети, може розповісти про розклад уроків у школі, вживаючи у мовлені порядкові числівники, може скласти слова із складів і співвідносить до відповідного малюнка, читає та відгадує загадки про шкільні предмети |
Stundenplan. Розклад уроків |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
der Stundenplan, das Schulfach, die Kunst, die Erdkunde, die Geschichte, das Werken, die Stunde, die Reli (Religion), spannend, multiplizieren |
Порядкові числівники |
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела. Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення.
Адекватно реагує на похвалу, невдачі та критику. Долає стрес, використовуючи відповідні стратегії. Управляє емоціями через переоцінку та зміну ситуації. Обговорює власні емоції переважно з друзями та добирає найкращі стратегії поведінки
|
|
|||||
13. |
|
вміє провідміняти модальні дієслова та вживає їх у мовленні, може розіграти діалог за поданими ситуаціями, сприймає текст на слух та виконує завдання, може дати відповіді на запитання за прочитаним. |
Unser Stundenplan. Наш розклад уроків |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
können, dürfen, müssen, sollen, einen Beitrag schreiben |
Modalverben im Präsens модальні дієслова у теперішньому часі |
|
||||||
14. |
|
знає назви днів тижня, і співвідносить їх з скороченою формою, проводить міні-опитування і розповідає про розклад уроків, може написати свій омріяний розклад уроків та розповісти про нього. |
Mein Traumstundenplan. Мій омріяний розклад уроків. |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Ich mag…, Mir gefällt/gefallen… Dieses Fach/diese Fächer möchte ich am … haben.
|
|
|
||||||
15. |
|
може розповісти про урок німецької мови та дії на уроці нім. мови, може сформулювати прохання/наказ, читає прислів’я та знаходить еквіваленти в укр. мові, розігрує діалоги за поданими ситуаціями |
In der Deutschstunde На уроці німецької мови |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
üben, Umfragen machen, Regeln erklären |
Der Imperativ der Verben. Наказовий спосіб дієслів. |
|
||||||
16. |
|
читає текст та виконує тестове завдання, відповідає на запитання за прочитаним текстом, може написати відповідь на лист, може надати пораду з опорою на зразок, створює колаж та надає поради, щодо ефективного вивчення нім.мови |
Kinder, lernt Deutsch! Діти, вчіть німецьку мову! |
Обговорює шкільні правила |
pro Woche, die Aussprache, auf Deutsch/Englisch, regelmäβig |
|
|
||||||
17. |
|
запитує та називає офіційний та неофіційний час, може написати почутий час, слухає та співає пісню, може скласти за поданими ситуаціями діалог та розіграти його. |
Wie spat ist es? Котра година? |
3. Здоров’я і безпека. Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя |
Wie spat ist es? Es ist … um… Uhr, Viertel vor/ nach, halb, morgens, abends |
Час. |
|
||||||
18. |
|
розповідає про свій розпорядок дня, вживаючи зворотні дієслова, описує розпорядок дня іншої людини, може написати повідомлення про свій шкільний день |
Mein Tagesablauf. Мій розпорядок дня |
3. Здоров’я і безпека. Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя |
aufstehen, sich waschen, sich kämmen, sich anziehen, sich treffen |
Reflexive Verben. Зворотні дієслова. |
|
||||||
19. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, може утворити дієслова в наказовому способі, сприймає текст на слух та позначає малюнки у відповідному порядку, може розповісти про дії дітей, зображених на малюнках, може розповісти, що можна робити або не можна у школі, проводить опитування та підводить підсумок, вміє об’єктивно самооцінити свої успіхи по вивченому розділі. |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Lerne was, so kannst du was» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
||||||
20. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, може висловити свою думку, щодо прочитаної історії/розповіді |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
21 |
|
уміє працювати над проєктом, робить короткі повідомлення про свій розпорядок дня, використовуючи календар часу, висловлює та обгрунтовує свою точку зору, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Richtiger Tagesablauf» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
Ach, du tolle Freizeit! Ах, чудовий вільний час! |
|||||||||||||
22. |
|
називає хобі та види дозвілля, може прочитати римівку, може розповісти про інтереси інших, сприймає текст на слух та відповідає на запитання, добирає дієслова до іменників. |
Interessen und Hobby. Інтереси та хобі |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади з власного досвіду |
Trickfilme gucken, Puzzles legen, mit Konsolen spielen, stricken, Spaβ machen, spazieren gehen, Interessen haben an |
|
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела. Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення.
Адекватно реагує на похвалу, невдачі та критику. Долає стрес, використовуючи відповідні стратегії. Управляє емоціями через переоцінку та зміну ситуації. Обговорює власні емоції переважно з друзями та добирає найкращі стратегії поведінки
|
|
|||||
23. |
|
розповідає про інтереси та хобі людей та висловлює свою точку зору щодо цих інтересів, вміє продієвідміняти дієслова з відокремлюваними префіксами та вживає їх у своєму мовленні, знаходить відповідні заголовки до прочитаних текстів, висловлюючи свою точку зору щодо оголошень, |
Meine Interessen. Мої інтереси |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади з власного досвіду |
mitgehen, fernsehen, die Murmel, das Kuscheltier, die Mnze, das Comicsbuch, die Briefmarke, sammeln |
Trennbare Verben https://wordwall.net/uk/resource/29570603/trennbare-verben
|
|
||||||
24. |
|
читає тест, вставляючи відповідні дієслова за змістом текстом, висловлює свою точку зору щодо прочитаного тексту, дає оцінку головному герою тексту, може написати про свої хобі, вживаючи відокремлювані префікси, може самостійно написати оголошення про цікаве дозвілля. |
Hobbys. Хобі. |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади з власного досвіду |
lecker, anstrengend, wandern, blöd |
Trennbare Verben https://wordwall.net/uk/resource/17640754/trennbare-verben
|
|
||||||
25. |
|
слухає прислів’я та заходить еквіваленти до них в укр. мові, може пояснити значення прислів’я, може записати відповідні букви у словах, запитує та відповідає про проведення вихідних, читає смс-повідомлення та може утворити Partizip II |
Am Wochenende. У вихідні |
3. Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
das Wochenende, am Wochenende |
Perfekt der regelmäβigen Verben haben/sein + Partizip II https://learningapps.org/1769126
|
|
||||||
26. |
|
може розповісти про дозвілля людей на вихідних, описуючи минулі події, читає текст та записує його в Perfekt , ставить запитання до тексту та відповідає на них в минулому часі, сприймає текст на слух та позначає відповідні малюнки |
Was habe ich am Wochenende gemacht? Що я робив на вихідних? |
3. Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
https://learningapps.org/1769126
|
|
||||||
27. |
|
може розповісти про свої дії на канікулах, вживаючи минулий час, розрізняє літні види діяльності від зимових, може написати вірш підбираючи рими, вміє розрізняти дієслова із haben/sein і вживати їх у реченні з Partizip II |
In den Ferien. На канікулах |
3. Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
grillen, verbringen, auf dem Bauerhof, bei den Groβeltern |
Perfekt der unregelmäβigen Verben haben/sein + Partizip II |
|
||||||
28. |
|
може розповісти про проведення канікул, вживаючи минулий час, вміє утворити дієслова у Partizip IІ, сприймає на слух короткі повідомлення та виконує завдання з виходом на комунікацію, може розіграти діалог в ролях за прослуханим текстом. |
Was hast du in den Ferien gemacht? Що ти робив на канікулах? |
3. Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
die Sache klappen, Mühe geben, vorbei, irgendwohin, aus aller Welt, |
Perfekt der unregelmäβigen Verben haben/sein + Partizip II |
|
||||||
29. |
|
може за прочитаним текстом знайти дієслова в Perfekt та назвати їх у формі Infinitiv, складає запитання до тексту та відповідає на них, вживаючи минулий час, може написати відповідь на лист у минулому часі. |
Тренувальні вправи |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|
|||||
30. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, може скласти з частин види діяльності та скласти з ними речення у Perfekt, може скласти розповідь з опорою на малюнки у минулому часі, може прокоментувати статистику вільного часу нім. дітей. |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Ach, du tolle Freizeit»! |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
|
|||||
31. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, може висловити свою думку, щодо прочитаної історії/розповіді |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
32. |
|
уміє працювати над проєктом, може виготовити чарівну коробку, робить короткі повідомлення про види дозвілля та хобі, висловлює та обґрунтовує свою точку зору, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Freizeit – Zauberbox» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
Feiern bringt Freude. Святкування приносить радість |
|||||||||||||
33. |
|
називає місяці та дати, розповідає про дати свят, впорядковує свята до пір року, називає дати святкування цих свят, |
Wann feiert man die Feste? http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nmetska-mova-5-yi-rk-navchannya-5-klas-sotnikova-s-gogolva-g-v/lektion-5-stunde-53-wann-feiert-man-die-feste/15872-test |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
Weihnachten, Neujahr, Silvester, Oster, der Karneval, der Valentinstag, der Nikolaustag, |
Ordinalzahlen. Порядкові числівники
|
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела. Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення.
|
|
|||||
34. |
|
може розповісти про улюблені свята, читає та відгадує загадки, може переказати прочитаний текст та написати речення із сполучником denn |
Lieblingsfeste. Улюблені свята |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
aus aller Welt, Groβ und Klein, über alles lieben, das Herz, der Tannenbaum, warten, schmücken, beliebt |
Satzreihe mit denn. Складне речення з denn
|
|
||||||
35. |
|
може розповісти про традиції святкування карнавалу в Німеччині, називає маскарадні костюми на вечірку з нагоди карнавалу, читає смс-повідомлення та статтю про святкування карнавалу та виконує тестові завдання, сприймає текст на слух та називає імена дітей, які одягнені в ці костюми, може розповісти про організацію вечірки з нагоди карнавалу |
Karneval. Карнавал https://naurok.com.ua/test/karneval-31123.html
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
der Fasching, die Fastnacht, der Karneval, am liebsten, mitmachen |
Perfekt |
|
||||||
36. |
|
може розповісти про традиції святкування новорічного вечора, називає символи новорічного вечора, вживає прийменники в давальному відмінку, слухає та розігрує діалоги |
Silvester. Новорічний вечір |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
der Tannenbaum, der Adventskranz, der Adventskalender, das Feuerwerk, die Geschenke, die Mitternacht, die Plätzchen, die Glückwunschkarte, die Gans, |
Präpositionen mit Dativ. Прийменники в давальному відмінку |
|
||||||
37. |
|
може розповісти про святкування Різдва та передріздвяного часу в Німеччині, читає текст та виконує тестові завдання, може порівняти звичаї двох країн та написати листа про святкування Різдва. може написати лист Weihnachtsmann |
Weihnachten und Adventszeit. Різдво і передріздвяний час. |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
anzünden, die Adventszeit, die Kerze, der Heiligen Abend, die Weihnschtslieder, der Weihnachtsmann, die Weihnachtsspeisen |
|
|
||||||
38. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, може розповісти про святкування свят в Україні та Німеччині, називає місяці в правильній послідовності, сприймає текст на слух т знаходить відповідні маски карнавалу, може розповісти про свята за малюнками, може написати про улюблені свята дітей, вживаючи складні речення з denn |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Feiern bringt Freude» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
||||||
39. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, може висловити свою думку, щодо прочитаної історії/розповіді та висловлює своє ставлення про героїв історії/розповіді |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
40. |
|
уміє працювати над проєктом, може виготовити передріздвяний календар, робить короткі повідомлення про подарунки, висловлює та обґрунтовує свою точку зору, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Adventskalender» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
41. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|||||
42. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|||||
43. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|||||
44. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|||||
45. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|||||
ІІ семестр
«Kleider machen Leute. Одяг прикрашає людей»
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Види навчальної діяльності (мовленнєва функція) |
|||||||
Лексика |
Граматика |
|
|
||||||||||
46. |
|
називає предмети одягу в однині та множині, може швидко вимовити прослухану скоромовку, може описати свій одяг та одяг іншої людини. |
Kleidung. Одяг |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
die Bluse, das Hemd, der Pullover, die Hose, das T-Shirt, der Mantel, die Jacke, das Kleid, der Rock, die Jeans, der Schal, der Sportanzug, der Schuh |
Plural der Substantive |
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою.
Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності.
|
|
||||
47. |
|
може розповісти про свої вподобання щодо одягу, може описати одяг інших людей, вживаючи прикметники в знахідному відмінку, сприймає текст на слух з виходом на комунікацію, може скласти міні-розповідь за поданими ситуаціями |
Was trägst du gern? Що ти любиш носити? |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями сім’ї |
einfarbig, kariert, gestreift, geblümt, gemustert, gepunkt, modisch. |
Adjektive im Akkusativ |
|
|||||
48. |
|
знає лексичний матеріал теми, може описати свій гардероб, вживаючи форми множини та відмінювання прикметників, сприймає текст на слух та може розіграти схожі діалоги. |
Meine Garderobe. Мій гардероб |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями сім’ї |
|
|
|
|||||
49. |
|
може висловити свою думку щодо моди з опорою на текст, може написати статтю у форумі про моду, робить опитування у класі, аналізує та підводить підсумок. |
Kleidung und Mode. Одяг і мода |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями сім’ї |
ich glaube/denke, die Sachen, die Klamotten, mit der Mode gehen, der Modefan, die Garderobe, meiner Meinung nach…, die Kleidungstücke, gut stehen, in sein |
https://learningapps.org/3587454
|
|
|||||
50. |
|
називає відділи універмагу, може розповісти, які товари там продаються, вміє утворити складні іменники та розуміє їх значення, сприймає текст на слух та виконує завдання з виходом на комунікацію. |
Im Kaufhaus. В універмазі |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями сім’ї |
der Kaufhaus, die Abteilung, die Spielwaren, die Schreibwaren |
Словотвір іменників |
Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела.
Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення
|
|
||||
51. |
|
Знає лексичний матеріал теми, може назвати відділи універмагу та розіграти діалог за зразком в бутіку, сприймає текст на слух та виконує завдання з виходом на комунікацію. |
Im Modegeschäft. |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями сім’ї |
|
|
||||||
52. |
|
може вести розмову з продавцем у крамниці при покупці одягу, вживаючи питальні та вказівні займенники, може скласти та розіграти діалог з опорою на ситуації. |
Kleidung kaufen. Купувати одяг |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями сім’ї |
die Kundin, die Gröβe, welche? diese, anprobieren, cool, die Knöpfe |
Interrogativpronommen und Demonstrativpronommen |
|
|||||
53. |
|
може описати одяг і висловити своє ставлення до речей, може написати пораду щодо одягу в чаті та про витрати своїх кишенькових збережень на покупку одягу, використовуючи інформацію з Інтернету |
Die Kleidung. Одяг |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями сім’ї |
schön, hübsch, aussehen, anziehen |
|
|
|||||
54. |
|
удосконалення вивченого лексичного та граматичного матеріалу тем. |
Тренувальні вправи |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|
||||
55. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, називає одяг відповідно до пір року, може проспівати прослухану пісню, використовуючи подані зразки, може правильно вставити закінчення прикметників та форму множини іменників, може описати одяг інших людей та надати їм пораду при виборі одягу, може дати відповіді на запитання про моду. |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Kleider machen Leute» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
|
||||
56. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, може висловити свою думку, щодо прочитаної історії/розповіді та висловлює своє ставлення про героїв історії/розповіді |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
||||
57. |
|
уміє працювати над проєктом, робить короткі повідомлення про одяг та моду, висловлює та обґрунтовує свою точку зору, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Modeschau» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
||||
Guten Appetit! Смачного! |
||||||||||||
58. |
|
називає різні продукти харчування, може розповісти, з чого складається зазвичай сніданок людини й описати свій сніданок, може пояснити прислів’я та знаходить їх еквіваленти в укр. мові, |
Was essen wir zum Frühstück? |
3. Здоров’я і безпека. Наводить приклади збалансованості власного раціону |
das Frühstück, frühstücken, der Käse, die Butter, das Ei, das Brot, die Wurst, der Quark, die Milch, der/das Joghurt, das Obst, das Gemüse, die Nudeln, zum Frühstück essen, zum Mittag essen, zum Abend essen, das Fleisch |
Gebrauch des Artikels vor Stoffbezeichnungen. Вживання артикля перед іменниками, що позначають речовини або продукти |
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. . |
|
||||
59. |
|
називає різні овочі та фрукти, розповідає про свої уподобання в їжі та напоях, вживаючи модальне дієслово mögen проводить опитування серед однокласників за темою та написати коментар. |
Was magst du? |
3. Здоров’я і безпека Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
mögen, der Saft, trinken, die Zitrone, die Birne, Und ob! ungesund |
Modalverb “mögen” |
|
|||||
60. |
|
може розповісти про свою улюблену їжу та улюблені їжу та напої інших людей, сприймає на слух короткі повідомлення з виходом на комунікацію, може висловити свою точку зору щодо улюбленої їжі. |
Lieblingsessen. http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nmetska-mova-7-3-pdrychnik-s-sotnikova/lektion-4-stunde-26-was-magst-du/28408-test |
3. Здоров’я і безпека Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
das Gericht, das Getränk, lecker, gesund |
|
|
|||||
61. |
|
називає продукти харчування в множині, може розповісти, що готують вдома та висловитися про свої уподобання в іжі, вживаючи означений та неозначений артиклі, вміє їх відмінювати в реченні. може швидко вимовити прослухану скоромовку |
Lebensmittel. Продукти харчування |
3. Здоров’я і безпека Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
die Frikadelle, die Rübe, der Kohl, die Zwiebel, die Möhre, die Tomate, die Gurke, schmecken, kochen, meistens |
Der bestimmte und unbestimmte Artikels. |
|
|||||
62. |
|
називає традиційні німецькі страви, розповідає про гастрономічні звички німці, може порівняти звички харчування в Німеччині та Україні, виходячи з власного досвіду, дискутує в групі, що хотів би скуштувати з німецьких страв. |
Leckere deutsche Spezialitäten. Смачні німецькі страви |
3. Здоров’я і безпека Обговорює особливості харчування та харчові звички |
die Spezialität, das Brötchen, die Weiβwurst, das Eisbein, zwischen, das Sauerkraut, die Knödelsuppe |
|
Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела
Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення |
|
||||
63. |
|
називає українські страви та розповідає, які з цих страв готують у родині, може написати відповідь на лист, може підготувати цікаві факти про звички харчування українці, використовуючи Інтернет |
Ukrainische Spezialitäten. Українські звички харчування. |
3. Здоров’я і безпека Обговорює особливості харчування та харчові звички |
das Kotelett, zubereiten, das Fleischgericht, probieren, |
|
|
|||||
64. |
|
може розповісти про відвідування кав’ярні, розуміє інформацію в меню, впорядковує ситуації до прочитаного меню, порівнює ціни у меню та висловлює свою думку. |
Cafebesuch. Відвідування кав’ярні. |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Розподіляє кошти на продукти харчування |
das Eis, die Speisekarte, besuchen, manchmal, oft, nie, selten, möchten, der Vegetarier, der Euro, der Cent, passen |
Modalverb “möchten” |
|
|||||
65. |
|
може зробити замовленння в кав’ярні, використовуючи мовленнєві кліше та модальне дієслово möchte, може утворити діалоги із запропонованих ситуацій, може написати у форумі про свою улюблену кав’ярню. |
Wir möchten bestellen. Ми хотіли б замовити. |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Розподіляє кошти на продукти харчування |
bestellen, die Idee, Ich bin dagegen, Was meinst du dazu? Was bekommen Sie? |
|
|
|||||
66. |
|
удосконалення вивченого лексичного та граматичного матеріалу тем. |
Тренувальні вправи |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|
||||
67. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, може вставити слова у текст, називає продукти харчування та страви та може розповісти про них, може вставити артиклі, де потрібно за правилом, може написати список продуктів, які потрібно купити для приготування страви, може написати слова до слова смачний |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Guten Appetit!» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
|
||||
68. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, може намалювати малюнки та написати комікс за зразком. |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
||||
69. |
|
уміє працювати над проєктом, може виготовити та написати меню, робить короткі повідомлення про їжу може скласти та розіграти діалог за ролями, висловлює та обґрунтовує свою точку зору, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Speisekarte basteln» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
||||
Entdecke die Welt! Відкриваємо світ! |
||||||||||||
70. |
|
називає й порівнює види транспорту, може розповісти як можна подорожувати, може знайти еквіваленти в укр. мові до прочитаних прислів’їв та цитат та вживає їх до відповідних ситуацій. |
Verkehr. Транспорт |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Порівнює подорож різними видами транспорту |
der Verkehr, das Verkehrsmittel, die Bahn, der Zug, der Bus, das Auto, das Flugzeug, das Schiff, das Motorrad, beguem, billig, teuer, langsam, umweltfreundlich, reisen, |
fahren mit +Dat. |
|
|
||||
71. |
|
може розповісти чим краще подорожувати, складає діалог за поданими ситуаціями, сприймає текст на слух та виконує завдання з виходом на комунікацію, читає думки дітей у форумі та може написати відповідь, може розіграти діалог у ролях. |
Wie kann man reisen? Як можна подорожувати? |
2. Громадянська відповідальність Планує краєзнавчу подорож |
stoppen, die Fahrkarte |
|
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою.
Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналеж ності.
Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела.
Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення |
|
||||
72. |
|
може розповісти про людину за поданою ситуацією, називаючи її ім’я, вік, професію, сімейний стан та країну походження людини, описати плани на майбутні подорожі, вживаючи географічні назви у правильній формі. проводить опитування у класі про подорож та написати коментар, може написати візитку своїх родичів |
Reiseziele. Мета подорожі. |
2. Громадянська відповідальність Планує краєзнавчу подорож |
der Urlaub |
Географічні назви |
|
|||||
73. |
|
називає основну інформацію про Німеччину, а саме офіційну назву країни, чисельність населення, географічне положення й сусідні держави, столицю, державні символи, мову та національне свято, може швидко вимовити прослухану скоромовку, може написати загадку про німецькомовні країни за зразком, використовуючи Інтернет. |
Deutschland – Land und Leute. Німеччина – країна та люди |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі |
die Hauptstadt, die Bevölkerung, die Mite, die Lage, die Gröβe, die Staatsfahne, das Nachbarland |
|
|
|||||
74. |
|
може назвати країни, куди хотів би поїхати, може розповісти, що можна робити під час подорожі, читає смс-повідомлення з виходом на комунікацію. |
Deutschlandreise. Подорож Німеччиною. |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі |
beobachten, übernachten, die Sehenswürdigkeiten, Tut mir Leid! Weiβt du weiβ…? ich schlage vor…., die Überaschung |
|
|
|||||
75. |
|
може розповісти про визначні місця Берліну й висловити своє ставлення до них, читає лист та висловлює свою точку зору, вживаючи підрядні з’ясувальні речення. |
Berlin ist die deutsche Hauptstadt. Берлін – столиця Німеччини. http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nmetska-mova-5-yi-rk-navchannya-5-klas-sotnikova-s-gogolva-g-v/8996-lektion-7-stunde-79-berlin-ist-die-deutsche-hauptstadt?direct |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі |
das Tor, die Oper, das Denkmal, der Turm, der Reichstag, das Parlament |
Objektsätze. Підрядні з’ясувальні речення |
|
|||||
76. |
|
називає основні відомості про Україну щодо географічного положення країни, основних ландшафтів, чисельності населення, може скласти розповідь про Україну, читає прислів’я та вживає їх у відповідній ситуації, може скласти запитання про Україну, називає іменники в множині. |
Willkommen in der Ukraine. Ласкаво просимо в Україну https://naurok.com.ua/test/ukra-na-32600.html
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі |
die Heimat, bestehen, sich befinden, grenzen, die Fläche, der Einwohner, das Gebiet, das Heimatland, rund |
|
|
|||||
77. |
|
називає деякі важливі визначні місця Києва, сприймає текст на слух та впорядковує ситуації у відповідному порядку за прослуханим текстом, може зробити презентацію української столиці. |
Die ukrainische Hauptstadt. Українська столиця. |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі. Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
die Kirche, das Kloster, das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, gründen, ds Gebäude, |
|
|
|||||
78. |
|
називає за допомогою карти географічне положення укр.міст, може розповісти про деякі укр. міста, може написати рекомендації щодо подорожі Україною. |
Die ukrainische Städte. Українські міста |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі |
reich, gründen, das Jahrhundert, der Hafen, wissenschaftlich https://wordwall.net/uk/resource/31359174/die-ukraine-die-fragen |
|
|
|||||
79. |
|
удосконалення вивченого лексичного та граматичного матеріалу тем. |
Тренувальні вправи |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|
||||
80. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, може написати слова, які асоціюються з темою подорож, сприймає текст на слух та знаходить відповідні об’єкти, може написати лист подрузі/ другу про свої плани щодо подорожі рідним краєм, може за допомогою малюнків та прослуханого тексту скласти розповідь, проводить опитування в класі щодо подорожі Україною. |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Entdecke die Welt!» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
|
||||
81. |
|
бере участь у вікторині, відповідає на запитання, виконує завдання та працює в команді на результат. |
Вікторина «Wie kenne ich Deutschland und die Ukaine?» |
|
https://naurok.com.ua/viktorina-deutsche-welt-wie-gut-kennst-du-das-93390.html
|
|
|
|||||
82. |
|
може за допомогою інформації та поданих текстів скласти і записати розповідь, може обговорити в групах про подорож Україною. |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
||||
83. |
|
уміє працювати над проєктом, може виготовити календар із фото відомих місць України, робить короткі повідомлення про омріяні місця в Україні, може скласти та відповісти на запитання, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота “Heimat-Kalender” |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
||||
Hey Freunde, raus in die Natur! Гей друзі, гайда на природу! |
||||||||||||
84. |
|
може назвати ландшафти у множині та розповісти про природу своєї місцевості, називає ландшафти, явища природи, які асоціюються з певними кольорами. |
Die Natur erkunden Пізнаємо природу |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
der Gegend, in der Nähe von (Dat) |
|
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
• пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей.
Висловлює протилежні думки з повагою.
Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту.
Підтримує стосунки і відчуття приналежності.
Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела.
Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення |
|
||||
85. |
|
називає природу Німеччини та порівнює її з природою України, читає лист, знаходячи відповідні малюнки до тексту, може скласти запитання та дати на них відповідь, |
Natur in Deutsсhland. Природа Німеччини |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
der Naturpark, das Reh, der Hirsch, |
|
|
|||||
86 |
|
називає диких тварин своєї місцевості, може написати відповідь на лист, обговорити та надати поради щодо захисту природи. |
Die Natur in meiner Nähe. Природа поблизу |
3. Здоров’я і безпека. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
das Murmeltier, das Eichhörnchen |
|
||||||
87. |
|
може підготувати плакат та презентувати його у класі, обговоривши всі можливі варіанти по захисту природи. |
Wir schützen die Natur. Ми захищаємо природу |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розробляє план дій щодо проведення екологічних заходів |
|
https://naurok.com.ua/urok-wir-sch-tzen-unsere-natur-89927.html |
|
|||||
88. |
|
називає погодні явища, може описати погоду, вживаючи у мовленні безособові речення з es, може проспівати прослухану народну пісню, вміє вести календар погоди. |
Das Wetter. Погода |
3. Здоров’я і безпека. Робить повідомлення про складні погодні умови |
blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frosting, windig, das Gewitter, heiter, wolkig, es regnet, es schneit |
Unpersöhnliche Sätze |
|
|||||
89. |
|
може описати та порівняти погоду, вживаючи ступені порівняння прикметників у відповідній формі, сприймає текст на слух та виконує тестові завдання, розрізняє порівняння у реченні з вживанням сполучних слів als i wie. |
Wie ist das Wetter heute? Якою є погода сьогодні? https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/wortschatz/wetter-und-klima/wetter-arbeitsblatt/85691 |
3. Здоров’я і безпека. Робить повідомлення про складні погодні умови |
kühl, heiβ, so wie, als |
Steigerungsstufen der Adjektive http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/distantsyine-otsnyuvannya/distantsyine-otsnyuvannya-za-predmetom-nmetska-mova-5-yi-rk-navchannya-rven-standarty5-klas/lektion-9-stunde-95-jeden-tag-wird-es-wrmer |
|
|||||
90. |
|
може розповісти про погоду у минулому часі, сприймає текст на слух та розігрує схожі діалог за поданими ситуаціями, може описати погоду минулого тижня |
Das Wetter war schrecklich. Погода була жахливою. https://learningapps.org/1018461
|
3. Здоров’я і безпека. Робить повідомлення про складні погодні умови |
düster, trübe, der Regenbogen, der Regenschirm, die Pfütze |
|
||||||
91. |
|
розрізняє явища погоди відповідно до пір року, може скласти розповідь про погоду своєї улюбленої пори року, може скласти запитання та дати на них відповідь. |
Jahreszeiten und Wetter. Пори року і погода |
3. Здоров’я і безпека. Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
|||||||
92. |
|
може розповісти про улюблену пору року та описати різні пор року, вміє ставити запитання та відповідати на них, виконує інтерактивні завдання та описує малюнки |
Welche Jahreszeit magst du? Яку пору року ти любиш? |
blühen, duften, bedeck sein, https://learningapps.org/967031
|
|
|||||||
93. |
|
може описати погоду влітку, називає літні явища погоди та літні види діяльності, сприймає текст на слух з виконанням завдань та виходом на комунікацію. |
Bald kommt der Sommer. Скоро літо. |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
||||||
94. |
|
називає види діяльності влітку, може скласти та розповісти про плани на літо, відповідає на запитання. |
Meine Sommerpläne. Мої плани на літо. |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
||||||
95. |
|
удосконалення вивченого лексичного та граматичного матеріалу тем. |
Тренувальні вправи |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|||||
96. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, описує малюнки, виправляючи помилки у реченнях, може описати та порівняти явища погоди, може скласти розповідь за малюнками з елементами опису погоди |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Hey Freunde, raus in die Natur!» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
|
||||
97. |
|
може за допомогою прослуханих коротких повідомлень та поданих малюнків, скласти і записати розповідь, може скласти діалог та розіграти діалог в ролях, складає опитування і презентує його в діаграмі про улюблену пору року |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
||||
98. |
|
уміє працювати над проєктом, може зробити фото природи та тварин своєї місцевості, зняти короткий відеоролик та написати коментар до нього, презентувати відео та обговорити їх у класі, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Die Natur um uns herum» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
||||
99. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
||||
100. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
||||
101 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
||||
102. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
||||
103-104. |
|
|
Резерв |
|
|
|
|
|
||||
105. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|