Урок "Wir schützen unsere Natur"

Про матеріал
Урок німецької мови допоможе систематизувати навчальний матеріал з теми «Ми захищаємо нашу природу», реалізувати вміння учнів здійснювати усне спілкування в типовій ситуацій, сприймати на слух нескладні тексти, розвивати вміння та навички аудіювання, письма, монологічного мовлення; розвивати уяву, логічне викладення думок. І, звичайно, виховувати в учнів почуття краси навколишнього світу, розвивати активну життєву позицію, спонукати до бережного ставлення та захисту навколишнього середовища Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок
Перегляд файлу

Тема: Wir schützen unsere Natur

 

Мета:

Практична: реалізувати вміння учнів здійснювати усне спілкування в типовій ситуацій, сприймати на слух нескладні тексти.

 

Навчальна: систематизувати навчальний матеріал з теми «Ми захищаємо нашу природу».

 

Розвивальна: розвивати вміння аудіювання, письма, монологічного мовлення; розвивати уяву, логічне викладення думок.

 

Виховна: виховувати в учнів почуття краси навколишнього світу, розвивати активну життєву позицію, спонукати до бережного ставлення та захисту навколишнього середовища

 

Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок

 

Обладнання уроку: підручник; робочі зошити; сюжетні малюнки; плакати, картки із завданнями до аудіотексту; комп'ютер; аудіозапис, квіти, екологічне панно, роздатковий матеріал по темі.

 

Хід уроку:

 

  1. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

     

Mundgymnastik

 

L: Guten Tag, liebe Kinderl Ich freue mich euch zu sehen .Wie fühlt ihr euch, Schl, Sch2? Kommt bitte her. Fassen wir einander an die Hände. Für heute sind wir eine Mannschaft, sagen wir „Drei, vier und zur Arbeit!“ (Діти беруться за руки і вимовляють гасло „Три, чотири, до роботи)

L: Ich wünsche euch viel Erfolg während der Stunde. Ich hoffe, dass unsere Arbeit produktiv und interessant wird.

L: Und vergessen wir unser Motto nicht. Das Motto unserer Stunde ist „Qualität ist unsere Stärke“. Sagt zusammen! (Діти повторюють гасло уроку „Якість - наша сила!")

 

Kettenspiel «Дощ компліментів природі»

 

L: Schreibt bitte das Datum.

L: Kinder, bevor іch das heutige Thema nenne, macht eine Aufgabe. An der Tafel gibt es Wörter. Mit diesen Wörtern bildet ein Sprichwort! (Die Apotheke, die Natur, beste, ist)

Lösung: Die Natur ist die beste Apotheke (Sebastian Kneipp)

(Перед тим, як назвати тему уроку, вчитель просить учнів скласти з поданих слів прислів'я, та пояснити, що воно означає)

- Was bedeutet dieses Sprichwort?

- Seid Ihr damit einverstanden?

- Wie helft ihr den Vögeln und den Tieren?

- Warum muss man ihnen helfen?

- Muss man auch der Umwelt helfen?

L: AIso, wir sprechen heute darüber, was ihr für Umwelt machen könnt. Das Thema der Stunde іst „Wir schützen unsere Natur». Heute wiederholen wir Wörter zum Thema „Natur und Umwelt“, hören die Erzählung von Tim, machen die Aufgaben zum Text und besprechen einige Sachen über die Natur (Вчитель повідомляє учням тему та мету уроку)

L: Und heute in der Stunde bekommt ihr Euro-Blumen statt der Noten ( В якості балів протягом уроку діти отримуватимуть квіти — символи весни, природи, лісу, які потім підсумуються і переведуться в оцінку в залежності від кількості)

 

  1. Основна частина уроку

 

   Kontrolle der Hausaufgabe (Контроль домашнього завдання)

 

L: Weiche Hausaufgabe war für heute?

 Habt ihr das zu Hause geschrieben? Lest vor.

Wessen Erzählung ist besonders interessant?(Учні зачитують написані вдома розповіді про те, чим займаються натуралісти протягом року)

Und habt ihr eine E-mail an Andrij geschrieben?

Wer möchte vorlesen?

Zeigt einander eure Bilder.

Wessen Bilder sind besonders gut? (Учні читають свої листи до Тіма, в яких розповідають про те, як вони допомагають природі та моделюють власні ілюстрації до листів на екологічному панно)

 

    Wortschatzarbeit (Робота над лексичним матеріалом)

 

L: 1) Zu unserer Natur gehören Pflanzen, Tiere, Wälder, Wiesen und anderes mehr. Wer schützt die Natur? Und was ist schlecht für die Natur, oder - was schadet ihr? Bildet zwei Gruppen. Seht euch die Bilder an und erzählt. Die erste Gruppe erzählt, was der Natur schadet, die zweite - was ist nützlich .(Діти розподіляються на дві групи за методикою «Обери малюнок до вподоби», кожній з яких пропонується малюнок в різних кутках класу. Перша група має прокоментувати зображення, на яких показано, що корисне для природи, а друга - що їй шкодить)

 

   2) Und in der Arbeitsbücher habt ihr ähnliche Aufgabe, aber hier habt ihr keine Bilder mehr, nur die Wörter. Ordnet sie richtig ein. Lest dann vor.

Lösung:

 

Der Natur schaden:

 

Nützlich für die Natur sind:

 

Autos, Fabriken, Züge, Abgase, Müll Plastiktüten, Abwasser

 

Vögel, Frösche, Pflanzen, Blumen, Bäume.

 

 

 Lesen (Читання)

 

L: Hier habt ihr einige Plakate zum Umweltschutz. Ordnet die Sätze den Bildern zu. Welcher Satz passt zum ersten Bild? Und zum zweiten, dritten, vierten? Lest vor. (Діти виконують завдання спочатку в підручнику, а потім на дошці, де розміщені чотири плакати, до яких потрібно підібрати заклики)

 

Sportpause (Фізкультхвилинка)

 

 (Учням пропонується походити, як маленька дитина, як стара людина, як лей, як слон і т.д., посидіти, як бджілка на квітці, як наїзник на коні, як водій «Мерседесу», понюхати квітку в лісі, посміхнутись сонечку, похилитись від сильного вітру)

 

 Schreiben (Письмо)

 

L: Was können wir noch für die Umwelt tun? Bildet jetzt selbst ähnliche Sätze wie in Üb. 2. Nennt die Sätze der Reihe nach . (Діти в зошитах записують реченнями в наказовій формі, що не слід робити, аби не зашкодити природі і потім зачитують їх ланцюжком)

 

Augengymnastik (Зарядка для очей)

 

 (Працюємо на екологічному панно; дивимось на хмаринку і виконуємо зорові вправи: очі вліво, вправо, вверх, вниз, напружено, розслаблено)

 

 Hörverstehen (Аудіювання)

 

L: Und was macht Tim für die Umwelt? Hört seine Erzählung und kreuzt passende Bilder an.

Und jetzt macht ein kleinen Test zu diesen Text. (Прослухавши розповідь Тіма про тe, як він захищає природу, учні виконують тест)

 

6. Sprechen (Мовлення)

 

L: Macht Tim viel für die Umwelt? Und was macht ihr? Sprecht in Gruppen und ezählt dann In der Klasse. (Учні в групах обговорюють, а потім розповідають, як вони захищають природу)

 

III. Заключна частина уроку

 

Рефлексія

 

 Перша група збирає по класу в кошик всі вислови, які означають те, що корисно для навколишнього середовища. Друга група ті, що шкодить природі, цей кошик уявно викидаємо в смітник.

 

Hautaufgabe ( Домашнє завдання)

 

L:  Die Hausaufgabe іst Übung 3 (ein Plakat zum Thema „Wir schützen unsere Natur zeichnen), 5 (schreibt und malt, was macht ihr für die Umwelt) und ihr musst eile Lexik wiederholen.

 

Zusammenfassung ( Підведення підсумків уроку)

 

L: Jetzt machen wir Schluss mit heutiger Stunde. Sagt mir bitte:

- Was schadet der Natur?

- Was Ist nützlich?

- Wie kann man die Natur schützen?

- Was macht ihr die Natur?

L: Ihr seid die echte Naturfreunde. Wie viele Blumen hat jeden verdient? Legt bitte eure Umschläge auf den Tisch. Ich gebe euch Noten in der nächsten Deutschstunde.

Danke für eure Arbeit und eure Freundlichkeit.

 

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
2712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку