6 клас
Німецька мова
Календарно-тематичне планування
2023-2024 н.р.
1. Складено за програмою:
Модельна навчальна програма. «Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О.
Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М.,
Кіор Т. М., Мацькович М. Р., Глинюк Л. М., Браун Є. Л.)
2. Підручник
С.Сотникова, Г.Гоголєва. Німецька мова (2 рік навчання) підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) «Deutsch», Видавництво «Ранок». м. Харків, 2023р. 203 ст.
Електронний інтерактивний додаток
Календарно-тематичне планування з німецької мови
для учнів 6 класу Нової Української Школи
(2023-2024 н.р.)
(2 год. на тиждень, 16 навчальних тижнів)
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
|||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-2 хв
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-100 слів
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік |
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 40 – 50 слів
|
5-6 речень
|
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
||||
Лексика |
Граматика |
І семестр
Lektion 1 “Die Leute in meiner Nähe” Люди, які мене оточують
1. |
|
Знає лексику про членів родини та може написати її, може прочитати і заповнити анкету, розуміє зміст анкет про родину, може заспівати пісню та написати анкету про себе, може дати відповіді на запитання про себе та свою родину, може зробити презентацію про себе |
Die Familie. Родина |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми. відеоурок |
die Familienmit- glieder (wiederhol.) |
Plural der Substantive. Множина іменників.
|
|
||||||||||||
2. |
|
Розуміє скоромовки, називає та може написати професії людей, може утворити іменники жіночого роду, може розповісти, що роблять представники деяких професій, розрізняє назви професій чоловічого і жіночого родів, розв’язує загадки про професії, складає речення з поданих слів |
Berufe. Професії
|
2. Громадянська відповідальність Визначає власні вподобання та потреби від професій відеоурок |
der Beruf, der Arzt, der Bäcker, die Bibliothekarin, der Koch, die Lehrerin, die Malerin, der Musiker, die Schneiderin, die Verkäuferin die Waren, das Essen, das Bild, unterrichten |
Творення іменників жіночого роду |
|
||||||||||||
3. |
|
вміє утворювати складні іменники, називає професії людей з артиклями, розуміє ці слова на слух, складає слова з поданих елементів, розуміє на слух бесіду однолітків про професії їхніх близьких, правильно вживає дієслова haben і sein в минулому часі Präteritum, відповідає на запитання, може написати короткий текст про професії своїх родичів |
Berufe der Verwandten. Професії рідних https://wordwall.net/uk/resource/56463732/beruf
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Розуміє цінність праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
kochen, schneiden, backen, beraten, verkaufen, nähen, behandeln, spielen, der Bauarbeiter, der Busfahrer, die Friseurin, die Journalistin, der Landwirt, der Programmierer, der Schauspieler, die Taxifahrerin, die Tierärztin |
Творення складних слів. Минулий час (Präteritum) дієслів «haben» і «sein»
|
|
||||||||||||
4. |
|
називає професії людей з артиклями, називає різні місця роботи людей, правильно вживаючи прийменники й артиклі розуміти бесіди, в яких однолітки розповідає про те, ким і де працюють близькі, розуміє ці слова на слух, розуміє відео за темою й визначає правильні відповіді щодо змісту |
Wo arbeiten sie? Де вони працюють? https://wordwall.net/uk/resource/28020316/beruf
|
4. Підприємливість та фінансова грамотність Розуміє цінність праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
arbeiten, die Firma, der Kunde, die Klinik, der Beruf, die Bäckerei, die Bibliothek, das Büro, das Café, das Feld, die Klinik, der Laden, die Schule |
Прийменники, що вживаються з давальним відмінком Präpositionen mit Dativ |
|
||||||||||||
5. |
|
відповідає на запитання про друзів, розуміє дописі однолітків про їхніх друзів визначає, чи відповідають твердження змісту текстів вживає іменники в давальному відмінку описує своїх друзів |
Meine Freunde. Мої друзі
|
2. Громадянська відповідальність Пояснює вибір особистих символів |
befreundet, Geheimnisse anvertrauen, die Unrecht, zusammen, der Nachbar |
Давальний відмінок іменника, Substantive im Dativ
|
|
||||||||||||
6. |
|
розуміє та може вивчити нову лічилку про дозвілля з друзями, називає назви хобі та інтересів, які можуть мати підлітки, називає декілька прийменників, з якими слова вживаються в давальному відмінку розуміє дописи однолітків в соціальних мережах про їхні вподобання та інтереси пише коментар до таких дописів |
Gemeinsame Interessen. Спільні інтереси
|
2. Громадянська відповідальність Наводить приклади свого внеску у життя громади. Пояснює вибір особистих символів |
mit Konsolen spielen, das Puzzle, der Trickfilm, in der Freizeit, trainieren, alles, viele, oft, bei, mit, nach, von, zu |
Прийменники, що вживаються з давальним відмінком Präpositionen mit Dativ |
|
||||||||||||
7. |
|
називає назви професій та місць роботи, вживає назви місць роботи в давальному відмінку, називає назви хобі та інтересів дитини, розуміє на слух розповідь однолітка про професії родичів, розповідає про спільне дозвілля з друзями |
Wiederholung “Die Leute in der Nähe” Узагальнення та систематизація знань з теми «Люди, які мене оточують» Діагностична робота №1 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
|
||||||||||||
8. |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, робить короткі повідомлення про своїх, друзів, їх захоплення, готує презентації, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “Freunde” Проєктна робота «Друзі» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
||||||||||||
Lektion 2 “Die Schule” Школа |
|||||||||||||||||||
9. |
|
Утворює складні слова з поданих елементів, називає приміщення у школі, вживає прийменники у мовленні, розуміє співвідношення поверхів у нім. та укр. мовах, читає та перекладає текст, складає та розігрує діалоги, сприймає текст на слух та відповідає на запитання, може намалювати схему школи та написати коментар. |
Unsere Schule. Наша школа
|
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила. Демонструє розуміння потреби працювати разом |
die Aula, die Bibliothek, der Computerraum, der Hof, der Raum der Klassenraum, der Speiseraum, der Sportplatz, die Turnhalle, das Erdgeschoβ, der Stock, links, rechts, in der Mitte, die Pause, helfen, liegen, die Klasse, lernen, turnen, essen , |
Словотвір іменників. Прийменники в Dativ Поверхи Präpositionen im Dativ. https://wordwall.net/uk/resource/24652332/in-der-schule
|
|
||||||||||||
10. |
|
може заспівати пісню, розуміє час та розповідає, що робить у школі у цей час, читає текст з виходом на комунікацію, вживає відокремлювані префікси дієслів та час, може розіграти інтерв’ю за зразком та розповісти про свій розпорядок дня |
Mein Schultag. Мій шкільний день
|
3. Здоров’я і безпека Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя
|
die Uhr, die Zeit, um, aufstehen, anziehen, frühstücken, aufräumen, das Bett, einpacken, das Abendessen, zu Mittag essen, das Frühstück, anrufen, zurückkommen, mitmachen, schlafen |
Час. Die Uhr Відокремлювані префікси Die trennbare Präffixe
|
|
||||||||||||
11. |
|
називає шкільні предмети, розповідає, що робить на уроках, робить опитування з коментуванням результатів, читає текст з повним розумінням прочитаного та доповнює текст за змістом, вживає порядкові числівники та підрядне речення причини, складає та розігрує діалоги, може написати відповідь на лист |
Stundenplan. Розклад уроків
|
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
der Stundenplan, die Erdkunde, die Geschichte, die Mathematik (Mathe), der Sport, das Ukrainisch, die Biologie, die Kunst, die Musik, das Deutsch, die Literatur, pro Woche, die Stunde, die Technik, der Wochentag |
Порядкові числівники Ordinalzahlen
|
|
||||||||||||
12. |
|
знає та називає шкільні предмети, розуміє інформацію про уроки, описує фото, коментує результати опитування , вживаючи порядкові числівники за зразком, читає текст та доповнює текст інформацією з таблиці, вміє будувати сурядне речення із сполучником denn, розігрує діалоги за зразком, ставить запитання та відповідає на запитання про улюблені предмети, може написати відповідь на лист. |
Lieblingsfächer. Улюблені предмети
|
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила. |
der Computer, das Lieblingsfach, die Umfrage, rechnen, denn, gern, sprechen, basteln, diskutieren, laufen, rechnen, die Aufgabe, laufen, springen, kennen lernen, musizieren, lernen, das Lied, das Bild, die Buntstifte, der Unterricht |
Порядкові числівники. Порядок слів у сурядному реченні з сполучником denn Ordinalzahlen. Satzreihe mit denn |
|
||||||||||||
13. |
|
розуміє прослухані прислів’я, може розповісти, що робить на уроках німецької, розуміє зміст написаних порад щодо вивчення німецької мови та дати свої поради , розігрує інтерв’ю за темою, складає письмові тексти за ілюстраціями, може доповнити речення з сполучником сурядності denn |
In der Deutschstunde. На уроці німецької
|
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила. У спілкування дотримується толерантності по принципу «no hate speech» (мова проти ненависті) |
machen, hören, schreiben, interessant, einmal, regelmaig, oft, jede, manchmal, im Monat, besonders, der Tipp, toll, gut, wichtig, finden, die Hausaufgabe, der Übung |
|
|
||||||||||||
14. |
|
розуміє зміст короткої пісні, може доповнити пісню за поданими словами, розігрує інтервю за темами, описує малюнок, сприймає текст на слух та виконує тестові завдання, читає оголошення та проводить дискусію про школу мрії, може написати лист про школу мрії. |
Traumschule. Школа мрії https://www.youtube.com/watch?v=2MgawQhDV98
|
2. Громадянська відповідальність Пропонує варіанти участі школи у житті громади. |
der Traum, fragen, groβ, schön, das Schwimmbad, die Blume, das Internet, die Satellitenantenne, das Gerät, neu, mir gefällt |
|
|
||||||||||||
15. |
|
знає лексику теми «Школи», складає слова з частин, сприймає текст на слух та доповнює речення інформацією, може написати розклад уроків та прокоментувати його за зразком, описує малюнки та складає розповідь. |
Wiederholung “Die Schule” Узагальнення та систематизація знань з теми «Школа» Діагностична робота №2
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
https://naurok.com.ua/test/test-die-schule-1260830.html
|
|
|
||||||||||||
16. |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, робить короткі повідомлення про школу своєї мрії, готує презентації, сприймає на слух знайомі запитання про школу та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “Traumschule” Проєктна робота «Школа мрії» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
||||||||||||
Lektion 3 “ Unsere Freizeit” Наше дозвілля |
|||||||||||||||||||
17. |
|
називає види дозвілля, розуміє пісню за темою, читає короткі тексти та знаходить відповідні ілюстрації, може провідміняти модальне дієслово können за особовими займенниками розігрує діалоги за зразком, може прочитати зашифрований текст та записати його, |
In der Freizeit. На дозвіллі.
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду
|
der Freizeit, können, Rad fahren, das Wochenende, die Wanderung, Schach spielen, skaten, kochen, das Tischtennis, das Klavier
|
Модальне дієслово können. Modelverb und Satzreihe mit können Порядок слів у реченні з модальними дієсловами |
|
||||||||||||
18. |
|
може прочитати вірш та доповнити його про своє дозвілля, розповідає про дозвілля дітей за малюнками, читає оголошення та коментує їх, висловлюючи згоду чи заперечення, розуміє бесіди про дозвілля, знаходить в соцмережах цікаву пропозицію про дозвілля. |
Gemeinsame Pläne. Спільні плани https://www.youtube.com/watch?v=-pgpcFf4l4s
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду
|
im Internet surfen, Inlineskaten, das Museum, simsen, schwimmen, zusammen, treiben, gesund, klettern, der Training, besuchen, die Idee, schnell, der Angebot, mitmachen das Tier |
|
|
||||||||||||
19. |
|
розуміє лічилку та може повторити її, вживає дієслова у Partizip II, будує речення з допоміжним дієсловом haben y Perfekt, розігрує діалог за зразком, виконує граматичні завдання, описує малюнки , підбираючи речення до них, може розповісти про своє дозвілля в минулому часі. |
Was hast du gestern gemacht? Що ти робив учора?
|
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми
|
üben, gestern, Machen, arbeiten, der Ausflug, chatten, der Garten, grillen, der Wald, der Pilz, das Brettspiel
|
Perfekt. Минулий час слабких дієслів. Дієприкмет-ник ІІ. Допоміжне дієслово haben y Perfekt. Порядок слів у реченні |
|
||||||||||||
20. |
|
вміє відмінювати дієслова у Partizip II, читає оголошення та виконує тестові завдання за змістом тексту, розповідає про дії дітей у минулому, сприймає текст на слух та розігрує діалог за зразком |
Meine Freizeit. Моє дозвілля. Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення. Виконання граматичних вправ. |
|
|||||||||||||||
21. |
|
знає дні тижня, розуміє прочитаний вірш, може розповісти про дії Ліни за малюнками, з’єднує частини слів та складає речення з ними, виконує граматичні вправи, може розповісти про свій минулий вікенд. |
Am Wochenende. На вихідних |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду
|
der Wochentag, spazieren gehen, helfen, schlafen, der Brief, der Gast, fernsehen, frei, viel,
|
Perfekt. Минулий час сильних дієслів. Дієприкмет-ник ІІ. Допоміжне дієслово sein y Perfekt. Дієслова з відокремлю-ваними прекфіксами. |
|
||||||||||||
22. |
|
читає текст, перекладає та виконує післятекстові вправи та граматичні вправи за вивченим матеріалом, може написати оголошення щодо вікенду, бере участь у іграх. |
Unsere Wochenende. Наш вікенд Розвиток граматичних навичок. |
|
|||||||||||||||
23. |
|
розповідає про свої заняття спортом, описує малюнки, використовуючи подані речення про заняття дітей, коментує різну інформацію, |
Wir und Sport. Ми та спорт
|
2. Громадянська відповідальність Визначає власні спортивні вподобання та потреби |
das Wetter, der Sportplatz, der Springseil, regnen, einladen, du hast Recht. Schlittschuh laufen, das Yoga |
Perfekt. Порядок слів у реченні минулого часу.
|
|
||||||||||||
24. |
|
називає види спорту, розповідає про свої заняття спортом, розігрує діалоги за зразком, сприймає текст на слух з виходом на комунікацію, бере участь в іграх, опитуванні, пише письмове повідомлення про свої заняття спортом у минулому часі. |
Sport. Спорт
|
|
|||||||||||||||
25. |
|
розуміє римування та може повторити його, називає заняття спортом, доповнює речення, розігрує діалог за зразком, вживаючи вказівний займенник «dieser», читає текст з повним розумінням прочитаного, виконує тестові завдання, проводить опитування про улюблені види спорту та коментує результат опитування, пише лист у відповідь. |
Lieblingssport. Улюблений вид спорту.
|
2. Громадянська відповідальність Визначає власні спортивні вподобання та потреби |
die Turnhalle, das Freibad, der Lederball, die Eisbahn, der Spaβ, die Aktivatät, die Persone |
Вказівний займенник «dieser» Demonstretiv pronommen
|
|
||||||||||||
26. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, робить письмові коментарі до опитувань/статистики, пише вірш про свій минулий тиждень, бере активну участь в іграх, коментує різну інформацію. |
Wiederholung “Unsere Freizeit” Узагальнення та систематизація знань з теми «Наше дозвілля» Діагностична робота №3 (тест) |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
|
||||||||||||
27. |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, робить короткі повідомлення про своє дозвілля, готує презентації, сприймає на слух знайомі запитання про дозвілля та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “ Wir zaubern Freizeit” Проєктна робота «Ми чаклуємо дозвілля» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
||||||||||||
28. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
||||||||||||
29. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
||||||||||||
30. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
||||||||||||
31. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
||||||||||||
32. |
|
|
Підсумковий урок. Виведення семестрової оцінки за щоденником спостережень. |
|
|
|
|
||||||||||||
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
||||
Лексика |
Граматика |
ІІ семестр
Lektion 4 “Winterfeste. Зимові свята
Lektion 7 “Feiern macht Spaβ” Святкування дарує втіху
33. |
|
розуміє зміст вірша та читає його вголос, називає свята, місяці, розповідає, коли святкують свята, називає дату німецькою мовою, розуміє на слух назви свят та дати, читає загадки та відгадує їх, розуміє прості тексти про традиції святкування, переказує зміст тексту, пише загадку про зимове свято з опорою на зразок. |
Wann feiern wir? Коли ми святкуємо?
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
der Nikolaustag, Silvester, Neujahr, der Valentinstag, Weihnachten, der Heiligabend, der Geburtstag, wann, das Fest, das Herz, der Tannenbaum, symbolisieren. artig, das Geschenk, beliebt |
Порядкові числівники Ordinalzahlen
|
||||
34. |
|
розуміє зміст вірша та доповнює його за змістом, утворює складні іменники, читає текст та відповідає на запитання, читає текстові повідомлення та пише свої, занотовує інформацію про різдвяні традиції в Україні, називає свята та їх символи, порівнює традиції святкування Різдва в Німеччині та в Україні, пише лист у відповідь, знаходить потрібну інформацію в мережі Інтернет |
Weihnachten und Advent. Різдво і передріздвяний час
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах https://wordwall.net/ru/resource/26864773/weihnachten-und-advent https://wordwall.net/ru/resource/8758817/deutsch/weihnachtsgeschichte |
der Kalender, der Kranz, der Advent, der Baum, die Gans, das Gebäck, der Mann, die Sterne, die Kerze, die Vorbereitung, bald, brennen, anzünden, verstecken, die Tür, überall, schmücken, verteilen, die Tradition, heilig |
Словотвір іменників
|
||||
35. |
|
розуміє усні привітання з різними святами, називає свята, вживає займенники в Dativ у своєму мовленні, розуміє зміст вітальних листівок та запрошень до свят, виконує тестові граматичні завдання, пише вітальні листівки до свят, виготовляє власноруч різдвяну листівку |
Glückwünsche. Вітання
https://deutschteam.wordpress.com/2022/06/13/1dsd-personalpronomen-im-dativ-und-akkusativ/ |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
Alles Gute! Viel Glück! Erfolg! Frohe Weihnschten! gratulieren, wünschen, das Jahr, froh, einen guten Rutsch! der Glückwunsch, warten, der Anlass, |
Займенники в давальному відмінку Personalprono men im Dativ
|
||||
36. |
|
розуміє зміст римування та повторює його, читає текст з виконанням завдань до нього, розігрує діалоги за зразком, вживає займенники в Akk у своєму мовленні, виконує тестові граматичні завдання, пише лист з побажаннями та коментує його, пише лист у відповідь |
Weihnachtsge-schenke. Різдвяні подарунки https://wordwall.net/ru/resource/8936582/geschenke-zu-weihnachten |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
vorbereiten, die Topfblume, pflegen, das Kochbuch, der Teddy, legen Puzzles, das Handy, bekommen, brav, der Wunschzettel, Was hat … für..? |
Займенники в знахідному відмінку
|
||||
37. |
|
складає слова з літер та записує назви свят, розігрує діалог за зразком, вживає дієслова haben і sein у Präteritum, виконує граматичні завдання, розповідає про свої різдвяні канікули у минулому часі, сприймає текст на слух та відповідає на запитання, описує письмово про зимові канікули в минулому |
Weihnachtsfe-rien. Різдвяні канікули https://wordwall.net/uk/resource/35554054/deutsch/haben-und-sein-im-pr%c3%a4teritum
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
die Ferien, zu Hause, feiern, warten, ganz, cool, der Luftballon, die Maske, das Kostüm, die Party, zu Besuch
|
Präteritum (минулий час ) дієслів haben і sein
|
||||
38. |
|
називає назви свят, розігрує діалоги за зразком, сприймає текст на слух та виконує завдання до нього, проводить опитування про улюблене зимові свята та коментує результат, читає допис та пише коментар до нього. |
Mein Lieblingsfest Моє улюблене свято
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
https://wordwall.net/uk/resource/32572833/personalpronomen-im-akkusativ-oder-im-dativ |
das Lieblingsfest, der Knallbonbon, lustig, der Kreis, der Kuchen, der Schnee, selbstverständlich, es gibt, der Beitrag, die Abstimmung, wählen |
|
||||
39. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, називає зимові свята та їх символи, розігрує діалог за зразком, сприймає та розуміє текст на слух, вставляє дієслова haben і sein у Präteritum, читає та пише вітальну листівку, бере активну участь у грі. розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи, виготовляє різдвяний календар та вітає однокласників із святами |
Wiederholung “ Winterfeste” Повторення « Зимові свята» Projektarbeit “Adventskalender” Проєктна робота «Різдвяний календар»
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
https://naurok.com.ua/test/winterfeste-1214587.html
|
||||
40. |
|
утворює складні слова, читає речення та доповнює їх прикметниками за змістом, описує малюнки з висловленням своєї думки, читає та перекладає смс-повідомлення, виконує тестове завдання, сприймає текст на слух та усно описує карнавальні костюми, пише загадку про свій карнавальний костюм з опорою на зразок. |
Der Karneval. Карнавал |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
der Karneval, das Kostüm, die Maske, der Umzug, der Fasching, bunt, schön, herrlich, toll, fröhlich, das Datum, meistens, die Märchenfigur, die Hexe, die Prinzessin, Aschenputtel, Rotkäppchen, tragen, die Krone, der Besen, der Korb, die Tasche, der Zauberstock, der Schwanz |
Словотвір іменників
|
||||
41. |
|
сприймає на слух та розуміє зміст пісні про свято, розуміє прості тексти про традиції святкування Великодня з опорою на лексику, порівнює та коментує святкування Великодня в Україні та Німеччині, читає тест, доповнюючи його дієсловами у правильній формі за змістом, відповідає на запитання, письмово описує святкування Великодня у своїй родині, бере активну участь у грі. |
Osterntraditionen Великодні традиції
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
das Ei, der Hase, der Kuchen, die Suche, kochen, bemalen, farben, schmücken, das Leben, der Zweig, verstecken, backen, schneien, das Lied, das Huhn, frei, am besten, am liebsten, schocken |
https://www.liveworksheets.com/w/cs/deutsch/82089
https://nl.pinterest.com/pin/667377238543688884/
|
||||
42. |
|
сприймає на слух та розуміє зміст римування, описує малюнок з обґрунтуванням своєї думки з опорою на зразок, розуміє зміст листівок та пише свою вітальну листівку до Великодня, бере активну участь у грі. |
Frohe Ostern! З Великоднем! |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
die Karte, schicken, beglückwünschen, Lieber…! Liebe…! Viel Spaβ! Gleichfalls! |
https://nl.pinterest.com/pin/325244404351720755/
|
||||
43. |
|
читає вірш вголос та розуміє зміст прочитаного, розділяє слова та словосполучення за питальними словами, виконує тестове завдання, розуміє зміст запрошень та пише запрошення на свято, сприймає тест на слух та відповідає на запитання, усно домовляється з іншими щодо святкування, коментує різну інформацію. |
Wir feiern gern zusammen. Ми залюбки святкуємо разом.
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
im Familienkreis, mit Nachbarn, man kann, können, natürlich, die Einladung, zustimmen, ablehnen, Vorschlag Machen, das Outdoor-Spiel |
Питальні слова https://wordwall.net/uk/resource/28931589/w-fragen https://wordwall.net/uk/resource/28163901/feste-fragen
|
||||
44. |
|
доповнює словами асоціативний ланцюг, вставляє у слова пропущені ліиери, розігрує діалог за зразком, читає та перекладає текст, розповідає про подарунки до різних свят із вживанням прийменника von +Dat, може написати допис про подарунок своєї мрії |
Geschenke. Подарунки https://wordwall.net/uk/resource/40965547/deutsch/geschenke
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
das Geschenk, Das Brettspiel, bekommen, hoffentlich, träumen, d Malset, möchten |
Сполука «von +Dativ»
|
||||
45. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, утворює складні слова, утворює слова із початкової літери, може скласти слова із букв порівнює свята в обох країнах, розігрує діалог за поданими ситуаціями, пише запрошення своїм друзям, може розшифрувати текст, замінивши цифри літерами, бере активну участь у грі |
Wiederholung “Feiern macht Spaβ” Узагальнення та систематизація знань з теми «Святкування дарує втіху» Діагностична робота №4 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
https://wordwall.net/uk/resource/17613265/feste-in-deutschland
https://vseosvita.ua/test/feste-und-symbole-172618.html
|
||||
46. |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, виготовляє власноруч карнавальну маску, робить короткі повідомлення про свого карнавального героя, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “ Maskenfest” Проєктна робота «Маскарад» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
|||
Lektion 5 “Ich und du” Я і ти |
||||||||||
47. |
|
називає частини тіла людини, розуміє на слух скоромовки та римування, розуміє простий опис людини та сприймає на слух текст – опис людини, будує письмовий опис себе або іншої дитини, утворює слова із літер, бере активну участь у грі. доповнює таблицю відповідними словами за родами іменника, вживає іменники у множині, доповнює зміст пісні словами, заперечує хибні твердження, письмово описує зовнішній вигляд людини. |
Wer ist das? Хто це?
|
2. Громадянська відповідальність Правила поведінки людини
|
das Gesicht, die Haare, das Auge,das Ohr, die Nase, der Mund, groβ, klein, mittelgroβ, lang, blobd, kurz, ktaus, dunkel, glatt, oval, rund, tragen, |
Множина іменників
https://wordwall.net/ru/resource/3593200/t1aussehen-beschreiben https://wordwall.net/ru/resource/53234629/personen-beschreiben
|
||||
Das bin ich. Це я.
|
der Kopf, der Hals, der Bauch, der Rücken, die Hand, der Arm, das Bein, der Fuβ, der Zahn, der Mensch, selbst |
|||||||||
48. |
|
називає частини тіла людини, розуміє усні скарги на здоров’я, розповідає про своє самопочуття, говорить, що турбує людину, доповнює слова пісні за змістом, відповідає на запитання, будує речення із словосполученням weh tun |
Was tut dir weh? Що в тебе болить?
|
3. Здоров’я і безпека Обговорює шляхи профілактики захворювань https://wordwall.net/uk/resource/53292103/st-28-was-tut-dir-weh-wortschatz
|
weh tun, der Schmerzen, mein Schatz
|
Словосполучення weh tun |
||||
49. |
|
розуміє зміст написаних речень і діалогів, в яких люди скаржаться на погане самопочуття, усно бажає одужання людині, запитує про самопочуття людини, розігрує діалоги за темою, розуміє усні скарги на здоров’я, у письмовій формі дає поради щодо здоров’я та гігієни. |
Beim Arzt. У лікаря
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Дискутує довкола питань здоров’я людини. |
husten, niesen, das Schnupfen, das Fieber, die Angina, die Erkältung, die Grippe, die Skoliose, der Arzt, messen, untersuchen, der Patient, gurgeln, nehmen, das Rezept, im Bett bleiben, Gute Bessserung! |
https://wordwall.net/uk/resource/45757377/beim-arzt
|
||||
50. |
|
розуміє скарги людини на здоров’я, може описати самопочуття, розуміє прості бесіди між лікарем і пацієнтом, розуміє поради щодо покращення здоров’я, розігрує діалоги за темами, виконує граматичні вправи, вживаючи модальні дієслова у правильній формі, може написати повідомлення своєму другу/своїй подрузі щодо покращення здоров’я |
Arztempfehlungen Лікарські поради https://www.youtube.com/watch?v=KOGU9-8eh2o
https://wordwall.net/uk/resource/47387137/sollen
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Wasser trinken, Vitamine nehmen, regelmäβig, fernsehen, dürgen, sollen, müssen, gesund, krank, die Untersuchung, der Tipp, schaden, die Arztempfehlung |
Відмінювання модальних дієслів dürfen, sollen. Порядок слів у речення з модальними дієсловами https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/451948 |
||||
51. |
|
розуміє зміст пісні та показує дії пантомімою, розігрує діалоги за зразком, читає тест та виконує тестове завдання, відмінює модальні дієслова, сприймає на слух поради щодо особистої гігієни та робить плакат із цих порад. |
Körperpflege. Особиста гігієна
|
3. Здоров’я і безпека Надає рекомендації щодо дотримання правил особистої гігієни |
Hände waschen, schütteln, das Handtuch, trocknen, leider, die Zähne putzen, duschen, das Schampoo, kämmen, die Zahnpasta, die Bürste, die Sekunde, täglich, das Bad, der Kamm, der Regal |
Відмінювання модального дієслова müssen Порядок слів у речення з модальними дієсловами https://wordwall.net/uk/resource/39355046/m%C3%BCssen-oder-d%C3%BCrfen |
||||
52. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, розказує про особисту гігієну, розігрує діалоги за зразком, сприймає текст на слух та виконує завдання, описує зовнішність людини, розповідає про своє самопочуття |
Wiederholung “Ich und du” Узагальнення та систематизація знань з теми «Я і ти» Діагностична робота №5 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
https://view.genial.ly/6374c72e8f8d7c00196d1cdb/interactive-content-korperteile-krankheit-gesundheit
|
|
||||
53. |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, виготовляє власноруч лепбук, робить короткі повідомлення про себе, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “Alles uber mich” Проєктна робота «Усе про мене» https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/339200 |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
|||
Lektion 6 “Natur” Природа |
||||||||||
54. |
|
називає явища природи, місяці та пори року, утворює безособові речення, описує погоду, сприймає прості тексти на слух та знаходить відповідні ілюстрації, розігрує діалоги за зразком, читає та вставляє у текст місяці, дискутує з однолітками про вподобання, описує погоду свого улюбленого місяця. |
Das Wetter. Погода
https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/818578 |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему
3. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови |
kalt. warm, beblig, sonnig, windig, wolkig, es regnet, es schneit, das Gewitter, morgen, heute, die Sonne, der Regen, das Gras, die Wolke, das Regenwetter. der Himmel, das Blatt, die Blätter, der Wald, anziehen, hoch, die Themperatur, natürlich, |
Безособове речення https://www.youtube.com/watch?v=Pk_yo5QNUsY
|
||||
55. |
|
називає пори року, місяці, розвязує загадки із буквенної плутанини, розуміє, читає та доповнює римування назвами пір року, читає та перекладає тексти, утворює ступені порівняння прикметників та прислівників, порівнює погоду за зразком, ставить запитання та відповідає на них, проводить опитування та коментує його результат, пише коментар з допомогою Інтернету |
Jahreszeiten und Wetter. Пори року й погода
|
3. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови |
zeigen, tauen, blühen, die Knospe, fallen, niedrig, die Zeit, der Vogel, der Luft, frosting, überall, der Grad, zeigen, die Erde |
Ступені порівняння прикметників та прислівників https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch/111049
|
||||
|
|
описує та порівнює погоду, утворює ступені порівняння прикметників та прислівників, виконує граматичні вправи, розігрує діалоги, бере активну участь у грі, розуміє бесіди, в яких порівнює погоду. |
Wir vergleichen. Ми порівнюємо
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему
|
so…wie, als, besprechen, plannen, Abgemacht! https://wordwall.net/uk/resource/21843973/das-wetter |
Порівняння so … wie, als
|
||||
56. |
|
дає поради щодо погоди, читає та розуміє зміст вірша про погоду, описує погоду за зразком, відповідає на запитання, будує речення із сполучниками сурядності, читає текст та виконує граматичні вправи, бере активну участь у грі, пише лист про минулі канікули |
Wie war das Wetter? Якою була погода? https://learningapps.org/view1140313
|
3. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови |
gestern, vorige Woche, am Strand, und, aber, oder, zufrieden, ziemlich, die Wanderung
|
Складне речення із сполучниками сурядності und. aber, oder https://wordwall.net/uk/resource/9418778/wortfolge-und-oder-aber
|
||||
57. |
|
розуміє зміст римування, складає із слів асоціативний ланцюг, сприймає на слух бесіди про дозвілля на природі, читає та пише оголошення про дозвілля на природі, стверджує або заперечує інформацію. |
Die Natur und Freizeit. Природа і дозвілля
|
3. Здоров’я і безпека Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
angeln, Boor fahren, die Natur erkunden, Pilze sammeln, beobachten, wander, zelten, rodeln, im Freien |
https://www.hueber.de/sixcms/media.php/36/03-DaZ-spielen-im-fr.pdf |
||||
58. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, називає явища природи, описує погоду, вставляє у речення прикметники у правильній формі, доповнює речення вживаючи сполучники сурядності, описує погоду та дії на дозвілля |
Wiederholung “Die Natur” Узагальнення та систематизація знань з теми «Природа» Діагностична робота №6 (тести) |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
https://vseosvita.ua/test/die-natur-und-das-wetter-3052542.html |
||||
59. |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, виготовляє власноруч календар пір року, робить короткі повідомлення про погоду кожної пори року, розповідає про свою улюблену пору року, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Projektarbeit “Duell der Jahreszeiten” Проєктна робота «Дуель пір року» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
|||
Lektion 8 “Wir leben in Europa” Ми живемо в Європі. |
||||||||||
60. |
|
називає сторони світу, утворює складні іменники, називає країни в Європі, розігрує діалоги за зразком, розуміє інформацію в анкеті людини, розповідає звідки людина і де живе, називає різні європейські країни, письмово складає коротку анкету про себе, вживає прийменники з географічними власними назвами у своєму мовленні |
Europäische Länder. Європейські країни
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
der Norden, der Westen, der Osten, der Süden, die Miite, liegen, kommen, leben, das Europa, wohnen, der Ort, das Land, wo? woher? ledig, verheiratet, reisen |
Словотвір іменників. Географічні назви. Вживання прийменників “in” та “aus’
|
||||
61. |
|
розуміє зі слуху фактичну інформацію про Україну, виконує тестове завдання, читає текст та вставляє відповідні слова за змістом, відповідає на запитання, коментує різну інформацію, описує країну та місто за поданою інформацією, пише допис про Україну, використовуючи Інтернет |
Wir sind aus der Ukraine. Ми з України!
https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/2323445 |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
der Einwohner, die Fläche, das Gebiet, die Stadt, die Heimat, die Hauptstadt, das Heimatland, das Parlament, bertagen, der Fluss, das Landschaft, der Nachbar |
Множина іменників
|
||||
62. |
|
розуміє на слух назви визначних місць Києва, описує малюнки, розігрує інтервю в ролях, розуміє дописи однолітків про їхні рідні міста, відповідає на запитання про столицю України, бере активну участь у грі, презентує презентацію найкращих маршрутів України, дає поради щодо подорожі Україною, називає іменники в множині та може написати слова під диктовку, читає текст, вставляючи відповідні слова за змістом, виконує тестове завдання за прочитаним текстом
|
Ukrainische Städte. Українські міста https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/93847 |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Складає перелік місць для туризму у своєму регіоні
2. Громадянська відповідальність Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
das Zentrum, die Industrie, der Betrieb, der Hafen, das Erbe, die Welt, das Meer, der See, der Besuch, interessant, der Tourist, die Erholung, das Gebäude, gehören das Museum, die Kirche, das Denkmal, die Hochschule, die Kathedrale, das Tor, gold, die Straβe, der Park, der Garten, die Sehenswürdigkeiten, studieren, spazieren gehen, das Laden, der Zoo, der Platz |
Множина іменників
|
||||
Willkommen in Kyjiw. Ласкаво просимо до Києва https://wordwall.net/uk/resource/57400519/st-72-unsere-hauptstadt |
Вживання іменників без артикля
|
|||||||||
63. |
|
розуміє прості тексти про німецькомовні країни, описує країну та місто за поданою інформацією, читає повідомлення і статтю, виконуючи тестову завдання, коментує різну інформацію, вживає складні числівники, ставить запитання та відповідає на них, розповідає основну інформацію про німецькомовні країни. |
Deutschsprächige Lander. Німецькомовні країни https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/die-deutschsprachigen-lander/4252
|
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
sprechen, die Zahle, weltweit, die Sprache, die Fremdsprache
|
Складні числівники. Вживання іменників без артикля
|
||||
|
|
називає визначні місця Берліну, називає множину іменників, утворює складні іменники, впорядковує фото до назв визначних місць Берліну, ставить запитання та відповідає на них, може усно домовитися з іншими про візит до Берліну, висловлює свої враження від визначних місць, розуміє зміст опублікованих оголошень про подорож до Берліну. |
Berlin. Берлін https://www.liveworksheets.com/w/de/deutsch-als-fremdsprache-daf/382214
|
2. Громадянська відповідальність Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
der Turm, der Reichstag, unter, die Linde, wissen, die Reise, atemberaubend, steigen, sitzen, der Artikel, das Panorama |
Множина іменників
|
||||
64. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, утворює слова із буквеної плутанини, називає визначні місця Києва і Берліна, розповідає основну інформацію з опорою на зразок про Україну та Німеччину, утворює множину іменників, розповідає звідки діти і де вони живуть, описує подорож до Берліну, ставить запитання та відповідає на них. |
Wiederholung “Wir leben in Europa” Узагальнення та систематизація знань з теми «Ми живемо у Європі» Діагностична робота №7 (тест) |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
||||
65. |
|
розуміє написані інструкції до етапів проєктної роботи бере участь в проєкті, працюючи в команді, робить відеоролик українських ландшафтів, пише коментар до відео та презентує його у класі. сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат |
Projektarbeit “Ukrainische Landschaften” Проєктна робота «Українські ландшафти» |
2. Громадянська відповідальність Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
|
|||
66. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|||
67. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|||
68. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|||
69. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|||
70. |
|
|
Підсумковий урок. Виведення семестрової оцінки за щоденником спостережень. |
|
|
|
|