Образотворче мистецтво 3 клас ІІ семестр (за підручником Л.Масол)
№ |
Тема уроку |
Характеристика результатів навчання |
Сторінки підручника |
Дата |
1. |
Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота-художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.56-57) |
|
2. |
Мандрівка у світ фантастики (продовження) Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш, кольорові олівці, гуаш) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.60-61) |
|
3. |
Чарівні дива. Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.64-65) |
|
4. |
Чарівні дива.(продовження). Архітектура. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.68-69) |
|
5. |
У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко . Контрастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.72-73) |
|
6. |
У світі реального та уявного Стилізація. Створення іграшки фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.76-77) |
|
7. |
Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент) Зображення або ліплення фантастичного персонажу з мультфільму, який найбільше сподобався |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.80-81) |
|
8. |
Картинки з виставки(продовження.). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.84-85) |
|
9. |
Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.88-89) |
|
10. |
Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.92-93) |
|
11. |
Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.96-97) |
|
12. |
Гумор у мистецтві(продовження) Комікс. Створення коміксу до пісні «Грицю, Грицю до роботи» |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.100-101) |
|
13. |
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька- мотанка . Зображення ляльки ЛОЛсюрпризу (кольорові олівці, фломастери) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.104-105) |
|
14. |
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві(продовження). Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.108-109) |
|
15. |
Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.113-114) |
|
16. |
Мистецька подорож до Європи (продовження) Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» . Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) |
Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3 |
(с.116-117) |
|
17. |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
(с.116-117) |
|
18. |
Узагальнення знань і вмінь учнів. Підсумок за рік |
|
|
|
19. |
Резервний урок |
|
|
|