21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Календарно - тематичне планування з образотворчого мистецтва для 3 класу 2 семестр

Про матеріал
КТП розроблено і укладено у відповідності до підручника " Мистецтво. 3 клас" (авт. Л.Масол,О.Гайдамака,О.Колотило).Окреслено очікувані результати навчання здобувачів освіти, види діяльності учнів; форми роботи з навчальним матеріалом підручника і зошита.
Перегляд файлу

Календарно   - тематичне

планування уроків образотворчого мистецтва на 2 семестр ( 1 година/тиждень, 19 годин/семестр - план)

(за підручником Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило  « Мистецтво», зошитом Л.Масол, О.Гайдамаки, О.Колотило  «Мистецтво»)

 

з/п

Проблемне запитання

 та навчальний зміст

Сприймання образотворчого мистецтва

Художньо – творча діяльність

Поняття

Очікувані результати

Дата

проведення

план

факт

 

Тема 5. Світ невідомий

 

14

Мандрівка у світ фантастики.

Роботи і мистецтво

СКМ: Відео «Робот – художник».

Робот – художник з Лего.

ХТД: Малювання робота з простих геометричних форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці).

П: Формат (повторення).

- добирає слова для характеристики вираження емоцій і вражень;

-  створює фрагментарні зображення в процесі експериментування з формами;

- придумує образи роботів, використовуючи знайомі засоби та способи творення.

13.01

 

15

Мандрівка у світ фантастики.

Фантастичні образи в мистецтві

СКМ: М/ф «Карлсон, який живе на даху» (фрагменти).

СОМ: А.Силивончик, «Небо – птах – літак».

ХТД: Малювання композиції « Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці й фломастери).

П: Композиція (повторення).

-  сприймає твір мистецтва, виявляє здатність цілісно охопити увагою художній твір,зосереджує увагу на деталях;пояснює, що подобається (чи не подобається) у творі мистецтва;

- порівнює природні форми, образи з їх художнім трактуванням;

- визначає головне і другорядне в композиції, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів.

20.01

 

16

Чарівні дива.

 Фантастичні образи зими

СОМ: Світлини Харбінського міжнародного фестивалю льоду і снігу (Китай).

ХТД: Малювання чи створення з кольорового паперу крижаного палацу Снігової Королеви, використовуючи для тла відомі художні техніки.

П: Композиція, правила композиції (повторення).

- добирає слова для характеристики емоцій і вражень від сприймання мистецтва та власної художньої діяльності;

- вирізує та створює прості композиції з паперу, самостійно добирає складові композиції;

- обирає види художньо – творчої діяльності відповідно до свого настрою.

27.01

 

 

Тема 6. Світ невидимий

 

17

Чарівні дива.

 Фантазії в архітектурі

СКМ: М/ф «Будиночок для Равлика».

СОМ: Світлини оригінальних споруд та муралів.

ХТД: Створення з лего – конструктора фантастичного будинку.

П: Архітектура, архітектор, мурал.

- сприймає твір мистецтва, добирає слова для характеристики власних емоцій та вражень, розпізнає за характерними ознаками види анімації(пластилінова);

- придумує образ фантастичного будинку, обирає види художньо – творчої діяльності відповідно до свого настрою.

03.02

 

18

Чарівні дива.

 Фантазії в архітектурі

СКМ: М/ф «Будиночок для Равлика».

СОМ: Світлини оригінальних споруд та муралів.

ХТД: Малювання фантастичного будинку.

П: Архітектура, архітектор, мурал.

- сприймає твір мистецтва, добирає слова для характеристики власних емоцій та вражень, розпізнає за характерними ознаками види анімації(пластилінова);

- придумує образ фантастичного будинку, обирає види художньо – творчої діяльності відповідно до свого настрою.

10.02

 

19

У світі реального та уявного.

 Фантастичні тварини

СОМ: М.Приймаченко. «Рибний цар зловив одуда та й радий».

ХТД: Малювання фантастичної тварини (гуаш).

П:Стилізація

 

- сприймає та порівнює засоби виразності різних видів мистецтва (образотворче, анімація);

- створює образ фантастичного звіра, здійснюючи елементарну стилізацію форм, обирає формат аркуша (прямокутник,квадрат) для кращого втілення задуму;

- розрізняє контрастні кольори, вирізняючи їх в образотворчому мистецтві, а також у природі, побуті,зокрема одязі.

17.02

 

20

У світі реального та уявного.

Фантазії в мистецтві

СОМ: Українські народні та авторські іграшки.

ХТД: Ліплення іграшки – фантастичної тваринки (пластилін,глина,солоне тісто).

П: Стилізація.

 

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва;

- порівнює природні та декоративні образи, робить узагальнення.

24.02

 

21

Картинки з виставки.

 Ознайомлення з художнім музеєм

СОМ: Експозиція музею Лувр (м. Париж, Франція,фрагменти).

ХТД: Гра – віртуальна екскурсія – «Герої сучасних мультфільмів» (робота у групах).

Малювання чи ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався.

П: Музей,екскурсовод.

 

- визначає  улюблені твори мистецтва та рекомендує їх іншим;

- виконує різні рольові дії у творчому процесі (екскурсовод,персонаж мультфільму);

- обирає  види художньо – творчої діяльності відповідно до свого настрою (малювання, ліплення).

03.03

 

 

Тема 7.Приховані можливості речей

 

22

Картинки з виставки.

 Натюрморт

СОМ: В.Левін. «Натюрморт з квітами, гарбузом, фруктами», М.Ляліна. «Вечірнє чаювання».

ХТД: Створення фантастичного натюрморту (гуаш).

П: Правила композиції в натюрморті.

 

- виявляє здатність цілісно сприймати художній твір, зосереджує увагу на композиції (на прикладі натюрморту);

- придумує образи, елементарно стилізує форми;

- утворює композицію,малюючи натюрморті.

 

10.03

 

23

Фантастичні пригоди у Країні Див. Фантастичні образи літератури в образотворчому мистецтві.

 

СОМ: «Свято фантастичного чаювання». Стокове зображення vgorbash.

ХТД: Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівець).

П: Композиція в натюрморті, декоративне зображення

- сприймає твір мистецтва цілісно, зосереджує увагу на деталях; характеризує їх;

- визначає головне і другорядне в композиції, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів, здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів;

- добирає художні матеріали відповідно до задуму у творчій діяльності.

17.03

 

24

Фантастичні пригоди у Країні Див. Фантастичні образи літератури в образотворчому мистецтві.

 

СОМ: «Свято фантастичного чаювання». Стокове зображення vgorbash.

Ліплення бутафорії до балету про Алісу – декоративної чашки (пластилін).

П: Композиція в натюрморті, декоративне зображення

 

- сприймає твір мистецтва цілісно, зосереджує увагу на деталях; характеризує їх;

- визначає головне і другорядне в композиції, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів, здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів;

- добирає художні матеріали відповідно до задуму у творчій діяльності.

31.03

 

25

Політ фантазії.

  Фантастичні світи в мистецтві

СОМ: Д.Флін. Ілюстрація – фентезі.

ХТД: Малювання фантастичного космічного пейзажу (гуаш).

П: Відтінки кольорів.

- сприймає твір мистецтва, зосереджує увагу на деталях;

- використовує елементарні закони перспективи (одне за іншим; ближче – більше та яскравіше. Далі – менше та блідніше), передаючи плановість простору у площинних зображеннях;

- створює фантастичний пейзаж, використовуючи відтінки кольорів, застосовує знайомі техніки та прийоми зображення.

07.04

 

26

Гумор у мистецтві.

 Шарж в образотворчому мистецтві

СОМ: А.Силивончик.

«З вітерцем», шаржі.

ХТД: Створення веселого школярика або школярочки (кольорові олівці або фломастери)

- сприймає мистецтво, добирає слова для характеристики емоцій,настроїв, зображених на картинах персонажів;

- придумує веселі образи школяриків,використовуючи знайомі засоби та способи творення.

14.04

 

 

Тема 8. Погода

 

27

Гумор в мистецтві.

 Комікси

СОМ: О.Грек. «Мамині казки». Т.Фрайцен Пам’ятник – жарт над поліцейським

(м. Брюссель,Бельгія).

ХТД: створення коміксів: малювання картинок про лінивого Гриця з пісні.

П: Комікс

- сприймає мистецтво,імпровізує засобами пантоміми (міміка,жести);

- експериментує з утіленням одного образу засобами різних видів мистецтва (музичне,образотворче);

- добирає слова для характеристики емоцій, настроїв героїв картини;

- придумує веселий образ для коміксів.

 

21.04

 

28

Ляльки – іграшки в житті та мистецтві.

 Мистецтво про улюблених ляльок

СОМ: В.Скайлз. «Чай для ляльки», Д.Денгель. «Ляльковий лікар».

ХТД: Малювання ляльки ЛОЛ – сюрприз (кольорові олівці, фломастери).

П: Лялька – мотанка,оберіг.

- сприймає твір мистецтва, зосереджує увагу на деталях, добирає слова для характеристики власних емоцій і вражень;

- імпровізує засобами пантоміми;

- придумує (фантазує) образ ляльки.

28.04

 

29

Ляльки – іграшки в житті та мистецтві.

 Мистецтво про улюблених ляльок

СОМ: К.Дудник. «Коли ми любимо», Т.Кучмій. «Мелодія весни», «Зайчик – садівник».

ХТД: Малювання своєї улюбленої іграшки (гуаш чи акварель).

П: Властивості гуаші та акварелі.

- сприймає твір мистецтва, добирає слова для характеристики емоцій,настрою героїв картини;

- фантазує на задану тему, створює діалоги від імені героїв картини;

- знає властивості гуаші та акварелі та практично застосовує ці знання.

05.05

 

30

Мистецька подорож до Європи. Театральні ляльки

СОМ: О.Шабанов. «Ляльковий театр».

ХТД: Створення пальчикових ляльок.

П: Пальчикові ляльки

- сприймає твір мистецтва цілісно, зосереджує увагу на деталях;

- вирізує, конструює та створює пальчикові ляльки з паперу.

12.05

 

 

Тема 9. Я – людина

 

31

Мистецька подорож до Європи.

 Смаколики в мистецтві

СКМ: М/ф «Світ чекає на відкриття. Цукерки».

СОМ: Світлини з тортами та тістечками.

ХТД: Ліплення морозива чи тортика(пластилін).

- сприймає твір мистецтва, добирає слова для характеристики власних емоцій і вражень;

-ліпить із пластичних матеріалів різними прийомами і способами, елементарно стилізує форми оздоблювальних елементів;

- представляє результати власної творчості, придумує власний віршик,фразу.

19.05

 

 

32

Перевіряємо свої досягнення

Підсумковий урок за рік

 

 

26.05

 

 

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку