Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Англійська мова» для 6-А класу

Про матеріал
Модельна навчальна програма«Іноземна мова 5-9 класи»для закладів загальноїсередньої освіти Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., КоропецькаІ.Б.,ЯкобО.М., СамойлюкевичІ.В.,ДобраО.М.,КіорТ.М.)
Перегляд файлу

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з англійської мови

на І семестр 2024/2025 н.р.

для 6-А класу

учителя Палій Г.В

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Англійська мова» для 6-А класу                                                                                     на І семестр 2024-2025 н.р.

№ з/п

Дата

уроку

Тема

Робота з підруч-ником

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Примітка

 

Домашнєзавдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Тема 1. Шкільне життя. (Види діяльності на уроках). ( 16 год.)

 

 

 

1

02.09

Ми знов у школі.

SB.p.4

 

Парна робота: надання відповідей на запитання

School subjects, free-time activities, kind of clothes

 

Ставить та відповідає на запитання про себе

Повторити вивчений матеріал.

2

03.09

Розклад уроків.

SB.p.5

 

бере участь у коротких простих діалогах

 

 

 

Повторити вивчений матеріал.

3

04.09

Мій клас

SB.p.5-6

 

бере участь у коротких простих діалогах

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал.

4

05.09

Шкільне приладдя.

SB.p.6

 

Робота в парах дискусія

 

 

 

 

Генератор QR кодів

Виконати діагностичний тест

5

06.09

Шкільні предмети

SB. p.7-8

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

School subjects art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics

 

Розповідає про шкільне життя, щоденні справи

WB p. 8

Ex. А, B, C

6

09.09

Наша школа. Grammar. Present Simple.

SB. p. 9

 

Робота в парах: діалогічне мовленняНаписання тексту про школу

Відпрацювання звуків [ʌ], [æ], [ei].

PresentSimple

Prepositionsoftime

 

Вживає теперішній час таприйменники місця усно та на письмі

Генератор QR кодів

WB p. 9,

Ex. D, E, F

7

10.09

Appearance

Зовнішній вигляд однокласників.

SB. p. 10

Читати текст та виконувати завдання (answerTrue/False questions)

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy

 

Описує зовнішність людини

Генератор QR кодів

WB p. 10 Ex. A, B, C

8

11.09

Зовнішній вигляд мого друга

 

 

 

Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy

 

Описує зовнішність друга

 

WB p. 10 Ex. D

9

12.09

Чим ми займаємось зараз.

Grammar. PresentProgressive.

 

SB. p. 11

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matchingact.)

Робота в парах Guessing game

 

 

Вживає теперішній тривалий час усно та на письмі

WB p. 11 Ex. D, E, F

10

13.09

Character. Характер людини.

SB. p. 12

Читати текст та виконувати завдання (answerthequestions)

бере участь у коротких простих діалогах

Clothes and accessoriesBelt, boots, earrings, hat, jumper, leggings, sandals, shirt, shorts, skirt, top, tracksuit

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Генератор QR кодів

WB p.12 Ex. A, B, C

11

16.09

Зовнішній вигяд учнів.

Grammar.PresentSimple&PresentProgressive

SB. p. 13

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах дискусія

Написати  декілька речень про свій одяг

Fashion and clothes

PresentSimplevsPresentProgressiveStativeverbsAdverbsoffrequency

Розуміє різницю між PresentSimple та PresentProgressive та вживає в усній та письмовій комунікації

WB p.13 Ex. D,E,F,G

12

17.09

Freetime. Вільний час після школи.

SB. p. 14

Читати текст та виконувати завдання (answerTrue/False questions)

Робота в парах, дискусія

Free-time activities, other words and phrases

 

Розповідає про уподобання та вільний час

 

WB p. 14 Ex. A

13

18.09

Free-time activities. Активності у вільний час.

 

SB. p. 15

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах Groupsurvey

Написати про свої уподобання в блозі

Chat on the net, do arts and crafts, download songs, music, videos, go rollerblading, go skateboarding, go to concerts, hang out with friends, play table tennis, read magazines, newspapers, surf the net

Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like/love/enjoy/hate/

can’tstand + ingformornoun, wouldlike/ want + to

Генератор QR кодів

WB p. 14 Ex. B, C

14

19.09

My friend`s profile. Профільмогодруга/моєї подруги

SB.

p. 16-17

Читати текст та виконувати завдання (informationgapactivity)

Робота в групах Classgame

Personality active, clever, friendly, helpful, lazy, outgoing, polite, rude, shy, unfriendly

 

Описує зовнішність людини, розповідає про себе та свого друга

 

WB p. 15 Ex. A, B, C, D

15

20.09

Діагностувальна робота

 

WB Ex. D, E, F p.17

 

 

Повторити граматику. Підготуватись до тесту.

16

23.09

Шкільне життя

SB p.103

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

WB Ex. D, E, F p.17

 

 

Повторити вивчену тему.

 

 

Тема 2.Подорож. ( 16 год.)

17

24.09

Види подорожей.

Culture page 1

“Means of transport around the world” 

SB.p.18

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matchingactivity)

 

The double-decker, gondola, coco taxi, cable cars

 

Розповідає про різні види транспорту в світі, готує звіт про незвичайні види транспорту

Генератор QR кодів

Make a poster SB p. 18

18

25.09

Travelling. Подорожі.

SB.p.20

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Holiday activities and other wordsbuy souvenirs, explore a cave, go hiking, go horse riding, go on a cruise, go on a trip, go sightseeing, sunbathe, travel abroad

 

 

WB p. 18

Ex. А, B, C

19

26.09

Мій улюбленний вид подорожі

SB.p.20-21

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

 

 

 

WB p. 18

Ex. C,D

20

27.09

Моя минула подорож.

Grammar. Past Simple.

SB.p.21

бере участь у коротких групових дискусіях

Робота в парах talk about your last holiday

Holiday activitiesВідпрацювання звуків [t], [d], [id]

Past Simple

Розповідає про події в минулому

Генератор QR кодів

WB p. 19

Ex. D, E, F

21

30.09

Подорож з родиною

SB.p.21-22

 

Робота в парах talk about your last holiday

 

 

 

 

 

22

01.10

Transport. Транспорт.

SB.p.22

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (True/Falsequestions)

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Means of transportferry, helicopter, motorbike, tram, underground, van

 

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку

Генератор QR кодів

WB p. 20

Ex. А, B, C, D

23

02.10

Мій улюбленний вид транспорту

SB.p.22,23

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

 

 

 

 

24

03.10

Транспорт у нашому місті

SB.p.23-24

 

 

 

 

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку

 

 

25

04.10

Види транспорту, які подобаються або не подобаються.

Grammar. Theverbcould.

SB.p.23

 

Робота в парах дискусія. Написати декілька речень про види транспорту, які подобаються або не подобаються.

Meansoftransport

Дієслово could, adjectives-adverbsofmanner

 

Розповідає про дії в минулому

 

WB p. 21

Ex. E, F

26

07.10

Travel preparations. Підготовка до подорожі.

SB.p.24

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answerthequestions)

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Airport, bag, bank, boarding pass, book, check (v), check-in, exchange money, flight, happen, make a list, miss a flight, pack, passport, print, suitcase, ticket, travel agents.

 

Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку

Генератор QR кодів

WB p. 22   Ex. A-B

 

27

08.10

Планування подорожі.

Grammar. Personal pronouns

SB.p.25

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Travel arrangements

Personal pronouns

 

Розповідає про планування подорожі

Генератор QR кодів

WB p.22     Ex. C

28

09.10

Travelling then and now. Подорожі колись і тепер.

SB.p.26

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

across, appear, century, charge (v), complete, cross (v), electric, environmentally friendly, explorer, famous, feel, in the past, it takes… journey, land (n), nowadays, reach, sailor, voyage, world

 

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

 

WB p.23   

Ex. A, B

29

10.10

Подорожі в минулому.

Grammar.

Used to

SB.p.27

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Написати абзац про Христофора Колумба

Words connected with travelling

Used to

 

Вживає лексику уроку, використовує usedto в усній та письмовій комунікації

Генератор QR кодів

WB p.23-24 

Ex. C, D, E

30

11.10

A school trip. Шкільна екскурсія.

SB.p.28

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful.

Linking words

Ex.C p. 29

 

 

WB p.25 

Ex. A, B, C

 

31

14.10

Діагностувальна робота

 

 

32

15.10

Подорож.

SB p.104

 

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

 

Повторити вивчену тему.

Тема 3.    Я, моя родина, мої друзі. ( 13 год.)

 

33

16.10

Я, моя родина, мої друзі.

Song 1

 

SBp. 30

Прослуховування пісні, виконання завдання

 

early, skatepark, trainers, explore, take, like, evening, home, games

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

34

17.10

Accident. Нещасний випадок.

SBp. 32

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Parts of the bodyankle, arm, back, finger, knee, wrist.Verbs related to accidentsbleed, break, crash into, fall down, hit, hurt, slip,sprain.

 

Розповідає про події в минулому

WB p. 28

Ex. A, B, C

 

35

18.10

Adventure. Пригода.

SBp. 33

 

бере участь у коротких групових дискусіях

Робота в групі talkingabout an accident

Verbs related to accidents

Past Progressive

Розповідає про події в минулому

Генератор QR кодів

WB p. 29 Ex. D, E

36

21.10

Пригода мого друга

SBp. 33-34

 

 

Робота в групі talkingabout an accident

 

 

 

WB p. 29 Ex. D

37

22.10

Мої уподобання.

SBp. 34

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Matchthepictureswiththewords)

WB p. 29 Ex. D, E

alien, area, Believe it or not..., bush, campsite,close (adv), dark, die, disappear, follow, footprint,frightened, ghost, huge, human,I (don’t) think so, monster, mystery, noise,play a joke on sb, probably, scream, 33shadow, skin, voice, wild.

 

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку

 

WB p. 30 Ex. A, B, C

38

23.10

Уподобання моєї матусі

 

 

WB p. 29 Ex. D, E

 

 

 

 

WB p. 30-31 Ex. A, B

39

25.10

Моя родина.

Grammar.

PastSimple&PastProgressive

 

SBp. 35

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (WriteTrueorFalse)

Робота в парах дискусія.

 

 

PastSimple – PastProgressiveTimeclauses (when, while)

Розповідає про події, що відбувались в минулому

WB p. 31 Ex. D, E

40

25.10

Вільний час з родиною.

SBp. 36

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answerthequestions)

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Words/Phrases related to funfairs, bumper, car, Ferris wheel, prize, ride, roller coaster,sandwich, water,slide.

 

Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку

Генератор QR кодів

WB p. 32

Ex. A, B

41

04.11

Мої друзі.

Listen & Write

SBp. 37

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

actually, be left, blood, each, get on,Hang on a minute! hill, ketchup, luckily, queue,wash, wet, What do you mean?

Timeclauses (when, while)

Some, any and no.

Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур.

 

WB p. 33

Ex. C, D

42

05.11

Ставлення до друзів.

 

SBp. 38

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Adjectives describing emotionsangry, embarrassed, lonely, shocked, surprised,worried.Points of the compasseast, north, south, west.Other words and phrasesa few, alone, attack, bite, brave, chase, crazy,different, far, feel, half, in the beginning, lose,neck, return, save, scare (away), shark, shout,take place, wolf.

 

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

Генератор QR кодів

WB p. 34 Ex. A, B

43

06.11

Мій найкращій друг

SBp. 38-39

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

 

 

 

WB p. 34 Ex. A, B,С

44

07.11

Вільний час з друзями.

Grammar. Вживання some, any, no, every.

SBp. 39

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Висловити власну думку про книгу Біле Ікло.

 

Compounds of some, any, no, every

 

Вживає лексику уроку, використовує some, any, no, every в усній та письмовій комунікації

Генератор QR кодів

WB p. 34

Ex. C, D

45

08.11

Unluckystory. Нещаслива історія з друзями.

SBp. 40

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати текст та дати відповідь на питання

Робота в парах

Ex. Ap. 29

Phrases related to misfortunesbe/get lost, be/get stuck in a lift, get a flat tyre,get locked out, lose one’s keyOther words and phrasesadventure, after a while, be away, fix, for hours, fortunately, immediately, in the end,ladder, luck, lucky, neighbour,next-door, put up a tent, situation, unfortunately, unlucky.

 

Виражає власну думку щодо прочитаної історії, аргументує власну точку зору.

 

WB p. 35

Ex. A, B, C

46

11.11

Я, моя родина.

Module3

Round-up.

Повторення.

WB

p.36

 

бере участь у коротких групових дискусіях

WB Ex.A,B,C,D p. 36

 

 

 

Повторити лексику.

47

12.11

Діагностувальна робота

 

48

13.11

Я, моя родина, мої друзі.

SB p.105

 

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

 

 

Повторити вивчену тему.

Тема 4. Країни виучуваної мови.   ( Столиця).   (16 год.)

 

49

14.11

Шотландія.

Culture page 2

«Scotland»

SB p.42

Читання тексту ‘Scotland’ та виконання завдання (fillinginthegaps)

Обговорення прочитаного матеріалу

Capital, Highlands, Nessie / the Loch Ness Monster, take a picture of the monster / Nessie, kilt, Gaelic.

 

Розповідає різні цікаві факти про Шотландію,

Генератор QR кодів

Make a poster SB p. 42

50

15.11

 

Столиця Великої Британії.

2 CLIL/Geography

SB p.114

Визначення правдивості тверджень

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Bagpipe, century, lake, castle, perfect, touristcentre, instrument, kiltetc.

 

готує звіт про визначні місця та події.

Prepare a fact file about your country

51

18.11

Цікаві місця в Лондоні.

SB p.44

 

Дискусія в парах та групах

Different places around the world

 

Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті. Описує власне місто.

WB p. 38

Ex. A, B, C

52

19.11

Історічні місця Лондона

SB p.44-45

 

 

 

 

Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті. Описує власне місто.

 

WB p. 38

Ex. D

53

20.11

Музеї Лондона

SB p.45-46

 

Дискусія в парах та групах

 

 

 

 

WB p. 39

Ex. D

54

21.11

Пам'ятники Лондона

SB p.46-47

 

 

 

 

Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті. Описує власне місто.

 

WB p.40

Ex. D

55

22.11

Around town. Grammar.

Навколо міста.

SB p.47

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Places in a town/citychemist’s, florist’s, hairdresser’s, market,newsagent’s post officeOther words and phrasesborrow, bring, Can I help you?, card, euro, festival,get a haircut, Here you are. I’m afraid not.Let me check. medicine, post (v), stamp,tidy my room, Would you like anything else?,You’re welcome.

Can / Could / May / Might

Розповідає про речі, які можна або не можна робити.

Генератор QR кодів

WB p. 41

Ex. D, Е, F

56

25.11

How to get there?

Як туди дістатись?

SB p.48

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Підібрати зображення та відповідний номер)

бере участь у коротких групових дискусіях

DirectionsGo straight on. How do I get to...?

It’s on your right/left. Turn right/left at the...Turn right/left into... Street/Road.Other words and phrasesall the time, bus stop, catch, footbridge,Need some help? Now what? pedestrian crossing,petrol station, police station, robber, stop sign,traffic lights, tunnel.

 

Розповідає про різні місця у місті, вживає лексику уроку.

Генератор QR кодів

WB p.42

Ex. A, B, C

57

26.11

Туристична привабливість Лондону

 

 

Робота в парах дискусія.

 

 

 

 

 

WB p.42

Ex. D

58

27.11

Екскурсія Лондоном.

Grammar. Прийменники місця та руху.

SB p.47-48

 

Робота в парах дискусія.

 

Directions

 

Prepositionsofplace

Prepositionsofmovement

Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого. Надає вказівки щодо пересування у місті.

Генератор QR кодів

WB p. 42-43

Ex. E, F

59

28.11

Мости Лондону

SB p.48

 

 

 

 

Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого. Надає вказівки щодо пересування у місті.

 

WB p. 42-43

Ex. F

60

29.11

Cityvs. countryside. Місто проти села.

SB p.48-49

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answerthequestions)

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Types of housesblock of flats, bungalow, caravan, cottage, farm,houseboat, tree house.Other words and phrasesannoying, barbecue, boring, busy, comfortable,cook (v), country, do gardening, each other,excitement, general, go for a walk, healthy,home-cooked, ideal, important, lifestyle,mouse – mice, nature, neighbourhood,

offer (v), peace and quiet, pollution,prefer, relaxed, this way, useful, Which...?

Comparative forms(not) as + adjective + as

Розповідає про різні типи житла, вживає лексику уроку

Генератор QR кодів

WB p. 43

Ex. A, B

61

02.12

 

Будинки в Лондоні.

Grammar. Comparative forms. Ступені порівняння.

SB p.49

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Types of houses

 

Comparative forms

(not) as + adjective + as.

Порівнює різні місця для життя. Аргументує власну думку вживаючи лексику уроку.

Генератор QR кодів

WB p.43-44    Ex. C, D

62

03.12

Outer space. Our solar system. Зовнішній простір. Наша Сонячна система

SB p.50

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує ї

Words related to spaceEarth, galaxy, moon, outer space, planet,solar system, star, sun, universe.Other wordsalong with, billion, centre, fit (v), freeze, heat,heavy, inside, light, million, move,over, reach, scientist, second (n), sunlight,temperature, thousand.

Superlative forms

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

Генератор QR кодів

WB p.44   

Ex. A, B

63

04.12

Діагностувальна робота

 

64

05.12

Країни виучуваної мови.   ( Столиця).  

 

 

 

 

 

 

SB p.51

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

Words related to space

 

Superlative forms

Ex.B p. 53

 

WB p.44   

Ex. C, D

Тема 5. Країни виучуваної мови.   ( Визначні місця).   ( 16 год.)

 

65

06.12

Цікаві місця Лондону.

SB

p.52-53

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання.Прочитати опису міста та створити свій власний опис.

Робота в парах

Ex.Bp. 29

Places in a cityart gallery, bridge, carpark, castle, port, stadium,train station.Other words and phrasescapital, For example,... Give me the chance,go cycling, sight, top, tourist, view.

Ex.C p. 54

Розповідає про своє місто, вміє виражати думку у письмовій формі.

Генератор QR кодів

WB p.45

Ex. A, B, C

66

09.12

Все про Лондон

 

 

Робота в парах

Ex.Bp. 30

 

 

 

 

WB p.45

Ex. D

67

10.12

Лондонський

зоопарк.

Module 4

Round-up.

Повторення.

WB

p.46

Ex. 3(а), p. 168 (Карпюк)

Ex. 3(а), p. 168бере участь у коротких групових дискусіях

WB Ex.A,B,C,D p. 46

 

 

 

Повторити лексику.

68

11.12

МузеїЛондона.

Module 4

Round-up.

Повторення.

WB

p.47

Ex.4a,p.169 (Карпюк)

Ex.4b,p.170

бере участь у коротких групових дискусіях

 

WB Ex. E, F p.47

 

 

Повторити граматику. Підготуватись до тесту.

69

12.12

Улюблена площа

Лондона.

SB p.106

Ex. 2, p. 172(Карпюк)

 

 

Ex. 1, p. 172

 

 

Повторити вивчену тему.

70

13.12

Річка

Лондона .

Song 2

SB p.54

Ex. 2, p. 172(Карпюк)

Прослуховування пісні, виконання завдання;

 

School, bus, cat, hurt, car, driving.

 

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

 

71

16.12

Палаци Лондона.

1 CLIL / History.

SB p.113

Прослуховування тексту, виконання завдань, робота зі словником

Ex.3a,p.173

бере участь у коротких групових дискусіях

Explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route

 

 

Make a project SB p. 113

72

17.12

Театри Лондона

 

 

Ex.4, p.174

Explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route

 

 

 

 

73

18.12

Визначні місця Великої Британії.

CulturepageforUkraine. Сторінка української культури

 

Eating habits and traditions around the world - Харчовізвичкитатрадиціївусьомусвіті

Проєктна робота.

 

 

 

 

 

74

19.12

Магазини Лондона

SB p.116-117

Прослуховування тексту, виконання завдань, робота зі словником

Ex.1, p.116-117 (Карпюк)

 

Ex.1с,p.117

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route

 

 

 

 

75

20.12

Магазини у країні виучуваної мови

SB p.123

 

Ex.1с,p.123-124

бере участь у коротких групових дискусіях (Карпюк)

 

Advertisement, customer,  paradise, stall, selection

 

Розповідає про шопінг

 

 

76

23.12

Галереї Лондона

Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання

 

 

Контроль сприймання на слух/аудіювання

Ex.2аб р.161

бере участь у коротких групових дискусіях

Famous, collection, gallery, government,  tower

 

 

 

 

77

24.12

Прогулянка Лондоном

Контроль сприймання письмових текстів/Читання

SB p.168

Сприйняття письмових текстів/читання

Ex.3-4, р.168-169

(Карпюк)

 

Famous, collection, gallery, government,  tower

 

Розповідає про відвідування музеїв та галерей 

 

 

78

25.12

Визначні місця Англії.

Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння

 

 

Контроль усної взаємодії/говоріння

 

 

 

 

79

26.12

Країни виучуваної мови.   ( Визначні місця). 

Контроль письмовоївзаємодії та висловлювання / Письмо

 

 

Контроль письмової взаємодії/письмо

 

 

 

Генератор QR кодів

 

80

27.12

Я, моя родина, мої друзі.

 

 

Повторення, узагальнення вивченого

 

 

 

Генератор QR кодів

 

 

Модельна навчальна програма«Іноземна мова 5-9 класи»для закладів загальноїсередньої освіти Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., КоропецькаІ.Б.,ЯкобО.М., СамойлюкевичІ.В.,ДобраО.М.,КіорТ.М.)

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

80

5

4

5

ІІ

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

*QR-код (з англійської QuickResponseCode«швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку.Такі графічні позначки є вдосконаленням лінійних штрих-кодів. Однак на відміну від них, QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів.Принцип такого кодування було створено японською компанією Denso-Wave в 1994 році. Такі коди спершу призначалися для потреб машинобудування, наразі вони використовуються практично повсюдно.
 

На відмінувід штрих-коду, скануванняякогоможливе за допомогою тонкого лазерного променя, зчитування QR-коду відбувається за допомогоюзвичайноїкамери типового смартфона. Для цього на ньомумає бути попередньовстановленавідповіднапрограма-сканер.

Усі QR-коди, які використані при створенні даного матеріалу, мають покликання на певні методичні матеріали (презентації, відео, тести, вебквести, вікторини, статті) з мережі Інтернет (режим доступу – безкоштовний). При створенні матеріалу авторські права власників матеріалів не порушено, а лише використано відповідні покликання на них.

 

docx
Додав(-ла)
Палий Анна
Додано
6 жовтня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку