Календарно-тематичне планування
з англійської мови
на І семестр 2024/2025 н.р.
для 6-А класу
учителя Палій Г.В
Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Англійська мова» для 6-А класу на І семестр 2024-2025 н.р.
№ з/п |
Дата уроку |
Тема |
Робота з підруч-ником |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Примітка |
Домашнєзавдання
|
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||
Тема 1. Шкільне життя. (Види діяльності на уроках). ( 16 год.)
|
||||||||||||
1 |
02.09 |
Ми знов у школі. |
SB.p.4 |
|
Парна робота: надання відповідей на запитання |
School subjects, free-time activities, kind of clothes |
|
Ставить та відповідає на запитання про себе |
|
Повторити вивчений матеріал. |
||
2 |
03.09 |
Розклад уроків. |
SB.p.5 |
|
бере участь у коротких простих діалогах |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал. |
||
3 |
04.09 |
Мій клас |
SB.p.5-6 |
|
бере участь у коротких простих діалогах |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал. |
||
4 |
05.09 |
SB.p.6 |
|
Робота в парах дискусія
|
|
|
|
|
Виконати діагностичний тест |
|||
5 |
06.09 |
Шкільні предмети |
SB. p.7-8 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
School subjects art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics |
|
Розповідає про шкільне життя, щоденні справи |
|
WB p. 8 Ex. А, B, C |
||
6 |
09.09 |
Наша школа. Grammar. Present Simple. |
SB. p. 9 |
|
Робота в парах: діалогічне мовленняНаписання тексту про школу |
Відпрацювання звуків [ʌ], [æ], [ei]. |
PresentSimple Prepositionsoftime
|
Вживає теперішній час таприйменники місця усно та на письмі |
|
WB p. 9, Ex. D, E, F |
||
7 |
10.09 |
Appearance Зовнішній вигляд однокласників. |
SB. p. 10 |
Читати текст та виконувати завдання (answerTrue/False questions) |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy |
|
Описує зовнішність людини |
|
WB p. 10 Ex. A, B, C |
||
8 |
11.09 |
Зовнішній вигляд мого друга |
|
|
|
Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy |
|
Описує зовнішність друга |
|
WB p. 10 Ex. D |
||
9 |
12.09 |
Чим ми займаємось зараз. Grammar. PresentProgressive.
|
SB. p. 11 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matchingact.) |
Робота в парах Guessing game |
|
|
Вживає теперішній тривалий час усно та на письмі |
|
WB p. 11 Ex. D, E, F |
||
10 |
13.09 |
Character. Характер людини. |
SB. p. 12 |
Читати текст та виконувати завдання (answerthequestions) |
бере участь у коротких простих діалогах |
Clothes and accessoriesBelt, boots, earrings, hat, jumper, leggings, sandals, shirt, shorts, skirt, top, tracksuit |
|
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
WB p.12 Ex. A, B, C |
||
11 |
16.09 |
Зовнішній вигяд учнів. Grammar.PresentSimple&PresentProgressive |
SB. p. 13 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах дискусія Написати декілька речень про свій одяг |
Fashion and clothes |
PresentSimplevsPresentProgressiveStativeverbsAdverbsoffrequency |
Розуміє різницю між PresentSimple та PresentProgressive та вживає в усній та письмовій комунікації |
|
WB p.13 Ex. D,E,F,G |
||
12 |
17.09 |
Freetime. Вільний час після школи. |
SB. p. 14 |
Читати текст та виконувати завдання (answerTrue/False questions) |
Робота в парах, дискусія |
Free-time activities, other words and phrases |
|
Розповідає про уподобання та вільний час |
|
WB p. 14 Ex. A |
||
13 |
18.09 |
Free-time activities. Активності у вільний час.
|
SB. p. 15 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах Groupsurvey Написати про свої уподобання в блозі |
Chat on the net, do arts and crafts, download songs, music, videos, go rollerblading, go skateboarding, go to concerts, hang out with friends, play table tennis, read magazines, newspapers, surf the net |
Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like/love/enjoy/hate/ can’tstand + ingformornoun, wouldlike/ want + to |
|
WB p. 14 Ex. B, C |
||
14 |
19.09 |
My friend`s profile. Профільмогодруга/моєї подруги |
SB. p. 16-17 |
Читати текст та виконувати завдання (informationgapactivity) |
Робота в групах Classgame |
Personality active, clever, friendly, helpful, lazy, outgoing, polite, rude, shy, unfriendly |
|
Описує зовнішність людини, розповідає про себе та свого друга |
|
WB p. 15 Ex. A, B, C, D |
||
15 |
20.09 |
Діагностувальна робота
|
WB Ex. D, E, F p.17 |
|
|
Повторити граматику. Підготуватись до тесту. |
||||||
16 |
23.09 |
Шкільне життя |
SB p.103 |
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
WB Ex. D, E, F p.17 |
|
|
Повторити вивчену тему. |
||
Тема 2.Подорож. ( 16 год.) |
||||||||||||
17 |
24.09 |
Види подорожей. Culture page 1 “Means of transport around the world” |
SB.p.18 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matchingactivity) |
|
The double-decker, gondola, coco taxi, cable cars |
|
Розповідає про різні види транспорту в світі, готує звіт про незвичайні види транспорту |
|
Make a poster SB p. 18 |
||
18 |
25.09 |
Travelling. Подорожі. |
SB.p.20 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Holiday activities and other wordsbuy souvenirs, explore a cave, go hiking, go horse riding, go on a cruise, go on a trip, go sightseeing, sunbathe, travel abroad |
|
|
|
WB p. 18 Ex. А, B, C |
||
19 |
26.09 |
Мій улюбленний вид подорожі |
SB.p.20-21 |
|
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
|
|
|
WB p. 18 Ex. C,D |
||
20 |
27.09 |
Моя минула подорож. Grammar. Past Simple. |
SB.p.21 |
бере участь у коротких групових дискусіях |
Робота в парах talk about your last holiday |
Holiday activitiesВідпрацювання звуків [t], [d], [id] |
Past Simple |
Розповідає про події в минулому |
|
WB p. 19 Ex. D, E, F |
||
21 |
30.09 |
Подорож з родиною |
SB.p.21-22 |
|
Робота в парах talk about your last holiday |
|
|
|
|
|
||
22 |
01.10 |
Transport. Транспорт. |
SB.p.22 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (True/Falsequestions) |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Means of transportferry, helicopter, motorbike, tram, underground, van |
|
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку |
|
WB p. 20 Ex. А, B, C, D |
||
23 |
02.10 |
Мій улюбленний вид транспорту |
SB.p.22,23 |
|
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
|
|
|
|
||
24 |
03.10 |
Транспорт у нашому місті |
SB.p.23-24 |
|
|
|
|
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку |
|
|
||
25 |
04.10 |
Види транспорту, які подобаються або не подобаються. Grammar. Theverbcould. |
SB.p.23 |
|
Робота в парах дискусія. Написати декілька речень про види транспорту, які подобаються або не подобаються. |
Meansoftransport |
Дієслово could, adjectives-adverbsofmanner
|
Розповідає про дії в минулому |
|
WB p. 21 Ex. E, F |
||
26 |
07.10 |
Travel preparations. Підготовка до подорожі. |
SB.p.24 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answerthequestions) |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Airport, bag, bank, boarding pass, book, check (v), check-in, exchange money, flight, happen, make a list, miss a flight, pack, passport, print, suitcase, ticket, travel agents. |
|
Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку |
|
WB p. 22 Ex. A-B
|
||
27 |
08.10 |
Планування подорожі. Grammar. Personal pronouns |
SB.p.25 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Travel arrangements |
Personal pronouns
|
Розповідає про планування подорожі |
|
WB p.22 Ex. C |
||
28 |
09.10 |
Travelling then and now. Подорожі колись і тепер. |
SB.p.26 |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
across, appear, century, charge (v), complete, cross (v), electric, environmentally friendly, explorer, famous, feel, in the past, it takes… journey, land (n), nowadays, reach, sailor, voyage, world |
|
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
|
WB p.23 Ex. A, B |
||
29 |
10.10 |
Подорожі в минулому. Grammar. Used to |
SB.p.27 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Написати абзац про Христофора Колумба |
Words connected with travelling |
Used to
|
Вживає лексику уроку, використовує usedto в усній та письмовій комунікації |
|
WB p.23-24 Ex. C, D, E |
||
30 |
11.10 |
A school trip. Шкільна екскурсія. |
SB.p.28 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful. |
Linking words Ex.C p. 29 |
|
|
WB p.25 Ex. A, B, C
|
||
31 |
14.10 |
Діагностувальна робота
|
|
|||||||||
32 |
15.10 |
Подорож. |
SB p.104
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|
|
Повторити вивчену тему. |
||
Тема 3. Я, моя родина, мої друзі. ( 13 год.)
|
||||||||||||
33 |
16.10 |
Я, моя родина, мої друзі. Song 1
|
SBp. 30 |
Прослуховування пісні, виконання завдання |
|
early, skatepark, trainers, explore, take, like, evening, home, games |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
||
34 |
17.10 |
Accident. Нещасний випадок. |
SBp. 32 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Parts of the bodyankle, arm, back, finger, knee, wrist.Verbs related to accidentsbleed, break, crash into, fall down, hit, hurt, slip,sprain. |
|
Розповідає про події в минулому |
|
WB p. 28 Ex. A, B, C
|
||
35 |
18.10 |
Adventure. Пригода. |
SBp. 33 |
|
бере участь у коротких групових дискусіях |
Робота в групі talkingabout an accident |
Verbs related to accidents Past Progressive |
Розповідає про події в минулому |
|
WB p. 29 Ex. D, E |
||
36 |
21.10 |
Пригода мого друга |
SBp. 33-34 |
|
|
Робота в групі talkingabout an accident |
|
|
|
WB p. 29 Ex. D |
||
37 |
22.10 |
Мої уподобання. |
SBp. 34 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Matchthepictureswiththewords) |
WB p. 29 Ex. D, E |
alien, area, Believe it or not..., bush, campsite,close (adv), dark, die, disappear, follow, footprint,frightened, ghost, huge, human,I (don’t) think so, monster, mystery, noise,play a joke on sb, probably, scream, 33shadow, skin, voice, wild. |
|
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку |
|
WB p. 30 Ex. A, B, C |
||
38 |
23.10 |
Уподобання моєї матусі |
|
|
WB p. 29 Ex. D, E |
|
|
|
|
WB p. 30-31 Ex. A, B |
||
39 |
25.10 |
Моя родина. Grammar. PastSimple&PastProgressive
|
SBp. 35 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (WriteTrueorFalse) |
Робота в парах дискусія.
|
|
PastSimple – PastProgressiveTimeclauses (when, while) |
Розповідає про події, що відбувались в минулому |
|
WB p. 31 Ex. D, E |
||
40 |
25.10 |
Вільний час з родиною. |
SBp. 36 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answerthequestions) |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Words/Phrases related to funfairs, bumper, car, Ferris wheel, prize, ride, roller coaster,sandwich, water,slide. |
|
Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку |
|
WB p. 32 Ex. A, B |
||
41 |
04.11 |
Мої друзі. Listen & Write |
SBp. 37 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
actually, be left, blood, each, get on,Hang on a minute! hill, ketchup, luckily, queue,wash, wet, What do you mean? |
Timeclauses (when, while) Some, any and no. |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. |
|
WB p. 33 Ex. C, D |
||
42 |
05.11 |
Ставлення до друзів.
|
SBp. 38 |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Adjectives describing emotionsangry, embarrassed, lonely, shocked, surprised,worried.Points of the compasseast, north, south, west.Other words and phrasesa few, alone, attack, bite, brave, chase, crazy,different, far, feel, half, in the beginning, lose,neck, return, save, scare (away), shark, shout,take place, wolf. |
|
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
|
WB p. 34 Ex. A, B |
||
43 |
06.11 |
Мій найкращій друг |
SBp. 38-39 |
|
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
|
|
|
WB p. 34 Ex. A, B,С |
||
44 |
07.11 |
Вільний час з друзями. Grammar. Вживання some, any, no, every. |
SBp. 39 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Висловити власну думку про книгу Біле Ікло. |
|
Compounds of some, any, no, every
|
Вживає лексику уроку, використовує some, any, no, every в усній та письмовій комунікації |
|
WB p. 34 Ex. C, D |
||
45 |
08.11 |
Unluckystory. Нещаслива історія з друзями. |
SBp. 40 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання Прочитати текст та дати відповідь на питання |
Робота в парах Ex. Ap. 29 |
Phrases related to misfortunesbe/get lost, be/get stuck in a lift, get a flat tyre,get locked out, lose one’s keyOther words and phrasesadventure, after a while, be away, fix, for hours, fortunately, immediately, in the end,ladder, luck, lucky, neighbour,next-door, put up a tent, situation, unfortunately, unlucky. |
|
Виражає власну думку щодо прочитаної історії, аргументує власну точку зору. |
|
WB p. 35 Ex. A, B, C |
||
46 |
11.11 |
Я, моя родина. Module3 Round-up. Повторення. |
WB p.36 |
|
бере участь у коротких групових дискусіях |
WB Ex.A,B,C,D p. 36 |
|
|
|
Повторити лексику. |
||
47 |
12.11 |
Діагностувальна робота |
|
|||||||||
48 |
13.11 |
Я, моя родина, мої друзі. |
SB p.105
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|
|
Повторити вивчену тему. |
||
Тема 4. Країни виучуваної мови. ( Столиця). (16 год.)
|
||||||||||||
49 |
14.11 |
Шотландія. Culture page 2 «Scotland» |
SB p.42 |
Читання тексту ‘Scotland’ та виконання завдання (fillinginthegaps) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
Capital, Highlands, Nessie / the Loch Ness Monster, take a picture of the monster / Nessie, kilt, Gaelic. |
|
Розповідає різні цікаві факти про Шотландію, |
|
Make a poster SB p. 42 |
||
50 |
15.11 |
Столиця Великої Британії. 2 CLIL/Geography |
SB p.114 |
Визначення правдивості тверджень |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Bagpipe, century, lake, castle, perfect, touristcentre, instrument, kiltetc. |
|
готує звіт про визначні місця та події. |
|
Prepare a fact file about your country |
||
51 |
18.11 |
Цікаві місця в Лондоні. |
SB p.44 |
|
Дискусія в парах та групах |
Different places around the world |
|
Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті. Описує власне місто. |
|
WB p. 38 Ex. A, B, C |
||
52 |
19.11 |
Історічні місця Лондона |
SB p.44-45 |
|
|
|
|
Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті. Описує власне місто. |
|
WB p. 38 Ex. D |
||
53 |
20.11 |
Музеї Лондона |
SB p.45-46 |
|
Дискусія в парах та групах |
|
|
|
|
WB p. 39 Ex. D |
||
54 |
21.11 |
Пам'ятники Лондона |
SB p.46-47 |
|
|
|
|
Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті. Описує власне місто. |
|
WB p.40 Ex. D |
||
55 |
22.11 |
Around town. Grammar. Навколо міста. |
SB p.47 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Places in a town/citychemist’s, florist’s, hairdresser’s, market,newsagent’s post officeOther words and phrasesborrow, bring, Can I help you?, card, euro, festival,get a haircut, Here you are. I’m afraid not.Let me check. medicine, post (v), stamp,tidy my room, Would you like anything else?,You’re welcome. |
Can / Could / May / Might |
Розповідає про речі, які можна або не можна робити. |
|
WB p. 41 Ex. D, Е, F |
||
56 |
25.11 |
How to get there? Як туди дістатись? |
SB p.48 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Підібрати зображення та відповідний номер) |
бере участь у коротких групових дискусіях |
DirectionsGo straight on. How do I get to...? It’s on your right/left. Turn right/left at the...Turn right/left into... Street/Road.Other words and phrasesall the time, bus stop, catch, footbridge,Need some help? Now what? pedestrian crossing,petrol station, police station, robber, stop sign,traffic lights, tunnel. |
|
Розповідає про різні місця у місті, вживає лексику уроку. |
|
WB p.42 Ex. A, B, C |
||
57 |
26.11 |
Туристична привабливість Лондону |
|
|
Робота в парах дискусія.
|
|
|
|
|
WB p.42 Ex. D |
||
58 |
27.11 |
Екскурсія Лондоном. Grammar. Прийменники місця та руху. |
SB p.47-48 |
|
Робота в парах дискусія.
|
Directions
|
Prepositionsofplace Prepositionsofmovement |
Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого. Надає вказівки щодо пересування у місті. |
|
WB p. 42-43 Ex. E, F |
||
59 |
28.11 |
Мости Лондону |
SB p.48 |
|
|
|
|
Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого. Надає вказівки щодо пересування у місті. |
|
WB p. 42-43 Ex. F |
||
60 |
29.11 |
Cityvs. countryside. Місто проти села. |
SB p.48-49 |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answerthequestions) |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Types of housesblock of flats, bungalow, caravan, cottage, farm,houseboat, tree house.Other words and phrasesannoying, barbecue, boring, busy, comfortable,cook (v), country, do gardening, each other,excitement, general, go for a walk, healthy,home-cooked, ideal, important, lifestyle,mouse – mice, nature, neighbourhood, offer (v), peace and quiet, pollution,prefer, relaxed, this way, useful, Which...? |
Comparative forms(not) as + adjective + as |
Розповідає про різні типи житла, вживає лексику уроку |
|
WB p. 43 Ex. A, B |
||
61 |
02.12 |
Будинки в Лондоні. Grammar. Comparative forms. Ступені порівняння. |
SB p.49 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Types of houses
|
Comparative forms (not) as + adjective + as. |
Порівнює різні місця для життя. Аргументує власну думку вживаючи лексику уроку. |
|
WB p.43-44 Ex. C, D |
||
62 |
03.12 |
Outer space. Our solar system. Зовнішній простір. Наша Сонячна система |
SB p.50 |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує ї |
Words related to spaceEarth, galaxy, moon, outer space, planet,solar system, star, sun, universe.Other wordsalong with, billion, centre, fit (v), freeze, heat,heavy, inside, light, million, move,over, reach, scientist, second (n), sunlight,temperature, thousand. |
Superlative forms |
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
|
WB p.44 Ex. A, B |
||
63 |
04.12 |
Діагностувальна робота |
|
|||||||||
64 |
05.12 |
Країни виучуваної мови. ( Столиця).
|
SB p.51 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
Words related to space
|
Superlative forms Ex.B p. 53 |
|
|
WB p.44 Ex. C, D |
||
Тема 5. Країни виучуваної мови. ( Визначні місця). ( 16 год.)
|
||||||||||||
65 |
06.12 |
Цікаві місця Лондону. |
SB p.52-53 |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання.Прочитати опису міста та створити свій власний опис. |
Робота в парах Ex.Bp. 29 |
Places in a cityart gallery, bridge, carpark, castle, port, stadium,train station.Other words and phrasescapital, For example,... Give me the chance,go cycling, sight, top, tourist, view. |
Ex.C p. 54 |
Розповідає про своє місто, вміє виражати думку у письмовій формі. |
|
WB p.45 Ex. A, B, C |
||
66 |
09.12 |
Все про Лондон |
|
|
Робота в парах Ex.Bp. 30 |
|
|
|
|
WB p.45 Ex. D |
||
67 |
10.12 |
Лондонський зоопарк. Module 4 Round-up. Повторення. |
WB p.46 |
Ex. 3(а), p. 168 (Карпюк) |
Ex. 3(а), p. 168бере участь у коротких групових дискусіях |
WB Ex.A,B,C,D p. 46 |
|
|
|
Повторити лексику. |
||
68 |
11.12 |
МузеїЛондона. Module 4 Round-up. Повторення. |
WB p.47 |
Ex.4a,p.169 (Карпюк) |
Ex.4b,p.170 бере участь у коротких групових дискусіях |
|
WB Ex. E, F p.47 |
|
|
Повторити граматику. Підготуватись до тесту. |
||
69 |
12.12 |
Улюблена площа Лондона. |
SB p.106 |
Ex. 2, p. 172(Карпюк) |
|
|
Ex. 1, p. 172 |
|
|
Повторити вивчену тему. |
||
70 |
13.12 |
Річка Лондона . Song 2 |
SB p.54 |
Ex. 2, p. 172(Карпюк) Прослуховування пісні, виконання завдання; |
|
School, bus, cat, hurt, car, driving.
|
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
|
||
71 |
16.12 |
Палаци Лондона. 1 CLIL / History. |
SB p.113 |
Прослуховування тексту, виконання завдань, робота зі словником |
Ex.3a,p.173 бере участь у коротких групових дискусіях |
Explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route |
|
|
|
Make a project SB p. 113 |
||
72 |
17.12 |
Театри Лондона |
|
|
Ex.4, p.174 |
Explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route |
|
|
|
|
||
73 |
18.12 |
Визначні місця Великої Британії. CulturepageforUkraine. Сторінка української культури |
|
Eating habits and traditions around the world - Харчовізвичкитатрадиціївусьомусвіті |
Проєктна робота. |
|
|
|
|
|
||
74 |
19.12 |
Магазини Лондона |
SB p.116-117 |
Прослуховування тексту, виконання завдань, робота зі словником Ex.1, p.116-117 (Карпюк)
|
Ex.1с,p.117 бере участь у коротких групових дискусіях
|
Explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route |
|
|
|
|
||
75 |
20.12 |
Магазини у країні виучуваної мови |
SB p.123 |
|
Ex.1с,p.123-124 бере участь у коротких групових дискусіях (Карпюк)
|
Advertisement, customer, paradise, stall, selection |
|
Розповідає про шопінг |
|
|
||
76 |
23.12 |
Галереї Лондона Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання |
|
Контроль сприймання на слух/аудіювання |
Ex.2аб р.161 бере участь у коротких групових дискусіях |
Famous, collection, gallery, government, tower |
|
|
|
|
||
77 |
24.12 |
Прогулянка Лондоном Контроль сприймання письмових текстів/Читання |
SB p.168 |
Сприйняття письмових текстів/читання |
Ex.3-4, р.168-169 (Карпюк)
|
Famous, collection, gallery, government, tower |
|
Розповідає про відвідування музеїв та галерей |
|
|
||
78 |
25.12 |
Визначні місця Англії. Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння |
|
|
Контроль усної взаємодії/говоріння |
|
|
|
|
|
||
79 |
26.12 |
Країни виучуваної мови. ( Визначні місця). Контроль письмовоївзаємодії та висловлювання / Письмо |
|
|
Контроль письмової взаємодії/письмо |
|
|
|
|
|
||
80 |
27.12 |
Я, моя родина, мої друзі. |
|
|
Повторення, узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
||
Модельна навчальна програма«Іноземна мова 5-9 класи»для закладів загальноїсередньої освіти Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., КоропецькаІ.Б.,ЯкобО.М., СамойлюкевичІ.В.,ДобраО.М.,КіорТ.М.)
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
80 |
5 |
4 |
5 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
*QR-код (з англійської QuickResponseCode«швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку.Такі графічні позначки є вдосконаленням лінійних штрих-кодів. Однак на відміну від них, QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів.Принцип такого кодування було створено японською компанією Denso-Wave в 1994 році. Такі коди спершу призначалися для потреб машинобудування, наразі вони використовуються практично повсюдно.
На відмінувід штрих-коду, скануванняякогоможливе за допомогою тонкого лазерного променя, зчитування QR-коду відбувається за допомогоюзвичайноїкамери типового смартфона. Для цього на ньомумає бути попередньовстановленавідповіднапрограма-сканер.
Усі QR-коди, які використані при створенні даного матеріалу, мають покликання на певні методичні матеріали (презентації, відео, тести, вебквести, вікторини, статті) з мережі Інтернет (режим доступу – безкоштовний). При створенні матеріалу авторські права власників матеріалів не порушено, а лише використано відповідні покликання на них.