27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 1 класу НУШ на 2 семестр 2020-2021 н.р. 2 години на тиждень за підручником Г.К. Мітчел

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі НУШ на 2 семестр 2020-2021 н.р. 2 години на тиждень за підручником Г.К. Мітчел "Smart Junior 1"
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з англійської мови для 1 класу за підручником Г. К. Мітчел

2 години на тиждень

на ІІ семестр 2020-2021 н. р.

2 години на тиждень

35  годин

 

Module 5

9 годин

Toys and Games

Дозвілля

29

29.12

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 a

Стор. 60-61

Дозвілля

Розуміти та виконувати прості вказівки

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

stand up, sit down, clap your hands

Наказовий спосіб дієслів

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів.

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

30

05.01

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 b

Стор. 62-63

Назви іграшок

Називати іграшки

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bike, kite, plane

I have got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

31

26.01

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 c

Стор. 64-65

Я маю іграшки

Говорити про приналежність

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

ball, train, robot

I haven’t got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

32

29.01

Module 5

Toys and Games

Let’s play

Стор. 66

Phonics

Стор. 121

Дозвілля

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bike, kite, plane,

ball, train, robot

 

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

33

02.02

Module 5

Toys and Games

Project

Стор. 67

Дозвілля

Говорити про зовнішність та настрій

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

34

05.02

Module 5

Toys and Games

Story

Стор. 68-69

Дозвілля. Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

35

09.02

Smart World 5

 

Smart Time 5

Стор. 70-71

Іграшки та ігри

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

drum, doll

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

Закріплення вивчених структур

 What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

 

Слухати слова

Показувати малюнки, називати види спорту

 

36

12.02

Module 5

Toys and Games

REVISION

Стор. 72

Іграшки та ігри

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати варіанти відповідей

 

37

16.02

Module 5

Toys and Games

Now I can

Стор. 73

      Іграшки та ігри

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

Module 6

9 годин

My Body

Я, моя родина і друзі

38

19.02

Module 6

My Body

Lesson 6 a

Стор. 74-75

Моє тіло

Розпізнавати і називати частини обличчя

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

39

23.02

Module 6

My Body

Lesson 6 b

Стор.76-77

        Частини тіла

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

head, arms, legs, hands

He/She/It has got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення)

40

26.02

Module 6

My Body

Lesson 6 c

Стор. 78-79

Частини тіла

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

feet, fingers, toes, teeth

He/She/It hasn’t got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

41

02.03

Module 6

My Body

Let’s play

Стор. 80

Phonics

Стор. 122

Я вмію…

Виконувати прості вказівки

 

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

He/She/It has got …

He/She/It hasn’t got …

 

Слухати співрозмовника

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитувати співрозмовника

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

42

05.03

Module 6

My Body

Project

Стор. 81

Проектна робота «Паперова лялька»

Розуміти усну, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати пісню

Розповідати про свою ляльку.

Зробити паперову ляльку  (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

43

09.03

Module 6

My Body

Story

Стор. 82-83

Моє тіло. Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

44

12.03

Smart World 6

Smart Time 6

Стор. 84-85

 

Зовнішність

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

This is a…

It lives in…

Закріплення вивчених структур

Слухати cлова

 

Малювати тварин.

Розповідати про їх місце знаходження

Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла

45

16.03

Module 6

My Body

REVISION

Стор. 86

 

Моє тіло. Повторення

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

46

19.03

Module 6

My Body

Now I can

Стор. 87

 

        Частини тіла

 

 

 

 

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

Наказовий спосіб дієслів

He/She/It has got …?

He/She/It hasn’t got …

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

Module 7

9 годин

Food

Харчування

47

30.03

Module 7

Food

Lesson 7 a

Стор. 88-89

Фрукти

Розпізнавати і називати фрукти

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

bananas, grapes, strawberries, oranges

I like …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь.

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

48

02.04

Module 7

Food

Lesson 7 b

Стор. 90-91

Їжа

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

carrots, rice, eggs, beans

I like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

49

06.04

Module 7

Food

Lesson 7 c

Стор. 92-93

        Улюблена їжа

Говорити про уподобання у їжі

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

pizza, burger, ice cream, pasta

I  don’t like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра)

50

09.04

Module 7

Food

Let’s play

Стор. 94

Phonics

Стор. 123

Улюблена їжа

 

Запитувати ввічливо та дякувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

 

I  like / I  don’t like …

Слухати діалог

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

51

13.04

Module 7

Food

Project

Стор. 95

 

Їжа

Розуміти усну мову

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати монолог однокласника

Розповідати про свої уподобання в їжі.

Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

52

16.04

Module 7

Food

Story

Стор. 96-97

Їжа. Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

53

20.04

Smart World 7

Smart Time 7

Стор. 98-99

 

Улюблена їжа

 

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукти та їх походження

Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

 

Слухати та читати речення

 

Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні

Називати джерела походження продуктів харчування

54

23.04

Module 7

Food

REVISION

Стор. 100

Улюблена їжа

Повторення

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.

 

55

27.04

Module 7

Food

Now I can

Стор. 101

Харчування

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

(ТВ р.146)

Module 8

8 годин

My House

Я, моя родина і друзі

56

30.04

Module 8

My House

Lesson 8 a

Стор. 102-103

 

Мій будинок

Називати кімнати у будинку

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bedroom, kitchen, bathroom, living room

Where’s the …? In the …

Слухати нові слова. Слухати монологи

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відзначати правильну відповідь

Співати пісню.

 Діалогічне мовлення Р – P (гра)

57

07.05

Module 8

My House

Lesson 8 b

Стор. 104-105

У кімнаті

Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

on, under, bad, wardrobe

Where’s the (ball)? It’s on/under the …

Слухати нові слова

Слухати діалог та монолог

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

58

11.05

Module 8

My House

Lesson 8 c

Стор. 106-107

       Мій будинок

         Мої речі

Розпізнавати і називати предмети одягу

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

in, table, shoes, shirt

Where is / are the …?

It’s/They’re on  / in / under the …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

59

14.05

Module 8

My House

Let’s play

Стор. 108

Phonics

Стор. 124

Мій будинок

 

Описувати зовнішній вигляд

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe,

in, table, shoes, shirt

 

His/Her … is / are …

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

60

18.05

Module 8

My House

Project

Стор. 109

Моя кімната

Розуміти усну і, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати монологи

Розповідати про власну кімнату.

Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення)

61

21.05

Module 8

My House

Story

Стор. 110-111

Мій будинок

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: підтримуй кімнату чистою та охайною

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

What a mess!

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

62

25.05

Smart World 8

Smart Time 8

Стор. 112-113

 

        Мій будинок

Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків.

Опис житлових примыщень в різних країнах

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Країни та видатні місця

Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK

igloo, hut, houseboat

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

Повторювати речення.

Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні

63

28.05

Узагальнюючий урок за темою «Мій будинок»

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
22 січня
Переглядів
1229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку