Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 5 класу(ІІ семесттр,3 год. на тиждень) за підручником О.Карп'юк.Складене відповідно до вимог нової програми.Містить інтегровані змістові лінії.
Календарно-тематичне планування уроків для 5 класу за підручником О.Карп’юк
ІІ семестр
(3 уроки на тиждень,нова програма 2018р)
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Мовленнєвий компонент |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Письмо
|
Аудіювання |
Читання
|
Говоріння |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Свята і традиції
|
|||||||||||||
1. |
|
Різдво в Британії.Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
Christmas Day, Queen`s speech, Norway, |
Prepositions of time |
|
|
Ex.2,p.112, Ex.1,p.112 |
Ex.3,p.113 |
Розповідає про традиції своєї родини. |
Порівнює свята і традиції в різних країнах. |
|
Демонструє розуміння важливості дотримання сімейних традицій. |
Ex.1,2,p.58 (WB) |
2. |
|
Різдво в Україні. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
Bring,Vertep Show,President`s speech |
Prepositions of time |
Ex.1,p.115 |
|
|
Ex.5,p.114 |
Ex.3,p.58 (WB) |
||||
3. |
|
День народження.. Розвиток умінь сприймання на слух. |
To clean up, to look like, delicious, tasty, make a mess, never mind |
Must/mustn’t |
Ex.2,p.116 |
Ex.3,p.116 |
|
|
Ex.1,2,p.118 |
||||
4. |
|
День подяки. Робота в групах. |
Thanksgiving, to mean, excited, set the table |
|
Ex.6,p.120 |
Ex.4,p.119 |
|
Ex.7,8,p.120 |
Ex.7,p.60-61(WB) |
||||
5. |
|
Свята в Україні. Розвиток умінь написання повідомлень |
celebrate, joy, to share |
|
Ex.2,p.121 |
|
Ex.1,p.121 |
|
Ex.12,p.64 (WB) |
||||
6. |
|
Бабусині казки. Розвито умінь усної взаємодії. |
Attic, ghost, horror, thunder, to hide, dark, be afraid of, be scared |
|
Ex.5,p.124 |
Ex.2,p.122 |
Ex.2,p.122 |
Ex.3,p.123 |
Ex.1-3,p.65(WB) |
||||
7. |
|
Моя улюблена казка. Робота в групах. |
Same, It is good to be, Childhood,, Title, To split |
|
Ex.5,p.66 (WB) |
|
Ex.2,p.130 |
Ex.4,p.131 |
Ex.1,p.131 |
||||
8. |
|
Куточок граматики. |
|
Past Simple Tense |
Ex.1,p.125 |
|
|
Ex.2,p.125 |
Ex.13,p.70 (WB), Ex.4,p.126 |
||||
9. |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
|
|
Ex.1,p.134 |
Ex.2,p.135 |
Ex.1,p.136 |
||||
10. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
Ex.3,p.132 |
|
Ex.4,p.132 |
Ex.5,p.133 |
Ex.7,p.133 |
Природа. Одяг.
11. |
|
Природа і погода. Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
Sunny,windy foggy, chilly, stormy, snowy, cloudy, rainy |
Present Simple |
Ex.3,p.141 |
|
|
Ex.2,p.140 |
Розглядає природу як цілісну систему. Розробляє план щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови.
Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Ex.3,p.73 (WB) |
12. |
|
Прогноз погоди. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
Degrees centigrade, forecast, to expect, to report |
Present Continuous |
|
Ex.1b,p.142 |
Ex.1b,p.142 |
Ex.1,p.144 |
Ex.5,6,p.74,75(WB) |
||||
13. |
|
Погода в Англії. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
Climate, to sunbathe,freezing,frosty,various, heavily, outside |
Past Simple |
|
Ex.1,p.145 |
Ex.3,p.146 |
Ex.2,p.145 |
Ex.9,p.77(WB) |
||||
14. |
|
Погода у твоєму місті. Розвиток умінь написання листів. |
Clothes, careful, slippery, tomorrow |
|
Ex.7,p.75 (WB), Ex.2,p.151 |
|
|
Ex.3,p.147 |
Ex.2b,p.151 |
||||
.15. |
|
Який одяг ми носимо у різні пори року?Розвиток умінь усної взаємодії. |
Wear, skirt, shirt, trousers, gloves, coat, swimsuit, swimming trunks |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Ex.4b,p.153 |
|
Ex.1,p.154 |
Ex.1,p.152 |
Ex.3,4,p.80 (WB) |
||||
16. |
|
Улюблений одяг.Розвиток умінь зорового сприйняття та усної взаємодії.. |
Event,size, to enjoy, to try on, finaly, to be in hurry, go back |
|
Ex.3,p.155 |
Ex.2,p.154 |
Ex.2,p.154 |
Ex.4,p.156 |
Ex.1,p.159 |
||||
17. |
|
Яка сьогодні погода? Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
Each, typical, special, |
|
|
|
Ex.2,p.160 |
Ex.1,p.160 |
Ex.9,p.77-78(WB) |
||||
18. |
|
Види дозвілля у різні пори року. Формування рецептивних та продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
Activity,country side,shelter,cosy, sick,skilful |
|
|
Ex.1,p.164 |
Ex.3,p.163 |
Ex.2,p.162 |
Ex.2,p.164 |
||||
19. |
|
Відпочинок за кордоном. Розвиток умінь написання листів. |
|
The prepositions of place |
Ex.1,p.171 |
|
|
Ex.4,p.170 |
Ex.2,p.171 |
||||
20. |
|
Краса природи. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
Bloom, flood, soil, to melt |
|
|
Ex.2,p.174 |
Ex.2,p.172 |
Ex.3,4,p.173 |
Ex2,p.94(WB) |
||||
21. |
|
Моя улюблена пора року. Розвито умінь сприймання на слух. |
Berry,nest,mild, to blosoom,to blow |
|
Ex.2,p.177, Ex.4,p.178 |
|
|
Ex.4,p.175 |
Ex.1,p.176 |
||||
22. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
Ex.3,p.177 |
Ex.1,p.177 |
Ex.3,p.176 |
Ex.6,p.98 |
Рідне місто.
23. |
|
Моє рідне місто. Розвиток умінь усної взаємодії. |
City,town,village,crossroad, library, square, traffic, traffic light, train station, modern, opposite |
|
Ex.1, p.100(WB) |
|
Ex.1,2,p.184 |
Ex.4,p.184 |
Пояснює взаємодію людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
Ex.2,p.100-101(WB) |
24. |
|
У селі. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
|
|
|
|
Ex.5,p.185 |
Ex.6,p.186 |
|
||||
25. |
|
Об’єкти та споруди міста. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
Museum, monument, zoo, playground, hospital, café |
|
|
Ex.1,p.186 |
|
|
Ex.3,p.102 (WB) |
||||
26. |
|
Екскурсія містом. Розвиток умінь усної взаємодії. |
Guide, to look for, on foot, far from |
Question words |
|
|
|
Ex.3,p.188 |
Ex.7,8,p.106 |
||||
27. |
|
Види транспорту у моєму місті. Розвиток умінь усної взаємодії. |
By bus, by car, by underground, on foot |
|
|
|
Ex.2,p.190 |
Ex.2,p.190 |
Ex.10,p.109 (WB) |
||||
28. |
|
Орієнтація у місті. Розвиток умінь усної взаємодії(бесіда). |
Turn right, on the corner, not very far, go straight ahead |
The prepositions of place |
Ex.6,p.105 (WB) |
|
Ex.4,p.103 (WB) |
Ex.7,p.193 |
Ex.12,p.110 (WB) |
||||
29. |
|
Куточок граматики. Формування граматичних навичок. |
|
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
|
|
|
|
cards |
||||
30. |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
|
|
Ex.1,p.180 |
|
Ex.3,p.181 |
||||
31. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|
Ex.2,p.193 |
Подорож
32. |
|
Подорож. Введення ЛО та тренування у їх вживанні. |
To visit, to travel, trip, journey, alone, |
|
|
|
Ex.2,p.194 |
Ex.1,p.194 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Планує краєзнавчу подорож. |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху,поведінки на воді та в інших місцях. |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Ex.1-3,p.11-112(WB) |
33. |
|
Відриваємо Британію. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності. |
Cross, kingdom, tо consist of, |
The Present Perfect Tense |
Ex.1,p.198 |
|
Ex.3,p.195 |
Ex.4,p.196 |
Ex.4-5,p.113(WB) |
||||
35. |
|
Тур Європою. Формування умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
City, money, souvenirs, places of interest |
The Present Perfect Tense |
Ex.2,p.198 |
Ex.2,p.201 |
|
Ex.5-6,p.202 |
Ex.3,p.199 |
||||
36. |
|
Традиції англійців. Формування рецептивних а продуктивних видів мовленнєвої діяльності. |
Custom, tradition, to appear, to arrive, to discover, to exist ,to explore |
|
Ex.1,p.206 |
|
Ex.3,p.205 |
|
Ex.11,p.118 (WB) |
||||
37. |
|
Враження від подорожі до Британії. Розвиток умінь усної взаємодії. |
To queue, a lawn |
Past Simple |
|
|
Ex.6,p.208 |
Ex.5,p.208 |
Ex.12,p.120 (WB) |
||||
38. |
|
Україна - моя країна. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності |
Independence, territory, ancient, foreign, national |
|
Ex.2,p.121 (WB) |
|
Ex.1,p.210 |
|
Ex.10,p.127 (WB) |
||||
39. |
|
Міста та села України. Розвиток умінь сприймання на слух. |
Region, be famous for ,be proud of |
|
|
|
Ex.5,p.212-213 |
Ex.5b-6,p.212-213 |
Ex.4,p.123 (WB) |
||||
40. |
|
Звичаї та традиції Українців. Робота в групах. |
Celebrate, custom, |
|
|
Ex.2,p.214 |
|
Ex.3,p.215 |
project |
||||
41. |
|
Тур Україною. Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності. |
Well-planed,advice, agency,dish,trip |
The Present Perfect Tense |
|
|
Ex.7,p.218 |
Ex.1,p.217 |
Ex.2,p.216 |
||||
42. |
|
Плани на літо. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування. |
Practice, to pretend, to promise |
The Future Simple Tense |
Ex.1,p.227 |
|
Ex.2,p.224 |
Ex.1,p.224 |
Ex.7,p.229 |
||||
43. |
|
Куточок граматики. Формування граматичних навичок. |
|
|
Ex.4,p.228 |
|
Ex.3,p.228 |
|
Ex.6,p.229 |
||||
44. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
Ex.3-4,p.133 |
Ex.9,p.137 |
||||
45. |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
46. |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
47. |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
48. |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||
49. |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
50. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу у ІІ семестрі. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
51. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|