Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 5 класу (ІІ семестр,3 год. на тиждень) за підручником О.Карп'юк

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 5 класу(ІІ семесттр,3 год. на тиждень) за підручником О.Карп'юк.Складене відповідно до вимог нової програми.Містить інтегровані змістові лінії.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків для 5 класу  за підручником О.Карп’юк

ІІ семестр

(3 уроки на тиждень,нова програма 2018р)

уроку

Дата

Підтема

Мовленнєвий компонент

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Письмо

 

Аудіювання

Читання

 

Говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

Свята і традиції

 

1.

 

Різдво в Британії.Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування.

Christmas Day,

Queen`s speech,

Norway,

Prepositions of time

 

 

Ex.2,p.112,

Ex.1,p.112

Ex.3,p.113

Розповідає про традиції своєї родини.

Порівнює свята і традиції в різних країнах.

 

Демонструє розуміння важливості дотримання сімейних традицій.

Ex.1,2,p.58

(WB)

2.

 

Різдво в Україні. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності.

Bring,Vertep Show,President`s speech

Prepositions of time

Ex.1,p.115

 

 

Ex.5,p.114

Ex.3,p.58

(WB)

3.

 

День народження..

Розвиток умінь сприймання на слух.

To clean up,

to look like, delicious,

tasty,

make a mess,

never mind

Must/mustn’t

Ex.2,p.116

Ex.3,p.116

 

 

Ex.1,2,p.118

4.

 

День подяки. Робота в групах.

Thanksgiving,

to mean,

excited,

set the table

 

Ex.6,p.120

Ex.4,p.119

 

Ex.7,8,p.120

Ex.7,p.60-61(WB)

5.

 

Свята в Україні. Розвиток умінь написання повідомлень

celebrate, joy,

to share

 

Ex.2,p.121

 

Ex.1,p.121

 

Ex.12,p.64

(WB)

6.

 

Бабусині казки. Розвито умінь усної взаємодії.

Attic, ghost, horror, thunder, to hide, dark,

be afraid of,

be scared

 

Ex.5,p.124

Ex.2,p.122

Ex.2,p.122

Ex.3,p.123

Ex.1-3,p.65(WB)

7.

 

Моя улюблена казка. Робота в групах.

Same,

It is good to be,

Childhood,,

Title,

To split

 

Ex.5,p.66

(WB)

 

Ex.2,p.130

Ex.4,p.131

Ex.1,p.131

8.

 

Куточок граматики.

 

Past Simple Tense

Ex.1,p.125

 

 

Ex.2,p.125

Ex.13,p.70

(WB),

Ex.4,p.126

9.

 

Урок домашнього читання.

 

 

 

 

Ex.1,p.134

Ex.2,p.135

Ex.1,p.136

10.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі.

 

 

Ex.3,p.132

 

Ex.4,p.132

Ex.5,p.133

Ex.7,p.133

Природа. Одяг.

11.

 

Природа і погода. Введення ЛО та тренування у їх вживанні.

Sunny,windy foggy, chilly, stormy, snowy, cloudy, rainy

Present Simple

Ex.3,p.141

 

 

Ex.2,p.140

Розглядає природу як цілісну систему.

Розробляє план щодо проведення шкільних екологічних заходів.

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

Ex.3,p.73

(WB)

12.

 

Прогноз погоди. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності.

Degrees centigrade,

forecast,

to expect,

to report

Present Continuous

 

Ex.1b,p.142

Ex.1b,p.142

Ex.1,p.144

Ex.5,6,p.74,75(WB)

13.

 

Погода в Англії. Розвиток продуктивних видів мовленнєвої діяльності.

Climate,

to sunbathe,freezing,frosty,various,

heavily, outside

Past Simple

 

Ex.1,p.145

Ex.3,p.146

Ex.2,p.145

Ex.9,p.77(WB)

14.

 

Погода у твоєму місті. Розвиток умінь написання листів.

Clothes, careful, slippery,

tomorrow

 

Ex.7,p.75

(WB),

Ex.2,p.151

 

 

Ex.3,p.147

Ex.2b,p.151

.15.

 

Який одяг  ми носимо у різні пори року?Розвиток умінь усної взаємодії.

Wear,

skirt,

shirt,

trousers,

gloves,

coat,

swimsuit,

swimming trunks

Present Simple,

Present Continuous,

Past Simple

Ex.4b,p.153

 

Ex.1,p.154

Ex.1,p.152

Ex.3,4,p.80

(WB)

16.

 

Улюблений одяг.Розвиток умінь зорового сприйняття та усної взаємодії..

Event,size,

to enjoy,

to try on,

finaly,

to be in hurry,

go back

 

Ex.3,p.155

Ex.2,p.154

Ex.2,p.154

Ex.4,p.156

Ex.1,p.159

17.

 

Яка сьогодні погода?

Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності.

Each,

typical,

special,

 

 

 

Ex.2,p.160

Ex.1,p.160

Ex.9,p.77-78(WB)

18.

 

Види дозвілля у різні пори року. Формування рецептивних та продуктивних видів мовленнєвої діяльності.

Activity,country

side,shelter,cosy,

sick,skilful

 

 

Ex.1,p.164

Ex.3,p.163

Ex.2,p.162

Ex.2,p.164

19.

 

Відпочинок за кордоном. Розвиток умінь написання листів.

 

The prepositions of place

Ex.1,p.171

 

 

Ex.4,p.170

Ex.2,p.171

20.

 

Краса природи. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування.

Bloom, flood,

soil, to melt

 

 

Ex.2,p.174

Ex.2,p.172

Ex.3,4,p.173

Ex2,p.94(WB)

21.

 

Моя улюблена пора року. Розвито умінь сприймання на слух.

Berry,nest,mild,

to blosoom,to

blow

 

Ex.2,p.177,

Ex.4,p.178

 

 

Ex.4,p.175

Ex.1,p.176

22.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі.

 

 

 

Ex.3,p.177

Ex.1,p.177

Ex.3,p.176

Ex.6,p.98

Рідне місто.

23.

 

Моє рідне місто. Розвиток умінь усної взаємодії.

City,town,village,crossroad,

library, square,

traffic,

traffic light, train station, modern,

opposite

 

Ex.1,

p.100(WB)

 

Ex.1,2,p.184

Ex.4,p.184

Пояснює взаємодію

людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

 

Ex.2,p.100-101(WB)

24.

 

У селі. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності.

 

 

 

 

Ex.5,p.185

Ex.6,p.186

 

25.

 

Об’єкти та споруди міста. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності.

Museum,

monument, zoo,

playground,

hospital, café

 

 

Ex.1,p.186

 

 

Ex.3,p.102

(WB)

26.

 

Екскурсія містом. Розвиток умінь усної взаємодії.

Guide, to look for,

on foot, far from

Question words

 

 

 

 

Ex.3,p.188

Ex.7,8,p.106

27.

 

Види транспорту у моєму місті. Розвиток умінь усної взаємодії.

By bus, by car,

by underground,

on foot

 

 

 

Ex.2,p.190

Ex.2,p.190

Ex.10,p.109

(WB)

28.

 

Орієнтація у місті. Розвиток умінь усної взаємодії(бесіда).

Turn right, on the corner, not very far, go straight ahead

The prepositions of place

Ex.6,p.105

(WB)

 

Ex.4,p.103

(WB)

Ex.7,p.193

Ex.12,p.110

(WB)

29.

 

Куточок граматики. Формування граматичних навичок.

 

Present Simple,

Present Continuous,

Past Simple

 

 

 

 

cards

30.

 

Урок домашнього читання.

 

 

 

 

Ex.1,p.180

 

Ex.3,p.181

31.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі.

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.193

Подорож

 

32.

 

Подорож.

Введення ЛО та тренування у їх вживанні.

To  visit, to travel, trip, journey,

alone,

 

 

 

Ex.2,p.194

Ex.1,p.194

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Планує краєзнавчу подорож.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху,поведінки на воді та в інших місцях.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

Ex.1-3,p.11-112(WB)

33.

 

Відриваємо Британію. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності.

Cross, kingdom,

tо consist of,

The Present Perfect Tense

Ex.1,p.198

 

Ex.3,p.195

Ex.4,p.196

Ex.4-5,p.113(WB)

35.

 

Тур Європою. Формування умінь зорового сприйняття та усного продукування.

City, money,

souvenirs, places of interest

The Present Perfect Tense

 

Ex.2,p.198

Ex.2,p.201

 

Ex.5-6,p.202

Ex.3,p.199

36.

 

Традиції англійців. Формування рецептивних а продуктивних видів мовленнєвої діяльності.

Custom, tradition, to appear, to arrive,                    to discover, to exist ,to explore

 

 

Ex.1,p.206

 

Ex.3,p.205

 

Ex.11,p.118

(WB)

37.

 

Враження від подорожі до Британії. Розвиток умінь усної взаємодії.

To queue, a lawn

Past Simple

 

 

Ex.6,p.208

Ex.5,p.208

Ex.12,p.120

(WB)

38.

 

Україна - моя країна. Формування рецептивних видів мовленнєвої діяльності

Independence, territory, ancient, foreign, national

 

Ex.2,p.121 (WB)

 

Ex.1,p.210

 

Ex.10,p.127

(WB)

39.

 

Міста та села України.  Розвиток умінь сприймання на слух.

Region, be famous for ,be proud of

 

 

 

Ex.5,p.212-213

Ex.5b-6,p.212-213

Ex.4,p.123

(WB)

40.

 

Звичаї та традиції Українців. Робота в групах.

Celebrate, custom,

 

 

Ex.2,p.214

 

Ex.3,p.215

project

41.

 

Тур Україною.

Формування інтерактивних видів мовленнєвої діяльності.

Well-planed,advice,

agency,dish,trip

The Present Perfect Tense

 

 

Ex.7,p.218

Ex.1,p.217

Ex.2,p.216

42.

 

Плани на літо. Розвиток умінь зорового сприйняття та усного продукування.

Practice,

to pretend,

to promise

The Future Simple Tense

Ex.1,p.227

 

Ex.2,p.224

Ex.1,p.224

Ex.7,p.229

43.

 

Куточок граматики. Формування граматичних навичок.

 

 

Ex.4,p.228

 

Ex.3,p.228

 

Ex.6,p.229

44.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу по темі.

 

 

 

 

 

Ex.3-4,p.133

Ex.9,p.137

45.

 

Контроль навичок аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

46.

 

Контроль навичок читання.

 

 

 

 

 

 

 

47.

 

Контроль навичок письма.

 

 

 

 

 

 

 

48.

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

49.

 

Аналіз контрольних робіт.

 

 

 

 

 

 

 

50.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу у ІІ семестрі.

 

 

 

 

 

 

 

51.

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Діброва Наталія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Левицька Лілія
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 січня 2019
Переглядів
4392
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку