8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 5 класах за підручником Карпюк О.Д., 4 години/тижд. (2018-2019 н.р.)

Про матеріал

Календарно – тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 5 - Г класі /4 год./тижд.

Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних

закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.

Карпюк О.Д. / Англійська мова: 5-й рік навчання(English:year5). 5 кл.: підручник для закладів загальної середньої освіти. – 2-е вид., - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018.

Карпюк О.Д., Робочий зошит з англійської мови для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Тернопіль: ЛібраТерра, 2018.

5 – Г клас (Пн., Вт., Ср., Пт.)

За програмою: 4 год. х 18 тижнів = 72 год.

За журналом: 70 год.

Вихідні дні: 01.05.2019 (Ср.)

09.05.2019 (Пт.)

Тема 6. Природа (погода)

23год.

Тема 7. Одяг (види одягу)

8год.

Тема 8. Рідне місто (місцезнаходження, основні історичні та культурні відомості)

8год.

Тема 9. Подорож (загальні відомості про Великобританію та Україну)

24год.

К.р. (аудіювання)

К.р. (читання)

К.р.(письмо)

К.р. (говоріння)

1

1

1

1

Аналіз к.р., робота над помилками.

1

Перегляд відео англ. мовою.

1

Підсумковий урок за рік.

1

Всього:

70 год.

№ п/п

Дата

При-мітка

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудію-вання

Читан-ня

Пись-

мо

Гово- ріння

Дом.

завдання

Skills

Тема 6. Природа (23 год.)

  • 1.

14/01

  • 1)

Unit 4. Lesson 1

Природа. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 140-141

centigrade, degree, forecast,

to expect,

to report

В.1,2;

с.140

В.1,

с.141;

WB p.72

В.3, с.141

Вивч.слова; В.1,с.142 (читати та перекл.)

  • 2.

15/01

  • 2)

Традиції святкування зимових свят. Назви свят. Формування навичок говоріння та письма.

ст.112-121

Назви свят;

Thanksgiving,

to mean, excited, set the table

В.4,

с.119

В.4, с.119

В.1,

с.121;

WB p.58

В.2 с. 121 (написати лист про канікули);

WB Ex.7,p.60

A short letter about your favourite holiday.

  • 3.

16/01

  • 3)

На зимових канікулах в гостях у бабусі. Формування навич аудіювання. ст.122-133

В.2,

с.122

В.3,

с.126;

В.6,

с.127

В.1, с.125;

WB p.67

В.3,

с.123;

В.4,

с. 126

В.1b, с.128 (чит, перекл);

В.3, с.129 (напис. речен)

  • 4.

18/01

  • 4)

Минулий простий час. Формування граматичних навичок. ст. 125-127, 130-131

Past Simplе

Ст.125

В.2,

с.130

В.2,

с.130

В.4, с.126;

В.5, с127

В.1,2; с.130 (усн.)

В.4, с.131 (пис.)

Interview the members of the family about their childhood.

  • 5.

21/01

  • 5)

Примхи погоди.

Активізація лексики та формування навичок читання. ст. 140-142

Види погоди

В.1,

с. 140

В.1b,

с.142

В.1a,

с. 141;

WB

p.73- 74

В.2, с.140;

В.3,

с. 141

В.2, с. 143 (пис. відповіді);

WB Ex.2,p.75

  • 6.

22/01

  • 6)

Погодні умови. Розвиток граматичних навичок. Часові форми дієслова. ст.143-145

the North, the East, the West,

the South

Часові форми дієслова

Ст.144

В.3, с.143

В.1,2;

с.144;

WB p.76

В.3, с.145

(напис. запит. інтерв'ю);

WB Ex.9,p.77

The weather report / forecast.

  • 7.

23/01

  • 7)

Зима в Англії.Розвиток навичок аудіювання.

ст. 145-147

sunbathe, various

climate, frosty, heavily freezing

В.1,2;

с.145

В.3,

с.146

В.4,

с.146;

WB p.78

В.4b,

с.146

В.5, с.147 (вивч. пісню);

WB Ex.10, p.78

A Song p.147

  • 8.

25/01

  • 8)

Зимові канікули. Розвиток навичок монололічного та діалогічного мовлення.

ст.147-150

clothes, careful, slippery, tomorrow

В.3,

с.148

В.2,

с.147

WB

Ex.2, p.85.

В.1,

с.147;

В.4,5;

с.149

В.4,с. 149 (доповнити речення за зразком)

  • 9.

28/01

  • 9)

Погода сьогодні. Розвиток навичок письма. ст. 150-151

В.6,

с.150

В.2,

с.151

В.1,

с.150

В.2b, с.151 (напис. лист)

An e-mail to a friend about the weather in your town.

  • 10.

29/01

  • 10)

Unit 4. Lesson 3

Справи на свіжому повітрі та активний відпочинок.

Активізація лексики по темі.

ст. 162-163

Види діяльності;

go boating,

go sailing,

go skating, etc.

В.3,4;

с.163

WB

p.85-86

В.1,2;

с.162

вивч. слова до дикт ст.163;

В.4, с. 163 (скл. речення)

  • 11.
  • 30/01
  • 11)
  • Види відпочинку. Відпочинок в пришкільному таборі. Розвиток навичок читання.

    ст.164-166

    activity, shelter, countryside, com-fortable, skillful, brave, cosy, sick

    В.1,2;

    с.164

    В.3,

    с.165;

    WB Ex.4, p.86-87

    В.4,

    с.166

    В.2, с.164 (вир. чит.);

    В.3,с.165 (пис. реч)

    • 12.

    01/02

    • 12)

    Формування граматичних навичок. Прийменники місця та часу. ст. 166-168

    poisonous mushroom, cabin, waterproof boots, plant

    Прийменники місця та часу,

    Ст.166, 167

    Питальні слова

    В.1,

    с.166

    В.2,с.167;

    В.4,с.168;WB p.90

    В.2,3; с.167

    В.4,5;

    с.168

    Вивч. словосп. з прийменникам;

    В.5, с.168(вст. слова пис.)

    • 13.

    04/02

    • 13)

    Мій улюблений вид відпочинку. Розвиток навичок аудіювання.

    ст.168-169

    В.2,

    с.168; В.4,

    с.169

    В.2,

    с.168

    В.5,

    с.169;

    WB

    p.88-89

    В.1,3;

    с.168

    В.6, с.169 (письм.)

    *В.4, с.170

    (підгот. фото)

    A photo of your holidays outdoors.

    • 14.

    05/02

    • 14)

    Відпочинок з сім'єю.

    Робота над запитанням та розвиток навичок письма.

    ст.170-171

    В.1,

    с.171

    В.1,

    с.171;

    В.5,

    с.171

    В.2,З,4; с.170

    WB Ex.9,p.91;

    В.3, с.170 (вивч. запит);

    *В.2, с.171 (напис. листівку)

    A postcard from a holiday place.

    • 15.

    06/02

    • 15)

    Unit 4. Lesson 4

    Краса природи.

    Розвиток лексичних навичок по темі. ст.172-173

    bloom, flood, to melt, soil, thunderstorm

    В.1,

    с.172

    WB

    p.92-94

    В.3,

    с.173

    Вивч. слова;

    В.2,с.172 (письм. переклад);

    WB p.95

    • 16.

    08/02

    • 16)

    Пори року.

    Розвиток навичок читання.

    ст.172-173

    Назви пір року,

    назви місяців

    В.2,

    с.172

    WB p.96

    В.2 , с. 172 (вир. чит.); В.4, с.173 (доповн. речення)

    • 17.

    11/02

    • 17)

    Природа в різні пори року. Вдосконалення навичок аудіювання. ст. 174-175

    berry, nest, to blossom, to blow, mild

    В.2,с. 174

    В.5,с. 175ж

    WB p.97

    В.1,3;

    с.174 ;

    В.5, с.175

    В.4, с. 175 (вивч. реч.);

    вир. чит вірша с.175

    A description of nature in each season.

    • 18.

    12/02

    • 18)

    Турбота про природу.

    Вдосконалення навичок говоріння та письма. ст. 176

    the Earth,

    to take care of

    В.З,

    с.176

    WB p.99

    В.1,2,3;

    с.176

    В.2, с. 176 (напис. розповідь про улюбл. пору року)

    A paragraph about your favourite season.

    • 19.

    13/02

    • 19)

    «Велетень – егоїст»

    Урок домашнього читання.

    ст. 180-181

    a giant, selfish

    В.1,

    с.180

    В.1,

    с.180

    В.2, с.181 (письм. відповіді)

    • 20.

    15/02

    • 20)

    «Велетень – егоїст»

    Урок домашнього читання.

    ст. 180-181

    В.2,З, с. 181

    В.1,с. 180

    В.З, с. 181 (переказ тексту за малюнками)

    • 21.

    18/02

    • 21)

    Виконання проектів по темі. Системат. знань, умінь та навичок по темі. ст. 177-179

    В.3,

    с.177

    В.1,

    с.177

    В.2,

    с.177

    В.8, с.179 (усн.)

    • 22.

    19/02

    • 22)

    Контроль знань, умінь та навичок по темі. ст. 177-179

    В.4,

    с.178

    В.5,7,8;

    с.179

    В.9, с.179 (висловл. на тему)

    • 23.

    20/02

    • 23)

    Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.182

    с.182

    робота в словнику

    Тема 7. Одяг (8 год.)

    • 24.

    22/02

    • 1)

    Одяг та види одягу.

    Введення ЛО та формування лексичних навичок.

    ст. 152-153

    Назви одягу

    В.2, с.152;

    В.3,

    с.153

    WB p.79

    В.1,

    с.152

    вивч. слова;

    В.3, с. 153 (встав. слово);

    WB Ex.3,p.80

    • 25.

    25/02

    • 2)

    Формування грамат. та лексичних навичок по темі.

    ст. 152-153

    Present Simple,

    Pesent Continuous,

    Past Simple; p.153

    В.4а,

    с.153; WB p.80

    В.4b, с.153 (вст. слова в часовій формі)

    • 26.

    26/02

    • 3)

    Збираємось до школи та вдягаємось по погоді. Формування навичок читання. ст. 154-155

    event, size, to enjoy, to try on, finally, be in a hurry, go back

    В.2,

    с.154

    В.1,2;

    с.154

    WB p.81

    В.3,

    с.155

    В.2, с.154 (чит, перекл);

    *В.4, с.155 (переказ)

    • 27.

    27/02

    • 4)

    Стильний одяг та одяг на різні смаки. Розвиток навичок аудіювання. ст. 156

    fashion,

    to borrow,

    light

    В.2,3;

    с.156

    В.4,

    с.156;

    WB p.82

    В.1,

    с.156

    В.3, с.156 (пис. відпов.);

    WB Ex.9,p.84

    A descript-tion of somebody's clothes

    • 28.

    01/03

    • 5)

    Погода в нашій країні.

    Розвиток навичок говоріння.

    ст. 157-158

    В.5, с.158

    В.5,

    с.158

    В.4,

    с.158

    В.1,2,3;

    с.157

    В. 4, с. 158

    (скл. речення за картинк.)

    • 29.

    04/03

    • 6)

    Мій улюблений одяг.

    Вдосконалення навичок діалогічного та монологічн. мовлення.cт. 159

    Розд матер

    WB p.83

    В.6,

    с.159

    Напис. діалог;

    *вивч. діалог;

    WB Ex.10,p.84

    • 30.

    05/03

    • 7)

    Про Україну для туристів. Вдосконалення навичок письма. ст. 159

    В.1,

    с.159

    В.1;

    с.159

    В.2, с.159

    (письм.), підготув. фото

    A Leaflet for Tourists.

    • 31.

    06/03

    • 8)

    Систематизація та узагальнення матеріалу по темі. ст. 160-161

    В.1,

    с.160

    В.2,

    с.160

    В.4b,6;

    с.161

    В.4,

    с.161

    В.6, с.161 (фото, опис одягу)

    A photo and description of people's clothes.

    Тема 8. Рідне місто (8 год.)

    • 32.

    11/03

    • 1)

    Unit 5. Lesson 1

    Подорож містом. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 184

    Назви будівель;

    village, guide, crossroad, traffic,

    traffic lights,

    В.3,

    с.184;

    WB

    p.100-101

    В.1,2;

    с.185

    Вивч. слова;

    В.5, с.185

    (переклад тексту)

    • 33.

    12/03

    • 2)

    По місту. Формування навичок читання та перекладу.

    ст.184-185

    train station, opposite, modern,

    library , square,

    В.5,

    с.185

    В.4, с.184

    В.4, с.184

    В.6, с.186

    (пис. True/ False);

    WB Ex.3a,p.102

    • 34.

    13/03

    • 3)

    Огляд визначних місць. Поїзд-ка до музею. Розвиток нави-чок аудіювання. ст. 186-189

    В.1,с.186; В.4,5;

    с.189

    В.1,

    с.186

    В.2,

    с.188

    WB p.102

    В.3,

    с.189

    В.5, с.189 (допов. речення письм.; * переказ)

    WB Ex.3b,p.102

    • 35.

    15/03

    • 4)

    Місто, де я живу. Історичні відомості. Розвиток навичок говоріння. ст. 189-191

    Розд. матеріал

    В.2,

    с.190

    В.3,

    с.191

    В.1,

    с.189

    В.3, с.191 (напис. вказівки про напрямок руху);

    * повідомл.

    • 36.
    • 5)

    Карта місцевості. Вдосконалення навичок письма. ст.192-193

    В.4,

    С.192

    В.5,

    С.192

    В.6, с.192

    В.2, с.193 (план-карта, 6-7 реч. письм.);

    WB Ex.4,p.103

    Drawing A Plan.

    • 37.

    18/03

    • 6)

    План міста.

    Розвиток лексичних та граматичних навичок по темі. ст.197-200

    Present Perfect Tence, ст.197

    В.3,

    с.192

    В.1,

    с.198;

    WB p.104-105

    В.2,

    с.198

    Повт. ІІІ форму неправ. дієсл.;

    В.4, с.199 (письм.) В.5, с. 200 (усно)

    • 38.

    20/03

    • 7)

    Поради туристам.

    Вдосконалення навичок діалогічного мовлення. ст.207

    due to,

    to explore

    В.3,

    с.207

    Розд. матер

    В.4,

    С.207

    WB p.106-107

    В.1,2;

    с.207

    В.1, с.207 (пис. у формі діалога); WB Ex.9,p.108

    A call to a friend.

    • 39.

    22/03

    • 8)

    Системат та узагальнення матеріалу по темі.

    Розд. матер

    WB p.109-110

    Розд. матер

    Розпов. про своє місто, робота в словнику

    Канікули

    Тема 9. Подорож (24 год.)

    • 40.

    01/04

    • 1)

    Unit 5. Lesson 2

    Великобританія.

    Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст.194

    cross, kingdom, to unite, to consist of, to be situated

    В.2,

    с.194

    WB p.111

    В.1,

    с.194

    Вивч. слова; В.2, с.194 чит перек

    • 41.

    02/04

    • 2)

    Лист про Велику Британію. Формуванн навичок читання.

    ст.195-196

    to blink

    В.3,с.195;

    WB p.111-112

    В.4,

    с.196

    В.3, с.195 (вир. чит. та літ. переклад)

    • 42.

    03/04

    • 3)

    Загальні відомості про Велику Британію. Формування нави-чок говоріння. ст.196-197

    В.5, с.196

    В.6,

    с.197

    В.4,

    с.196

    В.3, с.195 (переказ); WB Ex.3,p.112

    • 43.

    08/04

    • 4)

    Тур Європою. Формування на-вичок аудіювання. ст.200-202

    Назви країн Європи

    В.1,с.200; В.2,с.201

    В.2, с.201;

    WB p.113

    В.З,4;

    с.201

    В.6, с.202 (пис.); вивч. вірш с.202

    A Poem

    (The Beaches of Mexico)

    • 44.
    • 5)

    Цікаві подорожі. Формув. грам. навичок. Тепер. докон. час . ст. 197-199, 201-202

    Present Perfect Tense, ст.197

    В.2,

    с.198;

    WB p.114

    В.5, с. 200

    Повт. неправ. дієсл.; В.4, с.201 (пис.)

    • 45.

    09/04

    • 6)

    Рушаємо у подорож до ВБ. Розвиток навичок говоріння.

    ст. 203-206

    Yeomen-Warders, medieval, robber, regiment

    В.2,с.203

    В.3,с.205

    В.4,

    с.206;

    WB

    p.115-116

    В.1, с.203

    В.3,с.205 (вир. чит.);

    *В.5, с.206 (діалог)

    • 46.

    10/04

    • 7)

    Лист з Британії. Розвиток навичок письма. ст.206

    stay-at-home person

    В.1, с.206

    В.1,с.206;

    WB p.117

    В.1, с.206 (письм.); WB Ex.11,p.118

    • 47.

    12/04

    • 8)

    Я знаю про Великобританію.

    Розвиток навичок переказу.

    ст.208-209

    reserved, to queue, a lawn

    В.6,

    с.208

    В.5,

    с.208

    В.6b, с.209 (письм.); WB Ex.12, p.120

    • 48.

    15/04

    • 9)

    Подорож Україною.

    Активізація лексики по темі.

    ст. 210

    independence, territory, foreign, ancient, national,

    independent,

    region,

    the Carpathians

    Розд. матер

    В.1,

    с.210

    WB Ex.1, p.121

    вивч. слова; В.1, с. 210 (пис. перекл.)

    • 49.

    16/04

    • 10)

    Загальні відомості про Україну. Розвиток навичок читання.

    ст. 210-211

    Розд. матер

    В.4,

    с.212

    В.3, с.211

    В.2,

    с.211

    В.4, с.212 (утв. реч. за табл.); WB Ex.3,p.122

    • 50.

    17/04

    • 11)

    Міста України. Розвиток навичок читання.

    ст. 212-213

    to be famous for, to be proud of

    В.5а,

    с.212

    WB Ex.2, p.121

    В.5(b), с.213

    В.6, с. 213 (пис., робота з картою)

    • 51.

    19/04

    • 12)

    Традиції та свята в Україні.

    Розвиток навичок аудіювання. ст. 214-216

    Назви свят в Україні

    В.2,

    с.214

    В.З,4;

    с.215

    WB p.123

    В.1,

    с.214

    В.4, с. 215 (фото, описа-ти свято)

    A photo of celebrating

    a holiday

    • 52.

    22/04

    • 13)

    Про враження від подорожей. Розвиток грам навичок.

    Past Simple, Present Perfect Tense ст. 216-217

    Past Simple and

    Present Perfect,

    ст.216

    В.1,

    с.216

    В.2,3;

    с.217;

    WB p.124

    В.5,

    с.217

    В.6, с. 218 (доп. діалог за зразком);

    WB Ex.7,p.125

    • 53.

    23/04

    • 14)

    Інформація для туристів в Україні. Розвиток навичок говоріння. ст. 218-219

    advice, agency, trip, dish

    В.7,

    с.218

    WB p.126-127

    В.7b, с. 219 (письм.)

    • 54.

    24/04

    • 15)

    Україна - моя Батьківщина! Розвиток діалогічного мовлення.

    ст.220-222

    В.2,3;

    с.220

    WB p.127

    В.1,

    с.219

    В.5, с.221 (напис. відповіді),

    вивч. пісню ст.222

    SongThe Ink Is Black

    • 55.

    26/04

    • 16)

    Історичні відомості про Україну. Розвиток навичок письма. ст. 223

    В.4, с.220

    В.1, с.223

    В.6, с.221

    В.2, с.223 (повідомл. про міста);

    WB Ex.12,p.128

    A Fact File of the City

    • 56.

    29/04

    • 17)

    Unit 5. Less0n 4

    Літні канікули в Україні. Розвиток лексичних навичок.

    ст. 224-225

    actor, actress, practice, to pretend, to promise

    В.2,

    с.224

    WB p.129

    В.1,

    с.224

    Вивч. слова; В.2, с. 224 (чит., перекл.)

    • 57.

    30/04

    • 18)

    Формування практичних навичок. Відповіді на спеціальні та загальні запитання. ст.226

    go surfing,

    put the play away

    В.2,

    с.224

    WB p.130

    В.3, с.226.

    В.4, с.226

    (напис. відпов.);

    WB Ex.2b,p.130

    • 58.

    03/05

    • 19)

    Планування подорожі. Розвиток грамат навичок. Позначення майбут дії за доп. “shall/will going to”.

    ст. 227-229

    Future Simple Tense, ст.227

    В.1,

    с.227; В.3,7;

    с. 229

    В.4,

    с.228;

    WB p.131-132

    В.5,

    с.228

    В.7, с.229 (чит. та порівн.)

    • 59.

    06/05

    • 20)

    Плани та наміри на вихідні.

    Вдосконалення навичок аудіювання говоріння.

    ст. 230-233

    sparkling,

    an intention

    В.1,2;

    с.230

    В.3, с.233

    В.3,

    с.230; В.1, с.232

    В.2, с.232(усн); *В.5, с.231 (напис. програ-му на вих. дні)

    • 60.

    07/05

    • 21)

    Листівка другу.

    Вдосконалення практичних навичок написання листівки.

    ст.234-235

    В.1,

    с.234;

    WB p.133

    В.6, с.234

    В.2, с.235

    (напис. листівку з відпочинку про заплановані дії)

    A Letter about what you are planning to do.

    • 61.

    08/05

    • 22)

    Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст.236-237

    В.1,3;

    с.236

    В.3b, с.237;

    WB p.134

    В.2, с.236 (письм.); WB Ex.6,p.135

    • 62.

    10/05

    • 23)

    Виконання та презентація проектів по темі. ст.237-238

    В.4, с.237

    В.5, с.238

    В.6, с.238

    В.7, с.238

    (вигот. марку, розповідь)

    A Stamp for the Country

    • 63.

    13/05

    • 24)

    Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.239

    WB p.136-137

    с.239

    WB Ex.10a,b,c; p.138; робота в словнику

    • 64.

    14/05

    Контроль навичок письма.

    • 65.

    15/05

    Контроль навичок говоріння.

    • 66.

    17/05

    Контроль навичок аудіювання.

    • 67.

    20/05

    Контроль навичок читання.

    • 68.

    21/05

    Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками.

    • 69.

    22/05

    Перегляд відео англійською мовою.

    • 70.

    24/05

    Підсумковий урок за рік.

    Перегляд файлу

    Календарно – тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 5 - Г класі / 4 год./тижд.

    Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних

    закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.

    • Карпюк О.Д. / Англійська мова: 5-й рік навчання(English:year5). 5 кл.: підручник для закладів загальної середньої освіти. – 2-е вид., - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018.
    • Карпюк О.Д., Робочий зошит з англійської мови для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Тернопіль: ЛібраТерра, 2018.

    5 – Г клас (Пн., Вт., Ср., Пт.)

    За програмою: 4 год. х 18 тижнів = 72 год.

    За журналом: 70 год.

    Вихідні дні: 01.05.2019 (Ср.)

                          09.05.2019 (Пт.)

    Тема 6. Природа (погода)

    23год.

    Тема 7. Одяг (види одягу)

    8год.

    Тема 8. Рідне місто (місцезнаходження, основні історичні та культурні відомості)

    8год.

    Тема 9. Подорож (загальні відомості про Великобританію та Україну)

    24год.

    К.р. (аудіювання)

    К.р. (читання)

    К.р.(письмо)

    К.р. (говоріння)

    1

    1

    1

    1

    Аналіз к.р., робота над помилками.

    1

    Перегляд відео англ. мовою. 

    1

    Підсумковий урок за рік.

    1

    Всього:

     70 год.

    № п/п

    Дата

    При-мітка

    Тема уроку

    Лексичний матеріал

    Граматичний матеріал

    Аудію-вання

    Читан-ня

    Пись-

    мо

    Гово- ріння

    Дом.

    завдання

    Skills

    Тема 6. Природа (23 год.)

    1.  

    14/01

    1.  

    Unit 4. Lesson 1

    Природа. Введення ЛО та формування  лексичних навичок.                   ст. 140-141

    centigrade, degree, forecast,

    to expect,

    to report

     

    В.1,2;

    с.140

     

    В.1,

    с.141;

    WB p.72

    В.3,  с.141

    Вивч.слова; В.1,с.142 (читати та перекл.)

     

    1.  

    15/01

    1.  

    Традиції святкування зимових свят. Назви свят.  Формування навичок говоріння та письма.         

    ст.112-121

    Назви свят;

    Thanksgiving,

    to mean, excited, set the table

     

    В.4,

    с.119

    В.4, с.119

    В.1,

    с.121;

    WB p.58

     

    В.2 с. 121 (написати лист про канікули);

    WB Ex.7,p.60

    A short letter about your favourite holiday.

    1.  

    16/01

    1.  

    На зимових канікулах в  гостях у бабусі.  Формування навич аудіювання.  ст.122-133

     

     

    В.2,

    с.122

    В.3,

    с.126;

    В.6,

    с.127

    В.1, с.125;

    WB p.67

    В.3,

    с.123;

    В.4,

    с. 126

    В.1b, с.128 (чит, перекл);

    В.3, с.129 (напис. речен)

     

    1.  

    18/01

    1.  

    Минулий простий час.   Формування граматичних навичок.    ст. 125-127, 130-131

     

    Past Simplе

    Ст.125

    В.2,

    с.130

    В.2,

    с.130

    В.4, с.126;

    В.5, с127

     

    В.1,2; с.130 (усн.)

    В.4, с.131 (пис.)

    Interview the members of the family about their childhood.

    1.  

    21/01

    1.  

    Примхи погоди.

    Активізація лексики та формування навичок читання.                 ст. 140-142

    Види погоди

     

    В.1,

    с. 140

    В.1b,

    с.142 

    В.1a,

    с. 141;

    WB

    p.73- 74

    В.2, с.140;

    В.3,

    с. 141

     В.2, с. 143 (пис. відповіді);

    WB Ex.2,p.75

     

    1.  

    22/01

    1.  

    Погодні умови. Розвиток граматичних навичок. Часові форми дієслова.       ст.143-145

    the North, the East, the West,

    the South

    Часові форми дієслова

    Ст.144

     

    В.3, с.143

    В.1,2;

    с.144;

    WB p.76

     

    В.3, с.145

    (напис. запит. інтервю);

    WB Ex.9,p.77

    The weather report / forecast.

    1.  

    23/01

    1.  

    Зима в Англії.Розвиток навичок аудіювання.   

    ст. 145-147

    sunbathe, various

    climate, frosty, heavily  freezing

     

    В.1,2;

    с.145

    В.3,

    с.146

     

    В.4,

    с.146;

    WB p.78

    В.4b,

    с.146

    В.5, с.147 (вивч. пісню);

    WB Ex.10, p.78

    A Song p.147

    1.  

    25/01

    1.  

    Зимові канікули. Розвиток навичок монололічного та діалогічного мовлення.

    ст.147-150

    clothes, careful, slippery, tomorrow

     

     

    В.3,

    с.148

    В.2,

    с.147

     

    WB

    Ex.2, p.85.

    В.1,

    с.147;

    В.4,5;

    с.149

    В.4,с. 149 (доповнити речення за зразком)

     

    1.  

    28/01

    1.  

    Погода сьогодні. Розвиток навичок письма.      ст. 150-151

     

     

    В.6,

    с.150

    В.2,

    с.151 

    В.1,

    с.150

     

    В.2b, с.151 (напис. лист)

    An e-mail to a friend about the weather in your town.

    1.  

    29/01

    1.  

    Unit 4. Lesson 3

    Справи на свіжому повітрі та активний відпочинок.

    Активізація лексики по темі.                 

    ст. 162-163

    Види діяльності;

    go boating,

    go sailing,

    go skating, etc.

     

     

    В.3,4;

    с.163 

    WB

    p.85-86

    В.1,2;

    с.162 

    вивч. слова до дикт ст.163;

    В.4, с. 163 (скл. речення)

     

    1.  

    30/01

    1.  

    Види відпочинку. Відпочинок в пришкільному таборі. Розвиток навичок читання.          

    ст.164-166

    activity, shelter, countryside, com-fortable, skillful, brave, cosy, sick

     

     

    В.1,2;

    с.164

    В.3,

    с.165;

    WB Ex.4, p.86-87

    В.4,

    с.166

    В.2, с.164 (вир. чит.);

    В.3,с.165 (пис. реч)

     

    1.  

    01/02

    1.  

    Формування граматичних навичок. Прийменники місця та часу.                   ст. 166-168

    poisonous mushroom, cabin, waterproof boots, plant

    Прийменники місця та часу,

    Ст.166, 167

    Питальні слова

     

    В.1,

    с.166

    В.2,с.167;

    В.4,с.168;WB p.90

    В.2,3; с.167

    В.4,5;

    с.168

    Вивч. словосп. з прийменникам;

    В.5, с.168 (вст. слова пис.)

     

    1.  

    04/02

    1.  

    Мій улюблений вид відпочинку.  Розвиток навичок аудіювання.

    ст.168-169

     

     

    В.2,

    с.168; В.4,

    с.169

    В.2,

    с.168

    В.5,

    с.169;

    WB

    p.88-89

    В.1,3;

    с.168

    В.6, с.169 (письм.) 

    *В.4, с.170

    (підгот. фото)

    A photo of your holidays outdoors.

    1.  

    05/02

    1.  

    Відпочинок з сім'єю.

    Робота над запитанням та розвиток навичок письма.          

    ст.170-171

     

     

     

    В.1,

    с.171 

    В.1,

    с.171;

    В.5,

    с.171

    В.2,З,4; с.170

    WB Ex.9,p.91;

    В.3, с.170 (вивч. запит);

    *В.2, с.171 (напис. листівку)

    A postcard from a holiday place.

    1.  

    06/02

    1.  

    Unit 4. Lesson 4

    Краса природи.

    Розвиток лексичних навичок по темі.   ст.172-173

    bloom, flood, to melt, soil, thunderstorm

     

    В.1,

    с.172

     

    WB

    p.92-94

    В.3,

    с.173

    Вивч. слова;

    В.2,с.172 (письм. переклад);

    WB p.95

     

    1.  

    08/02

    1.  

    Пори року.

    Розвиток навичок читання.

    ст.172-173

    Назви пір року,

    назви місяців

     

     

    В.2,

    с.172 

    WB p.96

     

    В.2 , с. 172 (вир. чит.); В.4, с.173 (доповн. речення)

     

    1.  

    11/02

    1.  

    Природа в різні пори року. Вдосконалення навичок аудіювання.              ст. 174-175

    berry, nest, to blossom, to blow, mild

     

    В.2,с. 174

     

    В.5,с. 175ж

    WB p.97

    В.1,3;

    с.174 ;

    В.5, с.175

    В.4, с. 175 (вивч. реч.);

    вир. чит вірша с.175

    A description of nature in each season.

    1.  

    12/02

    1.  

    Турбота про природу.

    Вдосконалення навичок говоріння та письма.   ст. 176

    the Earth,

    to take care of

     

     

    В.З,

    с.176 

    WB p.99

    В.1,2,3;

    с.176

    В.2, с. 176 (напис. розповідь про улюбл. пору року)

    A paragraph about your favourite season.

    1.  

    13/02

    1.  

    «Велетень – егоїст»

    Урок домашнього читання.        

    ст. 180-181

     a giant, selfish

     

    В.1,

    с.180

    В.1,

    с.180 

     

     

    В.2, с.181 (письм. відповіді)

     

    1.  

    15/02

    1.  

    «Велетень – егоїст»

    Урок домашнього читання.        

    ст. 180-181

     

     

    В.2,З, с. 181

     

    В.1,с. 180

     

    В.З, с. 181 (переказ тексту за малюнками)

     

    1.  

    18/02

    1.  

    Виконання проектів по темі. Системат. знань, умінь та навичок по темі.     ст. 177-179

     

     

    В.3,

    с.177

    В.1,

    с.177

    В.2,

    с.177

     

    В.8, с.179 (усн.)

     

    1.  

    19/02

    1.  

    Контроль знань, умінь та навичок по темі.    ст. 177-179

     

     

     

    В.4,

    с.178

     

    В.5,7,8;

    с.179

    В.9, с.179 (висловл. на тему)

     

    1.  

    20/02

    1.  

    Узагальнення вивченого матеріалу по темі.       ст.182

     

     

     

     

     

    с.182

    робота в словнику

     

    Тема 7. Одяг (8 год.)

    1.  

    22/02

    1.  

    Одяг та види одягу.

    Введення ЛО та формування  лексичних навичок.                                                 

                                        ст. 152-153

     Назви одягу

     

     

     

    В.2, с.152;

    В.3,

    с.153

    WB p.79

    В.1,

    с.152

    вивч. слова;

    В.3, с. 153 (встав. слово);

    WB Ex.3,p.80

     

    1.  

    25/02

    1.  

    Формування грамат. та лексичних навичок по темі.

    ст. 152-153

     

    Present Simple,

    Pesent Continuous,

    Past Simple; p.153

     

     

    В.4а,

    с.153; WB p.80

     

    В.4b, с.153 (вст. слова в часовій формі)

     

    1.  

    26/02

    1.  

    Збираємось до школи та вдягаємось по погоді. Формування навичок читання.                   ст. 154-155

    event, size, to enjoy, to try on, finally,  be in a hurry, go back

     

    В.2,

    с.154

    В.1,2;

    с.154 

    WB p.81

    В.3,

    с.155

    В.2, с.154 (чит, перекл);

    *В.4, с.155 (переказ)

     

    1.  

    27/02

    1.  

    Стильний одяг та одяг на різні смаки. Розвиток навичок аудіювання.                     ст. 156

    fashion,

    to borrow,

    light

     

    В.2,3;

    с.156

     

    В.4,

    с.156;

    WB p.82

    В.1,

    с.156

    В.3, с.156 (пис. відпов.);

    WB Ex.9,p.84

    A descript-tion of somebodys clothes

    1.  

    01/03

    1.  

    Погода в нашій країні.

    Розвиток навичок говоріння.        

    ст. 157-158

     

     

    В.5, с.158  

    В.5,

    с.158

     В.4,

    с.158

    В.1,2,3;

    с.157

     В. 4, с. 158

    (скл. речення за картинк.)

     

    1.  

    04/03

    1.  

    Мій улюблений одяг.

    Вдосконалення навичок діалогічного та монологічн. мовлення.                         cт. 159

     

     

     

    Розд матер

    WB p.83

    В.6,

    с.159

    Напис. діалог;

    ивч. діалог;

    WB Ex.10,p.84

     

    1.  

    05/03

    1.  

    Про Україну для туристів. Вдосконалення навичок письма.                              ст. 159

     

     

     

     

    В.1,

    с.159

    В.1;

    с.159

    В.2, с.159

    (письм.), підготув. фото

    A Leaflet for Tourists.

    1.  

    06/03

    1.  

    Систематизація та узагальнення матеріалу  по темі.                           ст. 160-161

     

     

    В.1,

    с.160

    В.2,

    с.160

    В.4b,6;

    с.161

    В.4,

    с.161

    В.6, с.161 (фото, опис одягу)

    A photo and description of peoples clothes.

    Тема 8. Рідне місто (8 год.)

    1.  

    11/03

    1.  

    Unit 5. Lesson 1

    Подорож містом. Введення ЛО та формування лексичних навичок.                            ст. 184

    Назви будівель;

    village, guide, crossroad, traffic,

    traffic lights,

     

     

     

    В.3,

    с.184;

    WB

    p.100-101

    В.1,2;

    с.185

    Вивч. слова;

    В.5, с.185

    (переклад тексту)

     

    1.  

    12/03

    1.  

    По місту. Формування навичок читання та перекладу.       

    ст.184-185

    train station, opposite, modern,

    library , square,

     

     

    В.5,

    с.185

    В.4, с.184

    В.4, с.184

    В.6,  с.186

    (пис. True / False);

    WB Ex.3a,p.102

     

    1.  

    13/03

    1.  

    Огляд визначних місць. Поїзд-ка до музею.  Розвиток нави-чок аудіювання.     ст. 186-189

     

     

    В.1,с.186; В.4,5;

    с.189

    В.1,

    с.186

    В.2,

    с.188

    WB p.102

    В.3,

    с.189

    В.5, с.189 (допов. речення письм.; * переказ)

    WB Ex.3b,p.102

     

    1.  

    15/03

    1.  

    Місто, де я живу. Історичні відомості. Розвиток навичок говоріння.                 ст. 189-191

     

     

    Розд. матеріал

    В.2,

    с.190 

    В.3,

    с.191

    В.1,

    с.189

    В.3, с.191 (напис. вказівки про напрямок руху);

    * повідомл.

     

    1.  

     

    1.  

    Карта місцевості.  Вдосконалення навичок письма.                       ст.192-193

     

     

     

    В.4,

    С.192

    В.5,

    С.192

    В.6, с.192

    В.2, с.193 (план-карта, 6-7 реч. письм.);

    WB Ex.4,p.103

    Drawing A Plan.

    1.  

    18/03

    1.  

    План міста.

    Розвиток лексичних та граматичних навичок по темі.                          ст.197-200

     

    Present Perfect Tence, ст.197

     

    В.3,

    с.192

    В.1,

    с.198;

    WB p.104-105

    В.2,

    с.198

    Повт. ІІІ форму неправ. дієсл.;

    В.4, с.199 (письм.) В.5, с. 200 (усно)

     

    1.  

    20/03

    1.  

    Поради туристам.

    Вдосконалення навичок діалогічного мовлення. ст.207

    due to, 

    to explore

     

    В.3,

    с.207

    Розд. матер

     В.4,

    С.207

    WB p.106-107

    В.1,2;

    с.207

     В.1, с.207 (пис. у формі діалога); WB Ex.9,p.108

    A call to a friend.

    1.  

    22/03

    1.  

    Системат та узагальнення матеріалу  по темі.      

     

     

     

    Розд. матер

    WB p.109-110

    Розд. матер

    Розпов. про своє місто, робота в словнику

     

    Канікули

    Тема 9. Подорож (24 год.)

    1.  

    01/04

    1.  

    Unit 5. Lesson 2

    Великобританія.

    Введення ЛО та формування лексичних навичок.        ст.194

    cross, kingdom, to unite, to consist of, to be situated

     

     

    В.2,

    с.194

    WB p.111

    В.1,

    с.194

    Вивч. слова; В.2, с.194 чит перек

     

    1.  

    02/04

    1.  

    Лист про Велику Британію. Формуванн навичок читання.                  

                                          ст.195-196

    to blink

     

     

    В.3,с.195;

    WB p.111-112

    В.4,

    с.196

    В.3, с.195 (вир. чит. та літ. переклад)

     

    1.  

    03/04

    1.  

    Загальні відомості про Велику Британію. Формування нави-чок говоріння.          ст.196-197

     

     

     

    В.5, с.196 

    В.6,

    с.197

    В.4,

    с.196

    В.3, с.195 (переказ); WB Ex.3,p.112

     

    1.  

    08/04

    1.  

    Тур Європою. Формування на-вичок аудіювання. ст.200-202

    Назви країн Європи

     

    В.1,с.200; В.2,с.201

     

    В.2, с.201;

    WB p.113

    В.З,4;

    с.201

    В.6, с.202 (пис.); вивч. вірш с.202

    A Poem

    (The Beaches of Mexico)

    1.  

     

    1.  

    Цікаві подорожі.  Формув. грам. навичок.  Тепер. докон. час .           ст. 197-199, 201-202

     

    Present Perfect Tense, ст.197

     

     

     

    В.2,

    с.198;

    WB p.114

    В.5, с. 200

    Повт.  неправ. дієсл.;  В.4, с.201 (пис.) 

     

    1.  

    09/04

    1.  

    Рушаємо у подорож до ВБ. Розвиток  навичок говоріння.        

    ст. 203-206

    Yeomen-Warders, medieval, robber, regiment

     

     

    В.2,с.203

    В.3,с.205 

    В.4,

    с.206;

    WB

    p.115-116

    В.1, с.203

    В.3,с.205 (вир. чит.);

    *В.5, с.206 (діалог)

     

    1.  

    10/04

    1.  

    Лист з Британії. Розвиток навичок письма.             ст.206

    stay-at-home person

     

     

    В.1, с.206

    В.1,с.206;

    WB p.117

     

    В.1, с.206 (письм.); WB Ex.11,p.118

     

    1.  

    12/04

    1.  

    Я знаю про Великобританію.

    Розвиток навичок переказу.          

    ст.208-209

    reserved, to queue, a lawn

     

     

     

    В.6,

    с.208

    В.5,

    с.208

    В.6b, с.209 (письм.); WB Ex.12, p.120

     

    1.  

    15/04

    1.  

    Подорож Україною.

    Активізація лексики по темі.

    ст. 210

    independence, territory, foreign, ancient, national,

    independent,

    region,

    the Carpathians

     

    Розд. матер

    В.1,

    с.210 

    WB Ex.1, p.121

     

    вивч. слова; В.1, с. 210 (пис. перекл.)

     

    1.  

    16/04

    1.  

    Загальні відомості про Україну. Розвиток навичок читання.                  

    ст. 210-211

     

    Розд. матер

    В.4,

    с.212 

    В.3, с.211

    В.2,

    с.211

    В.4, с.212 (утв. реч. за табл.); WB Ex.3,p.122

     

    1.  

    17/04

    1.  

    Міста України. Розвиток навичок читання.

    ст. 212-213

    to be famous for, to be proud of

     

     

    В.5а,

    с.212 

    WB Ex.2, p.121

    В.5(b), с.213

    В.6, с. 213 (пис., робота з картою)

     

    1.  

    19/04

    1.  

    Традиції та свята в Україні.

    Розвиток навичок аудіювання.             ст. 214-216

    Назви свят в Україні

     

    В.2,

    с.214

    В.З,4;

    с.215

    WB p.123

    В.1,

    с.214 

    В.4, с. 215 (фото, описа-ти свято)

    A photo of celebrating

    a holiday

    1.  

    22/04

    1.  

    Про враження від подорожей. Розвиток грам навичок.

    Past Simple, Present Perfect Tense                          ст. 216-217

     

    Past Simple and

    Present Perfect,

    ст.216

     

    В.1,

    с.216 

    В.2,3;

    с.217;

    WB p.124

    В.5,

    с.217

    В.6, с. 218 (доп. діалог за зразком);

    WB Ex.7,p.125

     

    1.  

    23/04

    1.  

    Інформація для туристів в Україні. Розвиток навичок говоріння.                 ст. 218-219

    advice, agency, trip, dish

     

     

    В.7,

    с.218

    WB p.126-127

     

    В.7b, с. 219 (письм.)

     

    1.  

    24/04

    1.  

    Україна - моя Батьківщина! Розвиток діалогічного мовлення.               

     ст.220-222

     

     

     

    В.2,3;

    с.220 

    WB p.127

    В.1,

    с.219

    В.5, с.221 (напис. відповіді),

    вивч. пісню ст.222

    SongThe Ink Is Black

    1.  

    26/04

    1.  

    Історичні відомості про Україну. Розвиток навичок письма.                             ст. 223

     

     

     

    В.4, с.220

    В.1, с.223

    В.6, с.221

    В.2, с.223 (повідомл. про міста);

    WB Ex.12,p.128

    A Fact File of the City

    1.  

    29/04

    1.  

    Unit 5. Less0n 4

    Літні канікули в Україні. Розвиток лексичних навичок.

    ст. 224-225

    actor, actress, practice, to pretend, to promise

     

     

    В.2,

    с.224 

    WB p.129

    В.1,

    с.224

    Вивч. слова; В.2, с. 224 (чит., перекл.)

     

     

    1.  

    30/04

    1.  

    Формування практичних навичок. Відповіді на спеціальні та загальні запитання.                      ст.226

    go surfing,

    put the play away

     

     

    В.2,

    с.224 

    WB p.130

    В.3, с.226.

    В.4, с.226

    (напис. відпов.);

    WB Ex.2b,p.130

     

    1.  

    03/05

    1.  

    Планування подорожі. Розвиток грамат навичок. Позначення майбут дії за доп. “shall/will going to”.     

    ст. 227-229

     

    Future Simple Tense, ст.227

     

     

    В.1,

    с.227; В.3,7;

    с. 229

    В.4,

    с.228;

    WB p.131-132

    В.5,

    с.228

    В.7, с.229 (чит. та порівн.)

     

    1.  

    06/05

    1.  

    Плани та наміри на вихідні.

    Вдосконалення  навичок аудіювання говоріння.            

    ст.  230-233

    sparkling,

    an intention

     

    В.1,2;

    с.230

     

    В.3, с.233

    В.3,

    с.230; В.1, с.232

    В.2, с.232(усн); *В.5, с.231 (напис. програ-му на вих. дні)

     

    1.  

    07/05

    1.  

    Листівка другу.

    Вдосконалення практичних навичок написання листівки.        

    ст.234-235

     

     

     

     

    В.1,

    с.234;

    WB p.133

    В.6, с.234

    В.2, с.235

    (напис. листівку з відпочинку про заплановані дії)

    A Letter about what you are planning to do.

    1.  

    08/05

    1.  

    Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст.236-237

     

     

     

    В.1,3;

    с.236

    В.3b, с.237;

    WB p.134

     

    В.2, с.236 (письм.); WB Ex.6,p.135

     

    1.  

    10/05

    1.  

    Виконання та презентація проектів по темі.  ст.237-238

     

     

     

    В.4, с.237

    В.5, с.238

    В.6, с.238

    В.7, с.238

    (вигот. марку, розповідь)

    A Stamp for the Country

    1.  

    13/05

    1.  

    Узагальнення вивченого матеріалу  по темі.     ст.239

     

     

     

     

    WB p.136-137

    с.239

    WB Ex.10a,b,c; p.138; робота в словнику

     

    1.  

    14/05

     

    Контроль навичок письма.

     

     

    1.  

    15/05

     

    Контроль навичок говоріння.

     

     

    1.  

    17/05

     

    Контроль навичок аудіювання.

     

     

    1.  

    20/05

     

    Контроль навичок читання.

     

     

    1.  

    21/05

     

    Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками.

     

     

    1.  

    22/05

     

    Перегляд відео англійською мовою.

     

     

    1.  

    24/05

     

    Підсумковий урок за рік.

     

     

     

    Середня оцінка розробки
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
    Загальна:
    5.0
    Всього відгуків: 1
    Оцінки та відгуки
    1. Дмітріва Поліна Сергіївна
      Красно дякую за Вашу роботу!!!
      Загальна:
      5.0
      Структурованість
      5.0
      Оригінальність викладу
      5.0
      Відповідність темі
      5.0
    docx
    Додано
    9 січня 2019
    Переглядів
    1033
    Оцінка розробки
    5.0 (1 відгук)
    Безкоштовний сертифікат
    про публікацію авторської розробки
    Щоб отримати, додайте розробку

    Додати розробку