Календарно – тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 5 - Г класі /4 год./тижд. Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р. Карпюк О.Д. / Англійська мова: 5-й рік навчання(English:year5). 5 кл.: підручник для закладів загальної середньої освіти. – 2-е вид., - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018. Карпюк О.Д., Робочий зошит з англійської мови для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Тернопіль: ЛібраТерра, 2018.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п | Дата | При-мітка | Тема уроку | Лексичний матеріал | Граматичний матеріал | Аудію-вання | Читан-ня | Пись- мо | Гово- ріння | Дом. завдання | Skills | |||||||||||||||||||||
Тема 6. Природа (23 год.) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 14/01 |
| Unit 4. Lesson 1 Природа. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 140-141 | centigrade, degree, forecast, to expect, to report | В.1,2; с.140 | В.1, с.141; WB p.72 | В.3, с.141 | Вивч.слова; В.1,с.142 (читати та перекл.) | ||||||||||||||||||||||||
| 15/01 |
| Традиції святкування зимових свят. Назви свят. Формування навичок говоріння та письма. ст.112-121 | Назви свят; Thanksgiving, to mean, excited, set the table | В.4, с.119 | В.4, с.119 | В.1, с.121; WB p.58 | В.2 с. 121 (написати лист про канікули); WB Ex.7,p.60 | A short letter about your favourite holiday. | |||||||||||||||||||||||
| 16/01 |
| На зимових канікулах в гостях у бабусі. Формування навич аудіювання. ст.122-133 | В.2, с.122 | В.3, с.126; В.6, с.127 | В.1, с.125; WB p.67 | В.3, с.123; В.4, с. 126 | В.1b, с.128 (чит, перекл); В.3, с.129 (напис. речен) | ||||||||||||||||||||||||
| 18/01 |
| Минулий простий час. Формування граматичних навичок. ст. 125-127, 130-131 | Past Simplе Ст.125 | В.2, с.130 | В.2, с.130 | В.4, с.126; В.5, с127 | В.1,2; с.130 (усн.) В.4, с.131 (пис.) | Interview the members of the family about their childhood. | |||||||||||||||||||||||
| 21/01 |
| Примхи погоди. Активізація лексики та формування навичок читання. ст. 140-142 | Види погоди | В.1, с. 140 | В.1b, с.142 | В.1a, с. 141; WB p.73- 74 | В.2, с.140; В.3, с. 141 | В.2, с. 143 (пис. відповіді); WB Ex.2,p.75 | |||||||||||||||||||||||
| 22/01 |
| Погодні умови. Розвиток граматичних навичок. Часові форми дієслова. ст.143-145 | the North, the East, the West, the South | Часові форми дієслова Ст.144 | В.3, с.143 | В.1,2; с.144; WB p.76 | В.3, с.145 (напис. запит. інтерв'ю); WB Ex.9,p.77 | The weather report / forecast. | |||||||||||||||||||||||
| 23/01 |
| Зима в Англії.Розвиток навичок аудіювання. ст. 145-147 | sunbathe, various climate, frosty, heavily freezing | В.1,2; с.145 | В.3, с.146 | В.4, с.146; WB p.78 | В.4b, с.146 | В.5, с.147 (вивч. пісню); WB Ex.10, p.78 | A Song p.147 | ||||||||||||||||||||||
| 25/01 |
| Зимові канікули. Розвиток навичок монололічного та діалогічного мовлення. ст.147-150 | clothes, careful, slippery, tomorrow | В.3, с.148 | В.2, с.147 | WB Ex.2, p.85. | В.1, с.147; В.4,5; с.149 | В.4,с. 149 (доповнити речення за зразком) | |||||||||||||||||||||||
| 28/01 |
| Погода сьогодні. Розвиток навичок письма. ст. 150-151 | В.6, с.150 | В.2, с.151 | В.1, с.150 | В.2b, с.151 (напис. лист) | An e-mail to a friend about the weather in your town. | ||||||||||||||||||||||||
| 29/01 |
| Unit 4. Lesson 3 Справи на свіжому повітрі та активний відпочинок. Активізація лексики по темі. ст. 162-163 | Види діяльності; go boating, go sailing, go skating, etc. | В.3,4; с.163 | WB p.85-86 | В.1,2; с.162 | вивч. слова до дикт ст.163; В.4, с. 163 (скл. речення) | ||||||||||||||||||||||||
| | | Види відпочинку. Відпочинок в пришкільному таборі. Розвиток навичок читання. ст.164-166 | activity, shelter, countryside, com-fortable, skillful, brave, cosy, sick | В.1,2; с.164 | В.3, с.165; WB Ex.4, p.86-87 | В.4, с.166 | В.2, с.164 (вир. чит.); В.3,с.165 (пис. реч) | ||||||||||||||||||||||||
| 01/02 |
| Формування граматичних навичок. Прийменники місця та часу. ст. 166-168 | poisonous mushroom, cabin, waterproof boots, plant | Прийменники місця та часу, Ст.166, 167 Питальні слова | В.1, с.166 | В.2,с.167; В.4,с.168;WB p.90 | В.2,3; с.167 В.4,5; с.168 | Вивч. словосп. з прийменникам; В.5, с.168(вст. слова пис.) | |||||||||||||||||||||||
| 04/02 |
| Мій улюблений вид відпочинку. Розвиток навичок аудіювання. ст.168-169 | В.2, с.168; В.4, с.169 | В.2, с.168 | В.5, с.169; WB p.88-89 | В.1,3; с.168 | В.6, с.169 (письм.) *В.4, с.170 (підгот. фото) | A photo of your holidays outdoors. | |||||||||||||||||||||||
| 05/02 |
| Відпочинок з сім'єю. Робота над запитанням та розвиток навичок письма. ст.170-171 | В.1, с.171 | В.1, с.171; В.5, с.171 | В.2,З,4; с.170 | WB Ex.9,p.91; В.3, с.170 (вивч. запит); *В.2, с.171 (напис. листівку) | A postcard from a holiday place. | ||||||||||||||||||||||||
| 06/02 |
| Unit 4. Lesson 4 Краса природи. Розвиток лексичних навичок по темі. ст.172-173 | bloom, flood, to melt, soil, thunderstorm | В.1, с.172 | WB p.92-94 | В.3, с.173 | Вивч. слова; В.2,с.172 (письм. переклад); WB p.95 | ||||||||||||||||||||||||
| 08/02 |
| Пори року. Розвиток навичок читання. ст.172-173 | Назви пір року, назви місяців | В.2, с.172 | WB p.96 | В.2 , с. 172 (вир. чит.); В.4, с.173 (доповн. речення) | |||||||||||||||||||||||||
| 11/02 |
| Природа в різні пори року. Вдосконалення навичок аудіювання. ст. 174-175 | berry, nest, to blossom, to blow, mild | В.2,с. 174 | В.5,с. 175ж WB p.97 | В.1,3; с.174 ; В.5, с.175 | В.4, с. 175 (вивч. реч.); вир. чит вірша с.175 | A description of nature in each season. | |||||||||||||||||||||||
| 12/02 |
| Турбота про природу. Вдосконалення навичок говоріння та письма. ст. 176 | the Earth, to take care of | В.З, с.176 | WB p.99 | В.1,2,3; с.176 | В.2, с. 176 (напис. розповідь про улюбл. пору року) | A paragraph about your favourite season. | |||||||||||||||||||||||
| 13/02 |
| «Велетень – егоїст» Урок домашнього читання. ст. 180-181 | a giant, selfish | В.1, с.180 | В.1, с.180 | В.2, с.181 (письм. відповіді) | |||||||||||||||||||||||||
| 15/02 |
| «Велетень – егоїст» Урок домашнього читання. ст. 180-181 | В.2,З, с. 181 | В.1,с. 180 | В.З, с. 181 (переказ тексту за малюнками) | ||||||||||||||||||||||||||
| 18/02 |
| Виконання проектів по темі. Системат. знань, умінь та навичок по темі. ст. 177-179 | В.3, с.177 | В.1, с.177 | В.2, с.177 | В.8, с.179 (усн.) | |||||||||||||||||||||||||
| 19/02 |
| Контроль знань, умінь та навичок по темі. ст. 177-179 | В.4, с.178 | В.5,7,8; с.179 | В.9, с.179 (висловл. на тему) | ||||||||||||||||||||||||||
| 20/02 |
| Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.182 | с.182 | робота в словнику | |||||||||||||||||||||||||||
Тема 7. Одяг (8 год.) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 22/02 |
| Одяг та види одягу. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 152-153 | Назви одягу | В.2, с.152; В.3, с.153 | WB p.79 | В.1, с.152 | вивч. слова; В.3, с. 153 (встав. слово); WB Ex.3,p.80 | ||||||||||||||||||||||||
| 25/02 |
| Формування грамат. та лексичних навичок по темі. ст. 152-153 | Present Simple, Pesent Continuous, Past Simple; p.153 | В.4а, с.153; WB p.80 | В.4b, с.153 (вст. слова в часовій формі) | ||||||||||||||||||||||||||
| 26/02 |
| Збираємось до школи та вдягаємось по погоді. Формування навичок читання. ст. 154-155 | event, size, to enjoy, to try on, finally, be in a hurry, go back | В.2, с.154 | В.1,2; с.154 | WB p.81 | В.3, с.155 | В.2, с.154 (чит, перекл); *В.4, с.155 (переказ) | |||||||||||||||||||||||
| 27/02 |
| Стильний одяг та одяг на різні смаки. Розвиток навичок аудіювання. ст. 156 | fashion, to borrow, light | В.2,3; с.156 | В.4, с.156; WB p.82 | В.1, с.156 | В.3, с.156 (пис. відпов.); WB Ex.9,p.84 | A descript-tion of somebody's clothes | |||||||||||||||||||||||
| 01/03 |
| Погода в нашій країні. Розвиток навичок говоріння. ст. 157-158 | В.5, с.158 | В.5, с.158 | В.4, с.158 | В.1,2,3; с.157 | В. 4, с. 158 (скл. речення за картинк.) | ||||||||||||||||||||||||
| 04/03 |
| Мій улюблений одяг. Вдосконалення навичок діалогічного та монологічн. мовлення.cт. 159 | Розд матер | WB p.83 | В.6, с.159 | Напис. діалог; *вивч. діалог; WB Ex.10,p.84 | |||||||||||||||||||||||||
| 05/03 |
| Про Україну для туристів. Вдосконалення навичок письма. ст. 159 | В.1, с.159 | В.1; с.159 | В.2, с.159 (письм.), підготув. фото | A Leaflet for Tourists. | |||||||||||||||||||||||||
| 06/03 |
| Систематизація та узагальнення матеріалу по темі. ст. 160-161 | В.1, с.160 | В.2, с.160 | В.4b,6; с.161 | В.4, с.161 | В.6, с.161 (фото, опис одягу) | A photo and description of people's clothes. | |||||||||||||||||||||||
Тема 8. Рідне місто (8 год.) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 11/03 |
| Unit 5. Lesson 1 Подорож містом. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 184 | Назви будівель; village, guide, crossroad, traffic, traffic lights, | В.3, с.184; WB p.100-101 | В.1,2; с.185 | Вивч. слова; В.5, с.185 (переклад тексту) | |||||||||||||||||||||||||
| 12/03 |
| По місту. Формування навичок читання та перекладу. ст.184-185 | train station, opposite, modern, library , square, | В.5, с.185 | В.4, с.184 | В.4, с.184 | В.6, с.186 (пис. True/ False); WB Ex.3a,p.102 | ||||||||||||||||||||||||
| 13/03 |
| Огляд визначних місць. Поїзд-ка до музею. Розвиток нави-чок аудіювання. ст. 186-189 | В.1,с.186; В.4,5; с.189 | В.1, с.186 | В.2, с.188 WB p.102 | В.3, с.189 | В.5, с.189 (допов. речення письм.; * переказ) WB Ex.3b,p.102 | ||||||||||||||||||||||||
| 15/03 |
| Місто, де я живу. Історичні відомості. Розвиток навичок говоріння. ст. 189-191 | Розд. матеріал | В.2, с.190 | В.3, с.191 | В.1, с.189 | В.3, с.191 (напис. вказівки про напрямок руху); * повідомл. | ||||||||||||||||||||||||
|
| Карта місцевості. Вдосконалення навичок письма. ст.192-193 | В.4, С.192 | В.5, С.192 | В.6, с.192 | В.2, с.193 (план-карта, 6-7 реч. письм.); WB Ex.4,p.103 | Drawing A Plan. | |||||||||||||||||||||||||
| 18/03 |
| План міста. Розвиток лексичних та граматичних навичок по темі. ст.197-200 | Present Perfect Tence, ст.197 | В.3, с.192 | В.1, с.198; WB p.104-105 | В.2, с.198 | Повт. ІІІ форму неправ. дієсл.; В.4, с.199 (письм.) В.5, с. 200 (усно) | ||||||||||||||||||||||||
| 20/03 |
| Поради туристам. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення. ст.207 | due to, to explore | В.3, с.207 Розд. матер | В.4, С.207 | WB p.106-107 | В.1,2; с.207 | В.1, с.207 (пис. у формі діалога); WB Ex.9,p.108 | A call to a friend. | ||||||||||||||||||||||
| 22/03 |
| Системат та узагальнення матеріалу по темі. | Розд. матер | WB p.109-110 | Розд. матер | Розпов. про своє місто, робота в словнику | |||||||||||||||||||||||||
Канікули | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 9. Подорож (24 год.) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 01/04 |
| Unit 5. Lesson 2 Великобританія. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст.194 | cross, kingdom, to unite, to consist of, to be situated | В.2, с.194 | WB p.111 | В.1, с.194 | Вивч. слова; В.2, с.194 чит перек | ||||||||||||||||||||||||
| 02/04 |
| Лист про Велику Британію. Формуванн навичок читання. ст.195-196 | to blink | В.3,с.195; | WB p.111-112 | В.4, с.196 | В.3, с.195 (вир. чит. та літ. переклад) | ||||||||||||||||||||||||
| 03/04 |
| Загальні відомості про Велику Британію. Формування нави-чок говоріння. ст.196-197 | В.5, с.196 | В.6, с.197 | В.4, с.196 | В.3, с.195 (переказ); WB Ex.3,p.112 | |||||||||||||||||||||||||
| 08/04 |
| Тур Європою. Формування на-вичок аудіювання. ст.200-202 | Назви країн Європи | В.1,с.200; В.2,с.201 | В.2, с.201; WB p.113 | В.З,4; с.201 | В.6, с.202 (пис.); вивч. вірш с.202 | A Poem (The Beaches of Mexico) | |||||||||||||||||||||||
|
| Цікаві подорожі. Формув. грам. навичок. Тепер. докон. час . ст. 197-199, 201-202 | Present Perfect Tense, ст.197 | В.2, с.198; WB p.114 | В.5, с. 200 | Повт. неправ. дієсл.; В.4, с.201 (пис.) | ||||||||||||||||||||||||||
| 09/04 |
| Рушаємо у подорож до ВБ. Розвиток навичок говоріння. ст. 203-206 | Yeomen-Warders, medieval, robber, regiment | В.2,с.203 В.3,с.205 | В.4, с.206; WB p.115-116 | В.1, с.203 | В.3,с.205 (вир. чит.); *В.5, с.206 (діалог) | ||||||||||||||||||||||||
| 10/04 |
| Лист з Британії. Розвиток навичок письма. ст.206 | stay-at-home person | В.1, с.206 | В.1,с.206; WB p.117 | В.1, с.206 (письм.); WB Ex.11,p.118 | |||||||||||||||||||||||||
| 12/04 |
| Я знаю про Великобританію. Розвиток навичок переказу. ст.208-209 | reserved, to queue, a lawn | В.6, с.208 | В.5, с.208 | В.6b, с.209 (письм.); WB Ex.12, p.120 | |||||||||||||||||||||||||
| 15/04 |
| Подорож Україною. Активізація лексики по темі. ст. 210 | independence, territory, foreign, ancient, national, independent, region, the Carpathians | Розд. матер | В.1, с.210 | WB Ex.1, p.121 | вивч. слова; В.1, с. 210 (пис. перекл.) | ||||||||||||||||||||||||
| 16/04 |
| Загальні відомості про Україну. Розвиток навичок читання. ст. 210-211 | Розд. матер | В.4, с.212 | В.3, с.211 | В.2, с.211 | В.4, с.212 (утв. реч. за табл.); WB Ex.3,p.122 | ||||||||||||||||||||||||
| 17/04 |
| Міста України. Розвиток навичок читання. ст. 212-213 | to be famous for, to be proud of | В.5а, с.212 | WB Ex.2, p.121 | В.5(b), с.213 | В.6, с. 213 (пис., робота з картою) | ||||||||||||||||||||||||
| 19/04 |
| Традиції та свята в Україні. Розвиток навичок аудіювання. ст. 214-216 | Назви свят в Україні | В.2, с.214 | В.З,4; с.215 | WB p.123 | В.1, с.214 | В.4, с. 215 (фото, описа-ти свято) | A photo of celebrating a holiday | ||||||||||||||||||||||
| 22/04 |
| Про враження від подорожей. Розвиток грам навичок. Past Simple, Present Perfect Tense ст. 216-217 | Past Simple and Present Perfect, ст.216 | В.1, с.216 | В.2,3; с.217; WB p.124 | В.5, с.217 | В.6, с. 218 (доп. діалог за зразком); WB Ex.7,p.125 | ||||||||||||||||||||||||
| 23/04 |
| Інформація для туристів в Україні. Розвиток навичок говоріння. ст. 218-219 | advice, agency, trip, dish | В.7, с.218 | WB p.126-127 | В.7b, с. 219 (письм.) | |||||||||||||||||||||||||
| 24/04 |
| Україна - моя Батьківщина! Розвиток діалогічного мовлення. ст.220-222 | В.2,3; с.220 | WB p.127 | В.1, с.219 | В.5, с.221 (напис. відповіді), вивч. пісню ст.222 | Song “The Ink Is Black” | ||||||||||||||||||||||||
| 26/04 |
| Історичні відомості про Україну. Розвиток навичок письма. ст. 223 | В.4, с.220 | В.1, с.223 | В.6, с.221 | В.2, с.223 (повідомл. про міста); WB Ex.12,p.128 | A Fact File of the City | ||||||||||||||||||||||||
| 29/04 |
| Unit 5. Less0n 4 Літні канікули в Україні. Розвиток лексичних навичок. ст. 224-225 | actor, actress, practice, to pretend, to promise | В.2, с.224 | WB p.129 | В.1, с.224 | Вивч. слова; В.2, с. 224 (чит., перекл.) | ||||||||||||||||||||||||
| 30/04 |
| Формування практичних навичок. Відповіді на спеціальні та загальні запитання. ст.226 | go surfing, put the play away | В.2, с.224 | WB p.130 | В.3, с.226. | В.4, с.226 (напис. відпов.); WB Ex.2b,p.130 | ||||||||||||||||||||||||
| 03/05 |
| Планування подорожі. Розвиток грамат навичок. Позначення майбут дії за доп. “shall/will going to”. ст. 227-229 | Future Simple Tense, ст.227 | В.1, с.227; В.3,7; с. 229 | В.4, с.228; WB p.131-132 | В.5, с.228 | В.7, с.229 (чит. та порівн.) | ||||||||||||||||||||||||
| 06/05 |
| Плани та наміри на вихідні. Вдосконалення навичок аудіювання говоріння. ст. 230-233 | sparkling, an intention | В.1,2; с.230 | В.3, с.233 | В.3, с.230; В.1, с.232 | В.2, с.232(усн); *В.5, с.231 (напис. програ-му на вих. дні) | ||||||||||||||||||||||||
| 07/05 |
| Листівка другу. Вдосконалення практичних навичок написання листівки. ст.234-235 | В.1, с.234; WB p.133 | В.6, с.234 | В.2, с.235 (напис. листівку з відпочинку про заплановані дії) | A Letter about what you are planning to do. | |||||||||||||||||||||||||
| 08/05 |
| Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст.236-237 | В.1,3; с.236 | В.3b, с.237; WB p.134 | В.2, с.236 (письм.); WB Ex.6,p.135 | ||||||||||||||||||||||||||
| 10/05 |
| Виконання та презентація проектів по темі. ст.237-238 | В.4, с.237 | В.5, с.238 | В.6, с.238 | В.7, с.238 (вигот. марку, розповідь) | A Stamp for the Country | ||||||||||||||||||||||||
| 13/05 |
| Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.239 | WB p.136-137 | с.239 | WB Ex.10a,b,c; p.138; робота в словнику | ||||||||||||||||||||||||||
| 14/05 | Контроль навичок письма. | ||||||||||||||||||||||||||||||
| 15/05 | Контроль навичок говоріння. | ||||||||||||||||||||||||||||||
| 17/05 | Контроль навичок аудіювання. | ||||||||||||||||||||||||||||||
| 20/05 | Контроль навичок читання. | ||||||||||||||||||||||||||||||
| 21/05 | Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. | ||||||||||||||||||||||||||||||
| 22/05 | Перегляд відео англійською мовою. | ||||||||||||||||||||||||||||||
| 24/05 | Підсумковий урок за рік. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 5 - Г класі / 4 год./тижд. Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п |
Дата |
При-мітка |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудію-вання |
Читан-ня |
Пись- мо |
Гово- ріння |
Дом. завдання |
Skills |
|||||||||||||||||||||
Тема 6. Природа (23 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14/01 |
|
Unit 4. Lesson 1 Природа. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 140-141 |
centigrade, degree, forecast, to expect, to report |
|
В.1,2; с.140 |
|
В.1, с.141; WB p.72 |
В.3, с.141 |
Вивч.слова; В.1,с.142 (читати та перекл.) |
|
|||||||||||||||||||||
|
15/01 |
|
Традиції святкування зимових свят. Назви свят. Формування навичок говоріння та письма. ст.112-121 |
Назви свят; Thanksgiving, to mean, excited, set the table |
|
В.4, с.119 |
В.4, с.119 |
В.1, с.121; WB p.58 |
|
В.2 с. 121 (написати лист про канікули); WB Ex.7,p.60 |
A short letter about your favourite holiday. |
|||||||||||||||||||||
|
16/01 |
|
На зимових канікулах в гостях у бабусі. Формування навич аудіювання. ст.122-133 |
|
|
В.2, с.122 |
В.3, с.126; В.6, с.127 |
В.1, с.125; WB p.67 |
В.3, с.123; В.4, с. 126 |
В.1b, с.128 (чит, перекл); В.3, с.129 (напис. речен) |
|
|||||||||||||||||||||
|
18/01 |
|
Минулий простий час. Формування граматичних навичок. ст. 125-127, 130-131 |
|
Past Simplе Ст.125 |
В.2, с.130 |
В.2, с.130 |
В.4, с.126; В.5, с127 |
|
В.1,2; с.130 (усн.) В.4, с.131 (пис.) |
Interview the members of the family about their childhood. |
|||||||||||||||||||||
|
21/01 |
|
Примхи погоди. Активізація лексики та формування навичок читання. ст. 140-142 |
Види погоди |
|
В.1, с. 140 |
В.1b, с.142 |
В.1a, с. 141; WB p.73- 74 |
В.2, с.140; В.3, с. 141 |
В.2, с. 143 (пис. відповіді); WB Ex.2,p.75 |
|
|||||||||||||||||||||
|
22/01 |
|
Погодні умови. Розвиток граматичних навичок. Часові форми дієслова. ст.143-145 |
the North, the East, the West, the South |
Часові форми дієслова Ст.144 |
|
В.3, с.143 |
В.1,2; с.144; WB p.76 |
|
В.3, с.145 (напис. запит. інтерв’ю); WB Ex.9,p.77 |
The weather report / forecast. |
|||||||||||||||||||||
|
23/01 |
|
Зима в Англії.Розвиток навичок аудіювання. ст. 145-147 |
sunbathe, various climate, frosty, heavily freezing |
|
В.1,2; с.145 |
В.3, с.146
|
В.4, с.146; WB p.78 |
В.4b, с.146 |
В.5, с.147 (вивч. пісню); WB Ex.10, p.78 |
A Song p.147 |
|||||||||||||||||||||
|
25/01 |
|
Зимові канікули. Розвиток навичок монололічного та діалогічного мовлення. ст.147-150 |
clothes, careful, slippery, tomorrow
|
|
В.3, с.148 |
В.2, с.147
|
WB Ex.2, p.85. |
В.1, с.147; В.4,5; с.149 |
В.4,с. 149 (доповнити речення за зразком) |
|
|||||||||||||||||||||
|
28/01 |
|
Погода сьогодні. Розвиток навичок письма. ст. 150-151 |
|
|
В.6, с.150 |
В.2, с.151 |
В.1, с.150 |
|
В.2b, с.151 (напис. лист) |
An e-mail to a friend about the weather in your town. |
|||||||||||||||||||||
|
29/01 |
|
Unit 4. Lesson 3 Справи на свіжому повітрі та активний відпочинок. Активізація лексики по темі. ст. 162-163 |
Види діяльності; go boating, go sailing, go skating, etc. |
|
|
В.3,4; с.163 |
WB p.85-86 |
В.1,2; с.162 |
вивч. слова до дикт ст.163; В.4, с. 163 (скл. речення) |
|
|||||||||||||||||||||
|
30/01 |
|
Види відпочинку. Відпочинок в пришкільному таборі. Розвиток навичок читання. ст.164-166 |
activity, shelter, countryside, com-fortable, skillful, brave, cosy, sick |
|
|
В.1,2; с.164 |
В.3, с.165; WB Ex.4, p.86-87 |
В.4, с.166 |
В.2, с.164 (вир. чит.); В.3,с.165 (пис. реч) |
|
|||||||||||||||||||||
|
01/02 |
|
Формування граматичних навичок. Прийменники місця та часу. ст. 166-168 |
poisonous mushroom, cabin, waterproof boots, plant |
Прийменники місця та часу, Ст.166, 167 Питальні слова |
|
В.1, с.166 |
В.2,с.167; В.4,с.168;WB p.90 |
В.2,3; с.167 В.4,5; с.168 |
Вивч. словосп. з прийменникам; В.5, с.168 (вст. слова пис.) |
|
|||||||||||||||||||||
|
04/02 |
|
Мій улюблений вид відпочинку. Розвиток навичок аудіювання. ст.168-169 |
|
|
В.2, с.168; В.4, с.169 |
В.2, с.168 |
В.5, с.169; WB p.88-89 |
В.1,3; с.168 |
В.6, с.169 (письм.) *В.4, с.170 (підгот. фото) |
A photo of your holidays outdoors. |
|||||||||||||||||||||
|
05/02 |
|
Відпочинок з сім'єю. Робота над запитанням та розвиток навичок письма. ст.170-171 |
|
|
|
В.1, с.171 |
В.1, с.171; В.5, с.171 |
В.2,З,4; с.170 |
WB Ex.9,p.91; В.3, с.170 (вивч. запит); *В.2, с.171 (напис. листівку) |
A postcard from a holiday place. |
|||||||||||||||||||||
|
06/02 |
|
Unit 4. Lesson 4 Краса природи. Розвиток лексичних навичок по темі. ст.172-173 |
bloom, flood, to melt, soil, thunderstorm |
|
В.1, с.172 |
|
WB p.92-94 |
В.3, с.173 |
Вивч. слова; В.2,с.172 (письм. переклад); WB p.95 |
|
|||||||||||||||||||||
|
08/02 |
|
Пори року. Розвиток навичок читання. ст.172-173 |
Назви пір року, назви місяців |
|
|
В.2, с.172 |
WB p.96 |
|
В.2 , с. 172 (вир. чит.); В.4, с.173 (доповн. речення) |
|
|||||||||||||||||||||
|
11/02 |
|
Природа в різні пори року. Вдосконалення навичок аудіювання. ст. 174-175 |
berry, nest, to blossom, to blow, mild |
|
В.2,с. 174 |
|
В.5,с. 175ж WB p.97 |
В.1,3; с.174 ; В.5, с.175 |
В.4, с. 175 (вивч. реч.); вир. чит вірша с.175 |
A description of nature in each season. |
|||||||||||||||||||||
|
12/02 |
|
Турбота про природу. Вдосконалення навичок говоріння та письма. ст. 176 |
the Earth, to take care of |
|
|
В.З, с.176 |
WB p.99 |
В.1,2,3; с.176 |
В.2, с. 176 (напис. розповідь про улюбл. пору року) |
A paragraph about your favourite season. |
|||||||||||||||||||||
|
13/02 |
|
«Велетень – егоїст» Урок домашнього читання. ст. 180-181 |
a giant, selfish |
|
В.1, с.180 |
В.1, с.180 |
|
|
В.2, с.181 (письм. відповіді) |
|
|||||||||||||||||||||
|
15/02 |
|
«Велетень – егоїст» Урок домашнього читання. ст. 180-181 |
|
|
В.2,З, с. 181 |
|
В.1,с. 180 |
|
В.З, с. 181 (переказ тексту за малюнками) |
|
|||||||||||||||||||||
|
18/02 |
|
Виконання проектів по темі. Системат. знань, умінь та навичок по темі. ст. 177-179 |
|
|
В.3, с.177 |
В.1, с.177 |
В.2, с.177 |
|
В.8, с.179 (усн.) |
|
|||||||||||||||||||||
|
19/02 |
|
Контроль знань, умінь та навичок по темі. ст. 177-179 |
|
|
|
В.4, с.178 |
|
В.5,7,8; с.179 |
В.9, с.179 (висловл. на тему) |
|
|||||||||||||||||||||
|
20/02 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.182 |
|
|
|
|
|
с.182 |
робота в словнику |
|
|||||||||||||||||||||
Тема 7. Одяг (8 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22/02 |
|
Одяг та види одягу. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 152-153 |
Назви одягу |
|
|
В.2, с.152; В.3, с.153 |
WB p.79 |
В.1, с.152 |
вивч. слова; В.3, с. 153 (встав. слово); WB Ex.3,p.80 |
|
|||||||||||||||||||||
|
25/02 |
|
Формування грамат. та лексичних навичок по темі. ст. 152-153 |
|
Present Simple, Pesent Continuous, Past Simple; p.153 |
|
|
В.4а, с.153; WB p.80 |
|
В.4b, с.153 (вст. слова в часовій формі) |
|
|||||||||||||||||||||
|
26/02 |
|
Збираємось до школи та вдягаємось по погоді. Формування навичок читання. ст. 154-155 |
event, size, to enjoy, to try on, finally, be in a hurry, go back |
|
В.2, с.154 |
В.1,2; с.154 |
WB p.81 |
В.3, с.155 |
В.2, с.154 (чит, перекл); *В.4, с.155 (переказ) |
|
|||||||||||||||||||||
|
27/02 |
|
Стильний одяг та одяг на різні смаки. Розвиток навичок аудіювання. ст. 156 |
fashion, to borrow, light |
|
В.2,3; с.156 |
|
В.4, с.156; WB p.82 |
В.1, с.156 |
В.3, с.156 (пис. відпов.); WB Ex.9,p.84 |
A descript-tion of somebody’s clothes |
|||||||||||||||||||||
|
01/03 |
|
Погода в нашій країні. Розвиток навичок говоріння. ст. 157-158 |
|
|
В.5, с.158 |
В.5, с.158 |
В.4, с.158 |
В.1,2,3; с.157 |
В. 4, с. 158 (скл. речення за картинк.) |
|
|||||||||||||||||||||
|
04/03 |
|
Мій улюблений одяг. Вдосконалення навичок діалогічного та монологічн. мовлення. cт. 159 |
|
|
|
Розд матер |
WB p.83 |
В.6, с.159 |
Напис. діалог; *вивч. діалог; WB Ex.10,p.84 |
|
|||||||||||||||||||||
|
05/03 |
|
Про Україну для туристів. Вдосконалення навичок письма. ст. 159 |
|
|
|
|
В.1, с.159 |
В.1; с.159 |
В.2, с.159 (письм.), підготув. фото |
A Leaflet for Tourists. |
|||||||||||||||||||||
|
06/03 |
|
Систематизація та узагальнення матеріалу по темі. ст. 160-161 |
|
|
В.1, с.160 |
В.2, с.160 |
В.4b,6; с.161 |
В.4, с.161 |
В.6, с.161 (фото, опис одягу) |
A photo and description of people’s clothes. |
|||||||||||||||||||||
Тема 8. Рідне місто (8 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11/03 |
|
Unit 5. Lesson 1 Подорож містом. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст. 184 |
Назви будівель; village, guide, crossroad, traffic, traffic lights, |
|
|
|
В.3, с.184; WB p.100-101 |
В.1,2; с.185 |
Вивч. слова; В.5, с.185 (переклад тексту) |
|
|||||||||||||||||||||
|
12/03 |
|
По місту. Формування навичок читання та перекладу. ст.184-185 |
train station, opposite, modern, library , square, |
|
|
В.5, с.185 |
В.4, с.184 |
В.4, с.184 |
В.6, с.186 (пис. True / False); WB Ex.3a,p.102 |
|
|||||||||||||||||||||
|
13/03 |
|
Огляд визначних місць. Поїзд-ка до музею. Розвиток нави-чок аудіювання. ст. 186-189 |
|
|
В.1,с.186; В.4,5; с.189 |
В.1, с.186 |
В.2, с.188 WB p.102 |
В.3, с.189 |
В.5, с.189 (допов. речення письм.; * переказ) WB Ex.3b,p.102 |
|
|||||||||||||||||||||
|
15/03 |
|
Місто, де я живу. Історичні відомості. Розвиток навичок говоріння. ст. 189-191 |
|
|
Розд. матеріал |
В.2, с.190 |
В.3, с.191 |
В.1, с.189 |
В.3, с.191 (напис. вказівки про напрямок руху); * повідомл. |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Карта місцевості. Вдосконалення навичок письма. ст.192-193 |
|
|
|
В.4, С.192 |
В.5, С.192 |
В.6, с.192 |
В.2, с.193 (план-карта, 6-7 реч. письм.); WB Ex.4,p.103 |
Drawing A Plan. |
|||||||||||||||||||||
|
18/03 |
|
План міста. Розвиток лексичних та граматичних навичок по темі. ст.197-200 |
|
Present Perfect Tence, ст.197 |
|
В.3, с.192 |
В.1, с.198; WB p.104-105 |
В.2, с.198 |
Повт. ІІІ форму неправ. дієсл.; В.4, с.199 (письм.) В.5, с. 200 (усно) |
|
|||||||||||||||||||||
|
20/03 |
|
Поради туристам. Вдосконалення навичок діалогічного мовлення. ст.207 |
due to, to explore |
|
В.3, с.207 Розд. матер |
В.4, С.207 |
WB p.106-107 |
В.1,2; с.207 |
В.1, с.207 (пис. у формі діалога); WB Ex.9,p.108 |
A call to a friend. |
|||||||||||||||||||||
|
22/03 |
|
Системат та узагальнення матеріалу по темі. |
|
|
|
Розд. матер |
WB p.109-110 |
Розд. матер |
Розпов. про своє місто, робота в словнику |
|
|||||||||||||||||||||
Канікули |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 9. Подорож (24 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
01/04 |
|
Unit 5. Lesson 2 Великобританія. Введення ЛО та формування лексичних навичок. ст.194 |
cross, kingdom, to unite, to consist of, to be situated |
|
|
В.2, с.194 |
WB p.111 |
В.1, с.194 |
Вивч. слова; В.2, с.194 чит перек |
|
|||||||||||||||||||||
|
02/04 |
|
Лист про Велику Британію. Формуванн навичок читання. ст.195-196 |
to blink |
|
|
В.3,с.195; |
WB p.111-112 |
В.4, с.196 |
В.3, с.195 (вир. чит. та літ. переклад) |
|
|||||||||||||||||||||
|
03/04 |
|
Загальні відомості про Велику Британію. Формування нави-чок говоріння. ст.196-197 |
|
|
|
В.5, с.196 |
В.6, с.197 |
В.4, с.196 |
В.3, с.195 (переказ); WB Ex.3,p.112 |
|
|||||||||||||||||||||
|
08/04 |
|
Тур Європою. Формування на-вичок аудіювання. ст.200-202 |
Назви країн Європи |
|
В.1,с.200; В.2,с.201 |
|
В.2, с.201; WB p.113 |
В.З,4; с.201 |
В.6, с.202 (пис.); вивч. вірш с.202 |
A Poem (The Beaches of Mexico) |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Цікаві подорожі. Формув. грам. навичок. Тепер. докон. час . ст. 197-199, 201-202 |
|
Present Perfect Tense, ст.197
|
|
|
В.2, с.198; WB p.114 |
В.5, с. 200 |
Повт. неправ. дієсл.; В.4, с.201 (пис.) |
|
|||||||||||||||||||||
|
09/04 |
|
Рушаємо у подорож до ВБ. Розвиток навичок говоріння. ст. 203-206 |
Yeomen-Warders, medieval, robber, regiment |
|
|
В.2,с.203 В.3,с.205 |
В.4, с.206; WB p.115-116 |
В.1, с.203 |
В.3,с.205 (вир. чит.); *В.5, с.206 (діалог) |
|
|||||||||||||||||||||
|
10/04 |
|
Лист з Британії. Розвиток навичок письма. ст.206 |
stay-at-home person |
|
|
В.1, с.206 |
В.1,с.206; WB p.117 |
|
В.1, с.206 (письм.); WB Ex.11,p.118 |
|
|||||||||||||||||||||
|
12/04 |
|
Я знаю про Великобританію. Розвиток навичок переказу. ст.208-209 |
reserved, to queue, a lawn |
|
|
|
В.6, с.208 |
В.5, с.208 |
В.6b, с.209 (письм.); WB Ex.12, p.120 |
|
|||||||||||||||||||||
|
15/04 |
|
Подорож Україною. Активізація лексики по темі. ст. 210 |
independence, territory, foreign, ancient, national, independent, region, the Carpathians |
|
Розд. матер |
В.1, с.210 |
WB Ex.1, p.121 |
|
вивч. слова; В.1, с. 210 (пис. перекл.) |
|
|||||||||||||||||||||
|
16/04 |
|
Загальні відомості про Україну. Розвиток навичок читання. ст. 210-211 |
|
Розд. матер |
В.4, с.212 |
В.3, с.211 |
В.2, с.211 |
В.4, с.212 (утв. реч. за табл.); WB Ex.3,p.122 |
|
||||||||||||||||||||||
|
17/04 |
|
Міста України. Розвиток навичок читання. ст. 212-213 |
to be famous for, to be proud of |
|
|
В.5а, с.212 |
WB Ex.2, p.121 |
В.5(b), с.213 |
В.6, с. 213 (пис., робота з картою) |
|
|||||||||||||||||||||
|
19/04 |
|
Традиції та свята в Україні. Розвиток навичок аудіювання. ст. 214-216 |
Назви свят в Україні |
|
В.2, с.214 |
В.З,4; с.215 |
WB p.123 |
В.1, с.214 |
В.4, с. 215 (фото, описа-ти свято) |
A photo of celebrating a holiday |
|||||||||||||||||||||
|
22/04 |
|
Про враження від подорожей. Розвиток грам навичок. Past Simple, Present Perfect Tense ст. 216-217 |
|
Past Simple and Present Perfect, ст.216 |
|
В.1, с.216 |
В.2,3; с.217; WB p.124 |
В.5, с.217 |
В.6, с. 218 (доп. діалог за зразком); WB Ex.7,p.125 |
|
|||||||||||||||||||||
|
23/04 |
|
Інформація для туристів в Україні. Розвиток навичок говоріння. ст. 218-219 |
advice, agency, trip, dish |
|
|
В.7, с.218 |
WB p.126-127 |
|
В.7b, с. 219 (письм.) |
|
|||||||||||||||||||||
|
24/04 |
|
Україна - моя Батьківщина! Розвиток діалогічного мовлення. ст.220-222 |
|
|
|
В.2,3; с.220 |
WB p.127 |
В.1, с.219 |
В.5, с.221 (напис. відповіді), вивч. пісню ст.222 |
Song “The Ink Is Black” |
|||||||||||||||||||||
|
26/04 |
|
Історичні відомості про Україну. Розвиток навичок письма. ст. 223 |
|
|
|
В.4, с.220 |
В.1, с.223 |
В.6, с.221 |
В.2, с.223 (повідомл. про міста); WB Ex.12,p.128 |
A Fact File of the City |
|||||||||||||||||||||
|
29/04 |
|
Unit 5. Less0n 4 Літні канікули в Україні. Розвиток лексичних навичок. ст. 224-225 |
actor, actress, practice, to pretend, to promise |
|
|
В.2, с.224 |
WB p.129 |
В.1, с.224 |
Вивч. слова; В.2, с. 224 (чит., перекл.)
|
|
|||||||||||||||||||||
|
30/04 |
|
Формування практичних навичок. Відповіді на спеціальні та загальні запитання. ст.226 |
go surfing, put the play away |
|
|
В.2, с.224 |
WB p.130 |
В.3, с.226. |
В.4, с.226 (напис. відпов.); WB Ex.2b,p.130 |
|
|||||||||||||||||||||
|
03/05 |
|
Планування подорожі. Розвиток грамат навичок. Позначення майбут дії за доп. “shall/will going to”. ст. 227-229 |
|
Future Simple Tense, ст.227
|
|
В.1, с.227; В.3,7; с. 229 |
В.4, с.228; WB p.131-132 |
В.5, с.228 |
В.7, с.229 (чит. та порівн.) |
|
|||||||||||||||||||||
|
06/05 |
|
Плани та наміри на вихідні. Вдосконалення навичок аудіювання говоріння. ст. 230-233 |
sparkling, an intention |
|
В.1,2; с.230 |
|
В.3, с.233 |
В.3, с.230; В.1, с.232 |
В.2, с.232(усн); *В.5, с.231 (напис. програ-му на вих. дні) |
|
|||||||||||||||||||||
|
07/05 |
|
Листівка другу. Вдосконалення практичних навичок написання листівки. ст.234-235 |
|
|
|
|
В.1, с.234; WB p.133 |
В.6, с.234 |
В.2, с.235 (напис. листівку з відпочинку про заплановані дії) |
A Letter about what you are planning to do. |
|||||||||||||||||||||
|
08/05 |
|
Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. ст.236-237 |
|
|
|
В.1,3; с.236 |
В.3b, с.237; WB p.134 |
|
В.2, с.236 (письм.); WB Ex.6,p.135 |
|
|||||||||||||||||||||
|
10/05 |
|
Виконання та презентація проектів по темі. ст.237-238 |
|
|
|
В.4, с.237 |
В.5, с.238 |
В.6, с.238 |
В.7, с.238 (вигот. марку, розповідь) |
A Stamp for the Country |
|||||||||||||||||||||
|
13/05 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу по темі. ст.239 |
|
|
|
|
WB p.136-137 |
с.239 |
WB Ex.10a,b,c; p.138; робота в словнику |
|
|||||||||||||||||||||
|
14/05 |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
15/05 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
17/05 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
20/05 |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
21/05 |
|
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
22/05 |
|
Перегляд відео англійською мовою. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
24/05 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||