Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі (І семестр) за підручником Quick Minds

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі (І семестр) за підручником Quick Minds 1 for Ukraine з урахуванням вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я.
Перегляд файлу

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілку-вання

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціо-культурна/ Соціо-лінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

  1. Я, моя родина і друзі (18 годин)

1.

 

Знайомство. Привітання.

SB p.4

Привітатися. Представити себе дорослим і ровесникам.

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати писемну взаємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Співати разом

Hello, Hi

імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty

What’s your name?

 

Пісня “What’s your name?”

Прослухову-вати висловлю-вання та реагувати на нього

Представити себе

2.

 

Знайомство. Привітання. Структура What’s your name?

SB p.5

Привітатися. Представити себе дорослим і ровесникам.

Спілкування мовами:

■ уміння засобами іноземної мови популяризу-вати Україну, українську культуру, традиції, критично оцінювати їх

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Hello, Hi

імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty

I’m…

 

Прослу-ховувати вис-ловлювання та реагувати на нього

Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь

 

3.

 

Знайомство. Класні інструкції.

SB p.6

Класні інструкції

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Classroom instructions: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня  “Actions“

Демонструвати розуміння ключових слів у вислов-люванні

Виконувати дії, давати інструкції товаришам

4.

 

Знайомство. Опис предметів. Кольори.

SB p.7

Описувати предмети

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Співпрацю-вати в парі

Кольори: green, blue, red, yellow

My hat is…

Прослухати назви кольорів на малюнку та вказати на них

Називати кольори

 

5.

 

Знайомство. Цифри 1-5.

SB p.8

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Особливості привітання та знайомства

Цифри: one, two, three, four, five

Listen, show and say

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Рахувати та показувати цифри

6.

 

Знайомство. Особли-вості привітання та знайомства.

SB p.9

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлю-вати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Особливості привітання та знайомства

Повторен-ня мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s your name?

 

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Розповісти про себе, використо-вуючи малюнок

 

7.

 

Знайомство.  Кольори. Класні інструкції.

SB p.10-11

Називати кольори предметів

Класні інструкції

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного

комуні-кативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Співпрацюва-ти в парі

Colours: orange, purple, green, red, yellow, blue

How old are you?

What’s your name?

 

Демонстру-вати розуміння ключових слів у висловлюванні

Називати кольори.

Зіграти у гру “Саймон каже”

8.

 

Знайомство. Тварини у джунглях.

SB p.12-13

Назвати тварин на малюнку

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Animals: hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослу-ховувати висловлю-вання та реагувати на нього

Вимовляти назви тварин

9.

 

Знайомство. Кольори. Опис предметів.

SB p.14-15

Називати кольори предметів

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презенто-ваною інформацією

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

Гра

Yellow? No!

Демонстру-вати розуміння ключових слів у висловлю-ванні

Повідомляти про колір предметів

10.

 

Знайомство. Рахунок  

1-10.

SB p.16-17

Розуміти опис малюнку

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Стежити за презенто-ваною інформацією

Numbers: six, seven, eight, nine, ten

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонстру-вати розуміння вислов-лювань

Реагувати на опис малюнку, показувати правильний персонаж

11.

 

Знайомство. Рахунок  

1-10.

Кольори.

SB p.18-19

Розуміти послідов-ність дій пісні

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Стежити за презенто-ваною інформацією

Number song

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

12.

 

Знайомство. Цифри та кольори.

SB p.20-21

Повторення структур, представ-лених у розділі

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Цифри та кольори

white, black, pink, grey

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Грати в гру, розрізняючи цифри від 1 до 10

13.

 

Друзі. Опис предметів за кольором.

SB p.22

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Hello, Hi

імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty

What’s your name?

I’m…

What a nice name!

How old are you?

I’m…

Пісня “What’s your name?”

Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

14.

 

Друзі. Опис предметів за кольором. Рахунок

1-10.

SB p.22

Питати одноклас-ників про їх уподобання та повідомляти про свої

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten

How old are you?

I’m (age)

Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них

15.

 

Друзі. Опис предметів за кольором. Рахунок

1-10.

SB p.24

Питати одноклас-ників про їх уподобання та повідомляти про свої

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння вислов-лювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

Співати разом

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

Hi, my name’s (name)

We’re…

Демонстру-вати розуміння ключових слів у вислов-люванні

Повторювати за прослуханим

16.

 

Друзі. Опис предметів за кольором. SB p.25

Описувати предмети

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співпрацю-вати в парі

Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon

My hat is…

Прослу-ховувати вислов-лювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них

17.

 

Друзі. Опис предметів. Історія «Meet the Super Friends»

SB p. 26-27

Описувати предмети

Математична:

■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань

Правила поведінки

Стежити за презенто-ваною інформацією

my turn

cool, power, cat

Look at me.

What about you?

I speak to animals.

Історія “Meet the Super Friends”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

 18.

 

Знайомство.

Узагаль-нення. Рахунок

1-10. Кольори

 

Повторення структур, представлених у розділі

Виконання тестових завдань

Приві-тання, вік

Цифри від 1 до 10

 

How old are you?

What’s your name?

 

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

      2. Школа та шкільне життя (6 годин)

19.

 

Шкільне життя. Назви предметів в класі. Структура Whats this? Буква Aa.

SB p.28

Назвати предмети в класі

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school

What’s this?

your, my

Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього

Вимовляти назви шкільних предметів

20.

 

Шкільне життя. Назви предметів в класі. Пісня Whats this? Буква Bb.

SB p.29

Назвати предмети в класі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

It’s a (ruler).

Is it a (ruler)?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Прослухо-вувати та реагувати на прослухане

 

Ставити питання та відповідати на них

 

21.

 

Шкільне життя. Вказівки для класного життя. Буква Cc.

SB p.30

Назвати предмети в класі

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Стежити за презенто-ваною інформацією

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

It isn’t my pen.

 

Пісня “What’s this”

Демонстру-вати розуміння ключових слів у вислов-люванні

Повідомляти про належність предметів

22.

 

Шкільне життя. Правила ввічливості. Буква Tt.

SB p.31

Розуміти та виконувати вказівки

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

please

Sit (at your desk).

Open your (bag).

Close your (book).

Pass me (a pen).

Демонстру-вати розуміння висловлю-вань

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повторювати за прослуханим

Давати інструкції іншим учням

23.

 

Шкільне життя. Обгово-рення історії. Буква Tt.

SB p.32-33

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Правила ввічливості

Стежити за презенто-ваною інформацією

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

Watch out!

I’m sorry.

It’s OK, Mum.

Here you are.

Thank you.

Come back!

Here’s (your pencil).

Історія “Watch out, Flash!”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

24.

 

Шкільне життя. Обгово-рення історії.

SB p.33

Обговорення історії

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Правила ввічливості

peaches, fat rat, dog

a [æ]

A fat rat in a black bag.

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

3. Дозвілля і відпочинок (8 годин)

25.

 

Дозвілля. Розповідь про іграшки. Пісня «Toy Shop». Буква Ff.

SB p.36

Розповідати про свої іграшки

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя/

диск

kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike

Let’s go!

That’s right.

There’s a (kite).

Пісня “Toy shop”

Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

26.

 

Дозвілля. Інструкції для класного життя. Структура Haw are you? Буква Hh.  

SB p.37

Питати одноклас-ників про їх уподобання та повідомляти про свої

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

Hello! How are you?

I’m fine, thanks.

What’s your favourite toy?

My favourite toy’s my ball.

Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього

 

Ставити питання та відповідати на них

 

27.

 

Дозвілля. Смаки та уподобання. Буква Mm.

SB p.38

Повідомляти про смаки та уподобання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Стежити за презенто-ваною інформацією

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

Hi, my name’s (name)

We’re…

Пісня. Демонстру-вати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

28.

 

Дозвілля. Опис предметів. Повторення вивчених букв.

SB p.39

Описувати предмети

Математична:

■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань

Співпрацю-вати в парі

long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new

a/an

 

Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою іграшку

 

29.

 

Дозвілля. Повторення вивчених букв.

SB p.40-41

Описувати предмети

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Правила поведінки

Стежити за презенто-ваною інформацією

First

Hold on!

Congratulations!

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

What a/an (ugly old go-card)!

Go!

That isn’t fair!

Just a minute!

e [e]

Ken and his ten red pens.

Історія “The go-kart race”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Розуміти короткі і прості вказівки

Інсценувати історію

Пропонувати речі та дякувати

Правопис слів

30.

 

Дозвілля. Повторення вивчених букв.

SB p.42-43

Описувати предмети

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Розуміти  конкретну інформацію

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Ставити питання та відповідати на них

 

31.

 

Дозвілля. Повторення вивчених букв.

SB p.42-43

Описувати предмети

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Розуміти  конкретну інформацію

Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Ставити питання та відповідати на них

 

32.

 

Дозвілля. Опис предметів. Буква Rr.

SB p.44-45

Описувати предмети

Повторення структур, представ-лених у трьох попередніх розділах

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Інші предмети англійською

Cut out, stick

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослухо-вувати та реагувати на прослухані вислов-лювання

Розуміти вказівки

 

Розповідати про шкільне приладдя

Робити  плакат

Називати  предмет та цифри під час гри

 

docx
Додав(-ла)
Шулімова Марія
Додано
2 січня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку