№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціо-культурна/ Соціо-лінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
||||||
|
|||||||||
1. |
|
Знайомство. Привітання. SB p.4 |
Привітатися. Представити себе дорослим і ровесникам. |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати писемну взаємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Співати разом |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
What’s your name?
|
Пісня “What’s your name?” Прослухову-вати висловлю-вання та реагувати на нього |
Представити себе |
2. |
|
Знайомство. Привітання. Структура What’s your name? SB p.5 |
Привітатися. Представити себе дорослим і ровесникам. |
Спілкування мовами: ■ уміння засобами іноземної мови популяризу-вати Україну, українську культуру, традиції, критично оцінювати їх |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
I’m…
|
Прослу-ховувати вис-ловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь
|
3. |
|
Знайомство. Класні інструкції. SB p.6 |
Класні інструкції |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Classroom instructions: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “Actions“ Демонструвати розуміння ключових слів у вислов-люванні |
Виконувати дії, давати інструкції товаришам |
4. |
|
Знайомство. Опис предметів. Кольори. SB p.7 |
Описувати предмети |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Співпрацю-вати в парі |
Кольори: green, blue, red, yellow |
My hat is… |
Прослухати назви кольорів на малюнку та вказати на них |
Називати кольори
|
5. |
|
Знайомство. Цифри 1-5. SB p.8 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Особливості привітання та знайомства |
Цифри: one, two, three, four, five |
Listen, show and say |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Рахувати та показувати цифри |
6. |
|
Знайомство. Особли-вості привітання та знайомства. SB p.9 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлю-вати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Особливості привітання та знайомства |
Повторен-ня мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s your name?
|
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповісти про себе, використо-вуючи малюнок
|
7. |
|
Знайомство. Кольори. Класні інструкції. SB p.10-11 |
Називати кольори предметів Класні інструкції |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комуні-кативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом Співпрацюва-ти в парі |
Colours: orange, purple, green, red, yellow, blue |
How old are you? What’s your name?
|
Демонстру-вати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Називати кольори. Зіграти у гру “Саймон каже” |
8. |
|
Знайомство. Тварини у джунглях. SB p.12-13 |
Назвати тварин на малюнку |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Animals: hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослу-ховувати висловлю-вання та реагувати на нього |
Вимовляти назви тварин |
9. |
|
Знайомство. Кольори. Опис предметів. SB p.14-15 |
Називати кольори предметів |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презенто-ваною інформацією |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Гра Yellow? No! |
Демонстру-вати розуміння ключових слів у висловлю-ванні |
Повідомляти про колір предметів |
10. |
|
Знайомство. Рахунок 1-10. SB p.16-17 |
Розуміти опис малюнку
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Стежити за презенто-ваною інформацією |
Numbers: six, seven, eight, nine, ten |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонстру-вати розуміння вислов-лювань |
Реагувати на опис малюнку, показувати правильний персонаж |
11. |
|
Знайомство. Рахунок 1-10. Кольори. SB p.18-19 |
Розуміти послідов-ність дій пісні |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Стежити за презенто-ваною інформацією |
Number song |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
12. |
|
Знайомство. Цифри та кольори. SB p.20-21 |
Повторення структур, представ-лених у розділі |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Цифри та кольори |
white, black, pink, grey |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Грати в гру, розрізняючи цифри від 1 до 10 |
13. |
|
Друзі. Опис предметів за кольором. SB p.22 |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
What’s your name? I’m… What a nice name! How old are you? I’m… |
Пісня “What’s your name?” Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
14. |
|
Друзі. Опис предметів за кольором. Рахунок 1-10. SB p.22 |
Питати одноклас-ників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten |
How old are you? I’m (age) |
Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них |
15. |
|
Друзі. Опис предметів за кольором. Рахунок 1-10. SB p.24 |
Питати одноклас-ників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння вислов-лювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. Співати разом |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Hi, my name’s (name) We’re… |
Демонстру-вати розуміння ключових слів у вислов-люванні |
Повторювати за прослуханим |
16. |
|
Друзі. Опис предметів за кольором. SB p.25 |
Описувати предмети |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співпрацю-вати в парі |
Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon |
My hat is… |
Прослу-ховувати вислов-лювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них |
17. |
|
Друзі. Опис предметів. Історія «Meet the Super Friends» SB p. 26-27 |
Описувати предмети |
Математична: ■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань |
Правила поведінки Стежити за презенто-ваною інформацією |
my turn cool, power, cat |
Look at me. What about you? I speak to animals. |
Історія “Meet the Super Friends” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
18. |
|
Знайомство. Узагаль-нення. Рахунок 1-10. Кольори
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
Приві-тання, вік Цифри від 1 до 10
|
How old are you? What’s your name?
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
2. Школа та шкільне життя (6 годин) |
|||||||||
19. |
|
Шкільне життя. Назви предметів в класі. Структура Whats this? Буква Aa. SB p.28 |
Назвати предмети в класі |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school |
What’s this? your, my |
Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього |
Вимовляти назви шкільних предметів |
20. |
|
Шкільне життя. Назви предметів в класі. Пісня Whats this? Буква Bb. SB p.29 |
Назвати предмети в класі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослухо-вувати та реагувати на прослухане
|
Ставити питання та відповідати на них
|
21. |
|
Шкільне життя. Вказівки для класного життя. Буква Cc. SB p.30 |
Назвати предмети в класі |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Стежити за презенто-ваною інформацією |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It isn’t my pen.
|
Пісня “What’s this” Демонстру-вати розуміння ключових слів у вислов-люванні |
Повідомляти про належність предметів |
22. |
|
Шкільне життя. Правила ввічливості. Буква Tt. SB p.31 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
please |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). |
Демонстру-вати розуміння висловлю-вань Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повторювати за прослуханим Давати інструкції іншим учням |
23. |
|
Шкільне життя. Обгово-рення історії. Буква Tt. SB p.32-33 |
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Правила ввічливості Стежити за презенто-ваною інформацією |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Watch out! I’m sorry. It’s OK, Mum. Here you are. Thank you. Come back! Here’s (your pencil). |
Історія “Watch out, Flash!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
24. |
|
Шкільне життя. Обгово-рення історії. SB p.33 |
Обговорення історії |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Правила ввічливості |
peaches, fat rat, dog |
a [æ] A fat rat in a black bag. |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
3. Дозвілля і відпочинок (8 годин)
25. |
|
Дозвілля. Розповідь про іграшки. Пісня «Toy Shop». Буква Ff. SB p.36 |
Розповідати про свої іграшки |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя/ диск |
kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike |
Let’s go! That’s right. There’s a (kite). |
Пісня “Toy shop” Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
26. |
|
Дозвілля. Інструкції для класного життя. Структура Haw are you? Буква Hh. SB p.37 |
Питати одноклас-ників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Hello! How are you? I’m fine, thanks. What’s your favourite toy? My favourite toy’s my ball. |
Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
27. |
|
Дозвілля. Смаки та уподобання. Буква Mm. SB p.38 |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презенто-ваною інформацією |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Hi, my name’s (name) We’re… |
Пісня. Демонстру-вати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
28. |
|
Дозвілля. Опис предметів. Повторення вивчених букв. SB p.39 |
Описувати предмети |
Математична: ■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань |
Співпрацю-вати в парі |
long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new |
a/an
|
Прослухо-вувати вислов-лювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою іграшку
|
29. |
|
Дозвілля. Повторення вивчених букв. SB p.40-41 |
Описувати предмети |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Правила поведінки Стежити за презенто-ваною інформацією |
First Hold on! Congratulations! Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What a/an (ugly old go-card)! Go! That isn’t fair! Just a minute! e [e] Ken and his ten red pens. |
Історія “The go-kart race” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Розуміти короткі і прості вказівки |
Інсценувати історію Пропонувати речі та дякувати Правопис слів |
30. |
|
Дозвілля. Повторення вивчених букв. SB p.42-43 |
Описувати предмети |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти конкретну інформацію |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Ставити питання та відповідати на них
|
31. |
|
Дозвілля. Повторення вивчених букв. SB p.42-43 |
Описувати предмети |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти конкретну інформацію |
Повто-рення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Ставити питання та відповідати на них
|
32. |
|
Дозвілля. Опис предметів. Буква Rr. SB p.44-45 |
Описувати предмети Повторення структур, представ-лених у трьох попередніх розділах |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Інші предмети англійською |
Cut out, stick |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослухо-вувати та реагувати на прослухані вислов-лювання Розуміти вказівки
|
Розповідати про шкільне приладдя Робити плакат Називати предмет та цифри під час гри |