Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі
(3 години) ІІ семестр
до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон»,2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
№ уроку в темі/ підр. |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Лексичнийматеріал |
Фонік-
си |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
||||||
Природа (How many legs?)
|
|||||||||||||||
47. |
14.01 |
1 62-63 |
Тварини в зоопарку. |
Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile |
|
CB ex.1-4 p.62-63 |
CB ex.5p.63 |
АВ p.52 РВ .p.15-16 |
|
||||||
48 |
15.01 |
2 64 |
Опис тварини. Частини тіла |
Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous |
|
CB ex.2-3 p.64 |
CB ex.3-5 |
AB P.53 PB p.16. |
|
||||||
49 |
17.01 |
3 |
Читаємо,слухаємо і повторюємо разом. Фонікс Th |
Mouth, tooth, foot |
Th |
CB ex.1,2,4 |
СВ ex.1 |
AB p.54 PB p.16-17
|
CB.ex.4,5 |
||||||
50 |
21.01 |
4 66 |
У мене є…Частини тіла . Нова лексика. |
Head, ears, eyes, neck, nose, head, fingers, hands, arms, legs, feet, toes |
|
CB ex.1,3 |
CB ex.2 |
AB p.55 PB p.17-18 |
CB ex.3 |
||||||
51 |
22.01 |
5 67 |
Скільки пальців на моїх руках? How many? |
shoulders, knees |
|
CB ex.1,2,5 |
CB ex.4,5,6 |
AB p.56 PB p.17-18 |
|
||||||
52 |
24.01 |
6 68 |
Фото в зоопарку. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Ph, ou, ow |
Elephant, brown |
Ph, ou, ow |
CB ex.1 |
|
CB ex.3 AB p.57 PB p.18-19 |
CB ex.2,4,5 |
||||||
53 |
28.01 |
7 69 |
Скільки тваринок ти бачиш? Розвиток мовлення. |
|
|
|
СB ex.1,2 |
AB p.58 PB P.19 |
|
||||||
54 |
29.01 |
8 70 |
Story time. Активізація ЛО теми. |
|
|
CB ex.1 |
CB ex.3,4 |
AB p.59 |
CB ex.2 |
||||||
55 |
31.01 |
9-10 71 |
Моє портфоліо. Виготуй тваринку. |
Monster |
|
CB ex.1 |
CB ex.3-5 |
AB p.60 |
CB ex.2 |
||||||
56 |
04.02 |
9-10 72-73 |
Моє портфоліо. Розкажи про свою тваринку. |
|
|
CB ex.1 |
CB ex.6 |
CB ex.7 |
|
||||||
57 |
05.02 |
11-12 72 |
Перевір себе. Що це за тваринка? |
|
|
СB ex.1 |
|
CB ex.3 |
CB ex.2 |
||||||
58 |
07.02 |
11-12 73 |
Перевір себе. Вгадай, що це? |
|
|
|
CB ex.4 |
AB p.61 |
|
||||||
59 |
11.02 |
|
Ігри, конкурси, пісні. |
|
|
|
|
|
|
||||||
Людина. (Doing things)
|
|||||||||||||||
60 |
12.02 |
1 74-75 |
Як я вранці збираюся до школи |
Bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
|
CB ex. 1,2,4,5 |
CB ex.3 |
AB p.62 |
|
||||||
61 |
14.02 |
2 76
|
Я іду до школи. Дні тижня. |
Wake up, get up, catch the bus, have lunch |
|
CB ex.1-3 |
CB ex.4 |
AB p.63 |
|
||||||
62 |
18.02 |
3 77 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікси Ea, ng |
Teacher, eat, pudding, swing. |
Ea, ng |
CB ex.1,2 |
|
CB ex.2,4,6 AB p.64 PB p.19-20 |
CB ex.5 |
||||||
63 |
19.02 |
4 78 |
Я плаваю як рибка. Вчимося співати. |
I’m playing. I’m jumping |
|
CB ex.1 |
CB ex.2,3 |
AB p.65 PB p.20 |
|
||||||
64 |
20.02 |
5 79 |
Що він зараз робить? Опис малюнків. |
He’s sleeping. She’s putting on her clothes. |
|
CB ex.1 |
CB ex.2,3 |
AB p.66 PB P.21 |
|
||||||
65 |
25.02 |
6 80 |
Сьогодні понеділок. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Alk, all, o |
Talk, walk. |
Alk, all, o |
CB ex.1 |
|
CB ex.3 AB p.67 PB p.21 |
CB ex.2,4,5 |
||||||
66 |
26.02 |
7 81 |
Моя сім’я на відпочинку. Чим займаються члени моєї родини? |
Is he fishing? Yes, he is./No, he isn’t |
|
CB ex.1,2 |
CB ex.3,4 |
AB p.68 PB p.22 |
|
||||||
67
|
28.02 |
8 82 |
Story time. Гортаємо сторінки сімейного альбому |
|
|
CB ex.1,2 |
CB ex.4,5 |
AB p.69 PB. P.22 |
|
||||||
68
|
03.03 |
9-10 83 |
Моє портфоліо. Що я роблю вранці. Виготовлення книжечки. |
|
|
CB ex.1 |
CB ex.2 |
AB p.70 PB p.23 |
|
||||||
69.
|
04.03 |
9-10 83 |
Моє портфоліо. Що я роблю вранці. Розповідь за малюнками. |
|
|
|
CB ex.3,4 |
AB p.70 |
|
||||||
70 |
06.03 |
11-12 84 |
Перевір себе. Який це день тижня? |
|
|
CB ex.1 |
CB ex.4 |
CB ex.2,3 AB p. 71 |
|
||||||
71 |
10.03 |
11-12 85 |
Перевір себе. Розпитай друга про його ранок. |
|
|
|
CB ex.5 |
|
CB ex.6 |
||||||
Свята та традиції. (Продукти харчування) Do you like carrots?
|
|||||||||||||||
72. |
11.03 |
1 86 |
Запрошення на день народження. Вивчення нової лексики. |
Chicken, lemonade, juice, sweets, cake, fruit, yogurt, sandwich, pizza, salad |
|
CB ex.1-3 |
|
AB p.72 PB p.23 |
|
||||||
73 |
13.03 |
1 87 |
Чи любиш ти салат? Питальні речення.Yes, I do/ No, I don’t |
|
|
CB ex.5 |
CB ex.6 |
AB p. 72 PB p. 24 |
|
||||||
74 |
17.03 |
2 88 |
Фрукти. Використання артикля а/an |
Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange |
|
CB ex.1,2,3 |
CB ex.4 |
CB ex.5 AB p.73 PB p. 24 |
|
||||||
75. |
18.03 |
3 89 |
Дитяче меню. I like/ I don’t like. Фонікс Ch |
Food, desserts, drinks |
Ch |
CB ex.1 |
|
CB ex.5 AB p.74 PB p. 24-25 |
CB ex.2-4 |
||||||
76. |
20.03 |
4 90 |
Овочі. У магазині. Мовлення. |
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
|
CB ex.1-2 |
CB ex.4 |
AB p.75 |
|
||||||
77. |
31.03 |
5 91
|
Мій режим харчування. |
Breakfast, lunch, dinner |
|
CB ex.1-3 |
CB ex.4,5 |
AB p.76 |
|
||||||
78. |
01.04 |
6 92 |
Що я їм на сніданок. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Wh, ir,er,ur |
White, girl, bird |
Wh, ir,er,ur |
CB ex.1 |
|
AB p.77 PB p.25 |
CB ex.2-4 |
||||||
79. |
03.04 |
7 93 |
Моя подруга любить. Вживання дієслів 3 особи однини. |
He likes/She likes |
|
CB ex.1,2 |
CB ex.3-5 |
CB ex.6 AB p.78 PB p. 26 |
|
||||||
80.
|
07.04 |
8 94-95 |
Story time. Похід в магазин. |
|
|
CB ex.1,2 |
CB ex.3-5 |
AB p.79 PB p. 26-27 |
|
||||||
81.
|
08.04 |
9-10 96 |
Моє портфоліо. Виготовлення тарілки з їжею. |
|
|
|
|
CB ex.1,2 AB p.80 |
|
||||||
82 |
10.04 |
9-10 96 |
Моє портфоліо. Розповідь: що я люблю їсти і що любить мій друг. |
|
|
|
CB ex.2,3 |
|
|
||||||
83 |
14.04 |
11-12 97-98 |
Перевір себе. Які фрукти і овочі подобаються мені та моїм друзям. |
|
|
|
CB ex.1-4 |
AB p. 80 |
|
||||||
84 |
15.04 |
11-12 98-99 |
Перевір себе. Давай пограємося. |
|
|
CB ex.5 |
CB ex.5 |
|
CB ex.7 |
||||||
Відпочинок і дозвілля. (Seasons and clothes)
|
|||||||||||||||
85 |
17.04 |
1 100 |
Коли твій день народження? Пори року. Погода. |
Spring, summer, autumn, winter. It’s cold/hot. It’s raining/snowing. |
|
CB ex.1-2 |
CB ex.3-5 |
AB p.82 |
|
||||||
86. |
21.04 |
2 101 |
Пори року. Погода.Чим я займаюся кожної пори року. |
It’s sunny. Watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman |
|
CB ex.1 |
CB ex.3-5 |
AB p.83 |
CB ex.2 |
||||||
87 |
22.04 |
3 102 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght |
|
Ght |
CB ex.1,2 |
CB ex.5 |
AB p.84 PB p.27 |
CB ex.3,4 |
||||||
88 |
24.04 |
4 103-104 |
Що він/вона покладе в свою валізу? Одяг. Вживання his/her, is/are. |
Clothes, cap, shorts, T-shirt, jacket, bikini, jeans, sandals, mask, trainers |
|
CB ex.1-5 |
CB ex.6 |
CB ex.7 AB p.85 PB p.27-28 |
|
||||||
89 |
28.04 |
5 105 |
У що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу. |
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat |
|
CB ex.1-3 |
CB ex.4 |
AB p. 86 PB p.28-29 |
|
||||||
90 |
29.04 |
6 106 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом . Фонікси ir, oa, ear, air,ere |
|
Ir, oa, ear, air, ere |
CB ex.1,4 |
|
AB p. 87 PB p.29 |
CB ex.2,3,5 |
||||||
91 |
30.04 |
7 107 |
Відгадай, у що я одягнений. Are you wearing…? - Yes, I am/No, I’m not. |
|
|
CB ex.1 |
CB ex.3 |
AB p.88 PB p.30 |
CB ex.2 |
||||||
92 |
05.05 |
8 108 |
Story time. Чим займаються члени моєї родини? |
|
|
CB ex.1,2 |
CB ex. 3,4 |
AB p.89 |
CB ex.2 |
93 |
06.05 |
9-10 109 |
Моє портфоліо. Вивчення пісні “I put on my hat” |
|
|
CB ex.1,2 |
CB ex.1.2 |
AB p.90 |
|
94 |
08.05 |
9-10 109
|
Моє портфоліо. Виготовлення колекції одягу для ляльки. |
|
|
|
CB ex.3-5 |
|
|
95. |
12.05 |
11-12 110-111 |
Перевір себе. Моя улюблена пора року. |
|
|
CB ex.1,2 |
CB ex.3 |
AB p.91-92 |
|
96. |
13.05 |
11-12 110-111 |
Перевір себе. Яка твоя улюблена пора року? |
|
|
|
CB ex.4-7 |
AB p. 93 |
CB ex.8 |
97 |
15.05 |
112 |
Тепер я вмію. Вивчення пісні “Goodbye Song” |
|
|
CB p.112 |
|
AB p.95 |
|
98. |
19.05 |
|
Діагностична робота з аудіювання. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” |
|
|
|
|
||
99 |
20.05 |
|
Діагностична робота з говоріння. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” |
|
|
|
|
||
100. |
22.05 |
|
Діагностична робота з письма. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” |
|
|
|
|
||
101. |
26.05 |
|
Діагностична робота з читання. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” |
|
|
|
|
||
102. |
27.05 |
|
. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” Виступ. |
|
|
|
|