Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години) ІІ семестр до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години) ІІ семестр до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон»,2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі

(3 години) ІІ семестр

до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон»,2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

№ уроку в темі/
стор.

підр.

Тематика спілкування. Тема. Підтема.

Лексичнийматеріал

Фонік-

си
 

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Природа  (How many legs?)

 

47.

14.01

1

62-63

Тварини в зоопарку.

Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile

 

CB ex.1-4 p.62-63

CB ex.5p.63

АВ p.52 РВ .p.15-16

 

48

15.01

2

64

Опис тварини. Частини тіла

Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous

 

CB ex.2-3 p.64

CB ex.3-5

AB P.53 PB p.16.

 

49

17.01

3
65

Читаємо,слухаємо і повторюємо разом. Фонікс Th

Mouth, tooth, foot

Th

CB ex.1,2,4

СВ ex.1

AB p.54 PB p.16-17

 

CB.ex.4,5

50

21.01

4

66

У мене є…Частини тіла . Нова лексика.

Head, ears, eyes, neck, nose, head, fingers, hands, arms, legs, feet, toes

 

CB ex.1,3

CB ex.2

AB p.55 PB p.17-18

CB ex.3

51

22.01

5

67

Скільки пальців на моїх руках? How many?

shoulders, knees

 

CB ex.1,2,5

 CB ex.4,5,6

AB p.56 PB p.17-18

 

52

24.01

6

68

Фото в зоопарку. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Ph, ou, ow

Elephant, brown

Ph, ou, ow

CB ex.1

 

CB ex.3 AB p.57 PB p.18-19

CB ex.2,4,5

53

28.01

7

69

Скільки тваринок ти бачиш? Розвиток мовлення.

 

 

 

СB ex.1,2

AB p.58 PB P.19

 

54

29.01

8

70

Story time. Активізація ЛО теми.

 

 

CB ex.1

CB ex.3,4

AB p.59

CB ex.2

55

31.01

9-10

71

Моє портфоліо. Виготуй тваринку.

Monster

 

CB ex.1

CB ex.3-5

AB p.60

CB ex.2

56

04.02

9-10

72-73

Моє портфоліо. Розкажи про свою тваринку.

 

 

CB ex.1

CB ex.6

CB ex.7

 

57

05.02

11-12

72

Перевір себе. Що це за тваринка?

 

 

СB ex.1

 

CB ex.3

CB ex.2

58

07.02

11-12

73

Перевір себе. Вгадай, що це?

 

 

 

CB ex.4

AB p.61

 

59

11.02

 

Ігри, конкурси, пісні.

 

 

 

 

 

 

Людина.  (Doing things)

 

60

12.02

1

74-75

Як я вранці збираюся до школи

Bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

 

CB ex. 1,2,4,5

CB  ex.3

AB p.62

 

61

14.02

2

76

 

Я іду до школи. Дні тижня.

Wake up, get up, catch the bus, have lunch

 

CB ex.1-3

CB ex.4

AB p.63

 

62

18.02

3

77

Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікси Ea, ng

Teacher, eat, pudding, swing.

Ea, ng

CB ex.1,2

 

CB ex.2,4,6 AB p.64 PB p.19-20

CB ex.5

63

19.02

4

78

Я плаваю як рибка. Вчимося співати.

Im playing. I’m jumping

 

CB ex.1

CB ex.2,3

AB p.65 PB p.20

 

64

20.02

5

79

Що він зараз робить? Опис малюнків.

Hes sleeping. She’s putting on her clothes.

 

CB ex.1

CB ex.2,3

AB p.66 PB P.21

 

65

25.02

6

80

Сьогодні понеділок.  Слухаємо і читаємо разом. Фонікси  Alk, all, o

Talk, walk.

Alk, all, o

CB ex.1

 

CB ex.3 AB p.67 PB p.21

CB ex.2,4,5

66

26.02

7

81

Моя сімя на відпочинку. Чим займаються члени моєї родини?

Is he fishing? Yes, he is./No, he isn’t

 

CB ex.1,2

CB ex.3,4

AB p.68 PB p.22

 

67

 

28.02

8

82

Story time. Гортаємо сторінки сімейного альбому

 

 

CB ex.1,2

CB ex.4,5

AB p.69 PB. P.22

 

68

 

03.03

9-10

83

Моє портфоліо. Що я роблю вранці. Виготовлення книжечки.

 

 

CB ex.1

CB ex.2

AB p.70 PB p.23

 

69.

 

04.03

9-10

83

Моє портфоліо. Що я роблю вранці. Розповідь за малюнками.

 

 

 

CB ex.3,4

AB p.70

 

70

06.03

11-12

84

Перевір себе. Який це день тижня?

 

 

CB ex.1

CB ex.4

CB ex.2,3 AB p. 71

 

71

10.03

11-12

85

Перевір себе. Розпитай друга про його ранок.

 

 

 

CB ex.5

 

CB ex.6

Свята та традиції. (Продукти харчування)  Do you like carrots?

 

72.

11.03

1

86

Запрошення на день народження. Вивчення нової лексики.

Chicken, lemonade, juice, sweets, cake, fruit, yogurt, sandwich, pizza, salad

 

CB ex.1-3

 

AB p.72 PB p.23

 

73

13.03

1

87

Чи любиш ти салат? Питальні речення.Yes, I do/ No, I dont

 

 

CB ex.5

CB ex.6

AB p. 72 PB p. 24

 

74

17.03

2

88

Фрукти. Використання артикля а/an

Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange

 

CB ex.1,2,3

CB ex.4

CB ex.5 AB p.73  PB p. 24

 

75.

18.03

3

89

Дитяче меню. I like/ I don’t like. Фонікс Ch

Food, desserts, drinks

Ch

CB ex.1

 

CB ex.5 AB p.74 PB p. 24-25

CB ex.2-4

76.

20.03

4

90

Овочі. У магазині. Мовлення.

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

 

CB ex.1-2

CB ex.4

AB p.75

 

77.

31.03

5

91

 

Мій режим харчування.

Breakfast, lunch, dinner

 

CB ex.1-3

CB ex.4,5

AB p.76

 

78.

01.04

6

92

Що я їм на сніданок. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси  Wh, ir,er,ur

White, girl, bird

Wh, ir,er,ur

CB ex.1

 

AB p.77   PB p.25

CB ex.2-4

79.

03.04

7

93

Моя подруга любить. Вживання дієслів 3 особи однини.

He likes/She likes
Does he like?

 

CB ex.1,2

CB ex.3-5

CB ex.6     AB p.78

 PB p. 26

 

80.

 

07.04

8

94-95

Story time. Похід в магазин.

 

 

CB ex.1,2

CB ex.3-5

AB p.79

PB p. 26-27

 

81.

 

08.04

9-10

96

Моє портфоліо. Виготовлення тарілки з їжею.

 

 

 

 

CB ex.1,2

AB p.80

 

82

10.04

9-10

96

Моє портфоліо. Розповідь: що я люблю їсти і що любить мій друг.

 

 

 

CB ex.2,3

 

 

83

14.04

11-12

97-98

Перевір себе. Які фрукти і овочі подобаються мені та моїм друзям.

 

 

 

CB ex.1-4

AB p. 80

 

84

15.04

11-12

98-99

Перевір себе. Давай пограємося.

 

 

CB ex.5

CB ex.5

 

CB ex.7

Відпочинок і дозвілля.     (Seasons and clothes)

 

85

17.04

1

100

Коли твій день народження? Пори року. Погода.

Spring, summer, autumn, winter. It’s cold/hot. It’s raining/snowing.

 

CB ex.1-2

CB ex.3-5

AB p.82

 

86.

21.04

2

101

Пори року. Погода.Чим я займаюся кожної пори року.

It’s sunny. Watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman

 

CB ex.1

CB ex.3-5

AB p.83

CB ex.2

87

22.04

3

102

Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght

 

Ght

CB ex.1,2

CB ex.5

AB p.84 PB p.27

CB ex.3,4

88

24.04

4

103-104

Що він/вона покладе в свою валізу? Одяг. Вживання his/her,  is/are.

Clothes, cap, shorts, T-shirt, jacket, bikini, jeans, sandals, mask, trainers

 

CB ex.1-5

CB ex.6

CB ex.7 AB p.85 PB p.27-28

 

89

28.04

5

105

У що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу.

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat

 

CB ex.1-3

CB ex.4

AB p. 86 PB p.28-29

 

90

29.04

6

106

Читаємо, слухаємо і говоримо разом . Фонікси  ir, oa, ear, air,ere

 

Ir, oa, ear, air, ere

CB ex.1,4

 

AB p. 87 PB p.29

CB ex.2,3,5

91

30.04

7

107

Відгадай, у що я одягнений. Are you wearing…? - Yes, I am/No, I’m not.

 

 

CB ex.1

CB ex.3

AB p.88 PB p.30

CB ex.2


92

05.05

8

108

Story time. Чим займаються члени моєї родини?

 

 

CB ex.1,2

CB ex. 3,4

AB p.89

CB ex.2

93

06.05

9-10

109

Моє портфоліо. Вивчення пісні “I put on my hat”

 

 

CB ex.1,2

CB ex.1.2

AB p.90

 

94

08.05

9-10

109

 

Моє портфоліо. Виготовлення колекції одягу для ляльки.

 

 

 

CB ex.3-5

 

 

95.

12.05

11-12

110-111

Перевір себе. Моя улюблена пора року.

 

 

CB ex.1,2

CB ex.3

AB p.91-92

 

96.

13.05

11-12

110-111

Перевір себе. Яка твоя улюблена пора року?

 

 

 

CB ex.4-7

AB p. 93

CB ex.8

97

15.05

112

Тепер я вмію. Вивчення пісні “Goodbye Song

 

 

CB p.112

 

AB p.95

 

98.

19.05

 

Діагностична робота з аудіювання. Наш шкільний театр. “Where is my hat?”

 

 

 

 

99

20.05

 

Діагностична робота з говоріння. Наш шкільний театр. “Where is my hat?”

 

 

 

 

100.

22.05

 

Діагностична робота з письма. Наш шкільний театр. “Where is my hat?”

 

 

 

 

101.

26.05

 

Діагностична робота з читання. Наш шкільний театр. “Where is my hat?”

 

 

 

 

102.

27.05

 

. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” Виступ.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Husachenko Larysa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лихоліт Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Готиляк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Колчар Іванна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Біро Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Котомова Любовь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
13420
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку