Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.
Календарно-тематичне планування
з англійської мови для 4 класу за підручником А.Несвіт “English”
І семестр (3 т.о., 4 види контролю: ауд.,читання, письмо, говоріння)
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Соціокультурні, загально-навчальні компетенції |
Домашнє завдання |
||||||||
Фонетична |
Лексична |
Граматична |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||
Тема 1: « Повторення . Все навколо нас». (11 годин)
|
||||||||||||||
1. |
06.09 |
Повторення. Знову до школи |
Наголос у словах |
Повторення ЛО с. 6 |
Питальні слова (What? Where?) |
впр. 1 с. 6, впр. 2 с. 6 |
Бесіда за малюнками про школу впр.1, 2 с. 6,впр. 4 с. 7 |
Читання діалогу впр. 2 с. 6 |
|
1.Повсякденне життя. 2. Норми поведінки. 3.Уважно стежити за презентованою інформацією. 4. Усвідомлювати мету поставленого завдання. 5. Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.
|
Впр.5 с. 7 (письмово) |
|||
2. |
07.09 |
Повторення. Моя класна кімната |
Правильна вимова слів |
Повторення ЛО впр. 2 с. 8 |
Прийменники місця (on, under, between) |
|
Бесіда за малюнками про класну кімнату, впр. 1, 3 с. 8-9 |
Читання тексту впр. 4 с. 9
|
впр. 2 с. 8 |
Впр. 5 (а) с. 9 (письмово), 5 (б) с. 9 (усно) |
||||
3. |
13.09 |
Шкільні справи |
Правильна вимова слів |
Повторення ЛО
|
Прийменники місця (on, under, between) |
|
|
|
|
повторення |
||||
4. |
14.09 |
Хто вищий? |
Правильна вимова слів |
Нові ЛО впр. 1 (а) с. 10 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Бесіда за темою та за прочитаним текстом, впр.1-3 с. 10, впр. 3 с. 11 |
Читання тексту впр. 1 (с) с. 10 |
впр. 4 с. 11 |
Впр. 5, с. 11 (письмово) |
||||
5. |
20.09 |
Він - красивий |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 2 с. 12 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Опис зовнішності людини, впр. 1, 2, 4 с. 11-12 |
Читання тексту впр. 3 с. 12 |
|
Впр. 5 (b), с. 12 (письмово) |
||||
6. |
21.09 |
Родина мого друга |
Правильна вимова слів |
Робота з ЛО впр. 1 (а), с. 13 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Бесіда про родину. Опис зовнішності членів родини впр. 1 (в) с. 13 впр. 3,4 с. 14
|
|
впр. 2-4 с. 14 |
Впр. 5 с. 14 (письмово) |
||||
7. |
27.09 |
Я живу у місті |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 1 с. 15 |
Ступені порівняння прикметника |
впр. 3 с. 16 |
Бесіда за темою уроку. Складання запитань за зразком впр. 2 с. 15 |
Читання діалогу впр. 3 с. 16 |
Впр. 5 (а) с. 16 |
Впр. 5 (в) с. 16 (усно) |
||||
8. |
28.09 |
Моє місто |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 1 (а) с. 17 |
Дієслово «to be» в минулому часі.
|
|
Складання розповіді про своє місто за зразком та з опорою на малюнок. Впр. 4, 5 (в) с. 18
|
Читання тексту впр. 3 с. 17 |
Впр. 1 с. 17 |
Вчити розповідь про своє місто. Впр. 5 (в) с. 18 |
||||
9. |
04.10 |
Визначні місця мого міста |
Правильна вимова слів |
Нові ЛО впр. 1 с. 22 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Складання розповіді про визначне місце за зразком та з опорою на малюнок, впр. 5 (в) с. 23 |
Читання листа впр. 2 с. 23.
|
впр. 1 с. 22 |
Впр. 5 (а) с. 24 (письмово) |
||||
10 |
05.10 |
Моє місто. |
Наголос у словах і реченнях |
Правила написання листа. |
Was/ wasn’t Were/ weren’t |
|
Складання розповіді про визначне місце |
Читання діалогу впр. 4 с. 24 |
|
|
Вивчити діалог |
|||
11 |
11.10 |
Все навколо нас |
Правильна вимова слів |
|
Дієслово «to be» в минулому часі
|
|
Впр.3 с.25 |
Впр.4а с.25 |
Впр.4б с.25 |
|
В.4,с.26
|
|||
12 |
12.10 |
Домашнє читання |
Правильна вимова слів |
|
Питальні слова (What? Where?)
|
|
|
|
|
|
Переказ за малюнками
|
|||
Тема 2: « Життя у містах та селах». ( 8 годин)
|
||||||||||||||
13 |
18.10 |
Мій дім |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО, впр. 1 с. 27 |
Звороти Thereis/ Thereare |
впр. 4 с. 28 |
Розповідь про будинок свій/товариш, впр. 2 с. 27 |
Читання тексту впр.1 с. 27 |
|
|
Впр. 5 с. 28 (письмово), впр. 4 с. 28 (вірш) |
|||
14 |
19.10 |
Моя кімната |
Правильна вимова слів |
Робота з ЛО впр. 1 с.29, впр. 5 с. 30 |
Звороти Thereis/ Thereare, впр. 4 с. 30. Прийменники місця, впр. 5, с. 30 |
Аудіювання тексту, впр. 1 с. 29 |
Розповідь про свою кімнату, впр. 5 с. 30 |
Читання тексту впр. 2 с. 29 |
Впр. 1 (в), с. 29 |
Впр. 5 с. 30 (письмово) |
||||
15 |
08.11 |
Кімната моїх батьків |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 1 с. 31 |
Звороти Thereis/ Thereare,
|
|
Розповідь про кімнату батьків, впр. 5, с. 32 |
Читання тексту впр. 2 с. 31 |
С .31-32 |
Впр. 5, с. 32 (письмово та вивчити розп. Про свою кімнату) |
||||
16 |
09.11 |
Наша кухня |
Правильна вимова слів |
Нові ЛО впр. 1 с. 33 |
Прийменники місця |
|
Бесіда за прочитаним текстом, опис кухні, впр. 2, 5 с. 33-34
|
Читання тексту впр. 2 с. 33 |
Робота з картками |
Впр. 5 с. 34 (письмово) |
||||
17 |
15.11 |
Домашні справи |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 1 с. 34-35 |
Present Continuous Tense Впр. 3 с. 35 |
Аудіювання пісні, впр. 1 с. 34-35 |
Бесіда за темою, розповідь про повсекденні справи, впр. 3 (в), с. 36 |
|
Впр. 4, с .36 |
Впр. 5 с. 36 (письмово) |
||||
18 |
16.11 |
Домашні обов’язки |
Правильна вимова слів |
Активізація ЛО |
Present ContinuousTense Впр. 1, 2 с. 37 |
|
Розповідь про домашні обов’язки з опорою на малюнки, впр. 3, 5 с. 36 |
Читання тексту впр. 2 с. 37 |
Впр. 3 с. 38 |
Впр. 5 с 38 (письмово) |
||||
19 |
22.11 |
Домашні обов’язки |
Наголос у словах і реченнях |
|
Present SimpleTense, Present Continuous Tense, впр. 1, 2 с. 38-39 |
|
Робота у групах. Опис кімнат з опорою на малюнки. |
|
Впр. 1, 2, с. 38-39 |
Впр. 2 с. 40 (письмово) |
||||
20 |
23.11 |
Домашні обов’язки |
Правильна вимова слів |
Повторення ЛО |
Present SimpleTense, Present Continuous Tense |
Пісня “My house” |
Опис кімнат з опорою на малюнки.
|
|
Впр. 4, 5 с. 38-39 |
|
повторення |
|||
21 |
29.11 |
Проект «Мій будинок» |
|
Правильна вимова слів |
Present SimpleTense, Present Continuous Tense |
Вірші про кімнати |
Опис будинку
|
|
|
|
Вивичити вірш «My house» |
|||
Тема 3: « Вільний час ». ( 8+5= 13 годин)
|
||||||||||||||
22 |
30.11 |
Моє хобі |
Правильна вимова слів |
Нові ЛО Впр. 1 с. 41 |
Граматичні структури «like + ing enjoy + ing» |
|
Бесіда за прочитаним текстом, впр. 1 (в) с. 41,
|
Читання тексту, впр. 1 (в) с. 41 |
|
1.Повсякденне життя. 2. Норми поведінки. 3.Уважно стежити за презентованою інформацією. 4. Усвідомлювати мету поставленого завдання. 5. Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.
|
Вивчити слова |
|||
23 |
06.12 |
Мої улюблені заняття |
Правильна вимова слів |
Практикування ЛО с.41 |
Граматичні структури «like + ing enjoy + ing» |
|
Бесіда про хобі. С. 41-43 |
Читання тексту впр. 2 с. 43 |
Впр. 3 с.43 |
Впр. 2 с.43 (доповнити діалог) |
||||
24 |
07.12 |
Вільний час сім’ї Паркерсів |
Наголос у словах і реченнях |
Робота з ЛО С. 43 |
Present Continuous Tense, впр. 1-3, с. 43-44 |
|
Бесіда за прочитаним текстом, Бесіда про хобі. С. 43-44 |
|
впр. 2 с. 43, |
Впр. 5 с. 44 (письмово) |
||||
25 |
13.12 |
Хобі моїх рідних |
Правильна вимова слів |
Нові ЛО Впр. 1 с. 44 |
Present Continuous Tense, впр. 1, с. 44 |
|
Розповідь про своє хобі. Робота в парах. Впр. 3-4 с. 45
|
Читання діалогу Впр. 1 с. 44 |
|
Впр. 5 с. 45 (письмово) |
||||
26 |
14.12 |
Моя улюблена телепередача |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО Впр. 1 с. 46 |
Present Continuous Tense, впр. 1, с. 46 |
|
Бесіда про телепередачі. Робота в парах. Впр. 1 (в) с. 46, Впр. 4 с. 47 |
Читання діалогу Впр. 2 с. 46 |
|
Впр. 1 с. 46 (вчити слова) |
||||
27 |
20.12 |
Контроль Читання
|
|
|||||||||||
28 |
21.12 |
Контроль Письма
|
|
|||||||||||
29 |
27.12 |
Контроль Говоріння |
|
|||||||||||
30 |
28.12 |
Контроль Аудіювання
|
|
|||||||||||