Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі
за підручником “ENGLISH ” автора О. Карпюк(3,5 год. на тиждень)2017 – 2018 н.р. ІІ семестр.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі
за підручником О. Карп’юк.
3,5 години на тиждень – 122 години на рік
I семестр |
|||||||||||||||||
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві зразки |
Мовний інвентар |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
Повторення |
|||||||||||||||||
1 |
|
|
З поверненням до школи Діалогіч. мовл |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
|
Знову до школи Повторення грам. матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Будучи студентом |
|||||||||||||||||
3 |
|
|
Вивчення англійської мови Аудіювання по темі |
Learning English requires ... |
|
|
Впр. 4, с. 4, впр. 5, с. 6 |
Впр. 1, с. 4 |
Впр. 2, 3, 4b, с. 4-6 |
|
|||||||
4 |
|
|
Повторення часових форм дієслова Грамат. практикум |
|
|
Revision of Tense Forms |
Впр. 1-4, с. 9-
|
|
|
Впр. 5, с. 11 |
|||||||
5 |
|
|
Англійська мова - мова міжнародного спілкування. Усне мовлення по темі |
I’ve just finished a short language course. |
|
|
Впр. 1, с. 13 |
|
Впр. 2, с. 13, впр. 4а, с. 14, впр. 5, с. 15 |
Впр. 3, с. 14 |
|||||||
6 |
|
|
Порівняння англійської та української мов Компаративний аналіз на уроках англійської мови |
Both English and Ukrainian belong to the ...
|
|
|
Впр. 2-4, с. 16-18 |
|
Впр. 6, с. 18-19 |
Впр. 1, с. 16 |
|||||||
7 |
|
|
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов Тренування учнів у читанні |
If you take responsibility for your own learning you’ll... |
resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for) Умовні речення 1 типу Впр. 2, 3, с. 20-23 |
Впр. 1, с. 20 |
|
||||||||||
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві зразки |
Мовний інвентар |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
|
||||||
8 |
|
|
Словники Формування діалогічного та монологічного мовлення. Розвиток мовної здогадки |
If you want to improve your chances of... you should ... |
to take/pass the exam Study or learn? Learn or find out? Умовні речення 1 типу Впр. 5, 6а,b, с. 23-25, Vocabulary Point, впр. 2, 3, с. 26 |
Впр. 6с, с. 25 |
Впр. 1, с. 26 |
|
|||||||||
9 |
|
|
Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу Грам. практикум |
It'll be boring un less Gary comes. |
|
Умовні речення 1 типу |
Впр. 1, 2, с. 27 |
|
|
Впр. 2, 3, с. 27-28 |
|
||||||
10 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
11 |
|
|
Складання іспитів Використання мовного інвентарю у різних сферах спілкування |
Do you think you managed to do enough to pass? |
|
|
Впр. 1а, с. 31 |
|
Впр. 1-4, с. 31-32 |
|
|||||||
12 |
|
|
Оцінювання. Діалогічне мовлення за тематикою ситуативного спілкування |
Актив. мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|
Впр. 1, с. 33, впр. 4а, с. 35-36 |
|
Впр. 2, 3а, 3с, с. 34-35, впр. 4b, с. 36 |
Впр. 2, с. 34 |
|||||||
13 |
|
|
Гендерний фактор у навчанні Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|||||||
14 |
|
|
Робота над проектом. Міжнародні іспити. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
15 |
|
|
Способи конспектування. Написання резюме |
|
flow chart, clustering, listing |
|
Впр. 1, с. 39, впр. 4, с. 40 |
|
Впр. 2, с. 39-40 |
Впр. 3, с. 40 |
|||||||
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві зразки |
Мовний інвентар |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
16 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Прийми правильне рішення |
|||||||||||||||||
17 |
|
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Формування навичок сприймання на слух |
They can choose from a wide range of activities. I'm going to...
|
|
Perfect Continuous Aspect (Revision) |
Впр. 2-4, с. 44-47 |
Текст «Fill That Gap» с. 44-46
|
Впр. 1, с. 44, впр. 6, с. 47 |
Впр. 5, с. 47 |
|||||||
18 |
|
|
Участь молоді в екологічних та соціальних проектах Монологічне мовл. |
|
|
Perfect Continuous Aspect (Revision) |
|
Впр. 1, с. 44, впр. 6, с. 47 |
|
|
|||||||
19 |
|
|
Професійні уміння і здібності людини. Тренування учнів у писем. мовл |
He started work as an assistant of... |
Woкk or job possibility, occasion or oppotunity
|
Continuous vs Perfect Continuous |
|
|
|
|
|||||||
20 |
|
|
Вимоги працедавців Усне мовлення по темі |
|
|
|
Впр. 9а, с. 49-50,
|
|
Впр. 7, с. 48 |
Впр. 9b, с. 50 |
|||||||
21 |
|
|
Вибір майбутньої професії. Розвиток навичок читання |
I’ve been working here for... |
|
Continuous vs Perfect Continuous |
Grammar Point, с. 53, 54, впр. 4, с. 55
|
|
|
Впр. 1, 2, с. 53 |
|||||||
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві зразки |
Мовний інвентар |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
22 |
|
|
Часові форми дієслова Грам. практикум |
|
ЛО теми |
Повторення часова форм дієслова |
|
Текст вчителя |
|
Картки |
|||||||
23 |
|
|
Навчання за кордоном Формування читацьких навичок та аудіювання по темі |
What type of.. is available in...? Which values are important to...? |
diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal |
|
Впр. 3, с. 57 |
Впр. 2, 4, с. 56, 57 |
Впр. 1, с. 56 |
Впр. 1. с. 56 |
|||||||
24 |
|
|
Працевлаштування. Служби працевлаштування Розвиток діалог. мовлення |
There’s no doubt that should become a doctor.
|
authorities, an enterprise, legislation, to assist |
|
Впр. 5, с. 59 |
|
Впр. 1-4, с. 58 |
|
|||||||
25 |
|
|
Проблема першого робочого місця Писемне мовлення |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|
Впр. 3, 4, с. 60-63 |
|
|
Впр. 2, с. 60 |
|||||||
26 |
|
|
Навчання після школи |
Активізація мовного і мовденнєвого матеріалу |
|
|
|
|
Впр. 5, 6, с. 63 |
|
|||||||
27 |
|
|
Робота над проектом «Академічна відпустка» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
28 |
|
|
Написання заяви, листа, резюме Тренування учнів у діловій англ.. мові |
|
|
|
Впр. 1, с. 66, впр. 3, 4, |
|
Впр. 4, с. 68,
|
впр. 2, с. 66 |
|||||||
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві зразки |
Мовний інвентар |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
29 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Сімейні стосунки |
|||||||||||||||||
30 |
|
|
Сім’я. Введення мовного інвентарю теми |
Maybe ho took on the values of his parents. If I were... I would... |
an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere, to obey |
3rd Conditional |
Впр. 2, 3, с. 75-77 |
Тексти «Teen Terror», с. 75, «George’s Story», с. 77 |
Впр. 1, с. 74, впр. 4, 5, с. 77 |
|
|||||||
31 |
|
|
Стосунки з батьками Формування навичок та вмінь писемного мовлення |
|
an adolescent, to assault, to blame,
|
3rd Conditional |
|
Текст вчителя |
|
Роздатк. матеріал |
|||||||
32 |
|
|
Проблема батьків і дітей Тренування учнів в усному мовленні |
Many conflicts are caused by... It has been greatly exaggerated. |
|
3rd Conditional |
Впр. 7, с. 78 |
|
Впр. 6, с. 78 |
Впр. 1, с. 79 |
|||||||
33 |
|
|
Умовні речення 3 типу Граматичний практикум |
If I had had time, I would have done... |
|
|
впр. 1, 2, с. 80-81 |
|
|
Впр. 3, 4, с. 81 |
|||||||
34 |
|
|
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання Монологічне мовлення по темі |
She introduced a new approach to ... |
|
|
Впр. 3, с. 83, впр. 7, с. 85 |
Впр. 4, 5, с. 84 |
Впр. 1, 2, с. 83 |
Впр. 6, с. 84 |
|||||||
35 |
|
|
Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками |
We have a responsibility to look after... |
a communi-ty, a generation, |
|
Впр. 3, с. 86-87 |
|
Впр. 1, 2, с. 86, впр. 4, с. 87 |
|
|||||||
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві зразки |
Мовний інвентар |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
36 |
|
|
Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
3rd Conditional |
Впр. 1, с. 89 |
|
Впр. 4, с. 91 |
Впр. 2, 5, с. 90-91 |
|||||||
37 |
|
|
Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
|
Впр. 7, с. 92 |
|
Впр. 8, с. 92 |
|
|||||||
38 |
|
|
Робота над проектом «Три генерації» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
39 |
|
|
Написання офіційного листа |
|
|
|
Writing Point, с. 94, впр. 1, 2, с. 95, 96 |
|
Впр. 3, 4, с. 97 |
Впр. 5, с. 97 |
|||||||
40 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Харчування |
|||||||||||||||||
41 |
|
|
Система громадського харчування Розвиток навичок усного мовлення |
It has been developing rapidly. ... is at your service. |
a fixed price, a quallty, abundant, customary, distinctive |
Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals |
Впр. 2, с. 102-104, впр. 3, с. 105 |
Текст «Eating out in Kyiv», с. 102-104 |
Впр. 1, с. 102, впр. 3, с. 105 |
|
|||||||
42 |
|
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки Активізація мовного інвентарю теми |
Goulash is made with beef and vegetables. |
food, dish or meal? |
|
Впр. 5, 6, с. 106, Vocabulary Point, с. 107 |
|
Впр. 4, 5b, с. 105-106 |
впр. 1, 2, с. 107
|
|||||||
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві зразки |
Мовний інвентар |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
43 |
|
|
Непряма мова Тренування учнів у граматиці та писемному мовленні |
N. wanted to know what I had done...
|
|
|
с.108 впр. 1, с.108 |
|
впр5 с. 110, |
Впр. 2, с. 108 |
|||||||
44 |
|
|
Відвідування кафе / ресторану Розвиток навичок та вмінь говоріння |
Have you made a reservation? I’ve booked a table for 8 o’clock. |
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
Reported Speech (Revision) |
Впр. 4а, с. 113 |
Впр. 2, 3, с. 111-112 |
Впр. 1, с. 111 |
|
|||||||
45 |
|
|
Меню. Замовлення страв Діалогічне мовлення по темі |
They’ve got a few specials on the menu this evening. I’d rather have...
|
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
Reported Speech (Revision) |
Впр. 3, с. 115 |
|
Впр. 1, 2, с. 114, впр. 4, с. 116 |
|
|||||||
46 |
|
|
Зарубіжна кухня Аудіювання по тематиці ситуативного спілкування
|
|
|
|
Впр. 1, 3, с. 117-118 |
|
Впр. 5, 6, с. 119-120 |
Впр. 2, с. 118 |
|||||||
47 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
48 |
|
|
Вегетаріанство. Активізація мовного інвентарю тематики спілкування |
Активізація мовного і мовленнєвого матері мат
|
|
|
Впр. 7а, с. 120-121 |
|
Впр. 8, с. 122 |
Впр. 7b, с. 122 |
|||||||
49 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві зразки |
Мовний інвентар |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
50 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
51 |
|
|
Написання відгуку Розвиток навичок писемного мовлення |
|
|
|
Writing Point, с. 123 |
|
Впр. 2а, с. 124 |
|
|||||||
52 |
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
53 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
54 |
|
|
Повторення та систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
1