До розіграшу
залишилось:
10 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 2 класі за підручником А. Несвіт "English"

Про матеріал

Назва: Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником А. Несвіт

Покровської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №9

Автор: Гуцук Вікторія Юріївна

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником А.Несвіт English

 (2017-2018 навчальний рік)

№ уро

ку

Дата

Сфера тематичного спілкування

Тема уроку

Мовленнєва компетенція

 

Аудіювання

 

Говоріння

 

Письмо

 

Читання

Домашнє

завдання

Примітка

Фонетика

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Тема 1: Моя сім’я і друзі (10 год.)

1

 

Привітання з друзями.

Звуки [θ], [ð]

name, Ann, Dan, Steve, Kim, miss Alison

Hello! Hi! Nice to meet you.

Good morning

 

Вірш “In the morning” Ex. 3 p. 5

Ex. 2, 4 pp. 4-5

 

p.4-5

ex. 1,3

Ex. 5 p. 5

Wb. Ex. 3 p. 5

 

2

 

Про себе

Звуки [∫], [d], [t], [p], [f], [z]

evening, night, moon, parents,

hug, числівники 1-10

What is your name? I'm..

Good evening/ afternoon/ night.

I’m from…

Вірш "In the evening"

Ex. 3 p. 7

Ex. 4 p. 7

Wb. 1, 2

 p. 6

Ex. 2 p.6

 

Ex. 5 p. 7

Wb. Ex. 3 p. 7

 

3

 

Звідки ти родом

 

A boy, a girl,

a woman, a man, a cat, a dog,

London, UK

Where are you from?

Where do you live?

"What is your name?"  song

Ex. 3, 5 pp. 8-9

 

ex 2 p.8

dictation

РВ р.8-9

ex. 1,5

Настільна гра

«Memory: Letters»

Ex. 2 p. 8 (learn)

Ex.6 p.9

Wb. Ex. 4-5 pp. 8-9

 

4

 

Мої друзі.

Звуки [æ], [i], [o]

You, we, I, he, she, they, Ukraine, China, the UK, the USA

Особові займенники.

Впр. 1 (с. 10), 4 (с. 11).

РЗ, впр. 1, 2 (с. 6)

I am from Ukraine.

She is from …

He is from…

We are from…..

Ex. 1, 2, 4, 5 p. 10-11

Гра «Cats and Mice»

 

Ex. 3 p. 11

Гра «Good Morning,

My Friend!».

Завдання на картках

(НО1), (НО2)

Wb. Ex. 3 p.10

Ex. 2, 4, 5 p.10-11

Гра «Spelling

Game»

Ex. 6 p. 11

 Wb. Ex. 4 p. 11

 

 

5

 

Моя сім’я

Звуки [θ], [ð]

A mother,

a father, a sister,

 a brother,

 a daughter, a son, an aunt, an uncle

How are you?

I am fine/ not well/bad

Дієслово to be

 

 

Ex. 2 p. 12

Ex. 3 p. 13

Ex. 4 p. 13 Wb. Ex. 1-3 pp. 11-12

 

Ex. 1, 2, 4 p. 12-13

Ex. 5 p. 13

 Wb. Ex. 4 p. 13

 

6

 

Мої бабуся та

дідусь

Звук [p]

Grandparents,

a grandma,

a grandpa,

 a grandson,

a granddaughter

Have you got…?

Yes, I have  No, I haven't

Вказівні займенники.

Впр. 3 (с. 14).

Вірш «What’s This?»

Ex. 4 p. 15

Ex. 2 p. 14

Wb. Ex. 2,3 p. 14

Ex. 3, 5 pp. 14-15

Ex. 6 p. 15

Wb. Ex. 4 p. 15

 

7

 

У моїй родині

Звуки [a:], [٨]

A story, young, old, a pie, to cook

Have got/Has got

Is your family big? Have you got…? What is your father's name?

 

Ex. 1, 3 p. 16

Гра «Сім’я»

Ex. 4, 5 p. 17

Wb. 2, 3 p.16

Ex.1-3 p. 16

Ex. 6 p. 17

Wb. Ex. 4 p. 17

 

8

 

Мій дядько — сильний

Звуки [æ], [e].

Впр. 5 (с. 19)

Nice, kind, strong, weak,  handsome, pretty

Is he strong?

Is she kind?

What’s your dad/mum like?

 

Вірш “My family”

Ex. 3 p. 18

Wb. Ex. 2, 3 p. 18

 

Ex. 2, 5 pp. 18-19

 

Ex. 4, 6 p. 19

 

9

 

Повторення

граматики

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Теперішній час дієсло-

ва to be. Стверждуваль

ні, питальні та заперечні речення. Завдання

на картках (НО).

Впр. 3 (с. 20)

Вірш “We are happy”

Ex. 3 p. 20

Ex. 2 p. 22

Ex. 4 p. 21

Ex. 6 p. 23

Wb. Ex. 1-4 pp. 18-19

Ex. 2 p. 20

Ex. 1-4 pp. 22-23

 

Ex. 6 p. 21

Wb. 5-6 p. 20

 

10

 

Підсумковий урок з теми «Моя сім’я та друзі»

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

Впр. 1 (с. 22)

Впр. 7 (с. 23)

Гра «Field of Wonders»

Впр. 5, 6 (с. 23).

Тест 1***

 

Впр. 2 (с. 22), 3, 4

(с. 23)

ЛО теми.

 

Ex. 7, p.23

РЗ, впр. 1, 2 (с. 16)

 

Тема 2:  Відпочинок та дозвілля ( 9 год.)

11

 

Мої іграшки

Звуки [i], [e], [æ]

A teddy bear, a  toy, a kite, a

train, a ball, an animal, a monkey, an umbrella, an elephant. Числівники 1-10

This is…

 

Вірш “My Teddy Bear

Завдання на

картках (НО)

Ex. 1, 2, 4 pp. 24-25

Гра «Guess the Toy».

Гра «More Words»

Wb. Ex. 1-3 pp. 21-22

Ex. 3, 5 pp. 24-25

Ex. 3 p. 24 (learn)

Ex. 6 p. 25

 

12

 

Давай пограє-

мось

Впр. 6 (с. 27).

Гра «Letter

Chairs».

РЗ, впр. 3 (с. 20)

A monster, a plane, a robot, a lorry, a clock,  a puzzle, a mouse, a doll

This is… I see …..

I have got…

He/She has got

 

Ex. 1, 3, 6 pp. 26-27

Гра «Bring Me a Toy»

Ex. 1, 2, 4 pp. 26-27

 

Ex. 5 p. 27

Wb. Ex. 1, 2 p. 22

Ex. 3, 6 p. 27

 

Ex. 7 p. 27

Wb. Ex. 3 p. 23

 

13

 

Це — їхній

корабель

 

A skipping rope,

 a clown ,

a computer,

a game,  a ship, a puzzle. 

Have you/ they got…?

He/She has got …

We/They have got …

Множина іменників.

Присвійні займенники. (Possessive pronouns)

 

Завдання на картках

(НО3).

Впр. 3 (с. 28)

Ex. 1, 4, 6 pp. 28-29

Гра «Picture

Dictation»

 

Ex. 2, 3 p. 28

Завдання на картках

(НО1), (НО2)

Ex. 5 p. 29 Wb. Ex. 1 p. 23

Ex. 2, 6 pp. 28-29

Ex. 7 p. 29

Wb. Ex. 2 p. 24

 

14

 

Моя улюблена

іграшка

Впр. 6 (с. 31)

To fly, to drive,  to ride, to cook, to talk, to cry

Can you/he/she/it?

I can/can't…

Гра «Show-off»

Дієслово can

Ex. 1, 6 pp. 30-31

 

Ex. 2-4 pp. 30-31

Ex. 5 p. 31

Wb. Ex. 1-2 pp. 24-25

Ex. 6 p. 31

Ex. 7 p. 31

Wb. Ex. 3 p. 25

 

15

 

Моє улюблене

заняття

Звук [æ]

Interesting, quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring

Is it…? Are they …? I like…. I don't like…

Ex. 1, 4 pp. 32-33

 

Ex. 2, 3, 5 pp. 32-33

 

Ex. 6 p. 33

Wb. Ex. 1 p. 26

Ex. 4 p. 33

 

Ex. 7 p. 33

Wb. Ex. 2 p. 26

 

 

16

 

Дозвілля у вихідні

Дифтонг [ei].

Впр. 4 (с. 35)

To fly a kite, to skip, to

roller-blade, to play on the swing

 

Ex. 1, 3, 4 pp. 34-35

Where is/are….?

Where do you …?

 

Ex. 1-2 p. 34

Ex. 5 p. 35 Wb. Ex. 1 p. 27

Ex. 2, 5 pp. 34-35

Ex. 6 p. 35

Wb. Ex. 2 p. 27

 

17

 

Заняття спортом.

Звук [w]

Basketball, tennis, hockey, swimming, aerobics

 

 

Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37

 

Ex. 2, 3, 5 pp. 36-37

 

Ex. 6 p. 37 Wb. ex. 1, 2 p. 28

 

Ex. 3, 4 p. 36-37

 

Ex. 7 p. 37

Wb. Ex. 3 p. 28

 

18

 

Вікенд: розваги.

Звуки [æ], [e].

Дифтонг [ei].

Впр. 5 (с. 39)

A village, a garden, to play hopscotch, to play hide-and-seek, at school, in the park, in the yard, at the Zoo, at home, at the sportsground

 

Ex. 1, 5 pp. 38-39

 

Ex. 2, 3 p. 38

 

Wb. Ex. 1, 2 p. 29

Ex. 1, 5 pp. 38-39

 

Ex. 7 p. 39

 

19

 

Узагальнення вивченого матеріалу.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Множина іменників.

Займенники. Теперіш-

ній неозначений час.

Граматична гра.

Впр. 1—3 (с. 40), 4—6 (с. 41)

 

Ex. 1, 4, 5 pp. 40-41 ex. 2, 5 pp. 42-43

Wb. Ex. 1, 2 pp. 29-30

Ex. 1, 3 pp. 42-43

Ex. 2, 3 p. 40

Ex. 1, 3 pp. 42-43

Wb. Ex. 3, 4 p. 30

Ex. 6 p. 43

 

 

Тема 3: Зовнішність( 6 год.)

 

20

 

У мене — щасливе обличчя!

 

Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, right, left, face.

Гра «Touch Your Nose».

Вказівні займениики

This is …

These are …

Вірш “I’ve got two eyes…”

Ex. 2-4 pp. 44-45

Wb. Ex. 1, 2 p. 31

Ex. 3, 4 pp. 44-45

Ex. 6 p. 45

Wb. Ex. 3 p. 32

 

 

21

 

Це – я

Впр. 5 (с. 47)

A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth.

I spy with my eye something…..

 

Ex. 1, 3 pp. 46-47

Гра «Listen and

Draw»

Ex. 2, 4 pp. 46-47

Wb. ex. 1, 2 pp. 32-33

Ex. 5 p. 47

Ex. 1 p. 47 (learn)

Ex.  6 p. 47

Wb. Ex. 3 p. 33

 

22

 

Опис зовнішності людини.

 

 

Curly, fair, tall, fat, plump, straight, dark, long, wavy, slim

Завдання на картках

(НО1), (НО2).

Гра «Who in Your

Class...».

Впр. 1, 2 (с. 48)

What is…..like?

Ex. 1, 3 p. 48

Ex. 2, 5, 6 pp. 48-49

Vocabulary dictation (parts of the body)

Ex. 4 p. 49

 

Ex. 7 p. 49

Wb. Ex. 1-3 pp. 33-34

 

23

 

Опис зовнішності казкового героя.

Впр. 6 (с. 51).

РЗ, впр. 3 (с. 36)

To see. to hear, to smell, to spell, to wink, to think

Заперечні речення.

Граматична гра.

Гра «Естафета»

 

I haven't got…..

Ex. 2, 6 pp. 50-51

Ex. 3, 4 pp. 50-51

Ex. 5 p. 51

Wb. Ex. 1, 2 p. 35

Ex. 2, 6 pp. 50-51

Ex. 7 p. 51

Wb. Ex. 3 p. 36

 

24

 

Мій одяг. Опис зовнішності.

Впр. 7 (с. 53)

 

A blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans, socks, shoes.

What colour is….?

What colour are…?

Гра «Guess the

Clothes».

РЗ, впр. 1

Ex. 1,3 p. 52

Ex. 2, 4, 6 pp. 52-53

Ex. 5 p. 53

Wb. Ex. 1 p. 36

Ex. 1, 5, 7 pp. 52-53

Ex. 8 p. 53

Wb. Ex. 2 p. 37

 

25

 

Святковий одяг. 

 

A hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts,  shoes, boots, pijamas

Присвійний відмінок.

Впр. 3, 4 (с. 55)

Whose … is/are  this/ these?

It’s/ They’re Ann’s.

Ex. 1 p. 54

Ex. 1-3 pp. 54-55

Ex. 4 p. 55

Wb. Ex. 1, 2 p. 37

Ex. 2, 3 pp. 54-55

Ex. 5 p. 55

Wb. Ex. 3 p. 38

 

26

 

Опис зовнішності.

 

To wear, to have got something on, to belong, tight, wide

 

Гра «Blackboard

Bingo».

Гра «What Do You Look Like?».

What do you wear?

Ex. 3 p. 56

Ex, 1, 2, 4 pp. 56-57

Ex. 5 p. 57

Wb. Ex. 1 p. 39

Ex. 5, 6 p. 57

Ex. 7 p. 57

Wb. Ex. 2 p. 39

 

27

 

У мене є

фантастична

істота

 

 

To sign, to smell, to wink, to hear, to see, to jump, to swim, to think

 

How many … has/have he/she/you/they got?

What colour…?

Can …?

Множина іменників.

Артиклі. Присвійний

відмінок іменників.

Впр. 1—3 (с. 60),

4—6 (с. 61).

РЗ, впр. 1 (с. 42).

Гра «Cross the Number

Out!».

Завдання на картках (НО)

Ex. 1 p. 58

Ex. 1, 2, 5 pp. 58-59

Ex. 3 p. 58

Wb. Ex. 1, 2 p. 40

Ex. 4 p. 59

Ex. 6 p. 59

Wb. Ex. 3 p. 40

 

Контроль мовної та мовленнєвої компетенції ( 5 год.)

28

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

Ex. 1, 4. 1, 2, 3 pp. 60-63

Ex. 2, 3, 5,  pp. 60-63

Wb. 1-3 p. 41

Ex. 1, 3 pp. 62-63

Ex. 6 p. 61

Ex. 3 p. 63

Wb. Ex. 4-6 p. 42

 

29

 

Контроль навичок

читання

 

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

 

 

 

Ex. 7 p. 61

 

 

30

 

Контроль навичок

письма

 

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

Тестові завдання

Ex.  6 p. 63

 

31

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

Тестові завдання з аудіювання, читання, письма та мовлення.

Підготовка до інсценування

 

32

 

Підсумковий урок

 

 

Інсценування казки «Теремок»

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
6 січня
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку