Назва: Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником А. Несвіт
Покровської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №9
Автор: Гуцук Вікторія Юріївна
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником А.Несвіт “English”
(2017-2018 навчальний рік)
№ уро ку |
Дата |
Сфера тематичного спілкування Тема уроку |
Мовленнєва компетенція |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Примітка |
||
Фонетика |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
|||||||||
Тема 1: Моя сім’я і друзі (10 год.) |
|||||||||||
1 |
|
Привітання з друзями. |
Звуки [θ], [ð] |
name, Ann, Dan, Steve, Kim, miss Alison Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning |
|
Вірш “In the morning” Ex. 3 p. 5 |
Ex. 2, 4 pp. 4-5 |
|
p.4-5 ex. 1,3 |
Ex. 5 p. 5 Wb. Ex. 3 p. 5 |
|
2 |
|
Про себе |
Звуки [∫], [d], [t], [p], [f], [z] |
evening, night, moon, parents, hug, числівники 1-10 |
What is your name? I'm.. Good evening/ afternoon/ night. I’m from… |
Вірш "In the evening" Ex. 3 p. 7 |
Ex. 4 p. 7 |
Wb. 1, 2 p. 6 |
Ex. 2 p.6
|
Ex. 5 p. 7 Wb. Ex. 3 p. 7 |
|
3 |
|
Звідки ти родом |
|
A boy, a girl, a woman, a man, a cat, a dog, London, UK |
Where are you from? Where do you live? |
"What is your name?" song |
Ex. 3, 5 pp. 8-9
|
ex 2 p.8 dictation |
РВ р.8-9 ex. 1,5 Настільна гра «Memory: Letters» |
Ex. 2 p. 8 (learn) Ex.6 p.9 Wb. Ex. 4-5 pp. 8-9 |
|
4 |
|
Мої друзі. |
Звуки [æ], [i], [o] |
You, we, I, he, she, they, Ukraine, China, the UK, the USA |
Особові займенники. Впр. 1 (с. 10), 4 (с. 11). РЗ, впр. 1, 2 (с. 6) I am from Ukraine. She is from … He is from… We are from….. |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 10-11 Гра «Cats and Mice»
|
Ex. 3 p. 11 Гра «Good Morning, My Friend!». Завдання на картках (НО1), (НО2) |
Wb. Ex. 3 p.10 |
Ex. 2, 4, 5 p.10-11 Гра «Spelling Game» |
Ex. 6 p. 11 Wb. Ex. 4 p. 11
|
|
5 |
|
Моя сім’я |
Звуки [θ], [ð] |
A mother, a father, a sister, a brother, a daughter, a son, an aunt, an uncle How are you? I am fine/ not well/bad |
Дієслово to be
|
Ex. 2 p. 12 |
Ex. 3 p. 13 |
Ex. 4 p. 13 Wb. Ex. 1-3 pp. 11-12
|
Ex. 1, 2, 4 p. 12-13 |
Ex. 5 p. 13 Wb. Ex. 4 p. 13 |
|
6 |
|
Мої бабуся та дідусь |
Звук [p] |
Grandparents, a grandma, a grandpa, a grandson, a granddaughter Have you got…? Yes, I have No, I haven't |
Вказівні займенники. Впр. 3 (с. 14). Вірш «What’s This?» |
Ex. 4 p. 15 |
Ex. 2 p. 14 |
Wb. Ex. 2,3 p. 14 |
Ex. 3, 5 pp. 14-15 |
Ex. 6 p. 15 Wb. Ex. 4 p. 15 |
|
7 |
|
У моїй родині |
Звуки [a:], [٨] |
A story, young, old, a pie, to cook Have got/Has got Is your family big? Have you got…? What is your father's name? |
|
Ex. 1, 3 p. 16 Гра «Сім’я» |
Ex. 4, 5 p. 17 |
Wb. 2, 3 p.16 |
Ex.1-3 p. 16 |
Ex. 6 p. 17 Wb. Ex. 4 p. 17 |
|
8 |
|
Мій дядько — сильний |
Звуки [æ], [e]. Впр. 5 (с. 19) |
Nice, kind, strong, weak, handsome, pretty Is he strong? Is she kind? What’s your dad/mum like? |
|
Вірш “My family” |
Ex. 3 p. 18 |
Wb. Ex. 2, 3 p. 18
|
Ex. 2, 5 pp. 18-19
|
Ex. 4, 6 p. 19 |
|
9 |
|
Повторення граматики |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Теперішній час дієсло- ва to be. Стверждуваль ні, питальні та заперечні речення. Завдання на картках (НО). Впр. 3 (с. 20) |
Вірш “We are happy” |
Ex. 3 p. 20 Ex. 2 p. 22 |
Ex. 4 p. 21 Ex. 6 p. 23 Wb. Ex. 1-4 pp. 18-19 |
Ex. 2 p. 20 Ex. 1-4 pp. 22-23
|
Ex. 6 p. 21 Wb. 5-6 p. 20 |
|
10 |
|
Підсумковий урок з теми «Моя сім’я та друзі» |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Впр. 1 (с. 22) |
Впр. 7 (с. 23) Гра «Field of Wonders» |
Впр. 5, 6 (с. 23). Тест 1***
|
Впр. 2 (с. 22), 3, 4 (с. 23) ЛО теми.
|
Ex. 7, p.23 РЗ, впр. 1, 2 (с. 16) |
|
Тема 2: Відпочинок та дозвілля ( 9 год.) |
|||||||||||
11 |
|
Мої іграшки |
Звуки [i], [e], [æ] |
A teddy bear, a toy, a kite, a train, a ball, an animal, a monkey, an umbrella, an elephant. Числівники 1-10 This is… |
|
Вірш “My Teddy Bear” Завдання на картках (НО) |
Ex. 1, 2, 4 pp. 24-25 Гра «Guess the Toy». Гра «More Words» |
Wb. Ex. 1-3 pp. 21-22 |
Ex. 3, 5 pp. 24-25 |
Ex. 3 p. 24 (learn) Ex. 6 p. 25 |
|
12 |
|
Давай пограє- мось |
Впр. 6 (с. 27). Гра «Letter Chairs». РЗ, впр. 3 (с. 20) |
A monster, a plane, a robot, a lorry, a clock, a puzzle, a mouse, a doll This is… I see ….. I have got… He/She has got … |
|
Ex. 1, 3, 6 pp. 26-27 Гра «Bring Me a Toy» |
Ex. 1, 2, 4 pp. 26-27
|
Ex. 5 p. 27 Wb. Ex. 1, 2 p. 22 |
Ex. 3, 6 p. 27
|
Ex. 7 p. 27 Wb. Ex. 3 p. 23 |
|
13 |
|
Це — їхній корабель |
|
A skipping rope, a clown , a computer, a game, a ship, a puzzle. Have you/ they got…? He/She has got … We/They have got … |
Множина іменників. Присвійні займенники. (Possessive pronouns)
Завдання на картках (НО3). Впр. 3 (с. 28) |
Ex. 1, 4, 6 pp. 28-29 Гра «Picture Dictation»
|
Ex. 2, 3 p. 28 Завдання на картках (НО1), (НО2) |
Ex. 5 p. 29 Wb. Ex. 1 p. 23 |
Ex. 2, 6 pp. 28-29 |
Ex. 7 p. 29 Wb. Ex. 2 p. 24 |
|
14 |
|
Моя улюблена іграшка |
Впр. 6 (с. 31) |
To fly, to drive, to ride, to cook, to talk, to cry Can you/he/she/it? I can/can't… Гра «Show-off» |
Дієслово can |
Ex. 1, 6 pp. 30-31
|
Ex. 2-4 pp. 30-31 |
Ex. 5 p. 31 Wb. Ex. 1-2 pp. 24-25 |
Ex. 6 p. 31 |
Ex. 7 p. 31 Wb. Ex. 3 p. 25 |
|
15 |
|
Моє улюблене заняття |
Звук [æ] |
Interesting, quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring |
Is it…? Are they …? I like…. I don't like… |
Ex. 1, 4 pp. 32-33
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 32-33
|
Ex. 6 p. 33 Wb. Ex. 1 p. 26 |
Ex. 4 p. 33
|
Ex. 7 p. 33 Wb. Ex. 2 p. 26 |
|
16 |
|
Дозвілля у вихідні |
Дифтонг [ei]. Впр. 4 (с. 35) |
To fly a kite, to skip, to roller-blade, to play on the swing
Ex. 1, 3, 4 pp. 34-35 |
Where is/are….? Where do you …?
|
Ex. 1-2 p. 34 |
Ex. 5 p. 35 Wb. Ex. 1 p. 27 |
Ex. 2, 5 pp. 34-35 |
Ex. 6 p. 35 |
Wb. Ex. 2 p. 27 |
|
|||||||||||
17 |
|
Заняття спортом. |
Звук [w] |
Basketball, tennis, hockey, swimming, aerobics
|
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 36-37
|
Ex. 6 p. 37 Wb. ex. 1, 2 p. 28
|
Ex. 3, 4 p. 36-37
|
Ex. 7 p. 37 Wb. Ex. 3 p. 28 |
|
|||||||||||
18 |
|
Вікенд: розваги. |
Звуки [æ], [e]. Дифтонг [ei]. Впр. 5 (с. 39) |
A village, a garden, to play hopscotch, to play hide-and-seek, at school, in the park, in the yard, at the Zoo, at home, at the sportsground |
|
Ex. 1, 5 pp. 38-39
|
Ex. 2, 3 p. 38
|
Wb. Ex. 1, 2 p. 29 |
Ex. 1, 5 pp. 38-39
|
Ex. 7 p. 39 |
|
|||||||||||
19 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Множина іменників. Займенники. Теперіш- ній неозначений час. Граматична гра. Впр. 1—3 (с. 40), 4—6 (с. 41) |
|
Ex. 1, 4, 5 pp. 40-41 ex. 2, 5 pp. 42-43 Wb. Ex. 1, 2 pp. 29-30 |
Ex. 1, 3 pp. 42-43 |
Ex. 2, 3 p. 40 Ex. 1, 3 pp. 42-43 |
Wb. Ex. 3, 4 p. 30 Ex. 6 p. 43
|
|
|||||||||||
Тема 3: Зовнішність( 6 год.) |
||||||||||||||||||||||
20 |
|
У мене — щасливе обличчя! |
|
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, right, left, face. Гра «Touch Your Nose». |
Вказівні займениики This is … These are … |
Вірш “I’ve got two eyes…” |
Ex. 2-4 pp. 44-45 |
Wb. Ex. 1, 2 p. 31 |
Ex. 3, 4 pp. 44-45 |
Ex. 6 p. 45 Wb. Ex. 3 p. 32 |
|
|||||||||||
21 |
|
Це – я |
Впр. 5 (с. 47) |
A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth. |
I spy with my eye something…..
|
Ex. 1, 3 pp. 46-47 Гра «Listen and Draw» |
Ex. 2, 4 pp. 46-47 |
Wb. ex. 1, 2 pp. 32-33 |
Ex. 5 p. 47 |
Ex. 1 p. 47 (learn) Ex. 6 p. 47 Wb. Ex. 3 p. 33 |
|
|||||||||||
22 |
|
Опис зовнішності людини. |
|
Curly, fair, tall, fat, plump, straight, dark, long, wavy, slim Завдання на картках (НО1), (НО2). Гра «Who in Your Class...». Впр. 1, 2 (с. 48) |
What is…..like? |
Ex. 1, 3 p. 48 |
Ex. 2, 5, 6 pp. 48-49 |
Vocabulary dictation (parts of the body) |
Ex. 4 p. 49
|
Ex. 7 p. 49 Wb. Ex. 1-3 pp. 33-34 |
|
|||||||||||
23 |
|
Опис зовнішності казкового героя. |
Впр. 6 (с. 51). РЗ, впр. 3 (с. 36) |
To see. to hear, to smell, to spell, to wink, to think |
Заперечні речення. Граматична гра. Гра «Естафета»
I haven't got….. |
Ex. 2, 6 pp. 50-51 |
Ex. 3, 4 pp. 50-51 |
Ex. 5 p. 51 Wb. Ex. 1, 2 p. 35 |
Ex. 2, 6 pp. 50-51 |
Ex. 7 p. 51 Wb. Ex. 3 p. 36 |
|
|||||||||||
24 |
|
Мій одяг. Опис зовнішності. |
Впр. 7 (с. 53)
|
A blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans, socks, shoes. |
What colour is….? What colour are…? Гра «Guess the Clothes». РЗ, впр. 1 |
Ex. 1,3 p. 52 |
Ex. 2, 4, 6 pp. 52-53 |
Ex. 5 p. 53 Wb. Ex. 1 p. 36 |
Ex. 1, 5, 7 pp. 52-53 |
Ex. 8 p. 53 Wb. Ex. 2 p. 37 |
|
|||||||||||
25 |
|
Святковий одяг. |
|
A hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts, shoes, boots, pijamas |
Присвійний відмінок. Впр. 3, 4 (с. 55) Whose … is/are this/ these? It’s/ They’re Ann’s. |
Ex. 1 p. 54 |
Ex. 1-3 pp. 54-55 |
Ex. 4 p. 55 Wb. Ex. 1, 2 p. 37 |
Ex. 2, 3 pp. 54-55 |
Ex. 5 p. 55 Wb. Ex. 3 p. 38 |
|
|||||||||||
26 |
|
Опис зовнішності. |
|
To wear, to have got something on, to belong, tight, wide
Гра «Blackboard Bingo». Гра «What Do You Look Like?». |
What do you wear? |
Ex. 3 p. 56 |
Ex, 1, 2, 4 pp. 56-57 |
Ex. 5 p. 57 Wb. Ex. 1 p. 39 |
Ex. 5, 6 p. 57 |
Ex. 7 p. 57 Wb. Ex. 2 p. 39 |
|
|||||||||||
27 |
|
У мене є фантастична істота |
|
To sign, to smell, to wink, to hear, to see, to jump, to swim, to think
|
How many … has/have he/she/you/they got? What colour…? Can …? Множина іменників. Артиклі. Присвійний відмінок іменників. Впр. 1—3 (с. 60), 4—6 (с. 61). РЗ, впр. 1 (с. 42). Гра «Cross the Number Out!». Завдання на картках (НО) |
Ex. 1 p. 58 |
Ex. 1, 2, 5 pp. 58-59 |
Ex. 3 p. 58 Wb. Ex. 1, 2 p. 40 |
Ex. 4 p. 59 |
Ex. 6 p. 59 Wb. Ex. 3 p. 40 |
|
|||||||||||
Контроль мовної та мовленнєвої компетенції ( 5 год.) |
||||||||||||||||||||||
28 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
Ex. 1, 4. 1, 2, 3 pp. 60-63 |
Ex. 2, 3, 5, pp. 60-63 Wb. 1-3 p. 41 |
Ex. 1, 3 pp. 62-63 |
Ex. 6 p. 61 Ex. 3 p. 63 Wb. Ex. 4-6 p. 42 |
|
|||||||||||
29 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
|
|
|
Ex. 7 p. 61
|
|
|||||||||||
30 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Тестові завдання |
Ex. 6 p. 63 |
|
||||||||||||||
31 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
Тестові завдання з аудіювання, читання, письма та мовлення. |
Підготовка до інсценування |
|
||||||||||||||
32 |
|
Підсумковий урок |
|
|
Інсценування казки «Теремок» |
|
|
|||||||||||||||