Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі НУШ за підручником “ENGLISH kids-online.net”автора О. Карп’юк, К. Карп’юк(«Видавництво Астон», 2023) (3 год. на ти

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі НУШ за підручником “ENGLISH kids-online.net”автора О. Карп’юк, К. Карп’юк(«Видавництво Астон», 2023) (3 год. на тиждень) 2 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі НУШ

за підручником “ENGLISH kids-online.net”автора О. Карп’юк, К. Карп’юк(«Видавництво Астон», 2023) (3 год. на тиждень)

2 семестр

Дата

Тема уроку

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сторінки підручника

Домашнє завдання

Сприймання на слух/зорове сприймання

Усне і писемне продукування

         лексика

граматика

Тема 5 Харчування. (12 год.)      Unit 5. Are youa vegetarian?

47

 

Традиції харчування

надає інформацію стосовно прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Монолог: надання інформації

Habit, light, to someone’s taste,  chopsticks, fork, specialty, taste, tissue

 

Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у монолозі

SB p.76-77

AB t.4 - p. 58

48

 

Манери за столом. Vocabulary Search

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Робота в парах:діалогічне мовлення

Nut, turkey, to bake, yoghurt, pork, to boil, salmon, prawns, to cut, to fry,to chew,

 

Може надати інформацію щодо свого раціону харчування, розрізняє корисні і шкідливі харчові звички.

SB p.78

AB t.2 - p. 59

49

 

Корисне харчування. Reading Search

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності:  уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Монолог:опис власного досвіду

Bean, diet, energy, food group, grain, necessary, to digest.

 

Може проаналізувати текст про збалансоване харчування і порівняти інформацію з власним досвідом.

SB p.79 -80

AB t.3 - p. 60

50

 

Харчуванння. Grammar Search

виокремлює потрібну інформацію

Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

All, both, a few, a lot of/lots of.

Розуміє різницю між кількісними займенниками, вживає їх в усній та письмовій комунікації.

SB p.81

GB t.3-4 - pp.44-45

51

 

Приготування їжі на кухні. Listening Search

надає інформацію стосовно проcлуханого тексту

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Робота в парах:діалогічне мовлення

Compost, home-made, lamb, oven, shortbread, to peel, to boil, to lay the table.

 

Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті для використання в діалозі.

SB p.82

AB t.3 - p. 63

52

 

Кухонне приладдя. Vocabulary Search

висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Монолог:надання інформації

Fork, tablespoon, dessertspoon, frying pan, saucepan, grater, apron, open glove, whisk, chopping board.

 

Може назвати предмети кухонного обладнання та способи його застосування в побуті.

SB p.83

AB t.4 - p. 6

53

 

Плани поїсти. Вживання be going to. Grammar Search

запитує і надає інформацію

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання граматичних завдань

Робота в парах:діалогічне мовлення

 

Future Simple Tense, the Present Continuous Tense for future,

Розуміє різницю між різними граматичними структурами для вираження майбутнього часу, вживає їх в усній та письмовій комунікації.

SB p.84

The GB t.3-4 - pp. 48-49

54

 

Приготування страв по рецептах. Speaking Search

висловлює власну думку

Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Робота в парах:діалогічне мовлення

Wheat flour, handy, to mop, pastry, board, pastry cutter.

 

Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті для використання в діалозі.

SB p.85

AB t.1 - p. 66

55

 

Харчування.  Writing Search

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності:  уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

 

Монолог:опис власного досвіду

Athlete, bar of chocolate.

 

Може написати допис про власні харчові звички і традиції споживання їжі в Україні.

SB p.86

 

AB t.2 - p. 67

56

 

Харчування. Look Back

 висловлює власну думку

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу

 

Може вести бесіду про харчові вподобання.

SB pp.87-88

SB t.1-4 - p.90

57

 

Робота з проєктом. Look Back 

висловлює власну думку

Ініціативність і підприємливість:  уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдань

Робота в групах: письмо

 презентація проєкту

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматич ного матеріалу

Проводить опитування про харчові звички, презентує результати проєктної роботи.

SB pp.89-90

AB t.4 - p.69; t.9 - p.71

58

 

Харчування.

 

Уміння вчитися упродовж життя:  уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови ; уміння оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматич ного матеріалу

 

 

 

Тема №:6  Спорт. (13 год.)      Unit 6. Bigger!Stronger!Faster!

59

 

Спорт сьогодні. Kids Online

 виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту та виконання завдань

Монолог:надання інформації

Coach,  equipment, failure, generation, lifestyle competitive,  to gain weight, to get hurt/ injured.

 

Називає різні види спорту, аналізує текст про сучасний стан розвитку фізичної культури.

SB p.92

AB t.2 - p. 72

60

 

Спорт і здоровий спосіб життя. Kids Online 

запитує і надає інформацію  висловлює власну думку

Ініціативність і підприємливість:  уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдань

Монолог: надання інформації Робота в парах:діалогічне мовлення

Passive, to break, to hit, rugby, to drown, surfing, equipment.

 

Аналізує коментарі однолітків про спорт і порівнює їх із власним досвідом.

SB pp.93-94

AB t.5

61

 

Види спорту. Vocabulary Search 

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Доповнення речень у письмовій формі

To go climbing, to play volleyball, to do aerobics.

 

Називає різні види спорту, виокремлює необхідні деталі в тексті.

SB p.95

AB t.2 - p. 74

62

 

Спортивні ігри з м’ячем. Reading Search

виокремлює потрібну інформацію y запитує і надає інформацію

Ініціативність і підприємливість:  уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

 

Читання тексту та виконання завдань

Монолог:надання інформації

Aim, court, goal, point, timeout, opposing, to bounce, to dribble, to kick, to roll, to shoot.

 

Визначає хибність чи правильність тверджень щодо прочитаного тексту.

SB p.96-97

AB t.2 - p. 75

63

 

Спорт. Grammar Search 

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

The Past Continuous Tense.

Розповідає про дії в минулому часі, вживаючи the Past Continuous в усній та письмовій комунікації.

SB pp.98-99

GB t.4- p. 55

64

 

Олімпійські ігри. Listening Search 

виокремлює потрібну інформацію

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань.

Робота в групах:обмін інформацією

Athletics, event, prize, race, ring, bronze, gold, silver, to be held.

 

Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, обговорює Олімпійські ігри

SB p.100

AB t.3- p. 78

65

 

Vocabulary&Listening Search 

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Монолог:надання інформації

Racket, bat, puck, skis, stick, oars, stopwatch, ski goggles,swimming goggles,track. Individual, indoor,

 

Називає предмети спортивного інвентарю, виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті.

SB p.101

AB t.3- p. 79

66

 

Форми минулого часу. Grammar Search 

виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку

Читання речень та виконання граматичних завдань

Опис власного досвіду у письмовій формі

 

The Past Simple Tense vs. the Past Continuous Tense.

Розуміє різницю між двома формами минулого часу, вживає їх в усній та письмовій комунікації.

SB p.102

GB t.4- p. 58

67

 

Мій улюблений спорт. Speaking Search

запитує і надає інформацію

Ініціативність і підприємливість:  уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдань.

Робота в парах:діалогічне мовлення

Judo, to be keen on, illness, to cure, joy, proverb

 

Веде бесіду про спорт, відтворює прослуханий вірш.

SB p.103

AB t.1- p. 80

68

 

Спорт у моєму житті. Writing Search

виокремлює потрібну інформацію  висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Опис власного досвіду у письмовій формі

To go to the gym, to be into sport, to train.

 

Обговорює прочитаний текст, пише допис для блогу.

SB p.104

AB t.2- p. 81

69

 

Спорт і ми. Look Back 

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу..

 

Відповідає на питання тесту про спорт

SB pp.105-106

. SB t.1-4 - p.10

70

 

Спорт в Україні. Робота з проєктом.     Look Back 

виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку

Ініціативність і підприємливість:  уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації..

Виготовлення і презентація постера

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу.

Проводить опитування про спортивні уподобання, презентує постер про спорт.

SB pp.106-107

AB t.4- p. 83; t.7- p. 86

71

 

Спорт. Діагностична робота № 6

 

Уміння вчитися упродовж життя:  уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови;  уміння оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматич

ного матеріалу...

 

 

 

Тема №:7 Подорож країнами (13 год.)      Unit 7. Have you been to the capital?

72

 

Столиці світу. Kids Online y

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації.

Доповнення речень у письмовій формі

Cairo, Egypt, Mexico, origin, sight, fascinating, northern,  southern,western, to landscape,to locate.

 

Аналізує короткі тексти про столиці країн світу

SB p.110-111

AB t.2- p. 87

73

 

Визначні місця у містах.Vocabulary Search

 виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

 

Читання речень та виконання завдань..

Доповнення речень

Entrance,sculpture, amphitheatre,frescoes column,landmarks,

 

Називає будівлі міста і описує їх

SB p.112

AB t.3 - p. 88

74

 

Визначні місця Лондона. Reading Search 

виокремлює потрібну інформацію

Читання тексту та виконання завдань

Робота в групах:обмін інформацією

Elections,law, skyscraper,wobbly, to collapse,to destroy, to twist.

 

Виокремлює необхідні деталі в тексті про Лондон.

SB p.113

AB t.2 - p. 89

75

 

Лондон і Київ. Reading Search

запитує і надає інформацію y висловлює власну думку

Ініціативність і підприємливість:  уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Робота в парах:діалогічне мовлення Робота в групах:обмін інформацією

Rocket, to govern, to make laws, to elect MPs,clock tower,traffic,to collapse.

 

Називає і описує визначні місця столиці України.

SB pp.114-115

AB t.3 - p. 90

76

 

Past Simple Passive.Grammar Search

виокремлює потрібну інформацію

 

 

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

 

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

The Past Simple Passive.

Розрізняє активний і пасивний стани дієслова, вживає the Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації.

SB p116.

AB t.4 - p. 6

77

 

Що це за пам’ятка? Listening Search y

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Монолог:надання інформації

Crown Jewels, Hyde Park, ,prison,Speakers’ Corner,tomb,to bury,  Park,masterpiece,prison,Speaker

 

Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, презентує інформацію про визначні місця Лондона.

 SB p.117

AB t.1 - p. 9

78

 

Орієнтування у місті. Vocabulary Search

Читання речень та виконання завдань

Доповнення речень у письмовій формі

Along, straight ahead,towards,away from,opposite,behind,near here, ,in front of,on the corner of.

 

Запитує і пояснює дорогу, використовуючи прийменники місця і напрямку

SB p.118

. AB t.3 - pp. 92-93

79

 

Тур Європою.

Grammar Search

 виокремлює потрібну інформацію; висловлює власну думку

Читання речень та виконання граматичних завдань

Монолог:опис власного досвіду

Yet, already, never, ever, recently, lately.

The Present Perfect Tense.

Розрізняє слова, що виражають незавершені проміжки і періоди часу, вживає the Present Perfect в усній та письмовій комунікації.

SB p.119

GB t.4-5 - pp. 67-68

80

 

 Музей космонавтики.

Speaking Search

запитує і надає інформацію

Ініціативність і підприємливість:  уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації ,

Робота в групах:обмін інформацією

The Air and Space Museum, the National Art Gallery.

 

Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, ставить і відповідає на запитання про визначні місця.

SB p.120

AB t.1 - p. 94

81

 

Рекламна листівка столиці. Writing Search

виокремлює потрібну інформацію  висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності:  уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Написання рекламних оголошень

The Tower of London, London Zoo, sighseeing tours, Madame Tussauds,.

 

Пише рекламні оголошення про визначні місця столиці.

SB p.121

AB t.1 - p. 95

82

 

Чим відоме це місто?

Look Back

 запитує і надає інформацію; виокремлює потрібну інформацію

 

Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдань

Робота в парах:діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу.

Повторення граматичного матеріалу.

Описує визначні місця різних міст світу.

SB pp.122-123

SB t.1-4 - p.126

83

 

Блог про столицю. Look Backy

 

виокремлює потрібну інформацію ; висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності:  уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Робота в групах:обмін інформацією Створення допису до блогу

Повторення лексичного матеріалу.

Повторення граматичного матеріалу.

Створює допис для блогу про визначні місця.

SB pp.124-125

AB t.3 - p. 96

84

 

Діагностична робота № 7

 

Уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови ; уміння оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу.

Узагальнення граматичного матеріалу.

 

SB pp.126

 

Тема №:8 Подорож  (14 год.)      Unit 8. Where to go?

85

 

Подорож Україною. Kids Online 

виокремлює потрібну інформацію  висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:  уміння критично оцінювати інформацію

Виконання завдань.

Монолог:надання інформації

Advice,document,receptiondesk,sandals,continental,tropical, to pack,to get a visa

 

Аналізує електронні повідомлення однолітків про подорожі.

SB p.128

AB t.2 - p. 98

86

 

Країни, які я хочу відвідати. Kids Online

запитує і надає інформацію y висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності:  уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації .

Робота в парах:діалогічне мовлення

Canada,Egypt,France,Japan, Germany,Mexico,Norway, Australia.

 

Виокремлює необхідні деталі в прочитаному

SB p.129

AB t.3 - p. 99

87

 

Місце куди приходить транспорт. Vocabulary Search 

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань.

Доповнення ре чень у письмовій формі

Timetable board,travel insurance, to arrange,to book,to hire, souvenir

 

Називає і вживає в усній комунікації слова, пов’язані з подорожуванням різними видами транспорту.

SB p.130

AB t.2 - p. 100

88

 

Чудові подорожі Reading Search y

виокремлює потрібну інформацію  висловлює власну думку

запитує і надає інформацію 

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Монолог:надання інформації

Birthplace,composer,festival,musical,pond, terrific,apart from,personally,to get lost.

 

Аналізує тексти про подорожі в різні країни світу.

SB pp.131-132

AB t.2 - p. 101

89

 

Чудові подорожі. Reading Search

Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту та виконання завдань

Робота в парах:діалогічне мовлення

 

 

Проводить опитування про туристичні уподобання.

SB p.133

AB t.3 - p. 102

90

 

Змішані часи. Grammar Search

виокремлює потрібну інформацію

Читання речень та виконання граматичних завдань

Доповнення речень у письмовій формі

 

Mixed tenses.

Розуміє різницю між різними часовими формами, уживає їх в усній та письмовій комунікації.

SB p.134

GB t.5-6 - pp. 76-77

91

 

В аеропорту.

Listening Search

запитує і надає інформацію y виокремлює потрібну інформацію

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань.

Робота в парах:опис власного досвіду

Boarding pass, departure,gate,passenger,to cancel,to delay,to be stuck

 

Виокремлює необхідні деталі в про слуханому тексті.

SB p.135

AB t.1 - p. 103

92

 

Місця призначення  транспорту.Vocabulary Search y

виокремлює потрібну інформацію y висловлює власну думку

Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Доповнення речень у письмовій формі

To get on/off a plane,to land,to arrive, to check, to collect,baggage reclaim.

 

Називає і вживає в усній комунікації слова, пов’язані з подорожуванням літаком.

SB pp.136-137

AB t.1 - p. 104

93

 

Біля стійки реєстрації. Speaking Search

запитує і надає інформацію

Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіозапису та виконання завдань

Робота в парах:опис власного досвіду

To pay extra,piece of luggage,boarding pass,GPS.

 

Запитує і розпові дає про свої плани на літні канікули.

SB p.138

AB t.1 - p. 105

94

 

Плани на літо.Writing Search

 виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення потрібної інформації

Читання речень та виконання завдань

Написання елек тронного повідо млення

 

 

Пише електронне повідомлення про плани на літні канікули.

SB pp.139

AB t.2 - p. 106

95

 

Що взяти у подорож? Look Back 

Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію

Робота в парах:опис власного досвіду

Повторення лексичного мате ріалу.

 

 

SB pp.140-141

 

96

 

Граматичний практикум.   Look Back 

Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 Робота в парах:діалогічне мовлення

Wellies,bikini.

.

Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті.

SB pp.142-143

SB t.1-4 - p.144

97

 

Презентація країни.Робота над проєктом

 виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку

Читання речень та виконання завдань

Робота в групах:створення презентації

Повторення лексичного мате ріалу.

 

Презентує інформацію з описом подорожі до обраної країни.

SB pp.143-144

AB t.4 - p. 109; t.6 - p. 110

98

 

Діагностична робота № 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

Діагностична робота. Читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Діагностична робота. Аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

Діагностична робота. Письмо.

 

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Діагностична робота. Говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

103

 

Аналіз робіт.

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

105

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

106

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Akimenko Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 січня
Переглядів
2514
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку