Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі НУШ
за підручником “ENGLISH kids-online.net”автора О. Карп’юк, К. Карп’юк(«Видавництво Астон», 2023) (3 год. на тиждень)
2 семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Сторінки підручника |
Домашнє завдання |
|||
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
лексика |
граматика |
|||||||||
Тема 5 Харчування. (12 год.) Unit 5. Are youa vegetarian? |
||||||||||||
47 |
|
Традиції харчування |
надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог: надання інформації |
Habit, light, to someone’s taste, chopsticks, fork, specialty, taste, tissue |
|
Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у монолозі |
SB p.76-77 |
AB t.4 - p. 58 |
|
48 |
|
Манери за столом. Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
Nut, turkey, to bake, yoghurt, pork, to boil, salmon, prawns, to cut, to fry,to chew, |
|
Може надати інформацію щодо свого раціону харчування, розрізняє корисні і шкідливі харчові звички. |
SB p.78 |
AB t.2 - p. 59 |
|
49 |
|
Корисне харчування. Reading Search |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог:опис власного досвіду |
Bean, diet, energy, food group, grain, necessary, to digest. |
|
Може проаналізувати текст про збалансоване харчування і порівняти інформацію з власним досвідом. |
SB p.79 -80 |
AB t.3 - p. 60 |
|
50 |
|
Харчуванння. Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
All, both, a few, a lot of/lots of. |
Розуміє різницю між кількісними займенниками, вживає їх в усній та письмовій комунікації. |
SB p.81 |
GB t.3-4 - pp.44-45 |
|
51 |
|
Приготування їжі на кухні. Listening Search |
надає інформацію стосовно проcлуханого тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
Compost, home-made, lamb, oven, shortbread, to peel, to boil, to lay the table. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті для використання в діалозі. |
SB p.82 |
AB t.3 - p. 63 |
|
52 |
|
Кухонне приладдя. Vocabulary Search |
висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Монолог:надання інформації |
Fork, tablespoon, dessertspoon, frying pan, saucepan, grater, apron, open glove, whisk, chopping board. |
|
Може назвати предмети кухонного обладнання та способи його застосування в побуті. |
SB p.83 |
AB t.4 - p. 6 |
|
53 |
|
Плани поїсти. Вживання be going to. Grammar Search |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
|
Future Simple Tense, the Present Continuous Tense for future, |
Розуміє різницю між різними граматичними структурами для вираження майбутнього часу, вживає їх в усній та письмовій комунікації. |
SB p.84 |
The GB t.3-4 - pp. 48-49 |
|
54 |
|
Приготування страв по рецептах. Speaking Search |
висловлює власну думку |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
Wheat flour, handy, to mop, pastry, board, pastry cutter. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті для використання в діалозі. |
SB p.85 |
AB t.1 - p. 66 |
|
55 |
|
Харчування. Writing Search |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації
|
Монолог:опис власного досвіду |
Athlete, bar of chocolate. |
|
Може написати допис про власні харчові звички і традиції споживання їжі в Україні. |
SB p.86
|
AB t.2 - p. 67 |
|
56 |
|
Харчування. Look Back |
висловлює власну думку |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу |
|
Може вести бесіду про харчові вподобання. |
SB pp.87-88 |
SB t.1-4 - p.90 |
|||
57 |
|
Робота з проєктом. Look Back |
висловлює власну думку |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в групах: письмо презентація проєкту |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматич ного матеріалу |
Проводить опитування про харчові звички, презентує результати проєктної роботи. |
SB pp.89-90 |
AB t.4 - p.69; t.9 - p.71 |
|
58 |
|
Харчування. |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови ; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматич ного матеріалу |
|
|
|
|
Тема №:6 Спорт. (13 год.) Unit 6. Bigger!Stronger!Faster! |
||||||||||||
59 |
|
Спорт сьогодні. Kids Online |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог:надання інформації |
Coach, equipment, failure, generation, lifestyle competitive, to gain weight, to get hurt/ injured. |
|
Називає різні види спорту, аналізує текст про сучасний стан розвитку фізичної культури. |
SB p.92 |
AB t.2 - p. 72 |
|
60 |
|
Спорт і здоровий спосіб життя. Kids Online |
запитує і надає інформацію висловлює власну думку |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: надання інформації Робота в парах:діалогічне мовлення |
Passive, to break, to hit, rugby, to drown, surfing, equipment. |
|
Аналізує коментарі однолітків про спорт і порівнює їх із власним досвідом. |
SB pp.93-94 |
AB t.5 |
|
61 |
|
Види спорту. Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
To go climbing, to play volleyball, to do aerobics. |
|
Називає різні види спорту, виокремлює необхідні деталі в тексті. |
SB p.95 |
AB t.2 - p. 74 |
|
62 |
|
Спортивні ігри з м’ячем. Reading Search |
виокремлює потрібну інформацію y запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог:надання інформації |
Aim, court, goal, point, timeout, opposing, to bounce, to dribble, to kick, to roll, to shoot. |
|
Визначає хибність чи правильність тверджень щодо прочитаного тексту. |
SB p.96-97 |
AB t.2 - p. 75 |
|
63 |
|
Спорт. Grammar Search |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
The Past Continuous Tense. |
Розповідає про дії в минулому часі, вживаючи the Past Continuous в усній та письмовій комунікації. |
SB pp.98-99 |
GB t.4- p. 55 |
|||
64 |
|
Олімпійські ігри. Listening Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань. |
Робота в групах:обмін інформацією |
Athletics, event, prize, race, ring, bronze, gold, silver, to be held. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, обговорює Олімпійські ігри |
SB p.100 |
AB t.3- p. 78 |
||
65 |
|
Vocabulary&Listening Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог:надання інформації |
Racket, bat, puck, skis, stick, oars, stopwatch, ski goggles,swimming goggles,track. Individual, indoor, |
|
Називає предмети спортивного інвентарю, виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті. |
SB p.101 |
AB t.3- p. 79 |
|
66 |
|
Форми минулого часу. Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
|
The Past Simple Tense vs. the Past Continuous Tense. |
Розуміє різницю між двома формами минулого часу, вживає їх в усній та письмовій комунікації. |
SB p.102 |
GB t.4- p. 58 |
||
67 |
|
Мій улюблений спорт. Speaking Search |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань. |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
Judo, to be keen on, illness, to cure, joy, proverb |
|
Веде бесіду про спорт, відтворює прослуханий вірш. |
SB p.103 |
AB t.1- p. 80 |
|
68 |
|
Спорт у моєму житті. Writing Search |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
To go to the gym, to be into sport, to train. |
|
Обговорює прочитаний текст, пише допис для блогу. |
SB p.104 |
AB t.2- p. 81 |
|
69 |
|
Спорт і ми. Look Back |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу.. |
|
Відповідає на питання тесту про спорт |
SB pp.105-106 |
. SB t.1-4 - p.10 |
|
70 |
|
Спорт в Україні. Робота з проєктом. Look Back |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації.. |
Виготовлення і презентація постера |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу. |
Проводить опитування про спортивні уподобання, презентує постер про спорт. |
SB pp.106-107 |
AB t.4- p. 83; t.7- p. 86 |
|
71 |
|
Спорт. Діагностична робота № 6 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматич ного матеріалу... |
|
|
|
|
Тема №:7 Подорож країнами (13 год.) Unit 7. Have you been to the capital? |
||||||||||||
72 |
|
Столиці світу. Kids Online y |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації. |
Доповнення речень у письмовій формі |
Cairo, Egypt, Mexico, origin, sight, fascinating, northern, southern,western, to landscape,to locate. |
|
Аналізує короткі тексти про столиці країн світу |
SB p.110-111 |
AB t.2- p. 87 |
|
73 |
|
Визначні місця у містах.Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Читання речень та виконання завдань.. |
Доповнення речень |
Entrance,sculpture, amphitheatre,frescoes column,landmarks, |
|
Називає будівлі міста і описує їх |
SB p.112 |
AB t.3 - p. 88 |
|
74 |
|
Визначні місця Лондона. Reading Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в групах:обмін інформацією |
Elections,law, skyscraper,wobbly, to collapse,to destroy, to twist. |
|
Виокремлює необхідні деталі в тексті про Лондон. |
SB p.113 |
AB t.2 - p. 89 |
||
75 |
|
Лондон і Київ. Reading Search |
запитує і надає інформацію y висловлює власну думку |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах:діалогічне мовлення Робота в групах:обмін інформацією |
Rocket, to govern, to make laws, to elect MPs,clock tower,traffic,to collapse. |
|
Називає і описує визначні місця столиці України. |
SB pp.114-115 |
AB t.3 - p. 90 |
|
76 |
|
Past Simple Passive.Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
The Past Simple Passive. |
Розрізняє активний і пасивний стани дієслова, вживає the Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації. |
SB p116. |
AB t.4 - p. 6 |
|
77 |
|
Що це за пам’ятка? Listening Search y |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог:надання інформації |
Crown Jewels, Hyde Park, ,prison,Speakers’ Corner,tomb,to bury, Park,masterpiece,prison,Speaker |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, презентує інформацію про визначні місця Лондона. |
SB p.117 |
AB t.1 - p. 9 |
|||
78 |
|
Орієнтування у місті. Vocabulary Search |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Along, straight ahead,towards,away from,opposite,behind,near here, ,in front of,on the corner of. |
|
Запитує і пояснює дорогу, використовуючи прийменники місця і напрямку |
SB p.118 |
. AB t.3 - pp. 92-93 |
|||
79 |
|
Тур Європою. Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію; висловлює власну думку |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Монолог:опис власного досвіду |
Yet, already, never, ever, recently, lately. |
The Present Perfect Tense. |
Розрізняє слова, що виражають незавершені проміжки і періоди часу, вживає the Present Perfect в усній та письмовій комунікації. |
SB p.119 |
GB t.4-5 - pp. 67-68 |
||
80 |
|
Музей космонавтики. Speaking Search |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації , |
Робота в групах:обмін інформацією |
The Air and Space Museum, the National Art Gallery. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, ставить і відповідає на запитання про визначні місця. |
SB p.120 |
AB t.1 - p. 94 |
|
81 |
|
Рекламна листівка столиці. Writing Search |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Написання рекламних оголошень |
The Tower of London, London Zoo, sighseeing tours, Madame Tussauds,. |
|
Пише рекламні оголошення про визначні місця столиці. |
SB p.121 |
AB t.1 - p. 95 |
|
82 |
|
Чим відоме це місто? Look Back |
запитує і надає інформацію; виокремлює потрібну інформацію
|
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу. |
Повторення граматичного матеріалу. |
Описує визначні місця різних міст світу. |
SB pp.122-123 |
SB t.1-4 - p.126 |
|
83 |
|
Блог про столицю. Look Backy
|
виокремлює потрібну інформацію ; висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах:обмін інформацією Створення допису до блогу |
Повторення лексичного матеріалу. |
Повторення граматичного матеріалу. |
Створює допис для блогу про визначні місця. |
SB pp.124-125 |
AB t.3 - p. 96 |
|
84 |
|
Діагностична робота № 7 |
|
Уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови ; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу. |
Узагальнення граматичного матеріалу. |
|
SB pp.126 |
|
|
Тема №:8 Подорож (14 год.) Unit 8. Where to go? |
||||||||||||
85 |
|
Подорож Україною. Kids Online |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Виконання завдань. |
Монолог:надання інформації |
Advice,document,receptiondesk,sandals,continental,tropical, to pack,to get a visa |
|
Аналізує електронні повідомлення однолітків про подорожі. |
SB p.128 |
AB t.2 - p. 98 |
|
86 |
|
Країни, які я хочу відвідати. Kids Online |
запитує і надає інформацію y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації . |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
Canada,Egypt,France,Japan, Germany,Mexico,Norway, Australia. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прочитаному |
SB p.129 |
AB t.3 - p. 99 |
|
87 |
|
Місце куди приходить транспорт. Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань. |
Доповнення ре чень у письмовій формі |
Timetable board,travel insurance, to arrange,to book,to hire, souvenir |
|
Називає і вживає в усній комунікації слова, пов’язані з подорожуванням різними видами транспорту. |
SB p.130 |
AB t.2 - p. 100 |
|
88 |
|
Чудові подорожі Reading Search y |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку запитує і надає інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог:надання інформації |
Birthplace,composer,festival,musical,pond, terrific,apart from,personally,to get lost. |
|
Аналізує тексти про подорожі в різні країни світу. |
SB pp.131-132 |
AB t.2 - p. 101 |
||
89 |
|
Чудові подорожі. Reading Search |
Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
|
|
Проводить опитування про туристичні уподобання. |
SB p.133 |
AB t.3 - p. 102 |
||
90 |
|
Змішані часи. Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Mixed tenses. |
Розуміє різницю між різними часовими формами, уживає їх в усній та письмовій комунікації. |
SB p.134 |
GB t.5-6 - pp. 76-77 |
||
91 |
|
В аеропорту. Listening Search |
запитує і надає інформацію y виокремлює потрібну інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань. |
Робота в парах:опис власного досвіду |
Boarding pass, departure,gate,passenger,to cancel,to delay,to be stuck |
|
Виокремлює необхідні деталі в про слуханому тексті. |
SB p.135 |
AB t.1 - p. 103 |
||
92 |
|
Місця призначення транспорту.Vocabulary Search y |
виокремлює потрібну інформацію y висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
To get on/off a plane,to land,to arrive, to check, to collect,baggage reclaim. |
|
Називає і вживає в усній комунікації слова, пов’язані з подорожуванням літаком. |
SB pp.136-137 |
AB t.1 - p. 104 |
|
93 |
|
Біля стійки реєстрації. Speaking Search |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в парах:опис власного досвіду |
To pay extra,piece of luggage,boarding pass,GPS. |
|
Запитує і розпові дає про свої плани на літні канікули. |
SB p.138 |
AB t.1 - p. 105 |
|
94 |
|
Плани на літо.Writing Search |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації Читання речень та виконання завдань |
Написання елек тронного повідо млення |
|
|
Пише електронне повідомлення про плани на літні канікули. |
SB pp.139 |
AB t.2 - p. 106 |
|
95 |
|
Що взяти у подорож? Look Back |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Робота в парах:опис власного досвіду |
Повторення лексичного мате ріалу. |
|
|
SB pp.140-141 |
|
|||
96 |
|
Граматичний практикум. Look Back |
Ініціативність і підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Робота в парах:діалогічне мовлення |
Wellies,bikini. |
. |
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті. |
SB pp.142-143 |
SB t.1-4 - p.144 |
|||
97 |
|
Презентація країни.Робота над проєктом |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в групах:створення презентації |
Повторення лексичного мате ріалу. |
|
Презентує інформацію з описом подорожі до обраної країни. |
SB pp.143-144 |
AB t.4 - p. 109; t.6 - p. 110 |
||
98 |
|
Діагностична робота № 8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 |
|
Діагностична робота. Читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
100 |
|
Діагностична робота. Аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
101 |
|
Діагностична робота. Письмо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
102 |
|
Діагностична робота. Говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
103 |
|
Аналіз робіт. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
104 |
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
105 |
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
106 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||