Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником О. Карпюк, у 4 класі НУШ 2 семестр 2021-2022 н.р. ( 3 год. на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником О. Карпюк, у 2 класі НУШ 2 семестр 2021-2022 н.р. ( 3 год. на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі                                                                                                                       ( 3 години) ІI семестр

Дата

Тема Підтема

 

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

Домашнє завдання

 

 

 

Сприйняття на слух

Зорове сприйняття

Усна взаємодія

Усне продукування

Писемне продукування

Тема 5  Людина (14)

Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище

Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей

Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження

50

 

Бути здоровим – це

круто. Складання ментальної карти

Розповідає про свої звички

с.71

The Present Simple

 

впр.6 с.71

 

впр.6 с.71

впр.5 с.71

mind map

Р.З с.47

розповідь

повторити

51

 

Рецепти здорового способу життя. Навчаюче читання тексту.

Розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання за прочитаним

с.70

The Present Simple

впр.2с.70

впр.1,3 с.70

бесіда

розповідь про себе

відповіді на запитання

написати свій рецепт здорового способу

52

 

Звички харчування. Хороша і погана їжа.

Надає у інформацію про звички харчування

apples, hamburgersmilk, chocolate

I think…

впр.2 с.72

впр.6 с.72

впр.3 с.72

впр.1 с.72

РЗ с.48

РЗ с.48 впр.2

53

 

Здоров’я дорожче багатства

Пише рекламу про клуб за зразком

keep fit

join us

структура реклами

 

впр.1 с.73

 

відповіді на запитання

впр.2 с.73

оформити рекламу про клуб

54

 

Будьмо здорові

Надавати поради щодо здорового способу життя

to stay healthy

should

shouldn’t

 

впр.3 с.74

впр.1 с.75

реклама

РЗ с.49 впр.1-2

впр.4 с.74

55

 

Перша допомога. Читання тексту.

Читає та розуміє зміст прочитаного

aid

if…

впр.2 с.75

впр.5 с.75

впр.3 с.75

впр.4 с.75

РЗ с.1 впр.1

 

РЗ с.50 впр.2

 

56

 

Хвороби..

Вживає нові слова мовленні

headache

cold, cough

I have got

впр.1 с.76

впр.1 с.76

What’s the matter?

впр.4 с.77

речення

діалог

слова

57

 

Поради хворим

складає діалог за зразком

headache

cold, cough

toothache

When I have got

 

впр.1 с.78

впр.4 с.78

РЗ с.52

РЗ

впр.3 с.78

заповнити таблицю

58

 

Візит до лікаря

Будує діалог за поданими фразами

patient

vet

dentist

dialogue

впр.1 с.79

впр.3 с.79

впр.4 с.79

впр.1 с.53 РЗ

впр.2 с.79

розіграти ситуацію

«Улікаря»

59

 

Хвороби та їх лікування.

Виконує тестові завдання

nose, paper towel

типи запитань

впр.1 с.80

впр.4 с.80

впр.3 с.80

впр.4 с.80

тестові завдання

впр.5 с.80

60

 

Турбота про здоров’я.

Читає  та розуміє прочитане

take care of

Present and

Past Tenses

 

впр.1 с.81

впр.2 с.81

 

впр.3 с.81

e-mail

61

 

Час цікавих історій

Виконує тести за прочитаним

повторення

повторення

 

впр.1 с.82-83

 

 

тестові завдання

впр.1-2 с.85

62

 

Повторення вивченого матеріалу.

Використовує матеріал в мовленні

повторення

повторення

 

впр.5 с.86

 

 

впр.4 с.86

РЗ с.57-58

63

 

Діагностувальна робота з теми «Людина».

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6 : Природа і навколишнє середовище (16)

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи;

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам  та збереження природи.

64

 

Зима. Що ми робимо взимку. Нова лексика.

Вживає нові слова в усному мовленні

ski, skate, sledge

usually

впр.5 с.89

впр.1 с.88

впр.1 с.89

пісня

РЗ с.59

диктант с.88

65

 

Зима – улюблена пора року!

Утворює минулий час дієслів

ЛО уроку

Past Simple

 

впр.2 с.88

впр.5 с.89

опис малюнка

правило

+ - ? речень

66

 

Читання електронного  листа та написання відповіді .

Пише відповідь на лист за ключовими фразами

ЛО уроку

e-mail

впр.2 с.88

впр.4 с.89

 

 

впр.3 с.89

таблиця неправильне дієслів

67

 

Погода в Україні та Англії. Ступені порівняння прикметників.

Утворює ступені порівняння прикметників за зразком

warm, cold, wet

cold-colder-the coldest

than

впр.1 с.90

впр.2 с.90

впр.6 с.91

впр.5 с.91

впр.3 с.90

впр.4 с.91

68

 

Погода. Моя улюблена пора року.

Описує погоду

season

weather

What is your favourite season?

впр.6 с.91

впр.4 с.91

 

впр.5 с.91

опис погоди

РЗ с.60

69

 

Наша планета – Земля.

Вживає нові слова в усному мовленні

Earth, ocean, desert

the largest

впр.1 с.92

впр.2 с.92

впр.1-2 с.92

впр.3 с.92

речення з новими словами

РЗ с.61

вчити слова

70

 

Складання діалогів про місця в Україні.

Складає речення за зразком

ЛО уроку

структура речення

с.93

впр.4-6 с.93

впр.1,2 с.92

запитання

впр.6 с.93

впр.5 с.93

 

71

 

Карта світу. Різні місця на Землі.

Вживає слова в мовленні

South North,  ice

camel

because

впр.1 с.94

впр.2 с.94

 

вікторина

впр.4 с.95

впр.5 с.95

72

 

Планета Земля та її розмаїття

Уміє працювати у групі

America, the Arctic

the Sahara

special questions

впр.1 с.94

впр.3 с.94-95

 

робота в 3 групах

РЗ с.62

проект про місце на Землі

73

 

Захист проектів про місця на нашій планеті.

Описує місця за прочитаним

 

 

 

 

проект

 

РЗ с.63

впр.1с.96

у словник

74

 

Час цікавих                історій.

На фермі.

Читає та розуміє зміст прочитаного

roof, farmhouse, garden

old – new

sad – happy

angry – kind

впр.1 с.96

впр.2 с.96-97

 

впр.4 с.97

РЗ с.63

впр.3 с.97

75

 

На фермі. Ступені порівняння багатоскладових прикметників.

Утворює ступені порівняння прикметників за зразком

field, drive a car, fat, thin

beautiful –more beautiful – the most beautiful

впр.1 с.98

впр.2 с.98

 

 

РЗ с.64

впр.4 с.99

76

 

На фермі мого дядька

Вміє шукати інформацію у тексті

ЛО уроку

good

 better

 the best

впр.

впр.3 с.98-99

впр.5 с.100

запитання

впр.7 с.100

впр.6с.100

77

 

Тварини..

Вимовляє нові слова за вчителем

insect, lizard, owl, chameleon

good

 better

 the best

впр.1 с.101

впр.2 с.101

впр.3 с.101-102

впр.4 с.102

РЗ с.65 впр.1-2

РЗ с.66

78

 

Моя улюблена тваринка.

Описує тварину за зразком

ЛО уроку

повторення

 

впр.1 с.103

впр.2 с.103

впр.6 с.104

впр.1 с.105

Описати тваринку

79

 

Повторення вивченого матеріалу.

Використовує матеріал в мовленні

повторення

повторення

 

 

 

 

 

впр.5 с.104

80

 

Діагностувальна робота з теми «Природа і навколишнє середовище».

 

 

 

 

Тема 7 Подорож (16)

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі;

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування;

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту.

81

 

Подорожування.

Вимовляє нові слова

travel, trip, to stay

by train

on foot

впр.1 с.106

впр.2 с.106

вірш

впр.2 с.106

mind map

впр.3 с.107

82

 

Подорожування до різних країн світу.

Уміє писати нові слова

ЛО уроку

prepositions

special questions

с.107

 

 

 

диктант

РЗ с.68

83

 

Як я дістаюсь до школи?

Складає запитання за зразком

seaside, mountains, river

Do you …?

Past Simple

впр.3 с.108

впр.3 с.108

впр.2 с.108

діалог

РЗ с.69

впр.1 с.108

84

 

На залізничній станції. Аудіювання

Вживає нові слова в мовленні

arrive, leave, platform, information

be going to

впр.1 с.109

впр.2 с.109-110

 

впр.2 с.109-110

РЗ с.70 впр.1, 3

скласти речення з новими словами

85

 

На вокзалі. Особові та об’єктні займенники.

Знає та вживає займенники

ЛО уроку

I-me

he-him

she-her

ЛО

впр.3 с.110

с.110

 

РЗ с.70 впр.2

впр.4,5 с.110

86

 

Давайте подорожувати разом!

Уміє складати розповідь за прочитаним

ticket

passenger

suitcase

Present Simple

впр.1 с.111

впр.2 с.111

 

впр.5 с.112

текст

Вивчити текст №3

87

 

Подорож        починається

з …

Уміє переказувати текст

ЛО уроку

повторення

 

 

монолог

впр.3 с.111-112

РЗ с.71

впр.4 с.112

88

 

У довідковому

бюро

Вживає нові слова в усному мовленні

office, timetable board

special questions

впр.1 с.113

впр.1,2 с.113

 

впр.2 с.113

речення з новими словами

розіграти за таблицею

89

 

На вокзалі біля каси.

Уміє складати діалог по аналогії

ЛО уроку

I would like

 

впр.3 с.114

діалог

впр.5 с.114

РЗ с.72 впр.2

впр.5 с.114 дописати

90

 

Електронний лист від дядька з Америки.

Читає та розуміє зміст прочитаного

tram, trolleybus

can

впр.1 с.115

впр.2 с.115

 

впр.4 с.115

впр.3 с.115

РЗ с.73

91

 

Визначні пам’ятки Лондона.

Називає пам’ятки, показує на карті

the London Eye

I think..

Past Simple

впр.4 с.116-117

впр.1 с.116

ЛО уроку

впр.3 с.116

впр.5 с.117

РЗ с.74

92

 

Час цікавих історій

Виконує завдання за прочитаним

miss

need

повторення

впр.1 с.118

впр.2 с.118-119

впр.4 с.119

впр.3 с.119

РЗ с.75

с.129 повторити слова

93

 

Мій улюблений вид подорожувань.

Розповідає про свій улюблений вид транспорту

повторення

повторення

впр.1 с.120

впр.3 с.121

впр.4 с.121

впр.2 с.120

РЗ с.76

Розповідати про подорож

94

 

Моя минула поїздка.

Уміє складати письмову розповідь

 

Past Simple

 

впр.5 с.122

впр.1 с.123

впр.6 с.122

 

впр.7 с.122

РЗ с.77 впр.2,3

РЗ с.77 впр.4

95

 

Мовне портфоліо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

96

 

Діагностувальна робота з теми «Подорож».

 

 

 

 

 

97

 

Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи.

 

 

 

 

 

98

 

Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

99

 

Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

100

 

Повторення і узагальнення вивченого матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 13
Оцінки та відгуки
  1. Лобач Віталіна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дарвин Чарльз
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Вдовенко Вячеслав Віталійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сеге Катерина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Порохнавець Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Резніченко Людмила Сергіївна
    Щиро дякую Валентині Миколаївні!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Панчишин Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Манько Інна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Манько Інна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Антинескул Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Арапін Наталія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Хомич Наталія Миколаївна
    вкажіть правильно клас, а так дуже корисний матеріал, дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 10 відгуків
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
8 січня 2022
Переглядів
10582
Оцінка розробки
5.0 (13 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку