Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі ( 3 години) ІI семестр
№ |
Дата |
Тема Підтема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
Домашнє завдання |
|||||||
|
|
|
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
||||||
Тема 5 Людина (14) Екологічна безпека: розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей Здоров’я і безпека: розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини; розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження |
|||||||||||||
50 |
|
Бути здоровим – це круто. Складання ментальної карти |
Розповідає про свої звички |
с.71 |
The Present Simple |
|
впр.6 с.71 |
|
впр.6 с.71 |
впр.5 с.71 mind map |
Р.З с.47 розповідь повторити |
||
51 |
|
Рецепти здорового способу життя. Навчаюче читання тексту. |
Розуміє зміст прочитаного, відповідає на запитання за прочитаним |
с.70 |
The Present Simple |
впр.2с.70 |
впр.1,3 с.70 |
бесіда |
розповідь про себе |
відповіді на запитання |
написати свій рецепт здорового способу |
||
52 |
|
Звички харчування. Хороша і погана їжа. |
Надає у інформацію про звички харчування |
apples, hamburgersmilk, chocolate |
I think… |
впр.2 с.72 |
впр.6 с.72 |
впр.3 с.72 |
впр.1 с.72 |
РЗ с.48 |
РЗ с.48 впр.2 |
||
53 |
|
Здоров’я дорожче багатства |
Пише рекламу про клуб за зразком |
keep fit join us |
структура реклами |
|
впр.1 с.73 |
|
відповіді на запитання |
впр.2 с.73 |
оформити рекламу про клуб |
||
54 |
|
Будьмо здорові |
Надавати поради щодо здорового способу життя |
to stay healthy |
should shouldn’t |
|
впр.3 с.74 |
впр.1 с.75 |
реклама |
РЗ с.49 впр.1-2 |
впр.4 с.74 |
||
55 |
|
Перша допомога. Читання тексту. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
aid |
if… |
впр.2 с.75 |
впр.5 с.75 |
впр.3 с.75 |
впр.4 с.75 |
РЗ с.1 впр.1
|
РЗ с.50 впр.2
|
||
56 |
|
Хвороби.. |
Вживає нові слова мовленні |
headache cold, cough |
I have got |
впр.1 с.76 |
впр.1 с.76 |
What’s the matter? |
впр.4 с.77 |
речення |
діалог слова |
||
57 |
|
Поради хворим |
складає діалог за зразком |
headache cold, cough toothache |
When I have got |
|
впр.1 с.78 |
впр.4 с.78 |
РЗ с.52 |
РЗ |
впр.3 с.78 заповнити таблицю |
||
58 |
|
Візит до лікаря |
Будує діалог за поданими фразами |
patient vet dentist |
dialogue |
впр.1 с.79 |
впр.3 с.79 |
впр.4 с.79 |
впр.1 с.53 РЗ |
впр.2 с.79 |
розіграти ситуацію «Улікаря» |
||
59 |
|
Хвороби та їх лікування. |
Виконує тестові завдання |
nose, paper towel |
типи запитань |
впр.1 с.80 |
впр.4 с.80 |
впр.3 с.80 |
впр.4 с.80 |
тестові завдання |
впр.5 с.80 |
||
60 |
|
Турбота про здоров’я. |
Читає та розуміє прочитане |
take care of |
Present and Past Tenses |
|
впр.1 с.81 |
впр.2 с.81 |
|
впр.3 с.81 |
|
||
61 |
|
Час цікавих історій |
Виконує тести за прочитаним |
повторення |
повторення |
|
впр.1 с.82-83 |
|
|
тестові завдання |
впр.1-2 с.85 |
||
62 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
Використовує матеріал в мовленні |
повторення |
повторення |
|
впр.5 с.86 |
|
|
впр.4 с.86 |
РЗ с.57-58 |
||
63 |
|
Діагностувальна робота з теми «Людина». |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Тема 6 : Природа і навколишнє середовище (16) Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи; Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
|||||||||||||
64 |
|
Зима. Що ми робимо взимку. Нова лексика. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
ski, skate, sledge |
usually |
впр.5 с.89 |
впр.1 с.88 |
впр.1 с.89 |
пісня |
РЗ с.59 |
диктант с.88 |
||
65 |
|
Зима – улюблена пора року! |
Утворює минулий час дієслів |
ЛО уроку |
Past Simple |
|
впр.2 с.88 |
впр.5 с.89 |
опис малюнка |
правило |
+ - ? речень |
||
66 |
|
Читання електронного листа та написання відповіді . |
Пише відповідь на лист за ключовими фразами |
ЛО уроку |
|
впр.2 с.88 |
впр.4 с.89 |
|
|
впр.3 с.89 |
таблиця неправильне дієслів |
||
67 |
|
Погода в Україні та Англії. Ступені порівняння прикметників. |
Утворює ступені порівняння прикметників за зразком |
warm, cold, wet |
cold-colder-the coldest than |
впр.1 с.90 |
впр.2 с.90 |
впр.6 с.91 |
впр.5 с.91 |
впр.3 с.90 |
впр.4 с.91 |
||
68 |
|
Погода. Моя улюблена пора року. |
Описує погоду |
season weather |
What is your favourite season? |
впр.6 с.91 |
впр.4 с.91 |
|
впр.5 с.91 |
опис погоди |
РЗ с.60 |
||
69 |
|
Наша планета – Земля. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
Earth, ocean, desert |
the largest |
впр.1 с.92 |
впр.2 с.92 |
впр.1-2 с.92 |
впр.3 с.92 |
речення з новими словами |
РЗ с.61 вчити слова |
||
70 |
|
Складання діалогів про місця в Україні. |
Складає речення за зразком |
ЛО уроку |
структура речення |
с.93 |
впр.4-6 с.93 |
впр.1,2 с.92 |
запитання |
впр.6 с.93 |
впр.5 с.93
|
||
71 |
|
Карта світу. Різні місця на Землі. |
Вживає слова в мовленні |
South North, ice camel |
because |
впр.1 с.94 |
впр.2 с.94 |
|
вікторина |
впр.4 с.95 |
впр.5 с.95 |
||
72 |
|
Планета Земля та її розмаїття |
Уміє працювати у групі |
America, the Arctic the Sahara |
special questions |
впр.1 с.94 |
впр.3 с.94-95 |
|
робота в 3 групах |
РЗ с.62 |
проект про місце на Землі |
||
73 |
|
Захист проектів про місця на нашій планеті. |
Описує місця за прочитаним |
|
|
|
|
проект |
|
РЗ с.63 |
впр.1с.96 у словник |
||
74 |
|
Час цікавих історій. На фермі. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
roof, farmhouse, garden |
old – new sad – happy angry – kind |
впр.1 с.96 |
впр.2 с.96-97 |
|
впр.4 с.97 |
РЗ с.63 |
впр.3 с.97 |
||
75 |
|
На фермі. Ступені порівняння багатоскладових прикметників. |
Утворює ступені порівняння прикметників за зразком |
field, drive a car, fat, thin |
beautiful –more beautiful – the most beautiful |
впр.1 с.98 |
впр.2 с.98 |
|
|
РЗ с.64 |
впр.4 с.99 |
||
76 |
|
На фермі мого дядька |
Вміє шукати інформацію у тексті |
ЛО уроку |
good better the best |
впр. |
впр.3 с.98-99 |
впр.5 с.100 |
запитання |
впр.7 с.100 |
впр.6с.100 |
||
77 |
|
Тварини.. |
Вимовляє нові слова за вчителем |
insect, lizard, owl, chameleon |
good better the best |
впр.1 с.101 |
впр.2 с.101 |
впр.3 с.101-102 |
впр.4 с.102 |
РЗ с.65 впр.1-2 |
РЗ с.66 |
||
78 |
|
Моя улюблена тваринка. |
Описує тварину за зразком |
ЛО уроку |
повторення |
|
впр.1 с.103 |
впр.2 с.103 |
впр.6 с.104 |
впр.1 с.105 |
Описати тваринку |
||
79 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
Використовує матеріал в мовленні |
повторення |
повторення |
|
|
|
|
|
впр.5 с.104 |
||
80 |
|
Діагностувальна робота з теми «Природа і навколишнє середовище». |
|
|
|
|
|||||||
Тема 7 Подорож (16) Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі; Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування; Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту. |
|||||||||||||
81 |
|
Подорожування. |
Вимовляє нові слова |
travel, trip, to stay |
by train on foot |
впр.1 с.106 |
впр.2 с.106 |
вірш |
впр.2 с.106 |
mind map |
впр.3 с.107 |
||
82 |
|
Подорожування до різних країн світу. |
Уміє писати нові слова |
ЛО уроку |
prepositions special questions |
с.107 |
|
|
|
диктант |
РЗ с.68 |
||
83 |
|
Як я дістаюсь до школи? |
Складає запитання за зразком |
seaside, mountains, river |
Do you …? Past Simple |
впр.3 с.108 |
впр.3 с.108 |
впр.2 с.108 |
діалог |
РЗ с.69 |
впр.1 с.108 |
||
84 |
|
На залізничній станції. Аудіювання |
Вживає нові слова в мовленні |
arrive, leave, platform, information |
be going to |
впр.1 с.109 |
впр.2 с.109-110 |
|
впр.2 с.109-110 |
РЗ с.70 впр.1, 3 |
скласти речення з новими словами |
||
85 |
|
На вокзалі. Особові та об’єктні займенники. |
Знає та вживає займенники |
ЛО уроку |
I-me he-him she-her |
ЛО |
впр.3 с.110 |
с.110 |
|
РЗ с.70 впр.2 |
впр.4,5 с.110 |
||
86 |
|
Давайте подорожувати разом! |
Уміє складати розповідь за прочитаним |
ticket passenger suitcase |
Present Simple |
впр.1 с.111 |
впр.2 с.111 |
|
впр.5 с.112 |
текст |
Вивчити текст №3 |
||
87 |
|
Подорож починається з … |
Уміє переказувати текст |
ЛО уроку |
повторення |
|
|
монолог |
впр.3 с.111-112 |
РЗ с.71 |
впр.4 с.112 |
||
88 |
|
У довідковому бюро |
Вживає нові слова в усному мовленні |
office, timetable board |
special questions |
впр.1 с.113 |
впр.1,2 с.113 |
|
впр.2 с.113 |
речення з новими словами |
розіграти за таблицею |
||
89 |
|
На вокзалі біля каси. |
Уміє складати діалог по аналогії |
ЛО уроку |
I would like |
|
впр.3 с.114 |
діалог |
впр.5 с.114 |
РЗ с.72 впр.2 |
впр.5 с.114 дописати |
||
90 |
|
Електронний лист від дядька з Америки. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
tram, trolleybus |
can |
впр.1 с.115 |
впр.2 с.115 |
|
впр.4 с.115 |
впр.3 с.115 |
РЗ с.73 |
||
91 |
|
Визначні пам’ятки Лондона. |
Називає пам’ятки, показує на карті |
the London Eye |
I think.. Past Simple |
впр.4 с.116-117 |
впр.1 с.116 |
ЛО уроку |
впр.3 с.116 |
впр.5 с.117 |
РЗ с.74 |
||
92 |
|
Час цікавих історій |
Виконує завдання за прочитаним |
miss need |
повторення |
впр.1 с.118 |
впр.2 с.118-119 |
впр.4 с.119 |
впр.3 с.119 |
РЗ с.75 |
с.129 повторити слова |
||
93 |
|
Мій улюблений вид подорожувань. |
Розповідає про свій улюблений вид транспорту |
повторення |
повторення |
впр.1 с.120 |
впр.3 с.121 |
впр.4 с.121 |
впр.2 с.120 |
РЗ с.76 |
Розповідати про подорож |
||
94 |
|
Моя минула поїздка. |
Уміє складати письмову розповідь |
|
Past Simple |
|
впр.5 с.122 впр.1 с.123 |
впр.6 с.122 |
|
впр.7 с.122 РЗ с.77 впр.2,3 |
РЗ с.77 впр.4 |
||
95 |
|
Мовне портфоліо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
96 |
|
Діагностувальна робота з теми «Подорож». |
|
|
|
|
|
||||||
97 |
|
Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи. |
|
|
|
|
|
||||||
98 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
||||||
99 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
||||||
100 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||