Календарно тематичне планування уроків інформатики 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інформатичної освітньої галузі 5-6 класу за модельною програмою авторів Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Перегляд файлу

Навчальна програма з інформатичної освітньої галузі за модельною програмою

Інформатика 5-6 кл. Ривкінд та ін.

 

5 клас

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»

Тема 1. Інформаційні процеси та системи

Учень/учениця знає:

  • пояснює призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності
  • обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі
  • визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи
  • пояснює взаємозв’язок між апаратною і програмною складовими інформаційної системи
  • розрізняє та формулює апаратні і програмні проблеми, що є очевидними, пропонує способи їх розв’язання, у разі потреби звертається за допомогою до інших осіб.

Учень/учениця вміє:

  • розробляє схеми нескладної інформаційної системи, відомої учням з повсякденного життя
  • створює опис об’єктів, їх властивостей та значень властивостей
  • складає списки об’єктів, які створюються з використанням відповідних інформаційних технологій
  • добирає пристрої комп’ютера за значеннями їх властивостей з використанням різних інформаційних джерел в
  • використовує цифрові пристрої для введення, виведення і зберігання інформаційних об’єктів
  • складає схеми класифікації прикладних програм
  • виконує алгоритми роботи з об’єктами операційної системи з дотриманням санітарно-гігієнічних та безпекових норм
  • розробляє рекомендацій для користувачів по усуненню апаратних та програмних збоїв в роботі комп’ютерів.

Наскрізна лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення у збереженні довкілля

  1.  

Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси.

 

  1.  

Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта.

 

  1.  

Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини

 

  1.  

Комп’ютер як інформаційна система. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.

 

  1.  

Види комп’ютерів

 

  1.  

Персональний комп’ютер. Складові комп’ютера, їх призначення.

 

  1.  

Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Прикладні програми.

 

  1.           

Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Визначення мети, розподіл обов’язків

 

  1.           

Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи».

Підбір та оформлення матеріалів

 

  1.           

Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи».

Представлення результатів роботи

 

Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»

Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет

Учень/учениця знає:

  • розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології
  • обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних
  • визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи
  • будує власні судження про медіатексти, визначаючи достовірність інформації та надійність джерел
  • розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату
  • пояснює вплив джерел інформації на формування власних поглядів та інших точок зору
  • використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації
  • обирає актуальні і безпечні засоби і способи комунікації для себе і пропонує їх іншим особам
  • розширює спектр засобів і способів комунікації, які використовує, враховуючи потреби свої та інших осіб
  • наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості
  • дотримується правил кібербезпеки
  • визначає себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”
  • знає правила етикету спілкування у цифрових мережах
  • розуміє зміст поняття «авторське право» і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості

Учень/учениця вміє:

  • добирати ключові слова і методи пошуку, формулювання запитів для пошуку потрібної інформації в Інтернеті
  • зберігати результати пошуку на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах
  • оцінювати знайдену інформацію на основі наданих критеріїв
  • виокремлювати факти і судження в інформаційних джерелах
  • порівнювати інформацію з різних джерел за наданими критеріями
  • використовувати запропоновані ресурси для перевірки достовірності інформації та надійності джерел
  • надсилати та отримувати повідомлення в процесі спілкування з однолітками та вчителями з використанням онлайн сервісів
  • створювати повідомлення на доступних ресурсах, додержуючись правил етикету спілкування у цифрових мережах
  • виконувати та правила безпеки в Інтернеті
  • дотримуватись принципів академічної доброчесності та авторського права у власній інформаційній діяльності

Наскрізна лінія «Здоров’я і безпека»

Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи

  1.  

Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі.

 

  1.  

Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання.

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Факт. Судження. Спілкування в Інтернеті.

 

  1.  

Безпечне використання Інтернету. Авторське право

 

  1.  

Інтернет для навчання.

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 3. Комп’ютерні презентації

Учень/учениця знає:

  • як обирати істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
  • цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі
  • способи структурування і візуалізації зібраних чи отриманих даних з використанням різних видів інфографіки
  • критерії оформлення і якості інформаційних продуктів
  • авторські права і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості

Учень/учениця вміє:

  • створювати та опрацьовувати комп’ютерні презентації
  • розміщувати в презентаціях посилання на використані джерела
  • добирати текстові та графічні дані, структурувати їх на слайдах презентації
  • виступати з поданням власних думок щодо інформації, розміщеної в презентації
  1.  

Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації.

 

  1.  

Види слайдів.

 

  1.  

Уведення та вставлення текстів на слайдах

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Редагування і форматування текстів на слайдах.

 

  1.  

Створення та вставлення зображень на слайдах. Впорядкування слайдів.

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Розробка групового проєкту Визначення мети, розподіл обов’язків

 

  1.  

Розробка групового проєкту. Добір інформації

 

  1.  

Розробка групового проєкту. Виступ з презентацією

 

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 4. Текстові документи

Учень/учениця знає:

  • пояснювати вибір та використовувати цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач
  • обирати істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
  • оцінювати власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем
  • алгоритм створення, редагування та форматування об’єктів текстового документа, готуючи його до друку
  • критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів

Учень/учениця вміє:

  • визначати види завдань, які можна виконати з використанням програми опрацювання текстів
  • визначати об’єкти текстового документа та значення їх властивостей
  • визначати та вибирати інструменти для виконання базових операцій по створенню текстових документів
  • вводити текст з дотриманням правил з використанням різних пристроїв рідною та іноземною мовами
  • редагувати текст за зразком та самостійно (операції виділення, пошук та замінювання, перевірка правопису, операції з фрагментами тексту)
  • форматувати текст за зразком та самостійно (символів, абзаців, сторінок)
  • оцінювати створений документ згідно критеріїв оформлення
  • готувати та друкувати текстовий документ
  1.     

Програми для створення та опрацювання текстових документів.

 

  1.     

Об’єкти текстового документа, їх властивості.

 

  1.     

Уведення і редагування тексту. Вставка символів. Перевірка правопису.

 

  1.     

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.     

Пошук та заміна фрагментів текстового документа.

 

  1.     

Форматування символів, абзаців, сторінок. Друкування текстового документа

 

  1.     

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»

Тема 5. Алгоритми та програми

Учень/учениця знає:

  • поняття та види алгоритму, базових структур, для розв’язання задач
  • процес створення інформаційних продуктів
  • поняття «середовище програмування»
  • візуальні середовища програмування

Учень/учениця вміє:

  • складати і виконувати алгоритми для різних виконавців
  • редагувати алгоритми
  • подавати алгоритми різними способами
  • обґрунтовувати вибір необхідних алгоритмічних структур
  • формулювати висловлювання, істинні і хибні
  • визначати, істинне дане висловлювання чи хибне
  • складати лінійні проєктів, проєктів, що містять цикли з лічильником і розгалуження. Редагувати, тестувати і налагодження проєкти
  1.  

Команди і виконавці. Система команд виконавця.

 

  1.  

Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів

 

  1.  

Середовища проектування. Візуальні середовища проектування

 

  1.  

Лінійні алгоритми і програми

 

  1.  

Алгоритми і програми з циклами з лічильником

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.

 

  1.  

Алгоритми і програми з розгалуженнями.

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Тестування алгоритмів і програм.

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

Тема 6.

Практикум з використання інформаційних технологій

Учень/учениця знає:

  • Принцип роботи у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів
  • Як організувати власне інформаційне середовище на основі доступних пристроїв і технологій, налаштувати програмні та апаратні засоби залежно від власних потреб
  •  роль членів групи і користь співробітництва для виконання спільного завдання із створення інформаційного продукту
  • правила взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту
  • програмні засоби для опрацювання даних різних типів (принаймні трьох) і створення відповідних інформаційних продуктів
  • типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі. Зазначає джерела, використані у своїх роботах. Використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації
  • правила кібербезпеки, етикету спілкування у цифрових мережах

Учень/учениця вміє:

  • визначати та вибирати ролі для виконання групового проєкту
  • складати план виконання проєкту
  • здійснювати пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз
  • вибирати програмні засоби для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів
  • оцінювати якість розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв
  • використовувати онлайн ресурси для комунікації та обміну матеріалами проєкту з учасниками групи
  • подавати результати проєкту.

Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»

Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати

  1.  

Етапи виконання проєкту.

 

  1.  

Визначення ролей учасників проєкту. Складання плану виконання проєкту

 

  1.  

Визначення завдань проєкту. Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.

 

  1.  

Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.

 

  1.  

Подання та оцінювання результатів виконання проєкту

 

  1.  

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас

 

№ з/п

Тема

 

Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»

Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології

Очікувані результати:

Учень/учениця знає:

  • призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності
  • призначення, можливості та обмеження цифрових пристроїв різного типу, зумовлені їх складовими, використовує їх для власних потреб у навчанні і житті
  • описує вплив цифрових технологій на навколишнє середовище і добробут суспільства
  • розрізняє себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”.

Учень/учениця вміє:

  • обирати цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі
  • висловлювати міркування щодо сучасних інформаційних технологій і їх місця в суспільстві

Наскрізна лінія «Громадянська відповідальність»

Виховання поваги до прав і свобод, зокрема, свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті. Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення й громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

  1.          

Цифрові пристрої. Призначення цифрових пристроїв.

 

  1.  

Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів.

 

  1.  

Класифікація цифрових пристроїв за призначенням

 

  1.  

Цифрові технології. Використання цифрових технологій.

 

  1.  

Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості.

 

  1.  

Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Розробка навчального проєкту «Цифрові технології в моєму навчанні».

 

  1.  

Представлення навчального проєкту «Цифрові технології в моєму навчанні».

 

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 2. Комп’ютерні презентації

Очікувані результати:

Учень/учениця знає

  •  істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
  • цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі
  • способи структурування і візуалізації зібраних чи отриманих даних з використанням різних видів інфографіки
  • критерії оформлення і якості інформаційних продуктів
  • принципи авторських прав і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості

Учень/учениця вміє:

  • створювати анімовані комп’ютерні презентації для подання результатів виконання проєктів
  • створювати інфографіку засобами редактора комп’ютерних презентацій
  • налаштовувати показ комп’ютерної презентації
  • виступати з презентацією для подання результатів виконання проєктів
  1.  

Етапи створення комп’ютерної презентації.

 

  1.  

Анімація об’єктів на слайді.

 

  1.  

Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Розробка групового проєкту Визначення мети, розподіл обов’язків

 

  1.  

Розробка групового проєкту. Добір інформації

 

  1.  

Розробка групового проєкту. Виступ з презентацією

 

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 3. Текстові документи

Очікувані результати:

Учень/учениця знає

  • істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми засобами текстового редактора
  • критерії оформлення і якості інформаційних продуктів
  • Формати текстових документів

Учень/учениця вміє:

  • відбирати і використовувати інструменти для опрацювання текстового документа
  • вставляти в текстовий документ марковані, нумеровані та багаторівневі списки, редагувати їх та форматувати
  • вставляти в текстовий документ таблиці, редагувати та форматувати їх
  • вставлення в текстовий документ графічні зображення, зокрема схеми і зображень 3D-моделей
  • зберігати текстового документ в різних форматах, порівнювати значення властивостей документа після конвертації
  1.  

Списки в текстовому документі.

 

  1.  

Таблиці в текстовому документі.

 

  1.  

Схеми та зображення в текстовому документі. Формати текстових документів.

 

  1.  

Виконання колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».

 

  1.  

Добір матеріалів для колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».

 

  1.  

Представлення колективного проекту «Сучасні засоби обробки текстів».

 

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 4. Графічні зображення

Очікувані результати:

Учень/учениця знає

  • істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
  •  засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів
  • критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів
  • формати графічних файлів

Учень/учениця вміє:

  • створювати малюнки з простих графічних примітивів
  • створювати малюнки, що потребують редагування та форматування векторних графічних об’єктів, розміщених в різних шарах
  • додавати текст до графічних зображень та його форматувати
  1.     

Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки

 

  1.     

Створення, редагування і форматування зображень.

 

  1.     

Створення, редагування і форматування зображень.

 

  1.     

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.     

Шари, їх використання.

 

  1.     

Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

 

  1.     

Створення тематичних малюнків для колективного альбому або виставки.

 

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 5. Електронні таблиці

Очікувані результати:

Учень/учениця знає

  • обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми
  • програмні засоби для опрацювання даних різних типів (принаймні трьох) і створення відповідних інформаційних продуктів
  • принцип використання готових чи створених моделей для дослідження, експериментує з ними
  • способи структурування і візуалізації зібраних чи отриманих даних з використанням різних видів інфографіки

Учень/учениця вміє:

  • виділяти властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначати їх допустимі значення
  • створювати інформаційну, математичну моделі
  • визначати і обґрунтовувати прості причиннонаслідкові зв’язки у готовій моделі, використовуючи шаблон “якщо, то”, “що треба зробити, щоб”
  • використовувати програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів
  • створювати електронні таблиці з арифметичними обчисленнями
  • подавати дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень
  • подавати дані з схем і діаграм в таблицях
  • пояснювати та аналізувати схеми і діаграми систем реального і віртуального світу
  • планувати і реалізовувати експерименти з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези, формулювати висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу

Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»

Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати

  1.  

Поняття моделі. Види моделей.

 

  1.  

Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. Експеримент

 

  1.  

Табличний процесор. Арифметичні обчислення

 

  1.  

Табличний процесор. Стовпчасті та кругові діаграми

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Комп’ютерний експеримент. Опрацювання результатів експерименту

 

  1.  

Планування експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези

 

  1.  

Реалізація експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези

 

Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»

Тема 6. Алгоритми та програми

Очікувані результати:

Учень/учениця знає

  • поняття та види алгоритму, базових структур, для розв’язання задач
  • процес створення інформаційних продуктів
  • поняття «середовище програмування»
  • візуальні середовища програмування

Учень/учениця вміє:

  • складати і редагувати алгоритми, що містять розгалуження і цикли
  • обґрунтовувати вибір необхідних алгоритмічних структур
  • планувати роботу в процесі створення проєкту
  • складати, редагувати і тестувати проєкти, що містять розгалуження і цикли, у тому числі вкладені. Редагування проєктів Тестування проєктів
  • розкладати задачі на під задачі
  • створювати проєкти з окремих модулів
  • обґрунтовувати відповідність алгоритму поставленій задачі
  • складати анімаційні проєкти
  1.  

Алгоритми і програми з вкладеними циклами

 

  1.  

Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями.

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Алгоритми і програми з циклами з передумовою

 

  1.  

Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота

 

  1.  

Планування роботи в процесі створення групового проєкту

 

  1.  

Розкладання задач на під задачі. Створення проєктів з окремих модулів.

 

  1.  

Колективна робота по створенню і налагодженню проєкту

 

  1.  

Представлення анімаційних проєктів

 

Тема 7. Практикум з використання інформаційних технологій

Очікувані результати:

Учень/учениця знає

  • правила участі у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів
  • принципи організації власного інформаційного середовища на основі доступних пристроїв і технологій
  •  пояснює роль членів групи і користь співробітництва для виконання спільного завдання із створення інформаційного продукту
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту
  • алгоритм складання плану виконання своєї роботи із створення інформаційного продукту відповідно до ролі в групі
  •  різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі
  • зазначає джерела, використані у своїх роботах
  • онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації
  • спектр засобів і способів комунікації, які використовує, враховуючи потреби свої та інших осіб
  • основні правила кібербезпеки та етикету спілкування у цифрових мережах

Учень/учениця вміє:

  • визначати та вибирати ролі для виконання групового проєкту
  • складати план виконання проєкту
  • здійснювати пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз
  • вибирати програмні засоби для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів
  • оцінювати якість розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв
  • використовувати онлайн ресурси для комунікації та обміну матеріалами проєкту з учасниками групи
  • подавати результати проєкту.
  1.     

Складання плану виконання проєкту. Визначення завдань проєкту

 

  1.     

Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту

 

  1.     

Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту

 

  1.     

Вибір засобів для подання результатів проєкту.

 

  1.     

Подання та оцінювання результатів виконання проєкту

 

  1.     

Підсумковий урок

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Больбат Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
7641
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку